Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60001) Polemius válasza KrAt (#60000) üzenetére


Polemius
aktív tag

Nekem ilyen lánc+lakat kombinációm van.
Előnye ennek és a hasonló megoldásoknak, hogy a lakatot (vagy más szerkezetet) önmagában is tudod használni a kerékre.
Esetleg még egy riasztós tárcsafékzár, bár én inkább riasztó beszerelésében gondolkodom.
(Akkura megoldás lehet pl, ha csinálsz kivezetést és ráteszel csepptöltőt.)

(#60002) canniball válasza KrAt (#60000) üzenetére


canniball
nagyúr

Az internet azt mondja, hogy az erős lánc mit sem ér ha gyenge a zár, nem egy videót látni a YT-on ahol másodpercek alatt nyitják az Abust (pl.); az egyik ilyennél azt olvastam (úgy emlékszem a feltöltőjétől), hogy az Abloy lakat a tuti.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60003) StoneBridge válasza canniball (#59999) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Igen, volt egy látogatásom az úttesttel, a motornak meg a szalagkorláttal.

(#59997) baboss
Van minden szarságom hozzá, de maradok inkább a mellkas pántnál. :U

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60004) baboss válasza StoneBridge (#60003) üzenetére


baboss
őstag

Te visszatudtad nézni a videót, mert a rendőr nem boldogult vele, nem talált rajta felvételt.

[ Szerkesztve ]

(#60005) StoneBridge válasza baboss (#60004) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Haha :)

Igen, de semmi extra, a bukás maga már nem is látszik, mert lepattan a kamera: tempós, de normál mértékű döntés a kanyarban, már kifelé folyamatos gáz, ekkor hátrapillantás (a hiba!), lesodródás, csatt. Én még időben elrúgtam magam, a motort meg láttad hol landolt. :P

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60006) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Oxford kilőve az ment szét fél év alatt.

(#60007) canniball válasza StoneBridge (#60003) üzenetére


canniball
nagyúr

No, ezzel nem is dicsekedtél...
De miért néztél hátra? És ha önhibás esés volt akkor miért hívtál/hívtatok rendőrt?

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60008) #79335424 válasza zsolt19900 (#59992) üzenetére


#79335424
törölt tag

Bótban vettem. Ha az első tulaj nem tud nyilatkozni egy sérülésről, az már tényleg nagyon gyanús. :)

(#60009) StoneBridge válasza canniball (#60007) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Nem, mert szeretem az ilyet gyorsan elfelejteni. Azért néztem oda, mert balf*sz voltam... leért a kamera, és ránéztem, hogy elhagytam-e. Nem hagytam el, de összehoztam egy szép nagy zakót. Tanultunk belőle, + szerencsém is volt az eséssel. Én gazdagabb lettem egy titán sínnel a kulcscsontom körül, ezen kívül a büszkeségem, meg némi pénz bánta. Jövőre folyt. köv. :R

Rendőrt nem mi hívtuk, mentő jött értem és kötelességük lejelenteni a balesetet, emiatt jöttek ki helyszínelni. Szóval várom tőlük a meglepi levelet karácsonyra. ;]

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60010) canniball válasza StoneBridge (#60009) üzenetére


canniball
nagyúr

Hát bazz, neked aztán igazán sokba van ez a kamerázás móka...
Hova tetted hogy leért?

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60011) StoneBridge válasza canniball (#60010) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Ezen túlléptem már... volt még, sajnos, durva hibám (2-re jól emlékszem) amit megúsztam ebben az idén összehozott 12 ezer km-es szezonban. Pl. sok volt a tempó, kanyarkiegyenesítés story nálam is befigyelt, de még az úton le tudtam reagálni.
Sokat fejlődtem, de nem eleget. Folyamatos tanulás ez, de amikor eldöntöttem, hogy motorra ülök ezt tudtam, vállaltam a kockázatokat az ehhez vezető úton. Ne tudd meg mennyit hallom, hogy hagyjam a fenébe. Ez nálam szenvedély, nem kell magyaráznom azt hiszem. ;)
Ide (de szarul, mint utóbb kiderült)

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60012) Ferdzsoo válasza StoneBridge (#60011) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ez gorpo? Tudsz linkelni egy melkaspántos felvételt?
Akarunk mi is venni jövőre...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#60013) canniball válasza StoneBridge (#60011) üzenetére


canniball
nagyúr

Valóban nem a legszerencsésebb helyre tetted. :D
Jövőre inkább szereld fel a kormányra.
Most pedig mielőbbi gyógyulást mindkettőtöknek!

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60014) StoneBridge válasza Ferdzsoo (#60012) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Saját felvétel nincs feltöltve, de ezt látja az enyém is pontosan, csak mivel HD2, nem ennyire jók a színek. Merülésekhez vettem, ahhoz meg tökéletes mai napig, csak tesztelgettem motoron is. Amúgy a mellkaspánt a legjobb (és biztonságosabb), nincs vele macera.
SJCAM-ekről sem mondanak rosszat, de saját tapasztalatom nincs velük.

(#60013) canniball
Thx

[ Szerkesztve ]

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60015) Ferdzsoo válasza StoneBridge (#60014) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Hd2 mit takar? Mi is használnánk merülésekhez, Te is búvárkodsz?
Arra is fasza?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#60016) StoneBridge válasza Ferdzsoo (#60015) üzenetére


StoneBridge
senior tag

GoPro 2-es széria. Most a 4-es fut több verzióban és ársávban.

Aham, könnyű-búvárkodom néha, tökéletes hozzá de a színeket nem adja úgy vissza azért. Különböző szűrök is vannak a tokhoz, azzal javítható az élmény. Merüléshez fejpántot használok, mert a jacketre nem lehet normálisan felfogni, meg nem is ajánlatos szerintem.
Amitől hülyét kaptam, hogy tavaly selfie stickkel jött egy srác merülni, ott hadonászott -25 méteren körülöttem. Szerintem az már qrva gáz... :U

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60017) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Megjött az xRider. Nem rossz cucc annyira az ár tükrében.

Annyi apróság, hogy ha a hozzá való bölcsőt fixre szerelem a motoron, hogy aztán csak úgy bepattintsam, akkor hiába van hozzá autós tartó, mivel egy bölcső van hozzá, így nem tudom használni, csak ha kiszedném azt is. Így ez egyenlőre fél siker. Bár a tartozékokat 6k+áfa összegért meg lehet venni.

A másik, hogy kimértem az autós töltőjét, hogy mit fogyaszt ha nincs rádugva semmi... 3,3mA-ert vesz fel. Ha rajta hagyom mennyire veszélyes az akkura?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60018) polimorf válasza V.Stryker (#60017) üzenetére


polimorf
tag

Már én is várom, bármelyik nap megjöhet.
Szerintem ha távolabb mész a motortól úgy is leveszed a gps-t ezért nem fogja lemeriteni. De ha csak enni vagy inni állsz meg azt simán kibirja az aksi.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60019) V.Stryker válasza polimorf (#60018) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Nem arra gondolok, hanem ,hogy nekem be van építve most is maga az autós töltő rész...és az gps nélkül felvesz 3,4mA-ert (azóta újra mértem). És hogy ez, ha mondjuk áll egy hétig a motor, mennyire szívja le az akkut. :U

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60020) -Mosquito- válasza V.Stryker (#60017) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Semennyire, olyan vezetékre kösd rá ami csak rá adott gyújtáson megy+plusz kütyüt is állítsd be, hogy ekkor kapcsoljon be automatice.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#60021) polimorf válasza V.Stryker (#60019) üzenetére


polimorf
tag

A rendes szivargyújtó nem vesz le semmit?
Erre még nem hallottam panaszt, hogy lemeritette volna, viszont a töltők gyors elromlására már igen (sajnos) :(((

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60022) V.Stryker válasza polimorf (#60021) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Mit értesz szivargyújtón? A szivargyújtó aljzat az igazából semmi, egy kivezetés, biztosítékkal védve, nem fogyaszt semmi. De ha már beledugom a töltőt, ami 5v-ra alakítja, akkor már bizony van fogyasztás akkor is, ha nem dugom rá a gps-t.

Ami a töltő elromlást illeti... szerintem ott túlterhelés lehet vagy fene tudja. Most direkt kipróbáltam, hogy gps-el rákötve is megnéztem... a hozzá adott töltő kimenete 5v 1,5A...a 12 voltos bemeneten simán benyalt 3,5A-t.

Mosquito34: A terhelés miatt közvetlenül az akkura van kötve a szivargyújtós aljzat. Az meg ugye fix. úgy szoktam,hogy kiveszem az aljzat biztosítékját. :B

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60023) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#60020) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

+1
Ráadásul nem az autós töltőjét érdemes használni, hanem fixen beépítve (gyújtásról persze) a motorosat. Íg megmarad a szivargyújtó a telefonhoz / fényképezőgéphez / kamerához.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60024) baboss válasza V.Stryker (#60022) üzenetére


baboss
őstag

Lementem a garázsba és kihúztam az usb átalakítót a szivargyújtóból.Akkor szerintem ezért volt nekem mostanában, hogy leszívta az aksit és indításnál alig forgott az önindító.Nyáron nem volt gond, mert sokat mentem és a generátor biztos utána töltött.Most, hogy keveset használom nincs akkora töltés.
Kíváncsian várom a végeredményt,mert sok gondot okozott a gyenge aksi, nem egyszer úgy kellett betolnom.

[ Szerkesztve ]

(#60025) V.Stryker válasza baboss (#60024) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Nekem is leszívta mikor egyszer két hétig nem mentem. Mióta kivettem a biztosítékot, azóta soha.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60026) baboss válasza V.Stryker (#60025) üzenetére


baboss
őstag

Elsőnek a risztóra gondoltam, hogy leszívja mert fixen volt az aksira kötve.Raktam rá kapcsolót.
Már kezdtem azt hinni, hogy haldoklik az aksi, még csak most lesz 1 éves december közepén.

De most jutott az eszembe, hogy nekem a szivargyújtó a lámpára van kötve. Csak akkor kap áramot a szivargyújtó ha jár a motor és megy a világítás. Akkor nálam valami más gond lehet. Amikor visszaraktam a töltőről az aksit akkor bekötésnél nem szikrázott a vezeték. mi elvileg azt jelenti, hogy nincs fogyasztó a körben ami leszívná az aksit.

[ Szerkesztve ]

(#60027) polimorf válasza V.Stryker (#60025) üzenetére


polimorf
tag

Nem tudom az xrider-t mire lenne érdemes kötni?

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60028) Bogyó bá' válasza baboss (#60026) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Na jó, de mit ér egy riasztó, ha ki lehet kapcsolni / kikapcsolod? :F

(#60027) polimorf: saját - motoros - tápja (hengeres) gyújtásra kötve.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60029) baboss válasza Bogyó bá' (#60028) üzenetére


baboss
őstag

Holnap lemérem mennyi az áramfelvétele.Más gond lehet nálam.
Ha sokáig áll otthon akkor kikapcsolom.

[ Szerkesztve ]

(#60030) emre válasza KaiotEch (#59985) üzenetére


emre
veterán

dehogynem, és szarok a ponyvára :DDD

ilyen ismerősöm nekem is van :D

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#60031) Bogyó bá' válasza emre (#60030) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nekem a főnököm Harley-ja áll a nappalijában.... :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60032) Xaels válasza Bogyó bá' (#60031) üzenetére


Xaels
félisten

Az enyém azért sincs bent a házban mert nem fér be a kapun :D

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#60033) #79335424 válasza Bogyó bá' (#60031) üzenetére


#79335424
törölt tag

Tök igaza van. Sztem a legalapvetőbb követelmény egy családi házzal szemben, hogy motorral be lehessen állni a nappaliba. :)

(#60034) -Mosquito- válasza V.Stryker (#60022) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Akkor van ugye neked egy szivargyújtó ajzatod illetve a Navi töltője amit be lehet dugni. A verzió. Egyszerű,elindulsz/bedugod használod,leállsz attól függ hol/mennyi ideig akkor vagy ott marad,vagy úgy is leveszed a Navit,akkor töltő kihúz. Ez egy darabig szórakoztató de hamar meg fogod unni. B, Keres egy vezetéket ami gyújtáson kap áramot,kösd rá a Navit. Nem kell pöcsölni csak a Navi le/fel pattintással. Aksira nem kötünk ilyeneket mint pl,ülésfűtés,markolatfűtés mert az 20-30-50W és ha bekapcsolva marad fél/egy napot aksi/elektromos rendszer állapot szerint le fog merülni.
Jut eszembe,
A gömbfej és befogó rész közé tegyetek egy nagyon vékony gumi lapot,így nehezebben fog elforogni. Másik,az alja a Navi tartónak feküdjön/érjen hozzá valamihez vagy támaszd ki,így kevesebbet/kisebbet fog rezegni/remegni.

Persu:

Ilyenre gondoltál? Gondosan bejáratott gép lesz.. :D [link]

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#60035) runner 125 válasza StoneBridge (#60011) üzenetére


runner 125
nagyúr

Milyen érdekes, te mindig úgy lépsz vissza váltani?
Nálam nagyon pici a váltókar, folyamatosan fixen talpközépen van a lábam a lábtartón, nem lépegetek el / vissza róla / rá, csak egy picit kintebb áll az egész lábfejem.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#60036) Ferdzsoo válasza runner 125 (#60035) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Pedig ez ám a helyes, a lábtartón a lábujjaid mögötti "tappancs" részével kellene a lábtartón lenned.
Így kapsz aszfaltból jövő rezgéseket a lábtartón keresztül a talpadig. Ez fotelfizika. :DDD
Kolléga pontosan ezt teszi. :)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#60037) V.Stryker válasza -Mosquito- (#60034) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Csak a fene se tudja,hogy hová lehetne bekötni ezt úgy,hogy gyújtásra menjen csak, de mégis bírja a terhelést. :(( Viszont! Ha már így mondod, akkor marha egyszerű a megoldás, ugyanis beteszek mellé egy relét, amit a gyújtásra kapcsolódó helyzetjelző fog kapcsolni és azzal fogom az áramkört zárni. ;] Ja ja ja...és most már egész biztos vagyok benne,hogy így jó lesz. :)

Amúgy nekem rejtve van, nem húzgálom ki be a töltőt...ezért kellett a biztosítékot kivennem, mert hogy kihúzzam, az első burkolatot le kellett volna vennem.

Viszont így, hogy a gps-t fixre kötöm...egy lengő aljzatot kell tennem az ülés alá minden másnak... pl kompresszornak, amit most már én is beszereztem, csak még dög voltam hordani. :)

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60038) Bogyó bá' válasza V.Stryker (#60037) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ezt a relézést én is megcsináltam a GS-en, de nem a jelentéktelen fogyasztású GPS, hanem a 30W-os ködlámpáim és a 60W-os kormányfűtés miatt: akkuról 10A biztosíték + relé + kapcsolók + fogyasztók.

szerk: a kompresszor szivargyújtó aljzata (az ülés alatt) viszont közvetlenül az akkuról megy, szintén egy saját 10A-es késes biztiról.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60039) -Mosquito- válasza V.Stryker (#60037) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Jöhet a következő projekt. :)

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#60040) KisTé


KisTé
tag

Na végre kioperáltuk a gyertyát, kicseréltük és azonnal indult a GS...ennyi baja legyen csak mindig, 1havi állás meg se viseli ez MOTOR nagybetűvel, ímádom !!! :))

(#60041) Topiccsendőr válasza KisTé (#60040) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nagy esellyel tulszivattad, kerdes hogy sikerult. Az akku lassan forgatta es azert, vagy karburalas?
Ha ezt a gyertyat lekopte, jo esellyel a kovetkezot is le fogja. Lehet uszoszint... Nem termeszetes, h gyertyat kellcserelni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60042) StoneBridge válasza runner 125 (#60035) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Igen, nekem így vált megszokottá.
Próbáltam az általad leírt módszert is korábban, de nekem nem vált be, lehet a hosszú lábaim miatt.
Haverom pl. folyamatosan spiccel a váltókar alá (K1200GT), fura ezt látni. Kérdeztem nem zsibbad-e a lába, de megszokta és neki pl. úgy kényelmes.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#60043) runner 125 válasza Ferdzsoo (#60036) üzenetére


runner 125
nagyúr

& StoneBridge

185 körül vagyok én is, már eleve a VFR üléspozíciója megköveteli, h magam alá húzzam elég rendesen a lábaim, nekem egyszerűen nem lenne kényelmes folyamatosan kilépegetni. Nyilván a naked bike üléspozíciója magasabb, biztosan nem zár be olyan kis szöget a comb - alsólábszár szöge, így talán könnyebb, kényelmesebb a folyamatos lábáthelyezés.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#60044) canniball válasza runner 125 (#60043) üzenetére


canniball
nagyúr

Igaz majd' 10 centivel alacsonyabb vagyok nálad és csak 750-es VFR-en ültem, de a lábtartás nem tűnt sokkal másabbnak mint az SV-n. Az inkább zavaró volt, hogy a felsőtestemet jobban előre kellett döntenem mint vártam.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60045) Ferdzsoo válasza canniball (#60044) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Először én is meglepődtem mennyire előre kell dőlni a vfr-en, meg is ilyedtem kicsit hogy ez nem lesz így jó. De rohadt hamar megszoktam különben. Derékból kell egy kicsit dolgozni.
Mostmár a naked üléspozi a furcsa nekem... :)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#60046) HSM válasza Ferdzsoo (#60045) üzenetére


HSM
félisten

Nekem éppen ez a furcsa ebben a váltási/lábtartási technikában. Ha derékból tartom magam, akkor a tankba kell kapaszkodni, akkor viszont nem tudom előre-hátra tologatni a lábam a lábtartón. :F Én csak addig szoktam így menni, míg túrán kicsit pihentetem a lábam. Persze, lehet én csinálok valamit rosszul. :B

(#60047) canniball válasza Ferdzsoo (#60045) üzenetére


canniball
nagyúr

Legfőképpen azért volt fura, mert először tavasszal az AMTS-en tettem rá a seggem az új 800-asra és arra jutottam, hogy kicsit előredőlősebb mint az SV de nem olyan vészes. Ehhez képest amikor mehettem haverom 750-esével kiderült, hogy menet közben más mint amire számítottam.
Az SV-n a combom a tank mellett, de különösebben szorítanom nem kell, előre görnyedek és valamennyire derékból tartom magam. A VFR-en ez nagyon nem volt elég, valószínűleg sokkal több derék+comb kellene hozzá, ami nekem nincs (az SV-ről leszállva is szoktam érezni a hátam :B); így azon a néhánytíz kilométeren eléggé a csuklómat terhelte a vezetés. No meg persze az sem mindegy, hogy mint írtam alacsonyabb vagyok nálatok így nekem "messzebb van a kormány" mint nektek.
Persze aztán lehet ha alám raknának egyet hosszabb távon megtalálnám a helyes testtartást rajta.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60048) Ferdzsoo válasza canniball (#60047) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Az érdekes az hogy nakeden nekem is fájt a derekam mindíg. De durván. 400km -es etap után rokkantként szálltam le. De a vfr en annak ellenére hogy abból kell tartani magam nem fáj! Valami más. Tavasszal pár hétig érzem hogy dolgozok derékból aztán egész nyáron már nem...
Na meghát tempo is kell akkor megtart a menetszél és olyan kényelmes mint atom. 130km/h innentől mintha repülnél. :DD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#60049) BoB válasza Ferdzsoo (#60048) üzenetére


BoB
veterán

Lehet én vagyok túl alacsony, és szélvédő nélküli motorral sem tettem még meg 50km-nél többet egyhuzamban, de ezt a menetszél megtart dolgot sosem éreztem még. :D

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#60050) zsolt19900


zsolt19900
őstag

itt a következő kiszemelt ha minden jól megy egy phs fórumtárs el is megy megnézni nekem ő lesz a szemem :D a távolból

igazán őszinte motornak tűnik így elsőre és korrekt volt a csávó is a mélben és a telefonban is, majd meglátjuk

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.