Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
[link]
How to drive in Switzerland
Ez most pont aktuális témahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Formaster
addikt
válasz vlevi #101045 üzenetére
Persze, német területen élek. Köszi a videót, ez csak megerősít, hogy nem tudom mit is akarjak Lényegében nüansznyi különbségek vannak a biciklik között, mondjuk a stabilitás egy érzékeny pont lehet, de kezdőként szerintem semmi nem fog átjönni ezek közül.
Igazából kezdek afelé hajlani, hogy kéne valami olcsóbb motor tanulni, amivel kevésbé fáj, ha eldőlök. 4-5 éves motorok kb a feléért mennek 5-10k km-el.
-
Chris0321
addikt
válasz yodamastah #101044 üzenetére
Remélem itthon is örökre elveszik a jogosítványát mielőtt valakit megölne.
-
-Mike-
addikt
válasz yodamastah #101044 üzenetére
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #101042 üzenetére
Hideg téli napokra szoktam tartogatni az ilyen videókat, de ha tudsz németül, vagy angolul, akkor érdemes lehet belenézni.
MT-09 vs. Z 900 vs. Street Triple S vs. GSX-S 750 vs. Brutale 800 (English Subtitles) -
yodamastah
őstag
Sjvájcban ezért mit adnának? (60as táblánál 170 kanyarban, záróvonalon előzés 1keréken stb ) [link]
-
vlevi
nagyúr
válasz julius75 #101007 üzenetére
Nekem a Tracer nagyon furcsa volt. Teszem hozzá, a nagy helykínálat hiánya miatt, amihez a V-Stromon kb 13-14 év alatt hozzászoktam
Sokkal kompaktabb, szerintem ahhoz, hogy nekem jó legyen, még emelni kellene rajta. Ülés, kormánykiemelő, plexi,... Habár, olyan embert is ismerek, aki a BMW 1200GS Adventure-el is így van
Szóval az, hogy a V-Stromon elterpeszkedek, van hely a váltónál, fékpedálnál, satöbbi, tudok az ülésen csúszkálni ide-oda, mert van szabad hely.
A Traceren viszont annyira nem tudtam elsőre kényelembe helyezni magam. Nem tudom miért, de fékezéskor folyamatosan csúsztam rá a tankra.
Megjegyzem, hogy ugyanez az MT09-en már valahogy annyira feltűnően nem jött elő. Lehet, azért, mert az naked, azon mégjobban előre van terhelve az ember, és jobb ez a természetesebb testhelyzet, és oda ez a jó. És az is lehet, hogy 1-2 hosszabb út a Traceren, és hozzászoknék. Vagy 10-20 túra után is úgy szállnék le róla, hogy nem az igazi??? Nem tudom. Menni kellene vele egy hosszabb kört.
A Tracer GT-ből viszont nem tudom, hogy bármit is hasznosítani tudnék a simához képest.
TFT kijelző, hát szép, meg jó, de ha nincs, akkor azért a sima LCD-ről is le lehet olvasni mindent.
A két koffer szerintem kicsi. Lehetne nagyobb. Pár napra persze, 1 személynek biztosan bőven elég, és, mivel nem nagyon lóg ki oldalra, ezért fixen fenn is lehet hagyni, hosszabb útra meg fel kell rakni hátra még egy dobozt. A V-Stromon pont fordítva vagyok, 1 doboz állandóra fenn van, a 2 oldalsó csak a többnapos utakra kerül fel. De akkor már kegyetlen széles a V-Strom.
Gyorsváltó, hát, az előbb leírtam. Én kuplung nélkül finomabban tudok váltani a V-Stromon, mint ahogy nálam a gyorsváltó váltott a Traceren. Akkor, meg, ha már kuplungolnék, akkor pedig teljesen felesleges a dolog. Vagy, hát, ez is lehet, hogy szokás kérdése, mert, lehet, hogy máshogy kell váltani, és akkor nincs gond. De alacsony fordulaton, amikor csak éppen húztam a gázt, és tettem volna feljebb, akkor egy csúnyát rántott. Ez nem tetszett benne.Ez után a Traceres kör után mentem egyet az 1000-es V-Strommal. Természetesen elfogult vagyok a nagy mérete miatt, de azon rögtön otthon éreztem magam. Valahogy azon nem érezni annyira, hogy hűdenagyon menne, pedig megy az is, csak annnyira nem jön át az érzés, mint a Tracer, vagy az MT09 esetén.
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #101039 üzenetére
Ebben igazad lehet, a motoros kultúra nagyon klassz, de eddig autós szemmel néztem arra a világot és a hideg kiráz, mikor kanyarban előzgetik autóval a terepjáromat, miközben szemből is jönnek. Gyakorlatilag minden verdán van törött elem, némelyiken ép sincs Én Milanótól lefelé szoktam nyaralni a francia part és Genova között. Gyönyörű hegyi szerpentinek vannak, noha az utak minősége néhol megkérdőjelezhető, de ez magyar szemmel nézve nem tart vissza. Mindenképp le fogok menni, de úgy gondolom nem az első szezonban, szerintem az a tanulással fog telni.
-
zgospel
őstag
válasz etnies #101038 üzenetére
Neked lehet ott kezdődik, de nekem marhára mást jelent motorozni, engem hidegen hagy a táj meg a feldobozolt túrák.
Kirándulni meg nyaralni kocsival esetleg repülővel járok, olyankor érdekel a táj, de az más.Tátrát nem kell bemutatni, csomó idő mire eljutni a jó minőségű szakaszokig és amennyi jó rész van ugyanannyi a szar út is a szlovákoknál, lengyeleknél jobb a helyzet és a lengyel oldal kultúráltabb is sokkal, de ott meg keskenyebb és kevesebb út is van.
Nekem egy Horvátország például sokkal vonzóbb motoros célpont, meleg jó idő, rengeteg a jó minőségű és kanyargós út ahol lehet neki küldeni, és nem baszogatnak semmiért, lazán veszik az életet.
Évi 2-3 alkalommal utazok Svájcba munka miatt, azt sem kell bemutatni, de nem véletlen nem indultam el még csak Ausztriába se motorral.Ferdzsoo leírása után viszont észak-olasz elég szimpatikus lett
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
Mai égéstérben beszél egy baleseti szakértő és állítása szerint a fekete motor és bukósisak veszélyesebb.
Ebben lehet igazság, Kanadában nem is lehet fekete motort forgalmazni emiatt."önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #101035 üzenetére
Nekem a vezetési kultúrájukkal is pozitív tapasztalatom van, olyan szinten figyelnek és megszokták a motorosokat mint szerintem sehol európában máshol. Az hogy a hajtűkanyarban kihúzódik az autós és !kamionos! az út szélére és te belül kis íven elmész teljesen elfogadott. A szembejövők is lehúzódnak hogy elmehess bárhol. Ezt én eddig sehol másik országban nem tapasztaltam, az ilyen szintű odafigyelést.
Délen nem jártam, de oda minek is mennék motoros szempontból az északi rész az ami a mennyország...etnies: teljesen egyetértek veled.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
etnies
senior tag
válasz canniball #101022 üzenetére
Lehet szidni Svájcot és a svájciakat, de szerintem felesleges. Városban tartsd be az ötvenet, erre külön felhívtam Geresics figyelmét, de amúgy nem akkora para. Akit 142-vel mértek le, annak az órája 150-155 között járhatott a 80-as szakaszon, tényleg pszichológus kell neki.
(#101025) Formaster Nem kenném neki.
(#101034) Ferdzsoo Voltak már necces élményeim Lombardia-ban, de nem nevezném én sem extrém sportnak, csak jobban kell figyelni, mert tempóval mennek.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #101009 üzenetére
Én a motoromat egy évesen, 1300 mérfölddel az órájában vettem, fullra volt extrázva, a katalógus árhoz képest 2000 Fontot spóroltam. Volt rá 1 év gyári gari, mi baj történhetett volna amit a gyári gari és a 2000 megspórolt Font nem tudott volna fedezni?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #101031 üzenetére
Ha javasolhatom Innsbruck felé menj ne Münchennek. Egyrészt tele van felujítással és idótával is. Viszont Innsbruck felé sok a 100-as szakasz, de gyönyörű a táj. Időben kb ugyananni lesz. Arra vigyázz ha az osztrákoknál a digit tábla alatt IG-L kiírást látsz, akkor a gyorshajtás bűncselekmény, a bünti 2-3000€
Ferdzsoo náluk mindenütt álom, viszont a vezetési kultúrájuk elég kamikaze stílusú, én még autóval is félek arra Tudom kicsit már elsvícültem
[ Szerkesztve ]
-
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #101013 üzenetére
Nem egy fehér R1 véletlenül? Ha igen akkor megvan persuader miért nem ír egy ideje
Egyébként eddig se terveztem nyugat felé indulni, engem már valszeg az osztrák határon lelőnének, Svájcig el se jutnék
Az olaszoknál a YouTube videók alapján viszont szabad a pálya, ha az közel van neked akkor az jó lehet.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Horvi
őstag
válasz Formaster #101027 üzenetére
Azok a mocik még ha 200-nál odacsavarsz neki még megy csak győzzél kapaszkodni
Amúgy ezek után tényleg az jön, hogy se szó se beszéd tarkonlő és belök valami szakadékba a motroddal együttViccet félretéve én ha a helyedben lennék tuti a Street Triple R-t vagy RS-t venném meg
(#101029) zgospel Degecc Amúgy valószínű ha nem rakod vissza a gyári dobokat
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Formaster
addikt
Na igen, nem akartam borzolni a kedélyeket, pl 200-al már a helyszíni tarkónlövés kategória lenne. Facebook csoportba kérdezte minap valaki, hogy városban 50 helyett 100-al lőtték le, mire számítson. Sírtam a kommenteken, pl "pakold össze a tisztasági csomagot" meg "a vazelin jobban síkosit ha lenyeled"
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz canniball #101022 üzenetére
Lakott területen kívül, két várost összekötő út, az illető szerint minden kihalt, sehol egy lélek, hát tegye a kezét a szívére és merje azt mondani valaki, hogy ott nem kennéd el neki
geresics de miért? Na remélem megmentettem valakit a bitófától Egyébként a hegyekbe érdemes mennetek, ott olyan kilátás lesz, hogy eszedbe sem jut cibálni neki
mm89: rokonom szembe szomjédjában az albán 20 éves kölök vakerkodott a ballagásra kapott R8-al, aztán trélerrel csengettek a rendőrök ezeken már csak nevetni tudok, 50km a német no limites pálya, csak oda nincs töke felmenni
[ Szerkesztve ]
-
MeSserke
csendes tag
Szevasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata BMW gyári navitartóra szerelhető telefon-adapterrel?
Navi tartóm van, navim nincs, de nem is szeretnék, mert egy teló szerintem (is) sokkal jobban megéri, mint abrutál mód túlárazott és forgalmat valós időben nem figyelőgyári navi.
Sok keresés után találtam egy megoldást ebay-en, de minimum vízálló kellene. Ezen túl egy fóumban írtak egy ausztrál cégről, ahol terveztek hasonlót, de arról nem találtam semmi plusz.
Ti tudtok hasonló megoldásról? -
canniball
nagyúr
válasz Formaster #101013 üzenetére
Mondjuk a 80 helyett 142 az nem az elbambultam és kicsit túlhúztam kategória...
Ettől függetlenül persze nem semmi amit írsz, eddig sem gondolkodtam az oda költözésen, most sem jött meg hozzá a kedvem...de persze van az a pénz ami meghozná.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Formaster
addikt
válasz Ferdzsoo #101015 üzenetére
Feljelentésnél figyelembe veszik a kereseted/anyagi helyzetedet, ez egy itteni átlag kereset mellé párosul, de kérhetsz részletfizetést is
Ebből adódóan viszont2x kiszabták már a plafont is, ami 1.080.000CHF
Mosquito34 pontosan, nemrég volt népszavazás, hogy pályán 120-ról 140-re emeljék a határt, a döntés egyhangú nem lett
mm89 abszolút túlzás, de figyelembe véve a itteni vezetési morált bele se merek gondolni, hogy mi lenne, ha száguldoznának is Botrányosan bénák. Nehéz volt hozzá szokni főleg, hogy dinamikusan vezettem világ életemben, de szerencsére eddig megúsztam 6 év alatt 40frank büntivel. 50 helyett 51-el lőttek le najó 56 -5 tolerancia. Olaszban sosem láttam még radart, németben meg ott vannak a no limites pálya szakaszok, de attól még messze állok
Egyébként később megfontolandó egy radar detektor beépítése, de nagyon vigyáznak rá, hogy lesből lőjjenek, nem tudom így mennyire hatásos, illetve ha észreveszik bukta, az is zsíros csekk, de nem bűncselekmény csak szabálysértés. Némi érdekesség, hogy itt a wazen belül is tiltva van a radarjelző funkció és a hírekben sem közölhetik, illetve te sem írhatod ki pl facebookra, hogy itt és itt mérnek
-
mm89
őstag
válasz Formaster #101013 üzenetére
Ott nincs értelme élni...
Bár ha annyit keresel, hogy bármikor átugorhatsz egy szomszédos országba, ahol nem sajnálod büntetésekre kifizetni a pénzed, akkor...... nem , akkor sem. Ez egy beteg, kockafejű ország lehet!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-Mosquito-
őstag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Formaster #101013 üzenetére
Azt tudtam hogy durva de hogy ennyire... 4m forint bírság?
Ezt így hogy várják hogy mondjuk kifizessem ha nem svájcban keresek?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Formaster
addikt
válasz -Mike- #101010 üzenetére
Svájc... most lőttek egy magyar motorost 80-as táblánál 142-vel. 15.000frank bünti, 1 év felfüggesztett, 1.5 év pszichologus és 2 év jogsi + 2 év motor elkobzás.
dellfanboy pályák sincsenek, tiltott az autosport Viszont németország innen kb 50km, olasz 150-200.
Érdekes hogy így miértelme a motorozásnak, vag, az 5-700LE autóknak, mégis tele az ország velük
-
-
Formaster
addikt
válasz dellfanboy #101008 üzenetére
Én a töréstől tartok leginkább, errefelé nem dívik a lopás. Az értékvesztés azért nem kicsi, egy 500km-t futott MT-07 már 15%-al olcsóbb, ami forintban kb 350e. Ez nagyjából a ruházat nagy része lenne. Igen szélvédelem nuku, viszont itt 120 a max sebességhatá, 140 felett már bűncselekmény ha leszednek, a büntetési tételt inkább nem is mondom 120-ig sztem a nakedek is motorozhatok.
-
dellfanboy
őstag
válasz Formaster #101006 üzenetére
eloszor berelj, tobb fele tipust hogy megtudd melyik fekszik a legjobban, a nakedek jok de szelvedelem nuku...
uj motor is lehet bukta, ha van benne konstrukcios hiba, visszahivasok is gyakoriak foleg uj tipusoknal. az ertekvesztest nem mondanam olyan nagynak, jobban felnek hogy a karcmentes motort ellopjak/ kezdokent megtorod.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
julius75
aktív tag
válasz vlevi #101003 üzenetére
A működésén kívül valószínűleg azon is lehetne vitatkozni, hogy egyáltalán szükség van-e túramotoron gyorsváltóra, főleg hogy egy irányú, minden esetre nekem egyenlőre nagyon tetszik.
Kétszer mentünk egymás után 500+ km-t, és a nap második felében jól jön, hogy néhány mozdulatot meg lehet spórolni vele.
Alacsony fordulatnál sem tapasztaltam amiket írsz, talán 6.-ba egy egészen picit nehezebben vált, de ez sem jelentős. A legjobb viszont az, hogy mindenki eldöntheti, használja vagy marad a kuplung karnál......Formaster: ha megteheted, vegyél újat. Talán a "kategória tévesztés" ami sokkal veszélyesebb, mint az új motoron való azonnali értékvesztés.....szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Köszi srácok, jó látni, hogy így pörög a topik, ennyi segítőkész ember van.
Még én sem tudom igazán mit akarok, talán mert nem próbáltam még semmit. Még az sem dőlt el, hogy valami alig használt legyen vagy új. A használttól kissé tartok, sok itt a csere/bér motor, meg a fakezű akik hidegen is gyilkoják a vasat, legyen az autó/motor. Ami a használtat illeti, megkímélném magam egy szalon értékvesztéstől, az újnál viszont megvan, hogy én járatom be (csak én fingottam rá ) és tudom, hogy mindene rendben van. Viszont ez akkor lenne érdekes, ha tudom, hogy legalább 5-6 évig azon a motoron ülök, de kezdő révén megeshet, hogy kategóriát tévesztek és egy szezon után rájövök, hogy nekem nem is naked kell, hanem túra, vagy gyorsasági.
-
etnies
senior tag
válasz Formaster #100997 üzenetére
Nyáron nem fázol, tavasszal és ősszel vegyél szélfogó aláöltözőt és nem lesz gond.
Télen meg ne motorozz, az keményebb világ. Én -5 körül szoktam elrakni a vasat, akkor már nagyon kemény a gumi, veszélyes.Hidegben Tornado aláöltöző és nyakvédő/arcmaszk a Forcefieldtől és nem fog zavarni a hideg.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vlevi
nagyúr
válasz Formaster #100983 üzenetére
A tracer gyorsváltó nem egy csodaszer. Csak akkor működik jól, ha kened neki rendesen. Én próbáltam pár hete egy tracer gt-t, és néhány próba után kuplungoltam, mert 4-5 ezer fordulatszám alatt nem adja ki magát jól a gyorsváltó. Perzse, 4ezernel mit akarsz "gyors" valtanai???
Múlt héten volt Yamaha MT tour Parádon. Ott volt MT 07,09,10, amit akartál. Hát, a 09-est azt én nagyon óvatosan kezeltem, mert nagyon érződik, hogy sokkal dinamikusabb, mint a DL650... Tizesre fel se ültem :) -
julius75
aktív tag
válasz Formaster #100983 üzenetére
Kezdő motoros jogsival vettem néhány napja szalonból egy Tracer 900GT-t. Több mint 20 éve vezetek, hozzád hasonló nyugodt stílusban. Miután kipróbáltam rögtön tudtam, hogy ezt akarom. Ehhez persze kellett, hogy külsőre is megfogjon, de eddig nem bántam meg, sőt....napról napra jobban szeretem.
Nagyon jól kezelhető, tökéletesen a saját stílusom és motoros tudásom (konvergál a nullához....) szerint tudom használni, és nem vesz el az élvezeti értékből. Nyilván csábít a tempóra, hihetetlen mekkora dinamika van benne, de teljesen élvezhető marad jóval szolidabb használat esetén is.
Szóval ha tudsz normálisan közlekedni, szerintem gond nélkül bevállalható egy ekkora motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest