Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101001) V.Stryker válasza tboldi (#101000) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Pedig annyira gyönyörű. Mikor néztem a tesztjét, teljesen beleszerelmesedtem. :B

Más: Valahogy sikerült összeb@szni a sisakom plexijét, faxa karcokkal. :W Valahol ki lehet poliroztatni vagy újjat kell vennem 14k-ért? :F

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#101002) julius75 válasza Formaster (#100983) üzenetére


julius75
aktív tag

Kezdő motoros jogsival vettem néhány napja szalonból egy Tracer 900GT-t. Több mint 20 éve vezetek, hozzád hasonló nyugodt stílusban. Miután kipróbáltam rögtön tudtam, hogy ezt akarom. Ehhez persze kellett, hogy külsőre is megfogjon, de eddig nem bántam meg, sőt....napról napra jobban szeretem.
Nagyon jól kezelhető, tökéletesen a saját stílusom és motoros tudásom (konvergál a nullához....) szerint tudom használni, és nem vesz el az élvezeti értékből. Nyilván csábít a tempóra, hihetetlen mekkora dinamika van benne, de teljesen élvezhető marad jóval szolidabb használat esetén is.
Szóval ha tudsz normálisan közlekedni, szerintem gond nélkül bevállalható egy ekkora motor.

(#101003) vlevi válasza Formaster (#100983) üzenetére


vlevi
nagyúr

A tracer gyorsváltó nem egy csodaszer. Csak akkor működik jól, ha kened neki rendesen. Én próbáltam pár hete egy tracer gt-t, és néhány próba után kuplungoltam, mert 4-5 ezer fordulatszám alatt nem adja ki magát jól a gyorsváltó. Perzse, 4ezernel mit akarsz "gyors" valtanai???
Múlt héten volt Yamaha MT tour Parádon. Ott volt MT 07,09,10, amit akartál. Hát, a 09-est azt én nagyon óvatosan kezeltem, mert nagyon érződik, hogy sokkal dinamikusabb, mint a DL650... Tizesre fel se ültem :)

(#101004) Mentolka válasza vlevi (#101003) üzenetére


Mentolka
senior tag

Debaxxameg! A Tracer-ek nem voltak felsorolva, ezért nem is mentem. A pitába!

(#101005) etnies válasza Formaster (#100997) üzenetére


etnies
senior tag

Nyáron nem fázol, tavasszal és ősszel vegyél szélfogó aláöltözőt és nem lesz gond.
Télen meg ne motorozz, az keményebb világ. Én -5 körül szoktam elrakni a vasat, akkor már nagyon kemény a gumi, veszélyes.

Hidegben Tornado aláöltöző és nyakvédő/arcmaszk a Forcefieldtől és nem fog zavarni a hideg.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#101006) Formaster


Formaster
addikt

Köszi srácok, jó látni, hogy így pörög a topik, ennyi segítőkész ember van.

Még én sem tudom igazán mit akarok, talán mert nem próbáltam még semmit. Még az sem dőlt el, hogy valami alig használt legyen vagy új. A használttól kissé tartok, sok itt a csere/bér motor, meg a fakezű akik hidegen is gyilkoják a vasat, legyen az autó/motor. Ami a használtat illeti, megkímélném magam egy szalon értékvesztéstől, az újnál viszont megvan, hogy én járatom be (csak én fingottam rá :DDD ) és tudom, hogy mindene rendben van. Viszont ez akkor lenne érdekes, ha tudom, hogy legalább 5-6 évig azon a motoron ülök, de kezdő révén megeshet, hogy kategóriát tévesztek és egy szezon után rájövök, hogy nekem nem is naked kell, hanem túra, vagy gyorsasági. :U

(#101007) julius75 válasza vlevi (#101003) üzenetére


julius75
aktív tag

A működésén kívül valószínűleg azon is lehetne vitatkozni, hogy egyáltalán szükség van-e túramotoron gyorsváltóra, főleg hogy egy irányú, minden esetre nekem egyenlőre nagyon tetszik.
Kétszer mentünk egymás után 500+ km-t, és a nap második felében jól jön, hogy néhány mozdulatot meg lehet spórolni vele.
Alacsony fordulatnál sem tapasztaltam amiket írsz, talán 6.-ba egy egészen picit nehezebben vált, de ez sem jelentős. A legjobb viszont az, hogy mindenki eldöntheti, használja vagy marad a kuplung karnál...... :K

Formaster: ha megteheted, vegyél újat. Talán a "kategória tévesztés" ami sokkal veszélyesebb, mint az új motoron való azonnali értékvesztés.....szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#101008) dellfanboy válasza Formaster (#101006) üzenetére


dellfanboy
senior tag

eloszor berelj, tobb fele tipust hogy megtudd melyik fekszik a legjobban, a nakedek jok de szelvedelem nuku...
uj motor is lehet bukta, ha van benne konstrukcios hiba, visszahivasok is gyakoriak foleg uj tipusoknal. az ertekvesztest nem mondanam olyan nagynak, jobban felnek hogy a karcmentes motort ellopjak/ kezdokent megtorod.

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#101009) Formaster válasza dellfanboy (#101008) üzenetére


Formaster
addikt

Én a töréstől tartok leginkább, errefelé nem dívik a lopás. Az értékvesztés azért nem kicsi, egy 500km-t futott MT-07 már 15%-al olcsóbb, ami forintban kb 350e. Ez nagyjából a ruházat nagy része lenne. :R Igen szélvédelem nuku, viszont itt 120 a max sebességhatá, 140 felett már bűncselekmény ha leszednek, a büntetési tételt inkább nem is mondom :DDD 120-ig sztem a nakedek is motorozhatok.

(#101010) -Mike- válasza Formaster (#101009) üzenetére


-Mike-
addikt

Hol van ez az errefelé?

(#101011) dellfanboy válasza Formaster (#101009) üzenetére


dellfanboy
senior tag

amugy meg megis mi ertelme egy akarmilyen nagymotort venni ha csak 120ig vereted neki? gondolom nyilt palyanapok ott is vannak...

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#101012) canniball válasza Formaster (#101009) üzenetére


canniball
nagyúr

"120-ig sztem a nakedek is motorozhatok."
Bőven. Viszont hűvös időben akkor sem mindegy a szélvédelem (hiánya). Persze ha olyan helyen laksz ahol mindig jó idő van akkor nem szóltam.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#101013) Formaster válasza -Mike- (#101010) üzenetére


Formaster
addikt

Svájc... most lőttek egy magyar motorost 80-as táblánál 142-vel. 15.000frank bünti, 1 év felfüggesztett, 1.5 év pszichologus és 2 év jogsi + 2 év motor elkobzás.

dellfanboy pályák sincsenek, tiltott az autosport ;] Viszont németország innen kb 50km, olasz 150-200. :R

Érdekes hogy így miértelme a motorozásnak, vag, az 5-700LE autóknak, mégis tele az ország velük :DDD

(#101014) ath válasza Formaster (#101013) üzenetére


ath
senior tag

jesszus :Y :DDD ebből a pszichológus a legijesztőbb :))

(#101015) Ferdzsoo válasza Formaster (#101013) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Azt tudtam hogy durva de hogy ennyire... 4m forint bírság?
Ezt így hogy várják hogy mondjuk kifizessem ha nem svájcban keresek?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#101016) -Mosquito- válasza Formaster (#101013) üzenetére


-Mosquito-
őstag

8Millió rendőr országa. Képes megszólni ha 50Km/h táblánál 53-55Km/h-val mész. Nem a zebrán sétálsz át,vagy záróvonal érintés x frank bírság. Gyönyörű ország/hely, nonszensz az ilyen dolgok.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#101017) Mentolka válasza Formaster (#101013) üzenetére


Mentolka
senior tag

Ez már túlzás! Főleg a motor elkobzás.
Mi bajuk a svájciaknak?

(#101018) mm89 válasza Formaster (#101013) üzenetére


mm89
őstag

:Y
Ott nincs értelme élni...
Bár ha annyit keresel, hogy bármikor átugorhatsz egy szomszédos országba, ahol nem sajnálod büntetésekre kifizetni a pénzed, akkor...

... nem , akkor sem. Ez egy beteg, kockafejű ország lehet!

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#101019) vlevi válasza Mentolka (#101004) üzenetére


vlevi
nagyúr

Bocsi, kicsit félre érthető volt. Paradon tenyleg nem volt tracer, azzal par hettel azeloott mentem, Kecskeméten, a rodeoride tesztjen.

(#101020) Formaster válasza Ferdzsoo (#101015) üzenetére


Formaster
addikt

Feljelentésnél figyelembe veszik a kereseted/anyagi helyzetedet, ez egy itteni átlag kereset mellé párosul, de kérhetsz részletfizetést is :DD

Ebből adódóan viszont2x kiszabták már a plafont is, ami 1.080.000CHF

Mosquito34 pontosan, nemrég volt népszavazás, hogy pályán 120-ról 140-re emeljék a határt, a döntés egyhangú nem lett :DDD

mm89 abszolút túlzás, de figyelembe véve a itteni vezetési morált bele se merek gondolni, hogy mi lenne, ha száguldoznának is :) Botrányosan bénák. Nehéz volt hozzá szokni főleg, hogy dinamikusan vezettem világ életemben, de szerencsére eddig megúsztam 6 év alatt 40frank büntivel. 50 helyett 51-el lőttek le :C najó 56 -5 tolerancia. Olaszban sosem láttam még radart, németben meg ott vannak a no limites pálya szakaszok, de attól még messze állok :)

Egyébként később megfontolandó egy radar detektor beépítése, de nagyon vigyáznak rá, hogy lesből lőjjenek, nem tudom így mennyire hatásos, illetve ha észreveszik bukta, az is zsíros csekk, de nem bűncselekmény csak szabálysértés. Némi érdekesség, hogy itt a wazen belül is tiltva van a radarjelző funkció és a hírekben sem közölhetik, illetve te sem írhatod ki pl facebookra, hogy itt és itt mérnek :))

(#101021) mm89 válasza Formaster (#101020) üzenetére


mm89
őstag

atyaég...
ne is írj többet erről, mert rosszul leszek :D
(de írj! legalább jobban érzem magam itthon :D )

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#101022) canniball válasza Formaster (#101013) üzenetére


canniball
nagyúr

Mondjuk a 80 helyett 142 az nem az elbambultam és kicsit túlhúztam kategória...:U
Ettől függetlenül persze nem semmi amit írsz, eddig sem gondolkodtam az oda költözésen, most sem jött meg hozzá a kedvem...de persze van az a pénz ami meghozná.:D

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#101023) Geresics válasza Formaster (#101020) üzenetére


Geresics
addikt

És én ide megyek nyáron motorozni! :C

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#101024) MeSserke


MeSserke
csendes tag

Szevasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata BMW gyári navitartóra szerelhető telefon-adapterrel?
Navi tartóm van, navim nincs, de nem is szeretnék, mert egy teló szerintem (is) sokkal jobban megéri, mint a brutál mód túlárazott és forgalmat valós időben nem figyelő gyári navi.
Sok keresés után találtam egy megoldást ebay-en, de minimum vízálló kellene. Ezen túl egy fóumban írtak egy ausztrál cégről, ahol terveztek hasonlót, de arról nem találtam semmi plusz.
Ti tudtok hasonló megoldásról?

(#101025) Formaster válasza canniball (#101022) üzenetére


Formaster
addikt

Lakott területen kívül, két várost összekötő út, az illető szerint minden kihalt, sehol egy lélek, hát tegye a kezét a szívére és merje azt mondani valaki, hogy ott nem kennéd el neki :DD

geresics de miért?:C Na remélem megmentettem valakit a bitófától :) Egyébként a hegyekbe érdemes mennetek, ott olyan kilátás lesz, hogy eszedbe sem jut cibálni neki :)

mm89: rokonom szembe szomjédjában az albán 20 éves kölök vakerkodott a ballagásra kapott R8-al, aztán trélerrel csengettek a rendőrök :DD ezeken már csak nevetni tudok, 50km a német no limites pálya, csak oda nincs töke felmenni :DDD

[ Szerkesztve ]

(#101026) mm89 válasza Formaster (#101025) üzenetére


mm89
őstag

ott nem kennéd el neki
142-vel? :D
A a kawa annyit megy kettesben :D Vagy amit kinéztél mt09 ..

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#101027) Formaster válasza mm89 (#101026) üzenetére


Formaster
addikt

Na igen, nem akartam borzolni a kedélyeket, pl 200-al már a helyszíni tarkónlövés kategória lenne. Facebook csoportba kérdezte minap valaki, hogy városban 50 helyett 100-al lőtték le, mire számítson. Sírtam a kommenteken, pl "pakold össze a tisztasági csomagot" :DD meg "a vazelin jobban síkosit ha lenyeled" :DD

[ Szerkesztve ]

(#101028) Horvi válasza Formaster (#101027) üzenetére


Horvi
őstag

Azok a mocik még ha 200-nál odacsavarsz neki még megy csak győzzél kapaszkodni :DD
Amúgy ezek után tényleg az jön, hogy se szó se beszéd tarkonlő és belök valami szakadékba a motroddal együtt :DD

Viccet félretéve én ha a helyedben lennék tuti a Street Triple R-t vagy RS-t venném meg :DD

(#101029) zgospel Degecc :DD Amúgy valószínű ha nem rakod vissza a gyári dobokat :DD

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#101029) zgospel válasza Formaster (#101013) üzenetére


zgospel
őstag

Nem egy fehér R1 véletlenül? Ha igen akkor megvan persuader miért nem ír egy ideje :D

Egyébként eddig se terveztem nyugat felé indulni, engem már valszeg az osztrák határon lelőnének, Svájcig el se jutnék :DDD
Az olaszoknál a YouTube videók alapján viszont szabad a pálya, ha az közel van neked akkor az jó lehet.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#101030) Bogyó bá' válasza Geresics (#101023) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Majdnem mondtam, hogy preventíve húzd le az egyik gyertyapipát, de eszembe jutott, hogy akkor csak tolni tudod..... :B :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#101031) Geresics válasza Bogyó bá' (#101030) üzenetére


Geresics
addikt

:DD :C

(#101025) Formaster
Mert ott még nem voltam, és szép! Plusz meglátogatom régi barátaim, akik ott orvosok. Meg talán Persuval is összefutok! Jah, és az oda-vissza vezető út sem csúnya! ;)

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#101032) Formaster válasza zgospel (#101029) üzenetére


Formaster
addikt

A posztból nem derül ki, személyesen nem ismerem. Na igen, olasz szép hely, de ott motorozni extrém sport, az egy következő kihívás lesz. ;]

Pár csemegézni való :C talán a szélvédős viszi a pálmát, de egyik se kutya. :U

(#101033) Formaster


Formaster
addikt

Még 1-2 kép, aztán befejeztem a vetítést :DD

(#101034) Ferdzsoo válasza Formaster (#101032) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Olaszoknál egy álom motorozni. Az északi részen legalábbis az. Miért gondolod hogy extrém sport?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#101035) Formaster válasza Geresics (#101031) üzenetére


Formaster
addikt

Ha javasolhatom Innsbruck felé menj ne Münchennek. Egyrészt tele van felujítással és idótával is. Viszont Innsbruck felé sok a 100-as szakasz, de gyönyörű a táj. Időben kb ugyananni lesz. Arra vigyázz ha az osztrákoknál a digit tábla alatt IG-L kiírást látsz, akkor a gyorshajtás bűncselekmény, a bünti 2-3000€

Ferdzsoo náluk mindenütt álom, viszont a vezetési kultúrájuk elég kamikaze stílusú, én még autóval is félek arra ;] Tudom kicsit már elsvícültem :C

[ Szerkesztve ]

(#101036) etnies válasza Formaster (#101009) üzenetére


etnies
senior tag

Én a motoromat egy évesen, 1300 mérfölddel az órájában vettem, fullra volt extrázva, a katalógus árhoz képest 2000 Fontot spóroltam. Volt rá 1 év gyári gari, mi baj történhetett volna amit a gyári gari és a 2000 megspórolt Font nem tudott volna fedezni?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#101037) etnies válasza canniball (#101022) üzenetére


etnies
senior tag

Lehet szidni Svájcot és a svájciakat, de szerintem felesleges. Városban tartsd be az ötvenet, erre külön felhívtam Geresics figyelmét, de amúgy nem akkora para. Akit 142-vel mértek le, annak az órája 150-155 között járhatott a 80-as szakaszon, tényleg pszichológus kell neki.

(#101025) Formaster Nem kenném neki.

(#101034) Ferdzsoo Voltak már necces élményeim Lombardia-ban, de nem nevezném én sem extrém sportnak, csak jobban kell figyelni, mert tempóval mennek.

[ Szerkesztve ]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#101038) etnies válasza zgospel (#101029) üzenetére


etnies
senior tag

Pedig a motorozás ott kezdődik, amikor majd egyszer eljutsz az Alpokba vagy a Tátrába, akkor azt fogod kérdezni magadtól, miért nem jöttem erre korábban.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#101039) Ferdzsoo válasza Formaster (#101035) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nekem a vezetési kultúrájukkal is pozitív tapasztalatom van, olyan szinten figyelnek és megszokták a motorosokat mint szerintem sehol európában máshol. Az hogy a hajtűkanyarban kihúzódik az autós és !kamionos! az út szélére és te belül kis íven elmész teljesen elfogadott. A szembejövők is lehúzódnak hogy elmehess bárhol. Ezt én eddig sehol másik országban nem tapasztaltam, az ilyen szintű odafigyelést.
Délen nem jártam, de oda minek is mennék motoros szempontból az északi rész az ami a mennyország...

etnies: teljesen egyetértek veled.

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#101040) etnies


etnies
senior tag

Mai égéstérben beszél egy baleseti szakértő és állítása szerint a fekete motor és bukósisak veszélyesebb.
Ebben lehet igazság, Kanadában nem is lehet fekete motort forgalmazni emiatt.

[link]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#101041) zgospel válasza etnies (#101038) üzenetére


zgospel
őstag

Neked lehet ott kezdődik, de nekem marhára mást jelent motorozni, engem hidegen hagy a táj meg a feldobozolt túrák.
Kirándulni meg nyaralni kocsival esetleg repülővel járok, olyankor érdekel a táj, de az más.

Tátrát nem kell bemutatni, csomó idő mire eljutni a jó minőségű szakaszokig és amennyi jó rész van ugyanannyi a szar út is a szlovákoknál, lengyeleknél jobb a helyzet és a lengyel oldal kultúráltabb is sokkal, de ott meg keskenyebb és kevesebb út is van.
Nekem egy Horvátország például sokkal vonzóbb motoros célpont, meleg jó idő, rengeteg a jó minőségű és kanyargós út ahol lehet neki küldeni, és nem baszogatnak semmiért, lazán veszik az életet.
Évi 2-3 alkalommal utazok Svájcba munka miatt, azt sem kell bemutatni, de nem véletlen nem indultam el még csak Ausztriába se motorral.

Ferdzsoo leírása után viszont észak-olasz elég szimpatikus lett :D

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#101042) Formaster válasza Ferdzsoo (#101039) üzenetére


Formaster
addikt

Ebben igazad lehet, a motoros kultúra nagyon klassz, de eddig autós szemmel néztem arra a világot és a hideg kiráz, mikor kanyarban előzgetik autóval a terepjáromat, miközben szemből is jönnek. Gyakorlatilag minden verdán van törött elem, némelyiken ép sincs :DDD Én Milanótól lefelé szoktam nyaralni a francia part és Genova között. Gyönyörű hegyi szerpentinek vannak, noha az utak minősége néhol megkérdőjelezhető, de ez magyar szemmel nézve nem tart vissza. Mindenképp le fogok menni, de úgy gondolom nem az első szezonban, szerintem az a tanulással fog telni.

(#101043) vlevi válasza julius75 (#101007) üzenetére


vlevi
nagyúr

Nekem a Tracer nagyon furcsa volt. Teszem hozzá, a nagy helykínálat hiánya miatt, amihez a V-Stromon kb 13-14 év alatt hozzászoktam :)
Sokkal kompaktabb, szerintem ahhoz, hogy nekem jó legyen, még emelni kellene rajta. Ülés, kormánykiemelő, plexi,... Habár, olyan embert is ismerek, aki a BMW 1200GS Adventure-el is így van :)
Szóval az, hogy a V-Stromon elterpeszkedek, van hely a váltónál, fékpedálnál, satöbbi, tudok az ülésen csúszkálni ide-oda, mert van szabad hely.
A Traceren viszont annyira nem tudtam elsőre kényelembe helyezni magam. Nem tudom miért, de fékezéskor folyamatosan csúsztam rá a tankra.
Megjegyzem, hogy ugyanez az MT09-en már valahogy annyira feltűnően nem jött elő. Lehet, azért, mert az naked, azon mégjobban előre van terhelve az ember, és jobb ez a természetesebb testhelyzet, és oda ez a jó. És az is lehet, hogy 1-2 hosszabb út a Traceren, és hozzászoknék. Vagy 10-20 túra után is úgy szállnék le róla, hogy nem az igazi??? Nem tudom. Menni kellene vele egy hosszabb kört.
A Tracer GT-ből viszont nem tudom, hogy bármit is hasznosítani tudnék a simához képest.
TFT kijelző, hát szép, meg jó, de ha nincs, akkor azért a sima LCD-ről is le lehet olvasni mindent.
A két koffer szerintem kicsi. Lehetne nagyobb. Pár napra persze, 1 személynek biztosan bőven elég, és, mivel nem nagyon lóg ki oldalra, ezért fixen fenn is lehet hagyni, hosszabb útra meg fel kell rakni hátra még egy dobozt. A V-Stromon pont fordítva vagyok, 1 doboz állandóra fenn van, a 2 oldalsó csak a többnapos utakra kerül fel. De akkor már kegyetlen széles a V-Strom.
Gyorsváltó, hát, az előbb leírtam. Én kuplung nélkül finomabban tudok váltani a V-Stromon, mint ahogy nálam a gyorsváltó váltott a Traceren. Akkor, meg, ha már kuplungolnék, akkor pedig teljesen felesleges a dolog. Vagy, hát, ez is lehet, hogy szokás kérdése, mert, lehet, hogy máshogy kell váltani, és akkor nincs gond. De alacsony fordulaton, amikor csak éppen húztam a gázt, és tettem volna feljebb, akkor egy csúnyát rántott. Ez nem tetszett benne.

Ez után a Traceres kör után mentem egyet az 1000-es V-Strommal. Természetesen elfogult vagyok a nagy mérete miatt, de azon rögtön otthon éreztem magam. Valahogy azon nem érezni annyira, hogy hűdenagyon menne, pedig megy az is, csak annnyira nem jön át az érzés, mint a Tracer, vagy az MT09 esetén.

(#101044) yodamastah


yodamastah
őstag

Sjvájcban ezért mit adnának? (60as táblánál 170 kanyarban, záróvonalon előzés 1keréken stb :D ) [link]

(#101045) vlevi válasza Formaster (#101042) üzenetére


vlevi
nagyúr

Hideg téli napokra szoktam tartogatni az ilyen videókat, de ha tudsz németül, vagy angolul, akkor érdemes lehet belenézni.
MT-09 vs. Z 900 vs. Street Triple S vs. GSX-S 750 vs. Brutale 800 (English Subtitles)

(#101046) -Mike- válasza yodamastah (#101044) üzenetére


-Mike-
addikt

(#101047) etnies válasza -Mike- (#101046) üzenetére


etnies
senior tag

58 nap után végre esik, le is mossa a motorom :D
Lekaptam a ponyvát, ázik rendesen, majd áttörlöm amikor eláll és kész is vagyunk.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#101048) Chris0321 válasza yodamastah (#101044) üzenetére


Chris0321
addikt

Remélem itthon is örökre elveszik a jogosítványát mielőtt valakit megölne. :(((

(#101049) Formaster válasza vlevi (#101045) üzenetére


Formaster
addikt

Persze, német területen élek. Köszi a videót, ez csak megerősít, hogy nem tudom mit is akarjak ;] Lényegében nüansznyi különbségek vannak a biciklik között, mondjuk a stabilitás egy érzékeny pont lehet, de kezdőként szerintem semmi nem fog átjönni ezek közül.

Igazából kezdek afelé hajlani, hogy kéne valami olcsóbb motor tanulni, amivel kevésbé fáj, ha eldőlök. 4-5 éves motorok kb a feléért mennek 5-10k km-el.

(#101050) zgospel


zgospel
őstag

[link]
How to drive in Switzerland
Ez most pont aktuális téma :DD

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.