Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Something_
őstag
Passz, en leraktam november vegen a motort es mondtam, hogy nem surgos, mert ugyis nonstop dolgozom decemberbe.
De szerintem 2-3 oras muvelet lehet ha minden klappol.
Topiccsendőr
addikt
Illetve van ez a celszerszam mindenfeleben. Torx, imbusz, meg mindenfele specialis fogas akarmiben. En az apriliahoz esztergaltam magamnak celszerszamot, most a dt hez akarok csinalni.
A szintet elmeletileg palcaval kene merni, tehat a magassagat, illetve a pontos mennyiseg le van irva a manualban. Ha tobbet raksz, kisebb lesz a legres, ami segit a rugonak, tehat elmeletileg az elofeszitesbe beleszol. Ha kevesebb lesz, nagyobb lesz, kisebb elofeszitessel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
canniball
nagyúr
Az egyik kisujját rögzítették a másik kisujjához?!!
HGabor89!
Ja, azt hittem megvárós volt a történet... Én úgy szoktam vinni a paripát de a 2-3 óra elég húzós, akkor ezt majd máshogy kell megoldani.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
polimorf
tag
De azért még most sem tudom, hogy meg merjem e venni a kiszemelt motort. Ezt: [link]
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
BoB
veterán
Én ezen ABS feliratot látok. Semmiképpen ne vedd meg
Egyébként 2000 előtt gyártott motort én személy szerint már biztos nem vennék.
SymbianOS: melyik motortípusokat nézegeted?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Bogyó bá'
nagyúr
...öheg és honda... :-)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Something_
őstag
Biztos le lehet beszélni, hogy megvárd, csak időpontot kell egyeztetni és ugye berendelni a gyári szimeringet.
Jaa, most nézem, hogy húzós a 2-3 óra.
[ Szerkesztve ]
polimorf
tag
Miért mi a baj a 2000 előtti gépekkel?
A szerelőm és több hozzáértő meg azt mondta, hogy 2005 utáni gépet ne vegyek mert azokban már nincs benne az anyag.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Topiccsendőr
addikt
Ezt az anyag dolgot vajon mire erthettek?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
V.Stryker
nagyúr
Nekem tetszik, de még nem nőttem ki a mostanit. Ba meg ki se fizettem...
Persuader: hogy sok a műanyag osszepattintott dolog, ami egy szetszedés után már sose lesz olyan. Vagy, hogy az alkatrészek nem javíthatóak csak foelemek egybeni cserejevel, ilyesmik....
Bocs, mobilról vagyok....
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
emre
veterán
Biztos helyről tudom hogy az anyag már 96-tól nincs bennük, de inkább 90-től
Egyébként én tudom hogy érted.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-Mosquito-
őstag
Itt a tesója de ez cseppet x@rul néz ki svájci létére és a Km alapján,ami nyilván nem annyi van benne. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
polimorf
tag
Tudom kép alapján nehéz megitélni, de neked mi a véleményed fotó alapján róla?
Amiket eddig láttam azok közül még ez néz ki a leg normálisabban. És ez ebben a kategóriában a felső árszegmensbe tartozik mert ennél csak olcsóbbak vannak.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
canniball
nagyúr
Jaja, meg lehet beszélni, mindig úgy szoktam vinni; de a mester környékén nincs semmi és 2-3 órát ott szobrozni nem lenne túl nagy élmény.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-Mosquito-
őstag
Fotó az egy dolog az igazi dolgok ott helyben derülnek ki,hogy milyen a gép valójában. Szervizkönyve vezetve van látható ennyi km-nél is ez egy plusz pont. 1óra/60Km-re van tőled. Szerintem vigyél szerelőt és nézzétek meg. Az ügyed meg ki tudja mikor fog elkezdődni és befejeződni.
Szerk 2:
Mi lehet a legrosszabb? Elveszik a jogsidat,fizetni kell az embernek? Otthon beszéld át a főnökséggel és döntsetek.
Canniball:
Motor márkától/típustól is függ mennyi idő. Általában bő 1óra és 2óra közé tehető. Esetleg távol van a szerelő még mindig jobb megvárni mint hazamenni és vissza.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
polimorf
tag
Tehát akkor szerinted nézzem meg és ha jó vegyem meg? Mert az ügyem nem egyhamar ér véget? Mindenképp szerelővel mennék.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
polimorf
tag
Többnyire az anyagminőségre, időállóságra mondták. Tehát, hogy a régebbi gépek tartósabb anyagokból vannak összerakva, sokkal tovább birják mint az újabbak.
Nem én találtam ki nekem is csak mondták.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Something_
őstag
Köv hónapban viszem az xbike-ba a motort fém fékcső cserére és első fékbetét cserére, az kb 2-3 óra lesz, addig elsétálok edzeni, ott van 900 méterre egy terem.
Azért viszem az xbike-ba, mert kb 5 percre van tőlem.
#79335424
törölt tag
Jó lesz az. Borsay Szabolcs régi streetfighteres. Rakott már össze pár fékcsövet. Én is tőle vettem a HD -ra.
Something_
őstag
Remelem jol le legteleniti :-))
#79335424
törölt tag
Biztos, hogy van hozzá célszerszáma. Anno én is vettem egy légtelenítőt, meg van egy kis golyósszelepesem is, amit a légtelenítő csőbe kell beiktatni.
Egyébként nem egy nagy kunszt összerakni egy fémfékcsövet. Nem szabad fogóval vágni, úgy kell forgatni a fejeket, hogy a cső ne tekeredjen meg és jól be kell vásárolni roppantógyűrűből.
[ Szerkesztve ]
Persze
bob.zxr! Nem fontos!
BoB
veterán
Nem tudja valaki, hogy az F800S/ST/GT lábtartók átszerelhetők egy az egyben átalakítás nélkül az R változatra? (Az az egyetlen amelyiken gyárilag nem gumis)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Topiccsendőr
addikt
e szemely szerint 2008 utan latok valtozast, pl tobb helyen hasznalnak vasat az alu helyett, azaz, hogy pont van ezekben anyag. uszonyereg, es egyeb olcso megoldasok, amik mukodnek, de eloallitasuk olcsobb, illetve hatalmas szakadek tatong az alsokozep es a felso kategoria kozott, ami eddig nem igy Volt. hogy ez mennyire van hatassal az idotallosagra, ez szerintem nem huzhato egysegesen mindenre ra, szoval en ovakodnek barmilyen fekete-feher kijelentesektol. nagyon sok fugg hogy milyen Motor, milyen modelljet vizsgaljuk ebbol a szemszogbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
fattyu
veterán
Nemrég olvastam valami cikket hogy nő a benzinek ethanol tartalma vagy mi.
És hogy régi vasak karbisok tuti de még a korai injektorosok is nem szeretik és tönkrebasz dolgokat benne.
Ennyiből lehet benne valami hogy 2000 előttit már nem. de Szati tán valami még későbbet mondott amik már bírják.
Sokszor mondtam nem értek a lovakhoz csak valami ilyesmi.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
V.Stryker
nagyúr
Erről, amit fattyu ír, a magas etanoltartalmú benzin hatásáról, meghallgatnám a véleményed, mert nekem ugye egy elég régi konstrukciójú, karbis motorom van. Kell ezzel foglalkozni, vagy ne foglalkozzunk vele? Esetleg használjunk valami adalékot? (Bár tudom,hogy ennek te nem vagy híve. )
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Yoshida
aktív tag
Autóknál is létezik egy lista "veszélyeztetett" modellekkel, ahol kerülni kéne a magas etanol tartalmú benzint:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/24/jol_nezze_meg_mit_tankol/
"Például a Fiat, a Nissan, a Peugeot modelljeibe csak a 2000-es gyártási évtől szabad E10-et tankolni. A Honda befecskendezővel szerelt motorjai igen, a régebbiek nem használhatók az új benzinnel. Ez eddig egyszerű: az előbbi esetben a tizenéves autóknál húzódik a határ, az utóbbi esetben pedig jóval húsz év felett. A Mazdák közül felsorolják az egy számjeggyel jelölt típusokat (Mazda 2,3,5,6,CX-7 stb...) vagyis ha a korábbi modellekbe rendszeresen kerül ilyen üzemanyag, bármi megtörténhet. Ha önnek 323-asa van, vagy első- illetve második generációs MX-5-öt hajt, maradjon a sima 95-ösnél. A Volkswagenek többségében nem nyúlnak meg a tömítések a magasabb bioetanol-tartalomtól, kivéve a közvetlen befecskendezéses szívó (FSI) motoros modelleket."
Viszont nem tudom van-e már ez az E10 benne van már a sima 95-ben? Mármint hogy a sima 95-ös az már E10-es lenne.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
tudtommal a jelenlegi 95 ben 5% ig szabadna etanolnak lennie, a 10 esre ra van irva, hogy e10.
nekem egy 88 as es egy 03 as karbis motorom van, semmi baja a 95 tol. adalekot ne rakj bele lehetoleg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
kcsa
veterán
Itthon E5-öt árulnak szinte mindenhol 95-ös benzinként, egyelőre nem egetverő a probléma. E10-et tudomásom szerint külön jelölik.
Persuader megelőzött
[ Szerkesztve ]
V.Stryker
nagyúr
És ha eljutnék Németországba - sőt te ha minden igaz ott is vagy - ott ugye E10 van, akkor ott inkább a drágább Super-t érdemes választani vagy ilyen pár napos túra alatt felhasznált pár tanknyi E10-től nem lesz baja esetleg még ki is takarítja a rendszert?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
E10-ről én egy tényt olvastam amit kiemeltek: Karbis motorral nem szerencsés a használata.
Topiccsendőr
addikt
takaritani nem fog semmit. talan ha nagyobb oxigentartalmu uzemanyagot raknal bele, az takarit, de abban Sem hiszek.
elmeletileg van olyan benzincso/muanyag tank/szimering, ami nem szereti az etanolt, de ezek csak feltevesek, illetve nagyon kodos minden. senki nem tud semmit. enis olvastam mindenfelet. de ugye nem kell beharapni semmit feltetlen. szoval maradjunk a nem tudjuk statusznal.
(egyik elborult haverom a ts 150 be rak tiszta etanolt, vmi benzinnel sajnos az aranyra nem emlekszem, hogy keveri, de hatalmas az etanol arany. at kellett fuvokaznia, de meg a keverekolajat se kurta ossze, szoval nem ragadt meg.)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
indok?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
runner 125
nagyúr
Hi,
Valaki végigjárta már az akciókamerák utáni olvasgatás lépcsőit?
Tegnap este nekiálltam nézegetni tesztvideókat, teszteket, beszámolókat, egy valamit sikerült leszűrnöm. GoPro Hero 4 black / silver szintet semmi nem tud.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Topiccsendőr
addikt
injektoros autoknal (es motoroknal is) korrodalhat a magas etanoltartalomtol a benzinpumpa, mivel az etanol vezeto, nem ugy, mint a benzin. ez tisztan etanol uzemnel lep fel, de nem 5-10 szazaleknal.
a karbiban leginkabb ezert nem kene hosszu idore bennehagyni, mert zold trutymo lesz belole, en legalabbis ezt valoszinusitem. a hasznalatra nem gondolnam, hogy art, inkabb a nemhasznalat. de ez csak tipp.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
emre
veterán
"Ha a motor, vagy a hajó 2003 előtt készült, ki kell cseréltetni a régi benzincsöveket, O-gyűrűket, kézi pumpát, és más nem etanol-álló műanyag és gumi alkatrészeket. Gyakrabban ellenőrizze a rendszert, hogy nem szivárog-e, vagy nem használódott-e el."
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Topiccsendőr
addikt
ja igy mar ertem hogy miert hiszi azt mindenki, hogy takarit.
ez nem takarit, ez old. nem ugyanaz
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-Mike-
addikt
Igen, ezért vettem én is hero4-et decemberben.
V.Stryker
nagyúr
Végülis tényleg... mi lesz a leoldott dzsuvával?
runner 125 - A GoPro-nak van a legolcsóbb, olyan 70k-s verziója, ami talán. Az alatt már én is nézelődtem és egyedül az SJ4000+ -t ajánlották, a többi sitt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Topiccsendőr
addikt
A tank anyagat oldja, nem pedig tisztit.
Feloldja a benzincsovet is esetleg, aminek a feloldott darabjai eltomitenek mindent. Uzemanyagrendszerben en meg nem lattam soha szennyezodest, ami barhova is lerakodott volna motoroknal. Max rozsdas tank. Egyik benzinpumpa szuroje sem volt semmivel soha tele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
V.Stryker
nagyúr
Akkor karburátort mivel lehet tisztítani szétszedés nélkül? Ilyen minimális szennyeződést?
Nekem most volt karbi szinkron szelep állításkor, tök jó lett, de alapjáraton egy alig látható minimális,tényleg ilyen 20-30 rpm, de max 50 ugrálás látszik. Mondta a szerelő, hogy ennél jobb akkor lehetne, ha levenné és kitakarítaná a karbit, mert valószínűleg a pilot rendszerben valahol van egy pici kosz.
Ő azt javasolta,hogy 160-nál dobjak vissza kettőt, hátha a motorfék kihozza akkor, de valahogy erre nem visz rá a lélek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
N az az nem volt. Tudomásom szerint az injector sem csoda gépezet. Itt is ott is elégetünk valamit, azért sem foglalkozok a dologgal.
Chal
addikt
Ezen a héten most éppen ez az új GoPro killernek titulált cucc:
https://www.youtube.com/watch?v=X10JFBd94GM
SJ4000 és társai már eléggé lejárt lemezek, ez viszont tényleg meggyőző, cserébe drágább is kicsivel, de azért bőven GoPro ár alatt van. Elég friss dolog, szerintem majd úgy nyárra lesz belőle hype, ami egyrészt jó, mert egyelőre (talán) nem hamisítják, másrészt szopás, mert ebayen sem találsz EU-n belüli példányt, szóval csak Kínából fog bejönni, és esélyes hogy sarcolni fogják a vámon (mondjuk még úgy is megérheti bőven).
Szerk: most látom hogy vannak EU-s források, mondjuk nem olcsók:
[ Szerkesztve ]
Yoshida
aktív tag
Gopro előnye, hogy jó eséllyel évekig bírja, sokan még mai napig használják a hero1 hero2-jüket...
Ebay-ról kiegészítők garmadáját találod. Decemberben rendeltem két aksit, amit 1700mAh-snak hazudtak, megjött, leteszteltem, és annyit bírt kb mint a gyári aksi fél év után (1150mAh). Írtam nekik, és jóváírták az ár 3/4-ét így lett 1-2000 forintból két új aksim...
De vettem lencsevédőt is, ha tok nélkül használom, párszáz forint volt. Poros lett 5perc alatt, megtöröltem szemüveg tisztító mikroszálas kendővel, hát össze is karcolódott Van gyári gopro védő, de 5ezer egy db, és kettő van egy csomagba...
Ez a videó alapján viszont a Sony-t (FDR-X1000V) jobbnak látja a tesztelő:
Még a garmin Virb-xe vagy mit mondanak jónak (pláne ha van garmin okos órája, azzal tudja vezérelni ), de szerintem gopro jobb.
Ha nem szánsz ennyit rá, az SJcamok elég szép minőséget tudnak.
Sisak oldalára meg goprot pont nem ajánlom, nagyon belekap a szél, mellkaspánt, vagy állhoz rögzítéshez viszont pont jó. Oldalra driftet szoktak használni talán. (annak van fasza BT távirányítója, nem eszi úgy az aksit, mint a gopro wifi tárirányítója)
Topiccsendőr
addikt
Hat ezt en fassagnak tartom.
Millio dologtol ugralhat egy nagyonpicit az alapjarat. Itt egy ujabb elmelet: Akar egy kicsit lazabb vezlanctol is, a feszito, ha ricnis, epp nem feszit annyira, epp a kovetkezo feszites elott van. egy picit tud lobogni. Fojtoszelep tengely kopas. Tolozar kopas. Ezek az idovel mind mind kopnak. Az alapjarati rendszerben barmilyen piszok lenne, az honnan kerul oda? Ket szuron megy keresztul. Soha nem tapasztaltam olyat, h koszos volt a karburator. Ha koszos egy karburator akkor nem indul be a motor. A motoroknal barmilyen karburalasi hibat a legritkabb esetben okozza eltomodes. Mindig mas hibat talaltam. Uszoszint hiba. A tuszelep kopasaval is megvaltozik az uszoszint a negy karbiban, egyik tobbet, masik kevesebbet szallit. Inkabb ezek a jellemzo hibak. Soha nem a kosz. Vagy falsot szivott valahol, vagy kompresszio hiba, vagy fojtoszelep tengely kikopott es onnan szivott falsot, vagy tolozar membrannal szivot falsot. Soha nem volt semmilyen szennyezodes sehol. Nem tud szennyezodes odakerulni, csak ha elkezdi az etanol feloldani a fuvokat. Azt eszreveszed. Nem fog mukodni.
Alapjarattal ne foglalkozz, ha hullamzik, akkor kell aggodni. A hullamzas tobb szaz rpm. Nyugodtan lehet egy kis elteres benne, ez nem hiba.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#62046) -Mosquito- válasza runner 125 (#62034) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Mit akarsz, hogy tudjon? Wifi, kijelző, nagy aksi készenlét? Most jött ki az SJ 5000X Wifi. Passz mit tud.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Topiccsendőr
addikt
Hozzatennem meg, hogy ez egy jolly joker szoveg valszeg a motoroszereloknel, ha nem akarnak calamivel foglalkozni.
Pl volt egy franciaauto szerelo ismerosom. Az volt az elve, h ha valamit nem tudott megcsinalni, ramondta, h azert szar, mert francia. Es az emberek ezzel siman kibekultek. Holott ez nem igy mukodik. Mindent meg lehet csinalni. Minden tud mukodni jol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
polimorf
tag
Többnyire a Hondák és azon belül is leginkább a Páneurópa és a Deauville volt a teritéken a szerelő és köztem, mármint minőség és időtállóság tekintetében.
Érdekelne a Te véleményed is a linkelt Páneurópáról St 1100-as amit kinéztem, hogy szerinted milyen (megbizhatóság, meghibásodások, stb. Talán van tapasztalatod erről a tipusról is.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
KrAt
veterán
Kérdés: milyen nyeregtáskát ajánlotok / használtok? Dobozt nem szeretnék, az SV-n bután néz ki. Viszont jó lenne valami, amibe be tudom rakni a cuccaim (cipő, ing, stb, ha jövök dolgozni), és az nem egy hátizsák, amit lekötök hálóval..
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok