Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
csongi
veterán
Mert ez a szabaly, sajnos. Az mas kerdes hogy foglalkozik vele az ember vagyis a rendor
[ Szerkesztve ]
ALI_G
veterán
sony action cam-et ajánlom, mert van benne optikai képstabilizátor és a képe eleve enhanced, nem kell utómunka. Profi munkára nem alkalmas, oda inkább a goPro-t használják mert teljesen nyers képet ad, azt csinálsz vele amit akarsz.
De továbbra is csak a goPro 3 silverrel van tapasztalatom, a többit csak olvastam és a youtube-os videókat néztem.
Ár/értékben tuti a contour-t venném. Teljesen jó képe van és olcsó.
fattyu
veterán
elhiszem a gopro jóval kifforrottab termék de azt azért megemlíteném hogy amint picit szarok a fények a sony körberöhögi képminőségben... Annyival bikább benne a szenzor hogy el nem lehet mondani.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Dr.FantastiK
őstag
milyen jogsid van ?
ez : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_550_h_xj550-6965511
nem tetszik ? ?
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
.mf
veterán
Ígéretesnek tűnhet, de az 1/4"-es képérzékelő nem túl bíztató, megnéznék előbb róla egy tesztet, de még semmit nem találtam... Meg a fix fisheye nekem nem kúl, túlságosan torzít, jobb szeretnék vmi normálhoz közelebbi látószöget.
A 720p60-at tudó akciókamerák akkor ár szerint kb így alakulnak?
Evolveo X3* - 36.7k - * kisebb szenzor
Contour Roam 2 - 56.5k
Rollei Bullett HD Pro - 58k
Sony HDR-AS15 - 73.6-77k
Hero Silver - 97k
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
tutis
őstag
legszebb képe szerintem a sony-nak van, nézegettem vidiket róla
http://www.youtube.com/tutisgsxr
alvaro
senior tag
Haha, engem is a neten dumáltak rá a nagyobbra, kezdésnek. Én is 125-öt akartam, 650 lett belőle, bár csak 50 ló, nem 122 Összességében nem bánom annak fényében, ahogyan azóta használom. Volt időszak, amikor nagyon sokat mentem vele 2 személlyel, és azért ez szadizmus lett volna egy 125-össel szemben. Most már azt is tudjuk (egy 250-es Hyo tapasztalataiból), hogy mennyire durva tud lenni egy kisebb motornak egy meredek hegy vagy egy tökös szembeszél. Ha még ezt is hozzá vesszük a 125-höz két személlyel (vegyük akkor az üléseket meg a geometriát is, amit biztos nem erre találtak ki), tényleg kínos lett volna. "Másik", tartalék meg rohangászós motornak teljesen jó lenne így mellékutakon munkába járni (most épp napi 40-50km), de csak arra nem veszek, sose hozná be az árát. Így marad a jól bevált mindenes.
Mondjuk esetemben a praktikus szempontok játszanak inkább, mert egyébként nálam ráérősebben motorozó figura kevés van. A többséget meg a zabszem ösztönzi a s*ggében
[ Szerkesztve ]
Donnos
tag
Sziasztok.
Kis segitségre lenne szükségem.11.kerület környékén keresek jó motoros sulit/oktatót.Fontos számomra a rugalmasság nagyon!pl több órát le tudjak 1x re gyakorolni vagy csak kresszvizsgára elmenni tanfolyamra nem.(autonál is sikerült megoldani kifizettem a tanfolyam díjat de csak vizsgára mentem)Nem lustaságból szeretném csak nagyon kevés szabad időm van szeretném gördülékenyen intézni az egészet.
Remélem találunk valamit elöre is köszönöm
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Topiccsendőr
addikt
a goprod wifis?
mert akkor ájfonnal látod h mit veszel fel, és akkor be lehet lőni hogy álljon
meg nekem nagyon hiányzik a go proból a képstabilizátor, ami nem tudom mit tudna kezdeni a rezgéssel. egyáltalán tud e valamelyik kamera azzal a rezgéssel kezdeni, ami egy motornál van?
Nekem nem úgy tűnt eddig.
idegesítő ez a hullámzás stb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
TommyGun
őstag
Ne a motortól félj, magadtól...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Integra
titán
ne haragudj, de ne mondj már neki ilyen badarságot, hogy magától féljen.. fel sem ül motorra, de már beletápláljátok a tudatalattijába, hogy vigyázz, meg megdöglesz meg a többi bullshitet.. a test azt teszi, amit az elme mond. aztán építkezhet a sok szarból, ami tudat alatt rögzül benne.. ehhhh
tegye le a jogsit, legyen benne alázat, tisztelet és járjon tréningekre, legyen funkcionálisan erős és szívós, szánja rá a pénzt a képzésekre, hogy koncentráltan megkapja a biztos alapokat, építse be a motorozásba és így lesz egészséges és biztonságos alapja és gondolkodása a motorozáshoz.
nem kell félni, a legrosszabb dolog a motoron a félelem..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Daywalker
addikt
Gondoltam rá, hogy bekérem az egyik pályázáshoz...
Integra: szerintem nem szó szerint értette...de egyeseknek akárhány tréninget tartasz, ugyanolyan hülyék maradnak, mert azt hiszik halhatatlanok.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
TommyGun
őstag
De kérlek, ezt mondom, ez a véleményem. B@szhatod a motoros tréningeidet ha nem bírsz a jobbkezeddel, vagy ha figyelmetlenül vezetsz. A motoros tréning téged nem fog megtanítani közlekedni, az csak a technikai rész, ami megtanít közlekedni az a RUTIN, és állítom, hogy a rutint sokkal nehezebb megszerezni mint a technikát, lehetsz te akármilyen überpró kukacson ha képtelen vagy 2 pillantásból felmérni mennyi idő múlva ér oda balról az astra jobbról meg a ducato vagy észrevenni azokat az apró nuanszokat amiktől te már elébe tudsz menni azoknak a hibáknak amit a másik balfasz művel meletted kocsival, PL képtelen megtanulni felfestett 3 sávos kanyarodó útnál melyik sávba érkezzen miután bekanyarodott a lámpától és mondjuk ne lökjön föl, ha nem tartod nyitva oldalra is a szemed akkor biza elfog vinni a ceed-es lotyó mert egy biccccs.....rutint szerezni autóval sokkal könyebb és jóval buztonságosabb, onnan jobb építkezni. Így hogy első gépére ül fel nem a géptől kell félnie, hanem attól hogy fog közlekedni, amíg rutint szerez. És itt mind1 hogy 125 cagy 400-asat vesz, nem azon múlik.
a test azt teszi, amit az elme mond
legyen benne alázat
Pont ez mondjuk, nem csak én, fejben dől el, már írtam énis, ergo nem a géptől kell félni, a balesetek hány %-a van abból mert a motoros túlválallja magát? szerintem nem is kell tudnunk a statisztikát ehhez, túl sok.
A félelem jó, sokmindentől megóv, aki nem fél az egy barom.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
TommyGun
őstag
Mostanában a KRESZ vizsga így megy ám, nem kötelező bejárni...adnak egy webes oktatós anyagot képes flesses csoda, tesztekkel végig kell tolni a tananyagot otthon, ha leteszed benne az összes tesztet mehet KRESZ vizsgára.
Az oktatás meg tulképp a rutin kötött csak, a mi sulinkban hétvégén mindkét nap 10-18-ig volt rutinozás, akkor mentél amikor akartál. 4-5 alkalom után oktató megnézte a3 feladatot ha tudtad mehettél vizsgára.
Forgalomra meg úgyis lekell dumálni mert oda nem tudtok 20-an menni, ott 2en vagytok + oktató a kocsiba vokitokizik nektek...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
fattyu
veterán
ahogyaztelképzelik az emberek. Értem én a szabályokat de nonstop látok 4 motorost + az autó....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Archer
őstag
Felénk úgy nyomatják páran, hogy megy a két motoros, azoknak dumál vokitokiban meg mellette még oktat az autóban is...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Bogyó bá'
nagyúr
4 motorost kísér az oktatókocsi?! Hál' Istennek én végig egyedül tanultam és vizsgáztam is. Nem volt több kuncsaftja motorra az oktatónak, egyébként párosával szoktak menni itt is...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
fattyu
veterán
az is szép.
De itt a XIII ban a kassákon nonstop látom őket... végig jobbkezes nyilván jó terep is. De 3nál kevesebben még egyszer sem voltak... Multkor gondolom élesben egyíven megfordulás jeligére a kassákon futottam beléjük. kettő már a szembe sávban. meg az oktatóautó is a szembe sávban kettő meg a biciklisávon szerencsétlenkedve várta hogy elmenjen a forgalom és meg tudjanak.
Megálltam árnyékoltam nekik és nagyon néztem van e mégegy autó.... de nem. egy autó 4 motoros.
az a meszeshéjú nem túl gyors állatról elnevezett oskola...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
ALI_G
veterán
A sony-nak eleve modositott a kepe, egyaltalan nem mervado.
van a cbr600f4-ből (?) is fojtott verzió. semmi más nincs benne, mint négy torok-szűkítő.
ezt kiveszed, és kész a nagy géped.
egy gondolatot megérne.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
a képstabi a tengely irányú kilengésekkel tud mit kezdeni, ahol a tengely végpontja az érzékelő.
kérdés milyen képstabi.
ha rázod fel-le mint a vadállat, akkor képstabival sem fogsz tűéles képet kapni
a baj csak annyi, eszi a kraftot rendesen.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ALI_G
veterán
Hero 3 silver, wifis, androidra is van ez az app, ezert modtam hogy miutan visszaneztem, igazitottam rajta.
Az enyemen lattal rezgest? Mert en nem. Pedig arra szamitottam hogy rezegni fog. Sielesnel amugy rezgett a felvetel.
Topiccsendőr
addikt
A tieden nem, mert a fejeden volt, de a tankon mar tud rezegni, es ilyenkor lesz a hullamosodas is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
fattyu
veterán
a hero3 szenzorából kijövőt te akárhogy utómunkázod az a szenzor NEM fogja tudni azt amit a sony tud.
Tök mérvadó. Nem véletlen van minden modern JÓ gépben sony lapka. És mindent vernek.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
nauro
aktív tag
Sziasztok. Egy ideje kacsingatok a motorozás felé, ezzel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket. 3év robogózás és másfél év autós vezetés van a hátam mögött, a forgalom egyáltalán nem ismeretlen, de a rendes motorozás teljesen ismeretlen a számomra. Sajnos az ismerősi körömben senki sem motorozik, ezért nincsen lehetőségem kipróbálni egy kisebb gépet, ezért arra gondolta, hogy elmegyek egy safety hungary bevezető tanfolyamra. Reményeim szerint itt áterezhetem, hogy érdemes e belevágnom (jogosítvány, motor, stb)
Mit gondoltok, érdemes egy ilyen tanfolyamra kiadni a pénzt? Előre is köszönöm a segítséget.
Daywalker
addikt
Ez a legjobb, amit tehetsz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
TommyGun
őstag
Arra mondjuk jó hogy felülj egy végre mocira és kipróbáld. Ott nem tudom milyen gépek lesznek, de érdemes elöször kisebbre ülni, a kezdőket amikor elöször ülnek 400-600-as gépre sokszor elriasztja hogy nagyon erősnek tűnnek, picit berezelnek. Bevallom annó mikor robogók után életemben elöször 250-es TZre ültem nekem is soknak tűnt...
De ha eltökélt szándékod hogy motorozni akarsz akkor el kell kezdeni a jogsit, ott hamar motorra fogsz ülni.
Persze érdemes elmenni tanfolyamra az sosem árt, jó móka.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
vendingo
veterán
Én tanfolyamon amikor először ültem nagy motoron, nem az erejétől, hanem a súlyától/méreteitől féltem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
vendingo
veterán
Budapest, 2013. június 13., csütörtök (MTI) - Motorost gázoltak el csütörtök reggel az M1-M7-es autópálya közös bevezető szakaszán, a Budaörsi út befelé vezető oldalán, a baleset miatt nagy a torlódás.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
ALI_G
veterán
nézd meg a black edition-nel készült profi videókat (elég full HD-ben, nem kell 4K-ban ), vagy látogass el a goPro-s topicba.
A silverben a hero 2 szenzorja van, csak jobb a mikrofonja. Ez sötétben valóban nem jó, de ez nekem nem is mérvvadó.
Integra
titán
így nem lesz este háziporesz...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Xirtam
veterán
Ez már bennem is megfordult! Mai napig nem értem, hogy a 90 kg-mal hogy fogok egy 150 kg motort mozgatni. Nem dagadt vagyok, edzeni járok. Csak akkor se értem!
yodamastah
őstag
150kg motor az minden csak nem nehéz Főleg nem 90 kilós embernek Ha már gurul akkor könnyű kezelni a legtöbb motort. Egy alacsony súlypontú 230kilós bmw kezesbárány 30al is. Amikor meg megálsz akkor elég 1 lábadat letenni, nem nehéz tartani. Földön fekvő motort felvenni az más, de arra is vannak technikák.
A magasabb súlyontú sportmotorokat lassú tempónál nehezebb kezelni, de itt az üléspozíció is közrejátszik. MIndenesetre könnyűnek tűnnek azok is ha már gurulsz vele lassan akkor is.
[ Szerkesztve ]
canniball
nagyúr
Nem te fogod mozgatni, hanem a beépített néhány paci.
Komolyra fordítva: ha már lendületben vagy kb. olyan bonyolult mint biciklizni.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
"Földön fekvő motort felvenni az más, de arra is vannak technikák."
Meg jobb esetben erre nem sűrűen kerül sor.
-----------------------------------------
Honda CG125-höz keresnék nívópálcát illetve oldalsztendert, de guglival nem lettem okosabb, tudnátok segíteni hol találok?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
TommyGun
őstag
A burgonyám ~220 kilós...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Bogyó bá'
nagyúr
Nívópálcával szoktam régebben az autószerelő haveromat bosszantani:
" - Tibi, kellene nekem egy hosszabb nívópálca a kocsihoz!
- Minek, minek?
- Hát mer' nem ér bele az olajba...
- Te állat!!! "
Hogy némi ON is legyen: szerintem kb. minden Hondáé egyforma lehet, így talán könnyebb lesz. Egyébként hívd fel bármely márkaszervizt, nem lehet egy vagyon náluk sem, és biztos tudnak is adni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
mocsanisi
senior tag
Csizmát is megvettem, így végre összeállt a full motoros cuccom csizma
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Xirtam
veterán
Nagyon szép, egészséggel használd!
Integra
titán
jónak tűnik, gartu
diadora micsoda?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
.mf
veterán
Ez nem roller, hogy toljad, azért motor mert motor hajtsa
65kg vagyok és 200kg-os a motor. Megfelelő körülmények között (volt rajta bukócső, így jobban hozzá / alá lehetett férni) állítottam már fel 260kg-os motort is. Pedig szinte semmi testi erőm. Volt pár lány is, akik megpróbálták és sikerült, pedig bő egy fejjel alacsonyabbak és legalább 10kg-mal könnyebbek voltak.
---
Tesztvideók alapján a Sony lesz. A képstabi és a BSI szenzor gyengébb fény mellett köröket fut a GoPro körül, a színei is sokkal jobbak, a Silver képminőségét simán hozza (nem pixel-kukkoltam, de ránézésre nagyon hasonló minőség, talán kicsivel jobb a dinamika-tartománya is, bár lehet, hogy csak a színek miatt tűnik úgy). Arról nem is beszélve, hogy kb. a Hero3 White árában van. Már csak boltot kell találni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
KoVee84
senior tag
65 kg? és hány centi?
ALI_G
veterán
Szólj, hogy hol, mennyiért esetleg ha tudsz külföldről olcsóbban, akkor lehet engem is érdekelne.
Most nincs időm keresgélni, de ha te már megtetted, akkor áruld el, hogy rezeg-e a felvétel ha tankra van rögzitve?
Amúgy combból kell felállitani a motort, de biztos van youtube-on rá videó
tutis, a contour-ban nincs képstabi és mégsem hullámzik a felvételed.
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
vagy nem.
PROS
Inexpensive. Rugged build. Good battery life.
CONS
Cumbersome controls. Struggles in low-light situations. Loses finer details.
BOTTOM LINE
The Sony Action Cam is one of the most affordable action cameras you can get, and while it's capable of shooting decent looking video at 1080p60, its video quality just isn't on the same level as some competitors.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ALI_G
veterán
aggree, én is ezeket találtam szakmai fórumokon.
De áruljátok el, kinek kell közülünk jobb képminőség mint a tutis féle contour??
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
persze ez nem jelenti azt, hogy a gopro-n ne lenne mit csiszolni
nekem a legnagyobb bajom maga a kamera feléítése, hogy nem pov. nehéz normálisan elhelyezni motoron, egyszerűen buta a felfogatása. motorra a legjobb az, ha a kamera egy kábelen lóg, egy kis hengerben van és bárhova könnyen felhelyezhetó, a központi egység meg valahova erősítve, akár a tankra vagy a farokidomba, mindegy igazából. a contour ilyen szempontból ügyesebb. de az is nagy, de legalább ezzel felteheted az első villára
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Hogy én is mennyit vacilláltam már ezen a motorozás közbe kamerázzunk dolgon - illetve hogy ezt miként lehetne reális - valamit is érő előnnyé változtatni.
Eleve a konklúzió az, hogy úgy lehetne a legtöbbet tanulni a dologból, ha épphogy nem rajtad / motorodon van a kamera, hanem a mögötted levőn és arról nézhetnéd meg, hogy hogyan is motorozol..
Persze ennek a megoldása is végső soron ugyanaz, azaz legyen minden motoron kamera és aztán csereberélgessék egymás közt a riderek a felvételeket..
[ Szerkesztve ]
-Mosquito-
őstag
Jó lesz az ~260kg is...
A Varám ~ 280kg.
Más.
BMW 1200GS vs hp4 Ha nem lenne ennyire kanyargós a pálya akkor Gs sz@rba lenne..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
alvaro
senior tag
Viszonylag ritkán kell neked mozgatni, bár tény, hogy ha orral beparkoltál lejtőre, akkor vicces tud lenni Előre húzza magát, az nem gond
Én most 65 kiló vagyok, Teresa 187. Viszont nagyon lazán leér róla a lábam, és ha nem meredek, nem vészes mozgatni. Felállítani se vészes egyáltalán (nem gyakori, de óhatatlanul előfordul, nem nagyon volt év, hogy ne kellett volna, az elején meg jó párszor), megfelelő fogással lazán fel tudom kapni - kivéve, ha alászorul a lábam
Tény, hogy szokni kellett a súlyát, nekem is az volt a szokatlan az elején, azzal együtt, hogy nem nehezebb, mint egy iskolai ER5. De hát az is nehéz volt
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok