Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148001) hroberto válasza macilaci78 (#147996) üzenetére


hroberto
veterán

Nekem van fekete és világos sisakom is. Szerintem semmivel sem melegebb a fekete. A sisak belsejében nikecell szerű anyag van, ami ugye hőszigetelő. Úgyhogy nem igazán érzek különbséget.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#148002) Zoli bácsi válasza V.Stryker (#147999) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Háj...vagyis Hej! :D
Én is "dagadt" vagyok, 194 centihez 135 kiló voltam, 2011-ben volt egy évig ilyen motorom. Pontosabban az CBF125 volt. Valami akció volt így tavasszal, elengedték a regadót, akkor vettem.
Hasonló módon használtam mint a mostani gépemet, kisebb túrákra fogtam be jó időben.
Elbírta a súlyomat, persze ha volt egy kis szembe szél, visszafogta, de 80-at széllel szembe is elvitte, többel meg amúgy sem hajtottam.
Na, a poén: Így hajtva 2L alatt volt a fogyasztás! Nem sokkal, 1 decivel, de ezt a 2L körüli fogyasztást hozta.
A mostani széria még takarékosabb, állítólag. Nyugodtan vedd, ha amúgy tisztában vagy a 125ccm korlátaival. Engem jobbára az idegesített, ha mentem 80-al, mindenki meg akart előzni. Engem zavart, hogy akkora kamionkerék megy tőlem fél méterre, hogy nagyobb mint én ülve..Szóval eladtam.
Nem tudom mekkora forgalmú az az út. A súlyodat elbírja, persze egy 60 kilós pilóta lenne neki az igazi. :K

(#148003) Steven válasza etnies (#147995) üzenetére


Steven
addikt

Gt air maszkkal durván párásodik télen ,ha párás az idő.
(bár szerintem minden)

Amúgy van még gt air ből 3-as verzió is ,nemtom mit tud vagy miben jobb...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#148004) Topiccsendőr válasza csongi (#148000) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Adalekkent nevezi, de az elso linken talalhato termek egy eszter olaj, amit mellerakhatsz a sima olajadhoz.
Az eszter alapu olajok tulajdonsaga tobbek kozt, hogy polárisak, tehat femfelulethez tapadnak. Manapsag a legtobb szintetikus olaj eszter, mert konnyen lebomlik savakra es alkoholra. Kornyezetvedelmi okokbol ez jo, a motorban nem annyira.
Viszont nem annyira jol adalekolhato, mint a nem eszter bazisu pao appolaris olajok, amelyek elektrosztatikusan nem tapadnak a femekhez.

"Javítja a termikus-oxidatív stabilitást" viszont emelle valszeg rontja a vizpára miatti disszociácioval szembeni ellenallast
A tobbi adalek az osszes szintetikus olajban megtalalhato, pl az elasztomerekhez (tomitesek) terfogatnovelo adalek satobbi.
Egy halmaz bullshit a leiras. Amennyiben osszevetnenk egy normalis szintetikus olajjal ezeket, kivancsi vagyok, milyen tulajdonsagot tud ez felhuzni. Valoszinuleg semmit. Ha meg veszel egy olcso olajat, amibe kulon vasarolsz egy eszter olajat, masik adalekcsomaggal hogy feljavitsd, akkor miert nem vettel normalis olajat eleve abbol a penzbol? :F (altalanos alany, nem terad gondolok)
Ezenkivul a motul 5100 a legalso polcon van besorolas tekinteteben.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#148005) Topiccsendőr válasza Topiccsendőr (#148004) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A bullshitet ugy ertem, hogy kepzelj el egy okostelefon tulajdonsag leirasat, ahol kiemelik, hogy felulmulhatatlanul modern erintokepernyoje van.
Igaznak igaz. De melyiknek nincs?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#148006) V.Stryker válasza Zoli bácsi (#148002) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Köszi a tapasztalatokat. :R

Igazából túrázni nem kéne, van nagymotorom. Aminek pont az a hátránya, hogy nagymotor... amikor valamiért Pestre kell szaladgálnom, inkább választom a vonatot, mert nem akarok azzal a nagy döggel eszetlenkedni, meg a fogyasztás is számít ilyenkor, amikor nincs élvezeti faktor.

Az 5-ös út azon része, amit használok, az pont olyan, hogy autóval is inkább 80, mert amúgy kirázza a belem, meg szétrázza a kocsit.

Kamion mellettem? Csak 70-el mehetnek. Nem értem hogy kerül melléd 80-nál. :DDD :DDD :DDD

Ha vennék, használtan vennék, mert olyan 6-7 kiló körül lenne rá. Ami nagyon visszatart, az pont ez az ára, hogy közel 10 éves pöcsküszürű és ennyi pénzt elkérnek értük. Jó pár éve ennyiért vettem a 750-es Suzukimat 12ezer km-el. :DDD

Nagyobbat nem vennék, mert akkor bukta a fogyasztási előny. Illetve, akkor már neccesebb tanítani rajta a feleségem, meg a lányaim. (A nagyobbik 11 és már nyaggat, hogy motorozni akar. Nyilván nem lehetne... De azért ismerkedhet vele. Inkább velem csinálja a hülyeséget, mint nélkülem.)

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#148007) Tüzi válasza etnies (#147995) üzenetére

Shui ekszpirit 3

Mert ekszforsz!

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148008) Tüzi válasza Tüzi (#148007) üzenetére

Marquez nem tevedhet :))
De a Daijiro-s a legjobb (;

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148009) kovacss72 válasza etnies (#147995) üzenetére


kovacss72
aktív tag

Nekem nincs bajom az RPHA 71 plexi zárjával. Az viszont már bosszant, hogy zajosabb, mint az előző 30e Ft -os sisakom (már 50-60 -as tempónál is).

(#148010) etnies válasza kovacss72 (#148009) üzenetére


etnies
senior tag

Ezt láttam.
Téged nem érint?

#148007

Abban meg napszemüveg nincs. :(

"önmagam hite vagyok magamban"

(#148011) Tüzi válasza etnies (#148010) üzenetére

Es? Chromas plexit kell venni ra, problem solved.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148012) csongi válasza Topiccsendőr (#148004) üzenetére


csongi
veterán

Koszi!

"nem vettel normalis olajat eleve abbol a penzbol?"
Motorba Mannolt tettem. 20 eves a vas, sokkal tobbet tud ez mint az akkori olajok.
Nem talatam indokot a 2* dragabb Motul matricaert.

Az adalekot egy 95 os karbis isuzuba tettuk, a legolcsobb olajjal parositva. :). Evente kb 15 ezret fut. Itt is feleslegesnek erzem a 2* 3* dragabb olajjal uzemelni.

Sztem ezekenel az eroforrasoknal ezek hazi kotyvasztott dolgok elfernek.

Akkor a valaszod alapjan, ezert hangosabb a mannol olajjal az uzemi zaj, es a valto fokozatok is hangosabbak?
Vagy az effele adalekokbol simplan kevsebb van benne, vagy ezek bele tartoznak a nehezen hozza adhatoak korebe?

A femhez valo tapadas ami miatt kisebb kopast mutat a teszten. Ezek szerint a csere periodus vege fele ez a tulajdonsag csokken. A kenesi kepesseg mennyire romlik ezaltal?

Nem vettem magamra a valaszod.
Reszben erintett vagyok, es a leirtak alapjan hasznalom ezeket.

(#148013) etnies válasza Tüzi (#148011) üzenetére


etnies
senior tag

Aha, 192 Font/db áron szeretnék plexit venni :)

Lehet, hogy mégis a ductapes Arai lesz a megoldás!

"önmagam hite vagyok magamban"

(#148014) Tüzi válasza etnies (#148013) üzenetére

Na!
Akkor vegyel kettot, es egyet adj nekem :DD
UK-ben vagy?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148015) norbert1998 válasza V.Stryker (#148006) üzenetére


norbert1998
veterán

Országúton van, hogy 110-zel vereti a kamion. Ne altasd magad a 70-nel. 85-nél lassabb kamiont csak elindulás után láttam :K

Nekem az XL125V nem érezte fogyasztásban a második személyt, pedig ketten ruhában bőven meg voltunk a motor súlya mégegyszer. Végsebességben sem nagyon, de gyorsulasban nyilván igen. Szembe szélben 105, nagyon nagy szélben 90. Hát szélben 120 :C
Viszont az mindig 3,3-3,7 között evett.
De én SOHA nem mentem vele fél vagy negyed gázon, ha nem városban voltam. Mindig max gáz, végsebesség, minden országúton, mindig, folyamatosan, úgy utaztam.

(#148016) kovacss72 válasza etnies (#148010) üzenetére


kovacss72
aktív tag

Már 1 éve használom, de még nem tűnt fel.

(#148017) JoinR válasza V.Stryker (#148006) üzenetére


JoinR
senior tag

Anyagilag csak nagyon ritkán éri meg egy 2. motor. Az esetedben 700k-ból kijön 1000L benzin (a pesszimista várakozásaid szerint), ha 4L-rel kevesebbet is iszik a 125-ös, akkor 25 000 km után spórolod meg az árát a benzinen. Ha az év felében motorral járnál melóba (120 munkanap - kb. 4000 km), akkor min. 6 év kellene a nullszaldóhoz, de ezt tovább növeli a tőkeköltség, fenntartás... ez szerintem elég sok idő és kényelmetlenség, hogy ne érje meg.

(#148018) Topiccsendőr válasza csongi (#148012) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Irtam, hogy altalanos alanykent ertelmezd, nem teged kerdojelezlek meg, szerk: de a vegen irod, h nem vetted magadra. Jolvan :D

Annyit akartam irni, hogy egy olcso olaj, masik, kis mennyisegu olajjal valo felhigitasa plusz penz, (es szerintem annyit nem hoz) ami ertelmetlenne teszi az olcso olaj vasarlasat, mert akkor lehetett volna normalis olajat is venni, es meg melo sincs vele.
Ne markat nezz, hanem a besorolast. Hiaba van motul rairva, ha az 5100. Az egy also besorolasu olaj, hiaba motul.
Ha elfer az olcso olaj, nem ez az adalek fogja megmenteni a jarmuvet. Ez lehuzas. Feleslegesen kiadott penz.

A zajokrol ugy altalaban. ezeket nem erdemes figyelni, es semmit nem tudsz kovetkeztetni azokbol, csak amikor mar a dugattyu uti a hajtokart es a hengerfejet. Addig semmilyen kovetkeztetest nem lehet levonni.

Az adalekcsomag az olajokban egy kompromisszum. Minden kompromisszum, a viszkozitas is. Ha beleraksz egy plusz adalekolast valamibe, azzal nem teszed jobba azt az olajat, csak valamilyen tulajdonsagat felhuzod, valamilyen tulajdonsagat elrontod. Nem egyertelmuen upgrade. Ezt kellene feldolgozni, hogy ez bonyolultabb annal, mintsem te hazilag kitalald, hogy hogyan lesz ez jobb. Annal sokkal penztarcabaratabb, ha egyaltalan nem koltesz ilyenekre, es hasznalod olcso olajjal a jarmuvedet.

Ezert mondtam, hogy ami le van irva a tulajdonsaganal, az egy atveres, mert nem irjak le, milyen tulajdonsagiaban szenved emelle kart az olaj. Ugy van beallitva, mintha csak jobba tudnad azzal tenni az olajadat, holott ez nem igy mukodik. Ezen kivul valoszinuleg a te mannol olajad is eszter bazisu, felszintetikus. Ami melle ontesz nehany deci eszter bazisu olajat mas adalekolassal. Ez homeopatia. Megnyugtatja a lelkedet, de mas hatasa nem lesz.

A pao olajoktol sem megy elobb tonkre semmilyen jarmu, pedig azok nem tapadnak a fem feluletere.
Nagy nyomason amugy sem az elektrosztatikus vonzoero menti meg az alkatreszeidet, hanem az EP adalek, ami reakcioba lep a femmel, es ugy vedi az alkatreszeket.
Siklocsapagynal meg megette a fene, ha az elektrosztatikus vonzoerore kell tamaszkodnod, nem pedig a 2 bar olajnyomasra.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#148019) Zoli bácsi válasza V.Stryker (#148006) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Kínai masinában nem gondolkodsz?
A keretedből akár egy újat is vehetsz, valamelyik Keeway 125-ös robogót 509 ezerért hirdetik. Itt is van: [link] Motor se sokkal több: [link]
Új, garanciával. Az a robogó konkrétan egy bicikli ára. Nagyon bukni sem tudsz rajt, ha nem tetszik eladod.
Ha előítéleteid vannak a kínaival, nekem is az volt. :K
Úgy tűnik felnőttek a feladathoz, kínai motor tulajdonosaként azt mondom, nem Honda minőség, de nem is annyi az ára. Nagy gondok nincsenek, elforgó kormánymarkolat, apróságok. Ha megtöröd, sokkal olcsóbb az alkatrész.
Gondold meg. :) Egy viszont a Keeway ellen szól, ezt is el kell mondani: Fél éves szervizperiódust írtak elő garis motorokra. Ezt pofátlan, pénzlehúzásnak tartom. Másik oldalról, mennyi lehet egy szerviz? Kell bele egy liter olaj, és szűrő....Gari idő után szerintem mindenki otthon elvégzi az olajcserét. :U

(#148020) etnies válasza Tüzi (#148014) üzenetére


etnies
senior tag

Igen. Szeretnék idén új sisakot, de majd csak télen, amikor lehet venni őket félárhoz közel.
A Shoei-ről minden tesztben csak jókat írnak, lehet hogy feladom a gyorszár utálatom és benézek majd egy Air 3-ra. Még tudok sokat aludni szerencsére, de az biztos, hogy a lenti 3-ból lesz sisakom.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#148021) soldi3r válasza etnies (#148020) üzenetére


soldi3r
veterán

Tenyleg ekkora kedvezmenyek szoktak lenni?
Azt gondolom, hogy a hasznalt motor arak lefele fognak mozdulni az ev vege fele.

E30 (oo=[][]=oo)

(#148022) V.Stryker válasza Zoli bácsi (#148019) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Átnéztem a kínálatot és pont ezt néztem, hogy egész pofás. De magára a motorra 600-at szánnék. Erre még rájön az átírás és ha valamit kell csinálgatni rajta. Ez, az általad linkelt meg közel 900-ba állna meg.

Hogy milyenek a kínai motorok? szerencsére erről saját élményeim vannak tavalyrol, amikor beruháztam egy új Voge Rally 300 -ra.
Hogy mi a véleményem? Alapvetően jó a konstrukció. A kivitelezés és az anyaghasználat szar. Nálam és másnál is volt olajszivárgás, túlhúzott csavarok, pár hónapos 1000-et futott motorokról van szó... zsírhiány, nálam a telóba ferdén betett csavar, kopó műanyagok... Szóval ezek k.rva jó motorok lennénnek ha még kicsit csiszolnának a gyártáson. De beszéljenek a képek:







Ezek kb 1000km-t futott motornál...

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#148023) Tüzi válasza V.Stryker (#148022) üzenetére

Szerintem nagyjabol hitvany fos mindegyik.
Attol mert a 88 bele van utve a csavarba, attol az meg kozel sem biztos, hogy az.
Egy motor nem attol lesz motor, mert annak nez ki.
A Honda sem attol lett Honda, hogy annak kinezo dolgokat gyarott, hanem attol, mert csak az nr750 oval dugattyujanal a dugattyu gyuruknel 200+ szabadalmat okoskodtak ossze.
A Yamaha sem veletlenul okoskodik a Toyotanak.
Stb.
Kurva sok tudas kell elfogadhato minoseget gyartani, kib.szott kurva sok tudas kell jo motort gyartani, es felfoghatatlan tudas kell kivalo motort gyartani.
Ehhez megfelelo mennyisegu tanulas, kiserletezes, stb kell.
Ezt a kinai sose fogja vegigjarni.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148024) Zoli bácsi válasza V.Stryker (#148022) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Ez durva! Én Benelli Imperiale motort vettem, állítólag Olaszországban szerelik össze kínai alkatrészből. Erre utal az Olasz minőség ellenőrzési papír is, amit találtam a dokumentációk közt.
Mivel az általam vett motort Ázsiába szánták, ott használják sokan, ottani teszteket, videókat nézegettem, véleményeket kerestem. 60 ezret futott motorokról olvastam, különösebb hiba nélkül.
Én már nagypapa korban vagyok, mindig is borzadtam a visító sportgépektől, a Yamaha SR 400 tetszett régebben, meg a hasonló, retrós, pöfögő, hosszú löketű motorok.
Egy éve vettem, bőségesen zsírozva, kenve van mindenhol, már ami látszik. Persze, majd elválik, de így egy év után pozitív a véleményem. Előbb is kerültem vele egyet, nem is vittem 3000-es fordulat fölé, kellemesen tol a nyomaték itt is. (125-ös után!!!)
Amúgy a Benellibe egy újan vásárolt, 3 éves Piaggio Liberty 125-ös robogót számítattam be. Esőt nem látott soha, betonozott garázsban állt. Egyszer alá néztem, hasonló módon rozsdásodott a váz, mint amit fotóztál. De rosszabb volt. Minden hegesztésnél verte a rozsda, a csupasz fémre mintha ráködöltek (inkább rátököltek talán) volna valami vékony festéket, alapozás, előkészítés nélkül. És egy nagy múltú európai gyártóról beszélünk. :U
Visszatérve a kínai motorokhoz, szerintem a Keeway/Benelli sokat fejlődött minőség terén az elmúlt években, ezt látom, illetve ezt olvasom másoktól is. Én mertem venni motort tőlük, más kínai gyártótól viszont nem vennék. :)

(#148025) V.Stryker válasza Zoli bácsi (#148024) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Az Imperiale egy klassz motor így távolról. Sajnos nem az én árfekvésem. Nekem hasonló, a Royal Enfield Classic 350 vagy Bullet 350 jön be. De nagyon túlárazott az is újonnan és ezáltal használtan is.

Pár napja volt fent egy ilyen Benelli 1,1 millió körül. Szinte azonnal el is vitték.

Tüzi: Már a CB125F -et is kínában gyártják vagy valami kínai szar honda emblémával. Gondolom más a minőségbiztosítás.

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#148026) etnies válasza soldi3r (#148021) üzenetére


etnies
senior tag

30-50%

"önmagam hite vagyok magamban"

(#148027) Tüzi válasza V.Stryker (#148025) üzenetére

Passz, de a blokk, meg a tudas mogotte attol meg japan marad.
Nekem ezek a full kinai dzsunkarizsliszt markak azok, amik olyan rikito piros felkialtojelek, hogy inkabb szetszorom a penzem az xxen ulve mint olyanokat vegyek.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148028) bardi válasza V.Stryker (#148025) üzenetére


bardi
aktív tag

A kínában gyártott, meg kínai kínai között elég nagy a különbség.
Egy európai, japán cég ott is megköveteli a minőségbiztosítást, japánoknál nincs olyan gyár, ahol ne ülne ott legalább egy japán ember.
Az más kérdés, hogy egy indiai, kínai piacra szánt termék mondjuk más szintet üt meg, mint egy európai piacra szánt, mivel mások a vevői elvárások.

'92 Honda VFR 750

(#148029) macilaci78 válasza V.Stryker (#148022) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az Sh-ra 65-ért vettem 16" gumit. Új akku kb 15k. Szervizre 50k: összes folyadék, szűrő csere, gumicsere, kaputávirányító bekötése, hajtás átnézése, stb.
És ez egy 7k km-t futott 2014-es, magyarországi példány 2. tulajdonostól, ismerős szerelő által ismert szerelőhöz hordva.

600k-s használt motorra 1-2 év alatt könnyen rászalad 200k, az átírás, stb ugyanúgy költség, mint az újnál. Viszont az új esetében a legtöbb üzemeltetési, karbantartási költség tervezhető.

De persze a nincs-ből nem lehet kifizetni.

Tüzi: Igazad van, a szamárlétrát végigjárt gyártók termékei általában véve jobb minőségű. A kínai mezőny minőségi skálája szélesebb, de annak is van felső szegmense. Van olyan gyártmány, amivel jópár fokot átugorva megvettek licenszet, vagy fődarabot egy az egyben. Pl a Qi a Dl650-es blokkot.

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#148030) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#148029) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

De nyugtass meg, 7k kilóméteren nem kopott el a gumi, öreg lett azért cserélted ugye?
Én úgy tervezem, a hátsó is elmegy15- 20 ezret. :U
Emlékeim szerint anno szoci motoroknál 2x annyit ment el elöl, mint hátul a gumi.

(#148031) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#148030) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Igen, a kora miatt cseréltem.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#148032) V.Stryker válasza macilaci78 (#148029) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Azért egy 125-ös, 8 éves motorra, ami 20-30ezret futott, nem hiszem, hogy annyi rászalad, mint a 19 éves BMW-mre. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#148033) Pttypang


Pttypang
veterán

Lekaptak Kóspallagnál a hétvégén
(letezo legkoszosabb allapotban kb en is, meg a motor)

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#148034) macilaci78 válasza V.Stryker (#148032) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Valószínűleg, de az a 20-30 ekm vajon mennyire valós? :U
Mindent el lehet mondani róla, csak azt nem, hogy fiatalabb lesz. 600k használtért, vagy 800k újért. Nem biztos, hogy elcsábulnék és az olcsóbb használtat venném.
Eladni is könnyebb lesz a fiatalabbat.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#148035) etnies válasza Pttypang (#148033) üzenetére


etnies
senior tag

Te nagyon fiatal lehetsz, hogy ezt a térdszöget kibírod :D

"önmagam hite vagyok magamban"

(#148036) Pttypang válasza etnies (#148035) üzenetére


Pttypang
veterán

Lassan 30, de a sok futas biztos segit :D

Everybody lies.

(#148037) HoaryFox


HoaryFox
őstag

Tegnap kerültem egyet szezonnyitóként, hát a lábamnak vissza kell szoknia, mert valamiért a vádlim fájdogált, de jó érzés volt "újra nyeregben" :))

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#148038) Zoli bácsi válasza HoaryFox (#148037) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Szép kis kör volt. Inkább kocka, a térkép szerint.... :)
Ha sokat görcsöl a lábam, első körben nekiállok magnéziumot, kalciumot enni, ezek hiánya fokozza a görcskészséget. De ne egyszerre vedd be, gátolják egymás fölszívódását, a gyógyszerész szerint. Mindegyikből pár napos löket meg szokta oldani az izomgörcsöket. Meg persze nálunk az sem rossz, ha az embernek van egy masszőr végzettségű felesége, nem abba dolgozik (nővér), de jó keze van. :) Nem kell hozzá amúgy végzettség, a vádliban könnyen kitapinthatók, nyomkodhatók az összeugrott izomkötegek, meg kell kérni barátnőt, menyasszonyt, feleséget, házisárkányt, exet.. (Osszátok be ki hol tart, nagyjából így néz ki a kronológia ;] ) nyomkodja meg egy kicsit. :)

(#148039) HoaryFox válasza Zoli bácsi (#148038) üzenetére


HoaryFox
őstag

Nem görcsölt, hanem csak így fájdogált, de a magnéziumot (megint) el kezdem szedni, van, csak ilyen rendszertelenül szoktam szedni :D

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#148040) Sys85 válasza HoaryFox (#148037) üzenetére


Sys85
veterán

Laza vasárnapi gurulás! :D
És durva hogy a Hornet nyergében kevésbé zsibbadt le a seggem mint a korábbi elvileg világjáró BMW R1200RT-n.

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#148041) bacus válasza Zoli bácsi (#148038) üzenetére


bacus
őstag

Maximum négyzet.. :)

[ Szerkesztve ]

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#148042) Tüzi válasza etnies (#148035) üzenetére

:DDD :C

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148043) Tüzi válasza macilaci78 (#148029) üzenetére

Reszben.
Masik resze a dolognak -ami miatt nem lesznek a kinaiak sose jo gyartok- hogy nincs meg bennuk az a mar-mar szexualisan perverz tokeletesre torekves mint a japanokban megvan.
Vagy meg volt... Nem tudom.
Lehet, hogy elernek majd, egyszer, valamikor, talan egy elfogadhato minosegre, ami ugy-ahogy jo lesz valamire, de soha nem lesz meg bennuk a "szukseges plusssz"
Tudod, az X-force :)
Teljesen mas mentalitasuk van.
Teljesen mas mentalitasban nonek fel.
Lesz majd mindenfele eye-candyvel, parasztvakito neonfennyel telepakolt cucc, ami az impulzusvasarlast triggereli, de nem fognak soha 250es negyhengeres 20ezret forgo fogaskerekes blokkot gyartani, mert sose lesznek ott agyilag.

Ez van.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148044) Steven válasza Tüzi (#148043) üzenetére


Steven
addikt

De a mai társadalom már nem is vágyik 250 es 20 ezret forgó cuccra szerintem.

Ha jól emlékszem pont itt lett taglalva ,hogy már annak örülünk ha fiatalok motorra ülnek és jogsit akarnak.

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#148045) Pttypang válasza Steven (#148044) üzenetére


Pttypang
veterán

En meg mindig varom a 300-as 4 hengeres turamotoromat, ami olcso, de gyanus, hogy hamarabb lesz terdig ero hajam :DDD

Everybody lies.

(#148046) Tüzi válasza Steven (#148044) üzenetére

Azert a kawa4r-t kb mindenki varja ;)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148047) macilaci78 válasza Tüzi (#148043) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Miért baj, ha egy gyártó egészen egyszerűen nem akar, vagy nem tud minden igényt kielégíteni? :U

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#148048) bardi válasza Tüzi (#148046) üzenetére


bardi
aktív tag

Na nem mintha tudnék motorozni, de az nekem is nagyon mozgatja a fantáziám :D mondjuk hogy mikor lesz rá 3,5 millám, azt nem tudom. Kár, hogy 1 milláig nincsen semmi hasonló használtan, amit életben is lehet tartani.

'92 Honda VFR 750

(#148049) Tüzi válasza macilaci78 (#148047) üzenetére

A gyarto profitorientalt.
Ha profitszag van, gyartani fog.
A baj ott van, ha hulye a gyarto, es nem veszi eszre az igenyt. Kockaztatni meg mar nem fognak, mert ez nem a 80-90es evek.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#148050) Tüzi válasza bardi (#148048) üzenetére

Nemeteknel nezek egy NC29 hondat, karcmentes kb, gyari szin.
Erosen gondolkodom rajta. Ha tovabbra is bika marad a tozsde, juniusban elhozom.
Szeretnem a harom 400ast a garazsomban tudni. Nc29-30-35.
Letunt kor, eltunt japan elmebetegseg mementoi.
Aztan ha nyerek a lotton, akkor rc30-40-45 is jon :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.