Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61301) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#61298) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Úgy értettem, hogy ha át gurulunk a szomszédos országokba és onnan kell Mo-ra hazahozni a gépet.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61302) Mizsala válasza #79335424 (#61300) üzenetére


Mizsala
csendes tag

Köszönöm a hasznos infókat, akkor fékeset keresek kifejezetten.
Persu, te a tiedet már eladtad?

(#61303) #79335424 válasza Mizsala (#61302) üzenetére


#79335424
törölt tag

Olyanból is két fajta van. A régebbiek (nagyrészt a szoc. -ból megmaradtak) olajfékesek, az újabbak pedig már rudasak/bowdenesek, ami kevesebb törődést igényel.

(#61304) Topiccsendőr válasza Mizsala (#61302) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

El.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61305) .mf


.mf
veterán

Már megint rengeteg hsz, belenéztem az utolsó pár oldalba, megint csak a szófosás megy ezerrel... így nehéz a topikot követni

Noss, ott tartok, hogy:
- a következő enduro lesz, mert szegény megboldogult Ninjával is gyakran keveredtem aszfaltmentes övezetbe
- könnyű, terepen kezelhető, azaz 130-140 kiló alatt
- egyszerű, megbízható, strapabíró, alacsony karbantartás-igényű
- enyhe terepre, ösvényekre, tehát nem siratófal és társaira
- viszont sok aszfalt is lenne benne, nem ártana, ha bírna 100-110 utazót, hogy ne toljanak le folyton

--> enduros ismerősökkel beszélve, bár arra a lájtos terepezésre, amire én gondoltam, arra még elég lenne 125 2T (DT125R), 250 4T (KLR250, stb), de a 100-110-es utazóra már necces, inkább a nagyobbakat mondják.

Maradt:
- DR350: ritka, előfordul, de most éppen nincs. Plusz: megbízható szögegyszerű léghűtéses SOHC motor, nagyon megbízhatónak mondják, 120-130 kg, '94-től önindítós, 6-sebességes. Tank határeset: 9 l.
- XR400R: ritka de előfordul. Plusz: megbízható szögegyszerű léghűtéses SOHC motor, nagyon megbízhatónak mondják, nagy rugóút, 121 kg; mínusz: csak berúgós. Tank 9.5 l, 5-sebességes.
- WR400F: ritka, de épp van. Plusz: megbízhatónak mondják, mínusz: vízhűtéses, DOHC, berúgós, kicsi tank (8 l)
- DRZ400: egyszerűen túl drágán mérik, még a korai darabok is 600-700 körül akarják eladni... Motorja bár vízhűtéses, DOHC, de nagyon strapabírónak és alacsony karbantartás-igényűnek mondják, nagyobb tank, magasabb utazósebesség, az egész motort nagyon sokan dicsérik, csak az ára...

Kérdés:
- kimaradt-e valami?
- mennyire szívás terepen berúgni egy 3-400 egyhengerest?

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#61306) Topiccsendőr válasza .mf (#61305) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mennyi lenne a keret, amiert vasarolnal?

Egy 3-400 as egyaltalan nem veszes. Akkor van baj, ha elfekszel vele, es folyik a karbi, vagy ha valamilyen beallitasi problema van. Akkor tenyleg szertartast kell vegezni (bar nekem a ttr 650 el van tapasztalatom)

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61307) .mf válasza Topiccsendőr (#61306) üzenetére


.mf
veterán

Jó lenne a 350-400-asokkal 500k-ba beleférni lepapírozva-átírva. Most épp 2 XR400-ast látok 500-ért, a 350-esek úgy hallom olcsóbban mennek, ha éppen vannak.

Mint elsősorban utcai motoros, és nem túl műszaki ember, az elfekvés eddig viszonylag ritka dolog volt, és a motoron belüli következményeit kevésbé ismerem. Tfh, egyszerű elcsúszás, benzin elfolyik az úszóházból, fel kell állítani és várni pár percet, majd kell még neki pár rúgás extrába, ezen kívül milyen szertartás kell? Vagy ez csak akkor, ha nagyot kap (nekiütődik sziklának, fának) és abból jönnek a beállítási problémák?

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#61308) Bogyó bá' válasza .mf (#61307) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Olvasni való...

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61309) FIREBLADE78 válasza Bogyó bá' (#61308) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Tehát nyugodtan lehet

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#61310) Bogyó bá' válasza FIREBLADE78 (#61309) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Schumi mást mondana erről.... :((( ...inkább fizetett reklámnak tűnik a "cikk". :F

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61311) FIREBLADE78 válasza Bogyó bá' (#61310) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Most akkor vigyek síelésre kamot vagy ne? Habár asszem ragasztva lesz ilyen gyengébb cuccal és az leesik fekálásnál

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#61312) -Mosquito- válasza Bogyó bá' (#61310) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Motorozás,síelés,hegymászás stb sportok közbeni kamerázás mind különböző dolgok. Schumi pl a lécre tette volna a kamerát és álló helyben pofára esik akkor meg az lett volna a baj. Jó hogy nem állapítják meg,hogy ezek a sportok veszélyesek az emberek számára. :U

FIREBLADE78:

Nagy fiú vagy döntsd el magad.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61313) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#61312) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Na jó, de most szegény Schumira hivatkozva bizonygatják, hogy veszélytelen? Nemá.... :W

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61314) .mf válasza Bogyó bá' (#61308) üzenetére


.mf
veterán

... és ez hogyan is kapcsolódik a kérdésemhez, Tisztelt Főspammer / Főoffolós Úr? :U :P

De ha már megszólítottál:
a.) schimán. Nálam is úgy tört le a kamera-tartó kar, mint a szél. Még csak agyrázkódást se kaptam.
b.) egy zárt motoros sisak rohadtul más felépítésű, mint egy nyitott sí-sisak.
c.) valami sziklát fejelt le nyitott sisakban, nem?
d.) a felvetés is abszurd. Egy pontszerű behatástól (hegyes kődarabra érkezéskor) is védenie kell egy sisaknak, és tudtommal úgy is tesztelik. Ez mit ront?

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#61315) -Mosquito- válasza Bogyó bá' (#61313) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Értem .. és ha Kis Béla bp-i ltp lakos lett volna akkor ez a hír kisebb/kevesebb hír értékű lenne vagy meg sem született volna.. Hány milliónyi ilyen balesetről hallasz? Sajnos ez így történt meg,reméljük felépül Schumi.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61316) Bogyó bá' válasza .mf (#61314) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Most nagyon röstellem magam, tényleg nem válasznak szántam. Szóval nem neked szólt... :B Rossz gombot nyomtam a tableten, még egyszer bocs.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61317) FIREBLADE78 válasza -Mosquito- (#61315) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nem fog,soha

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#61318) Czimby


Czimby
addikt

Segítsen már rajtam valaki mert agyf*szt kapok...

SILKOLENE PRO 4 XP 15W-50 -nek kellene a sűrűsége 40 ill 100fokon, ergó az adatlapja kellene valahonnan, de eddig nem sikerült beszerezni, pedig már vagy 2 órát elneteztem miatta :W

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#61319) ath válasza Czimby (#61318) üzenetére


ath
senior tag

10w50 40-en 115,7 mm2/s, 100-on 18,93 mm2/s
Amit kuldtek adatlap nem volt rajta a 15w50

[ Szerkesztve ]

(#61320) Czimby válasza ath (#61319) üzenetére


Czimby
addikt

Írjak nekik levelet?

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#61321) ath válasza Czimby (#61320) üzenetére


ath
senior tag

ezt kaptam a pro 4 sorozatra

(#61322) Czimby válasza ath (#61321) üzenetére


Czimby
addikt

Köszi, szedem is le!

Ebben sajnos nincsenek benne az újabb 40-es 50-es 60-as XP-s olajok. :(

[ Szerkesztve ]

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#61323) ath válasza Czimby (#61322) üzenetére


ath
senior tag

Probald oket megkeresni, toluk kaptam:
Attila Pálffy – a.palffy@fuchs-oil.hu
Szikszai Gergely – g.szikszai@fuchs-oil.hu

(#61324) Czimby válasza ath (#61323) üzenetére


Czimby
addikt

Köszi!

Írtam levelet meglátom mi lesz, de azért vicc, hogy nincs fent sehol az olaj adatlapja, elvileg így nem is árulhatnák ha jól tudom. A biztonsági és a technológia adatlapnak elérhetőnek kell lenni.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#61325) TommyGun


TommyGun
őstag

Szasztok, rég jártam erre.

Gondolkodok erősen hogy tavasszal gépet váltok, és felülök valami túrás gépre, régóta szemezek a panEuropannal de a kisebbik nem bejövős az 1300-as nekem nagy lenne így inkább DL650 vagy NT700-on gondolkodok vagy esetleg CBF1000...de az NT700 eléggé megtetszett kinézetre is, nomeg a kardán miatt is, és a pénztárcámnak is jobban fekszik mint a CBF. Volt valakinek ilyen gépe? Főleg 2007 utánit vennék.Nagyjából elolvasgattam róla a teszteket, a kövi az lesz hogy rá is ülök valahol. Elvileg ezek mindegyike gyári oldaldobozzal van azt esetleg tudja vki hogy a bal oldaliba (asszem az a nagyobbik) belefér e bukósisak? Csakmert akkor olyan hátsó dobozon kell gondolkodnom amibe két bukó fér...
Illetve ha van valakinek Deauvillel tapasztalata szívesen venném.

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

(#61326) Kolondrum válasza TommyGun (#61325) üzenetére


Kolondrum
félisten

DL650 elég kis virsli a maga kis 53nm-vel főleg ha van személy. DL1000-et nézzél meg. A kocsik felett ülsz és 3000-től mint a rakéta úgy megy. 101nm. Nekem alig ért le a lábam, 176cm vagyok.

(#61327) Bogyó bá' válasza TommyGun (#61325) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ha túrázni kell (és nem pöcsöt hosszabbítani) akkor valószínűleg a DL650 a legjobb motor a megfizethető kategóriában.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61328) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Sziasztok!

Tudom, hogy próbálgatni kellene, de gondoltam egy kis útbaigazítás jól jöhet elötte.
MAX 60-80K-t szánnék felnyitható bukóra. Ajánlanátok pár típust?

[ Szerkesztve ]

(#61329) TommyGun válasza Bogyó bá' (#61327) üzenetére


TommyGun
őstag

Az az igazság hogy nem sokkal drágábban megy az NT700 mint a DL650, kb 10% a különbség azonos évjáratban de szerintem a dóvill többet nyújt alapfelszereltségben, a kardán nekem nagyon bejövős, erősebb is egy kicsit ugye, alapból beépített dobozok jobb szélvédelem, alapból bukócsöves (vagy valami hasonló megoldás van rajta) Nem mondom a DL is bejön de a DLnek számomra kicsit endúrós túrás beütése van, az NT meg inkább ilyen krúzolós országutas formaféle. A DL a vészmegoldás ha nem találok megfelelő állapotot mert abból nagyon sok van. 1000-es gépet nagyon nem akarok az a DL utáni utáni vészmegoldás hogy arrafelé nézek körbe, nem akarok száguldozni nekem a mostani 650-es burgi sebessége és gyorsulási is bőven elég.
Én emléxem hogy voltak szók itt Dóvillről, mintha lenne valakinek.

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

(#61330) Kolondrum válasza TommyGun (#61329) üzenetére


Kolondrum
félisten

Nem a szágoldozásra gondolok, a V2 nem épp 299-el megy, mindössze "lép" ha kell.
Az 1000-est szereltük, nem akarnám magamnak sem a légszűrőt sem pedig a gyertyát cserélni.

[ Szerkesztve ]

(#61331) Bogyó bá' válasza TommyGun (#61329) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Polimorfnak van, Erdélyben is volt vele túrázni 2014-ben. Szereti, de utassal már kevésnek tartja a teljesítményét mostanság.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61332) HSM válasza Bogyó bá' (#61331) üzenetére


HSM
félisten

Neki ráadásul eladó is, ha nem tévedek...

(#61333) baboss válasza HSM (#61332) üzenetére


baboss
őstag

TommyGun
[link]

[ Szerkesztve ]

(#61334) V.Stryker válasza Bogyó bá' (#61331) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Sőt, utas nélkül is kevésnek tartja már a teljesítményét. :)

Egyre inkább úgy látom,hogy baboss itt a legtökösebbek egyike, mert a régi 400-as Kawajára sose panaszkodik szinte és nem is marad le. :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61335) baboss válasza V.Stryker (#61334) üzenetére


baboss
őstag

Köszönöm, ez jól esett. :R
A közös turákon húztam is neki mindig rendesen, hogy lépést tudjak tartani. Nagyon szeretem,nem szivesen váltanék nagyobra.Amir én használom arra nekem bőven megfelel. :K
Hamarosan viszem tasihoz javitani, már szemrevételezte,nem lesz olcsó.
Új első gumi
Első hátsó fékbetét.
Akumlátor, a mostani 2 hét állás után már nem indit.
Olajcsere.
Szelep állitás, valamilyen korongokat kell cserélni a szelepeknél.
Karbi szinkron.
Valószinüleg vezérmü lánc is, de az csak akkor derül ki ha szétvan szedve.
Tavaszra szeretném összehozni.

[ Szerkesztve ]

(#61336) TommyGun válasza Kolondrum (#61330) üzenetére


TommyGun
őstag

Értem én mit mondasz, én is arra gondoltam bár nem szerencsésen fejeztem ki magam, szóval nálam nem szempont hogy nagyot lépjen, a 650-es burgi gyorsulása is bőven elégséges nekem pedig az csak 55 lovas (volt újkorában) nyílván az 1000es jobban lép mint a 700-as tiszta sor, de városban is használnám, napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000, nem vagyok egy nagy száguldozós meg odalépős.
Az a baj a fő szempontokban alulmarad a DL, mások a preferenciáim és ebben a 650-es meg az 1000-es is hasonló.

baboss Akkor jól emlékeztem hogy valakinek van itt dóvillje :)
Kössz a linket, nem rossz masina de én mindenképp 2005-06 utánit szeretnék, akkor volt egy ráncfelvarrás a gépen ha jól tudom, minden téren belepiszkáltak.

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

(#61337) vlevi válasza Kolondrum (#61326) üzenetére


vlevi
nagyúr

"DL650 elég kis virsli a maga kis 53nm-vel "
Nana. Nem fikázzuk ám az Alpok kétszeres királyát :D
Meg amúgy is Nyomaték: 60 Nm 6400 1/min-nél
De nem a konkrét számokról van szó, Persze, hogy a másfélszer akkor motorblokk erősebb.

Viccet félretéve, ismerek pár olyan embert, aki DL650-ről azért váltott ezresre, mert kétszemély+csomagok esetén a tempós haladáshoz (értsd kanyarvadászat közben) jól jön az ezres erőtöbblete.
De elmondták, hogy a DL650 motorikusan sokkal jobb, mint az ezres.
Itt most az előző szériás 2004-2011 V-Stromokról van szó.
Ha az új, dodókacsa orrú V-Strom is szóba kerül, akkor meg már nagyonsok ellenfele van. Mondjuk én akkor inkább valami jobbkormányos motort néznék (Triumph Tiger 800)

"A kocsik felett ülsz"
Nem fogod elhinni, de ez a 650-re is igaz :D

"napi használatra erre nekem kicsit sok lenne az 1000"
A korábbi 1000-es Vtrom városban nagyon nem az igazi. Marhára nem érzi jól magát alacsony fordulaton. Ahogy Symbi is írta, 3000 fölött megindul. Igen. De alatta olyan, mintha bennmaradt volna a blokkban egy villáskulcs :)
Sajnos ez a nagyköbcentis kéthengeresekre általábosságban igaz.

[ Szerkesztve ]

(#61338) HSM válasza vlevi (#61337) üzenetére


HSM
félisten

A 650-es SV is éppen ilyen, "alatta olyan, mintha bennmaradt volna a blokkban egy villáskulcs". Nem szeret 3000 alatt menni. Mondjuk egyesben kettesben elvan kb. 1800-2000-től, de 2800-3000-től simul ki élvezetesre, ott már nem kell iszonyat finoman adagolni a gázt, hogy ne rosszalkodjon. :)

Mondjuk én nagyon jól elvagyok vele a városban is. :) Gyakorlatilag az első három sebességen kívül nem is kell mást haszálni és a fogyasztás is egész baráti, és meg is indul szépen, ha a szükség úgy hozza.

[ Szerkesztve ]

(#61339) Grillo válasza baboss (#61335) üzenetére


Grillo
senior tag

Akkor majd megnézzük a videót facebookon :)

(#61340) Kolondrum válasza vlevi (#61337) üzenetére


Kolondrum
félisten

Tudom elírtam. Az már épp az a szint ahol elkönnyül az eleje, de nem kell attól tartani, hogy minden fokozatban kerékre áll egy óvatlan gázadásra. Én is ezen a téren húzom meg a határt ha lesz másik. Bár az még mindig roller sokak szerint. ;]

Az 1000-es magassága nekem nem like dolog volt és 2999-nél olyanokat rántott, hogy majd leestem róla, no de felette csak tol és tol és lassan vége lett az útnak, elég is volt belőle.
A váltója olyan csattanós volt hogy ihaj.

(#61341) -Mosquito- válasza TommyGun (#61329) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mire akarod/fogod használni? Én Burgi 650-ről léptem és ezek a gépek is szóba kerültek nálam. Egyik sem egy vadállat, talán az 1000Cbf már valami ezekhez képest,ami kényelmetlen is. Így maradt a 1000es V2 tanulás/tisztelet a Le/Nm iránt,amit nem egy szezon alatt nősz ki. Dl 650, NT700 hasonló gép. NT, jobban pakolható (alap/keskeny oldaldoboz fedél nem fér bele sisak, csak a szélesebb fedéllel. Ez használatan is horror ár kb 80-120eft +fújás ha nem egyszínűt sikerül venni.) Dl, könnyebb/fickósabb hihetetlen de ez kényelmesebb, pedig ebben az NT sem rossz. Dobozolható így pakolhatóságban felveszi a versenyt. Igénytelen mindkettő bár az NT drágább fentartani. Neten van mindkettőnek fóruma.

Andrew :

Nidd má,megvan már? :D Az Euromotonál most 15-30%-os ákció van. Márka? Ott Nolan N91 ami elérhető annyiért. HJC IS-MAX II. Körbe kell nézni.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61342) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#61341) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Még nincs, de végre készen állok a vásárlásra. Kinéztem egyet, de leghamarabb jövőhét végén tudom megnézni, mert külföldre utazik a gazdi.
megnézem a sisakot, köszi.

(#61343) baboss


baboss
őstag

Egy kis nosztalgia, 16 perces első videóm.[link]

(#61344) runner 125 válasza AndrewTdi (#61342) üzenetére


runner 125
nagyúr

Tavaly aug-ban vettem egy HJC-t, nekem bevált, itt volt a legolcsóbb.

Talán annyi egy mondatban, h a Nolan kicsivel halkabb volt (viszont ez szebb :P ), de azóta megnéztem alaposan, ennek a fülkagylónál nincs párna, pontosabban csak a fül körül, míg a Nolna-nek ott is volt. Ez ilyen tekintetben kényelmesebb, mert nem passzírozza az ember fülét, csak cserébe picit hangosabb.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#61345) TommyGun válasza -Mosquito- (#61341) üzenetére


TommyGun
őstag

Igazából mindenféleképpen olyan mocit szeretnék amin egyenes háttal ülhetek. Ezért a sportmotor kilőve. A sporttúra gépek is inkább ilyen előredőlősek.
Legyen jó a szélvédelme, legyen rajta rendes plexi ami állítható is, szóval naked gép kilőve. Sok tesztben olvastam hogy az NT ebben elég korrekt. Mindeképp akarok rá dobozokat, és bevallom tetszik, hogy gyárilag úgy van kitalálva a gép hogy rajta van, és a formához igazodik mint a PanEuropan. Mondjuk annyira nem gáz hogy az oldaldobozok nem bukó readyk max hátra veszek egy nagyot.
Napi használatra kéne, melóba járni, bárhova elugrani, bevásárlás, ezt már megszoktam a Burgiba hogy minden belefér. Külföldre annyira nem tervezek menni max környező országok, 500-600KM, főleg az országban túrázgatnék vele havonta kéthavonta, esetleg leugrani balcsira fagyizni, megmártózni krúzolni a 7esen ilyesmi. Sose érdekelt a száguldás meg a gyorsulás, autópályára nem járok, országúton is 90-100-al tespedek és nézelődök. (most jól leírtam a csoppert mint fogalmat de az nem az én világom) Pár napos túrákat tolnék kedves nejemmel, aki 47 kiló szóval mintha ott se lenne :D
Nagy 1000-es gépet nem akarok, nincs szükség annyi erőre, meg azok gondolom nem 4-5 között kajálnak. 190 centit közelítem és 120 kiló vagyok. Szimpatikus hogy kardános a gép, bevallom hízeleg a lustaságomnak hogy nem kell takarítani meg hozzányúlni max 30 ezrenként kicseréltetem benne az olajat...
Ha lenne elég zsém PanEuropant vennék, ha meg lenne 2005 után PC800 akkor meg azt :D

[ Szerkesztve ]

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

(#61346) Topiccsendőr válasza .mf (#61307) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hat, a kinalat most nagyon gyer, ennyiert 4T be csak nagyonregi vasakba vaghatod a fejszed.
A 125 osokhoz meg a ktm exc johet, dt blokkja van, illetve aprilia rx. Rs rotax blokkal. Mindegyiknek ki van taposva a bele, de legalabb olcso az alkatresz hozza.

Nalunk az elfekvest megegy nyitott dob is tetezte. Sajnos a gyari dob nem allt rendelkezesunkre, pedig mondtam a tulajnak, h azt rakja fel, mielott tobbnapos turara mennenk, mert erezhetoen agyonbaszta a gazlengeseket. Ez persze az elozo tulajnak egyaltalan fel sem tunt.
Szoval egy elesesnel akar benzin folyhat a szivocsobe, es maris rugdoshatod sokaig. Egy ekkora dognel minden labizmodra szukseg van abban az esetben, ha valami nem stimmel. Kompresszio, uszoszint, karburalas. Es egy lemotorozott terepen eltoltott nap utan ezekbol tobb is fennal. Elfaradtunk, es meg az a buzi nyitott dob is. Urban legend, h rossz kevereknel (nyitogatod a gazt rugasnal) akar visszafele is elindulhat a fotengely a rosszkor robbano keverek miatt ami eltori a labszaradat. De ez a kisebb kobcentinel nem all fenn. A lenyeg, h akkor van szenvedes, ha szar valami. Nem uzemszeru az h szertartas kell egy berugokaros nagykobos motor beinditasahoz.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61347) polimorf válasza TommyGun (#61345) üzenetére


polimorf
tag

Nekem 650-es deauvillem van. 3 év után én picit kevésnek találom főleg 2 személlyel. Ezen kivül semmi gondom nincs vele. Van egy barátomnak 700-as, az máőr injektoros és elmondása szerint az utazója simán 150km/h.
Az oldal dobozba nem tudsz beletenni bukót, annál kissebb az oldaldoboz.
Én is jobbszeretem a kardános gond nélküli motorozást azért választottam ezt. Nem bántam meg mert nem volt semmi gondom a géppel a kötelező kopó dolgokon kivül. Ha nem vagy egy száguldozós akkor nyugodtan tudom ajánlani. Nekem is elég lenne ha a társaimnak nem lennének nagyobb gépei, és ezért autópályán nem én lennék a kézifék.
Ha van konkrét kérdésed állok rendelkezésedre ha tudok válaszolok. :-)

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#61348) -Mosquito- válasza TommyGun (#61345) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Akkor ez gyakorlatilag el is van döntve. :) Kardán olajat meg 12ekm-t cseréld inkabb, azt könnyebben megjegyzed és nem fog ártani a gépnek. 4L alá is be lehet vinni a fogyit de azt kb már alvó módban.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61349) polimorf válasza -Mosquito- (#61348) üzenetére


polimorf
tag

4 liter alá? :Y Nem eszik sokat de a 4 liter alához tényleg alvó mód kell. Én inkább 4-5 liter közé tenném az reális. 4 liter alá csak akkor tudom levinni ha magam megyek és csak élvezem a gurulást 90 körüli sebességgel. De ha már másokkal megyek akkor kizárt, hogy ilyen fogyasztással utólérjem őket.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#61350) polimorf válasza TommyGun (#61345) üzenetére


polimorf
tag

Bocs most nézem, hogy mégiscsak befér a sisak a 700-as oldaldobozába. [link]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.