Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53001) Logeeen válasza Xaels (#52993) üzenetére


Logeeen
senior tag

Decemberben a tetoválók éjszakáján is volt.
Az enyémet is ő csinálta.

#Xiaomi 13T#

(#53002) Xaels válasza canniball (#52998) üzenetére


Xaels
félisten

Tényleg, de ez a villogás valahogy engem biztos megzavarna hirtelen.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#53003) zeon.hu válasza Xaels (#53002) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

a villogás elég régóta a veszély jele, feltűnőbb is, jónak tűnik ez a megoldás.

#?*@&!

(#53004) Daywalker válasza Xaels (#52993) üzenetére


Daywalker
addikt

Heal technél ezer éve van ilyen villogtató, amit bármelyik motorhoz fel lehet szerelni (max nem vészvillogózik, de szerintem felesleges)..a bmw azt hiszi feltalált valamit?

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53005) Bogyó bá' válasza Daywalker (#53004) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A BMW 3 programsort átírt az ECU vezérlőprogramjában, és ezt most világmegváltó újdonságként százezres felárért adja a sznoboknak. Evvan...

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53006) zeon.hu válasza Bogyó bá' (#53005) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

mint az apple... :)

#?*@&!

(#53007) Topiccsendőr válasza HSM (#52997) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A bolyakerulgetes megint mas teszta, oda a gazt es a hatsofeket egyszerre kell huzni es nyomni, a hatsofekkel szabalyzod a "gazt" es ezzel a felallitonyomatekot. Nem a gazkarral, mert annak egyreszt nagy a reakcioideje, es nem is lehet annyira finoman kezelni.
Lehet itt van a kutya elasva.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#53008) Topiccsendőr válasza canniball (#52998) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Tudtommal az autoknal akkor villog a feklampa, ha az abs mukodesbe lepett. Ilyen tipus biztos van, errol tudok.
Sztm jo otlet, ha tudod, h ez a jele, hogy valamin elcsuszik az elotted halado.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#53009) Burt1793 válasza Topiccsendőr (#53008) üzenetére


Burt1793
veterán

Vészfékezésnél villog a féklámpa az autóknál, vagy ha nem az, a vészvillogó villog nagyobb frekvenciával.

(#53010) SirKero


SirKero
őstag

Kinéztem magamnak ajándékba :B ezt a motoros gps-t. Esetleg van-e valakinek tapasztalata vele. Az autóba sok sok éve szintén Wayteq gps van ( 920 BT ) és azzal elégedett vagyok.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#53011) Doki16 válasza SirKero (#53010) üzenetére


Doki16
addikt

Néztem én is, alig egy hete jelent meg a magyar forgalmazó kínálatában. Lényegében a CNS Globe Moto kicsit átalakítva, ha lehet hinni a leírásnak. Összehasonlítottam a mostani autós WayteQ N770BT autós navimmal ami már kb 6,5 éves, de arra jutottam, hogy inkább ezt rakom fel a motorra, mert sok különbség nincs köztük :) A xRIDER-nek annyi az előnye, hogy vízálló.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#53012) Bogyó bá' válasza Doki16 (#53011) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A vízállóság meg a fényerő + napellenző.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53013) canniball válasza Topiccsendőr (#53008) üzenetére


canniball
nagyúr

Nem tudom, ennyire nem vagyok képben. De lényeg hogy akkor villog ha helyzet van. Nekem előbb jutott volna eszembe ezt kötelezővé tenni, mint a segélyhívót...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#53014) Xaels válasza zeon.hu (#53003) üzenetére


Xaels
félisten

Nem tudom, elég rég óta vezetek de ilyet most láttam először és engem bizony megtévesztett volna először.

(#53004) Daywalker gondolom azért mert motoron szériaként ők az elsők. Még akkor is ha nem egy nagy újítás.

MÁS:

[link]
de tetszik ez a masina is.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#53015) SirKero válasza Bogyó bá' (#53012) üzenetére


SirKero
őstag

Ott a pont :DDD Én is ezek miatt gondoltam rá,hogy veszek egyet és nem mókolgatok az autós felrakásával. Próbáltam azt is de ha tokba teszem nem látszik a napsütésben ha meg nem teszem akkor az időjárás + a bogarak tönkreteszik.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#53016) Doki16 válasza Bogyó bá' (#53012) üzenetére


Doki16
addikt

Kijelző ugyanaz benne de napellenző tényleg plusz :D

(#53015) SirKero: Ha megveszed akkor mondjál róla légy szíves pár szót. Felraktam egy 500 ft-os szabvány bringatartóval és kibiztosítottam, hogy véletlenül se essen le egy gopro tartóval :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#53017) Bogyó bá' válasza SirKero (#53015) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Az én öreg 3,5"-os vackom tavaly Erdélyben tönkre ment a szakadó esőben (mondjuk nem volt tokban, és így is több napot ázott mire megmurdelt).... Most telefon van vízálló tokban. Napsütésben kézzel kell árnyékolni, mert nem látszik sajnos.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53018) SirKero válasza Doki16 (#53016) üzenetére


SirKero
őstag

Ez egész jól néz ki :K Pontosan hogy ( mivel van felrakva ) a második link nem jön be.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#53019) Doki16 válasza SirKero (#53018) üzenetére


Doki16
addikt

A második linken csak egy ilyen plusz tartó van. Csak azt a célt szolgálja, ha véletlen eltörne a tartó akkor ne tudjam elhagyni a gps-t. A GPS meg egy ilyen tartóval van felrakva. Sajnos tényleg az a baj ezekkel a vízálló tokokkal, hogy a napsütés miatt nem lehet látni semmit amikor bele van rakva.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#53020) Bogyó bá' válasza Doki16 (#53019) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Telefonnal navigálva az a király, hogy ha nem is látod mindig, egy BT-s headsettel meg van oldva a probléma.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53021) Doki16 válasza Bogyó bá' (#53020) üzenetére


Doki16
addikt

Az én sisakomba biztos nem férne be sajnos egy bt headset. A Nolan N-com megoldása meg nagyon drága.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#53022) csongi válasza Bogyó bá' (#52942) üzenetére


csongi
veterán

Barmivel nyomhatsz padlogazt tukorjegen :). Ugy sem megy sehova csak helyben forog. :D
Nekem jo volt az 500 utan vissza ulni a 150, re. Amiktol feltem a nagyon azt konnyen tudtam megcsinalni a kicsin. Majd vissza nagyra, es utanna azon is ment, felelem nelkul.:)

(#53023) Bogyó bá' válasza Doki16 (#53021) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Dehogynem: Nokia Stereo-t keress: Picurka doboz amit szivarzsebbe teszel, és egy agybadugós Nokia füles van hozzá.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53024) csongi válasza Topiccsendőr (#53008) üzenetére


csongi
veterán

Meg ilyet nem is lattam. Olyat viszont igen, hogy veszfekezesnel egy bizonyos sebesseg felett a veszvillogo bekacsolt. (Citroen xara).
Bogyo:
En a sony hasonlo kialakitasut hasznalom, azt 360fokba lehet allitani, korbe lehet tekerni a csiptetot.

[ Szerkesztve ]

(#53025) pakriksz válasza Daywalker (#52976) üzenetére


pakriksz
őstag

és mióta megy a törvénykezés és a szabály alkotás észérvek szerint? A minimum 600- cm3-ra emelés mellett sincs semmilyen észérv, még is bevezették... Mi köze ennek ahhoz hogy mettől meddig kell A kategóriás jogsi?

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#53026) polimorf


polimorf
tag

Nagyon köszönöm a mai napot minden egyes résztvevőnek aki a mai Bősi erőmű guruláson részt vett.
Külön öröm volt számomra pár fórumtársat személyesen is megismerni! Nagyon jó kis csapat jött össze ma! Mindenki nagyon fegyelmezetten és felelősségteljesen motorozott. :R :C
Remélem tetszettek a programok, bár lehet picit sok volt a megálló de úgy gondoltam ebben a melegben nem árt sűrűbben inni, felfrissülni.
Mégegyszer köszönöm mindenkinek a mai napot! :R
Remélem mindenki probléma nélkül hazaér!

Amint igértem itt vannak a fotók.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53027) Daywalker válasza pakriksz (#53025) üzenetére


Daywalker
addikt

Akkor durrogj még magadban egy sort. A mostani variálás az A2 bevezetése miatt volt, ami kompletten EU-s dolog. Máskülönben nemigen nyúltak volna hozzá. Leírom még egyszer: rengeteg tervezet volt/van az asztalon, de ez nem jelent önmagában semmit sem.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53028) Bogyó bá' válasza polimorf (#53026) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Sajnálom hogy nem lehettem közöttetek, de a képeket azért végig néztem! :R

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53029) HSM válasza Daywalker (#53027) üzenetére


HSM
félisten

Ja, most aztán extraf@sza, hogy 600-as gépeken lehet letenni a jogsit, biztos sokkal jobban megtanulnak rajta vezetni, mint amikor én tettem le pl. a GS500-al meg a CB400SF-el. :( Semmivel nem nehezebb/másmilyen egy 600-assal menni, szóval az égvilágon semmi értelme nem volt, leszámítva, hogy jól kibabráltak jópár oktatóval. :(

(#53030) polimorf válasza Bogyó bá' (#53028) üzenetére


polimorf
tag

Pedig ott volt az 535-ös virágós haver is, kipróbálhattad volna.
Majd legközelebb. ;)

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53031) Burt1793 válasza polimorf (#53026) üzenetére


Burt1793
veterán

Szép mocik, jó társaság, nagyon tetszik, hogy megszervezted. :)

(#53032) -Mosquito- válasza polimorf (#53026) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Szia,

Én és egy kisebb csapat egyben itthon,remélem mindenki más is. :) Köszönjuk szépen a szervezést/lebonyolítást,látnivalókat minden jó volt! :R Tigris kár,hogy vicsorgot na meg ekkorára nőt. Azért megsimogattam volna a cicust.. :DDD Fotókat hamarosan felteszem.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#53033) Bogyó bá' válasza HSM (#53029) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nekem összehasonlíthatatlanul nehezebb volt a rutinpálya a 650-es Gladiussal, mint a GS500-zal, de csak képes voltam megtanulni.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53034) V.Stryker válasza polimorf (#53026) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Mi is nagyon köszönjük. :R Nem rég kezdtem, de eddig ez volt a legjobb motorozásom. :) A végére 570km-er lett pluszba. :)

Külön öröm, hogy a tapasztaltakkal való gurulás hatására megtanultam hogy kéne kanyarodnom. Legalábbis ahol eddig fostam, néha 70-re visszalassítva eszetlenkedtem, ott a nap közepére tudatosan akár 110-nél is még ráhúztam a gázt fékezés helyett. :DD

Még sok ilyet!!! :)

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#53035) polimorf válasza -Mosquito- (#53032) üzenetére


polimorf
tag

Örülök, hogy mindenki sikeresen hazaért.
A cicus simogatásra ott volt a lehetőség mindenkinek, az, hogy egy kis nyávogásától mindenkinek az inába szállt a bátorsága (engem is beleértve) az más lapra tartozik. :D Majd legközelebb, addig hátha összemegy a cicus. ;)
Örülök, ha jól éreztétek magatokat. ;)

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53036) HSM válasza Bogyó bá' (#53033) üzenetére


HSM
félisten

No igen, de az a V2 egy külön állatfajta, nem jó arra. :N
Szval ott nem az okozta a nehézséget, hogy 600ccm, hanem hogy nem a megfelelő "szerszámot" adták alád az adott feladathoz.
Mentél volna mondjuk egy Hornet 600-al, kezesbárány még a GS500-hoz képest is, hiába dupla lóerő papíron. Ráadásul ellentétben a GS-el nem fulladozik le sunyin induláskor. ;] Mondjuk biztos meg lehet szokni a GS-t is, de nekem valahogy nem adta ki.
A CB400SF viszont harapósabbnak érződik ezeknél, olyan valahogy benne a váltó és a motor, hogy elég vadul meg tud indulni kis fokozatokban, ha nem vigyáz vele a vezető. Kis sunyi belpiacos Japán technika, több van benne, mint amilyennek mutatja magát. ;] Persze, nem olyan dühös, mint az SV, de tud komoly meglepetésekkel szolgálni a tapasztalatlan vezetőnek.
Saját tapasztalatom, hogy sokszáz km, akár néhány ezer megszokni a Gladius/SV V2 blokkját, hogy úgy igazán finoman tudd kezelni, és még úgy is azt mondom, hogy nem ilyen kis sebességű gyakorlópályára való. Pedig nem tartom magam fakezű vezetőnek. :N Soha semmi kihívás nem volt nekem egy sor4 600 finom terelgetése, hiába hogy papíron legalább 35%-al erősebbek voltak....
Ettől függetlenül én nagyon szeretem ezt a blokkot, normál utcai körülmények mellet prímán teszi a dolgát. :K

[ Szerkesztve ]

(#53037) Shad0w válasza polimorf (#53035) üzenetére


Shad0w
senior tag

És az sem segített, hogy a marhabőr motoros ruhára jobban gerjedt, mint a tejszínhabra...

Btw, én is egyben hazaértem. És még egyszer köszönöm a remek túrát és a remek szervezést. :R

(#53038) polimorf válasza V.Stryker (#53034) üzenetére


polimorf
tag

Pedig még ahogy mondtad az egyik kanyarban megcsúszott a hátulja a gépednek, de ügyesen korrigáltál. :C
Na és persze az is számitott, hogy a csapattól nem akartál lemaradni igy próbáltad lekövetni a többieket, igy lehet megtanulni motorozni. ;) Biztosan lesznek még túrák...
Külön köszönet illeti Mosquito34 -et amiért elvezette a csapatot épségben oda, vissza! :R

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53039) runner 125


runner 125
nagyúr

Kicsit ügyködtem ma délután, felkerült egy típusspecifikus (már ami a csatlakozást illeti) fokozatkijelző:

01, 02, 03, 04, 05, 06, 07

Igen, megy nélküle is, de az első saját váltós vasam, néha jó rápillantani.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#53040) Doki16 válasza runner 125 (#53039) üzenetére


Doki16
addikt

Nagyon jó lett. Hol vetted és ha szabad tudni mennyibe került?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#53041) .mf válasza polimorf (#53026) üzenetére


.mf
veterán

Mi meg még jobban köszönjük a mai napot az érdekes és előre pontosan megszervezett programokkal (kivéve az időjárás meg a cicák, legközelebb velük is egyeztetni kell) :R
Remélem összefutunk még valami túrán.

Mosquito, merre jöttetek? Gondolom Gánt felé lekanyarodtatok, mert az extra-körömből visszafelé nem láttalak titeket, és bár volt egy fél vissza + egy teljes Csákvár-Majk-környi előnyötök, mégsem láttalak már titeket utána az 1-esen.

Stryker: azt hogy csináltad? :)) Hozzátok képest mentem egy plusz Esztergom-Dobogókő-Esztergom kört, egy plusz Bajna-Héreg-Tatabánya-Tata kitérőt, és egy plusz Csákvár-Majk-Csákvár kört, mégis csak 550 lett (~79650-80200 -- igen, meglett a 80k is ma :)) ) Vagy nem Bp-en vagy?
Másikra: igen, így kell ezt: miután az elmélet helyén van, gyakorolni, s elmenni másokkal. Arra azért vigyázz, hogy ami másnak megy, az még nem biztos, hogy neked is egyből fog. Rengeteg apróságból tevődik össze, tehát inkább gyakorolgasd, csiszolgasd a technikát. Hidd el, nekünk sem egyből állt össze, sőt, még most is tanulunk és gyakorlunk.

Az extra-körökön meghajtás meg a hazaút gondolom hozza a kb. szokásos fogyit, de amikor együtt mentünk, rég volt ilyen alacsony fogyasztásom... Ebből is látszik, hogy ritkán szoktam ilyen lassan és kvázi-szabályosan menni :B :P

Na megyek alszok, reggel egy hasonló hosszú túra vár... :))

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#53042) jaktib


jaktib
tag

Ezt én is tanúsítom a GS 500 a rutinon elsőre nagyon darabos volt irányítani, a bóják közt. No de a Hornet... Sokkal könnyebb vezetni. Az tényleg nagyon szelíd alacsony fordulaton és nagyon jól manőverezhető.Városban is jó volt vele menni, de sajnos tanulási körülmények közt nem tudhattam meg igazán milyen... Ha lett volna pénzem egy jó állapotúra lehet azt választottam volna. A lehetőségek és az igények nem mindig találkoznak az életben... Ezért kell sok kompromisszumot kötni. Aztán a lehetőséghez mérten jól dönteni...

(#53043) V.Stryker válasza .mf (#53041) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Este még Szfváron is voltunk. :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#53044) kcsa válasza jaktib (#53042) üzenetére


kcsa
veterán

Kicsit megnyugtat, hogy többen is hasonlónak éreztétek a GS-t, eddig is a motort szidtam, de már biztos hogy az volt a sz.r ;)

Anno az én vizsgámon ráadásul néha egy-egy ütem néha ki is maradt, ez egy lábletételt, szóval pótvizsgát jelentett a nyolcasozásnál...

(#53045) Daywalker válasza HSM (#53036) üzenetére


Daywalker
addikt

Mivel 500-as motorok többsége (nem mind) jogosítvány szerint A2 kategóriás motorok lettek, így kiestek a keretből, ezért emeltek rajta. Nem értem miért baj, hogy kategóriához jobban illő motoron kell tanulni?! Eddig is így volt, ezután is így lesz. Ha nem így lenne, akkor meg az lenne a baj, mert ebben az országban úgysem lehet mindenki kedvére tenni. Akkor tanuljon mindenki ETZ-n, mert azon is meg lehet tanulni, sőt egy Simson is elég. Remélem nem mondtad komolyan :U Rakj egymás mellé egy ER6-ot meg egy GS500-at (mint két közkedvelt oktatós motort) és vannak különbségek már méretre is. Sőt olyannyira, hogy a mai napig visszajárok oda ahol tanultam és ott sem engedik fel egyből az ER6-ra parasztot. Igenis van különbség! (és érdekes módon ott egyik GS sem rángat, vaj finoman járnak, pedig van bajuk).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#53046) Bogyó bá' válasza kcsa (#53044) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Látod, nem vagyunk egyformák: az a GS amivel én mentem egy órát az motorikusan teljesen rendben volt, csak a váltóját tiporták szét a tanulók az elmúlt évek alatt (ürest megtalálni szinte képtelenség, mindegy hogy melyik irányból). Nekem végtelenül jóindulatú, nagyon könnyen terelgethető gépnek tűnt a rutinpályán, sokkal könnyebb volt a "nyolcasokban" terelgetni mint a nagyobb, kevésbé fordulékony Gladiust. A lábtartója is kényelmesebb volt a GS-nek, számomra sokkal jobb volt az üléspozíciója.

szerk: a nagynak is volt előnye persze: hibátlan váltó, brutális fékek, plusz gyári fokozatkijelző a műszerfalon.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53047) polimorf válasza Bogyó bá' (#53046) üzenetére


polimorf
tag

Már van kiszemelt motor amit szeretnél megvásárolni?

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#53048) Bogyó bá' válasza polimorf (#53047) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Addig nem akarok ugrálni, míg nem lesz meg a jogsi, mert lábon kell hazahozzam az ország bármely pontjáról is (nincs utánfutóm, de még vonóhorgom se, hogy béreljek egy futót). Csak kinézett típusok vannak (voltak konkrét példányok is, de mindet elvitték már):
A klasszikus 500-as twinek: - Honda CB500, Suzuki GS500, Kawa ER5 + egy kakukktojás, a Hyosung kisebbik csoppere (GV250 Aquila)

A kis Husángból és a GS500-ból egész fiatalokat lehet már venni 450k-ért (ráadásul több példányból lehet válogatni), Az ER5 az nyűgösebb és sokat is fogyaszt (nálam szempont sajnos), bár most meg azok kezdenek tetszeni. A CB500-as Hondának tudnék leginkább örülni, de azok sajnos drágábbak, vagy nagyon öregek. Ezekből is volt néhány ígéretes példány, de például a nekem legjobban tetszőt éppen tegnap vitték el.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#53049) kcsa válasza Bogyó bá' (#53046) üzenetére


kcsa
veterán

Nézd, lehet hogy az enyém (miénk) volt csak ilyen. Bár olajat is annyit csöpögtetett hogy Ewing család fúrna alá kutat. Üres is hasonló volt.

De az én véleményem fenntartásokkal kezelendő: Sámsont leszámítva se előtte se azóta nem mentem váltós motorral :)

(#53050) Daywalker válasza kcsa (#53049) üzenetére


Daywalker
addikt

Én három GS500-zal mentem (ebből az egyik a klasszik régi típus volt), mindegyik jó erőben volt, egyik sem rángatott. A váltó is jó volt, azt leszámítva, hogy egyszer leelazult a kar. Simán lehetett vele egykerekezni is. Nekem volt vele olyan megindulásom, hogy azt hittem ottmaradok. Na akkor megtanultam a gázkezelést :D
Soha ne szűrjetek le végleges véleményt egyetlen motor alapján, főleg h az oktatós.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.