Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
#79335424
törölt tag
Erdélyt már keresztül-kasul bemotoroztam. Voltam Farkaslakán, Borszéken és Böjte Atyánál többször is, a Gyergyói motorostalálkozón, végig a Maros völgyén, a Gyilkos tónál, stb. De, a legdöbbenetesebb emlékem a Csíksomlyói Búcsú. Kicsit későn értünk oda. Amikor leállítottuk a motorokat, valami fura morajlás hallatszott. Nem csak egy pontból, hanem az egész hegy zúgott. Elindultunk felfelé és amikor felértünk a dombra, leesett az állunk. Előttünk a völgy, szemben a hegy és a templom tele volt emberekkel. Döbbenetes tömeg volt és százezer!!! Magyar énekelte a himnuszt! Soha nem láttam ehhez foghatót.!
[ Szerkesztve ]
(#61402) runner 125 válasza -Mosquito- (#61391) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ok, nálam nem közlekedési eszköz, tény. Élvezeti cikk. Tizenfok alatt nem élvezem a közúti motorozást, ezért nem használom.
Horvi
Grat, szép darab. Fehér indexet rá sárga izzóval és tökéletes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
#79335424
törölt tag
Nekem a tavalyi szezon pénzhiány miatt nagyon csúfosra sikerült. Ősszel viszont megcsíptem az "álommelót". Remélem, márciusig, áprilisig helyre rántom magam anyagilag és utána bepótolhatom a tavalyi Km elmaradást is!
Horvi
őstag
Nem is rossz ötlet De szerintem egyelőre marad minden gyári rajta. Bár már vannak tervek, hogy miket cserélnék rajta
Hello darkness, my old friend...
baboss
őstag
Ha nemvolt pénzem tankolni akkor inkább nem szívtam cigit 1 hétig, ( baromi nehéz volt) és máris volt 7000ft benzinre, az elégvolt egy nagyobb túrára is, kaját meg csomagoltam otthon az mindig akad..
Mivel foglalkozol ?
[ Szerkesztve ]
asvald
senior tag
ha már simson és 110k ért akkor csak is ez jöhetne szóba nálam a többi túlárazottal szemben
Kicsit "supermotositanám " és még frankóbb lenne !
De ha minden jól megy akkor a tuaregnek lesznek supermoto kerekei amit úgy csináltatok , már csak a felnik kellenek , mert az agyak már megvannak + még a küllők legyártása ,és a gumik beszerzése van hátra ...
Ha engem kérdeztek: nagyon nem éri meg saját kezűleg megcsináltatni, mert horribilis összegre rúg, amiből már 2 szettet is vehetnék (használtan),viszont van egy előnye...így apránként nem tűnik soknak ,csak ha ki kellene egyben csengetni 160-170k-t
[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
#79335424
törölt tag
Ez a fajta "költségvetés -módosítás" nálam nem működne, mert nem dohányzom.
Egy ideje kamionosként keresem a kenyerem.
[ Szerkesztve ]
baboss
őstag
Hát akkor tényleg keveset vagy otthon, ha mégis akkor szép ha még felülsz a motorra annyi lenyomott kilométer után.
[ Szerkesztve ]
#79335424
törölt tag
Tévedsz. Írtam, hogy megcsíptem a tutit. Fix kéthetes szerdai váltásban vagyok. Tegnapelőtt kezdtem, köv. utáni szerdán hazamegyek és két hétig azt csinálok, amit akarok. Abban két teljes hétvége van. De, írhatom úgy is, hogy évente fél évig szabin vagyok. Én se hittem volna, hogy van ilyen kamionos meló, de van.
baboss
őstag
Ezt jól kifogtad, gratulálok.
Akkor a szezonban biztos sokat fogunk együtt gurulni.
Hol laksz ?
[ Szerkesztve ]
#79335424
törölt tag
Bp., de ennek nincs jelentősége, mert szinte bármelyik vidéki nagyvárosban tudok vendégeskedni pár napot, úgyhogy tulképp nekem mindegy, hogy honnan indul a közös túra.
TommyGun
őstag
Köszönöm a segítségedet, neked is Mosquito34
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
BoB
veterán
A Royal Enfield promózta az új, Himalayan nevű 410 köbcentis egyhengeres kalandmotorját.
Eddig semmi gond, csakhogy a videóban látható hogy 1:58-nál letörik a jobboldali lábtartó
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Grillo
senior tag
1:53-nál.
Archer
őstag
Biztos kínai ebayes...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
ALI_G
veterán
Erdekel valakit egy megmaradt (bontatlan) villaolaj? repsol 5w40
.mf
veterán
"Ha szamlaval, munkalappal tudja bizonyitani, az eleg biztato. Csak a szoveget nem ertem. "Megvannak a cseredarabok, azok is jo allapotuak, csak hasznaltak." wtf???
Baszki egy nagygeneralt nem csinal az ember csak ugy."
Van ott más is. Írja, hogy nemrég festve, szinterezve. A váz festése elég kókány munka, több alkatrészen a festés már kopott. S ilyenért 500k...
Meg kell majd nézni, csak jussak valamikor odáig... Ma is most az előbb "fejeztem be" (hagytam abba) a munkát, bleh
"Lc4 tudtommal nem problemas blokk"
Nem is a blokkal van ott a gond: kuplung, elektromos rendszer, nagyon erős vibráció, meg még emlegettek pár dolgot. Ha maguk a tulajok beszélnek le róla, hogy nem az a nyugis túrázós motor, amit én keresek, akkor hiszek nekik
"csak ugy rakerestem, jopar dr 350 van, eredieti matricak, es fennyel, 27-56e km kozotti futassal. 1500 eur tol"
Igen, néztem én is, de azok közül mindegyik a régebbi, berúgós verzió, és pont annál a berúgást a tesztek a nagy negatívumai között hozták. DR 350 SE az elektromos. A matricások fele nem gyári matrica. Ugyan 1500 a legolcsóbb, de a többség 2000 vagy felette van. Ellenben valószínű, hogy jobb állapotúak, mint itthon, és ott visszajön a különbség...
Baboss: "Daywalker (már rég halottunk róla,nagyon eltünt)"
Mentőzik ezerrel, az főállásnak sem egyszerű, nemhogy másodállásban...
Amikor megláttam a fehér fejidomos plexit, pislogtam, hogy azt a keletnémet rettenetet képes voltál rátenni, de utána lefestve és azok nélkül a bumszli-nagy indexek nélkül meglepően pofásan néz ki.
Ali: "Erdekel valakit egy megmaradt (bontatlan) villaolaj? repsol 5w40"
És valakit egy (nem-bontatlan) motor? Hajh, még ezt is kéne intézni... ott áll halomba a sok szétbontott alkatrész, meg még egy másik rakás, pl. bontatlan gyertyák, kanna olaj, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
zeon.hu
nagyúr
A dévai túrákon (árvaház, segély túra) nem voltál?
Az első hármon voltam ott.
#?*@&!
#79335424
törölt tag
De, voltam. Ott is aludtunk, mert másnap megnéztük a Vajdahunyad várat. Gyönyörű vendégházuk van, a gyerekek újították fel. Böjte Atya nagyon jó manager. Komplett életpálya lehetőséggel indítja útjukra a neveltjeit. Minden tisztelet azért, amit csinált, csinál.
[ Szerkesztve ]
zeon.hu
nagyúr
Igen, volt ottalvós is, valamelyik kastélyban/kúria udvarán.
Van hivatalos videóm is, majd feltöltöm valahova idővel.
#?*@&!
Topiccsendőr
addikt
A kuplunggal egesz pontosan mi baja volt az ismidnek?
Meg az elektromos rendszerrel? En probalgattam regebben nekem nagyon bejott. Viszont ertem a koncepciodat, maradunk a dr 350 nel, csupan kivancsi vagyok a problemakra. Ennek a berugasatol nem kell felned egyaltalan. Az tenyleg semmi. Egy hatszazas kornyekinel azt mondom h tenyleg jogos a szajhuzas.
De majd meglatod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
baboss
őstag
Na akkor egy kis "retro" nosztalgia a 80-as évekből amikor elkezdtem motorozni.
"keletnémet rettenetet"
Akkoriban nem voltak ilyen gépcsodák. A kínálat nagyon gyenge volt.
Most csak a nagymotorokat említem meg.
MZ TS 125 "csúzli"
MZ 250/1
Akinek már ez volt az menő motorosnak számított.
ETZ 250
JAWA 350/634
Budapesten valahol a Keleti környékén volt egy motoros bolt, "Kesjár".
Az ott kapható idomok és tuning felszerelések akkoriban nagyon menők voltak, ha valakinek fel volt szerelve a motorja az ott vásárolt dolgokkal és megtudta fizetni, az már nagy szám volt.
1988
Én MZ TS 125 -el kezdtem, hamar kinőttem,illetve összetörtem.
Majd jött a nehéz választás, ETZ 250 vagy JAWA 350 ?
Végül JAWA 350-est vettem, a bölcsőváz miatt.
Majd jött a tuning, ahogy a pénztálcám engedte.
A kép minőségért elnézést kérek akkor még nem voltak digitális gépek, fényképet szkenneltem be, illetve nagyítottam ki.
A mostani motoromra felszeret Kesjár fejidom volt a legelső amit megvettem,az alsó része meglett toldva. Egy Polski Fiat külső tükör volt rá felszerelve.
Majd az ülés idom,és az első sárvédő került felszerelésre festés után, mert minden idomot fehér színben alap szórógittel lefújva lehetett megvenni.
A hátsó doboznak egy utcai közvilágítási lámpa test lett felszerelve, a lámpa átlátszó plexi része le lett festve.
A két oldalsó doboz diplomata táska volt.
A műszerfal egy bontóban vásárolt Wartburg - ról került a motorra kisebb átalakítás után. Egy hőfokmérő és egy elakadásjelzővel megtoldva.A képen nem nagyon látszik,de be volt szerelve a műszerfal felett egy autómagnó. A két hangfal a fejidom bal és jobb oldalán volt.
A két kipufogó meglett döntve, valamint az ETZ 250 első teleszkópja lett felszerelve.
A JAWA 350-es felni át lett küllőzve az ETZ 250-es kerékaggyal, így már tárcsafékes volt a motor.
Ezek után nekem volt akkor a környéken a legjobb motorom.
Akkoriban mindent házilag kellett barkácsolni, nem volt akkora választék mint most.
[ Szerkesztve ]
V.Stryker
nagyúr
Na, én ma motoroztam egy óracskát, mert nem bírtam magammal. Tök jól esett, nem is nagyon fáztam, csak az arcom kicsit, ahogy kicsit bejött a bukó alá. Találkoztam egy óra alatt kemény egy motorossal és egy robogóssal.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Something_
őstag
Lidlben akcios meg a ctek tolto vajon?
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
kcsa
veterán
Azért az nem ctek
Something_
őstag
Annak a klonja? Nagyon sokszor irtok rola, aztan gondoltam benevezek egyre ha meg akcios. Asszem a ctek 20k korul van.
Bogyo: koszi!
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
És senki nem esett neked, hogy te dilis?
V.Stryker
nagyúr
Nem értek utol. Itthon meg már ismernek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
dugynok
senior tag
Én egész héten motorral jártam. Hajnalba kezdtem. Két zokni (az egyik sí) 2+1 nadrág, termó pulcsi a kabát alá. Mndjuk nekem betakarja a lábamat a vas eleje jól.
V. Stryker:
Vegyél maszkot, semmi hideget nem érzel. Nekem a bukóm résnyire nyitva van, de nem fázik az arcom.
Ma is volt egy kis dolgom (biznisz) városban, természetesen 2 keréken mentem
[ Szerkesztve ]
V.Stryker
nagyúr
Van maszkom, még nyáron is hordom. Sajnos száj alá kell lehúznom,mert zavar amúgy.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
mm89
őstag
Jó volt olvasni! Köszönöm!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
.mf
veterán
Asszem ezeket sorolták: leégett kuplung (persze ez felhasználás-függő is, az illető supermotos volt), elszakadt kuplung-bowden, leégett fesszab, zárlat, lelazuló akkusaru, vibrációtól kilazult és elveszett csavarok, vibrációtól és terheléstől elrepedt alkatrészek. Mókázásra nagyon jó motor, de nem az a napi sokszáz km-t megtevős, világból kimenős fajta. Az a vibráció... ugyan nem ültem rajta, de láthatóan remegett az egész gép
Ha nem gond az ilyen kisebbeknél a berúgás, az biztató
Baboss: ha megnézed, a keletnémet rettenet arra a fehér kukásautó fejidomra vonatkozott, a Lada-indexekkel. Értem én, ízlések és pofonok, vagy inkább nosztalgia. Feketében, indexek nélkül már nem olyan feltűnő, de a fehér azért erős. Meg annak a túlméretes fejidomú piros talán Jawanak a képe is (a két fekete-fehér kép alatt). Oké, lehet még fokozni. Tartom és emelem: 暴走族
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
baboss
őstag
Nincs mit.
Nekem is jó volt visszaemlékezni azokra az időkre.Motoros ruha akkoriban még nem nagyon volt. Amikor jött a hideg a sí ruhámat vettem fel,de azért még abban is fáztam. Este a forró fürdő után még fél óráig hideg volt a térdem és a kezem.
A Jawa 350 -es motoromat 1985- ben vettem 30,000ft. A fizetésem akkor 3500ft volt.
Amikor eladtam 5 évesen ugyan azon az áron hamar el is kelt.
Amikor bevezették az alkatrész ellátásban, hogy a nyugati árakat vették alapul, baromi drága lett minden.
Főtengelyt akartam cserélni és amikor a boltban azt mondták, hogy 28000ft le esett az állam. Mondtam is az eladónak " jó ember a motort vettem újonnan majdnem ennyiért". Végül 5000ft-ért felújították Budapesten az Ó utcában. A dugattyúk úgy kotyogott a hengerfejben,hogy az már hihetetlen, és így ment 140-et a motor. Gyorsulásra és végsebességre is lehagytam a környékbeli ETZ 250 motoros haverokat,pedig mindenki lustának tartotta a JAWA 350 motorokat. Amikor kicseréltem a dugattyúkat és a gyűrűket bejáratás után alig vitte a 110-et, vissza is lett rakva a régi.
A benzin árára már nem emlékszem, esetleg valaki megtudná mondani, hogy akkor mennyi volt ?
.mf
Nem rossz szándékkal írtam.
Akkoriban ez volt a választék. A mostani motoromra is azért vettem ugyan olyat mert nekem tetszik, ahogy a motorokban is a sima klasszikus utcai gépeket kedvelem. Valahogy bennem maradt a 350-es Jawa emléke.
[ Szerkesztve ]
Grillo
senior tag
89-ben úgy emlékszem a keverék olyan 60 forint körül volt.
[ Szerkesztve ]
baboss
őstag
Még 4 évet kellene visszamenni, azért köszönöm.
Nekem valami 20 ft-os ár rémlik, de biztos lesz valaki aki tudja. Próbáltam a neten keresgélni, de nem találtam semmit.
[ Szerkesztve ]
Neszójábe
senior tag
Ninja 250R (2008) vs. ER6F (2006)?
Peace
#79335424
törölt tag
12Ft. Ugyanannyi volt, mint egy doboz Szofi.
zeon.hu
nagyúr
Úgy bizony, 50 ft-ból sokáig ment az ETZ-m.
De ha kevés volt a pénz cigire és benzinre, akkor vettük a Portit 4 ft-ért
Nekem volt egy műbőr kantáros nadrágom, elől szivacs volt benne, az ecserin vettem marha drágán. A dzsekim viszont igazi bőr, '86 óta megvan és a mai napig nem cseréltem le. Ok, úgy is néz ki, az ujja párszor már kapott donor pótlást
#?*@&!
vlevi
nagyúr
Emléxem a 90-es taxis sztrájkra, ami a benzináremelés miatt volt. Akkor emelték durván a benzin árát.
zeon.hu
nagyúr
Talán 30-ról emelték 60-ra, aztán a nyomás hatására visszavették 50-re.
De szép is lenne ma az 50/liter...
Bár a pár évvel ezelőtti 450-hez képest most még tűrhető is.
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
DonThomasino
veterán
V.Stryker
nagyúr
Nem tűnik rossznak a leírás és ár alapján. De egy kicsit ezeknél a ritkább márkáknál mindig az a félelmem, hogy honnan lesz hozzá alkatrész ha kell... pl. plexi.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
DonThomasino
veterán
Én már már túl olcsónak találom
ezért is érdekelne mit jelölhet a KYT.
Szerintem annyira nem ritka ez.
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
kcsa
veterán
A márkáját jelöli.
DonThomasino
veterán
Akkor ez valójában nem is soumy csak vakítás ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
kcsa
veterán
Suomy forgalmazza Kyt sisakokat.
fattyu
veterán
gyorskioldó sisakzár
eddig olvastam el.
ez az én véleményem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
V.Stryker
nagyúr
Ezt sose fogom megérteni. Ha a Schuberth-nek, Nolan-nek megfelel a gyors csatlakozó és nincs statisztikai bizonyíték arra, hogy kevésbé lenne biztonságos, mint a percekig bogozós fajta, akkor minek kell ellenezni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok