Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61551) HSM válasza #79335424 (#61549) üzenetére


HSM
félisten

Sportos motoron is meg lehet tartani, derékból, karból, fogat szorítva. Párszor már kenődött fel utas a hátamra vészfékezéskor. :U Nekem nem kéne olyan motor, amin elöl van a lábtartó, nekem nem lenne se kényelmes, se természetes. :N

(#61552) fattyu válasza BoB (#61546) üzenetére


fattyu
veterán

nincs az az isten hogy kettőtök súlyát megfogd.

de. minden utasommal így megyek... nyilván eleve minden fékezésnél így készülök hogy még valakit meg kell tartani. hozzágyúródtam. :)

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#61553) -Mosquito-


-Mosquito-
őstag

Szlovákok se xaroznak. Traffipax

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61554) Kolondrum válasza -Mosquito- (#61553) üzenetére


Kolondrum
félisten

Kis túlzással rá leszel kényszerítve az "50-re".

(#61555) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Van itt valakinek metál fekete motorja? Nem nyűgös szín? Eleve, hogy fekete és nyáron napon nem lehet egy leányálom.
Pl erre gondolok mint szín fakulás. Nem az én színem, de ahhoz a példányhoz illik.

[ Szerkesztve ]

(#61556) Xaels válasza Kolondrum (#61555) üzenetére


Xaels
félisten

Mit értünk nyűgös alatt? A por piszok hamar meglátszik rajta.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61557) Bogyó bá' válasza Kolondrum (#61555) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Az enyém is olyan. Nyári kánikulai napon még nem volt szerencsém vele motorozni... :N

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61558) canniball válasza Kolondrum (#61555) üzenetére


canniball
nagyúr

Van.
Nyáron, napon mindegyik felmelegszik, teljesen mindegy milyen színű. De ezt úgysem fogod érezni, sokkal inkább attól lesz meleged ami rajtad van.
Már ha ez volt a kérdés lényege...
Fakulást nem vettem észre, bár nem is nézegettem. De gondolom normális fényezés esetén nincs ilyen probléma. Majd polimorf megmondja a tutit ezzel kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#61559) Kolondrum válasza canniball (#61558) üzenetére


Kolondrum
félisten

Úgy gondolom a fényezés normális, annak kell lennie ilyen kategóriában.
Azért ha egy mód van rá maradok a nem túl gonosz agresszív színeknél, csak az a fekete. :C

A megjelenése feketén eléggé mogorva.

[ Szerkesztve ]

(#61560) canniball válasza Kolondrum (#61559) üzenetére


canniball
nagyúr

Szvsz tök mindegy milyen a színe, nem attól lesz agresszív a motor, hanem attól aki vezeti. ;]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#61561) Something_ válasza Kolondrum (#61559) üzenetére


Something_
őstag

Lemaradtam, de miket nézegetsz? Idén újra nyeregben leszel?

(#61562) #79335424 válasza canniball (#61560) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nálunk számít az egységes összkép, úgyhogy kötelező a "sötét tónusú" motorszín. Próbáltam beadni, hogy azért vettem fehér motort, mert ez tetszik, de a többiek kiröhögtek. Túl jól ismerjük egymást, ilyen gyenge tréfát már egyikük sem kajál meg. :)

[ Szerkesztve ]

(#61563) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

kicsit kesve, de nekem is van par etz kepem :D
elsokent a brit mz kupa egyik motorja
a britek ezt csinaljak
a kompresszioviszony a vegletekig megemelve, a hengerfej hutobordajan latszik, hogy rengeteget levettek, emelle eggyurus dugattyut raknak be, jopar modositas utan el tudjak erni ezekkel a szarokkal a 10 000 fordulatot. Rs felni, fek.




ezek a kepek egy magyar etz rol keszultek a meg epulo euroring boxoknal.
figyeljuk meg a membranvezerlessel ellatott hengert, mito ontottalu felni, mito 320 as fek, gyujtas ismeretlen.
szamolt kipufogo es ahogy nezem a szivotraktust sem csak ugy odakurtak. szep munka. A kompresszioviszony emeles itt is tettenerheto. nezzuk meg a henger, hengerfej hutobordait, mennyire kozel vannak. Keihin karbi.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61564) #79335424 válasza Topiccsendőr (#61563) üzenetére


#79335424
törölt tag

Hány lóerőt bírnak kipréselni a vasból ezekkel a módosításokkal?

(#61565) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#61563) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Akkor ez már azért bőven 50 LE körül van, ugye?

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61566) BoB válasza fattyu (#61552) üzenetére


BoB
veterán

Akkor átfogalmazom: az olyan hozzám hasonlóan átlagosan gyengék mint én nem tudják megcsinálni :DD

Valaki kuplung / fékkarnak ezeket? Állíthatóak! :DDD

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#61567) emre válasza BoB (#61566) üzenetére


emre
veterán

Én szeretnék valami hasonló fék és kuplung kart kicsi pénzért, de a motoromhoz sehol nem találtam olyan öreg. (1985 Yamaha fz750)

mod: mondjuk ez a pengés megoldás valami hihetetlenül ellenszenves. Egyszerübb érdekelne.

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#61568) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Ámen! :K

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61569) mm89 válasza BoB (#61566) üzenetére


mm89
őstag

Nekem is állítható van, de ilyet soha nem tennék fel :(((
Jó hogy nem már ülésből kiálló szögekre ül az ilyen :)

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#61570) V.Stryker válasza Bogyó bá' (#61568) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Akartam is linkelni, hogy lehet átnézni a motorokat és melegíteni. :) :C

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61571) Topiccsendőr válasza #79335424 (#61564) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Es Bogyo

Pontos ertekeket nem tudok, talan itt megtalalhato.

En olyan 35-45 loero kozottre saccolom. Bar az atomlocsatornahoz hozzanyulnak, de csak fordulatszamot, es kompressziviszonyt emelnek, a vezerles marad sima, resvezerles, se membran, se semmi, igy a feltoltes igen hatekonytalan. Egy membranvezerlessel rengeteget lehetne meg hozni. Ha a leirast megtalaljatok, abban leirjak h suzuki TS dugattyut hasznalnak pl. A lenyeg, h telekurjak japan alkatreszekkel, es igazabol ebbol a koltsegvetesbol mar vizhuteses japan 2T is kijon... Szoval, lehet ebbol motort csinalni, csak az ara is egy motor :D
A teljesitmenynovekedes igy is 100%, tehat ez egy nagyonjo eredmeny. Az etz eredetikeg 17 loero, a 251 es nagyobb kompressziviszonnyal 21 lo. Hatalmas ugras.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61572) Something_


Something_
őstag

Pár napja volt fékcső téma, most kaptam meg az árajánlatot.

"Örömünkre szolgál, hogy érdeklődsz az általunk forgalmazott termékek iránt.
A Goodridge fékcsőszettek örök élet garanciával rendelkeznek, helyben készülnek el pár perc alatt egy speciális prés segítségével.
A fékcső szett tartalmazza a méretre vágott fékcsöveket (fékcső színe ártól függetlenül választható) rásajtolt végekkel, a csavarokat és a tömítéseket.
A cínezett és a krómozott acélnak ugyanaz az alapanyaga, az eloxált színes az alumínium. Tehát csak alapanyag és design különbség van közöttük.
Az általad kért Honda CBR600RR (2005-2006) modellhez a következő Goodridge fékcsőszett ajánlatot tudom adni:
Első fékcsőszett "race" kivitel (fentről külön lemenő 2db fékcsővel)
-cínezett (réz színű) acél végekkel és csavarokkal 20.000.-Ft
-krómozott acél végekkel és csavarokkal 25.000.-Ft
-eloxált színes alumínium végekkel és csavarokkal 28.000.-Ft
További információkkal kapcsolatban állunk rendelkezésedre."

Szerintem szezon előtt berendelek egy első szettet :-)

(#61573) .mf válasza Topiccsendőr (#61563) üzenetére


.mf
veterán

Az kemény. Tényleg alaposan átépítették őket.
De legjobban azok a virslick tetszenek ;]
Bocs :DDD

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#61574) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Csak úgy kíváncsiságból.... mi van, ami stílusát, erejét és méretét tekintve olyan, mint a CBR1100XX, de kardános?

Illetve ilyen motoroknál Persu lebeszélnél-e mondjuk a kardánról?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61575) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Megéri boltból motort venni? Használt, minden esetben fél-1év gar. Értem én a felárat, de nekem nem kell nem érdekel az a sok semmitmondó extra amit adnak. Nekem akkor kapjanak a füleik közé ha elromlok és javítani kell. Sajnos azt sem hiszem el, hogy át van nézve, sem pedig azt, hogy friss az olaj-szűrő, azaz bármit nézek azonnal új olaj-szűrő és a km óra csak számok halmaza nem több.

(#61576) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#61574) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kardannal semmi tapasztalatom nincs, igy nem tudok a temahoz hozzaszolni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61577) Topiccsendőr válasza Kolondrum (#61575) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Garancia miatt megeri. Ha neked a garancia meger ennyit. :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61578) Kolondrum válasza Topiccsendőr (#61577) üzenetére


Kolondrum
félisten

Hát azt látom, hogy mindegyik bolt nyálasan kedves. Néha azt érzem, hogy hülyének néznek. HA-n rendbe tettem pár hirdetést, mert nem stimmelt a kép meg az évjárat. Persze így ki is estek a körből.

Szerk: Olyan szövegeket mondanak, minta azt hinnék a sima user kategória vagyok, aki felül és megy és jaj, de jó lesz. Nem, próbálok tovább lépni ezen, azért szerzek a kiszemelt típusokról infot, főleg ha már sokat futott. Néha igen érdekes dolgokat lehet találni neten. Van egy igen hosszú szempont lista aminek nagyon kevés felel meg. Akad néhány típus amit élőben sem láttam még, de ha elém raknának egyet meg tudnám mondani milyen évjárat és mit kell megnézni feltétlen vásárlás előtt. Viszont ezeken az alap dolgokon nem tudok túljutni, mert nem tudom milyen a jó motorhang a jó ment tulajdonság és a többi. Nagyon úgy látom, hogy egy magam megyek motort nézni.

A legjobb mai szöveg az volt, hogy hát ezt a típust úgy viszik, hogy bejönnek ránéznek és már viszik is. Hát mondom magamba igen, közel 1.5 milláért így vesz az ember motort. Bemegy, szép,viszi. :DD

[ Szerkesztve ]

(#61579) runner 125 válasza V.Stryker (#61574) üzenetére


runner 125
nagyúr

BMW vonal, vagy az 1.2-es VFR, de az már más ársáv, mint az XX

Ettől függetlenül bármennyire gondozásmentes egy kardánhajtás, lásd BMW és Honda, előfordulnak problémák, szóval én nem ragaszkodnék foggal körömmel a kardánhoz.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#61580) Xaels válasza V.Stryker (#61574) üzenetére


Xaels
félisten

Yamaha FJR1300? [link]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61581) Kolondrum válasza Xaels (#61580) üzenetére


Kolondrum
félisten

6.3 milla épp most láttam. :DD

Mint kolléga, mutattam neki nekem mik tetszenek és átkozta h nem ez a motor, hanem a chopper. Hát elég volt ráülni, mondom te sem a forgalomba lavírozol vele, meg ilyet szól túrán csinálták az utat nekik, de nem tudta bevenni a kanyart, mert kevés volt a hely, el kellett állni az autónak hátra. Na látod ezért nem kell a króm csodád. Erősen hobby motoros, évi 1000km kb.
A fotel effektus és a hasalós között keresem a magamét.
Ez a kis közel 6 és fél millás csoda nem teszik.

[ Szerkesztve ]

(#61582) Xaels válasza Kolondrum (#61581) üzenetére


Xaels
félisten

Én álmodni nem merek ilyen kategóriáról :DDD Nem mintha az én stílusom lenne. Ha már ennyi lóvém lenne motorra akkor a Triumph szörnyrakétáját venném célba.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61583) -Mosquito- válasza Kolondrum (#61578) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Inkább cascot kössél törlés kárral,nálad jól jöhet. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61584) emre válasza V.Stryker (#61574) üzenetére


emre
veterán

Kawa GTR1400

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#61585) Kolondrum válasza -Mosquito- (#61583) üzenetére


Kolondrum
félisten

Első dolgom lesz a bukógombát feltenni. Valamit csak véd. :))
70-ről igen nagyot puffantam. Azt még most is érzem.

(#61586) Xaels válasza emre (#61584) üzenetére


Xaels
félisten

Tudtam, hogy a Kawának is van ilyen, de nem jutott eszembe a típusmegjelölés :K Jó kis túragépek ezek, mondjuk igaz nem kardános de egy ZZR-t is meghajtanék egyszer, ha felnövök :DDD

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61587) Something_ válasza Kolondrum (#61581) üzenetére


Something_
őstag

Te szerintem egy CBF600-al kimennél a világból.

(#61588) Topiccsendőr válasza Kolondrum (#61578) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

mivel ok egy szolgaltatast nyujtanak, ez a dolguk, hogy nyajasak legyenek. vannak boltok, ahiol meg ezt Sem kapod meg.
valoban sok embert hulyenek neznek. hahun sajat magadnak csinalsz ezzel munkat, es szukited le feleslegesen a kinalatot. ez nem az erzelmekrol szol. itt mindenki a sajat erdekeit nezi. te egy olcso hasznalt, karcmentes motort akarsz vasarolni, ami nem letezik. a motortulaj varja azt a vevot, aki nem alkuszik, es tele van penzzel, annyira hulye, hogy meg jogsit se adhattak volna neki. ez Sem letezik.
a problema forrasa itt van.
a fold nevu bolygon elunk, es itt a piac abbol all, amit nezegetsz. tisztaban vagy a kinalattal. valassz. ilyen egyszeru. nem kell megsertodni. ez nem arrol szol.

nagyonjo felismeres: nem tudom milyen a jo motorhang.
nem is lehet tudni. hangrol megallapitani valamit az ezoteria. egy motorszerelo Sem tud hangrol semmit megallapitani. csak ha hatalmas baj van, azt lehet kiszurni. nem kell a misztikumokban hinni, ez nagyon egyszeru, addig amig nincs szetszedve es megmerve, lutri minden. ezt kellene elfogadni elso korben.
miert nem tartod magad mezei juzernek?

nekem a garancia szimpatikus dolog, es ha nem szeretnek szerelni, akkor mindenkepp inkabb garancialis motort vennek.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61589) Topiccsendőr válasza runner 125 (#61579) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

csupan emiatt az erv miatt nem kerulnem a kardant.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61590) runner 125 válasza Topiccsendőr (#61589) üzenetére


runner 125
nagyúr

..én sem, pusztán azért írtam mert, sokan azt hiszik h az az atombiztos örök élet megoldás, közben elfordulnak problémák, amik sokszor többe kerülnek, mint sok évnyi motorozással járó lánc - lánckerékcsere, kenés költsége.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#61591) Archer válasza runner 125 (#61590) üzenetére


Archer
őstag

Most nem azért, de túl van szerintem az egész lánc téma lihegve kicsit. Használattól meg típustól függően elmennek mondjuk 25-35k km-t, egy átlagos motorosnak az mondjuk 4 szezon. 4 évente elgurulni vele a szerelőhöz, aztán várni egy órát, nagy kaland. Pénzben kerül amennyibe kerül, motorozás drága játék, ez már ezerszer le lett írva. Nálam az évi láncápolás annyiból áll, hogy egy vagy kétszer letakarítom egy szezonban, meg amikor már kezd fémtiszta lenni, lefújom, ennyi. Nem tudom minek ebből ekkora szertartást csinálni. Haver állandóan a láncot buzerálta, mosta mindenféle drága löttyel, fújta drágakő kivonatból készült Motullal, aztán ugyanúgy kuka lett 25k-ra... Mondom ezért érdemes volt, aztán ő is leszokott róla.

MZ: érdekes végignézni egy ilyen "feljavított" gépen a technikai megoldások végett, de egyből az jut eszembe, hogy mi értelme? Mármint a fél motort kicserélni normális gépekről összelegózott cuccokkal. Attól még az eredeti konstrukció ugyanúgy egy kalap kaki, csak a japán/olasz alkatrészek dobnak a végeredményen egy nagyot.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#61592) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#61589) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Kardán javítasnál több 100eft-os tételnél is bele lehet szaladni és ott egyből jelenik meg a nagy kiadás. Láncosnál pl 200eft lánc/fogaskerék elmegyek 100ekm-t,szakad akkor viszek másik láncot, csere azt goo. Ez kardánál kakukk, tréler.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61593) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#61592) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Haat elviekben igen, bar az a csere nem mindig ilyen egyszeru, de ertem amit mondasz. Nekem szakadt mar lancom, ami repesztette meg a blokkontvenyt, illetve az r6 on a lanckerek lelazult, ugy hogy biztositva volt alatettel is, es a szekunder kihajtas bordajat megette. Mennitudtam vele, de ha ott beszorul, az rotty ugyanugy, es sokba kerul. Mivel nincs nagy ralatasom erre a temara, ezert en meg egy k 75-100 ast is siman bevallalnek, atepitesi jelleggel. Szoval tovabbra sem vagyok se ellene se mellette.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61594) Ferdzsoo válasza runner 125 (#61579) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Kardán egy király dolog. Nekem. Mondom ezt úgy, hogy volt láncos motorom is.
Ha menetközben meg bármelyikkel történik valami akkor az tréler.
Megnézem hány láncos motorosnál van pótlánc Musquito. :)
Sőt bármelyikkel történik valami szerintem bukta is, akkor meg úgyis tréler. De cáfoljatok meg...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#61595) Xaels válasza Ferdzsoo (#61594) üzenetére


Xaels
félisten

Szíjashoz van valami csodaszíj amit könnyű felhelyezni meg el lehet vele menni egy keveset, de mivel nem igazán vagyok oda azért a hajtásért így nem tudok biztosat.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61596) Bogyó bá' válasza Xaels (#61595) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Na jó, de az átlag motorosnál a "csodaszíj" sincs nála, mert akkor már lehetne "rendes" is a táskában. Ahhoz túl drága, hogy valaki csak úgy tartalékba vegyen egyet akár Harley-hoz, akár csak egy hitvány Suzuki LS-hez.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61597) Topiccsendőr válasza Ferdzsoo (#61594) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ha a vilag vegere megy valaki, mondjuk a dakaron, es eltorik a lanc akkor felrakja es megy tovabb, de mindennapi hasznalatnal ez nem ilyen egyszeru, de valoban tovabb tud menni. Ha nem okozott kart a lanc, mert az is szokott. Elviekben mukodik, csak megint ott vagyunk, hogy nittelj az ut szelen lancot...
Nagyobb teljesitmenyhez nem adnak sima patentszemeset.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61598) Kolondrum válasza Topiccsendőr (#61588) üzenetére


Kolondrum
félisten

igaz csak nehezen megkeresett pénzem olyanra akarom költeni ami jó is.
Bennem még él, hogy amit eladok az nem kamu! Úgy vitték el a gs-t, hogy nem nagyon kérdezték mi van vele, pedig tudták, hogy van dokumentáció.

Mi a nem átlag user? Inkább mi az átlag azt nezzuk! megy megy megy, elromlik szerelő. Az átlag user lát valamit ami szép elhozza. Én pl utána nézek a típusoknak, megtekintéskor ha amúgy minden ok meglesem a töltést is, lánc, gumi dot szám, igazából keresem az alku alapot mert ez a jéghegy csúcsa, nem mesél arról mi lesz 20000km múlva. Szeretem érteni a motor működését. Annál amit nézek esély sincs rá csak alap szintig, mert számítógépes, ECU, injector tehát erről le is tettem, de minden más infot kinyertem már netről, hogy ha egy mód van rá jó legyen és legyen mire alkudni. Na boltnál utóbbit el lehet felejteni. Nem tudom még hogy bolt vagy magánember lesz. A béke miatt úgy érzem ha akkor lesz eladó ami bejön akkor bolti lesz még ha drágább is.

(#61599) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#61593) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Az igaz,ha a lánc szakad,kardán rotty akkor lehet ezek a dolgok lesznek a leg/kisebb bajok mert elképzelhető,hogy esés lesz a vége. Mindkettőnél akadhat olyan szituáció ami nagy károkat okozhat.

Feree:

Hidd el aki nagyobb útra megy (van esze eleve új láncszettel vág neki) az visz magával pót láncot nittelő/patentszemet. Ha meg elszakad még mindig könnyebb szerelni akár szerezni láncot/kereket,míg a kardánnál megáll/hat a tudomány. Nem vagyok kardán ellenes tényleg jó dolog.

-----
Kíváncsiságból kinyitottam az aksit. Szép,jónak tűnő üveggyapot de mondhatni egy csepp sav sem volt benne,kiszáradt. Héten veszem az újat aztán szombaton letesztelem élesben is.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61600) Topiccsendőr válasza Kolondrum (#61598) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ha a kemenyen megkeresett penzeddel nem akarsz hazardirozni, akkor valamilyen befektetesi alapot keress neki. Mint mondtam, alapszabaly, h senki, ismetlem, senki nem lat bele a blokkba, de nem is hall bele. Ez a lutri resze. Egy motort koltseges karbantartani. Ha van egy kedvenc tipusod amivel egyutt tudsz elni, es nagyon tetszik, akkor vedd meg egy szakertovel, es ne sajnald a penzt ra. Miutan megvetted akkor sem. Tartsd meg es kolts ra. Sosem lesz koltsegmentes motor a piacon.
Ha jo motort akarsz, akkor ez az alkudozos dolog attol fugg, h te vagy-e alkupzicioban. Szoval van-e masik olyan motor a piacon, olyan allapotban, olyan aron. Ha ilyenkor te elkezdesz alkudozni a vegletekig, akkor az egy eleg rossz modszer, egyertelmuen. Egyszeruen elhajtanak a picsaba. Ezt nem esznelkul kell csinalni. A felso arszegmensben kell nezelodnod az adott tipus hasznaltarainak a tetejen. Mert jot akarsz. Ez van. Az, h vki hugyert szarert vett valami baromijo vetelt, az ugyanolyan, amikor valakinek az autoja fogyasztasat kerdezed. Mindig mindenkinek keveset fogyaszt az autoja, mindig mindenki megfogta a legjobb vetelt.

Csak ugy viszonyitas kepett. Egy 100 e forintos motorra rakoltottem 250 e ftot. Egy 200 e ftos motorra, ahhoz h rendberakd, ra kell koltened min megegyszer ennyit. Nincsenek csodak. Egy 300 ezres kiskobos a vegen 600 ban lesz. Es ezzel senki nem akar tisztaban lenni. Mindenkinek csak a megvasarlasi ar lebeg a szeme elott.
Ez nem igy mukodik.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.