Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#144001) norbert1998


norbert1998
veterán

DJGABI:

Ilyen az, amikor egy amatőr ember próbálkozik a motoros képzésen. Ez volt az első képzésem rendes nagy motorral. Ez is olyan, mint amikor el akarok esni, de nem, tök stabil. És még ülhetnék kijjebb, nyomhatnám lejjebb a motort, ténylegesen lábtartóig. Még túl középen van a fenekem.

(#144002) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144000) üzenetére


yodamastah
őstag

Volt egy srác 12-13 éve desmosedici RR-el járt ki hringre. De aztán lecserléte egy idő után R6-ra, mert bár volt lé, de féltette :) Jobban is ment utána az R6-al :)

(#144003) Topiccsendőr válasza yodamastah (#144002) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Epp elottem perecelt a hringen. De akkor nem piros volt emlekeim szerint. De mar nagyon regen volt.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#144004) hroberto válasza Topiccsendőr (#144000) üzenetére


hroberto
veterán

Egy ismerősöm nemrég vett egy Superleggera-t kizárólag pályázni. M1000 RR-ről ült át. Hogy mivel foglalkozik, azt senki sem tudja, de valamit biztos jól csinál. ;]

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#144005) Oppenheimer válasza hroberto (#144004) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Az durva amikor már valaki egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli. :D Nem semmi milyen magasságokig el lehet jutni motorozásban ha valakinek van tehetsége, pénze és bátorsága

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#144006) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144003) üzenetére


yodamastah
őstag

Perecelt vele emlékszem. Pont az volt a baja, hogy esések után az alkatrész beszerzés az nem úgy volt mint egy tucat japán sportmotornál. Hagyta is a fenébe.

(#144007) yodamastah válasza Oppenheimer (#144005) üzenetére


yodamastah
őstag

Esélyes hogy közelében nincs ahhoz amit a motorja tud. Nem egy 10+ milliós motort kerülgettem már a szakadt csótány vén gsxr-el. (kis és nagy pályán egyaránt) Pedig annyira én sem vagyok gyors (sőt).

Persze vannak kivételek. Talma pl elég jól megy az M-es BMW-vel :D

(#144008) csongi


csongi
veterán

(#144009) dellfanboy válasza yodamastah (#144007) üzenetére


dellfanboy
senior tag

99 oszen? aug-sep volt a motor revü cimplapjan az mv augusta f4. gyonyoru motor kva jo 4.4be kipu. sztem limitalt volt, csinaltak belole 1000t?nemtom ma. fene se gondolta jovo tavasszal a hringen hallhatom eloben, raadasul magyar rendszamos volt. nemtudom ki vezette de meg a celegyenesbe is latszott, hogy lassabb mint a szokasos japo gepek, sot meg 1-2 naked is elkapta. az egyenesben. :))
szoval jah, hogy mivel guritasz kvara nincs osszhangban a tehetseggel-tudassal meg plane.

de most h krosszozok, irhatnam hogy aki a legujabb ford pickup-al hozza a vacsi uj ktm-t nos altalaban ok a leglassabbak, es mindig a kondira fogjak ;]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#144010) vlevi válasza Oppenheimer (#144005) üzenetére


vlevi
nagyúr

"egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli"
Valamelyik speedzonban volt egy beszélgetés a KTM-es sráccal (göbi), és ő mondta, találkozott olyannal, aki szerint neki a ... valahanyas exc enduró kevés. Megnézték a telemetriát, és talán egyszer húzott neki félgázt, de inkább negyedet :D

Ennyierővel én is lecserélhetném a Tracer900-at egy MT10-re, csak azért, mert kakucson nem úgy gyorsul... Ja, hát kérem, aki egyszer berakja harmadik sebességbe, a kipörgésgátlót meg hülyebiztos módba, és 20 percig úgymarad, és úgy próbál kifordulni a célegyenesre, annak tényleg nem fog úgy húzni, mint aki 1-2 tiltáson, TC OFF csinálja végig a pályát. De én úgy is nagyon élveztem.

[ Szerkesztve ]

(#144011) RAiN91


RAiN91
őstag

Sziasztok,

van valakinek tapasztalata a tank oldalára ragasztható tank grip-ről?

Átlátszóban szeretnék ilyet venni. Egyszer már ragasztottam ilyen átlátszó szilikonos bútorütköző pöttyöket a tankra, de mindig megfogta a gatya anyaga, és pár használat után már elég csúnya volt. Ezek is ilyenek, akinek van?

Ha igen, akkor a másik opció, hogy feketét szerzek.

(#144012) pepucs


pepucs
tag

Tegnap tudtam menni Bicskén - Etyek - alcsút - felcsút - Bicske GSX-s1000-rel minimum TC és maxos profil.
Egyszerűen nem tudom hova tenni...
Az a motor jobban ráz minden fordulaton mint a karbis V2-m, Mt09SP, GSX-8S, Duke890... annyira jó, de annyira kár utcára, hogy 2-esben 180 körül van vége, feljebb se kellett váltani.
Ár/érték arányban nagyon jó, de basszus... hogy az upgradelt üléssel is deszkán ülök, jobban rázza a kezem mint a v2 és eszméletlenül fűt.

Lehet, hogy hamis emlék de Bajna-Héregen az Mt09Sp mintha szórakoztatóbb és kényelmesebb lett volna. Úgy emlékszek annak a szélvédelme is jobb volt. A rázásra a srác azt mondta, hogy eldőlt a szervízben és talán azért :F
Kértem egy árajánlatot mert ár/érték jó lenne, viszont az SV-re visszaülve nem éreztem azt a technológiai kőkorszakot mint a 8S vagy MT után.
Így nagyobb mintával már kezdem érteni miért mondják sokan, hogy "kisebb" motort kihajtani szórakoztatóbb mint a naggyal ugyan az a tempó.

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144013) macilaci78 válasza RAiN91 (#144011) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Színvándorlás a jelenség neve. Ha feketét teszel, az a viágosabb színű ruhákat fogja majd meg.
A bútorra rakható átlátszó szilikonpötty felülete nincs lezárva, ezért színeződik el könnyebben.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#144014) hroberto válasza yodamastah (#144007) üzenetére


hroberto
veterán

Jól motorozik az illető, nem ma kezdte. Rallyzott is, a bátorsággal sincs gond. Mondjuk szerintem értelmetlen 30-40 milliót kidobni amatőr szinten ilyesmire.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#144015) A Zéé válasza yodamastah (#144007) üzenetére


A Zéé
addikt

Miért, egy ilyen kategóriájú motor tudásának hány ember van a közelében? Az a pár tucat, akik a VB-n mennek, meg még 2x 3x ennyi "amatőr", meg visszavonult versenyző aztán szerintem ennyi.
És őszintén szólva, ha bármikor az életben lenne pénzem ilyenekre, én is egy V4-es Ducatival pályáznék, és pont leszarnám, hogy ki mivel előz meg, mert tudom, hogy úgyis én ülök a legdögösebb gépen! :DDD

Just a simple Lineman...

(#144016) vlevi válasza hroberto (#144014) üzenetére


vlevi
nagyúr

Megint csak a fotelszakértő szól belőlem.
Pár éve Sylvain Guintoli kipróbálta az utcai Gsxr-t Doningtonban. De annnyira utcai, hogy tükör, index, rendszámtábla, gyári utcai gumi...
Csak a nyomást vették lejjebb a gumiban.
[link]
Nos, a vége az lett, hogy Doningtonban kb 10mp-el ment rosszabb időt, mint Dani Pedrosa MotoGP-s körrekordja... Abból a 10-ből még valószínűleg lehet faragni, ha jobbak a körülmények, és valamennyit akkor is, ha egy Panigale-n ül, de szerintem átlagember nem tudna ezeknek a köridőknek a közelébe se menni.

[ Szerkesztve ]

(#144017) yodamastah válasza A Zéé (#144015) üzenetére


yodamastah
őstag

KÖzelében nincs, azt úgy értettem hogy kurva messze van tőle :D

Ha nagy pályán (ahova rendszeresen jár) 5-7 másodpercet hagy csak a motorban, arra azt mondom hogy korrekt. Azért ide sok amatőr el tud jutni. Ez mondjuk hringen 1:55-1:57. Sok drága motort látni bőven 2:00 felett.

Szerintem nincs baj azzal ha valaki drága motort vesz, ha futja rá. Nyilván én is ezt tenném. A gond inkább az, hogy gyarkan azt látom hiába futja a drága motorra, mégiscsak jobban féltik mint a negyed-ötöd annyit érő korábbi pályamotort. Aztán megy a beszarva motorozás.

(#144018) Oppenheimer válasza yodamastah (#144017) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Jössz az aug 28-i hobbipályázós csoport eseményre Kakucsra? :D Szívesen megnéznélek a GSXR-en is, én még csak a robogóval láttalak menni.

Én továbbra is beszarva fogok menni, nem akarom összetörni a kis mocim. :O
Majd egyszer veszek egyet amit nem sajnálok.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#144019) Vasshammer válasza DJGABI (#143932) üzenetére


Vasshammer
tag

Szia!

Kissé megkésve, de pár gondolat: az ER6N szerintem jó választás, én elején Fazer-rel mentem rutinon, ami nekem nem jött be, játszani kellett nagyon a gázzal (néha titokban kuplunggal), hogy jó legyen. Ehhez képest a Kawasakit megindítottam és egyesben szinte végig alapjáraton tudtam menni. Ezt csak azért írom, hogy szerintem a másik opció (a Fazer) nem biztos, hogy jobb lenne. Én még a régi rutinpályán mentem, öcsém Fazerrel az újon. Csigavérnél csinálta, az oktatója sokszor motorral ment mellette a pálya szélén és nézte mit csinált, vagy szólt mikor mit kéne. Az nekem jobban tetszett volna, mint amilyen instrukciókat én kaptam: "menj a robogós után és utánozd le" :D

Rutintechnikában nem adnék kéretlen tanácsot, mert már más a pálya és elvárás, mint akkor, mikor én csináltam. Kitartás, arra nézz amerre mennél (ez tényleg bejön, régen BS-nek gondoltam) és rohadtul nem szabad menet közben arra gondolni, hogy "mi lesz ha".

Üdv, VH

(#144020) Topiccsendőr válasza pepucs (#144012) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Egy sor4 minden fordulaton jobban raz, mint a te karbis sv650 esed??? Kisse koltoi tulzasnak erzem.

Azt a sor4 et 1500 tol be tudod rakni 1 be es semmit nem fog rangatni. A te sv d olyan 3000 tol lesz rangasmentes, es alul eleve nagyon raz. A sor4 nek mikrorezgesei ugyan vannak, de azert osszehasonlithatatlan egy v2 vel. Es teny, hogy vannak sor4 ek, ahol a vibracio tenyleg zavaro, de ez nem minden fordulatszamtartomanyban jelentkezik, illetve ezeknek is van kiegyenlitotengelyuk altalaban, hiaba screamer sor4 ek.
Tehat eleg vajpuhak szoktak lenni egy v2 hoz kepest ezek az ujabbak. Raadasul, ha naked bike-os az attetel akar 50 el is tudsz 6. ban menni, rangatasmentesen.

A deszka ules az legyen mar egy ezres sor4 en! Ez nem bug, ez feature. Erezned kell, mi tortenik a motorral, ezt egy szarra puhitott ulessel nem fogod erezni. Ha kenyelmes motor kell, ott van a harley, de egy ezres sor4 gep inkabb motorozasra van keszitve, nem bameszkodasra, meg gyöngyfűzésre.

Ha eldoles miatt raz a motor, az azt jelentene, hogy a generatorra esett ra a motor, es elhajtogatta a fotengelyt. Keves eselyt latok erre.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#144021) yodamastah válasza Oppenheimer (#144018) üzenetére


yodamastah
őstag

Lehet hogy nem. Voltam legutóbb, és a beigért "nagyon gyors csoport"-ból nem lett semmi. Persze most is van ígéret hogy lesz, de múltkor is amikor végül rákérdeztem mi a nagyon gyors csoport, akkor a válasz "52 alatt" volt. :D Az egész kb olyan volt mint egy sima hétköznapi átlag pályanap. Tömeg nem volt, de time attackozni ugyanúgy nem tudtam normálisan mert a gyors csoport is lassú volt. Bár most már annyira nem is erőltetem a time attackozást, az idei köridő terveket megfutottam már.

(#144022) Oppenheimer válasza yodamastah (#144021) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Nekem azert tetszik ez az esemeny mert kevesebben lesznek es talan a lassu csoportban sem kell annyi motorosnak engem kerulgetni. :D
Megertem ha neked tul lassu a gyors csoport is.

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#144023) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144020) üzenetére


yodamastah
őstag

Kérdés mi a rázás. Ha magas frekvenciájú zsibbasztó vibráció jön át a kormányon, arra két tippem van. Nincs meghúzva egy-egy blokk tartó csavar, és/vagy nem a gyári jó nehéz kormánysúly van fent.

(#144024) yodamastah válasza Oppenheimer (#144022) üzenetére


yodamastah
őstag

Nem volt rossz amúgy, tudtunk jót motorozni, de amiért kivettem azt a napot szabinak, arra nem volt alkalmas ez a rendezvény. Az kellett volna, hogy több velem hasonló tempójú emberrel tudjak menni, de ez nem jött össze.

Neked hibátlan lesz. Egy tipp 4-6ig már mindenki fáradt lesz, késő délután lehet üresebb pályán menni :)

(#144025) Oppenheimer válasza yodamastah (#144024) üzenetére


Oppenheimer
veterán

Koszi a tippet, nap kozben tartok majd jo hosszu pihenoket hogy birjam sokaig :D

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

(#144026) csongi válasza yodamastah (#144023) üzenetére


csongi
veterán

Vagy elfáradt a rezgéscsillapító szilent, és átjön a vázra a rezonancia nagyobb része.
Egy öregebb markolat is jobban bizserget.
De átjön egy letaposott lábtartón is, vagy ha nincs rajta gumi.
Sok mindentől átjön. Az öregebb vasakon meg főleg. Legalábbis ezt tapasztalom.

(#144027) etnies válasza Topiccsendőr (#143994) üzenetére


etnies
senior tag

Szerencsére nem :)

"önmagam hite vagyok magamban"

(#144028) yodamastah válasza csongi (#144026) üzenetére


yodamastah
őstag

GSXS 1000-ről volt szó. Az gyakorlatilag egy kicsit butított naked k5 1000nek felel meg. Nincs ott szerintem sehol szilent, meg gumilábtartó (pfujj!! :D). A legöregebb is lehet 8 éves.

(#144029) pepucs válasza Topiccsendőr (#144020) üzenetére


pepucs
tag

2023 Suzuki GSX-S 1000. Nincs gumilabtarto arra direkt rakerdeztem :DD En is ezzel a tudattal ultem ra :U Es hatalmas csalodas volt amikor a labtarto es a kormany fájdalmasabb (magas) frekvencian razott mint az sv.
A vaj puhatol kilometerekre volt mint emlitettem a duke,mt09sp,gsx-8s egyiken se volt ennyire zavaro. Nagyon szorakoztato motor es tudasomhoz merten meg is hajtottam. Az allitolagos teszteloi akcios ar ajanlat helyett egy gsxs950 hahu linket kaptam :DDD

Meg egy F900 R -t szeretnek kiprobalni es nagyjabol kepbe is fogok kerulni mi lesz a kovetkezo lepes.

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144030) Topiccsendőr válasza csongi (#144026) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nincs szilent. Viszonylag friss sor4
Melyik sornegynel van szilent egyaltalan?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#144031) Topiccsendőr válasza pepucs (#144029) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

En mentem k5 1000 el eleget, annak semmi baja nincs. Legalabbis ilyen, hogy fajdalmas, meg raz :F

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#144032) Xero válasza Topiccsendőr (#144031) üzenetére


Xero
nagyúr

En is mentem 2015-os GSX-S 1000-essel ami akkor kb 60e km-t futott. Nem razott semmit, vibralas is alig, sot a CB650R-em 6000-nel lenyegesen jobban vibral.

Ott valami mas gebasz van. Ezek nem raznak mint egy V2/Sor2. :N

(#144033) csongi válasza Topiccsendőr (#144030) üzenetére


csongi
veterán

yodamastah
uppsz a tipust nem meztem.
600 banditon van a konzol alatt.
A motor tarto is gumizott.

[ Szerkesztve ]

(#144034) pepucs válasza Xero (#144032) üzenetére


pepucs
tag

Ezek alapján keressek másik teszt motort hátha tényleg az van amit a srác mondott? :F
Igazából ez szól ellene a leginkább.

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144035) Xero válasza pepucs (#144034) üzenetére


Xero
nagyúr

Ment jo par 2000+ km-es turat vele haver es palyazgatunk/szerpentinezunk is. Ilyesmire a budos eletben sem panaszkodott, sot altalaban o szallt le a legpihentebben a motorrol hosszabb utak utan, pedig o is uti-vagja, nem kimeli. ;] :P

(#144036) pepucs válasza Xero (#144035) üzenetére


pepucs
tag

Meggyőztetek. Ár/értékbe jó, megpróbálok másikat kipróbálni ugyan ebből amint lesz rá lehetőségem. :U 4.5ért hajlandóak ideadni egyébként. Vaaagy bepróbálom a GT verziót kíváncsiságból.

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144037) Xero válasza pepucs (#144036) üzenetére


Xero
nagyúr

Jaj az de csuf... :U :B

(#144038) pepucs válasza Xero (#144037) üzenetére


pepucs
tag

Az, és ráülve is egy batár nagy dög érzés volt :D mentem volna azzal is HA nem zárás előtti órában érünk oda

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144039) Topiccsendőr válasza pepucs (#144034) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ha attol, hogy eldolt, remeg, akkor vmi elgorbult, es hozzaer a blokkhoz, aminek nem kellene. Ez vezeti a vibraciot tovabb mindenhova. De ehhez azert nagyot kell kapnia.
Ezt tudom elkepzelni. Ezek nagyon jo motorok jaraskulturaban.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#144040) zgospel válasza pepucs (#144029) üzenetére


zgospel
őstag

Én 2019-essel mentem, nagyon sima motor volt. Semmi vibráció, semmi rázás.
Egyszerű de jól összerakott csomag, a spórolást persze mindenhol tetten lehetett érni rajta, de ettől függetlenül harmonikusan, szépen és jó pozícióban tudtam vele motorozni, nekem nagyon tetszett. Ugyanazon évjáratú MT-09 üléspozíciója szerintem sokkal-sokkal rosszabb.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#144041) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Tudja vki mi a BMW RT-sek f@szbuk csoportja?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#144042) Biqci


Biqci
aktív tag

Nem tudom, mostanában annyit olvastam itt s kormány végsúlyról. Az a furcsa, hogy a Tripla- gyakorlatilag nincs, illetve van, de egy normális végsúlyhoz képest csenevész. Kérdeztem a szalonban, azt mondta a szervizes, ez ilyen...

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#144043) pepucs


pepucs
tag

A street triple 765-t ti hol helyeznétek el az SV , gsx8s, MT09sp, Duke 890, Gsx S1000 között? Érdemes lehet arra is ránéznem?

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144044) zgospel válasza pepucs (#144043) üzenetére


zgospel
őstag

Melyik évjárat, melyik verzió? Az R van kb pariban az MT09 és Duke 890-nel, az RS tök más kávéház. Az RS egy egyeneskormány csupasz sportmotor. Nem szerintem, hanem a gyártó szerint.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#144045) Xero válasza pepucs (#144043) üzenetére


Xero
nagyúr

(#144046) pepucs válasza zgospel (#144044) üzenetére


pepucs
tag

Kb az összes tesztben elmondják mennyire jók a 765-ök, ráadásul ez az ergya forma nagyon bejön. Viszont egy árba mozog használt piacon a gsx s1000-rel :F Muszáj lesz kipróbálnom egy sima R-t és akkor a BMW F 900r ki is esett. :U

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#144047) Biqci válasza pepucs (#144043) üzenetére


Biqci
aktív tag

Nekem 675 van, de a 765 csak jobb tőle. De már a régi is nagyon igényes. A tiszta műszaki adatok illetően jobb mint a SV, a Gsx8, az MT09 vele pariban van a Duke másabb, sz S1000 sokkal nagyobb nehezebb. Szóval az MT-n kívül mindegyik más, márcsak a 3 hengeresség miatt is. Ha csak meg nêzed, sokkal igényesebb a többinél, nagyon szépek a hegesztések, de pl a rudazat csuklóknál mindenhol szivacs szigetelés is van, szóval erre is adtak. A megbízhatóság pedig nagyon jó, pedig Thaiföldön gyártják. A márkaszervizben ahová viszem, alig van javításra váró, max a kötelező szerviz miatt, nemúgy mint BMW-ből. Ja, hamár BMW, a szomszéd R NineT-jén az ülés egyszerűen ferde, a bal oldalon közelebb van a tankhoz mint a jobb oldalon, de legalább 5-6mm-rel. A szeeviz szerint ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni... :W

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#144048) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144039) üzenetére


yodamastah
őstag

Ahogy itthon megy a hazudozás a motorok előéletéről. Felborult = estek vele egy k-vanagyot :D Attól még hogy 2023-as simán lehet hogy ketté volt törve :) Én is vettem 4 hónapos, előtte vázra tört motort. (Át is vertek vele szépen, de legalább szakszerűen javították)

Hallottam már storyt váz egyengetett vadi új szalon motoroktól. Leestek a trélerről. Mindezt a vázat egyengető szakember mesélte.

[ Szerkesztve ]

(#144049) d@vee válasza yodamastah (#144048) üzenetére


d@vee
őstag

"Felborult = estek vele egy k-vanagyot"
Úgyérted eldőlt álló helyben = estek vele egy k-vanagyot ;]
Még vagy 2 éve hirdetett egy környékbeli srác egy GSR600-at. Bukott vele egy keményet, motor is nagyot kapott majd megcsináltatta, a hirdetésben az volt hogy gyönyörű állapot, megkímélt, sosem buktak vele.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#144050) Pttypang válasza pepucs (#144012) üzenetére


Pttypang
veterán

Nem veletlenul imadtam en is a twingot, azzal lampatol lampaig gyorsulhattam barhogy, nem volt veszelyes, nem is ereztem, hogy az autoban hude hude sok minden maradt volna, a bukkben is egesz szorakoztato volt vele kanyarogni, pedig nem mentem gyorsan.

Aztan pl egy octaviaval mar veszelyesebbnek ereztem, ott azert boven nagyobb sebessegek voltak mindenhol...

A kicsi, amit "ki tudsz hajtani" szerintem mindig nagyobb moka lesz :)

Everybody lies.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.