Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
norbert1998
veterán
(#144002) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144000) üzenetére
yodamastah
őstag
(#144003) Topiccsendőr válasza yodamastah (#144002) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Epp elottem perecelt a hringen. De akkor nem piros volt emlekeim szerint. De mar nagyon regen volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
hroberto
veterán
Egy ismerősöm nemrég vett egy Superleggera-t kizárólag pályázni. M1000 RR-ről ült át. Hogy mivel foglalkozik, azt senki sem tudja, de valamit biztos jól csinál.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Az durva amikor már valaki egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli. Nem semmi milyen magasságokig el lehet jutni motorozásban ha valakinek van tehetsége, pénze és bátorsága
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
(#144006) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144003) üzenetére
yodamastah
őstag
Perecelt vele emlékszem. Pont az volt a baja, hogy esések után az alkatrész beszerzés az nem úgy volt mint egy tucat japán sportmotornál. Hagyta is a fenébe.
(#144007) yodamastah válasza Oppenheimer (#144005) üzenetére
yodamastah
őstag
Esélyes hogy közelében nincs ahhoz amit a motorja tud. Nem egy 10+ milliós motort kerülgettem már a szakadt csótány vén gsxr-el. (kis és nagy pályán egyaránt) Pedig annyira én sem vagyok gyors (sőt).
Persze vannak kivételek. Talma pl elég jól megy az M-es BMW-vel
(#144009) dellfanboy válasza yodamastah (#144007) üzenetére
dellfanboy
senior tag
99 oszen? aug-sep volt a motor revü cimplapjan az mv augusta f4. gyonyoru motor kva jo 4.4be kipu. sztem limitalt volt, csinaltak belole 1000t?nemtom ma. fene se gondolta jovo tavasszal a hringen hallhatom eloben, raadasul magyar rendszamos volt. nemtudom ki vezette de meg a celegyenesbe is latszott, hogy lassabb mint a szokasos japo gepek, sot meg 1-2 naked is elkapta. az egyenesben.
szoval jah, hogy mivel guritasz kvara nincs osszhangban a tehetseggel-tudassal meg plane.
de most h krosszozok, irhatnam hogy aki a legujabb ford pickup-al hozza a vacsi uj ktm-t nos altalaban ok a leglassabbak, es mindig a kondira fogjak
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
vlevi
nagyúr
"egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli"
Valamelyik speedzonban volt egy beszélgetés a KTM-es sráccal (göbi), és ő mondta, találkozott olyannal, aki szerint neki a ... valahanyas exc enduró kevés. Megnézték a telemetriát, és talán egyszer húzott neki félgázt, de inkább negyedet
Ennyierővel én is lecserélhetném a Tracer900-at egy MT10-re, csak azért, mert kakucson nem úgy gyorsul... Ja, hát kérem, aki egyszer berakja harmadik sebességbe, a kipörgésgátlót meg hülyebiztos módba, és 20 percig úgymarad, és úgy próbál kifordulni a célegyenesre, annak tényleg nem fog úgy húzni, mint aki 1-2 tiltáson, TC OFF csinálja végig a pályát. De én úgy is nagyon élveztem.
[ Szerkesztve ]
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata a tank oldalára ragasztható tank grip-ről?
Átlátszóban szeretnék ilyet venni. Egyszer már ragasztottam ilyen átlátszó szilikonos bútorütköző pöttyöket a tankra, de mindig megfogta a gatya anyaga, és pár használat után már elég csúnya volt. Ezek is ilyenek, akinek van?
Ha igen, akkor a másik opció, hogy feketét szerzek.
pepucs
tag
Tegnap tudtam menni Bicskén - Etyek - alcsút - felcsút - Bicske GSX-s1000-rel minimum TC és maxos profil.
Egyszerűen nem tudom hova tenni...
Az a motor jobban ráz minden fordulaton mint a karbis V2-m, Mt09SP, GSX-8S, Duke890... annyira jó, de annyira kár utcára, hogy 2-esben 180 körül van vége, feljebb se kellett váltani.
Ár/érték arányban nagyon jó, de basszus... hogy az upgradelt üléssel is deszkán ülök, jobban rázza a kezem mint a v2 és eszméletlenül fűt.
Lehet, hogy hamis emlék de Bajna-Héregen az Mt09Sp mintha szórakoztatóbb és kényelmesebb lett volna. Úgy emlékszek annak a szélvédelme is jobb volt. A rázásra a srác azt mondta, hogy eldőlt a szervízben és talán azért
Kértem egy árajánlatot mert ár/érték jó lenne, viszont az SV-re visszaülve nem éreztem azt a technológiai kőkorszakot mint a 8S vagy MT után.
Így nagyobb mintával már kezdem érteni miért mondják sokan, hogy "kisebb" motort kihajtani szórakoztatóbb mint a naggyal ugyan az a tempó.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
macilaci78
nagyúr
Színvándorlás a jelenség neve. Ha feketét teszel, az a viágosabb színű ruhákat fogja majd meg.
A bútorra rakható átlátszó szilikonpötty felülete nincs lezárva, ezért színeződik el könnyebben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
hroberto
veterán
Jól motorozik az illető, nem ma kezdte. Rallyzott is, a bátorsággal sincs gond. Mondjuk szerintem értelmetlen 30-40 milliót kidobni amatőr szinten ilyesmire.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
A Zéé
addikt
Miért, egy ilyen kategóriájú motor tudásának hány ember van a közelében? Az a pár tucat, akik a VB-n mennek, meg még 2x 3x ennyi "amatőr", meg visszavonult versenyző aztán szerintem ennyi.
És őszintén szólva, ha bármikor az életben lenne pénzem ilyenekre, én is egy V4-es Ducatival pályáznék, és pont leszarnám, hogy ki mivel előz meg, mert tudom, hogy úgyis én ülök a legdögösebb gépen!
Just a simple Lineman...
vlevi
nagyúr
Megint csak a fotelszakértő szól belőlem.
Pár éve Sylvain Guintoli kipróbálta az utcai Gsxr-t Doningtonban. De annnyira utcai, hogy tükör, index, rendszámtábla, gyári utcai gumi...
Csak a nyomást vették lejjebb a gumiban.
[link]
Nos, a vége az lett, hogy Doningtonban kb 10mp-el ment rosszabb időt, mint Dani Pedrosa MotoGP-s körrekordja... Abból a 10-ből még valószínűleg lehet faragni, ha jobbak a körülmények, és valamennyit akkor is, ha egy Panigale-n ül, de szerintem átlagember nem tudna ezeknek a köridőknek a közelébe se menni.
[ Szerkesztve ]
yodamastah
őstag
KÖzelében nincs, azt úgy értettem hogy kurva messze van tőle
Ha nagy pályán (ahova rendszeresen jár) 5-7 másodpercet hagy csak a motorban, arra azt mondom hogy korrekt. Azért ide sok amatőr el tud jutni. Ez mondjuk hringen 1:55-1:57. Sok drága motort látni bőven 2:00 felett.
Szerintem nincs baj azzal ha valaki drága motort vesz, ha futja rá. Nyilván én is ezt tenném. A gond inkább az, hogy gyarkan azt látom hiába futja a drága motorra, mégiscsak jobban féltik mint a negyed-ötöd annyit érő korábbi pályamotort. Aztán megy a beszarva motorozás.
(#144018) Oppenheimer válasza yodamastah (#144017) üzenetére
Jössz az aug 28-i hobbipályázós csoport eseményre Kakucsra? Szívesen megnéznélek a GSXR-en is, én még csak a robogóval láttalak menni.
Én továbbra is beszarva fogok menni, nem akarom összetörni a kis mocim.
Majd egyszer veszek egyet amit nem sajnálok.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
Vasshammer
tag
Szia!
Kissé megkésve, de pár gondolat: az ER6N szerintem jó választás, én elején Fazer-rel mentem rutinon, ami nekem nem jött be, játszani kellett nagyon a gázzal (néha titokban kuplunggal), hogy jó legyen. Ehhez képest a Kawasakit megindítottam és egyesben szinte végig alapjáraton tudtam menni. Ezt csak azért írom, hogy szerintem a másik opció (a Fazer) nem biztos, hogy jobb lenne. Én még a régi rutinpályán mentem, öcsém Fazerrel az újon. Csigavérnél csinálta, az oktatója sokszor motorral ment mellette a pálya szélén és nézte mit csinált, vagy szólt mikor mit kéne. Az nekem jobban tetszett volna, mint amilyen instrukciókat én kaptam: "menj a robogós után és utánozd le"
Rutintechnikában nem adnék kéretlen tanácsot, mert már más a pálya és elvárás, mint akkor, mikor én csináltam. Kitartás, arra nézz amerre mennél (ez tényleg bejön, régen BS-nek gondoltam) és rohadtul nem szabad menet közben arra gondolni, hogy "mi lesz ha".
Üdv, VH
Topiccsendőr
addikt
Egy sor4 minden fordulaton jobban raz, mint a te karbis sv650 esed??? Kisse koltoi tulzasnak erzem.
Azt a sor4 et 1500 tol be tudod rakni 1 be es semmit nem fog rangatni. A te sv d olyan 3000 tol lesz rangasmentes, es alul eleve nagyon raz. A sor4 nek mikrorezgesei ugyan vannak, de azert osszehasonlithatatlan egy v2 vel. Es teny, hogy vannak sor4 ek, ahol a vibracio tenyleg zavaro, de ez nem minden fordulatszamtartomanyban jelentkezik, illetve ezeknek is van kiegyenlitotengelyuk altalaban, hiaba screamer sor4 ek.
Tehat eleg vajpuhak szoktak lenni egy v2 hoz kepest ezek az ujabbak. Raadasul, ha naked bike-os az attetel akar 50 el is tudsz 6. ban menni, rangatasmentesen.
A deszka ules az legyen mar egy ezres sor4 en! Ez nem bug, ez feature. Erezned kell, mi tortenik a motorral, ezt egy szarra puhitott ulessel nem fogod erezni. Ha kenyelmes motor kell, ott van a harley, de egy ezres sor4 gep inkabb motorozasra van keszitve, nem bameszkodasra, meg gyöngyfűzésre.
Ha eldoles miatt raz a motor, az azt jelentene, hogy a generatorra esett ra a motor, es elhajtogatta a fotengelyt. Keves eselyt latok erre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#144021) yodamastah válasza Oppenheimer (#144018) üzenetére
yodamastah
őstag
Lehet hogy nem. Voltam legutóbb, és a beigért "nagyon gyors csoport"-ból nem lett semmi. Persze most is van ígéret hogy lesz, de múltkor is amikor végül rákérdeztem mi a nagyon gyors csoport, akkor a válasz "52 alatt" volt. Az egész kb olyan volt mint egy sima hétköznapi átlag pályanap. Tömeg nem volt, de time attackozni ugyanúgy nem tudtam normálisan mert a gyors csoport is lassú volt. Bár most már annyira nem is erőltetem a time attackozást, az idei köridő terveket megfutottam már.
(#144022) Oppenheimer válasza yodamastah (#144021) üzenetére
Nekem azert tetszik ez az esemeny mert kevesebben lesznek es talan a lassu csoportban sem kell annyi motorosnak engem kerulgetni.
Megertem ha neked tul lassu a gyors csoport is.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
(#144023) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144020) üzenetére
yodamastah
őstag
Kérdés mi a rázás. Ha magas frekvenciájú zsibbasztó vibráció jön át a kormányon, arra két tippem van. Nincs meghúzva egy-egy blokk tartó csavar, és/vagy nem a gyári jó nehéz kormánysúly van fent.
(#144024) yodamastah válasza Oppenheimer (#144022) üzenetére
yodamastah
őstag
Nem volt rossz amúgy, tudtunk jót motorozni, de amiért kivettem azt a napot szabinak, arra nem volt alkalmas ez a rendezvény. Az kellett volna, hogy több velem hasonló tempójú emberrel tudjak menni, de ez nem jött össze.
Neked hibátlan lesz. Egy tipp 4-6ig már mindenki fáradt lesz, késő délután lehet üresebb pályán menni
(#144025) Oppenheimer válasza yodamastah (#144024) üzenetére
Koszi a tippet, nap kozben tartok majd jo hosszu pihenoket hogy birjam sokaig
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
csongi
veterán
Vagy elfáradt a rezgéscsillapító szilent, és átjön a vázra a rezonancia nagyobb része.
Egy öregebb markolat is jobban bizserget.
De átjön egy letaposott lábtartón is, vagy ha nincs rajta gumi.
Sok mindentől átjön. Az öregebb vasakon meg főleg. Legalábbis ezt tapasztalom.
etnies
senior tag
Szerencsére nem
"önmagam hite vagyok magamban"
yodamastah
őstag
GSXS 1000-ről volt szó. Az gyakorlatilag egy kicsit butított naked k5 1000nek felel meg. Nincs ott szerintem sehol szilent, meg gumilábtartó (pfujj!! ). A legöregebb is lehet 8 éves.
pepucs
tag
2023 Suzuki GSX-S 1000. Nincs gumilabtarto arra direkt rakerdeztem En is ezzel a tudattal ultem ra Es hatalmas csalodas volt amikor a labtarto es a kormany fájdalmasabb (magas) frekvencian razott mint az sv.
A vaj puhatol kilometerekre volt mint emlitettem a duke,mt09sp,gsx-8s egyiken se volt ennyire zavaro. Nagyon szorakoztato motor es tudasomhoz merten meg is hajtottam. Az allitolagos teszteloi akcios ar ajanlat helyett egy gsxs950 hahu linket kaptam
Meg egy F900 R -t szeretnek kiprobalni es nagyjabol kepbe is fogok kerulni mi lesz a kovetkezo lepes.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Topiccsendőr
addikt
Nincs szilent. Viszonylag friss sor4
Melyik sornegynel van szilent egyaltalan?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
En mentem k5 1000 el eleget, annak semmi baja nincs. Legalabbis ilyen, hogy fajdalmas, meg raz
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Xero
nagyúr
En is mentem 2015-os GSX-S 1000-essel ami akkor kb 60e km-t futott. Nem razott semmit, vibralas is alig, sot a CB650R-em 6000-nel lenyegesen jobban vibral.
Ott valami mas gebasz van. Ezek nem raznak mint egy V2/Sor2.
csongi
veterán
yodamastah
uppsz a tipust nem meztem.
600 banditon van a konzol alatt.
A motor tarto is gumizott.
[ Szerkesztve ]
pepucs
tag
Ezek alapján keressek másik teszt motort hátha tényleg az van amit a srác mondott?
Igazából ez szól ellene a leginkább.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Xero
nagyúr
Ment jo par 2000+ km-es turat vele haver es palyazgatunk/szerpentinezunk is. Ilyesmire a budos eletben sem panaszkodott, sot altalaban o szallt le a legpihentebben a motorrol hosszabb utak utan, pedig o is uti-vagja, nem kimeli.
pepucs
tag
Meggyőztetek. Ár/értékbe jó, megpróbálok másikat kipróbálni ugyan ebből amint lesz rá lehetőségem. 4.5ért hajlandóak ideadni egyébként. Vaaagy bepróbálom a GT verziót kíváncsiságból.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Xero
nagyúr
Jaj az de csuf...
pepucs
tag
Az, és ráülve is egy batár nagy dög érzés volt mentem volna azzal is HA nem zárás előtti órában érünk oda
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Topiccsendőr
addikt
Ha attol, hogy eldolt, remeg, akkor vmi elgorbult, es hozzaer a blokkhoz, aminek nem kellene. Ez vezeti a vibraciot tovabb mindenhova. De ehhez azert nagyot kell kapnia.
Ezt tudom elkepzelni. Ezek nagyon jo motorok jaraskulturaban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
Én 2019-essel mentem, nagyon sima motor volt. Semmi vibráció, semmi rázás.
Egyszerű de jól összerakott csomag, a spórolást persze mindenhol tetten lehetett érni rajta, de ettől függetlenül harmonikusan, szépen és jó pozícióban tudtam vele motorozni, nekem nagyon tetszett. Ugyanazon évjáratú MT-09 üléspozíciója szerintem sokkal-sokkal rosszabb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
V.Stryker
nagyúr
Tudja vki mi a BMW RT-sek f@szbuk csoportja?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Biqci
aktív tag
Nem tudom, mostanában annyit olvastam itt s kormány végsúlyról. Az a furcsa, hogy a Tripla- gyakorlatilag nincs, illetve van, de egy normális végsúlyhoz képest csenevész. Kérdeztem a szalonban, azt mondta a szervizes, ez ilyen...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
pepucs
tag
A street triple 765-t ti hol helyeznétek el az SV , gsx8s, MT09sp, Duke 890, Gsx S1000 között? Érdemes lehet arra is ránéznem?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
zgospel
őstag
Melyik évjárat, melyik verzió? Az R van kb pariban az MT09 és Duke 890-nel, az RS tök más kávéház. Az RS egy egyeneskormány csupasz sportmotor. Nem szerintem, hanem a gyártó szerint.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Xero
nagyúr
pepucs
tag
Kb az összes tesztben elmondják mennyire jók a 765-ök, ráadásul ez az ergya forma nagyon bejön. Viszont egy árba mozog használt piacon a gsx s1000-rel Muszáj lesz kipróbálnom egy sima R-t és akkor a BMW F 900r ki is esett.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Biqci
aktív tag
Nekem 675 van, de a 765 csak jobb tőle. De már a régi is nagyon igényes. A tiszta műszaki adatok illetően jobb mint a SV, a Gsx8, az MT09 vele pariban van a Duke másabb, sz S1000 sokkal nagyobb nehezebb. Szóval az MT-n kívül mindegyik más, márcsak a 3 hengeresség miatt is. Ha csak meg nêzed, sokkal igényesebb a többinél, nagyon szépek a hegesztések, de pl a rudazat csuklóknál mindenhol szivacs szigetelés is van, szóval erre is adtak. A megbízhatóság pedig nagyon jó, pedig Thaiföldön gyártják. A márkaszervizben ahová viszem, alig van javításra váró, max a kötelező szerviz miatt, nemúgy mint BMW-ből. Ja, hamár BMW, a szomszéd R NineT-jén az ülés egyszerűen ferde, a bal oldalon közelebb van a tankhoz mint a jobb oldalon, de legalább 5-6mm-rel. A szeeviz szerint ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
(#144048) yodamastah válasza Topiccsendőr (#144039) üzenetére
yodamastah
őstag
Ahogy itthon megy a hazudozás a motorok előéletéről. Felborult = estek vele egy k-vanagyot Attól még hogy 2023-as simán lehet hogy ketté volt törve Én is vettem 4 hónapos, előtte vázra tört motort. (Át is vertek vele szépen, de legalább szakszerűen javították)
Hallottam már storyt váz egyengetett vadi új szalon motoroktól. Leestek a trélerről. Mindezt a vázat egyengető szakember mesélte.
[ Szerkesztve ]
d@vee
őstag
"Felborult = estek vele egy k-vanagyot"
Úgyérted eldőlt álló helyben = estek vele egy k-vanagyot
Még vagy 2 éve hirdetett egy környékbeli srác egy GSR600-at. Bukott vele egy keményet, motor is nagyot kapott majd megcsináltatta, a hirdetésben az volt hogy gyönyörű állapot, megkímélt, sosem buktak vele.
[ Szerkesztve ]
Ja
Nem veletlenul imadtam en is a twingot, azzal lampatol lampaig gyorsulhattam barhogy, nem volt veszelyes, nem is ereztem, hogy az autoban hude hude sok minden maradt volna, a bukkben is egesz szorakoztato volt vele kanyarogni, pedig nem mentem gyorsan.
Aztan pl egy octaviaval mar veszelyesebbnek ereztem, ott azert boven nagyobb sebessegek voltak mindenhol...
A kicsi, amit "ki tudsz hajtani" szerintem mindig nagyobb moka lesz
Everybody lies.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok