Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85001) Something_


Something_
őstag

3 eve parkolok melohely elott, multheten a gyalogos csavo neki ment a tukromnek, tobol letort. Korrekt volt, beszolt az uzletbe. Megcsorgetett a telefonjaval, hogy o is motoros, szeretne kifizetni a karomat. Mondtam nem kell, hagyjad, korrekt vagy hogy szoltal. Dede, kifizeti, mennyit adjon? Mondom ebayen 10 a tukor, adjon egy 5ost. Mondta nincs most nala della, de majd behozza. Mondom ok. 11.500ert megrendeltem a tukrot, 4 het.
Visszaragasztottuk cianakrilattal es szigeteloszalaggal.
1 hetig tartott, ma megint neki ment egy gyalogos, letort, kameran visszaneztem.

Este 11kor vege a focinak, 2 meter magasbol leesik a telefonom, teteje kicsit berepedt. Ok, fasza.

Beoltozok, ulok motorra, akku behalt, de azert megnezem, hogy nem e a tukornel levo indexkabel testelt le. Kezembe maradt :D

Bebika, motor indul.

Eeeees meg csak hetfo van.

Jaa, es szombaton eskuvon voltam, asszony huga volt a felesegjelolt, asszony volt a tanu, anyagi csod.

(#85002) Topiccsendőr válasza Geresics (#84987) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az mar van.

Nordschleifere nem kell helikopterezni.
a palya sajatossaga elviszi a hatan a produkciot. Megcsak beszelnem sem kell a teljesen hetkoznapi tucateletemrol, mikozben karcolok a palyan.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85003) Teasüti válasza Topiccsendőr (#85002) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Mi a savage németül? ;]

(#85004) Topiccsendőr válasza Something_ (#85001) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Azt a felvetelt mutasd mar meg, mert enis parkoltam a hungarian par evig, es allandoan lebsztak a tukromet. Egy auto savnyi jardan. Kesobb talaltam egy volt kirakatot, ahol az epulet sikja beljebb van, ide rejtettem a motort, masnap ugyanugy le volt konyulva az utcafront oldali tukor.

A felvetelen hajnalban ehes, vak zombik vannak? Vagy hogy lehet ezt ennyire benezni? Raadasul nem o volt az elso.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85005) sajtee


sajtee
senior tag

Bogyó bá', és a többi GS500 tulaj, ti mennyit tudtok menni egy tankkal a motorotokkal, illetve hány km-nél teszitek át tartalékra?

(#85006) StoneBridge


StoneBridge
senior tag

Hetvegen ket gepet teszteltem:
MT-09 2017
S1000R 2017

Az S1000R megerdemel egy fotot is. Szerencsere nincs 5 gurigam ra, mert engem amugy nagyon megvett. :O :D
Ami meg erdekes. Yamaha tesztnapon eldobtak 1 gepet, a BMW tesztnapon mindket nap 1-1 gep el lett fektetve. Lehet inkabb sajnalatos, nem is annyira erdekes. :U

Matraban a felujitott, Paradra vezeto ut fasza lett, de sok a kavics felhordas meg mindig.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85007) tboldi válasza StoneBridge (#85006) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ha van rá időd/kedved, írhatnál mindkettőről kicsit részletesebben. :B

szerk.: Amúgy csak 4,5 az alapmodell. ;]

[ Szerkesztve ]

(#85008) HSM válasza Topiccsendőr (#85004) üzenetére


HSM
félisten

Nálam is sokszor kap a tükör, szerencsére masszív, csak újra be kell állítanom.

(#85006) StoneBridge: Elég elkeserítő statisztika... :(

MT09 hogy tetszett?

[ Szerkesztve ]

(#85009) StoneBridge válasza tboldi (#85007) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Brutal fek, hibatlan futomu, patent es nagyon pontos gyorsvalto le-fel (akar kanyarban), ivre teszed es befordul, ugy erzed hirtelen sokkal jobban tudsz motorozni, mert a gep tudja. Ezert veszelyes fegyver ez. :U Megy mint az allat. Mas vilag. Es meg kenyelmes is. Kellene.
Probald ki, ha van ra lehetoseged. :K

(#85008) HSM
Nem annyira engedtek, hogy toljuk neki, de ami feltunt, hogy a gyorsvalto (csak fel) nem tul preciz. Probaltam fordulaton tartani, nekem ugy sem adta. Konnyu, jatszos, de agressziv is akar az MT07, megis mas liga, jobb futomu, fek, es standardban is mar-mar nagyon kozvetlenul adja a gazt. Csuszokuplungot kapott amugy, de amit erzel is hogy konnyebben jar a kuplung.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85010) HSM válasza StoneBridge (#85009) üzenetére


HSM
félisten

Köszi! :R

(#85011) FIREBLADE78 válasza Something_ (#85001) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Ha már tükör. Anyám múlt héten lerúgta az köcsög vitos pillantóját,mert szó szerint nekiment amikor foglalta nekem a helyet. Csak ugye erről nem tudtam semmit. Más felé mentem kocsival,telo nem volt nála. Eltűnt 4 órára. Nem tudtuk mivan vele. Minden szarra gondoltunk,aztán jött haza és mondta,hogy jardon volt :D

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#85012) -Mike- válasza StoneBridge (#85006) üzenetére


-Mike-
addikt

Hol volt ez a teszt meghirdetve? És lesz e mėg ilyen?

(#85013) StoneBridge válasza -Mike- (#85012) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Nem talalom mar, szerintem marciusban volt hirdetve.
Engem a wallis hivott vissza, hogy Paradfurdon lesznek 2 napot, akkor tesztelhetem.
Szerintem mennek mashova is, egyeztess a wallissal.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85014) sajtee válasza FIREBLADE78 (#85011) üzenetére


sajtee
senior tag

Mi lett a vége? :C

(#85015) tboldi válasza StoneBridge (#85009) üzenetére


tboldi
nagyúr

:R

Én is elfogadnám nagy duzzogva. ;]
Nyáron, ha megyünk a Balatonra, lehet, hogy útba ejtjük BBoglárt és a Full-Gas-t. Győrbe már nincs pofám menni, csak ha lenne mani. :D

[ Szerkesztve ]

(#85016) Bogyó bá' válasza sajtee (#85005) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Na szóval, akkor bő lére eresztem egy kicsit: a 2003 utáni GS-nek papíron 20 literes a tankja, ebből 3,5 liter a tartalék. Én tavaly tankot, szűrőket, benzincsapokat takarítottam, a tank ki volt szárítva, így kihasználva az alkalmat méréseket végeztem: az én tankom oldalsztenderen nyakig töltve 19,1 literes, ebből meglepően sok, 5,0 liter a tartalék. Az én nyugis 100-120 közötti tempóm mellett az elmúlt 14 ezer általam megtett km alatt pontosan tartom a 4,0-ás átlagfogyasztást, amúgy 3,7 volt a legkevesebb, és 4,8 a legtöbb, de ahhoz 2 órán keresztül közel nyélgázon kellett mennem. 90%-ban itthon, ugyanannál az OMV-kúton, sőt ugyanazon kútoszlopon tankolok, mindig csurig.
Nekem 310-370 km után "kéri" a tartalékot, jellemzően 300 km-nél kezdek kutat keresni, de volt már hogy 440-et mentem (persze régóta tartalékon). Csak akkor teszem tartalékra, ha elfogy a benya (elkezd rángatni): 5 perccel előtte még semmi előjele nincs.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#85017) PoLizei válasza FIREBLADE78 (#85011) üzenetére


PoLizei
aktív tag

Ez vmi pörgőrúgás volt? :DD

P*L****

(#85018) Chrys_ válasza PoLizei (#85017) üzenetére


Chrys_
addikt

Chudan Yoko Geri elég, kb. ott a tükör :D Veszélyes anyja van, az biztos :)

(#85019) vendingo válasza Bogyó bá' (#85016) üzenetére


vendingo
veterán

Nagyon jó ez a fogyasztás!
Nekem anno az SV hatalmas szívás volt a túrák során. 16 literes tankja volt, és ha nyeleztem végig, akkor 160-170km után majdnem üres volt a tank, sokszor már csak benzingőzzel gurultam be a kútra. Ha nagyon okosan mentem, akkor sikerült 240-250 kilométert is mennem vele :)

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#85020) sajtee válasza Bogyó bá' (#85016) üzenetére


sajtee
senior tag

Köszönöm szépen :R

Az előző tulaj azt mondta, 250 km körül érdemes tartalékra tenni, eddig így is tettem, 250 körül mindig megtankoltam.

Ma azonban (igaz, mostanában sokat kétszemélyeztem, és próbálgattam, mit tud) 190 km-nél megálltam az út szélén. Szerencsére csak néhány száz méterre otthontól, és tartalékkal el tudtam menni az első kútig. A motor 2008-as. 10 literes kannában hoztam bele benzint, belement mind. Kérdés, hogy mennyi a tartalék, és hogy is volt ez pontosan.
Holnap telerakom, aztán csinálok egy mérést, hogy pontosan mennyit is bír tartaléknál.
Apropó, PRI, vagy ON állásban használod a gépet?
Egyébként valamikor gurulhatunk egyet, bajai vagyok :K

(#85021) Bogyó bá' válasza sajtee (#85020) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Csak ON-ba használd!
A PRI az csak több hetes-hónapos leállítás után kellhet, az első beindulásig.

Más: itt éppen akciózzák a motoremelőket, ha valakit esetleg érdekel.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#85022) HSM válasza sajtee (#85020) üzenetére


HSM
félisten

Akkor szokás tartalékra tenni, amikor a hagyományos nyitott állapotban elkezd dadogni, hiszen így tudod, hogy még van valahány litered, és ideje kutat keresni. Ha 250km után automatikusan tartalékra teszed, akkor semmi értelme a kapcsolónak. :DDD

(#85023) sajtee válasza Bogyó bá' (#85021) üzenetére


sajtee
senior tag

ON-ban volt.

HSM, nyilván addig nem teszem tartalékba, amíg nem kell, csak 250 körül lehet rá számítani. Az előző motorom is tartalékos volt, üzemanyagszintjelző nélkül. Azt a tulaj végig tartalékon használta. Nem is értettem...

(#85024) Gaboman válasza StoneBridge (#85009) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Az MT-07 agresszív?
Ugyan azt tudja mint a régi karbis SV650N, semmi különleges nincs benne.
Amikor elmentem a Yamaha Tophoz tesztvezetésre a 650-el és kipróbáltam a 07-et semmivel nem ment jobban.
Sőt alul nem volt olyan egyenletes.

Az MT-09 az tényleg más liga, főleg A módban, nem tököltem a standard üzemmóddal, azonnal A-ban indultam vele, szerencsére engedték is hogy húzzuk neki.
Pedig a 2017-es állítólag job mint a 2015-ös modell, úgy hogy idén azt kipróbálom.
De a 2015-ös is egy fenevad, nagyon bejövős volt.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#85025) -Mike- válasza StoneBridge (#85013) üzenetére


-Mike-
addikt

Köszi!
Sirok felé mentetek? Ott láttam szombaton hogy állítottak fel egy XR-t az egyik kanyar szélén.

(#85026) dellfanboy válasza Something_ (#85001) üzenetére


dellfanboy
senior tag

ez nem te vagy véletlenül? vagy mostmár hivatalos tesztmotor reklámarc lettél? :D[link]

[ Szerkesztve ]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#85027) -Mike- válasza dellfanboy (#85026) üzenetére


-Mike-
addikt

Ott az aranykar, szóval tuti. :D

(#85028) kcsa válasza dellfanboy (#85026) üzenetére


kcsa
veterán

Sukár aranyfék, A* ruha, ki más? :D

(#85029) -Mike-


-Mike-
addikt

(#85030) Bogyó bá' válasza -Mike- (#85029) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Egyszerűen nem értem, mi ez a sietség..... :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#85031) Something_ válasza Topiccsendőr (#85004) üzenetére


Something_
őstag

Semmi extra nem latszik. 4x-es zoommal rakozelitek a motorra, ott a tukor, elmegy mellette az ember, aztan mar csak fityeg.
Elso esetet nem neztem meg, mert az uttest fele volt, aztan tegnap a jarda fele.

dellfanboy: ja, en is meglepodtem, amikor fbn lattam. Habar tavaly a treninges kezdokepen is ott vagyok :D
Vicc, iden meg nem jutottam el palyazni..

Megvettem ma az akkut. Tegnap rendeltem egyet, de kapkodas miatt rosszat, atvetelkor vettem eszre. Mondom masfajta kell, van e. Van, csak 15.500. Gyors ragoogle az oldalukra, dicsak mondom itt 12.000 az oldalatokon.
Asszondja de az csak webes rendelesre ervenyes. Mondom ha megrendelem odaadod, hogy ne kelljen visszajonnom holnap? Hat nem adhatja, nem o a fonok. Mondom ha felhivom azt a szamot, aki ma hivott, akkot mehet? Felhivtam, mondtak, hogy persze.
Huzta a szajat a csavo, vegen megkerdezte, hogy adjon e blokkot.. Mondom hagyjad, ha eleg a gar papir..

Szerencse, hogy tegnap befosott az akku. Ma kocsival voltam, Kerepesi-feher ut keresztezodesben elkapott a jeg, elmentek a lampak, alig lehetett latni valamit. Kaosz :D Gyorsan bementem az arkadba.

(#85032) FIREBLADE78 válasza sajtee (#85014) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Semmi. Majd ügyvéd intézkedik. Csávó rosszabbul fog járni úgy néz ki. De muter téríteni akarja a tükröt.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#85033) dalek


dalek
tag

Sziasztok,

motoros ruházat témában kérnék segítséget.
Kabátot vásárolnék, Spidi Warrior Tex kabát nagyon tetszik, viszont 300 euro körül van. Bering kabátot hasonló kivitelben 150 euróért kapnék, Hanált valamelyiktek ilyen márkákat? Esetleg ajánlanátok bevált márkát?
Köszönöm

(#85034) Tarill


Tarill
őstag

Hy. Karbi/injektor pucolásra a rózsaszín vagy s kék spuri való? Életembe nem használtam még :D

[ Szerkesztve ]

(#85035) Bogyó bá' válasza Tarill (#85034) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A Spuri csak azoknak működik, akik hisznek benne. :)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#85036) Topiccsendőr válasza Tarill (#85034) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Karbit es injektort is ultrahanggal szokas tisztitani, draga gepekkel, nem pedig bonyolult szenhidrogenekkel. Sajnos azzal nem tudsz semmit tisztitani. karburatornal esetleg valamilyen korroziv vegyszerrel erdemes nekimenni a berohadt dolgoknak, amit esszel kell hasznalni. Injektornal meg kene nezni a szallitasi mennyiseg kulonbsegeket, ha mar ennyire tisztitani akarod, ezzel le tudod ellenorizni a tisztitas elotti es utani allapotot. Ehhez a mereshez is celszerszam kell.
Megjegyzem, ha a karburatort pucolni kell, nem szokott mukodni valamilyen rendszere. Ha minden rendben van vele, akkor nem kell tisztitani.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#85037) dellfanboy válasza dalek (#85033) üzenetére


dellfanboy
senior tag

én bőrkabát híve vagyok textil kabátért tuti nem adnék 300EUR-t(150et se). a textilbe egyszer buksz és kuka, bőrt meg azért meg lehet javítani (pl. Cölöp)
a spidi warrior tex kabát ha jól tudom idei (vagy max tavalyi) modell ergo a szabása/desing az idei trendeket követi. ráadásul a szabása is elég sportmotoros. a bering szerintem egy fokkal túrásabb és a brand se annyira top mint a spidi-dainese-alpin (pl. a spidi bőroveráljait hordják a motoGP-ben míg a beringét nem hiszem)

szóval a védelem tekintetében biztos nem jobb duplán a 300eur kabát mint a 150-es bár nem írtál bering tip nevet, így fogalmam sincs mit hasonlítunk mivel :U

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#85038) Ferdzsoo válasza dalek (#85033) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Osztom dellfanboy véleményét, ha a védelem és a tartósság az első akkor bőrt vegyél. Ha a kényelem és praktikusság akkor textil. 300 Eur-ért pedig tényleg horror a textil...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85039) StoneBridge válasza -Mike- (#85025) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Igen, Egerbaktáig.
1000 EUR volt az önrész bármilyen kár esetén, szóval aki elfektette annak nem volt éppen egy olcsó tesztmotorozás. :U

(#85038) Ferdzsoo
Full bőrben vállalható egy 3000 km osztrák-olasz túra is? Júliusban megyünk és erősen vacillálok, hogy full bőr, vagy textil legyen. Jövő héten érkezik a bőr nacim, sikerült még abból is perforáltat venni a kabáthoz.

[ Szerkesztve ]

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85040) CyberPunk666 válasza StoneBridge (#85039) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

Gondolom ez a casco önrésze. Gtk esetén 10% önrésznél az 10000 euros motor. Valamivel 3 misi felett.
Tekintve, hogy a gyárnak / kereskedőnek egy csomó költséget nem kell megfizetnie a tesztmotorok után (pl áfát), még reális is, hogy ennyi az értéke.

Kérdés, hogy ebből mennyit kell ténylegesen fizetnie, mert ha nem sérült nagyon, tényleg csak csúszott kicsit, akkor azért a casco önrésze nem lesz ilyen magas.

De ezt csak gondolom, nem tudom elképzelni, hogy ne lenne casco rajtuk.

(#85041) Ferdzsoo válasza StoneBridge (#85039) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Én 4 éve fullbőrben vagyok. Az 5 napos meg egyhetes túrákon is. (Olasz, osztrák, horvát) Mindig ha motoron vagyok. Soha nem fogok már mást venni ha ez egyszer széthullik. De jelenleg 4 éves és nagyonjó állapotban van.
2 éve már feleségem is fullbőrben van minden túrán.
Ezzel szerintem elmondtam a véleményem.
Azonban a perforált a hegyekben szerintem hideg.
Sokszor nekem még a nemperforált is.
Szvsz a perforált kizárólag 23-25fok felett jó... de ez azért egyén kérdése is.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85042) StoneBridge válasza CyberPunk666 (#85040) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Cascos, 4-5 gurigas gepek voltak, ha nem nezzuk a robogokat.
Egy sima eldolesbol eredo kar is mar 1000 EUR kornyeket utheti.

(#85041) Ferdzsoo
Teszek majd egy probat, erosen gondolkodom en is a borben valo turazason.
Decemberi es erdelyi gyerek vagyok, a hideget nem erzem csak eszlelem. ;]
Esoruhad milyen? Heves, sokaig tarto esozes eseten mik a tapasztalatok?

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85043) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

Én most akarok venni egy perforált bőrt, mert nekem már nyitott szellőzőkkel is túl meleg a mostani.

(#85044) CyberPunk666 válasza StoneBridge (#85042) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

4-5k euro az "csak" 1.2-1.5 millió forint ^^

(#85045) StoneBridge válasza CyberPunk666 (#85044) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Nah ja, ha "csak" ennyi lenne, mar allna az MT mellett a fentebbi BMW roadster. :U :P

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85046) Horvi válasza StoneBridge (#85042) üzenetére


Horvi
őstag

Pláne, hogy a gyári alkatrészeket heroin árban mérik.

Láttam írtad, hogy most vettél bőrgatyát. Milyet vettél végül? Én is most gondolkodom egy beszerzésén.

(#85047) Chrys_ Ez a komplett szett, hogy fér be a bőrcucc alá? :DD

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#85047) Chrys_


Chrys_
addikt

15 fok alatt én a full bőr alá felveszem a nyári Helly Hansen szettet, majd arra a thermo Vanucci szettet. Meg egy windstopper alsónadrágot is a normálra, mert a bőrnadrág belső fele Gore-Tex, ott meg fúj a hideg szél rendesen :D
8 fok alatt még egy plusz vékony pulóver is kell (a karjaim fáznak, főleg a könyöknél a belső oldalon), meg a dupla nyakvédő cucc szél ellen.

[ Szerkesztve ]

(#85048) StoneBridge válasza Horvi (#85046) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Dainese Delta Pro Evo C2 Estivo
Mivel kifuto (de ez illik a Dainese Super Speed C2 kabatomhoz), nagy nehezen sikerult talalni ujat a meretemben, nem mellesleg qrvajo aron.
Remelem bevalik. Az ujabb Misano mondjuk kenyelmesebbnek tunt, de 140 korul van az ara.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#85049) Ferdzsoo válasza Chrys_ (#85047) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

És ilyenkor mondom azt hogy rád az a bőrruha óriási.
Egy megfelelő méretű bőrruha alá egy vékony aláöltozőn kívül SEMMIT nem lehet felhúzni.... nemhogy pulóvert. Lol. :B

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#85050) CyberPunk666 válasza StoneBridge (#85048) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

Néztem én is a misano bőrruhát, a d-air légzsák miatt, de nem tudom mire vélni ezt a félkövérrel kiemelt részt: D-air® Racing was designed to be used exclusively on the track and is not for road use.

Ezek szerint a Dainese nem nyújt az utcai motorosoknak semmiféle légzsákos BŐR megoldást?
A d-air street az mind goretex :(

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.