Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Integra
titán
vfr1200x sportmotor cikk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
.mf
veterán
Nézem, olvasom, blablabla, 285 kg, satöbbi. MI? 285kg?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
stifi
senior tag
hümm, mostanában a hondánál szinte minden gép erre a fényszóróformára épül..
hát mit mondjak, a kétlámpás sunyi fej sokkal, de sokkal jobban tetszik, a vfr1200, a vfr1200x, a cbr125, a cbr600f elég elcseszett formavilággal rendelkezik..
sokkal szebbek a régebbi gépek (vfr800, régi 600f)
de legalább a fireblade megmaradt nagyon szépnek
Nincs időm kedvesnek lenni!
Integra
titán
szvsz ez relativ. a vfr-ek dögösek, a kisebb motorokon valóban tud suta lenni, de szerintem az új cbf600 is nagyon pofás motor és hamarabb gondolnám meg a kipuff cserét mint a fejidomot a blade gyönyörű, az eddigi legszebb. kiváncsi vagyok mi lesz az ezres v4-es szupergépből, de lehet, hogy a válság meg fukushima azt a projektet is elvitte már rég...
mf: fater tehene is 274kg. menet közben meg nem mondod, hogy annyi, hihetetlen könnyen fordul.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
motor szezonra felkészitve. olaj, olajszuro, levegoszuro, hatso fekbetet (ebc lett) ill. teljes atvizsgalas. mindennel egyutt 28e penz, szoval nemvészes.
Djuree
félisten
kíváncsi vagyok a "teljes atvizsgalas" alatt mit értenek. erősen szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
TayRol
veterán
Ott álltam mellette, mindent megnézett.
Lánc, lánckerék, gumik, fékek, telók, folyadékok. Amit kellett cserelt. Ennyi.
szerk: 2 óra munka volt az egesz.
[ Szerkesztve ]
stifi
senior tag
persze ízlésen nem vitatkozunk, mindenkinek ami tetszik, de nekem ez nem
Djuree: teljes átvizsgálás általában egy kb 1 órás állapotfelmérést jelent (legalábbis munkadíjban 1 óra, általában azért hamarabb megvan), ilyenkor átnézik a gépet kb olyan szinten, mintha vizsgára menne. állapotfelmérő lapot is adnak hozzá.
nem egy nagy durranás, de legalább nem kell külön fizetned érte, és nekik is jó mert biztos találnak 1 kiégett izzót vagy elkopott fékbetétet, amire javasolják a cserét, de nem hiszem, hogy átverés lenne.
max akkor ha csak szóban mondják, hogy megcsinálták, komolyabb helyeken azért adnak egy lapot mellé.. (nálam így derült ki, hogy a megvásárolni kívánt motoron nem működik a duda.. a tulaj sem tudott róla)
Nincs időm kedvesnek lenni!
TayRol
veterán
ez nem olyan átvizsgálás, hanem az ami a kötelező szervízben benne van. és cserélnek is mindent. szol hogy ez meg ez van, akarom-e csereltetni, ez lenne ennyi meg ennyiert.
Djuree
félisten
ahha, akkor ez így korrekt
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
doc
nagyúr
az en 750-es VFR-em is tobb mint 200 kg meg csontszarazon is, megtankolva, olajjal 240
csak tologatas kozben erezni, onnantol hogy megindul mar megy mint az alom, gondolom az 1200-as is ilyen lehet
Integra
titán
te mióta lettél moderátor?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
doc
nagyúr
egyebkent Honda nyilt nap lesz pentek/szombaton elvileg minden markakereskedonel, ki lehet probalni eloben is az uj modelleket
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
ha lesz ruhám hétvégére és az idő is engedi, akkor elnézek valahova, talán a vfr1200x is kipróbálható lesz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
Gurultam egy 50km-t, hidegebb van mint tegnap. Legalabbis érzetre.
Ja, MOL 10w40 olaj elso km-ek a motullal szemben: eddig kb. ugyan az. Meglatjuk mi lesz hosszu tavon.
doc
nagyúr
a koponyeg.hu szerint hetvegetol megjon a joido
Integra
titán
az jó. most már csak azért drukkolok, hogy a ruhám is megérkezzen pénteken...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
boogie84
veterán
Nekem az esetleg 16-tól indul... legalábbis az aktuális hőmérsékleteket tekintve..
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
boogie84
veterán
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
Valamit lépniük kell, mert elmegy mellettük a konkurencia.
A blade elbújhat az új MV mellett. RCV-nél jszebb sose lesz sajna. Ezek a japók már nem _azok_ a japók. E' van.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Integra
titán
kár az rc-v-n keseregni, az csak vótmár kategória
pedig abból kellett volna kihozni egy v5-ös utcai verziót.........
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
érted... szóval... na...
keseregni kár persze. ettől függetlenül ha összejön amire hajtok, akkor berakok a seggem alá egy repsol 1krr-t.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Integra
titán
neeeeeem, gyönyörű a 12-es élőben, must have, persze szigorúan csupasz fehérben, én menekülök minden repsol meg egyéb fényezéstől
az meg lehet hogy gyönyörű az mv -szerintem is-, de az tutkó hogy a japó nem rohad le az út szélén. az mv-ről ezt nem merem állítani látod, én is egy nap dukira ülök, pedig tudom, hogy lefog rohadni... de lesz mellé egy jó kis honda
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Daywalker
addikt
Én egyetértek veled...az újak csúnyák
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Láttam egy fehéret már, nem sokkal az után, hogy bejött ide. Szerintem böszme.
RCV has the style.
ennyi
mod:
(#5024) Daywalker
Ugye, hogy ugye!!!
*([</nr a legszebb\>])*
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Gaboman
nagyúr
Számomra ez az a kell kategória.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Integra
titán
pont hogy a 09-es volt böszme, a 12-es fizikai méretre is filigrán, kecses ahhoz képest amibe te vagy belebuzulva, de komolyan nekem spec mindkettő tetszik, de hogy böszme lenne a 12-es..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
na jó, ebben van valami. a 9-esnél kevésbé böszmébb a 12-es
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Daywalker
addikt
Nem a fizikai méretekről van szó, hanem a külsőről. Sokkal karakteresebb volt a régi, nekem az újnak túlságosan nyomott az orra és a farokidom is olyan semmilyen. Mondjuk kár erről vitatkozni, mert ízlések és...
Mondjuk nekem nem tetszenek a nagyon apró gépek, amiknél ülve meg lehet nézni az első fényszórót, de kezelhetőségben tényleg összehasonlíthatatlanok a régi buszokkal.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Integra
titán
meg ne kérdezd mi lesz 5 év múlva, lehet, hogy újra buszok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Daywalker
addikt
Háát, nehezen tudnám elképzelni. Lehet, hogy semmi, ha ilyen jó ütemben halad a sportmotorok eladása.
MOD: nekem a streetfighter 848 kéne
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Erre van egy nagyon jó tapasztalatom. Cimbim 600f4i-jére ráültem a vfr-ről. Komolyan, láttam a plexi elejét, kicsit nyújtottam a nyakam, akkor a fejidom elejét-lámpát is Mondom mi faxom... Vissza a vifferre, és mintha megnyúlt volna a tér, fél méterrel előrébb a műszerfal, mint a cbr-en a plexi eleje (kis túlzással).
iszonyat milyen különbségek vannak motorok között, amik 1-2 centi eltérést mutatnak csak papíron...
a motorok eladása nem aggaszt, az már inkább, hogy a hétvégi motorozás abból fog állni, hogy feltolom a dombra, majd ujjongva legurulok az aljáig, mert nem lesz benzin(re pénzem)
bár fogadok akár most is, hogy a kva NR akkor sem lesz olcsóbb
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ez engem tuti nem fog érinteni idén
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
.mf
veterán
Értem én, hogy gőzgép, de mi--
Naszóval a tehén az egy utcai powercruiser naked. Doc vifferje is egy sporttúra. Ez viszont névleg túraenduro, tehát nem csak aszfaltra, hanem lágy, puha talajra is. Oda viszont sztem - hangsúlyozom szvsz - sem a nagy tömeg, sem a v4 nem az igazi. Egy jóval könnyebb motor, valami egyszerűbb, nyomatékosabb 2-hengeres erőforrással. Belegondolva, ez egy közepes méretű (4-500cm3) cross motor tömegének a duplája...
Értem én, hogy kifejlesztettek egy jó kis v4 motort, amit most próbálnak több helyre is ellőni, de miért nem inkább sportmotort építenek köré, miért túraendurot?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
.mf
veterán
Én is... az utóbbi néhány mintha falnak ment volna... néztem is a TT-s filmben, a profilképekben a bubis plexivel, olyan meredek az orra, rohadtul nem áramvonalas, olyan, mintha a 80-90-es évekből szalajtották volna... pedig az előző generáció milyen jól nézett ki...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
.mf
veterán
De hisz' még csak most adtad el az előzőt és vetted az újat
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Gaboman
nagyúr
Az mellé lesz!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Integra
titán
emlékeim szerint van egy vfr1000 projekt ami a blade felé van pozícionálva/vagy azt leváltandó. de ezt csak akkor tudjuk meg, ha kihozzák. valszeg ez a most ismert blade utolsó modellfrissítése, aztán jön a következő generáció teljesen új alapokról. amit az s1000rr meg a panigale miatt valószínűsítek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
latyak17
tag
Nos szerintetek jól nézne ki a DT 50-emen?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Topiccsendőr
addikt
Hát ezt így azért erős kijelenteni. Hondából is kifoghatsz fesszabályzósat, vagy elfolyik az állórészed, vagy pont a te 600 rr ed szereti a hengerfaláról lehámlani a kopóálló réteget néhány 1000 km után. Van ott is sansz mindenre. De tény, hogy többet kell költeni a prémiummárkára. Alkatrészek áraiban is megmutatkozik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Mert nem sportra lett kifejlesztve a blokk. Arra ott a sornégy blokk. Nem lehet egy blokkot mindenféle kompromisszum nélkül megcsinálni egy adott felhasználásra. Akkor az lenne, hogy mindent a versenyblokk butitott változatából állítanának elő. A motorépítés nem ilyen egyszerű.
V5 utcára... az rettentő drága mindenkinek. Gyárnak, felhasználónak egyaránt. Egy elcseszett prémiumkategóriát lehetne max csinálni belőle, mint az NR, vagy a Desmosedici.
Olyan áron, amin röhögve veszel több darab nem presztízs, gyorsabb motort. Ez annyira vicces szerintem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Hmm..
Formavilág, 4 henger, kisimult járás, többszáz LE utcára.. aha..
Ez motor, ezen érzed, hogy mész, csillió-villió nélkül, minden más porhintés..
[ Szerkesztve ]
stifi
senior tag
ez egy helikopter vazze
Nincs időm kedvesnek lenni!
boogie84
veterán
Mi lesz a VFR-el? Egyébként nekem is ugyan az a célom. Ha összejön amit szeretnék, talán nincs is túlságosan messze.
Kívánom neked is h bejöjjenek a számításaid!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
doc
nagyúr
jarok katonai helikopteres legibazisokra, na ott tenyleg ilyen hangja van a heliknek basszus
Topiccsendőr
addikt
minek a blokkja van benne?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
NINJA_V
tag
XR 650
Two Strokes and Four Jokes
Integra
titán
panigale utcára nem ugyanez a kategória? ok, talán egy szinntel lejjebb, de amúgy igen, ugyanaz a történet. ezek presztizs dolgok. ilyenek is kellenek szerintem. nem lehet mindig mindent csak racionálisan megélni, kell a fantázia, kell a kis plusz. a honda is megtehetné, csak nem teszi. sajnos. meg is látszik a mostani autó és motor palettáján sajnos.. az egyik legnevesebb sportgép gyártóból kommersz 4kerekű gyártó lett.. hadd ne soroljam mert eret vágok magamon... ezek azok az ördögi masinériák amik igenis újabb ötleteket szülnek és komoly fejlődést inditanak az útjukra. büdzsé is volt.. ha ez a kurva dorna nem baszta volna szét a 800cc-s szabállyal a motogp fejlődését, akkor ma valszeg sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb versenyeket láthatnánk mert megvoltak a kiforrott vasak, amiket lehetett volna reszelgetni tovább.. az, hogy megint lesznek 1 literes gépek ez annak a beismerése, hogy kudarcot vallottak. megint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Djuree
félisten
ők is pénzből élnek, kellett nekik ilyen paletta is.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok