Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5001) Integra


Integra
titán

vfr1200x sportmotor cikk

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5002) .mf válasza Integra (#5001) üzenetére


.mf
veterán

Nézem, olvasom, blablabla, 285 kg, satöbbi. MI? 285kg? :Y

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#5003) stifi válasza Integra (#5001) üzenetére


stifi
senior tag

hümm, mostanában a hondánál szinte minden gép erre a fényszóróformára épül..
hát mit mondjak, a kétlámpás sunyi fej sokkal, de sokkal jobban tetszik, a vfr1200, a vfr1200x, a cbr125, a cbr600f elég elcseszett formavilággal rendelkezik..
sokkal szebbek a régebbi gépek (vfr800, régi 600f)

de legalább a fireblade megmaradt nagyon szépnek :K

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#5004) Integra válasza stifi (#5003) üzenetére


Integra
titán

szvsz ez relativ. a vfr-ek dögösek, a kisebb motorokon valóban tud suta lenni, de szerintem az új cbf600 is nagyon pofás motor és hamarabb gondolnám meg a kipuff cserét mint a fejidomot :) a blade gyönyörű, az eddigi legszebb. kiváncsi vagyok mi lesz az ezres v4-es szupergépből, de lehet, hogy a válság meg fukushima azt a projektet is elvitte már rég... :(

mf: fater tehene is 274kg. menet közben meg nem mondod, hogy annyi, hihetetlen könnyen fordul. :K

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5005) TayRol


TayRol
veterán

motor szezonra felkészitve. olaj, olajszuro, levegoszuro, hatso fekbetet (ebc lett) ill. teljes atvizsgalas. mindennel egyutt 28e penz, szoval nemvészes.

(#5006) Djuree válasza TayRol (#5005) üzenetére


Djuree
félisten

kíváncsi vagyok a "teljes atvizsgalas" alatt mit értenek. erősen szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban :DDD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#5007) TayRol válasza Djuree (#5006) üzenetére


TayRol
veterán

Ott álltam mellette, mindent megnézett.
Lánc, lánckerék, gumik, fékek, telók, folyadékok. Amit kellett cserelt. Ennyi.

szerk: 2 óra munka volt az egesz.

[ Szerkesztve ]

(#5008) stifi válasza Integra (#5004) üzenetére


stifi
senior tag

persze ízlésen nem vitatkozunk, mindenkinek ami tetszik, de nekem ez nem :)

Djuree: teljes átvizsgálás általában egy kb 1 órás állapotfelmérést jelent (legalábbis munkadíjban 1 óra, általában azért hamarabb megvan), ilyenkor átnézik a gépet kb olyan szinten, mintha vizsgára menne. állapotfelmérő lapot is adnak hozzá.
nem egy nagy durranás, de legalább nem kell külön fizetned érte, és nekik is jó mert biztos találnak 1 kiégett izzót vagy elkopott fékbetétet, amire javasolják a cserét, de nem hiszem, hogy átverés lenne.

max akkor ha csak szóban mondják, hogy megcsinálták, komolyabb helyeken azért adnak egy lapot mellé.. (nálam így derült ki, hogy a megvásárolni kívánt motoron nem működik a duda.. a tulaj sem tudott róla)

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#5009) TayRol válasza stifi (#5008) üzenetére


TayRol
veterán

ez nem olyan átvizsgálás, hanem az ami a kötelező szervízben benne van. és cserélnek is mindent. szol hogy ez meg ez van, akarom-e csereltetni, ez lenne ennyi meg ennyiert.

(#5010) Djuree válasza TayRol (#5007) üzenetére


Djuree
félisten

ahha, akkor ez így korrekt :K

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#5011) doc válasza .mf (#5002) üzenetére


doc
nagyúr

az en 750-es VFR-em is tobb mint 200 kg meg csontszarazon is, megtankolva, olajjal 240
csak tologatas kozben erezni, onnantol hogy megindul mar megy mint az alom, gondolom az 1200-as is ilyen lehet

(#5012) Integra válasza doc (#5011) üzenetére


Integra
titán

te mióta lettél moderátor?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5013) doc válasza Integra (#5012) üzenetére


doc
nagyúr

[link] :)

egyebkent Honda nyilt nap lesz pentek/szombaton elvileg minden markakereskedonel, ki lehet probalni eloben is az uj modelleket

[ Szerkesztve ]

(#5014) Integra válasza doc (#5013) üzenetére


Integra
titán

ha lesz ruhám hétvégére és az idő is engedi, akkor elnézek valahova, talán a vfr1200x is kipróbálható lesz

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5015) TayRol


TayRol
veterán

Gurultam egy 50km-t, hidegebb van mint tegnap. Legalabbis érzetre.
Ja, MOL 10w40 olaj elso km-ek a motullal szemben: eddig kb. ugyan az. Meglatjuk mi lesz hosszu tavon.

(#5016) doc válasza Integra (#5014) üzenetére


doc
nagyúr

a koponyeg.hu szerint hetvegetol megjon a joido :)

(#5017) Integra válasza doc (#5016) üzenetére


Integra
titán

az jó. most már csak azért drukkolok, hogy a ruhám is megérkezzen pénteken... :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5018) boogie84 válasza doc (#5016) üzenetére


boogie84
veterán

Nekem az esetleg 16-tól indul... legalábbis az aktuális hőmérsékleteket tekintve.. :U

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#5019) boogie84


boogie84
veterán

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#5020) Tüzi válasza Integra (#5004) üzenetére

Valamit lépniük kell, mert elmegy mellettük a konkurencia.
A blade elbújhat az új MV mellett. RCV-nél jszebb sose lesz sajna. Ezek a japók már nem _azok_ a japók. E' van.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#5021) Integra válasza Tüzi (#5020) üzenetére


Integra
titán

kár az rc-v-n keseregni, az csak vótmár kategória :( :DDD
pedig abból kellett volna kihozni egy v5-ös utcai verziót.........

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5022) Tüzi válasza Integra (#5021) üzenetére

érted... szóval... na...
keseregni kár persze. ettől függetlenül ha összejön amire hajtok, akkor berakok a seggem alá egy repsol 1krr-t.

mod
vicc kategória :)

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#5023) Integra válasza Tüzi (#5022) üzenetére


Integra
titán

neeeeeem, gyönyörű a 12-es élőben, must have, persze szigorúan csupasz fehérben, én menekülök minden repsol meg egyéb fényezéstől :DDD
az meg lehet hogy gyönyörű az mv -szerintem is-, de az tutkó hogy a japó nem rohad le az út szélén. az mv-ről ezt nem merem állítani :)) látod, én is egy nap dukira ülök, pedig tudom, hogy lefog rohadni... de lesz mellé egy jó kis honda :K

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5024) Daywalker válasza Tüzi (#5022) üzenetére


Daywalker
addikt

Én egyetértek veled...az újak csúnyák:(

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5025) Tüzi válasza Integra (#5023) üzenetére

Láttam egy fehéret már, nem sokkal az után, hogy bejött ide. Szerintem böszme.
RCV has the style.
ennyi :)

mod:
(#5024) Daywalker
Ugye, hogy ugye!!!

*([</nr a legszebb\>])*

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#5026) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Számomra ez az a kell kategória.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#5027) Integra válasza Tüzi (#5025) üzenetére


Integra
titán

pont hogy a 09-es volt böszme, a 12-es fizikai méretre is filigrán, kecses ahhoz képest amibe te vagy belebuzulva, de komolyan :)) nekem spec mindkettő tetszik, de hogy böszme lenne a 12-es.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5028) Tüzi válasza Integra (#5027) üzenetére

na jó, ebben van valami. a 9-esnél kevésbé böszmébb a 12-es :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#5029) Daywalker válasza Integra (#5027) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem a fizikai méretekről van szó, hanem a külsőről. Sokkal karakteresebb volt a régi, nekem az újnak túlságosan nyomott az orra és a farokidom is olyan semmilyen. Mondjuk kár erről vitatkozni, mert ízlések és...
Mondjuk nekem nem tetszenek a nagyon apró gépek, amiknél ülve meg lehet nézni az első fényszórót, de kezelhetőségben tényleg összehasonlíthatatlanok a régi buszokkal.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5030) Integra válasza Daywalker (#5029) üzenetére


Integra
titán

meg ne kérdezd mi lesz 5 év múlva, lehet, hogy újra buszok:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5031) Daywalker válasza Integra (#5030) üzenetére


Daywalker
addikt

Háát, nehezen tudnám elképzelni. Lehet, hogy semmi, ha ilyen jó ütemben halad a sportmotorok eladása. :(((

MOD: nekem a streetfighter 848 kéne:DDD

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5032) Tüzi válasza Daywalker (#5029) üzenetére

Erre van egy nagyon jó tapasztalatom. Cimbim 600f4i-jére ráültem a vfr-ről. Komolyan, láttam a plexi elejét, kicsit nyújtottam a nyakam, akkor a fejidom elejét-lámpát is :D Mondom mi faxom... Vissza a vifferre, és mintha megnyúlt volna a tér, fél méterrel előrébb a műszerfal, mint a cbr-en a plexi eleje :D (kis túlzással).

iszonyat milyen különbségek vannak motorok között, amik 1-2 centi eltérést mutatnak csak papíron...

a motorok eladása nem aggaszt, az már inkább, hogy a hétvégi motorozás abból fog állni, hogy feltolom a dombra, majd ujjongva legurulok az aljáig, mert nem lesz benzin(re pénzem)

bár fogadok akár most is, hogy a kva NR akkor sem lesz olcsóbb :DDD

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#5033) Tüzi

ez engem tuti nem fog érinteni idén :D

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#5034) .mf válasza Integra (#5004) üzenetére


.mf
veterán

Értem én, hogy gőzgép, de mi--
Naszóval a tehén az egy utcai powercruiser naked. Doc vifferje is egy sporttúra. Ez viszont névleg túraenduro, tehát nem csak aszfaltra, hanem lágy, puha talajra is. Oda viszont sztem - hangsúlyozom szvsz - sem a nagy tömeg, sem a v4 nem az igazi. Egy jóval könnyebb motor, valami egyszerűbb, nyomatékosabb 2-hengeres erőforrással. Belegondolva, ez egy közepes méretű (4-500cm3) cross motor tömegének a duplája...
Értem én, hogy kifejlesztettek egy jó kis v4 motort, amit most próbálnak több helyre is ellőni, de miért nem inkább sportmotort építenek köré, miért túraendurot?

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#5035) .mf válasza Daywalker (#5024) üzenetére


.mf
veterán

Én is... az utóbbi néhány mintha falnak ment volna... néztem is a TT-s filmben, a profilképekben a bubis plexivel, olyan meredek az orra, rohadtul nem áramvonalas, olyan, mintha a 80-90-es évekből szalajtották volna... pedig az előző generáció milyen jól nézett ki...

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#5036) .mf válasza Gaboman (#5026) üzenetére


.mf
veterán

De hisz' még csak most adtad el az előzőt és vetted az újat :DDD

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#5037) Gaboman válasza .mf (#5036) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Az mellé lesz! :DDD

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#5038) Integra válasza .mf (#5034) üzenetére


Integra
titán

emlékeim szerint van egy vfr1000 projekt ami a blade felé van pozícionálva/vagy azt leváltandó. de ezt csak akkor tudjuk meg, ha kihozzák. valszeg ez a most ismert blade utolsó modellfrissítése, aztán jön a következő generáció teljesen új alapokról. amit az s1000rr meg a panigale miatt valószínűsítek.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5039) latyak17


latyak17
tag

Nos szerintetek jól nézne ki a DT 50-emen?:))

METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !

(#5040) Topiccsendőr válasza Integra (#5023) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hát ezt így azért erős kijelenteni. Hondából is kifoghatsz fesszabályzósat, vagy elfolyik az állórészed, vagy pont a te 600 rr ed szereti a hengerfaláról lehámlani a kopóálló réteget néhány 1000 km után. Van ott is sansz mindenre. De tény, hogy többet kell költeni a prémiummárkára. Alkatrészek áraiban is megmutatkozik.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#5041) Topiccsendőr válasza .mf (#5034) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mert nem sportra lett kifejlesztve a blokk. Arra ott a sornégy blokk. Nem lehet egy blokkot mindenféle kompromisszum nélkül megcsinálni egy adott felhasználásra. Akkor az lenne, hogy mindent a versenyblokk butitott változatából állítanának elő. A motorépítés nem ilyen egyszerű.

V5 utcára... az rettentő drága mindenkinek. Gyárnak, felhasználónak egyaránt. Egy elcseszett prémiumkategóriát lehetne max csinálni belőle, mint az NR, vagy a Desmosedici.
Olyan áron, amin röhögve veszel több darab nem presztízs, gyorsabb motort. Ez annyira vicces szerintem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#5042) F1DO


F1DO
senior tag

Hmm..

Formavilág, 4 henger, kisimult járás, többszáz LE utcára.. aha..

[link]

Ez motor, ezen érzed, hogy mész, csillió-villió nélkül, minden más porhintés.. :D

[ Szerkesztve ]

(#5043) stifi válasza F1DO (#5042) üzenetére


stifi
senior tag

ez egy helikopter vazze :D

Nincs időm kedvesnek lenni!

(#5044) boogie84 válasza Tüzi (#5022) üzenetére


boogie84
veterán

Mi lesz a VFR-el? Egyébként nekem is ugyan az a célom. Ha összejön amit szeretnék, talán nincs is túlságosan messze. ;)
Kívánom neked is h bejöjjenek a számításaid! :K

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#5045) doc válasza stifi (#5043) üzenetére


doc
nagyúr

jarok katonai helikopteres legibazisokra, na ott tenyleg ilyen hangja van a heliknek basszus :D

(#5046) Topiccsendőr válasza F1DO (#5042) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

minek a blokkja van benne?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#5047) NINJA_V válasza Topiccsendőr (#5046) üzenetére


NINJA_V
tag

XR 650

Two Strokes and Four Jokes

(#5048) Integra válasza Topiccsendőr (#5041) üzenetére


Integra
titán

panigale utcára nem ugyanez a kategória? ok, talán egy szinntel lejjebb, de amúgy igen, ugyanaz a történet. ezek presztizs dolgok. ilyenek is kellenek szerintem. nem lehet mindig mindent csak racionálisan megélni, kell a fantázia, kell a kis plusz. a honda is megtehetné, csak nem teszi. sajnos. meg is látszik a mostani autó és motor palettáján sajnos.. az egyik legnevesebb sportgép gyártóból kommersz 4kerekű gyártó lett.. hadd ne soroljam mert eret vágok magamon... ezek azok az ördögi masinériák amik igenis újabb ötleteket szülnek és komoly fejlődést inditanak az útjukra. büdzsé is volt.. ha ez a kurva dorna nem baszta volna szét a 800cc-s szabállyal a motogp fejlődését, akkor ma valszeg sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb versenyeket láthatnánk mert megvoltak a kiforrott vasak, amiket lehetett volna reszelgetni tovább.. az, hogy megint lesznek 1 literes gépek ez annak a beismerése, hogy kudarcot vallottak. megint.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#5049) Djuree válasza Integra (#5048) üzenetére


Djuree
félisten

ők is pénzből élnek, kellett nekik ilyen paletta is.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#5050) Integra válasza Djuree (#5049) üzenetére


Integra
titán

nem azzal van a baj, hogy ilyen is kell, hanem azzal, hogy a másikat kinyirták kompletten..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.