Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61651) V.Stryker válasza canniball (#61649) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Pedig tudnék neki örülni. :B Főleg ha másról is szó van benne.

nem ez? Meg ez?

Most épp nincs időm megnézni, csak rákerestem.

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61652) dellfanboy válasza canniball (#61649) üzenetére


dellfanboy
senior tag

sztem a Szabo Attila-sra gondolsz es lehet az volt mar 10ev is :U talan motorsuli neven futottak

szerk
tenyleg motorsuli es igaz csak 7 eves

[link]

[ Szerkesztve ]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#61653) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#61650) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Sztm semmi piszkot nem fogsz benne talalni. En leginkabb a tuszelep allapotat neznem meg, es beallitanam az uszoszintet. Ha ezek jok, jobban fog indulni a motor is. Ez a takaritas a maniaja mindebkinek, de csak akkor kell, ha belekovult a benzin. Altalaban minden tiszta. Ha nem, azonnal jelentkezik a baj.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61654) Kolondrum válasza Bogyó bá' (#61650) üzenetére


Kolondrum
félisten

Önts a benzin mellé egy kis flakon spuri-t. Persze nem egy az egyben, hanem ahogy adagolni kell. Az kicsit takarít is többek között. Nem ver földhöz az ára, bántani meg nem bánt.

Horvi! Spuri a rendes neve. Keress rá. Én az utolsó időkben adtam neki és működött. Részletek nélkül. Főleg, hogy az nem egy modern vas, újabbnál nem hiszem, hogy látható haszna lenne, de most itt a takarítás lenne a lényeg. Még mindig van egy olyan 20l benzinre való, azt majd felhasználom, de nem hiszem, hogy venni fogom.

[ Szerkesztve ]

(#61655) Horvi válasza Kolondrum (#61654) üzenetére


Horvi
őstag

A spuri-nak mi volna a hivatalos neve?

Valamiért én drogra asszociálok ha ezt a szót meghallom :DD

[ Szerkesztve ]

Hello darkness, my old friend...

(#61656) -Mosquito- válasza Bogyó bá' (#61615) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Nem dumálni kell.. ;]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61657) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#61656) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Vótam! :P

(#61654) SymbianOS: én nem hiszek a cseppfolyós motorszerelőben. Az van kitakarítva amit szétszedek és megpucolgatok gondosan. :N

(#61653) persuader: akkor azt mondod, hogy Sz.B.B.R? (Sz*rni bele, b*szni rá?) :B

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61658) polimorf válasza Kolondrum (#61654) üzenetére


polimorf
tag

Én egyszer próbáltam ki a spurit. (Soha többé!!!) Nekem akkorákat durrogott tőle, hogy azt hittem lelövi a kipufogómat. Még mindig van egy egész flakonnal, de nem hiszem, hogy valaha is elhasználnám.
Szóval az én motoromnak nem jött be. :(

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#61659) Kolondrum válasza polimorf (#61658) üzenetére


Kolondrum
félisten

Tudom mondtad, meg, hogy majd odaadod. :))

Hajjaj miket nem mondasz. Mivel már nem fogok hangoskodni, azt sem tartom kizárnak, hogy kimegyek érte. Jövő! Híreket elnézve ingatag a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#61660) V.Stryker válasza Kolondrum (#61659) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Mert sose jöttél velünk. :)

Én is használom a Spurit.. Szinte rendszeresen. Elég jó áron szerzem.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61661) polimorf válasza Kolondrum (#61659) üzenetére


polimorf
tag

Arra emlékszem, hogy valakinek eligértem. :F Ha neked akkor ha lesz közös gurulásunk, előtte szólj és viheted. ;)

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#61662) emre válasza Topiccsendőr (#61648) üzenetére


emre
veterán

Biztos?
Mi eszi meg előbb az elektronokat?
Az önindító fordulatszámának fenntartása, vagy a szikra létrehozása?

Szerintem ha már lassul az önindító, szikrára tuti nem lesz elég delej.
A saját motoromnál legalább is ezt tapasztaltam, de lehet nagy általánosságban téves az elméletem.

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#61663) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#61657) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A tuszelepeket megneznem, es az uszoszintet is mindenkepp. Fojtoszelepszinkron. Altalaban egy jol mukodo karbi mindig tiszta. Ha nem mukodik jol, eleg ritkan csinalja a kosztol.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61664) Topiccsendőr válasza emre (#61662) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A cdi gyujtasnak kulon tekercse van, ha nem forgatod elegge a fotengelyt, nem indukalodik szikra. Ha a fedelzeti feszultseg leesik oninditozasnal a cdi elektronika mukodesi feszultsege ala, akkor sem lesz szikra. Ha nem akkumulatoros gyujtasrol van szo.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61665) emre válasza Topiccsendőr (#61664) üzenetére


emre
veterán

Értem, köszi! :R

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#61666) RAiN91 válasza Kolondrum (#61639) üzenetére


RAiN91
őstag

Akkor ez normális, hogy a karbis nehezen indul hűvösebb időben? (azt hittem baj van vele)

0 fok körül indítottam múltkor az karbis SV-t, sportdobbal, 5-6x kellett tekerni, mire történt valami. (utána 3-4x még lefulladt).

A mai 10+ fokban már egész jó volt, majdnem pöccre indult, és csak 2x fulladt le mire magához tért.

(nyáron pöcc-röff, ahogy mondani szokták)

(#61667) Kolondrum válasza RAiN91 (#61666) üzenetére


Kolondrum
félisten

A GS dettó ilyen volt. Nem tudom első nagyobb motorom volt.

(#61668) Xaels válasza RAiN91 (#61666) üzenetére


Xaels
félisten

Bezzeg a Dragstar 1-2°C-ban is pöccre indul szivatóval. Igaz ez léghűtéses és direkt légszűrő van rajta.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61669) Topiccsendőr válasza RAiN91 (#61666) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem feltetlen. Kondtrukcio fuggo. Es az megint mas ha honapokig nem vokt beinditva.
Pl a sportdobod is befolyasolja. Vagy ott a karbis cbf. Hidegen gazt huzol neki es lefullad.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#61670) p87


p87
senior tag

Sziasztok!
Most kezdtem az A kategóriás jogsit, az online tananyagon már túl vagyok, két hét múlva lesz a kresz vizsgám.
Aztán márciusban motorozás. :)

Ha megvan a jogsim szeretnék egy 600-as naked motort.
Mindig is nagyon szerettem (volna) motorozni gyerekkorom óta, sajnos a családban nem volt rá lehetőség sokáig.
Fiatalon egy java-n tanultam, de csak párszor vezettem mert nem a mienk volt, aztán 16 éves koromba vettünk egy robogót, azon motoroztam pár évig, végül eladtuk.
Szóval motorozni igazán ezen tanultam meg, aztán lett egy nagy 400-as Suzuki quadunk, ezen tanultam meg először rendesen váltani, kezelni a kuplungot, váltót, lábféket. 3évig volt meg, aztán autó vásárlás miatt eladósorba került.
Most pár év múlva, hogy anyagilag is megtehetem végre szeretnék egy igazi motort és szeretném élvezni a motorozást.

Az igazság az, hogy félek kicsit az első motorra üléstől majd mikor kezdődik a rutin.
Ma az iskolában kérdezte a titkár van-e tapasztalatom már, mondtam, hogy nagy motorral még nincs, csak robogóval és quaddal, és mondta hát, hogy azért ilyen motort meg kell tudni tartani és ha nem sikerül akkor átraknak A1 kategóriába.
Nem tartom magam szerencsétlennek, sőt nem azért de szerintem ügyes és gyorsan tanuló vagyok, nem tudom, hogy de valahogy ösztönösen mindig ügyesen és jól tanultam vezetni, így volt autónál, robogónál és quadnál. Ezért eddig nem is nagyon féltem mi van ha nem sikerül, vagy feldőlök, vagy béna leszek.
Tudom, hogy egy nagy motor nem olyan mint egy robogó, de most, hogy ezt mondta a titkár belém hozta a parát. Nem szeretném ha átraknának kisebb kategóriába ha egyszer erre fizettem be.

Járt már valaki hasonló cipőben, akinek nem volt nagy motoros tapasztalata és úgy vágott neki a jogsinak?
Mennyire nehéz és nehezen tanulható?

[ Szerkesztve ]

(#61671) Grillo válasza p87 (#61670) üzenetére


Grillo
senior tag

Első alkalommal úgyis adnak alád egy 100 kg-s 125-öst gyakorolni, aztán ha látják, hogy megy, akkor mehetsz majd a nagyobb vasakkal.
Az meg, hogy átraknak A1re, faszság, szerintem arra gondolt Mancika, hogy olyan motorral gyakorolsz majd először, mint fentebb írom.

(#61672) Xaels válasza p87 (#61670) üzenetére


Xaels
félisten

Ma az iskolában kérdezte a titkár van-e tapasztalatom már, mondtam, hogy nagy motorral még nincs, csak robogóval és quaddal, és mondta hát, hogy azért ilyen motort meg kell tudni tartani és ha nem sikerül akkor átraknak A1 kategóriába. - Ez melyik iskola? Na meg mekkora ember vagy, hogy ilyet mondanak? Én sem vagyok nagy termetű, pláne amikor a jogsit csináltam nem voltam még ennyire sem, de ilyet nekem sem mondtak. A 200kg-os Hondával elbírtam azért, nem volt mindig könnyű de meg van az A. Ne parázz rá, feleslegesen bonyolítod magadnak az életet.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#61673) Kolondrum válasza p87 (#61670) üzenetére


Kolondrum
félisten

Nekem azt mondta valaki :U , hogy minden a csuklódon múlik. Én ha 600-al kezdek akkor most nem írok ide az fix.
Az biztosan nem hátrány, hogy van valami előéleted. Sok sikert kívánok!

(#61674) Something_ válasza p87 (#61670) üzenetére


Something_
őstag

Ez baromság, nem rakhatnak át A1-be. Elmész autós jogsira, azt mondják, hogy ez neked nem fog menni és átraknak bringára?
Ha nem megy, akkor megbuksz párszor, aztán ha tényleg képtelen vagy, akkor elküldenek valami alkalmasságira vagy mi. De ilyen úgy sem lesz.
1,5 éve raktam le a jogsit, akkor kb a fele csaj volt a tanpályán, ők meg tudták tartani és le is vizsgáztak. Úgy, hogy az első forgalmi órán 2en mentünk, kikanyarodtunk az útra a rutin pályáról, én mentem elől, mögöttem egy csaj, autóval az oktató. Na a csaj az egyből eldőlt, kérdezte az oktató, hogy miért dőlt el? Erre azt mondta, hogy azért, mert azt tanították eddig, hogy nem lehet lerakni a lábat :D

Ne parázz, menni fog!

(#61675) runner 125 válasza -Mosquito- (#61656) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hi,

Neked van dobozszetted?
Nagyon gondolkodom valamin, idén ha engedi az időm terveznék hosszabb túrákat is. Hátizsákozni nem túl kényelmes.
Ahogy utánaolvasgattam a Kappa doboza nem színrefújható, pedig ez a legolcsóbb. (80k + konzol). A Givi V35 L íve már fényezhtő, de ez legalább 45k-val drágább.

A gyári dobozokkal egy baj van, a konzoljuk nem szerelhető le 3 mozdulattal, mint az előző gyártók esetében.
Dobozok nélkül viszont nem akarok postás motort.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#61676) p87 válasza Grillo (#61671) üzenetére


p87
senior tag

Az úgy mondjuk jobb, hogy először egy kisebbel kell gyakorolnom.
Remélem én is, hogy úgy értette, hogy ha nem menne nagy motoron a gyakorlás akkor kicsi adnak alám.

(#61672) Xaels: Miskolc, Árvai.
Magas, vékony vagyok, lehet ez is benne volt, de szerintem inkább a nagy motor tapasztalat hiányára gondolhatott. De nekem legalább le fog érni a lábam bármilyen motorról. :)
Köszi, megpróbálok nem ráfeszülni!

(#61673) SymbianOS:
Nem vagyok elvetemült, szóval szerintem a korlátok betartásával nem lesz gond.
Csak sajnos nem minden ezen múlik, rengeteg figyelmetlen és veszélyes ember van az utakon amit autósként megfigyeltem. Köszönöm a jókívánságot!

(#61674) HGabor89:
Én is remélem így van, említette még ha nem megy nagyon sok pótórámba fog kerülni.
Hát ez jó! :DD
Köszönöm neked is a biztatást!

Majd beszámolok a fejleményekről.

(#61677) mindkilla válasza p87 (#61676) üzenetére


mindkilla
tag

Jól megbiztattak akkor.. : >
Ha nagyon kekeckednek Miskolcon tudok olyan ajánlani, akivel nem lesz gondod.

(#61678) p87 válasza mindkilla (#61677) üzenetére


p87
senior tag

Azt megköszönném, már most. Esetleg ennél az iskolánál nem ismered valamelyik oktatót? Jöhet privátba is.
Arról még nem esett szó, hogy ki lesz az oktatóm, vagy lehet-e egyáltalán választani.
De remélem jót kapok, szeretném minnél gyorsabban letudni, nem heti 1-2óra gyakorlással hónapokig elhúzni.
Azt tudom, hogy két nagy motoruk van.

[ Szerkesztve ]

(#61679) Kolondrum válasza p87 (#61676) üzenetére


Kolondrum
félisten

Hát úgy legyen. Azért a 600-as motor igen-igen harap kategória már. Nehogy megszédítsen.
Soha nem felejtem el amikor a rutinon az oktató mondta, hogy hát húzd neki nem érsz vissza időre és megbuksz. Ott volt az a pont ahol nem bírtam letenni.

(#61680) -Mosquito- válasza runner 125 (#61675) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Akad. :)

Itt meg beszéltük is. ;) [link] , [link] , Gyári topcase a Giviből az E46 felel meg (46Liter),oldaldoboznak a Givi V35. Ez ugye 35L. Létezik még a Kappa is K33 ez kisebb/keskenyebb is. Kappa termékek olcsóbbak nem olyan szépek,minőségűek a kidolgozottsága mint a Givinek.
Első körben vennék egy hátsó,topcase dobozt. Pl: E47,V47 vagy E55, 56 N/NT Viszont ha utasod is van és nem minimál stílusban nyomjátok,több napra mentek akkor kellhet/nek az oldaldobozok is. Oldaldoboz konzolok csúnyák és nem szépek.DE 1x fog eldőlni a gép és pont rajta van a konzol akkor elmondasz egy miatyánkot,hogy nem kell fényezni.

Szerk,

Nem vészes ez a konzol. [link]

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61681) Khaosz55 válasza p87 (#61678) üzenetére


Khaosz55
addikt

Nekem különbözetit kellett tennem mert volt már egy 21 éves A1-es jogsim. Ha jól tudom kresz + 4 óra rutin és 7 óra városi vezetés. Na ebből volt 1 óra rutin és kb 3-4 óra városi vezetés és go vizsgára. ;]

Ja és szerintem 600-as gépnél kisebbet ne vegyél ha megteheted. Hamar hozzá lehet szokni. A vantól (nagyobb lóerő) nem kell félni, hanem ésszel kell motorozni.

[ Szerkesztve ]

(#61682) mindkilla válasza p87 (#61678) üzenetére


mindkilla
tag

Nem ismerem sajnos azt a sulit. A Görömbölyit viszont igen, az iskola vezetője és a motoros oktató Görömbölyi Zsolt. Korrekt, jókedélyű muksó, sok téren elég rugalmas is. 2004-es SV650 és egy kicsit idősebb Ducati Monsterből áll a géppark.
/promo off

(#61683) pityaa23 válasza p87 (#61670) üzenetére


pityaa23
senior tag

Én tavaly csináltam meg a korlátlant, előtte kb 12 éve motoroztam utoljára, de csak babettával, meg néha a haver szimójával, tehát váltani azt tudtam már. Az iskolában ami közelebb volt valamivel hozzám, ott egy 30 éves 750-es kawasaki volt a tanulómotor, ami nekem óriási volt, alig értem el a kormányt, szinte a tankon ültem, látni alig láttam előre, nehéz volt, vastag csutkával, rettenet volt vezetni, kb 15 percet voltam össz-vissz a motoron, az egyik visszafordulónál el is dőltem vele. Hagytam a francba az egészet és átkértem magam egy másik városba, egy másik oktatóhoz, ő motoros rendőr is, tartott safety tréningeket és a legfontosabb, hogy a motor amin oktat az egy FZ6N s2, amiről simán leér a lábam. Mire oda jutottam, hogy kezdhetek vettem egy CBF600-at és megbeszéltük, hogy azon tanulok mivel kettesével kéne menni, illetve ha összetöröm az övét azt is ki kell fizetnem. (Törjem a sajátom :D) A motort elvitte a haverom az oktatóhoz, én nem is mentem vele, nem is mertem az előző tanfolyamos eldőlős kaland után. Aztán jött az első rutin óra, jól be voltam tojva, de sejtettem, hogy azért egy modernebb motorral, könnyebb dolgom lesz. Akkor ért a meglepetés, amikor a házánál közölte, hogy ő viszi ki a sajátját mert többen leszünk, én meg jövök az enyémmel.Szóval egyenesen bele a közepébe: :) Nagymotor, fosok is és rögtön város, de persze csak kertek alatt. Kb a második sarokig tartott az izgulás, utána odafigyelve tök jól elvezettem a tanpályára, a motort ég és föld volt vezetni a 30 éveshez képest, sokkal könnyebbnek éreztem, pedig súlyban nincs is olyan sok köztük, gázreakciók is jobbak voltak, kanyarodni is baromi jó vele, sokkal-sokkal egyszerűbb kezelni. Az oktató motorját meg egy 40 feletti hölgy kapta meg, ő is akkor tanult motorozni, előtte nem volt tapasztalata. 1-2 szerencsétlenkedésen kívül ő is simán elvolt a nagymotorral, elsőre levizsgáztunk. Szóval szerintem ha nem valami régi kezelhetetlen szart kapsz, akkor semmi okod a félelemre. Ha meg elburkolsz akkor mi van? Nem te leszel az első. :D

(#61684) runner 125 válasza -Mosquito- (#61680) üzenetére


runner 125
nagyúr

Kösz!
Ez a gyári szett, igaz? Íj, ezek krva nagyok. Hány literes a gyári, 35-40?
Járt a motorhoz, vagy külön szerezted be?

Egy dolog 1000%-ig biztos, hátsó dobozt nem fogok venni. Kizárólag két oldaldobozban gondolkodom.

Igen, a K33-ra gondoltam, de szórógittezni meg maszekolni nem fogom, h fényezhető legyen.. meg úgyis lepattogna azonnal az egész. Úgyhogy azt el is felejtem.

A Givi-n még agyalok, de az meg közel annyi lenne, mint a gyári dobozgarnitúra az x-bike-nál és fényezni mindkettőt kellene...

Jofogason még mindig árulják az arany dobozpárt, sérült volt az egyik, szóval teljesen pofátlanul akar érte 115k-t... bár látszik h a kutyának sem kell annyiért.

Lehet igazad lesz. Minti mindig, most is a gyárinál lyukadok ki és az is igaz, h a konzol nem olyan vészes. Max. azzal együtt fogom le és felszerelni, oldalanként 3-4 csavar lehet..

Az x-bike akkor tényleg féláron adja? Mert annyiért közel Givi áron van a gyári Honda.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#61685) vlevi válasza runner 125 (#61684) üzenetére


vlevi
nagyúr

"hátsó dobozt nem fogok venni."
Pedig nekem 99%-ban csak a 40Literes topcase van fenn a motoron. Ha lehetne, persze valami 50Literes Givit tennék rá, de ez van itthon. Van oldaldoboz konzol is, de azt évente 1 max 2 alkalommal használom, amikor többnapos gurulásra megyek. Jut eszembe, tavaly 0db ilyen alkalom volt :O
Igaz, nekem V-Strom van, azon meg még normálisan néz ki egy topcase. De asszem, neked VFR-ed van, azon tényleg nem áll jól.

"Mosquito34
Nem dumálni kell"
Ja, hát 15 fokba könnyű.
Nézz csak fel a jobb felső sarokba :W

[ Szerkesztve ]

(#61686) .mf válasza p87 (#61676) üzenetére


.mf
veterán

"Magas, vékony vagyok, lehet ez is benne volt, de szerintem inkább a nagy motor tapasztalat hiányára gondolhatott."

Lel. 2009-ben csináltam a korlátlan A jogsit. 192 cm, akkor kb. 60-62 kg lehettem. 0 motoros tapasztalat, Simo, robesz se, de még autóra se volt jogsim. Mégis meglett az A. 2010-ben vettem egy 600-as Ninját, 5 év alatt 50k ment bele úgy, hogy munka miatt szabira alig mentem, döntően hétköznap esténként és hétvégén motoroztam, 1-naposnál hosszabb többfős túrán csak 1x voltam. Szóval ez nehogy visszariasszon.

Vlevi: jégmotorozás, motoros szán? :DDD

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#61687) -Mosquito- válasza runner 125 (#61684) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Igen ez gyári szett az első tulaj a Tour kérte ez a szélesebbik dobozos. 2x35L és 46L Nem lett volna dobozok akkor alut dobozokat vettem volna rá. Első körben használt vonalon néznék szét ha már úgy is át lesz fújva ha meg nincs akkor új. Ezt láttad? Keskeny kivitel Kb 30-33L lehet. Konzol nem tom,hogy passzol-e. [link]
A másik az arany arra meg alkudjál.vagy bejön vagy nem. (Gondolod elmegyek megnézem neked) Miért csak a két oldaldobozt akarsz? Sokkal hasznosabb a topcase. X-Bike gyári szettből 2x kihozod a Givit.
Azt kéne tudnod,hogy mire van/lenne szükséged (nehéz dolog). Néha 1-2x mész csak el egyedül nagyobb/több napos útra akkor felesleges a két oldaldoboz.

vlevi:

1-2 fok? Sosenem motoroztam még olyan időben. ;)

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61688) vlevi válasza p87 (#61676) üzenetére


vlevi
nagyúr

Nálunk ezt úgy csinálták, hogy volt az iskolának egy Yamaha endurója (amolyan Suzuki DRZ400 féle, de szerintem csak 250-es volt), azzal gurultam pár kört a rutinon, de ez csak tényleg azért volt, hogy az oktató lássa, hogy legalább a váltót, gázt, féket tudja-e kezelni a jelölt. A rendes rutionzás, forgalmi, az már rendes motorral volt, a sulinak az A korlátlanra volt egy FZ6-osa is.

(#61689) dugynok válasza RAiN91 (#61666) üzenetére


dugynok
senior tag

Üdv,

Nálam is így van annyi különbséggel, hogy ha száraz hideg van indul könnyen és nem fulladozik, de ha párás hideg, akkor ugyan ezt játsza, mint neked. 5-10 perc után viszont semmi gond.

(#61690) V.Stryker válasza runner 125 (#61684) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Akartam írni, hogy ugyan hogy fog kinézni az a gyönyörű motor k.rva nagy fekete kofferekkel, de ezen a képen azt látom, hogy tud jól is kinézni ha fényezve van.
Esetleg még a nyeregtáskával biztos megmaradna a dögössége, de annak ugye sok hátránya van.

p87: Én ezt a sulit ott hagynám a túróba. Ha jogszabályok lehetővé teszik a korod miatt a korlátlant, akkor kutya kötelességük végigtolni rajta, max vetethetnek túlórákat. De tudod miért mondták ezt? Mert megszokták,hogy aki motorra megy, az jellemzően tud valamennyire motorozni, kifizettetik vele a teljes óraszámot, amiből összesen motoron kb. 10 órát tölt, rutinnal, forgalommal együtt. És marhára nincs kedvük végig küzdeni a teljes óraszámot egy kezdővel, mert abban nincs pénz ha a fél óraszám díját nem tudják benyelni. :W Az elmúlt években két kategóriát is csináltam (A,C) és mindenhol ezt láttam.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61691) emre válasza -Mosquito- (#61687) üzenetére


emre
veterán

Topcase nekem csak egy dolog miatt kellene. Ha megállok, el lehet zárni a sisakot.
Egyébként valahogy igényem sincs rá, elégedett vagyok a két oldaldobozzal, és csak nagyon ritkán szoktam levenni őket.

(#61684) runner 125

Nem tudom milyen a sérült cucc a jófogáson, de ha ezért ennyit kérnek akkor nem biztos, hogy az annyira rossz bolt lenne.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#61692) -Mosquito- válasza V.Stryker (#61690) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Nyeregtáskának milyen sok hátra van/lehet? Vagy szépség versenyre megy a motor vagy túrázni, akkor meg fel kell dobozolni,nyereg/tank táska stb. Ennyi.

emre:

Runnert ismervén ennél egy picit igényesebb/szebb dobozokat szeretne. Szerintem. :)

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61693) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#61692) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Kb. semennyire nem vízálló (igazi felhőszakadásban persze), a hozzá adott bugyival sem. Most hirtelen nem találom a cikket, de túrázós figura elmagyarázza, miért vált meg tőle az első nagyobb eső után, és miért lettek oldaldobozai, pedig előtte gondolni sem akart rá.

szerk: én azért optimistább vagyok, mivel a GS mellé kaptam két noname textiltáskát, így azzal fogok a nyári túráknak nekivágni (plusz hátul a Givi doboz természetesen)

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61694) V.Stryker válasza -Mosquito- (#61692) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Az a baj a nyeregtáskával, hogy egy mozdulattal levágják, nem zárható.

Elméssz túrázni, akkor nem tudod a motoron hagyni és elmenni várost nézni stb.

Míg a doboz kevésbé készteti rá a tolvajt, mégis valamennyire zárt, meg nem olyan egyszerűen, wgy mozdulattal levehető.

Már rég vettem volna textil nyeregtáskát ha nem lennének a fenti félelmeim.
De én örülnék legjobban ha megcáfolnád. :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#61695) vlevi válasza -Mosquito- (#61692) üzenetére


vlevi
nagyúr

Ugylatom, azok a dobozok semmi extra, az oldaldiboz pl givi e360. És szerintem drága is, használt karcos, lepattogzott dobozokat itthon is lehet apropenzert venni :K

(#61696) Ferdzsoo


Ferdzsoo
addikt

Kicsit off hátha tudja valaki:
Az autópályákon a fix kamerákkal kizárólag a gyorshajtást és a matrica meglétét ellenőrzik (nyugat-eu ra gondolok itt mert nálunk ugye e- matrica van) vagy esetleg rendszám alapján valami mást is?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#61697) KrAt válasza Ferdzsoo (#61696) üzenetére


KrAt
veterán

Attól függ..

Az E-útdíjasokkal csak a matrinyát, a KKEP-esekkel sok mindent tudnak nézni, lopott stb. :)

(#61698) -Mosquito- válasza Bogyó bá' (#61693) üzenetére


-Mosquito-
őstag

+Stryker.

Nekem 2db nyeregtáskám van. (korábban linkeltem is) Valami gyöngy vászon féle anyagból vannak ami mondjuk vízálló de van eső huzatja is ha kellene. (vagy zacskót húzok rá) egyerszer sem áztak be. Zacskókba kell pakolni majd a táskába, így tutira nem lesz vizes./ruházat, cipő tetejére kerül az eső cucc. / ;) Jobb minőségű táskát kell venni nem az olcsó szövet x@rokat. Levágják, leszedik az egy negatív, igen ezt is írta régen. Én/mi úgy állunk meg,kaja pihenő stb hogy rálátunk a gépekre,de többször volt olyan is, Tátra Gubalovka, Csorba tó, LomnicZakopane stb ott lett hagyva,nem bántotta senki sem.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#61699) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#61698) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Hiszek neked, mivel nekem is szövet táskáim vannak, és nem is szándékozom cserélni őket. Ezekbe a kevéssé értékes holmikat rakom (váltás ruha, váltás sportcipő, hálózsák, stb.), minden értékesebbet a kis tanktáskámba (ezt sohasem hagyom a motoron, vállszíjjal viszem magammal), illetve a hátsó zárható dobozban. A nyeregtáskára lakatot sem teszek, nyissa ki, nézzen bele, vigye el ami kell neki, de nekem ne vágja le... :) Mondjuk az enyém ránézésre sem időjárásálló (legolcsóbb Lajosos), a vízálló "bugyi" is egy röhejnek tűnik amit hozzá kaptam. Még soha nem próbáltam amúgy őket, tavasszal fogom először.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#61700) runner 125 válasza vlevi (#61685) üzenetére


runner 125
nagyúr

Túra / túra-enduron teljesen máshogy fest egy topcase, mint az enyémen. Erre egyszerűen nem való, főleg ha egyedül motorozom, nem is túl komfortos, szél tuti cibálná, emellett tényleg hülyén áll rajta.

Mosquito34

Jahm, azért mondom, ezek gyanúsan nagyobbak, mint a nagy átlag gyári szett.

Láttam, igen, de bordás design nem az enyémre való. Tipikusan enduro dobozok, pedig jó az ára a komplett szettnek. Mondanám h megveszem és cseréljünk ;] , de nekem az alap kapacitású oldaldobozok bőven megfelelőek.
Áh, javított nekem nem kell.

V.Stryker

Műanyag alapú, sima érdes fekete dobozokat nem szeretnék. Ha nem gyárit találnék, akkor is színrefújatnám a külsejét, - már ha fényezhető.

Gyári fehér oldaldobozokkal (topcase nélkül) szerintem jól néz ki:

De akkor már az alsó felét lefújatnám feketére, szürke csíkkal és akkor tényleg passzolna a géphez.

Textiltáskát pont ezen okokból nem akarok én sem. Keret annak is kell, emellett nem vízhatlan (igen, van hozzá zsák, de akkor is...) és bárki egy mozdulattal ki/levághatja az egészet.

emre

Nah igen, fentebb pont erről írtam. Sajnos a nem fényezhető dobozokat hiába szórógittezi az ember, pár év múlva így fog kinézni mind... Menthetetlen kategória.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.