Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
sqpp
őstag
Ott csak V1 van D: de gondolkodom rajta, azért jóval olcsóbb lenne, így még vennék mellé egy szemüveget is.
FIREBLADE78
addikt
Nekem is van. Tuti van v3. Ne mond h egész országban nincs v3
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
sqpp
őstag
Hát itt én csak V1-et találtam webáruházban, az már más kérdés, hogy Pesten lehet, hogy van.
FIREBLADE78
addikt
Google a barátod. Foxbolt.hu van v3 és 80k sincs. Igaz Győr vagy Székesfehérvár mxmania.unas.hu
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Czimby
addikt
Sisakot ne vegyél próba nélkül!
Még márkán belül, modelleknél is vannak méret beli eltérések hiába ugyanúgy XL-es mind!
Nekem pl a HJC FG-15 XL méretben kicsit nyom homloknál, de a SHOEI Qwestből az L-es tökéletes!
Araiból meg az XL-a jó!
NEm tudhatod, csak próbával!
Én ráfáztam mert berendeltem a HJC-t és itt van a polcon több mint 1 éve!
Ritka az ilyen nagy fejű motoros nem nagyon bírom eladni pedig 42 volt boltban..
HA esetleg fel akarod próbálni írj, 0 Km-es új sisak mintha a boltban vennéd!
UI: Most látom, hogy cross-t keresel, akkor tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Ferdzsoo
addikt
Soha nem vennék próba nélkül sisakot. Csak szívni fogsz vele. Nagyon kicsi az esélye hogy eltalálod a méretet, és hogy a fejformádra is jó lesz. Ne vegyél így.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
fattyu
veterán
Ezerszer lett csak leírva.
Lassan már azt fogom mondani hogy csak netről és mindenképp eggyel kissebbet mint amit tippelsz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Topiccsendőr
addikt
mi megy at?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Bogyó bá'
nagyúr
A váltófeszültség biztosan nem....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-Mosquito-
őstag
Agárd tej köd,gyros legalább jó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
runner 125
nagyúr
Ezt így nehéz megmondani. Sisak válogatja.
Nagy motorosok vallják, h próba nélkül nem veszünk bukót, én bekockáztattam mert csak ezért nincs időm felfutkozni Pestre.
97kg vagyok, cm-ek alapján nekem az L-es felelt meg, azt is rendeltem meg HJC-ből, tökéletes, kényelmes, pont annyira "nyom", amennyire passzentosnak kell lennie egy bukónak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
ALI_G
veterán
Az ehhez hasonlókból szokott ilyen lenni
ALI_G
veterán
nem hiszem hogy hringen megközelítene, de elfogadom a kihívást!
Czimby
addikt
Nem volt szó kihívásról, de írd le az idődet csak ha már ennyire benned van a verseny szellem.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
V.Stryker
nagyúr
Nézd, igazuk van a srácoknak, hogy próba nélkül ne vegyél.
DE
Én is így rendeltem...lemértem, megnéztem a fejméret alapján a gyártó táblázatát. És jó lett.... Viszont azért rizikós mert előtte egy másik gyártó másik sisakjából meg másik méret kellett...azt személyesen vettem és szar volt. Bár nem a méret miatt.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Bogyó bá'
nagyúr
Én is próba nélkül vettem a Kappát. Volt (van) egy M-es nyitott kínai sisakom, az kényelmes, majdnem lötyög a fejemen, így a Kappából (KV4 Jade) látatlanul bepróbálkoztam egy szintén M-essel. Végülis most már kényelmes, 2 év alatt zsugorodott annyit a fejem, hogy jó legyen....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Archer
őstag
Szépen dolgoznak a kis japók, bár én azt hittem, ezeket már robotok hegesztik (mondjuk volt róla valahol szó, hogy ezek a csodamotorok "kézzel készülnek"). Kíváncsi lennék, mondjuk egy Keeway gyárban is ilyen állapotok vannak-e...
Czimby: ahogy tudom, azért náluk is voltak már káresemények Össze lehet velük futni itt a Balaton parton szezonban, az új S1000RR-t már láttam, meg ahogy néztem, egyikőjüknek már az új R1 van, arra még kíváncsi lennék. Bár ha annyi pénzem lenne motorra, tuti, hogy egy 1000RR SP Repsol Champion-t vennék
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
#79335424
törölt tag
Suzuki specialitás a régi GS, GSX -eken. A világításkapcsolós (európai piacra gyártott) modelleken a kapcsoló nulla állása megszakítja a generátor egyik fázisának az áramkörét.
bogyo112:
A féklámpa és esetleg még az indexek ledesítésével tudsz még nyerni delejt. Csak nem azt a kínaipiacos ledet kell venni, aminek csak a tetején van led. Olyan kell, ami az oldalán is világít, hogy a foncsor tudja teríteni.
V.Stryker:
Az összterhelés szempontjából mindegy, hogy hova kötöd. Ha a generátor feszültsége meghaladja az akkuét, onnantól mindenképpen a generátort, vagyis a motor elektromos rendszerét terheled vele. Ha közvetlenül 15 -re (gyujtáskapcsoló utáni +) kötöd, akkor is ugyanazt az áramforrást terheled vele.
Bogyó bá'
nagyúr
Sokféle LED-et próbáltam, a gyári búrákban mindegyik vacakabb volt mint a hagyományos izzó. DE úgy tűnik, a generátor elbírja a fogyasztóimat még télen, markolatfűtéssel is-.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Topiccsendőr
addikt
Es ennek mi lenne az ertelme?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
PoLizei
aktív tag
Sztem a feszszabályzót kímélik vele, ha igy van. Ha nem ég a világítás, 1 fázist lekapcsol, nem kell elfűteni a fölösleges áramot.
P*L****
#79335424
törölt tag
Mivel a generátora nem szabályozott gerjesztéses, hanem fixen fullos és aztán a kijövő feszültség van leszabályozva.
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
V.Stryker
nagyúr
Ez nettó hülyeség szerintem, mivel a töltőáram feszültsége minden esetben nagyobb, mint az akku feszültsége. 12V-nál 13,7 körül van a töltőfesz.
Biztos az a butus ford szerelő se tudta ezt, amikor az első szélvédőfűtést a terhelés miatt az akkusarura kötötte...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
emre
veterán
A vízcsövet látom, no de hol a hűtő, ja meg a gyújtókábel.
Ez inkább egy iparművészeti alkotás, nem motor.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
#79335424
törölt tag
Két áramforrásod van. Járó motornál az egyiket terheli, leállított motornál (gyújtáson) meg a másikat. Ez független a bekötéstől. A 13,7-14,2 -es töltőfeszültség az elektromos rendszer minden +/- pontja között megjelenik, nem csak az akkunál. Ha az akku névleges feszültsége ettől alacsonyabb (12V), akkor semmilyen fogyasztót sem tud árammal ellátni. Ez ecccerű fizika, nem kell hozzá autóvilles végzettség. De, ha kéne, akkor is illene tudnom, mivel ez a tanult szakmám.
ALI_G
veterán
R6R@2:05
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Az egész váz 2 db koncentrikusan egymásba ágyazott, egymásban elforduló gyűrű, rájuk hegesztett konzolokkal. A hűtő meg egy bordázott cső, szintén körívben meghajlítva. Ki van ez találva, kérem!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
ALI_G
veterán
zeon.hu
nagyúr
Szépnek szép, de ez egy szobor
#?*@&!
Topiccsendőr
addikt
Szabalyzott gerjesztese alig van nehany motornak. Etz, meg vmi yamaha turamotornak.
Allandomagneses az osszes motorgenerator mondhatni. De ilyen megoldasrol sosem hallottam meg. Ez milyen evjaratnal fordul elo?
Egyreszt azt nem ertem, h minden motor fesszabja megbirkozik egyfolytaban a 3 fazissal, es a tekercseket testeljuk, ott futjuk el az aramot, nem a fesszabban.
Meg egesz pontosan mi az, h lekapcsolja a fazist? Azt meg hogy csinalja?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
#79335424
törölt tag
Ennyire azért nem ritka. Pl. a CBX 1000 is gerjesztőtekercses. Amikor elszállt a fesszabályzóm, akkor egy Ladához utángyártott, elektronikus fesszabályzóra cseréltem (szerencsére a diódahíd külön egység volt).
Valahol megvan még a GSX szervízkönyvem. Majd előtúrom és megnézem, hogy pontosan hogy van megoldva.
Azt is el tudom képzelni, hogy ez vmi típushiba orvoslásából indult. A Japán piacos motorokon sincs világításkapcsoló. Terveztek, méreteztek, teszteltek és minden rendben volt. Aztán, egy mediterrán, európai országban elkezdtek hullani a fesszabályzók. Hoppá!
Persze, ez csak egy elmélet.
Topiccsendőr
addikt
Ok ,akkor mar 3 motorrol tudunk
Azt megkoszonom, mert erdekel a tema
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Bogyó bá'
nagyúr
Meg az összes dinamós Jawa...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
polimorf
tag
Nem semmi az öreg [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
BoB
veterán
Czimby
addikt
Akkor van egész pontos viszonyítási alapunk, mert az idén az utolsó előtt napon haverom ment egy másik ismerős (Figu) r6r-jével, úgy hogy életében először ült azon a motoron 2:06-atokat egy 20 perces menet végére. A saját K8 1000-vel 2:01-2:03-akat megy stabilan, úgy hogy nem jut neki tiszta kör a többiektől.
A legjobbja 1:59, ez egy mondhatni gyári (fékcső, betét és áttétel módosított) motor, ami már kopog mint az állat. :-)
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
tboldi
nagyúr
Szupi...
Már majdnem felépültem a balesetből, erre anyagfáradás miatt eltört a fém a combcsontomnál, és most újra az ágyat nyomom a győri kórházban. Bár ez már nem lesz olyan hosszú (51 nap), karácsonyra valószínűleg hazamehetek.
polimorf
tag
Mielőbbi teljes felépülést kivánok! Kitartás!!!
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Bogyó bá'
nagyúr
Youtube-on most néztem meg újra a tavalyi erdélyi filmeteket.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
polimorf
tag
Jól sikerült kirándulás volt. Bár mi a nejemmel elég pechesek voltunk, azon az úton. Rengeteg anyag volt amik a videóba be sem kerültek.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Bogyó bá'
nagyúr
A gondokat leszámítva is nekem úgy tűnik, mint ha túlzott lett volna a rohanás: ennyi megtett útra legalább 1 nappal többet kellett volna szánni. Rosszul gondolom? Szállásokat előre foglaltatok, vagy minden nap a helyszínen kerestetek?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
polimorf
tag
Egy picit tényleg rohanós volt a tempó (nekünk a feleségemmel 4 nap alatt 2400km lett) de sajnos nem volt több időnk rá, ezért kellett a 4 napba besűriteni az egészet. Az időhiány miatt általában rákényszerülünk az autópályázásra is. Ha mindent nyugisan akar megnézni valaki akkor tényleg kellett volna plusz 1 nap.
A szállások nem lettek előre foglalva. Mindig a helyszinen kerestünk szállást. Este 7-ig motorozás aztán szálláskeresés volt, de gond nélkül hamar találtunk mindenhol olcsó szállást.
Most találtam még egy uticélt, a Szlovén piramisokat. Egyszer azt is megnézem.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
polimorf
tag
Elirtam Boszniai piramis [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Bogyó bá'
nagyúr
Azt hiszem, én maradok Erdélynél, 0 idegennyelv-tudással nem merek másfelé menni. Ott is annyi, de annyi olyan szép rész van, aminek még a környékén sem jártam, hogy pár évig még tudok programokat szervezni. Mondjuk nálatok a Magas-Tátrát azért szívesen végig gurulnám....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
polimorf
tag
Erdélyben ahol beszélnek Magyarúl ott nincs gond, viszont a Transzfogaraon átmenve már nem beszéltek emberi nyelven (az orvosok még angolúl se beszéltek a kórházban), szóval ott se mindenütt boldogulsz a Magyarral.
A Tátrára elég egy hosszúhétvége is. Sok szép látnivaló van ott is, de ott már nem beszélnek Magyarul. Többnyire más nyelven se csak Tótúl Amúgy egyáltalán nem ellenségesek a Magyarokkal (ez tévhit). Kézzel lábbal meg tudod értetni magad
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Bogyó bá'
nagyúr
Kocsival 20 éve sokat jártunk a Tátrában (magas és alacsony is, de sajnos azóta egyetlen egyszer sem), gyakorlatilag egy mondattal megértettük magunkat mindenhol: "Prosím štyri pivo Zlatý bažant!"
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
polimorf
tag
Mindjárt 4 sörrel kezdtél, hogy ne kelljen sokszor kérni
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
zsolt19900
őstag
amennyiben egy kicsit elrugaszkodom felfelé árban, akkor a cbf 600 idomos hondabol érdemes az abs eset venni? ér valamit a rendszer?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok