Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#133001) duni84 válasza Geresics (#132995) üzenetére


duni84
aktív tag

klasszikus trükk pedig az újságpapír (a szüleink generációjából szerintem mindenki használta, mert akkoriban nem igazán létezett a mindenféle speckó ruha).

én is többször tettem reklámújságot a hasam és mellkasom elé, amikor hálós dzsekiben indultam el reggel és pl délután helyett éjjel indultam haza pl autópályán. konkrétan életet tud menteni. hosszabb távon nem terveznék vele, de tüzet moslékkal is lehet oltani.

#metszéspontok

(#133002) vicces


vicces
addikt

Emlékszem anno robogón mi is reklámszatyrot tettünk a kabát vagy pulcsi alá. Szépen megfogta a szelet :K

:)

(#133003) tboy93


tboy93
nagyúr

Suzuki vl250 intruderhez hol/milyen hátsó táskát érdemes venni? Mindezt úgy kéne kiviteleznem, hogy nem tudom megnézni a motort anélkül, hogy a tulaja szagot ne fogna ;] Tehát lemérni nem tudok rajta semmit. Karácsonyi ajándék lenne.

Valami bőr(szerű?) chopperhez illő táska kellene.

[ Szerkesztve ]

(#133004) sztanozs válasza tboy93 (#133003) üzenetére


sztanozs
veterán

Nekem van (igaz VL800-hoz), ha érdekel küldök képeket és méreteket este.

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#133005) sztanozs válasza tboy93 (#133003) üzenetére


sztanozs
veterán

Helyet viszont nem tudok sajna mondani, mert még Belgiumban lettek véve kb 12 éve...

JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

(#133006) norbert1998


norbert1998
veterán

Hát, végül néztem decathlon-ban zoknikat :D

(#133007) Geresics válasza duni84 (#133001) üzenetére


Geresics
addikt

én értem, hogy az újságpapír jól szigetel, a csöveseknek is nagyon bevált! De köszi, én nem érzem magam csövesnek, hogy újságpapírral kelljen kibélelnem a cipőmet. Ha nem engedhetem meg magamnak, csak a csöves megoldást, akkor inkább nem motorozom télen! Ha pedig télen akarok motorozni, akkor az a minimum, hogy veszek egy olyan lábbelit, amit nem kell kitömni újságpapírral...

(#133006) norbert1998
ha mindenképp zokni, akkor MOUNTEX-ben is nézz körül, én a krosszcsizmába onnan rendeltem vízálló zoknit! :K

[ Szerkesztve ]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#133008) norbert1998 válasza Geresics (#133007) üzenetére


norbert1998
veterán

Csizmában is agyaltam, de ott nem 3-4-5000 forint egy, hanem 50-100 ezer

[ Szerkesztve ]

(#133009) goofy85


goofy85
kezdő

Szél ellen nem légáteresztő cucc kell, pl esőruha. Futáskor is azt használjuk viharos szélben, szépen aláöltözve. Ha csak textillel akarja valaki megfognia hideget, akkor abból kibasok réteg kell.

(#133010) tboy93 válasza sztanozs (#133004) üzenetére


tboy93
nagyúr

Egy képet, meg méreteket dobhatsz, aztán átgondolom, meg megpróbálok valahogy motor méreteket szerezni...

(#133011) duni84 válasza Geresics (#133007) üzenetére


duni84
aktív tag

teljesen egyetértünk :) nekem is van télre csizma, mert úgy megszoktam, hogy a lábujjaim a helyükön vannak. sajnálnám, ha elfagynának. az újságpapírt ugyan nem főzögetném (apám "szórakozott" újságpapírral a 70-es években). ma is bőven elég volt a munkahelyig a merino zokni + vízálló motoros bakancs (reggel 3 fok, hazafele is kb ennyi lesz). megkockáztatom, hogy egy egész napos 4 fokos "örömmotorozáshoz" már kellene a vastag zokni alá még egy vékony, de nem újságpapír :D snowboardot is ugyanebben a szettben kibírja az ember a kemény minuszokban és azért ott is előfordul a városi tempónál gyorsabb menetszél :K

#metszéspontok

(#133012) Somatom válasza Methionyl (#132997) üzenetére


Somatom
veterán

A mellkas az nem kunszt. Én úgy csináltam, hogy vettem egy "filléres", Tesco -s autó ülésfűtést, magamra tekertem, ráhúztam a dzsekit és bedugtam a szivargyújtóba.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#133013) tboy93 válasza Somatom (#133012) üzenetére


tboy93
nagyúr

jesszusom :D

(#133014) Somatom válasza tboy93 (#133013) üzenetére


Somatom
veterán

Városi mászkáláshoz használtam. A vállamig feltolta a meleget. Az autósok sajnáltak a hóesésben, én meg csak mosolyogtam. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#133015) Topiccsendőr válasza duni84 (#133011) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

nem a menetszel a donto, hanem az, hogy hidegben motorozas kozben nem igazan mozogz, mig snowboardozas kozben igen, illetve hidegben motorozasnal fiziologiai reakcio, hogy a vegtagok keringese rosszabb lesz, hogy a ho a torzsednel maradjon.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133016) tboy93 válasza Somatom (#133014) üzenetére


tboy93
nagyúr

nagyon találékony megoldás :D

(#133017) norbert1998 válasza Somatom (#133012) üzenetére


norbert1998
veterán

Törzsem sose fázott még tho. Csak a 20 ujjam. Illetőleg valamiért a homlokomra is rohadtsok szél jut, pedig van tömör bogárháló a sisakomban, illetve a szellőzők is zárva vannak, maszk is van rajtam az orrom aláig. :F

(#133018) d@vee válasza norbert1998 (#133017) üzenetére


d@vee
őstag

Fésüld rá a hajad ;]

Ja

(#133019) norbert1998 válasza d@vee (#133018) üzenetére


norbert1998
veterán

Úgy nem tűnök gyorsnak ;]

(#133020) martonx


martonx
veterán

[link] tetszik a motoros segítőkészsége.

[ Szerkesztve ]

Én kérek elnézést!

(#133021) #31733248 válasza Geresics (#132995) üzenetére


#31733248
törölt tag

Egyszerű dolog megérteni: szélálló (vízálló) réteg, szükség szerinti melegítő réteg(ek), esetleg aláöltöző. Garantáltan nem fázol. Én gyakran nyomom ilyenkor külső rétegként mezei pufidzsekiben (alatta L2 protektorokkal), nagyon kényelmes és még mínuszokban sem fázom benne. Robogósként persze nagy előny a lábtakaró, ma kb. 40 kilométert mentem városon belül végig enyhe esőben, de még sima farmerben is teljesen száraz maradtam, egyáltalán nem kellett esőnadrág.

(#133022) Topiccsendőr válasza A Zéé (#114595) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Fejlemeny a plexitoreses ugyben. Eltelt tobb, mint 1 ev az utolso plexicsere ota, a hjc-t lecserelem, ezert elkezdtem alkohollal is mosni a plexit, kb 1 even keresztul csak tiszta vizzel es az utobbi fel even keresztul mindennel mostam, tehat motul plexitisztito, ablaktisztito, stb.
Ez a regi, 2014-es plexi nem reped el, semmi baja.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133023) Xero válasza Topiccsendőr (#133022) üzenetére


Xero
nagyúr

En kb 1 eve pucolom Motul sisak tisztitoval es ablaktisztitoval a scorpionon mind a ketto plexit es kutya bajuk. Mondjuk szerintem az ablaktisztitoban minimalis alkohol lehet.

(#133024) norbert1998


norbert1998
veterán

Én meg semmivel se tisztitom, mégis kitört a pinlock csavar mindkét oldalon...

(#133025) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#133022) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Rpha 10meg 11kozott vajh mennyi a difi? 11mintha rám öntötték volna, de pl a 70nagyon nem jo

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#133026) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#133025) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A 10 es 11 nel a plexi reteszeles ugyanaz, azzal a vasdarabbal, ami csavarral van rogzitve a plexihez, ez eleve toresre volt itelve az en 10 plus-omnal. Allandoan a furatokbol kiindulo repedesek miatt tort le, ami a pin lock furatoknal is megjelent akkor is ha nem volt benne pin lock. a fejbubon levo szellozojaratok mashogy vannak kialakitva, bar ahogy neztem, az meg mindig eleg gyenge, de talan kevesebb bogar tud bemenni, a fokozatosan nyithato mechanizmus meg mindig ugyanolyan, ami szerintem nem jo. Van benne hely hangszoroknak, jok a belso anyagok, szovetek, mint mindig.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133027) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#133026) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Akkor szummaban nem ajánlod?
A fejformara valszeg ugyanolyannak való? Biztos emlékszel gyufafejem van, és nekem nagyon kényelmes volt a 11.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#133028) hugi0


hugi0
őstag

Sracok persuader !

Hogy szedem ki a dugatyut annelkul, hogy seulne ?

Vissza a helyere feltolt fekfolyadekkal es kinyom ?
- akkor megint takaritani kell - nincs kedvem hozza (foleg ebben a hidegben) - mas modszer ?

"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."

(#133029) GTVili válasza hugi0 (#133028) üzenetére


GTVili
tag

Kompresszor....? ;)

(#133030) hugi0 válasza GTVili (#133029) üzenetére


hugi0
őstag

Csak keziszrszamok alltak rendelkezesemre.

Es kertettem hozza egy darab aluminium lemezt - amivel mar megfoghattam a dugatyut anelkul, hogy osszekarcolom a szerszamokkal.

"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."

(#133031) GTVili válasza hugi0 (#133030) üzenetére


GTVili
tag

Pumpa....? De elgurulsz a legközelebbi kútra.... ott van kompresszor...

(#133032) Topiccsendőr válasza hugi0 (#133028) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kompresszor, vagy szereld ossze es nyomd ki fekfolyadekkal.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133033) norbert1998


norbert1998
veterán

Megjött a 3 ezer forintos markolatfűtésem. 3,5 ampert eszik 11,5-ra állított tápról. Egész szépen melegszik, mármint egész melegre, de jó lassan. 2-3 perc kellett neki

(#133034) MaCS_70 válasza norbert1998 (#133033) üzenetére


MaCS_70
félisten

A motoron a 14,x volt feszültségen azért kb. másfélszeres lesz a teljesítménye! (P=UU/R)

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#133035) norbert1998 válasza MaCS_70 (#133034) üzenetére


norbert1998
veterán

I know, de ez persze attól is függ, mennyire van leterhelve a fix teljesítményen üzemelő generátorom. Ülésfűtésen is agyalok, plusz aux lámpák, telefonos gyorstöltő. Nem tudom, mennyi tartalék van a generátorban. Ha kezdeném elérni, mi történne, fesz esés, vagy akármi más.

A lényeg, hogy szépen működik, remélem tartós is marad. Egyelőre ez a Hondára megy, ha beválik, akkor a Suzuki is kap egyet majd.

(#133036) MaCS_70 válasza norbert1998 (#133035) üzenetére


MaCS_70
félisten

Valami barkácsszintű próbaterelés is sokat segíthet. Mondjuk egy csokor H4-es izzó kettős terhelésen.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#133037) hugi0 válasza norbert1998 (#133035) üzenetére


hugi0
őstag

Az 1-2 tizedes vagy akar egy voltos feszultsegeses nem szamit, amig a fogyasztok nem vesznek fel tobb aramot mint amit a generator megtermel. - ilyenkor meg kepes tolteni az aksit is.
Ha tobb a fogyasztas mint amit megtermel a generator, akkor nem lesz eleg toltes az aksiban.

[ Szerkesztve ]

"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."

(#133038) csongi válasza norbert1998 (#133035) üzenetére


csongi
veterán

Suzukinal.
370W kornyeken termel a generator 5000rpm-en.
Ebbol kb 100-120 wattot eszik a vilagtias. Es ott van meg a teljes rendszer. Nem sok marad. Meg egy ules futes, akkor mar plusz 80w terheles is lehet Valahol sporolni kellene sztem.
inditaskor, meg foleg nem jo ha ezek a kiegeszitok mennek sztem.
Hondanal nem tudom mennyit termel a generator.

(#133039) norbert1998 válasza csongi (#133038) üzenetére


norbert1998
veterán

260W a Honda 5000-nel. De ő úgyis szinte mindig 9 ezer felett dolgozik, ráadásul abban csak 25W-os gyertyák vannak elől, és a tavolsagival nem ég együtt a tompított. Az a markolat fűtést biztos elbírja még, mást meg nem aggatok arra már. Aux lámpák is 30W csak. Legalább a fesszabalyzo jobban érzi magát 😅

(#133040) csongi


csongi
veterán

Persu
Megneztem Dodor, Ducati 1000 hasznalt tesztet.
A suketelesi reszt hadjuk.
A kerdesem, hogy az elso futomu mukodese az jo?
Egyaltalan ezt meg lehet allapitani a videon?
Nekem ugy tunik, hogy konnyen a vegere er. Mintha az egesz munka ut konfort zona lenne.

[ Szerkesztve ]

(#133041) bajnokpityu válasza csongi (#133040) üzenetére


bajnokpityu
félisten

sztem az a normális, ha meg volt hajtva nem túl jó úton.
nekem általában 1.5-2cm marad alul, de az kb a nagy fék+gödör kombónál fogyna el.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#133042) Geresics válasza csongi (#133040) üzenetére


Geresics
addikt

én nem értek hozzá, de nem elképzelhető, hogy a Monster nem a magyar, és hasonló minőségű utakra lett kitalálva? :))

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#133043) Topiccsendőr válasza csongi (#133040) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

En nem neztem meg, igy kerdezem, hogy milyen ducati 1000 rol van szo, mert van egy par belole :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133044) Geresics válasza Topiccsendőr (#133043) üzenetére


Geresics
addikt

Azt Dodor sem tudja :D

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#133045) Topiccsendőr válasza Geresics (#133044) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Emlekeim szerint az S2R nek van allithatatlan marzocchi-ja uszonyerges bremboval, az elegge az alja, de rossznak ennek ellenere nem mondhato, plane az akkori japanokhoz kepest. A tobbinek mintha allithato showa usd je lenne, de ha megtudjuk mirol van szo, pontosabbat tudok mondani.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133046) csongi válasza Topiccsendőr (#133045) üzenetére


csongi
veterán

(#133047) yodamastah válasza csongi (#133040) üzenetére


yodamastah
őstag

Szerintem a videón nem volt az közel a végéhez sehol sem. De ha esetleg felütne, akkor előfeszítést betekerve a nyugalmi pontot feljebb lehet tolni. Vagy rugócsere. De amúgy a rugóút végén kicsit felkeményedik a villa mindenképp, mivel a légrés is rugóként működik.

(#133048) Topiccsendőr válasza csongi (#133046) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

nincs ezzel semmi baj.

par kiegeszites. Nem ertem ezeket a jelzoket, hogy ez a motor egy allat, vadlo. Ez egy paraszt leghuteses gyenge 2 szelepes. Velemenyem szerint olyan nagy ereje nincs. Az 1100 es blokknak mar inkabb van nyomateka, az tenyleg elvezheto mindenhol, de azert ettol ennyire szetesni... egy 180-200 lohoz szokott ember sirvafakad, annyira gyenge.
A testasttetta blokkos, az mar fasza, az kozelebb van egy superbike-hoz

nekem is ketszelepesem van, ~82 lo, sok nyomatekkal alul, de hogy ereztessem, ezt a "vadallatot" kisebb fogaskerekem van elol, ugyanez a lengovillam van, ami az elhangzottakkal ellentetben vas. Nehez mint a szar, es olcso. Elol az a showa teljesen jo. A villaszoge egyaltalan nem szuk, nincs hajlama csapkodni, az a terhalos vaz eleg jol meg lett csinalva, nem instabil. Tenyleg jo csomag. Kerekezni akkor kerekezik, ha hatul puha a rugo, vagy faszul ulsz. Ha rakeszulsz, nem kerekezik. Nagyon konnyen dontheto, es eleg nagy a dontesi szoge ugy, hogy nincs a nyakadban a labtarto, mert keskeny v2.
Egy sornegyhez kepest alul egy csodanak tunik, mert egy hayabusahoz kepest is eros. De hogy vadallat, meg ideges, meg rossz uton vezethetetlen. Hat en nem tudom, parhuzamos univerzumban elek.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#133049) zgospel válasza Topiccsendőr (#133048) üzenetére


zgospel
őstag

"Hat en nem tudom, parhuzamos univerzumban elek."
Nem élsz párhuzamos univerzumban, csak abszolút skálán kezeled ezeket a nagy jelzőket amiket használ ő is, meg gyakran más újságíró is.
Én is utálom, de ez van. Az elmúlt pár évben már megszoktam, hogy milyen jelzőt mennyivel kell osztani adott embereknél. Munkahelyen ugyanez, ha egy manager nagyon hangzatos jelzőkbe csomagolja a mondandóját, akkor tuti hogy valami harmadakkora dologról sincs szó, mint ami elhangzik.

Egyébként is, hogy nézne ki a tábor felé, ha nem lenne felszopva egy motor az egekbe? Nekik ez jó. Azt hallják amit hallani akarnak.

Ezt a konkrét Monstert nem ismerem, de haveromnak volt 1100 EVO, szóval már az elején tudtam hogy itt nagyon erős túlzások hangzanak el.
A kontextust hiányolom minden ilyen videóban, mert ugye mihez képest brutál? Egy GS500 vagy CB500 viszonylatában helytálló amit mond :D Anno az MT-07 meg Z650-eknél is elhangoztak hogy mennyire kurva jó és erős motorok. Csak az maradt ki, hogy mihez képest és kinek.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#133050) Topiccsendőr válasza zgospel (#133049) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, az 1100 sem egy erogep, de az evo az elegge musthave kategoria szerintem. Az egy jo motor, es viszonylag olcson lehet uzemeltetni, (egyeduli dragasag rajta a 30ezrenkent cserelendo vezermuszijfeszitogorgo, meg az elso kerekcsapagy szett eleg hamar beadja a kulcsot, miutan az elofesziteset az ember beallitja, azzal sincs baj, amugy nem egy elromlo fajta)

Ami kisse idegesito, az a sztereotipia puffogtatas. Ezert ilyen hulyek itthon a ducatikhoz az emberek.

Ez egy lerugott szar monster. Ez a blokk 3000 tol kezd simulni, 4000 nel mar annyira rezzenes mentes, mint egy sor4. Nem fullad le 3000 nel, (ha lefullad, nem megy 1 henger, vagy nincs eprom ahhoz a full illegal termignoni-hoz, + nincs rendesen beallitva a fojtoszelep poti, szinkron, stb) a valtoja kisse nagyobb erot igenyel mint egy japan sornegy, de nem sokkal, es nagyon hatarozottan beklattyan, nehez felrevaltani. Pontos valto, siman lehet vele elni, tenyleg nem egy hasznavehetetlen szar. Felul semmi elet nincs, alul van ero, szoval hogy felul mit csinalsz vele, kb mindegy, nem fog az ott megtorolni semmit, csak hangos lesz, de nem megy. Dehat regulalasig porgeti allandoan, annyira nincs hozzaszokva a v2 hoz, hogy hogyan kell vele menni.
A kezeloszervek pedig azert mozognak mert elestek a motorral, ilyenkor letorik a muanyag stift, ami a helyen tartja - mint minden motornal. Nem azert, mert ducati.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.