Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124001) Madwe


Madwe
nagyúr

Na végül egy faceliftelt mt07el vágok neki az idei szezonnak március-április körül ha nem csúszik, előrendeltem. Maradtam inkább a tucatjapánoknál, nem mertem európaiba gondolkodni :)

[ Szerkesztve ]

(#124002) Geresics válasza Madwe (#124001) üzenetére


Geresics
addikt

Geatula! :C

...gyáva! :DDD ;]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#124003) bacus


bacus
őstag

Jó kis motor az, bár nekem rettenetesen kicsi. (nem mentem vele, csak ráültem)

Használd egészséggel !

A srác akié volt, sokat versenyzett fiatal korában, nagyon elégedett volt vele, illetve alatta egyáltalán nem tűnt kicsinek. (igaz valahol 70 kg alatt volt)

[ Szerkesztve ]

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124004) csongi válasza Madwe (#124001) üzenetére


csongi
veterán

:C :C

(#124005) Xero válasza Madwe (#124001) üzenetére


Xero
nagyúr

Grat! Nagyon gondolkoztam rajta a CB650R-el szemben, de valahogy nekem jobban kiadta a Honda. A hangja viszont vilagbajnok! :D

szerk: A rendeleshez: Mit akarsz en oktoberben rendeltem meg a fl-elt Honda-t es talan ideer marciusban. :W

[ Szerkesztve ]

(#124006) Madwe válasza bacus (#124003) üzenetére


Madwe
nagyúr

Kategoriában ami még szóba jött az kisebb volt :) egyébként nekem nagyjából megfelel a mérete, bár valóban lehetne nagyobb... mondjuk segít h mostmár én csak 75kg vagyok, 2 éve a 135 kilómmal ez kicsi s gyenge is lett volna :)

Xero: a homda designban nekem jobban tetszik (ahogy a triumph trident is) de a sor4 pörgetős mivolta nem nekem való. Egyébként lehet te is csak márciusban kapod meg, de legalább tavaly vetted. Idén akkorát ugrottak az árak, majd 20%ot h öröm volt nézni :)

[ Szerkesztve ]

(#124007) Xero válasza Madwe (#124006) üzenetére


Xero
nagyúr

A Honda a FL-el mar uj aron adta, szoval en is megszivtem. :D 2.9 folott van a gyorsvalto es bukogomba nelkul. Azokkal 3M folott lesz.
Mondjuk cserebe talan jobb az elso telo, picit olvashatobb a muszer es van 12V. Aszem ez utobbi valami 50e-s extra volt igy nem 300-al csak 250-el lett dragabb. :P

[ Szerkesztve ]

(#124008) Madwe válasza Xero (#124007) üzenetére


Madwe
nagyúr

Ohh, részvétem :) én 2.9ben álltam meg a gyári extra vackokkal, bár gyorsváltó az ugye nincs :) mi az az fl? Ahh facelift :)

[ Szerkesztve ]

(#124009) bacus válasza Madwe (#124006) üzenetére


bacus
őstag

"75kg vagyok, 2 éve a 135 kilómmal "

Ehhez sokkal nagyobb gratula, bár nekem is menne :)

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124010) GTVili válasza bacus (#124003) üzenetére


GTVili
tag

:) Én is ültem rajta....sőt, még a mérete is jó lett volna....csak ne lenne olyan műanyag az egész.... :U

(#124011) Madwe válasza GTVili (#124010) üzenetére


Madwe
nagyúr

Lehet h recseg de legalább ott nem rozsdásodik! :P

(#124012) GTVili válasza Madwe (#124011) üzenetére


GTVili
tag

Na az egyszer biztos! :C

(#124013) norbert1998


norbert1998
veterán

Ezt feldobta a Youtube, de ahogy a videó közzételének idejét és a kommenteket nézem, nem csak nekem :D
Csak hogy lehessen min csámcsogni. [link]

Bár egy év után még tök kezdőnek számítok, nekem már azelőtt, hogy láttam volna, esni fog, furcsának tűnt a kormány állása és a lenyomós kanyarodás. Ettől függetlenül lehet, hogy én vagyok a repülő, tényleg nem tudom.

(#124014) Micsurin válasza norbert1998 (#124013) üzenetére


Micsurin
nagyúr

...ellenkormányozni ívre tétel közben meg mi fogunk utólag. :D
edit.: istentelen nagy mákja volt egyébként... :Y

A YT algoja meg pár hónapja már olyan mintha valami nagyon komoly kábszert nyomott volna mert 4-5-6 éves vidiket is bedob tök véletlenszerűen újabban az ajánlottak közé.

Madwe Használd egészséggel! :CHosszú lesz a tél és a kora tavasz így. Erősen remélem idén már normálisabb szezont kezdhetünk. :)

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#124015) Micsurin válasza Micsurin (#124014) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Egyébként ez csak nekem wtf? Hogy a társai tovább mentek és mikor utólag küldött nekik infót akkor tudták megtalálni?

Ugyan mi zömében négyen megyünk haverokkal max öten de mindig pontosan tudjuk ha valaki lemarad. :U

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#124016) norbert1998 válasza Micsurin (#124014) üzenetére


norbert1998
veterán

Hát ezaz :D Mondom én, hogy gyanúsan nem jól ment valami, pedig 10 éve motorozik elvileg.
Mondom ezt úgy, hogy az ellenkormányzás még mindig nem megy, testből kanyarodok jellemzően, akkor tudok ellenkorményozni, ha tudatosan direkt azt alkalmazom. Mármint, nyilván valamilyen szinten elvileg ellenkormányoz az ember, de sokkal jobban is meg lehetne nyomni a kormányt azért.

Az istentelen nagy mákkal vitáznék, mákja volt, tény, mert meg is halhatott volna. De attól függetlenül jól összetört az ember, semmiképpen nem lettem volna a helyébe. Azt, hogy hogy hagyták ott a társai, nem tudom.

(#124017) Micsurin válasza norbert1998 (#124016) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Nekem nagyon úgy tűnt minta kitekerte volna balra, és szimplán becsuklott volna. Azt nem tudom eldönteni, hogy nem fékezett vagy nem fogott neki miután visszatért egyenesbe...

50-70-ről(?!, nem tudom eldönteni) indult nem indokolja semmi, hogy ennyire ne lassuljon miután felegyenesedik a motor.
2:25-26-ra gondolok, ott már láthatóan egyenesben volt a motor és nem volt már kezelhetetlen.

Nem volt mákja? Nem a motor mögött ment, onnantól kezdve, hogy a motor mögéd került sorsot húzol, nem tudjuk mennyivel esett mögé az árokba de a magasságot elnézve azért lazán ráborulhatott volna. :Y

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#124018) zgospel válasza norbert1998 (#124013) üzenetére


zgospel
őstag

Huh baszki, ez elég durva. :(
Mintha a hátulja indulna meg, de hogyhogy nem kapcsol a TC? A pontos körülményeket nem tudjuk, de milyen gumi indul meg egy ilyen enyhe döntéstől? Utána ahogy összeszedi olyan mintha behúzná a féket, de közben mégsem lassul. Mellé nyúlt volna?

Aztán még nagyon szerencsétlen az esés is: pont egy kőbe veri a fejét, hát sisak legyen a talpán...

#124014 Micsurin nem értem hogy mit akarsz az ellenkormányzásos megjegyzéssel.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#124019) Xero válasza Micsurin (#124017) üzenetére


Xero
nagyúr

Csak nekem tunik ugy hogy pont elotte huzott gazt kicsit?

(#124020) Micsurin válasza zgospel (#124018) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Se a tempó se a döntés nem indokolta volna az esést, nézd az elejétől teljesen balra próbál kormányozni mintha kis tempójú kanyart szeretne bevenni.

Teljesen kerülhető lett volna a gatya ha ellenkormányozva megy bele a kanyarba.

A fék amúgy olvasd el az első kommentet kb, azon agyalok az valid jelenség lehet-e.

Xero mi előtt? A kis gázra sem lendülhet meg ennyire főleg mert fékezett volna elméletileg. És egészen biztosan nem a hátulja ment el amikor beszitált. Vagy hol mire gondolsz? :F

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#124021) hugi0 válasza Micsurin (#123999) üzenetére


hugi0
őstag

Latom nagyon pedzegeted ez a Shark temat.

Idobeli sorrendben: nekem egyik sem hangos - Budapesten nem is lehet tobbel menni mint 70Km/h (110) :)
Shark Vision R
Shark S600
Shark S700
Shark Skwal

"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."

(#124022) Xero válasza Micsurin (#124020) üzenetére


Xero
nagyúr

Mielott becsuklott a kormany. Nekem ugy tunik arra indult el a segge.

(#124023) LógaGéza válasza djeperto (#123987) üzenetére


LógaGéza
addikt

Miért számít ennyire, hogy titán dob legyen? Megnéztem a Delkevicet, videóról tetszik a hangja, és árban kb ugyanannyi, mint a LeoVince amit kinéztem - viszont ugye az is kérdés, hogy mi lesz az ÁFA-val UK rendelés esetén...
Kinézetre jobban tetszik az LV mondjuk :B

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#124024) Topiccsendőr válasza norbert1998 (#124013) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nedves uton mentek, ehhez a gumihoz tul nagy volt nyakos uton a tempo. Nagyon ovatos gazt adott, azzal sem volt baj, amint megerkezett az ero, az eleje megcsuszott, ugyesen felallitotta, akkor kezdett el csapkodni a kormany, majd nem merte ujra ledonteni.

Kormany allasabol mit lehet latni egy videon?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#124025) Somatom válasza norbert1998 (#124013) üzenetére


Somatom
veterán

Nem értem, hogy miért kellett elesnie. Ha jól láttam, akkor ez egy enduro. Ahova került az útról, ott kellett volna kezdődjön a túra élvezetes része. Minek akarta visszaterelni az útra? Függőleges motorral beugrat a susnyásba, aztán nyél. Szemben ott az a dombocska. Az isten is ugratónak teremtette. Utólag meg azt mondja a többieknek, hogy meglátta a lehetőséget és nem bírt ellenállni. ;]

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124026) tboy93 válasza norbert1998 (#124013) üzenetére


tboy93
nagyúr

Rendesen megfejelte azt a kavicsot.

[ Szerkesztve ]

(#124027) bacus


bacus
őstag

Azt mondja (Írja), hogy számtalanszor megnézte, kielemezte, ő maga sem tudja mi történt.

Úgy fogalmaz, nem tudja, hogy a kedvenc GS-e miért akarta megölni őt.., talán majd a BMW kivizsgálja a történteket.

Az, hogy a többiek nem vették észre, hogy elesett, ez elég érdekes, de lehúzódott, hogy felvegye ahogy a városba érkeznek. Fura, de azért volt már velünk is, hogy valaki lemaradt és később bevártuk. Nos ha akkor lett volna baleset, akkor mi is csak "visszamentünk" volna a helyszínre.

persu:
Nedves volt az út, de teljesen egy tempóval mentek, a többi nem csúszott meg, ezek szerint neki szarabb gumija volt?! Messze nem a határon mentek, ahol ez számítana, szerintem.

A féke nem működött, a lassításnál látszik, hogy rámar az első fékre, de az nem fogott, mert nem volt látható lassulás. Utána reflexből beletaposott a hátsó fékbe, nem szólt közbe az ABS, azt mondja maximálisan fékezett és mégis csak ment tovább.

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124028) Topiccsendőr válasza bacus (#124027) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Pedig epp a hataron ment, mivel megcsuszott. Nem tudom, milyen a gumija, es a tobbiekhez kepest hogyan volt megpakolva, vagy mennyire volt fasz a geometria, nekem a tippem az, hogy ha stabilgazzal megy, o s em esik el. Amint a hatso kereken volt a nyomatek, az elejen nem volt akkora suly, es azonnal maszott el. Talan a kanyarkijaratnal kellene gazba nyulkalni, ha nincs semmi helyed.
A fek csapkodas utan nem szokott mukodni, mivel a dugattyuk visszamennek a nyeregbe emiatt a mozgas miatt. Ezt tobbszor tapasztaltam, hiaba markolsz az elso fekre. A hatso meg mukodik. Lehet itt is ez volt.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#124029) csongi válasza Topiccsendőr (#124028) üzenetére


csongi
veterán

Ezeken nincs alapból kormánygátló?

0:27 nél látszik az első gumi. Van egy nagy doboz hátul, kitudja mennyi súllyal?
Nekem is úgy tűnik egy picit rányúlt a gázra, pedig még bőven a bementi oldalon voltak.
nagy íves visszafordítónak tűnik a kameraállásból.
Nekem is gyorsnak tűnik. 2,5mp az első bemozdulás és az útszéle között. 20Km/H tudott lassulni.

Somatom ötlete sem rossz. tolni rajta jobbra, és had mennyen a terepre. :).
Mire összeszedte, és újra rá merte volna húzni kanyarodásra már lent volt a murvás részen.
Szemét helyzet. Sajnálom egyébként. :(
Az újabb vasaknál ez a faja baleset, szerintem egyre több lesz.

[ Szerkesztve ]

(#124030) Micsurin válasza hugi0 (#124021) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Köszönöm! :)

Skwal mennyire szellőzik?
Egyébként csak azon agyalok mivel tud többet a D-Skwal 2 mint a Ridill... a kapott Pinlockon kívül. Mivel mindkettő APC héjas, sharp teszt azonos, D-Skwal 2 hátulján ugyan vannak szellőzők de haverom 2 szezon tapasztalata alapján mondja, hogy semmit nem érnek. De legalább az állon lévő szellőzőt is becsukja a szél 140 felett...:D

Azért pedzegetem mert eddig a próbáld márkák típusok közül a HJC (IS, C70, i70 szériák) és a Shark-ok voltak ténylegesen kényelmesek a fejemen.
És mivel a PS5(majd karácsonyra ha lesznek már bundle csomagok) témát elengedtem egy időre így belefér tavasszal a kabát + sisak is. :D

-----

Kozmáékon kívül van még ajánlottabb szaki pesten?
Dunakeszin az ex-apriliások elhajtottak a búsba..., kicseréltem a tömítéseket a két karbiban és megkérdeztem mennyi lenne egy szinkron + szelephézagolás erre közölték csak akkor hajlandóak szinkronizálni ha ők is kicserélnek benne mindent(felújító készlet) mondván csak akkor tudnak róla megbizonyosodni, hogy valóban jó lesz... :U madár.:W

persuader Pont ezt írta az egyik kommentelő amit a végén írsz. Ez ténylegesen valid, hogy a kifelé ható erő visszatolja a dugattyúkat a nyeregbe? :Y Ilyenkor lenne idő pumpálással visszanyomni őket vajon? Vagy 2-3 rápumpálás nem elég egy ekkora rendszernek?

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#124031) csongi válasza Micsurin (#124030) üzenetére


csongi
veterán

Sztem, ezt elektronika tudja megoldani. A kellő időbe a kellő olajnyomást kifejteni, hogy a fék dugattyú nem mozduljon vissza. Vagy valamilyen szelep, ami a hirtelen vissza áramló olajnak útját állja. Elég hirtelen ébred a tehetetlenségi erő ami a dugattyúra hat.
3mp.alatt ekkora helyen ezt ember nem hozza össze, ha csak nem ezt gyakorolja egész életébe, és erre készül.

Megnéztem korábbi videóját, ott pályázott. De az más játszótér.

(#124032) bacus válasza csongi (#124029) üzenetére


bacus
őstag

Van minden 1200 GS-en kormánygátló, de nyilván nem tudjuk milyen állapotban volt ezen a konkrét motoron.
Ezeken a GS-eken mindenképpen van legalább két üzemmód, ami sok mindent átállít a motoron. Az egyik a ROAD üzemmód, ami tulajdonképpen a normálnak felel meg, de itt is van mindenféle elektronika ami figyel, elég ideges az ABS, amit csak a hátsó kerékre tudsz kikapcsolni, működik az ASC amit szintén külön minden indulás után ki kell kapcsolni, ha nem kéred, ebben az üzemmódban nem tudod megemelni sem az első kereket.
Azért egy 2015-ös vizes GS-el, még a legbutábbal is, amin pl nincs DESA, se olyan könnyű így megcsúszni. (A másik alap üzemmód a RAIN, ami még érzékenyebbé teszi az ABS, ASC-t és kb 70%-a korlátozza a motor teljesítményét, de még így is marad 90 paci.)

Somatom ötlete nem rossz, sőt meg is próbálta :), csak nem ment neki.

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124033) djeperto válasza LógaGéza (#124023) üzenetére

Nem számít, de minden pozitívummal rendelkezik mint amivel a titán mint fém is. Hőkompenzáció, súly, merevség...stb. Nem hiába az Akrapovic szinte már csak titánburkolattal készíti a kipufogóit (meg karbonból esetleg).
Ne Angliábol rendeld, ha rendelnéd, hanem innen:
LINK

Én is szemeztem a LeoVince-vel is, kb. egy árban vannak, de a LV homologizált, tehát street legáll ez a nagy + de 2 kg nehezebb... kitudjaeztmár :O

Esetleg Gianelli, Ixil, Arrow, Mivv.... :D

[ Szerkesztve ]

"there are more jacks then one at the fair..."

(#124034) Somatom válasza bacus (#124032) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem nem próbálta. Végig azon volt, hogy aszfalton tartsa a gépet. Mire a szélére ért, olyan szögben volt a motor, ami már veszett persze nyele. Ráadásul fékezve, tehát orral érkezett volna, ha beugrat a susnyásba.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124035) bacus válasza Somatom (#124034) üzenetére


bacus
őstag

Én is ezt tettem volna, már mint mindenáron aszfalton tartani a gépet. Ott nincs gödör, faág, és még ki tudja mi, ami a susnyásban mind van. :)

A videón (legalábbis kiirta), hogy felkészülés az off-road-ra. Lehet ez volt a próba része :D

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124036) Topiccsendőr válasza bacus (#124032) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, ez pont egy olyan dolog, amit nem igazan figyel a rendszer, plane nem 2015 ben. Meghuzod a gazt, amitol az elso kereked csuszik el de nem abban az iranyban, hogy hatalmas fordulatszamkulonbseg legyen a hatso es elso kereked kozott.

Altalaban multistradaknal is az elso kerek csuszik ki korforgalomban pl, mig panigaleknal a tc a high side-ot sem fogja meg. Legalabbis nem mindig. Ez amit eddig tapasztaltam.

Micsurin

Eddig nekem kormanycsapkodas utan 3 ramarkolas kellett, hogy visszajojjon a fek.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#124037) Somatom válasza bacus (#124035) üzenetére


Somatom
veterán

"Ott nincs gödör, faág, és még ki tudja mi, ami a susnyásban mind van."
De hát ez egy enduro, amit erre találtak ki.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124038) bacus válasza Topiccsendőr (#124036) üzenetére


bacus
őstag

Nekem eddig csak a DL csúszott meg, akkor sem az eleje, azonnal vissza is jött a tapadás, egy kis kellemetlen érzést hagyva maga után.
GS-el még nem csúsztam meg, illetve nem tudom, hogy megcsúsztam e, mert a futómű sok mindent eltakar.
(kicsit reménykedem, hogy sosem fogok így megcsúszni :) )

Somatom: lófaxot :) Az, hogy a motor tudja, még nem jelenti azt, hogy a sofőr is tudja amit kell. Én pl kerülöm a terepezést, kicsit belekóstoltam, nem nekem való.

[ Szerkesztve ]

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124039) Topiccsendőr válasza Somatom (#124037) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ezeket a 260 kilos motorokat nem erre talaltak ki.
Barmi, ami ilyen sulyu, nem vali terepre. De elkerulni, hogy szetmenjen a fejed, termeszetesen jo.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#124040) Somatom válasza bacus (#124038) üzenetére


Somatom
veterán

Akkó minek vett endurót? Aszfaltos döntögetéshez hasalós kell. Azzal lehet, hogy aszfalton is kivédekezte volna ezt a szitut.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124041) Somatom válasza Topiccsendőr (#124039) üzenetére


Somatom
veterán

Hmmm... Nekem úgy rémlik, hogy R100 GS -sel még Dakar -t is nyertek.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124042) bacus válasza Somatom (#124040) üzenetére


bacus
őstag

Nincs teljesen igazad. Két féle sport motoros van, az egyiket már megelőzték egy GS-el, a másikat pedig nem soráka megelőzik :D

Én pl azt szeretem, amin nem fáj a hátam, egyenes háttal ülök, a rugózása eltakarja az úthibákat, jól dobozolható, mert járunk vele kempingezni is, városban is könnyű vele felugratni a járdára, relatíve széles kormánya van, de még elfér a sorok között.
Szinte az összes túra enduro megfelel ennek.

A GS-en (legalábbis a boxer motorral) aszfalton nem érződik ez a tömeg, inkább mondanád egy 200 kg körüli motornak, ennek oka az alacsony súlypont a boxer motor miatt.

[ Szerkesztve ]

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#124043) duni84 válasza Xero (#124019) üzenetére


duni84
aktív tag

nekem max a motor reakciójából tűnik úgy, mintha egyszerre döntötte volna még picit lejjebb és húzta volna a gázt. lehet, hogy mindkettő minimális volt és orbitális pech, hogy pl pont azt a részt locsolta fel egy 40 éves land rover, aztán már tört is előre a hátsó kerék, sok kicsi sokra megy alapon összejöhet a "baleset" tankönyvi példája, amiben a balszerencse is komoly szerepet játszik. a nem fogó fékkel meg főleg

#metszéspontok

(#124044) Topiccsendőr válasza Somatom (#124041) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

R80 gs-el. meg cagiva elefanttal, meg africa twinnel is. Ennek ellenere eszembe nem jutna ezekkel a motorral endurozni. a gyarbol kijovo r80 192 kilo szarazon. Mivel leghuteses, sokmindent nem kell melleszamolni, de rakerult meg ivoviz es vagy 40 liter benzin. felkeszitettek a dakarra, biztos levagtak rola ezt-azt, tehat fene tudja hany kilo volt.

Tokeletes pelda a long way round. Mint diszno a jegen, plane homokban. Sarban meg pakold fel teherautora, vagy vard meg, mig felszarad.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#124045) vlevi válasza Topiccsendőr (#124044) üzenetére


vlevi
nagyúr

Meg KTM 950ADV-vel is :)
[link]
[link]
Vissza is fogták rögtön a kobcentiket, először 600 környékére, mostmár 450-esekkel lehet menni.

(#124046) Somatom válasza Topiccsendőr (#124044) üzenetére


Somatom
veterán

A Dakaros R80 valójában 1000ccm fölött volt és 230Kg körül volt a versenysúlya. Ha Dakart lehet ilyen tömegű géppel nyerni, akkor talán egy útszéli susnyáson is képes átmenni. Persze, ehhez kéne egy olyan motoros is, aki számítógépes segédberendezések nélkül is képes bevenni egy kanyart.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124047) GTVili válasza Somatom (#124046) üzenetére


GTVili
tag

Azt azért ne feledjük,hogy a Dakarra készült az illető.... míg a susnyás terven kívüli mozzanat volt.... :)

(#124048) Somatom válasza GTVili (#124047) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem mint minden verseny, a Dakar is arról szól, hogy akad közben néhány terven kívüli mozzanat. Csak tisztán tervezett mozzanatokhoz fölösleges motort venni. Rá kell ülni otthon a hokedlire és go szimulátor. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#124049) GTVili válasza Somatom (#124048) üzenetére


GTVili
tag

Jól van már! :) Érted,hogy mit akarok mondani....
Egyébként nekem egy pillanatra az volt az érzésem,mintha leért volna valami....és az dobta volna meg. Amúgy meg tegyük a szívünkre a kezünket, eleve nem kevés mázli szükséges ahhoz,hogy egy ilyet megússzon az ember perec nélkül.... másrészt meg szerintem 10-ből legalább 7-en ugyanúgy eldobták volna a gépet...

[ Szerkesztve ]

(#124050) bacus válasza GTVili (#124049) üzenetére


bacus
őstag

szerintem meg 100 ból 95-en, kivétel az itteni topiklakók :D

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.