Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#123001) hugi0 válasza palfitom (#122997) üzenetére


hugi0
őstag

Aliexpress. - de most mar kapni olcsobbakat is.
- a sajatom a legtobb esetben ugyan azt mutatja amit a benzinkuton a pumpak.
Az olcsobb-rol nem tudok erdemi infoval szolgalni

Nekem szerencsem volt, mert valaki megvette (ali-n) nem jott be neki, es igy jofogasrol "kukaztam".
- olcsobb is volt egy kicsivel es varni sem kelelt ra. :K

Most is van egy darab TPMS a jofogason 13,000-ert - amit olcsobbkent linkeltem (24 euro).
Megveszi maganak, nem jon be - radob 5000Ft-ot es hulyenek nezi a nepet. :W

"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."

(#123002) hugi0 válasza orion1025 (#123000) üzenetére


hugi0
őstag

WoW gyerekkent hogy imadtam volna egy ilyet (12-14).
(verhovina, romet, jawa mustang - simsonrol meg csak almodoztam akkroiban)

Onsulya ? (te sulyod ?)
Dobfek ? - eleg ?
- gondolom kozut az kerulendo ! ?

[ Szerkesztve ]

"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."

(#123003) orion1025 válasza hugi0 (#123002) üzenetére


orion1025
őstag

Ez nem 14/12, az túl kicsi lenne.

Önsúly passz, gyárilag 45kg, de csak a váz maradt az, kicsit szabdosva lett ő is, lényegében egy full épített motor. Velem teljesen jól megbírkózik, 80kg vagyok, de erősebb rugót is kapott. A dobfék brutális, féltem is tőle eleinte miként fog szuperálni, de jobb a fékhatása, mint a nagyon a brembo tárcsának.... Közúton ritkán használom, nem is az az ő pályája. Kanyargós csapákon, erdőben, földesúton szerintem hatalmas menni vele, néha halálos is amikor meglódul. Ilyen helyeken sokkal fürgébb, mint a nagyobbik motorom, azzal ilyen helyeken nagyon gagyi közlekedni, mert egy dömper hozzá képest, az inkább aszfalton futkozni jó, hasztalan gép, pont mint a BMW terepjárók.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#123004) bacus válasza hugi0 (#123001) üzenetére


bacus
őstag

Arra figyeljetek, hogy ehhez FÉM szelep kell. Sokan beszereztek ilyet a v-strom klubban, ott is szóltam, hogy Garmin kezelési útmutatójában külön figyelmeztetés van erre vonatkozólag, de nem mindenki vette komolyan.

A szelep gumi teljesen elnyíródott pár száz km-en.. Nem játék, mert nagyon gyorsan leereszt, pár mp alatt amit egy 100 km/h tempónál már nem könnyű megfogni egy hátsó esetében sem.

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#123005) bacus válasza bacus (#123004) üzenetére


bacus
őstag


Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#123006) palfitom válasza hugi0 (#123001) üzenetére


palfitom
félisten

Köszönöm!

Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#123007) GTVili


GTVili
tag

Hamarabb jött a 🎅.... 😀

(#123008) Baboss94


Baboss94
újonc

Sziasztok. :R
Valakinek van tapasztalata az ilyen kínai állítható lábtartó konzolok ügyében? :DDD
Érdekelne, hogy csak az "E" betű miatt olyan drága, vagy tényleg van valami oka? :F
Tapasztalat érdekelne leginkább.

(#123009) zgospel válasza Baboss94 (#123008) üzenetére


zgospel
őstag

Nem egy videó van a youtubeon amikor csak úgy eltörnek. 44Teeth idevágó epizódja: [link]
Magyarra fordítva kiemelném a lényeget: "Ne vegyél kínai szart! De ha van a motorodon, akkor vedd le, mert szar!" :))

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#123010) Geresics válasza zgospel (#123009) üzenetére


Geresics
addikt

Mi a KLX-ekkel használunk kínai lábtartót. Mindkét pilóta 100 felett van, ugratgatni os szoktunk, krosszpályán is megállják a helyüket. :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#123011) Geresics


Geresics
addikt

Yamaha Ténéré 700, mint üvöltő Caffee Racer :Y

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#123012) Topiccsendőr válasza Geresics (#123011) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Itt hol van a cafe racer?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123013) Geresics válasza Topiccsendőr (#123012) üzenetére


Geresics
addikt

Nemaz? :Y Sorry. :R
Akkó' mi?

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#123014) Topiccsendőr válasza Geresics (#123013) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

:D
Haaat... siman szetbarmolta? :D

Roland Sandsnek van par hires cafe racerje, az elso kepen a ktm inkabb scrambler es cafe racer egyveleg, az indian meg a fene tudja, de vmi aliranyzata. A 2T, na az az igazi racer.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123015) Geresics válasza Topiccsendőr (#123014) üzenetére


Geresics
addikt

Scramblernek hívhatjuk akkor? 🤔

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#123016) Micsurin válasza Topiccsendőr (#123014) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Jó az a kipu, narancsbőrt megoldja a combon. Ami nincs az nem ráncosodik. :DDD :DDD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#123017) Topiccsendőr válasza Geresics (#123015) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Siman ledobott nehany alkatreszt, es felrakott egy masik kipufogot, hutovedot.

Nehany scrambler:

Persze itt is vannak mar al-al-al iranyzatok, a tw 200 bosozuku, es van tobb sima restomod is ezek kozott.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123018) dellfanboy


dellfanboy
senior tag

hat ezt a black friday dolgot nem viszik tulzasba a motoros boltok... van olyan bolt aki most tart leltart ;]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#123019) etnies válasza dellfanboy (#123018) üzenetére


etnies
senior tag

Itt sem nagyon pörögnek, mindenki ad 20%-ot mindenre és ennyi. Az a Rukka nadrág volt érdekes, amit pár napja linkeltem, amúgy csak a szokásos akciók mentek.

Sportsbikeshop 50%-ig
Infinity mindenre 20%

Ők szállítanak Magyarországra, úgy tudom.

Vettem pár dolgot BF akciókban, más cégek jobban megerőltették magukat. (pl Samsung tablet 379 helyett 279, Adidas ruházat 50%. Nintendo 50%, stb)

[ Szerkesztve ]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#123020) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Az MSP- n 10% kedvezmeny van az oem alkatreszekre. Olasz-japan, mindenfele. En mar nyomom is az order gombot.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123021) Pocee válasza Topiccsendőr (#123020) üzenetére


Pocee
senior tag

nem írják meddig tart?
látom már. :R

[ Szerkesztve ]

Mr.Brightside

(#123022) Pocee válasza Topiccsendőr (#123020) üzenetére


Pocee
senior tag

Azt meg lehet kérdezni, hogy egy szerviz milyen alkatrész százalékkal dolgozik? vásárolok egy helyen alapból kaptam 15%ot de találkoztam egy sráccal ő 30at kap ugyan azon a helyen, nyilván új vagyok még csak puhatolózom mielőtt pofátlanul alkudni kezdek. :)

Mr.Brightside

(#123023) bacus válasza Pocee (#123022) üzenetére


bacus
őstag

Az autó szervizek nagy része az alkatrészeken rengeteget keres, gyakorlatilag minden kedvezményt ebből adnak (pl mikor belengetik, hogy elengedik a munkadíjat egészben vagy részben). Mert azt az ügyfelek többsége könnyebben kifizeti az alkatrészt (mert ha kell hát kell), mint azt, hogy ketten 4 órát dolgoztak rajta. :(
Ha bemész bármelyik unix vagy bárdiba még magánszemélyként is pár perc alatt adnak neked (is) 40% a listaárból ! Nekem ez a tapasztalatom, de az elmúlt 1 évben nem vásároltam ilyen helyen.

[ Szerkesztve ]

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#123024) tboldi válasza bacus (#123023) üzenetére


tboldi
nagyúr

A Bárdinál magánszemélyként csak 10-15% jár, az Unix meg átváltott pontgyűjtős rendszerre, a következő alkalommal vásárolhatod le őket.

[ Szerkesztve ]

(#123025) Topiccsendőr válasza Pocee (#123022) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ezt sajnos nem tudom, olyan a rendszerunk, hogy beirom, mit csereltem, plusz munkaora, reszosszegek vannak, meg a vegen a szam, amit fizetnek. Hogy nekunk mennyiben volt, azt nem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123026) zolee5016 válasza bacus (#123023) üzenetére


zolee5016
őstag

Ezért kell megvenni neked a cuccot...130 k listaáron a motoromhoz az alkatrészhalom ,ez mivel s cégünk Bárdis alig 70 k volt.A szerelönek meg egybe viszem,mit csináljon és pont.Úgy is kerestem szakit,hogy előre mondtam az alkatrészeket ên szerzem be..( kerékcsapágyak,tömítéscserêk,szívocsonk,karbimembrán olaj+ szűrő,fêm fékcső,)mert az azért tényleg durva,hogy amit beszerezhetsz 5 k ból azért 23-at kérnênek el( pl Karbimembràn 4 db)Nem sajnálom a motorra a pênzt nadena....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123027) etnies válasza zolee5016 (#123026) üzenetére


etnies
senior tag

Én is így csinálom.
Minden szerelőmnek elmondom, hogy ők adják a folyadékokat, én viszem a _gyári_ cserélendő alkatrészeket. A kicserélt alkatrészt kérem szemlére meghagyni vagy dokumentálni a cserét.
De azt is mindig elmondom, hogy dolgozhat nagyobb órabérrel, mint szokott, mert nem az ő pénzére fáj a fogam. Amit elvárok a maximális alaposság és odafigyelés és ezért hajlandó vagyok fizetni is többet.

Lehet, hogy ezért van az, hogy bár 17-18 éve napi szinten motorozok, de eddig semmilyen műszaki gondom nem volt soha. Az igazság hozzátartozik az is, hogy minden motor nálam tölti az idejét 0 km óta (kivétel a DL, azt 1000 km-el vettem).

"önmagam hite vagyok magamban"

(#123028) zolee5016


zolee5016
őstag

De azt is mindig elmondom, hogy dolgozhat nagyobb órabérrel, mint szokott, mert nem az ő pénzére fáj a fogam. Amit elvárok a maximális alaposság és odafigyelés és ezért hajlandó vagyok fizetni is többet.
Ezt kihagytam,de én is így teszek....lelkiismeretes munkát kérek,és ha valami gyanús ne tartsa magába,hisz ő a szaki....de azért nem fizetek,mert az alkatrész hetekig csúszik,ő meg foglalási,tárolási költséget is kér.....mert a márkaszervízeknél ez is egy pénzkereseti buli...

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123029) Topiccsendőr válasza zolee5016 (#123026) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Milyen motor karbi membranjat kapod meg 5k ert? Sornegynel barmelyiknek leginkabb a darabara lenne a 23k, legalabbis az oem. Utangyartottat biztos kapsz ennyiert, csak az vagy jo lesz, vagy nem.

En szemely szerint egy kisse tulzonak erzem azt, hogy dokumentalni kell vkinek a munkajat, es az ilyen velemenyt, hogy ennyire lehuznak epp valaminek a tarolasaert. Egy nagy erteku alkatreszt, vagy olyat, amit ritkan vesznek, esetleg ennek a kombinaciojat, soha senki nem fog raktaron tartani, mert penzkidobas, es ilyen alkatreszbol nagyon sok van, milliokat lehetne beleolni, es soha nem jonne vissza, mert amint elmondod az alkatresz arat, elajul az erdeklodo. Inkabb megdrotozza valahogy.

Biztos van lehuzas, de en mashol keresnem, nem ilyen dolgoknal.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123030) orion1025 válasza zolee5016 (#123028) üzenetére


orion1025
őstag

Én pont ilyen dologgal oboáztam be az egyik motoromnál, megrendeltem a nem olcsó csapágyakat és szimeringeket, végül kiderült, hogy több csapágy rág, és a szimering sem tömít megfelelően. Végül a szerelőm intézte az újakat, jóval olcsóbban, azóta is teszi a dolgát a blokk, pedig nincs kímélve. Szóval ezzel a saját cuccom viszem dologgal is be leszet szopni, nem is kicsit. Nálam a csapágyakat a cég nem is volt hajlandó visszavenni ( a szimeringet nehéz bizonyítani, hogy kaki volt ), így dupla bukó. Az már egy másik történet, hogy jó ideje magam csinálok mindent a motorokon...

[ Szerkesztve ]

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#123031) zolee5016 válasza Topiccsendőr (#123029) üzenetére


zolee5016
őstag

ritka alkatrészekre akkor van szükség,ha nem karbantartott motoron a kisebb hiba generálja a nagyobbat,illetve ha pl esés ,vagy baleset következménye a hiba...rendszeresen szétdöntött blokknál ilyen nem igen fordulhat elő....ez most nem pont az enyém típusa de az enyém is ennyi volt akciósan...csak figyelni kell és készülni a cserére...LINK
Az enyém 40000 km-es lett és 20 éves lassan...szeptemberben elvittem a szakihoz,átnéztük,minden gumialkatrész cserét ,tömítéseket,szelepszárszimmeringet,mindent kicserélünk.....azért a 58k-s full full tömítéskészlet is csak 37 volt és biztos hogy jó lesz...miért ne lenne....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123032) zolee5016 válasza Topiccsendőr (#123029) üzenetére


zolee5016
őstag

de azért az neked is feltűnt,hogy a "nevesebb" márkaszervízek úgy mennek neki a dolognak,hogy hozott alkatrésznél +30% munkadíj......na vajon miért??
Mégegyszer írom....egy forintot nem sajnálok a motortól....sem a szerelőtől aki megcsinálja ,és aki még rábeszél plusz dolgokra is,ha az épp szükséget mutat...az én paripám most van abban a korban amikor már átfordul a képlet,nem éri meg a belefeccölt pénz a plussz törődés mert soha nem termeli ki anyagi értelembe...soha nem látom az értékén többet...de nem is ezért vettem..azért mert ez volt a vágyam,mert velem fog elpusztulni,és nem a gondatlanság miatt.A Bt -t is így tervezem megvenni...Teljesen másképp láttam ezt 10-en 20-on éve ,de most így próbálok bánni velük....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123033) Topiccsendőr válasza zolee5016 (#123031) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Megint ismetlem magam. Vagy akkor van szukseg arra az alkatreszre, ha epp az romlik el, es 100 emberbol 99 hanyattvagja magat, hogy az milyen draga, es inkabb nem keri. Altalaban ez szokott lenni.

De ez egy kinai membran kinabol. Pont errol beszelek.

Markaszerviz altalaban oem alkatreszekkel dolgozik. Ha te viszel oda nem oem alkatreszt, akkor vajon lesz szopas nemelyik utangyartott alkatresznel? El tudom kepzelni, hogy ezert szamolnak fel pluszt.

Miert ne lenne?
Mert egy japan membran 20-30 evesen is jo szokott lenni, az utangyartottat meg nemelyik tipusban evente csereled?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123034) zolee5016 válasza Topiccsendőr (#123033) üzenetére


zolee5016
őstag

Az megnyugtat ,hogy nem egyedül döntöttem....a kollega hívta fel rá a figyelmem és ha ő megbízik benne ,akkor én is....OEM-et a kerékcsapágyakból rendeltünk..
-viszont van egy kérdésem.......Ti mit tennétek...tavasszal dobtam fel Dunlop Arowmax gumikat.R17-tól jött 20-as DOT-tal......belement kb 13k km....az első gumi oldalám elég sűrűn 1-2 cm-es repedések jelentek meg...tegnap figyeltem rá fel,mikor nyomást ellenőriztem....a hátsó hibátlan......szilikonozni nem szoktam...csere?reklamáció?

UI: Persu: egy gumialkatrész,főleg ami benzinnel érintkezik,az max 5év...de ha a boldogsághoz 2 évente ki kell dobni....ám legyen..!!!

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123035) Topiccsendőr válasza zolee5016 (#123034) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Marmint max 5 evet bir az utangyartott? Nagyon max, optimistan szamolva.

Gumit hasznalnam tovabb

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123036) zolee5016 válasza Topiccsendőr (#123035) üzenetére


zolee5016
őstag

igen...
ahogy a típustársam mondaná: ezeknél a motoroknál már a szezonvégi karbantartás nem elég ,hogy olajcsere -szűrő,légszűrő csere meg fékfolyadékellenőrzésből áll....komplettebb odafigyelést kérnek...egy évente 1x karbiszinkron már nem lehet kérdés...ez alap....
valahol ez már anyagi öngyilkosságnak tűnhet egyesek szemében akik max 4-5 éves korukig hajtanak egy motort majd ülnek át másikra.De aki típusfetisiszta,az tudja és nem érdekli....ugyan nem jó párhuzam,de van aki évente belefeccöl többszázezret egy MZ-be is...de én nem tudom bántani őket,neki az kell....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123037) Micsurin válasza zolee5016 (#123036) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Évente? Ott vagy szar a karbi vagy nagyon komoly zűr van a kompresszióval. :D

Nem voltak fiatal motorjaim de még soha nem kellett évente foglalkozni vele még a kis koreain sem amit 32 ezertől 60 ezerig hajtottam igencsak nagy általánosságban ~kopp gázon. :D

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#123038) zolee5016 válasza Micsurin (#123037) üzenetére


zolee5016
őstag

ahhoz hogy ellenőrizd nem kell szarnak lennie....de ha már ott vagy megcsinálod....kb mint a guminyomás...nem akkor kell pumpálni,ha felnin futsz.....vagy a fék....ha vason fog akkor dobod el....na ezek is olyan apróságok,amik komolyabb ,ritkább alkatrészek hibáját.....van olyan ismerősöm aki,komplett karbisort kellett vegyen,kiesett 2 hónapra szezonból , mert jóvanazúgy hozzáállással volt a gépe iránt ,és nem értette, miért kell a motorom minden télen átnézetni....mert az csak + pénz...meg a régi motorja is elvolt évekig piszkálás nélkül....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123039) Somatom válasza Topiccsendőr (#123033) üzenetére


Somatom
veterán

Bár nem motor, de jó példa. Elmentem a Fordhoz kerékcsapágyat venni. Arra nem vette a Ford a fáradtságot, hogy az "OEM" csapágyat átcsomagolja. SKF csomagolásban tették elém. Lelestem a számát, átmentem az SKF -hez.
-Á, Ford kerékagy csapágy. Tessék parancsolni.
A felét fizettem az "OEM" csapágyért.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#123040) etnies válasza Topiccsendőr (#123029) üzenetére


etnies
senior tag

Egészen addig fogod túlzónak érezni, amíg egyszer át nem basznak.

Pl. amikor kifizetem a gyári olajszűrőt (sárga), alátétet (1000 Ft), és a következő olajcserénél, amit magam végeztem el, találtam egy utángyártott szűrőt (piros) és egy nem odavaló alátétet. Mindezt az egyik legnagyobb magyarországi Honda kereskedésnél követték el.

Innentől kezdve csökkent a szervizekbe vetett bizalmam, és csak olyan helyre viszem a motorom, ahol nyomon követhetem a fejleményeket. Ezután jártam a Honda Takoberbe, ahol plexifal mögül lehetett nézni mindent.
És mivel lehetett nézni, nem is néztem, hanem könyvet olvastam inkább.

Szerencsére találtam ilyen szerelőt Londonban és Budapesten is.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#123041) GTVili válasza Somatom (#123039) üzenetére


GTVili
tag

Ez is példa....és még ráadásul motor is. :K Mikor hozzám került a Morini, bizonyos fordulaton eszetlenül rángatott. A vizsgálódást követően kiderült, hogy a TPS (fojtószelep érzékelő) a ludas. A gyári alkatrész nagyjából 40e.... :Y Rövid guglizást követően rájöttem,hogy több Ducati-t is szerelték ezzel az érzékelővel... lejjebb is ment az ár ~32e-re.... :W ....
Nem adtam fel és tovább kutakodtam. Tipusra, gyártóra...kereszt referenciákra.... mígnem ráleltem... Fiat Seicento... az 1.2-es motorhoz való érzékelő.... 6500Ft-ért.... :K

(#123042) etnies válasza GTVili (#123041) üzenetére


etnies
senior tag

Ugyanígy jó a Suzuki DL-re a Suzuki Swift TPS-érzékelője is

"önmagam hite vagyok magamban"

(#123043) zolee5016


zolee5016
őstag

Azt sem szabad elfelejteni,hogy pl az én esetemben is az OEM -Parts márcsak a robbantott rajzai miatt releváns...a motor 90%-a már nincs gyártásban....sehol...amit meg csinálnak jóeséllyel kínában.....esetleg az Athena átcimkézi .Egy skf csapágy meg lehet jobb is lehet , mint valami kina edition...

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123044) Topiccsendőr válasza etnies (#123040) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kurtak mar at szervizben. Magyarorszagon nagy esellyel az elet minden teruleten at akarnak kurni.
Banki alkalmazottol, a pektol, az orvostol nem kersz dokumentaciot. Olyan szintu hianyossagok, amit alapvetoen nem eszlelsz akarcsak a motorod mukodeseben- nem szol bele semmibe, csak mas az alatet es az olajszuro. Ezt minden teruleten ugyanugy megkapod.
A bankban, a mosogepszerelotol, a gazostol, a komuvestol, az orvosnal.

Maskepp fogalmazok. Mivel ebben dolgozom, ha nekem valaki azt mondana, hogy dokumentaljam a munkamat neki, azt elhajtanam a picsba, holott nem vagyok hanyag ember.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123045) Topiccsendőr válasza Somatom (#123039) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem jo pelda, mert motoroknal nagyon sok olyan alkatresz van, amit nem tudsz igy megvasarolni, es a japan alkatreszeknek horror aruk van.
Muanyag lancvezeto 30e forintert. Fotengelyjelado 90e, fent emlitett karburator membran darabja 25e. Senki nem gyartja le neked, vagy nem ugyanolyan minosegben.
Vagy meg regebben etnies emlitette hogy ugyanaz a lambda szonda a dl-nel mint valamelyik autonal olcsobban, holott nem ugyanaz, csak mukodik vele.
Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123046) etnies válasza Topiccsendőr (#123044) üzenetére


etnies
senior tag

Szíved joga. Én viszont adok a szerelőmnek mondjuk a 120 helyett 150-et, 10 képért, mindenki boldog.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#123047) zolee5016 válasza Topiccsendőr (#123045) üzenetére


zolee5016
őstag

Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.
Sajnos ez az ami nincs mindig így.....főleg a korosabb típusoknál.....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

(#123048) Biqci


Biqci
aktív tag

Hát nem tudom srácok, lehet én csinálom rosszul, de úgy vagyok vele, amit meg tudok magam csinálni azt megcsinálom, de amit nem, azt elviszem a szervizbe és oldják meg. Majd a végén kifizetem amit kérnek. Ráadásul nálunk nincs olyan, hogy megvárom, max. gumicsere esetén. Eddig talán egyszer volt, hogy megvártam a melót, mert olyan rövid ideig tartott, hogy nem volt értelme elmenni. De ez is kocsival történt. Motor mindig ott marad és a megbeszélt időpontban érte megyek. Eddig sosem volt gond, mindig időre elkészült, soha nem csesztek át...

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#123049) Topiccsendőr válasza zolee5016 (#123047) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nagyon a tipistol fugg, de eleg sokhoz mai napig kapsz fobb kopofogyokat. De a jelenseg alapvetoen az, hogy a korosabb tipust senki nem viszi el markaszervizbe, mert 25e 1 darab membran, amibol 4 kell. Egy korosabb tipus erteke pedig kb 300-400e forint. Legalabbis amirol te beszelsz.
Azonnal elvagodik mindenki az alkatreszarakra, ezert keresi mindenki, hogy mire lehetne lecserelni azt.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#123050) etnies válasza Biqci (#123048) üzenetére


etnies
senior tag

Persze, én is így gondoltam régebben.

A 20 éves autómat elkezdte enni a rozsda a hátsó két kerékíven.
Szerencsére van a családban egy lakatos, akinek sokat segítettem, megcsinálta anyagárban.
Megvette a javító íveket, a doblemezt meghajtogatta kézzel. Küldi a fotót, az előző javításnál némi újságpapír is bekerült a fényezés alá...
A kocsit a tesómtól vettem, mondtam neki, hogy még egyszer ne vigye oda fényeztetni semmilyét, ahová a Hondát vitte. El volt képedve, mert nem okosba csináltatta, hanem neves műhelyben, drága pénzért.

Én már úgy vagyok vele, hogy jó a bizalom, de jobb az ellenőrzés.

"önmagam hite vagyok magamban"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.