- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
- Google Pay használata Magyarországon
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Írtál nekik e-mailt is, vagy megnézted a shop kínálatot?
Kis millió alkatrész nincs a shop-ban, de be tudják szerezni.
Ilyenkor én mindig azt csináltom/tam, h megírtam előre az e-mailt, aztán csoportos küldés.Egyébként - nem tudom mennyire kemény anyag - de szerintem nem hülyeség megkérdezni valami esztergályost, mivel szvsz ez esztergálható, ha megvan az anyag neve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
válasz DonThomasino #8022 üzenetére
Van másnak is hasonló. Új vagy használt?
Régi vagy új CBR600F vagy még túrásabbnak CBF
Kawasakinál ER6F
Suzukinál most nem tudom, hogy mi megy ezen a téren (Gladius csupasz), régen GSX, ill. kezdőmotornak és sportosnak álcázott túramotornak GS500.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
válasz Daywalker #8045 üzenetére
Nem erről van, szó. Még ha annyi lenne is megvenném nem ez a lényeg.
A runner által linkelt boltok egyikében sincs.
Képesmotoron néztem, 1 embert találtam, azt mondta kell lennie mert motorbontással foglalkozik.
Nos elküldtem a méreteket, a képet, azóta e-mailre nem válaszol, telón elérni meg nem tudom.
Felénk Szabolcs megyében meg nem érik egymást a bontók sajnos.
Pesten és környékén illetve a Dunántúlon azért több bontó van, ahol akadna ilyen.
Kerestem én a képesmotoron is törött, vagy sérült motort, de 1. nem találtam, 2. legtöbb ember az anyámba elküld, ha mondom neki, hogy de nekem csak ennyi kellene a törött motorról, nem pedig az értékesebb dolgok. Ha meg a farokidom nincs sérülve a kutya nem fogja nekem ideadni az a 2 gumit, mivel akkor az üléspúp kotyogni fog ahogy nekem is.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #8044 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen gumiszarok általában 700-1000 ft között mozognak gyáriban újonnan...legalábbis a kawánál.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8040 üzenetére
Vannak jo atmeneti motorok csak dragak. Pl Ducati Multistrada. EZ eleg jo mindenes. Csak egy vagyon Vagy pl egy Aprilia Tuono, ami valojaban egy kenyelmesitett naked sportmotor.
Sokszor a sportturak azok inkabb tura motorok. Nyulos vaz/lengovilla, kenyelemre hangolt gyegebb minosegu futomu, fogyasztasra es nyomatekra hangolt blokk, alacsony ar. Iyesmik ezek. Kicsit sportosabb ulespozicio, meg sportos design es ra van fogva hogy sporttura
Kerdes mi neked a hobbimotor. Ha csak ugy raulesz es gurulaszol, meg tura. Akkor egy alap japan naked bike is boven eleg. Ha koridot akarsz hajkuraszni a ringeken, akkor mar nem annyira
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DonThomasino #8040 üzenetére
Ilyen szintű átmenet szerintem nincs.
Talán a már említett F4i, ami inkább sport, mint sport-túra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DonThomasino
veterán
válasz yodamastah #8039 üzenetére
Nincs olyan kategória ami ötvözi a sporttúrát és a supersportot?
Nekem főleg hobbimotornak kéne esetenként túra." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8038 üzenetére
Horvatorszag.
Szupersporban az a jo hogy kapsz egy motort oriasi tartalekokkal. A vaz a futomu es a fek kivalo, nagyon nagyon sokaig bosegesen eleg. Szilard utburkolaton legnagyobb biztonsag is szupersporttal lesz. A gond csak ott van hony brutalisan stabilak a sportmotorok. Teljesen atom stabil vegsebessegen is. Lapra dontod 160al es nem gond neki, erre van tervezve. Egy kezdo gyorsan elbizza magat egy ilyen motoron, aztan a hipp hopp megy a levesbe....
De pl csak meloba jarni eleg hulyeseg sportmotort venni. Nem igazan arra valo hogy 50el gurulassz vele a kocsik kozt... Persze hasznalhato, bp-en is rengeteget motoroztam sportmotorral, de egy alacsony sulypontu motor, vagy egy nagyobb robogo 30-60 kozotti temponal konnyebben hasznalhato.
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
válasz yodamastah #8037 üzenetére
Zsír. Hol van ez a kép?
Nekem nem lenne semmi bajom a túrával és sporttúrával sem
gondolok itt a műszaki adottságokra.
Viszont bármelyikre ránézek és az jön le hogy NEM.
De ha egy szupersportra nézek akkor az jön IGEN EZ KELL.
Remélem nem néztek gagyásnak de tényleg így van." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8034 üzenetére
Ha fogalmad nincs milyen motor felelne meg neked, olyat vegyel ami olcso, es relativ konnyen tovabb adhato hasonlo aron. En az elso motoromat 3 honap utan lecsereltem, mert rajottem hogy mast akarok. Nem is buktam rajta sokat, de csak mert nem ujat vettem.
En sokat turaztam sportmotorral. [link] Teljesen hasznalhato. De nem puhapocsoknek valo. 2x farasztobb mint egy tura motor.Ha megtanultal jol ulni rajta, akkor nem fog soha fajni a csuklod, de faraszto ez teny. Mindennapokra is teljesen jo, de a magas sulypont miatt varosban nehezkes vele forglodni. Egy sportmotor versenypalyan erzi otthon magat, nem a kocsisorok kozt.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz DonThomasino #8034 üzenetére
sokan túráznak 600-as meg 1000-res gépekkel, amivel én 3 km-t nem tudnék menni városban.
vannak papírformák, amivel próbálják bekategorizálni a motorokat, de ez szerintem teljesen rider-függő.
nekem elbírja a seggem minden téren a cbr600f-et (3 szezon, 30k km munkába, túrára, pályázni), de valaki ugyanerre használja az RR-t, míg mások egy transalp nyergében is kényelmetlenkednek...
rá kell seggelni, ki kell találni mi jön be neked. amit mások mondanak, az meg a saját véleményük az adott gépről.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #8024 üzenetére
a régi cbr600f maga volt a szupersport motor, csak később megjelent az RR, ami még szupersportabb lett,
az új cbr600f pedig egy hornet ruhában, sosem akart szupersport lenni
a régi valóban 110 lóerő, nekem az van. az új viszont mivel egy hornet, ahhoz kell hasonlítani!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
DonThomasino
veterán
Ha veszek egy supersport mocit, akkor az
mennyire használható mindennapra illetve túrázásra?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8031 üzenetére
Hasonló.
Még ilyen az er6s is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
titko
tag
válasz yodamastah #8027 üzenetére
Pont az én mocimat linkelted
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8029 üzenetére
Sport túra.
Lehet vele száguldozni, lehet vele jókat túrázni, meg csak úgy céltalanul kanyarogni, lépésben haladni, városban szaladgálni. Nyomatékból megy, nem kell forgatni mint a sor4-eket.
A hangjuk pedig...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz DonThomasino #8026 üzenetére
SV650S? 500e-től vannak millió fölöttig.
Nyomatékos, megbízható konstrukció. Jó a fogyasztása, a blokk szinte elnyűhetetlen.
A V2 nem hazudikCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #8025 üzenetére
PL ez: [link]
Volt ilyenem. Valami 90e km-nel jar azota. Mukodik es jol van Nem egy mai design, de tanulni meg benazni pont jo
-
yodamastah
őstag
válasz DonThomasino #8020 üzenetére
Egyszer felultem erre a Diversionra. Megloktem az elejet allo helyzetben, es 4et lengett mire megallt a hintazas. Le is szalltam rola izibe
Tanulo motornak venni kell 5-600k-ert egy 2002es 600as fazert. Tonkretehetetlen, olcso, bukni nem lehet rajta. Egy zsir uj Diversion ha felborul van rajta 500e kar....
Persze ha nem szamit a penz akkor go
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #8023 üzenetére
Szép ez a vas, de most nézem, h csökkent a teljesítménye?
A régi F4i tudomásom szerint 110 lovas volt, az új meg 103? Nyilván nem különbség, de általában a tendencia az, h évről évre erősebbek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz DonThomasino #8022 üzenetére
cbr600f
ez erősen teszkósított szupersport, szóval nem nevezném annak, de a legendás f4i utódjának igen. az pedig egy idomos ruhába öltöztetett mindenes volt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DonThomasino
veterán
válasz Integra #8021 üzenetére
Egyenlőre, csak nézegetek olvasgatok.
Igazából az egyetlen motor ami nem supersport
ránézek és azt mondom tetszik.
Van hasonló modellje más gyártónak?A diversion egy ránceflvarrot modell?
Diversion F és a Diversion /ABS
között csak az ABS a különbség?
[link][ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Integra
titán
válasz DonThomasino #8020 üzenetére
szép bringa nagyon, teljesen jó motor kezdőnek, ahogy a cbf600 is.
nekem annyi nem tetszik benne mondjuk, hogy hiába festették le az elejét feketére, azért az az első villa meg fék elég olcsójános cucc.. már a most futó fézeren is ilyen van, a régi karbis fazer r1-ről származó féke kenterbe veri.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DonThomasino
veterán
Ki mit gondol?
Mondjuk tanuló motornak..." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Integra
titán
mo-i szolgáltatóknál kb reménytelen.
egyedül brit műsorszórásban találtam eddig csatornát, de ott a northwest is ment, meg a macau és a többi utcai verseny.. ma ránézek hogy a tt-ről lesz e, talán a brit eurosport-on.8016: mert sosem voltál ott még. egyszer kimész és véged. ennél nincsen tovább, ez a max amit ma csinálni lehet. ők a legjobbak, teljesen beteg mind
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
ezt a sisakot esetleg ismeri valaki?
vagy magarol a markarol van altalanos tapasztalat? -
Djuree
félisten
igen, ez igaz, ezzel tisztában vagyok, de én a yoda által írt esetre írtam, ott a motoros volt a vétkes, saját hibájából történt a baleset. sajnos pillanat alatt megvan a baj
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
emre
veterán
Kb azért mert a motoros balesetek jelentős részében a motoros vétlen, szenvedő alany, és ezért motorral max megúszni tudsz egy csattanást baromi szerencsével, de kivédeni nem nagyon van rá lehetőség, mint a lengyel kirándulók, vagy mint ennél az esetnél
Az előzőekben yodamastah által említett esetről semmit nem tudok, nem arra reagáltam.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #8001 üzenetére
hát erre mit mondjak? én miért nem haltam még meg? ennyi....
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #8001 üzenetére
Sosem értettem az ilyen embereket, de komolyan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
veterán
válasz yodamastah #8001 üzenetére
szegény motor
mod:
"gabesz"-ra nehéz idők várnak...[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
yodamastah
őstag
Nos ebben a tortenetben a tanulsag (sajnos sokadszor). 1. Az uljon (sport)motorra aki kepes kontrollalni magat es kepben van. 2. Senki ne adja oda masnak ha nem bizos benne hogy az ember az 1.-es pontnak megfelel. Amugy no comment
Ma délután rakom fel a motorra az új ülés szivacsot... hallom az elkerülőn valaki rettenetesen tolja a gépnek. (Gondoltam megnézem, de aztán mégse mentem)Vagy 5x - 6x karikázott föl-le, mikor elhallgatott a motor... na mondom havernak, ez tuti perecelt. ...és tényleg úgy volt. A srác életében talán 3x ült motoron, erre elvitte Gabesz haverom 750-es gixerét. A pályáról tudni kell, hogy egy hosszú nyújtott kanyar az egész... szinte nem is kanyarodik az út. 5 teliben nem bírt megelőzni egy kocsit, mikor kerülte, lesodródott az útról, ott egy baszott nagy betonárok van. Azt teli verte. Onnan átpattant a gátra és még 200 métert repült, kb. 5 méter magasan mint egy rongybaba... letarolt mindent A motort állítólag 10cm-es darabokra törte széjjel. Nyugodj Békében Kurucz Gabi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok