Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Bogyó bá'
nagyúr
Az ER-5 nagyon öreg, és nem is problémamentes típus...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Micsurin
nagyúr
Prímér lánc csörgésén kívül amivel elmegy még vagy 10-20 ezret mikor elkezd zizegni miről tudunk?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
csoki46
aktív tag
Akkor inkább ER6/versys
Bogyó bá'
nagyúr
Kormány szitálásra/csapkodásra hajlamos, a hátsó teleszkópok döglenek ebben a korban - a gyári új 100e Ft, a 25 ezres utángyártott (Louisos) meg alapból xar. (Van ER-5-ös ismerősöm, a 2005-ös, keveset futott géppel is szopott eleget... ...aztán megszabadult inkább tőle)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Bogyó bá'
nagyúr
A srácnak volt még önindító-lánc (???) és vízpumpa gondja is - a primerláncon kívül. Lehet a km nem volt valós, de csúnyán belenyúlt anno sok éve...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Topiccsendőr
addikt
Bovebben leirnad az "alapbol szar" louis telot
Es a "szopott eleget"
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Kicsit szerencsetlen a kornyezetedben egyetlen motorbol kovetkeztetni.
A gs el is lehet szopni eleget, atugrik a vezerlese, a szabadonfutoja megkotlik, toltes problemak. Vagy km oraban 30 ezerrel kopott fotengelycsapagyak.
Csapkodast ugyanugy elolehet idezni itt is.
Akkora hatalmas kulonbseget nem latok a ket motor kozott.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Bogyó bá'
nagyúr
Nem mostanában volt - én akkor még 125-ösöztem. Azóta vett egy szintén öreg Kawa Z750-et, azzal meg semmi baja nincsen a srácnak.
(#112006) persuader: Amit a Louis az ER-5-höz kínál hátsó telót (kínai xar), annak sem a hosszúsága, sem a keménysége nem egyezik a gyárival. ez utóbbi nagyon nem - megszűnik a motor hátulja rugózni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
csongi
veterán
A soha el nem romló japán!!
Csak japánt vegyél mert azok aztán....
Ne vegyél ER5-öt mert sok vele a baj. De hisz ez japán....
Szegény kezdő motorosnak az életkedve elmegy mielőtt a motorra ülne.
etnies: Természetesen a lakhelyedhez közelit érdemes keresni, már ha találsz. Nehéz lesz...
Első jótanács, beszélgess vele picit. Hamar kiderül melyik nemzet motorja számára az igazi, és melyik a legxarabb.
Nah pont ahhoz ne vidd
persze ha típus ismerete és jártassága van, az jó, de ha fikázza a másik gyártmányt hagyd ott. Butaság és szűk látókörűség.
Jószerével vehetsz bármit. Állapotot veszel, és nem nemzetiséget. Mindegyiknél ki lehet fogni jót is meg xart is.
Ha kezdőként keresgélsz, egy 50-80Le vas bőven elegendő.
Nem a technikás egyenesben kell teljesíteni . persze ha sebesség ad élvezetet és az egyenes száguldozás, akkor had mennyen
Ha van rá keret akkor ABS legyen, és ami belefér biztonságtechnikai oldalon.
Ha szűkebb a keret, akkor ABS nélkül is van élet, eddig is volt a rizikó faktor valamivel nagyobb, a biztonságos motorozáshoz.
Továbbra is üléspróba szükséges. Mocsok kellemetlen, mikor a kiszemelt szerelemmel nem bírsz el. Láttam ilyet betyár kényelmes volt ,meg minden, meg full extra.. csak éppen nem volt elég fizikum talpra állítani mikor eldőlt a csöppség.
Ezek a felesleges tanulópénzek.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Az a baj, hogy ezek az olcsó "kezdőmotorok" már mind öregek, manapság meg nem nagyon árulnak újonnan ilyesmit. A többségét tényleg "első motornak" vették, egy-két év után túladtak/túladnak rajtuk - szinte mindnek "ezer" gazdája volt már, és a karbantartás jó esetben kimerült az alkalmankénti olajcserében. Elhasználódtak és ennyi...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
z123456789
addikt
Sziasztok!
Thor Sentry XP-t használ valaki? Érdekelne a méretezése. Viszonylag sürgős lenne. :/
Köszönöm.
csongi
veterán
Ez kb így is van, ezért mindegy, hogy japó vagy dzsigoló .
etnies
senior tag
Köszi, én 20 éve motorozom, 300.000+ km :)
Én a srácnak írtam, kezdőmotort keres, a listából kiszedtem azokat, amelyek szerintem kezdőknek jó. Természetesen szubjektív. Egyébként az ER-6 tényleg jobb lehet, de nem az első évekből, ott gáz lehet a vázzal.
"önmagam hite vagyok magamban"
Shin Chen
tag
Mióta olvasom ezt a fórumot azóta az a kép alakult ki bennem, hogy alkatrésszel megpakolt utánfutóval kell majd járnom, mert kb 50 kilónként le kell majd állni az út szélére bütykölni valamit bármilyen géppel is vagyok
Viccet félretéve, jobb előbb tudni a hátrányokat mint később tudatlanul benyalni valami kellemetlen gikszert
Ezért is keresek olyan gépeket amikhez van alkatrész, plusz nem annyira kényesek/problémásak felhasználástól függően, így jutottam a fent felsorolt gépekhez.
Anno suliban az ER-5, CBF600 , Hornet, zr700-hoz volt szerencsém, az első kettő nagyon tetszett, utóbbiak kevésbé. Ettől függetlenül jobban tetszenek a túraendurók, főleg mivel viszonylag magas is vagyok (189cm) így az üléspozíció (is) kényelmesebbnek tűnik.
Először még városban 'gyakorolnék', utána merészkednék hosszabb-rövidebb távokra.
Mivel már ebben a szezonban szerettem volna, kissé viszket a hátsóm, de ahogy magamat ismerem majd' fél évig fogok még járni kelni mire meglesz a valódi favorit
Szerk:
(#112009) csongi
Suliban egyszer sem dőlt el az aktuális motorom, mikor gyakoroltuk a felállítást CBF600-al nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
etnies
senior tag
21 éves Civicem van Magyarországon, 5 éve van nálam, kipufogó rohadt el, amúgy semmi baja.
Állapot számít, nem a kor.
"önmagam hite vagyok magamban"
Topiccsendőr
addikt
Hat ha te angliaban vagy, az auto magyarorszagon, ez a hiba azert igy is gaz :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
csongi
veterán
Akkor most már ezt is tudjuk. A magasságoddal nem lesz baj.
etnies
senior tag
Család használja, harmadik autóként.
"önmagam hite vagyok magamban"
Topiccsendőr
addikt
Akkor rosszul latod a helyzetet. :D
Ennyire nem dramai, de az sem allja meg a helyet, amit altalaban hallasz, hogy megvette vki nagyonolcson a motort, nagyon hajtja, es egyszeruen megolhetetlen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
etnies
senior tag
Na ja, nekem évi 100.000-ban van a 6 hétig használt autó. Olaj, szűrők, néha gyertya, téli gumi fel és le, biztosítás, adó, klíma töltés/ellenőrzés.
Semmi sincs ingyen.
"önmagam hite vagyok magamban"
Topiccsendőr
addikt
Hat meg amit en szoktam tapasztalni, hogy azert nincs a motornak baja, mert egyaltalan nem eszleli.
De nekem azonnal feltunik, hogy gazadasra keslekedik, vagy nem ugy indul, ahogy kellene, jobban megnezve meg ra lehet kolteni csak alkatreszekbol a motor aranak 10% at, es akkor meg a titokzatos gazkeslekedes kideritesenek munkaorait nem szamoltuk, de a tulaj fejeben az van, hogy soha semmi baja nem volt, es nem kellett kolteni ra. Szoval ez is erosen relativ.
Amikor ezt hallom, hogy semmi nem ment tonkre soha benne, akkor mar latom a dollarjeleket, ha kozelebb mennek a motorjahoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
Na én meg július 17 után végre visszakaptam a motorom immáron helyreállítva 1-2 apró helyen látszik közelről nézve a vázon és a segédvázon hogy megkarcolódott, de egyáltalán nem vészes és tényleg közelről kell nézni. Majd még egy hazai elismert mesterrel megnézetem ha lesz alkalmam, hogy ő mit mond rá, de azt nem akarom hogy valami "szaki" megprüszkölje egy flakon sprével igénytelenül, akkor inkább úgy marad.
Nem jöttem egyből haza, hanem benéztem a Motostarba ha már akcióznak, meg elugrottam egy cimborámhoz is, szóval kb 20-25 km-t mehettem, és a motor teljesen random főleg alapjárathoz közel elkezd kéthengerezni néha, aztán van hogy emiatt be is fullad. Hallani is amíg 2 hengerzik, majd kisimul amikor mind a három jár. Visszavittem a szervizbe, azt mondták hogy elképzelhető hogy mivel az oldalán feküdt a motor olajos lett a gyertya, ha nem tisztul ki akkor kicserélik a gyertyákat gariban. Nekem az azért furcsa mert nyáron lábon jöttünk haza vele, autópályán kb 60 km-t, ha ott nem tisztult ki 130-140-nél akkor most miért tisztulna? Meg most is ahogy mentem vele menet közben meg huzatva nem érzek semmi különöset, a computer nem jelez hibát, hangra is jó. Többször megállva lámpánál, meg araszolva a sorok között úgy 3-4-szer kezdte el a hibát produkálni főleg behúzott kuplungnál vagy alapjáraton.
Faterom szerint ha gyertya hiba lenne akkor mindig jelen lenne.
Én nekem még az jutott eszembe hogy a 4 hónap alatt beleromolhatott a benzin, mert sima 95-ös került bele legutoljára (nem volt más azon a kúton). Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni, de holnap teletankolom 100-assal.
Van értelme a friss benzinnel kimenni az M0-ra és kihúzatni a motort nagy fordulaton, vagy csak ártok vele?
Tavaszig már nem fogok motorozni, akkor meg az első utam úgyis a szervizbe vezet majd.
Íme pár kép hogy mi maradt meg mint látható sérülés, mivel az egyik a váz, a másik meg a segédváz, és mindkettő cseréje horror összeg, ezért ezek így maradtak. Legalábbis egyelőre.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
tboldi
nagyúr
Sajnos a konkrét esethez nem tudok hozzászólni, de én egyáltalán nem azt tapasztaltam a kétüteműimmel, amit a faterod állít. Szar gyertyával is előfordulhat teljesen random kihagyás.
Mondjuk az ETZ-nél még a trafó is okozott hasonló fantomhibákat.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Milyen motor es evjarat?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
csongi
veterán
Meg kell nézni a gyertyát aztán lehet találgatni.
A festést meg egy pici esettel ki lehet javítani, ha csak a külsérelmi nyomok vannak.
Topiccsendőr
addikt
Gyertyara en sem gyanakodnek, csak arra, hogy tul hideg a gyertya ehhez az idohoz, es ezert nem tisztul, de semmikep az olajra.
Elobb gondolnek olyan dolgokra, amik egy esest nem toleralnak, valamilyen jelado, esetleg trafo, ha ride by wire, akkor biztos nem valami apro, karburatorosra jellemzo gyertyahiba.
4 honap alatt nem szabadna a benzinnek sem megromlania, de tehetsz egy probat a 100 assal, mert egyre nagyobb a biokomponens a benzinekben es a fene tudja hogy viselkedik. Artani nem artasz vele, ha rendesen bemelegited, es forgatod, de celiranyosan neznem mit csinal hidegen, mit melegen, motorfekre jol veszi-e a gazt, vagy csak alapjaraton csinalja, es jol indul-e hidegen, es melegen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
etnies
senior tag
Én amennyit érzékelek hibának, hogy autópálya tempónál (120-130) ötösben már nem nagyon indul meg (öt sebességes)
Hogy ez bug vagy feature nem tudom. 1.4-es szívó benzines, 88 ló, 1150 kg.
Lehet, hogy ennek ennyit kell tudnia. A motor pöcc-röff télen nyáron, kuplung jó, váltó vált rendesen. Alapjárat ingadozik, ha megy a klíma, klíma nélkül egyenletes. Ezekkel a hibákkal meg együtt tudok élni, előttem a tesómé volt, az elmúlt 10 évben nem volt semmi gond vele.
Pici rozsda a kerékdoboknál, elektromos ablakemelők gyengélkednek, de még húznak, hátsó ablaktörlő nyikorog (ez utóbbi engem nem érdekel, teherautós voltam, középső tükröt nem használok úgy sem)
Nem makulátlan, de vizsgán úgy megy át, hogy nem kell fizetni senkinek, ami azért egy 21 éves autónál nem rossz. Elvileg 280.000 km van benne, nem tudjuk, kintről hozták, akkor a varázslatos 150.000 volt benne
Szóval megérte a 400.000-at, azóta kb 500.000-at költöttem rá, + benzin és pályadíjak. A dobcsere 80.000 volt, benne van az 500-ban.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
zgospel
őstag
Köszi Akkor holnap kihuzatom a 100assal.
Hidegen nem csinálja, de holnap majd jobban figyelek rá. Ugye a szerviz nem ment vele max 100 métert az elmúlt hónapokban a szalon meg a műhely között. Ha nekik csinálta volna biztos egyből észreveszik, több ilyet látnak meg hallanak mint én. Nekem is az elindulás után kb 10-15 perccel jött elő, piroshoz begurulva, már üresben fulladt le, de nem azonnal hanem így lassacskán csökkent az alapjárat és leállt. Utána nehezen indult be önindítózásra, megint lefulladt, ismét indítás és utána nagygázzal indulva nem csinálat. Vissza a szervizig semmi extra, ott leállítottam, majd pár perc után amikor ők beindították hogy hátravigyék akkor kéthengerezett.
Ezután haveromig (Újpest szélén) megint semmi rendelleneset nem észleltem, nála dumáltunk kb 10 percet, utána indítva 2 hengerrel indult. Gázfröccsözgetve szintén, de elindulás után pár másodperccel már ment mind a három. Hazafele a HÉV átjárónál alapjáraton szépen pötyögött, utána lassan kigurulva a következő lámpánál megint lefulladt. Onnantól hazáig megint semmi, a ház elé beállva némi alapjárat után megint 2 henger... 5-6 percre rá mutattam apámnak hogy milyen, akkor is 2 hengerezett.
"motorfekre jol veszi-e a gazt"
Menetközben mindent jónak érzek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Topiccsendőr
addikt
Durrogni szokott esetleg inditasnal amikor nehezen indul, ha pedig megnagyobb gazt adsz, akkor esetleg megjobban?
Vagy csak gazra jobban elindul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Polemius
aktív tag
Vegyél GSF 650-est, abból találni első gazdásat is (még 600-asból is).
Típushibája nincs nagyon (a karbutároros verzióknál a benzincsap előfordul, hogy megadja magát).
Ha rendesen karbantartottat veszel (egy első gazdás esélyes, hogy olyan), akkor nemigen okoz meglepetést.
zgospel
őstag
Kéthengerezés közben nagyobb gázokra durvább, ropogósabb hangja van, de külön durrogásokra nem emlékszem. Indításkor sem. Inkább olyan mintha egy sorkettes KTM-et hallanék Meg hangosabb is.
Katalizátort nem cseszi szét?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Topiccsendőr
addikt
Ha nem durrog kulon, akkor valoszinuleg nem bantja a katalizatort, de kethengerezesnel ha egeskimaradas van, akkor az a benzin az olajban landol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
Nagyjából milyen mennyiségben? Nézek egy olajszintet is akkor indulás előtt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Topiccsendőr
addikt
Rosszul fogalmaztam, annak a benzinnek egy resze. A hiba elharitasa utan erdemes azonnal olajat cserelni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Biqci
aktív tag
Én tavaly szeptemberben vettem egy 600-as Banditot, több mint 20 év kihagyás után. Tipikus nem szabad megvenni motor, 63ezer km-rel, én vagyok a 6. tulaj. De friss műszakival, új gumikkal, felújított kupplungal, jó láncszettel, bár kis szépséghibákkal, de semmi komoly. Előtte átnézettem szervízben, semmi komoly probléma nem volt. Azóta mentem vele kb. 7000km-t, sajnos nem többet, mert némi egészségügyi problémák adódtak, csak 3 műtétem volt az elmúlt egy évben. De ezalatt az idő alatt semmi gondot nem produkált, most is csak áldani tudom, hogy ilyen gépet sikerült találni, amit újrakezdőként is "bátran" használni tudok. Igaz, kb. 20cm-rel alacsonyabb vagyok, mint te, de egy próbát megejthetsz egy ilyen géppel is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
HoaryFox
őstag
Akkor én rendes ER-5 tulaj vagyok, szerintem lassan 6 számjegyű összeget költöttem rá karbantartás címén különféle kopó-fogyó dolgokra (folyadékok, szűrők, gumik, teleszkóp, fék, ...)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
#31733248
törölt tag
"Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni"
Nem akartam újranyitni ezt a kérdést, de most már tényleg érdekelne, hogy Ti rövidgatyában motoroztok? Vagy bőrben és csak egy aláöltöző van alatta? Te például motoroztál már béléses cordurában és aláöltőzőben 10 fok környékén? Úgy is "kurva hideg volt"?
dellfanboy
senior tag
ha te motoroztal valaha egy jot, akkor csak tudod mi a kulonbseg a corduraban beoltozott robogoval valo kozlekedes es a MOTOROZAS kozott.
de ugy latom hogy nem.
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
hroberto
veterán
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
(#112041) Vismajor01 válasza dellfanboy (#112039) üzenetére
Vismajor01
addikt
Igy van, mert a motor rendesen melegit alulrol a robogon meg csak a hideg szel van =)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
#31733248
törölt tag
Elég sokat motoroztam már ahhoz, hogy tudjam, mennyivel több ruha kell túramotoron, vagy nakeden, hidd el. A motorozás pedig nem csak a nagy tempójú közúti száguldozást jelentheti, hanem a kevésbé feszített túrázást is. Ha olvasom ezeket a fázós véleményeket, kicsit olyan érzésem van, mintha a túramotorosoknak azonnal trailert kellene hívniuk, amint a hágón kicsit hidegebb lesz... Élvezettel motorozni nem csak a napsütéses, nyári hétvégéken lehet.
hroberto
veterán
Szerintem ezt abszolút embere válogatja. De azért az nyilvánvaló, hogy az ősz beköszöntével jelentősen csökken a motorosok száma az utakon.
Tehát inkább az a jellemző, hogy a motorosok nagyobb része jó időben, kellemes hőmérsékletben szeret motorozni. Mert akármit is húzol magadra, a hideg idővel úgyis bekúszik a ruha alá.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Bogyó bá'
nagyúr
A hideg ellen - egy bizonyos fokig persze - tudsz védekezni, a 35 fokos kánikulában (az elvárható módon beöltözve) nekem sokkal rosszabb motorozni, már nem is szoktam (a legmelegebb 3 nyári hónapban összesen egyszer voltam hajlandó motorra ülni).
de kinek-kinek ízlése szerint...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
hroberto
veterán
Én sem szeretek rekkenő hőségben motorozni, de inkább 35 fokban, mint 0 fok közelében.
Nyári hőségben azért szép számmal látni motorost, télen gyakorlatilag teljesen eltűnnek. Nyilván okkal!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Bogyó bá'
nagyúr
Ok, én nem 0 fokról beszéltem (fagyban üljön motorra akinek két anyja van) , hanem plusz10 - 15 -ről.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
zgospel
őstag
Hát igen, 5 fokban tapad a legjobban a Supercorsa, minél hidegebb van annál inkább térden kanyarodok a villamossíneken is. 0 fok alatt meg kifejezetten keresem a macskaköves utcákat hogy igazán kiélvezhessem a hobbimat. [link]
Hagy ne kelljen már minden egyes hozzászólásban leírni, hogy nem túramotorral járok 5 dobozzal a wc-re is, és nem az egyenes vonalú egyenletes mozgás jelenti számomra az élménymotorozást. Vagy szerinted egy Street RS mire való?
Kezd unalmas lenni, hogy a FB csoportokban is meg itt is a tél közeledtével billentyűzetet ragadnak az "igazi motorosok" és megy a beszólogatás a sportos felhasználók felé amiért szar időben leteszik a motort. De ha valaki visszaszól akkor meg sértődés van, és jön a donorozás, közúti száguldozás, satöbbi közhely puffogtatása.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
jacis
nagyúr
Nem is szólt be senkinek. Mit pörögsz te kanyarvadász májer...
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
yodamastah
őstag
Supercorsa amúgy meglepően jól tapad 0 fok közelében. Egyszer letoltam sc1/sc2 kombóval 200km-t 2 fokban hószállingózás közben. Lapon kanyarodás persze nem volt 130nál meg már k*rva hideg volt nagyon beöltözve is
Kényszermotorozásra jobb egy nagyobb robogó. GSXR-en csak hülyé néz ki a markolatfűtés meg a tucano
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5