Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Akinek cserélték, annak garanciában cserélték, mivel ez saját zsebből ritkán valósul meg. Ez esetben be is lett ütve a szervizkönyvbe.
A cserélt motorba több olaj kell (nagyobb karter), és a nívópálca is más.
Amelyik erősen eszi az olajat, abban valszeg a katalizátor is döglött már, ezt pedig meg tudod nézni. Gyújtás nélkül (1-esen) ugyanis világít a hibajelzője, majd elalszik, mikor jár a motor. Ha kiszedték az izzót, akkor pedig napszaknap megfelelő köszönés után távozni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Revolit
senior tag
Köszi az infót!
Gondolom a már javított, 2005 utáni motorokban is a nagyobb karter és más nívópálca van? (Egy esetleges összehasonlítás miatt, hogy tudjam mit is keressek). Meg azt gondolom nem nagyon fogom megtudni, hogy mennyi olaj kell bele.
A hibajelzős tipp is jó, köszönöm. Ez egyébként esetleg más típusoknál is így van? (Egyesbe kapcsolva gyújtáskapcsolót világít motor jelző járó motornál meg nem katalizátor hiba esetén?) Vagy ez Corolla/Toyota specifikus?
caprine
aktív tag
Nem számoltad jól 6.5" helyet 7" tehát csak 0.5" amiből 25.4/2= 12.7mm szélesebb a felni. Ha marad az ET akkor mindkét irányba ~6,4 mm fog jobban belogni. Bár szerintem ha az ET nagyobb akkor nő a nyomtáv és nem csökken, de lehet rosszul tudom.
De [link] szerint ha a képet nézzük akkor nekem van igazam, nagyobb ET esetén kijjebb kerül a felni.
[ Szerkesztve ]
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
EQMontoya
veterán
De pontosan jól számolt, mert abból a 6.4mm-ből levonva azt az egyet, amivel kisebb az ET, pont az jön ki, amit írt. És kisebb ET esetén kerül kintebb a felni, nézd meg a képet alaposabban.
Same rules apply!
EQMontoya
veterán
Szerintem általánosságban így van, az IS-en is pl.
A 2005 utániakra is igaz, amit leírtam, megérhet egy megnézést. Illetve az a tuti, ha elviszed valami Toyotás helyre, és jó alaposan átnézik.
Same rules apply!
footy
addikt
Az A2-n Graz kornyeken gyakori a jelzes.
traffipaxos kocsinak vagy nyomozóknak akár vehettek volna pár darab kéket is, mint ahogy most is sok tipusból van 1-2 darab szolgálatban az opelek mellett
cryptot minden termékemért elfogadom
whitezo88
nagyúr
nemrég volt téma, ismét egy példa: S-Line A8-at akar, de a 2.5 TDI fogyijáról érdeklődik [link]
Typhoon47
őstag
osztrák ismi is most rendelt újdonsült barátnőjének egy vacsi új A3-ast s-line pakkal és 1.2 tfsi benyával
"Education is important but big biceps are importanter"
nem értem mi a baj ezzel
akar egy nagy kényelmes utazóautót jó fogyasztással
miért gond ha utánanéz?
az én x5-öm is csak 180le körül van és még dízel is, mégis jobban megy mint az átlag autók
cryptot minden termékemért elfogadom
whitezo88
nagyúr
bajnak nem baj, csak ez tényleg olyan mint a 7-es E38 725TDS. el lehet vele kocsikázni, csak nem megy. Meg A8-nál a szervizelés lesz a drága nem a fogyikülönbség. ami egy ekkora autónál dieselből se 5 liter...
runner 125
nagyúr
Az efféle hozzáállás 100%-ban lefedi az itteni a Béjjemwé topikot.
'Ha, már 5-ös, akkor 3500ccm alatt az nem autó! Aki meg dízelt vesz az egyenes gyalázza a márkát!'
Szerintem sincs ebben kivetnivaló, van akinek csak a kényelem a fő szempont.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
zenke
aktív tag
Majd jön Integra és neked is megmondja mekkora hülye vagy hogy dízelt vettél
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
runner 125
nagyúr
..ésnemHondát...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Impressa
őstag
Nem véletlenül látni, ócson A8-asokat már 400k-ért, persze annak már a torka is véres lehet.
Nekünk anno volt X5 3.0d aut. a családban, és a fogyasztás városban is.......
A BMW márkaszervizben meg közölték, 190 fölé ne menjünk, mert nem tesz jót a motornak, hát nekünk fölötte vót a mutató
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
(#49366) !Overdose! válasza runner 125 (#49338) üzenetére
!Overdose!
őstag
A válaszadók átsiklottak a felett, hogy hogy fogod feltenni a 60mm középfuratú felnit a 65,1mm-es agyra?!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#49367) runner 125 válasza !Overdose! (#49366) üzenetére
runner 125
nagyúr
Tényleg, igaz, akkor felejtős.
Köszönöm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Kornel
veterán
eszterga?
Typhoon47
őstag
"Education is important but big biceps are importanter"
8th
addikt
Miért baj az? Egy barátomnak volt ilyen első generációs A8, fwd automata 2.8 benzin-gázos (egy másiknak meg S8). Tágas kulturált nagyon kényelmes, igazi utazóautó. 200-nál simán lehet beszélgetni benne úgy, hogy nem kell hozzá felemelned a hangod, hogy hátul is hallják amit mondasz. Az elsőkerekesnek ráadásul akkora a csomagtartója, hogy a méretes gáztartály mellé két hulla még gond nélkül belefért volna. Nagyon jó autó az A8 simán kéne csak az a baj, hogy szinte semmi sincs hozzá utángyártottban így nagyon drága fenntartani.
Kornel
veterán
hm.. kéne egy ilyen eco up!
A km költséget figyeljétek
Revolit
senior tag
"ráadásul akkora a csomagtartója, hogy a méretes gáztartály mellé két hulla még gond nélkül belefért volna."
Dexter Morgan, Te vagy az?
neduddki
nagyúr
HI!
tco-ra kivancsibb lennek....
na mag fodgazkutra akozlemben....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
8th
addikt
A cng 2018-ig jövedéki adó mentes így nálunk biztosan nem fog elterjedni. Egyelőre nem üzlet ez így senkinek legfőképp a magyar államnak nem.
Kornel
veterán
magyarországon nem vennék cng-t egyenlőre, a 3 kút az nem sok.
ha viszont egy családban van 2-3 kocsi, akkor megérheti egy kompresszor kínából
elvileg hivatalosan is lehet, cégként saját kutat üzemeltetni.
viszont németországban egy percig se gondolkoznék, cng-s autót vennék, ha nem is up!-ot
szerintem lpg adóemelésekkel itthon is elkezd majd terjedni a cng, taxisoknak kell majd az olcsó üzemeltetési ktsg, rengeteg lpg-s taxi fut(ott) bp-en.
8th
addikt
[link] kicsit előrébb járnak mint mi.
Kornel
veterán
ez egy jó hír
Xero
nagyúr
Ez a példa tökéletesen lefedi Integra világképét. Aki a fogyasztásról ennyire érdeklődik egy ekkora autónál, az mennyire fog költeni akár csak a kopó dolgokra?
hát de ezért kérdezte mennyit fogyaszt, hogy tájékozódjon mielőtt belevág
cryptot minden termékemért elfogadom
Az hogy valaki nem akar feleslegesen kiadni pénzt az üzemanyagra, nem jelenti h nem fogja karbantartani. Tény hogy vannak ilyen-olyan hobbibrazilok akik 2-3 hónapra vesznek ótót, mert tankolni sem tudják, de nem értem hogy hogyan tudjátok összefüggésbe hozni a felesleges kiadásokat, és a kényelem iránti igényt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
Nahát, itthon csak a csóró nagy nehezen felkapaszkodott forintbaszó prolik vesznek dízelt nem tudtad? Aki már "valaki" az nem ül be dízel autóba. Az nyilván meg sem fordul senki fejében, hogy a kérdező lehet nem 5.000-15.000ezer kilométert rakna bele /év a kocsiba mint itthon a nagy átlag hanem éves szinten 3x annyit és ezért kell neki dízel. Nem, csak egy csóró proli lehet aki tankolni sem tudna egy rendes benzinest és kész! A rosszindulatú irigység és a másik zsebében való könyékig turkálás tipikus orvosi esete, tök ismeretlenül.
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
Typhoon47
őstag
"Education is important but big biceps are importanter"
m3tr0
senior tag
Arról nem is beszélve,hogy esetleg "beviszi a cégbe" üzemanyagköltség leírás végett...ha már azzal dolgozik.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
latyak17
tag
175/55 R15 gumit keresek /smart hátsó gumi/ 2db reális áron, nyári kéne és még használható profillal ! aki tud az írjon Köszi !!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Xero
nagyúr
Természetesen, aki 10-15 éves 1-2M-s top prémium dízelt vesz és a fogyasztásról érdeklődik ilyen oldalon, az csakis területi képviselő lehet. Ugyan már.
Teljesen felesleges általánosítani, de ebből a kérdésből azért vastagon süt a valaki akar lenni, de minél kevesebb pénzből mentalitás.
(#49384) m3tr0: Akkor pedig pont mindegy, hogy mennyit fogyaszt. Nyilván, ha a cég kitermeli a költségét. Bár, ha ilyen autóra van igény, de a cég nem termel ki havi 1M-t, akkor már régen rossz.
(#49380) bitpork: Én nem általánosítok, de első ránézésre, ez vastagon a "hobbibrazil" kategória. Ez az elnevezés pedig piszkosul tetszik.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Aki dízelt vesz, annál is van pár eset:
-Nincs cash, van ész: kis dízel, pl. sima TDI, esetleg SDI, Isuzu motoros Mazda 323, stb. Olcsón fenntarthatók, és tényleg rohadt keveset esznek. Ha sokat megy, teljesen ok.
-Van cash, ész mindegy: vesz egy újabb autót, középkategóriát, vagy pár éves prémiumot, és kényelmesen eljár vele.
-Nincs cash, nincs ész: na ezek veszne A8-ast meg 7-est, 1x évesen, évi 5000km-re (többre ugye nincs cash a fenntartás mellett) dízelt. Így keletkezik a Wanli gumin futó 7-es.
Ez az utóbbi kategória, akiket nem tudok sajnálni, de mindig röhögök rajta. Illetve kicsit módosított alfaja, a "van kis cash, nincs ész", akinek 2 millája van mondjuk autóra, de azért olyat vesz, amit nem/alig tud fenntartani utána. Így keletlezik a 3000-ért tankoló Passatos.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
hobizoli
nagyúr
m3tr0
senior tag
Aha értem, akkor a céges autók 95%-a ezért diesel...jól van.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Balupapa
senior tag
Megfordítom Integra elméletét
Szte az a proli aki egy lefingott nagy dízelt vesz, oké lehet... de benne mégis van valami + mert törekszik egy kicsit igényesebb lenni. Vagy midnig egy kicsit nagyobbra, jobbra...
Sztem meg azaz igazán proli aki vesz egy suzukit. Az igénytelenség felsőfoka. Ennél már csak egy jobb van, amikor hitelre veszi a >#&> a buzukiját mert neki hasznát ótó nem kell.
_-=*WheelWhores*=-_
Kornel
veterán
Szerintem meg az a proli, akinek még egy új suzukira sem telik, ezért vesz egy 1x éves vw-t/audit, mert az attól azt hiszi, hogy nem lesz proli
Xero
nagyúr
Saját cégre nem mindegy, ha másra nem tudja elbaszni az adót? Nagyobbacska cégnél, meg nyilván nem az alkalmazottba pumpálják a pénzt, hanem lapátolják kifele.
Nkboy
senior tag
Még szerencse, hogy vannak prolik! Ki venné meg azt a sok 1-2 éves autót, amit a gazdagok leraknak?
Ha nem lennének szegények, akkor gazdagok sem lennének!
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
whitezo88
nagyúr
vagy egy 25 éves Mercit rohadó kasznival és szétment futóművel 150ért.
Xero
nagyúr
Nem tudom sajnálni.
Tom5
addikt
idióta, ilyen kocsikkal rohangál akkor azért tudni kellene vezetni....
alienpapa
senior tag
Meg kéne tanulni vezetni...
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
Dany007
veterán
Áh majd jövőre vesz egy másikat. Mennyit is kap évente? 1-1,5 milliárdot? Azért abból telik Lambora bőven... Meghalni meg piszkosul nehéz egy ilyenben, szóval gondolom nyugodt szívvel hajtja komolyabb tudás nélkül is. Sajnálni én se tudom.
Kivancsi lennek egyebkent, hogy ki az itt, aki azt gondolja magarol, hogy 'tud vezetni'. Megjegyzem, hogy az ilyen tipusu balesetek egyik fo oka az, hogy nem szamit a penz. Ha esoben vezetnel egy kolcson Lambot, akkor nyilvan remegne a terded, es husszal venned a kanyarokat. Viszont ha van ra zseton, akkor sokkal hajlamosabb tolni neki az ember. Ez mar csak ilyen, ennek sok koze nincs a vezetesi tudashoz.
while (!sleep) sheep++;