Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
batai15
félisten
pontosan, autót nem úgy kell fenntartani hogy ennyi pénzem van benzinre ha ki kocsikázzuk és történik bármi és nincs pénz benzinre akkor majd belepisilünk, vagy majd ha javítani kell vagy műszaki akkor inkább nem eszünk meg stb.
Na gondolom ez se érett felfogásra vall.
Kornel
veterán
Kicsit lemaradtam, de a gumi témához muszáj reagálnom.
Kérlek ne állíts nettó hülyeséget egy szakmai topicban, mert van aki rád hagyatkozva fog ugyanolyan hülyeséget csinálni, mint te.
Bármilyen gumi 5 év után rohamosan veszt az újkori tapadásából, ha van rajta profil, ha nincs, ha van rajta repedezés, ha nincs. Ha már repedezés van rajta, az régen rossz.
Kétszer volt 5 évnél régebbi, de közel sem 8 éves gumi kocsijaimon, de minél hamarabb cseréltem, mivel közel nem nyújtotta azt, amit egy új gumi nyújt. Nyilván a különbség legfőképp határhelyzetben és/vagy vizen jön ki, de majd nem mész ki utcára, ha esik az eső?
A legszörnyűbb itt az, hogy nem csak a saját, de adott esetben más életével is játszol.
Akinek nem telik 5 évente új gumira, az ne tartson fent autót.
Xero
nagyúr
6 éve van nálam az autó, de már elment legalább 4-5 szett gumi. Szóval nem csak 5 évente kell váltani, hanem vannak alattomos kátyúk, szögek, kis éles tárgyak is. Alap hangon van 3 szingli gumim a garázsban, ami ilyen maradék.
(#49904) kornelka: Nekem volt már kátyú, szög (javítható), műanyag szilánk (javíthatatlan). Ráadásul a szöget és a műanyagot is német-osztrák pályán kaptam valamerre.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
ez oké amit mondasz, bár nekem eddig mindösszesen egy szögem volt ~200k km alatt, de az is javítható volt, tehát nem kellett gumit cserélni
[ Szerkesztve ]
Ne izgulj, gyorsan eladom oszt próbálok megpattani innen, hogy ne legyen már több bajom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ABE
őstag
TaaT
Most erre mondhatnám azt is, hogy nem olyan nagy az árrés egy jól karbantartott és egy kategória alja darab között.
rvilike
A flottában aki 1.6 után 1.8-ast kapott (1.6 Ghia helyett pár ember kapott 1.8 Trend-et cserekor), kivétel nélkül mindenki panaszkodott arra, hogy a nagyobb motor átlag 1-2 literrel többet fogyaszt ugyanolyan használatban, cserébe nem megy annyira, mint az 1.6-os. Ez persze csak 2-3 ember volt, az is lehet, hogy hülyeséget beszéltek, vagy csak hosszabb idő után beállt a fogyasztás (mint a mi 1.6-os 115 lovas MK2-nk is az első 10e km-en 9-10-es átlagokat produkált, utána 7-8 között stabilizálódott).
batai15
Miután Vento/Golf3/Polo Classic kategóriában gondolkodtál eredetileg, és megjegyezted, hogy jó tuning alapok, megpendítettem, hogy mire kell ügyelni a kiadásoknál.
[ Szerkesztve ]
batai15
félisten
Rendben!
Esetleg milyen alternatívák vannak még?
Főként hogy normális és meg bízható autó legyen!
A golfban igazad van, de annak annyi is az ára.
De egy pimp golf meg egy focus lehet árban ott vannak de a focus kicsit jobb nem?
DeFranco
nagyúr
azt ne felejted el, hogy nem te vagy az első és nem te vagy az utolsó érdeklődő itt, és az emberben óhatatlanul (de szándékosan sem baj) kialakulnak panelek, archetípusok.
az egyik ilyen, aki beesik 300-600k közötti összeggel, de ebből egy valaha volt prémiumautót akar, audit, rovert, ESETLEG pl. focust, de üstöllést legyen benne az átírás, adó, biztosítás, a szerelést meg majd a sanyi megcsinálja, most végzett az autószerelő szakközépben, friss a tudása, érti a csínját bínját
na ilyenkor szokott előkerülni második hozzászólásban a pimpfelni, és a végére általában oda jutunk, hogy vagyonőrre sincs pénz (nyers 200-400k körül van az autóra plusz a reszti) de rohadjunk meg majd ő megmutatja
utoljára akkor szoktak előkerülni, amikor kiderül, hogy hengerfejes a kocsi, vagy tóban járt, esetleg szimplán lóg a bele
és ezt a kört itt sokan sokszor megfutották már, konfliktusban akár a többi fórumtaggal, persze hogy próbálják tömöríteni az ilyen beszélgetéseket, sok a panelkérdés, kész a panelválasz
innentől kezdve ne csodálkozz, ha beskatulyáznak ha 600k-ra felnit dobsz. lehet csak a kérdés volt rossz, de akkor ezt neked kell tisztáznod. mint amikor valaki megkérdezi, hogy milyen szinek a menők mostanában a nappaliba
támogatni mindig fog valaki, az nem kunszt, nagyon szépen meg tudok dicsérni én is mindent a neten, attól lesz az ember szőre szép fényes, az avatarja meg népszerű, pozitív gondolatok, kerek karma, csak éppen amikor valami nem úgy sül el, akkor már csak magadat hibáztathatod majd
szóval azért aki olyat mond, ami neked nem tetszik attól még nem feltétlenül hülye pösti bohóc, és néha nem árt némi higgadt magyarázat akkor is, ha hátulról sokan lapogatnak, hogy üsd üsd üsd üsd
[ Szerkesztve ]
batai15
félisten
Akkor jelezném hogy nem az a kategória vagyok.
a focusos kérdésem talán azért volt butaság mert első autó lesz, és nem ismerem a piacot.
Ha golfot vennék az tényleg pimp célt szolgálna, de mint mondtam kételkedem benne félek hogy már túl öreg lesz.
Viszont a polok is tetszenek mint családi kocsi.(golf nem)
Szigorúan a kérdésem arra irányult hogy 600 ért (nem bele számolva semmit) focus jó vétel lehet e.
Szomorúan olvastam hogy nem.(egyébként itt én le is zártam a dolgot, tudomásul vettem) Tehát minimum 800-1misi ft-ben kellene gondolkodni.
nem akarok kiskapukat keresni főleg ha rendőr leszek és stb.
Szóval nem , most nem azzal az emberrel áltok szemben.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"egy valaha volt prémiumautót akar, audit, rovert, ESETLEG pl. focust"
Mióta prémium egy mk1 fókusz?
akkor a golfom is az????
Give them hell Ukraine!
ABE
őstag
A Focus 1 még mai szemmel mérve is elfogadhatóan modern és biztonságos autó. Kispolgáribb, ha nincs pimpelve mint mondjuk egy Golf3, de az is tény, hogy a tömegautók között kiemelkedően élvezetes futóműve és kormánya van, váltó-fék is rendben, és a hátsó utasok számára kemény futóművön kívül nem tudok mi rosszat mondani rá (oké, a műszerfal is emészthetetlen sokaknak). A két típus között érezhető a generációnyi különbség, abszolút értékben jobb a Focus, de hát ugye millió meg egy szubjektív szempont van, hogy kinek mi a kedves. 600-ért meg... asszem vennék egy Almerát talán, ha a praktikumra mennék rá.
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
nem az, azért volt nagybetű-dőlt, mert azzal már vettünk egy nagy levegőt és leadtunk az igények legaljára
de igen, a golfod az
[ Szerkesztve ]
batai15
félisten
A műszerfal nekem tetszik.
Amúgy talán az 1 millió sem lesz lehetetlen,de egyenlőre nem akarom elkiabálni.
Nagyon örülnék a focusnak mert régebben nagyon szerettem volna, és nagynénémnek az újabb van, nagyon pöpec kocsi, és szép is.
[link]
egyébként ennyiben merült volna ki a focus pimpelése a felnivel.Szerintem ez eggyáltalán nem hatalmas pénz.
40 + gumi . De ez ugye nem 1 évre szól hacsak nem össze töri az ember.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Na szép, az előbb még prémium, most meg már a legalja..
Edit: neeem..
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
az igények legalja
szivattok?
[ Szerkesztve ]
Balupapa
senior tag
German engineering
_-=*WheelWhores*=-_
Kornel
veterán
a sarokban meg áll egy ember
TaaT
veterán
Ez nem Ausztria?
Give them hell Ukraine!
Integra
titán
nem a 4 kerék az igazi rongyrázás, hanem a 3 szoba 3 gyerek...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
MunezXBK
nagyúr
De. Amúgy hiányolom tőled a képeket.
ABE
őstag
Az én javaslatom: ha tudsz, Ghiát keress. Tudom, ez is nagyon leszűkíti a kínálatot, de azért nagyon más érzés. A gyári felnije (asszem csak modellfrissítés után) pedig igen jól mutat, és praktikus is, mert nem túl peres.
Tom5
addikt
ugranék egy nagyobb hasast a magam szerény 130Kg-val és vége lenne mindennek....
Balupapa
senior tag
ez igen gyengén mutat
_-=*WheelWhores*=-_
ABE
őstag
DeFranco
nagyúr
Integra
titán
télinek jó az, fekete lemezfelni és jó téligumi. tökéletes. nyárra meg valami szolid alu, jó nyárival. sőt, ha budget van, akkor nyárra is lemezfelni egy gyári dísztárcsával. teljesen elég. és még jobb is mint az alu.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Csak a molnárok...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
EQMontoya
veterán
Aki télen-nyáron aluval jár, az sznob köcsög? (Mármint két szettel, természetesen)
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Integra
titán
nem, ha teheti miért ne? nekem is alu van télre-nyárra az intin, a sznob köcsög mindememet de a mitsun télen lemezfelni van, raádásul ezüst, igazi okádék ronda vele az autó, letudnám hányni.. majd ha megtörtént a fékrendszer upgrade, akkor lesz télre is hozzá alufelnis téliszett.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok!
Használtan szeretnék autót venni max 1,5 milláért. Napi 120 km-t tennék meg autópályán összesen, erre használnám főként. Fontos szempont, hogy biztonságos legyen, minél kevesebbet fogyasszon. Illetve még egy szempont: egy nagytestű, 50 kilós kutyát szeretnék vele szállítani néha, tehát valahogy férjen bele.
Akár a hátsó ülések helyére/lehajtva be lehessen rakni; vagy a csomagtartóba - bár attól tartok, ahhoz hatalmas autó kell, hogy a csomagtartóba beférjen egy ilyen nagy kutya...
Milyen típusokat, autókat javasolnátok első körben?
Balupapa
senior tag
"felvágós proli"
ABE: tuning? mármint mi? a gagyi kínai fekete hatteres angel eye?
_-=*WheelWhores*=-_
Kornel
veterán
alienpapa
senior tag
Minden e36 lánc vezérlésű?
''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
kalapacsolok
senior tag
Köszi, tehát te kombit javasolsz. Gondolom ezeknek van olyan nagy csomagtartója, amibe belefér.
Cserébe jóval többet fogyaszt gondolom, és nehezebb vele parkolni, mint egy kisebb autóval, pl Honda Jazz - annak jól lehajthatók az ülései...
Megnézem ezeket a típusokat alaposabban!
MunezXBK
nagyúr
Kombinátor a logikus választás.
hossszú
őstag
De durva mind a három autóban 130ekm körül van.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
ABE
őstag
Várj, kitalálom... Wörthersee-re izgulsz?
DeFranco
nagyúr
de hát zajos!!!!
-v-
addikt
Ez a mondeo egy fokkal őszintébb kilométerileg
Én valami ilyesmit vennék
Kornel
veterán
pályára kell, napi 120 km, az nem kevés + nyilván még jön hozzá ez az, tehát dízellel sokat spórolhatsz.
pályán 130-nál ezek elmennek 6 körül, egy benzines hasonló méretű 7-8 liter kb., gondolom ez is szempont.
attól, hogy kombi, meg nem fogyaszt sokkal többet, mint ha nem kombi lenne, persze nyilván egy kis többlet súly, de a méretnek ára van.
honda jazz nem autópályára való, városba/országúton a helye.
(#49936) hossszú : most nem ez volt a lényeg
amúgy két választás van, vagy vesz egy szart olcsón, amit megcsinál magának, vagy megpróbál kifogni egy jót, aztán vagy sikerül, vagy nem
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Én senki életével nem játszok, remélem ez mindenki számára egyértelmű, hogy ami itt a fórumon elhangzik, bárki szájából, az nem szentírás.
Az én véleményem ez, a sofőr, akiről beszéltem, 40 éve vezet, soha még koccanása sem volt, idáig mindig mindenben segített nekem, és ezen a téren is, ha ő azt mondja nekem, hogy egy jól kezelt gumival 8 évig el lehet járni biztonságosan, akkor én azt elhiszem neki.
kalapacsolok
senior tag
Most olvasok egy tesztet ezekről az autókról: Citroën C3 Picasso - Honda Jazz - Nissan Note
Mindegyik jól lehajtható ülésekkel rendelkezik, kb. egy típusú autó, a kutya szépen be is férne így... Viszont félek, hogy ezek a magasabb felépítésű autók nem jók autópályán. És igen, írják is, hogy 100 km/h fölött iszonyatosan süvít a Honda. Én nem repesztek, de azért 130-al mennék...
A dízel-benzin kérdést még nem döntöttem el, most egyelőre az autó típusán gondolkodom. Félek, hogy egy nagy és nehéz kombi az autópályán sokat eszik.
MunezXBK
nagyúr
Nagy és nehéz autót nem alulméretezett motorral veszünk.
2.5 V6 kombim nemrég 7.3-at evett vegyesben.
EQMontoya
veterán
Proli se voltam még.
Same rules apply!
EQMontoya
veterán
Corolla E12 1.4 D4d-ket nézd meg, 3-5 ajtós, és kombi kivitelben is jól lehet.
Same rules apply!
Integra
titán
ezt majd Qru megmondja, milyen az 1gen jazz-e pályán, amit én tudok hozzá tenni, az az, hogy anyum jazz-e teljesen jó 140-nél is pályán (2012-es, 1.4 i-vtec 100le). süvítés messze van tőle, de természetesen van gördülési zaj, 175/60r15 gyári gumi, illetve oldalszelet érezni, mert nagy az oldalfelülete is. teljesen természetes. de ezzel a süvítéssel én semmit sem tudok kezdeni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#49947) szőröscica válasza kalapacsolok (#49942) üzenetére
szőröscica
addikt
Egy középkategóriás kombi (Mondeo, Passat, Laguna, stb.) autópályán eljár 6-6.5 liter között, tempótól függően egy átlag 2 liter körüli dízelmotorral. 120-nál óra szerint akár 5 liter környéke sem irreális.
Azok a kis mütyürök, mint a Note, vagy a Jazz, nem fogyasztanának kevesebbet pályán.
C5 a te barátod. Kicsit több mint a keret, de a c5 II már egészen jó, és b@szott nagy belülről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
kalapacsolok
senior tag
köszi, meglesem!