Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Zohan?
És a másik dologban tényleg nem értünk egyet. Nekem többet ér a melómmal foglalkozni mint ennyi időt rászánni egy motorkocsira. Abban biztos vagyok hogy jól jártál vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kickass
őstag
ha csak ez a vágyad
MunezXBK
nagyúr
DeFranco
nagyúr
Nem rólam van szó, én megoldottam, abból indult ki a beszélgetés, hogy mit tud érdemben nézni egy laikus... az egy év csak viszonyításképp lett odaírva. Elhiheted, hogy nem ezzel foglalkoztam evés/alvás helyett, kerestem embert és infót amikor lehetett. Többnyire várakozás volt, bruttó sok idő de nettó nem sok tevékenység. De ki kellett böjtölni, míg jött valami lehetőség. Így már érthető?
atti1848
senior tag
Nagyszerű. Már egyre jobban élem belefelel magam a kis Ford-ba.
Köszönet.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
H A M M E R
csendes tag
Erről az Avensisről vélemény? Mennyit költhet el az ember a vásárlás utáni ajánlott szervizelésre?
Kornel
veterán
ezek ilyen olcsók? mindjárt veszek egyet
Kornel
veterán
TaaT
veterán
Ja és a legnagyobb piac most Ázsia, oda meg nem gyárt egyik amcsi márka sem
Give them hell Ukraine!
Dare2Live
nagyúr
jujjj kínapl
China Full Year 2012:
Pos Model 2012 Pos /11 2011 Pos
1 Ford Focus 296,360 1 57% 188,961 9
2 Chevrolet Sail 279,740 2 41% 197,874 6
3 Buick Excelle 277,071 3 9% 253,514 1
4 VW Lavida 246,687 4 0% 247,475 2
5 VW Jetta 242,528 5 11% 218,864 4
6 VW Passat 233,321 6 41% 165,858 12
7 Chevrolet Cruze 232,592 7 5% 221,196 3
8 VW Bora 222,735 8 9% 205,058 5
9 Hyundai Elantra Yuedong 213,974 9 12% 190,995 8
10 Hyundai Verna 201,746 10 46% 138,525 21
11 VW Sagitar 196,293 11 54% 127,555 25
12 VW Magotan 173,667 12 93% 89,839 47
13 Buick Excelle XT/GT 173,312 13 29% 134,800 22
ha jól látom első helyen ford utána dobogó 2-3.fokán GM
4-6 VW
7 újfent GM
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Dare2Live
nagyúr
Voltam Kotonal, 2 szervizessel is beszéltem, egyik se tud yaris szfes szériahibáról. Legmegbízhatobb Toyota mocik vannak számontartva. aznemrossz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Dare2Live
nagyúr
Na megvan mi meritette az aksit. Az OBD eszköz, ugye egész télen be volt dugva. Fene se gondolta volna akkor is fogyaszt ha nincs gyujtás ráadva.
Mondhatni mákos vagyok, hogy nem lett belölle reggeli nemindulás.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
giigz
veterán
Nekem tetszik Nem gondoltam volna, hogy ilyen "olcsón" is vannak...
A kékfogas?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
Vhogy a ford focust sosem tartottam amerikainak de igazad van
Give them hell Ukraine!
Dare2Live
nagyúr
aha
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
DeFranco
nagyúr
Tanítom a gazdasszonyt vezetni. A párhuzamos parkolás már egész jól megy neki a GTA IV-ben belső nézetből... komolyan meg vagyok lepődve.
Jó hogy van kontroller, lehet adagolni a gázt. Igaz persze kormány még jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
ABE
őstag
Autót is fog rabolni?
DeFranco
nagyúr
Nem, de nekem kellett beállítani neki a kocsikat egy parkolóban (amik közé be kell állni), mert a tolatásból parkoláskor mindig beálltak mögé pofátlanul az utcán, és mindig meglátott egy zsaru amikor "arrébb álltam" a kocsikkal. Aztán egyszer csak össze jött, azóta az a rutinpálya.
[ Szerkesztve ]
nemcso
senior tag
A baseball ütő szakszerű használata a következő óra anyaga lesz.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
Szplöttyy
senior tag
Állítható magasságű futóművekből melyik a jobb választás? A "JOM BlueLine Gewindefahrwerk" vagy a "TA-Technix"? Mindkettő hasonló árban van, és papiron ugyanazt tudják. A másik kérdésem, hogy a H&R és az FK futóművek is papiron ugyen azt tudják, de 2x 3x annyiba kerülnek, értem én hogy jobb, de ennyivel/mennyivel/miért?
Smoke & Torque
Én erre csak égyett tok mondani. A gyári Continental légruggancs lufija, törődéstől függetlenül 3-5 év alatt meghal, de csak 1 év gari van rá. Kerül 200-250 ojróba. Arnott luffancs, kerül 350-400 ojróba, és ha szakszerviz rakja bé, akkor élettartam gari van rá. Betű szerint (az arnott support egy képet kér a hibáról, és egyet az összedarabolt lufiról, és küldi postaköltség árán egy csere darabot életed végéig).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
2féle véleményt hallottam eddig a TA-ról, az egyik hogy pattogós xar, a másik meg hogy nem pattogós xar
FK-ból is van olcsó amúgy: AK Street...
Give them hell Ukraine!
#27813376
törölt tag
Ennyi.
Szplöttyy
senior tag
Tehát a kettő közül inkább a JOM? Mondjuk 12centit betekerve olyan mindegy h pattógos-e vagy nem. RS-Tuningnál nézelődtem, ott FK-ből csak bőőven 100felett van, annyit meg nem szánnék a dologra ha úgy alakul.
(B)(#42624) bitpork/B) Jó hát a drágább->jobb elv gondolom itt is érvényesül, de nekem nem verseny célra kéne(pedig ugye-elvileg-hamindenigaz erre való, bár oda állítható keménység is kéne), hanem arra hogy hasaljon a verda(mint gazsi lukas légrugóval)
Smoke & Torque
TaaT
veterán
A JOM-ot általában egy kalap alá veszik a TA-val, nem tom...
Egyáltalán lehet annyit tekerni azokon a gewindén? gondolom segédrugó ugrik egyből kifele
Amúgy milyen autót akarsz -12cm-el használni kis hazánk útjain?
Give them hell Ukraine!
Szplöttyy
senior tag
Hát papíron -4 és -12 között állítható. Én nem tudom, addig tekerném amíg marad annyi alatta, hogy az otthon->meló->otthon közti akadályokon még épp át tudjak suhanni, mint hév átjáró, csatornafedél, stb. Vagyok olyan hülye, hogy két munkába menet között(mivel minden 3adik nap dolgozom csak) lejjebb tekerném egy menetnyit, aztán ha karistol, akkor tovább nem. Az hogy milyen autó, azt nem akarom nyilvánosságra hozni, amíg nem áll itt a kertben
Smoke & Torque
Gazsi tud hasalni, likas lufik nélkül is. Pályán 140 felett olyan gyönyörűen leül, hogy majdnem szikrázik.(14 centire ereszti le)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Az enyém ültetve van, nem tudom mennyire, de van, hogy a városban leér.
Kickass
őstag
elöl le lehet tenni 12-t de azért készíts be pár féltengely gumiharangot meg lehet féltengelyt is én hátul a TA-ból kivettem a hátsó állítót de még a rugótányért is de tuti nem volt 12 centi, talán még 10se
giigz
veterán
Nem úgy van, h 120 fölött rakja a legalacsonyabb szintre?
TaaT
veterán
Én már a -3,5cm-el is szopok néha, igaz elöl van egy 4centis koptató
Amúgy melóba járáshoz sosem használnék ültetett autót, itthon legalábbis semmiképp...
Give them hell Ukraine!
Szplöttyy
senior tag
Egy jó AirRide rendszert is elfogadnék, de a 4kereket külön szintezni tudó az ami ér valamit, az meg annyiba kerül mint a Gazsi, úgyhogy nem.
(#42631) MunezXBK:Nekem az ültetés nélküli gyári Rover is leért 1-2 helyen
(#42632) Kickass:Nem hiszem hogy leraknám addig, még azért valamennyire használhatónak kéne maradnia, majd kiderül mi lesz a vége.
(#42634) TaaT:Sajnos nincs zseton két autóra, különben lenne valami AriMaticos merga vagy egy hidrós citronyen az andalgáshoz meg valami pokolig ültetett nagyon hangos és nagyon kényelmetlen valami
Smoke & Torque
Kickass
őstag
biztos h nem fogod annyira lerakni, azt hiszem a TA alapból 2,5 centit ültet, én ezt még megfejeltem +5,5-6centivel és már így is a majdnem használhatatlan kategória volt, nálam a kipuff flexicsöve ér le először, szépen ki is rojtosodott
Szplöttyy
senior tag
What kind of gépjármű?
Smoke & Torque
A 120-t elérve kezdi a 30sec-s mérési periódust, ami végén tartós 120=< sebességnél leenged lev4-re , vagy a 140-t elérve azonnal elkezde a hasmagasságot csökkenteni.
(#42635) Szplöttyy: MTZ
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kickass
őstag
Punto GT turnyó
Szplöttyy
senior tag
Azokat szeretem nagyon, mondjuk nem láttam még belőle egyet se ami ugy igazán le lenne ültetve, de ennek szerintem az az oka, hogy úgy nem lehetne meglövöldözni neki
Smoke & Torque
8th
addikt
Nem is értem h ezek a lapföldiek mennyi szabad erőforrással rendelkeznek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
Idejük és pénzük mint a tenger, hosszú a tél
Give them hell Ukraine!
8th
addikt
Van benne valami. [link]
stangli
senior tag
Ennél nagyobb királyság nincs is a világon
Dehogynem: ugyanez boronával
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Revolit
senior tag
Egy ilyennel beállni a bömös mellé, és elkenni a száját
tomcsi23
veterán
A szántóföldön?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
gaborbol
őstag
Miert is tennenk az impala egy mondeo/passat szintu auto semmi koze a premium markakhoz. Buick, Lincoln, Caddilac, ha premium markakat akarsz osszehasonlitani a nemet markakkal.
A masodik felevel meg egyet tudok erteni, de ez mar joideje igy megy-ment. Egyszeruen nem csinaltak olyan kocsikat amik fogyasztas/ar/megbizhatosag soran versenykepesek lettek volna a konkurenciahoz kepest.