Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43751) TaaT válasza a_tesz (#43748) üzenetére


TaaT
veterán

A felvetés jónak tűnik [link] de nem hinném hogy abban a fordulatszám tartományban gazdaságosan lehetne üzemeltetni egy szívó benzines autót :B

Give them hell Ukraine!

(#43752) DeFranco válasza a_tesz (#43748) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Nekem a nyomatékcsúcs (ha jól emlékszem, de van itt linkelve nyomatékgörbe) 3500-3800 körül van, a teljesítménycsúcs 4200-4500 körül.

Ezzel a logikával üveghangon kellene mennem kopptól koppig. De legalább is boyrészer fokozatban.

2-2,5 között "érzem" én jónak. De amatőr vagyok, és meggyőzhető. Ellenben 3000 fölött főleg 4000 körül felejtős, de ezt szerintem érzed.

[ Szerkesztve ]

(#43753) Napfénysüti válasza bitpork (#43750) üzenetére

Ne félj ha főúton megyek hála a rövid váltónak már simán forog 4000-et. De előzésnél elmegy 8400-ig is hogy el ne lustuljon. ;]

Més que un club!

(#43754) Xero válasza TaaT (#43747) üzenetére


Xero
nagyúr

Már nekem is rejtett egy ideje, de gyűlölöm.
Kényszeres nyomás ellenőrző vagyok és csak rabolja az időmet. :P

(#43755) Balupapa válasza bitpork (#43750) üzenetére


Balupapa
senior tag

mire?
amikor eszondták még nagyon mások voltak a motrok.

mostmar egy modern benzines automata is 1500 alatt tartja varosban kruzolásnál.
a Te gépednél sem 3000nél tartja az automata (2/3-ad), és hidd el tudja az h mi a jó :)

_-=*WheelWhores*=-_

(#43756) #10726912 válasza audi100td (#43691) üzenetére


#10726912
törölt tag

Régebbi japánok közül a Nissan, ami a legjobb lehet, a viszonylagos fapadosság mellé megbízhatóság is párosul, a Primera jó választás lehet.

(#43757) tomcsi23 válasza Napfénysüti (#43753) üzenetére


tomcsi23
veterán