Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Ár/érték arányt nézve azok közül, amik szóba jöttek, ez volt a legjobb.
Már csak pénz kéne a kézbe
hdman
őstag
Ez se szar
Sopron city :)
Land
veterán
Amelyik miatt felhívtad a srácot az esélyes vagy az színben vagy bármiben nem megfelelő?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Qru
MODERÁTOR
Csinos darab az autópályán most pont egy ilyen ment előttem. Meg kellett állapítanom, hogy tényleg szép autó nagyon. De akkor se kéne. #csakajapppán
#nincsbennetarcsi
Nagyon nagyon helyes, sok szerencsét, most már nem okozhatsz csalódást, meggondolni sem ér magad, kimondtad a végszót. Ha meguntad majd megveszem.
B-L-A-C-K
titán
Így hogy megnézegettem most olvasva a topikot, tényleg nem néznek ki rosszul. 2-2,5 körül már elég jókat kapni.
Kornel
veterán
Az megfelelő lenne, de még nincs nála.
Illetve már találtam egy másikat is, de az is csak 3 hét múlva lesz eladó.
Nem baj, rosszat nem akarok venni, inkább nézek és várok
Qru: japanbol mit? Nem találtam nekem tetszot.
Areo: majd meglátjuk
[ Szerkesztve ]
Land
veterán
Rengeteg eladó van és ha kell meg kell nézni 5-6-ot. Biztos találsz olyat, melynek normális, szerető gazdája volt.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Qru
MODERÁTOR
Kornel
veterán
Qru
MODERÁTOR
Jó az 7-8-nak is. Annyit a kormos is bekér majd ha használod. Csodák még mindig nincsnek, a lovak zabbal mennek.
Kormi is csak akkor néz be 7 alá ha nem megyek vele városban egy centit sem.
#nincsbennetarcsi
Kornel
veterán
Azert 2 liter megvan közte simán.
Nézz spritmonitort, én már megtettem.
Nalam az mindig bevált.
kanyez
tag
VW Passat-al kapcsolatban valakinek vélemény/tapasztalat?
Konkrétan amiben gondolkozom az egy Passat VI 2.0 PD TDI Sportline/Comfortline/Highline. 3 milliónál többet nem szánnék rá.
"Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal."
hentes555
senior tag
Flashback
addikt
Ha a kövi 3 hétvégére tervezitek én is elugrom
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
SzlobiG
félisten
Ma megnéztük ezt, kritikán aluli volt... Teteje valszeg jég vert, hátulján csúnya ütés+lakk alig volt a fényezésen, az elején, ahol húzni lehet hiányzott a kupak az ülés olyan szinten ki volt ülve, hogy még nem is láttam ilyet, rommá kopott kormány a kuplung közel cserés állapot és ellenőriztem valós km. Szóval szépen utaztunk egyet. 600k-ért lehetett volna elhozni, de kb 500k-t ért így az autó.
Keresgélünk tovább, már dízeleket is nézek hátha, amibe nincs kettős tömegű.
Szóval Kornélka kezdj neki elmenni nézegetni őket, ha ennyire kényes vagy még jobban háklis leszel mint én.
(#128863) kanyez 2.0 PD-t kerüld, CR TDI-t keress.
[ Szerkesztve ]
2006-2009 közöttieknek sok a bajuk, különösen a 170LE-söknek.
(#128864) hentes555: Bármelyik jó. A puntók elég jól sikerültek.
(#128865) Flashback: Próbáld meg követni a nyomokat, kérlek. Alig pár hsz-szel korábban adtam meg a helyet ahol minden le van írva. Június harmadik hete.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rbalint88
addikt
a kékkel (3.) kezdenék és ha az tré, akkor mennék sorban a többivel. azok már képről is eléggé lefosott fosok. a kéken sokat dob a jó szín és a távoli képek
kornelka: én két hónapig kerestem, kb 40 autót néztem meg (az összes bp-it, ami kép vagy telefon alapján nem esett ki) és végül a legolcsóbbat vettem meg. eddig úgy tűnik, nem nyúltam mellé
TaaT
veterán
kanyez
tag
(#128866) SzlobiG
(#128867) bitpork
Értem. Ha nem az említett Passat, akkor milyen hasonló stílusú sedant ajánlanátok?
"Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal."
w333
félisten
A 2.0HDi (90LE) ha jól tudom akkor nincs benne kettőstömegű !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
SzlobiG
félisten
Ez biztos? Mert, akkor ezek is érdekesek lehetnek.
w333
félisten
Igen 99% biztos ... nekem a 406 2.0HDi 90LE (nem volt kettős tömegű)
De ha megnézed az Unix -t akkor láthatod ha a 90LE -t választod ki majd az "Erőátviteli alkatrészek" nincs ott a Kettős tömegű, de a 110LE -nál már ott van
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Ez csak annyit jelent h ők nem tartanak/tudnak róla.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Néztem elvileg az 1.4-be sincs. Szerinted? Hol lehetne ezeknek utána nézni egyáltalán? Programok se írják amik vannak nekem (Atris, Autodata).
w333
félisten
Mindenhol azt írják hogy 2.0HDi (90LE) nincs kettős tömegű !
Sőt ezekben a motorokban nincs FAP (részecskeszűrő sem)
Angolul : Dual mass flywheel
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Integrale
veterán
En szenvednek vele.
"Bad reklám is reklám too"
Nem tudtam szívben még teljesen elengedni a mazdát, ezért lenne egy kérdésem. Van Pesten olyan szaki akihez el lehet vinni új mazdát jó kis korrozió védelemre (ugye 10 évig tartanám) ha arra esik a választás? Már úgy értve aki jól dolgozik (ez a fehér holló kategória tapasztalataim szerint). Az nem gond ha be kell jelentkezni mert sok a dolga, és nem ingyen dolgozik
kalmanchris
tag
2.0 hdi 90 lovasban nincs. 110 lovas érdekes. Xantia-ban és xsara-ban nincs, de 406-ba már van, ergo sanszos hogy 306-ban is.
SzlobiG
félisten
Szuper, akkor az 1.4-es így jobb lenne 2.0 felesleges. Megnézem milyen a felhozatal az 1.4-ből.
footy
addikt
Ezen nincs mit fikazni
(#128870) kanyez
Honda Accord 2.2 CDTI
Volvo S60 D5
[ Szerkesztve ]
Van, Gustavsson Carosserie, Csepelen. Van hogy varni kell heteket, honapokat es nem a legolcsobb lakatos muhely, de korrekt munkat vegeznek. Igazabol a restauralas nekik a nagy penz, csak mellette bevallalnak kisebb munkakat is, hogy fenn tudjak tartani a muhelyt. Nekem ok csinaltak a lakatosmunkat, alvaz- es uregvedelmet.
Köszönöm, elraktam magamnak.
Ha van még valakinek jó szaki azt is köszönöm.
Qru
MODERÁTOR
Elhiszed hogy letojom/nám azt a +1,5-2 litert, de tényleg?! Most hadd ne írjam le mennyibe fájt Kormi 1 hónap leforgása alatt. Pályán bedobta vészmódba magát a gép. Ok irány a szerviz. Első körben EGR pucolás de szart se ért (sztem nettó lehúzás volt de lapozzunk) mert 2 hét múlva megint vészmódba rakta magát a pályán, cserélni kellett az EGR-t. DPF-et szintén pucolni kellett és az is lassan csere érett lesz... és nincs benne 200k km sem (garantáltan). Ja és a következő nagyobb költség a kettőstömegű is ott lebeg felettem mint Demoklész kardja. Sajnos a halálának előjelei már tettenérhetőek.
Városban nem járok el 10 liter alatt és akkor nem toltam ki a szemét csak normálisan közlekedtem, (2.0 TDi) tehát a sportmód kapcsolójára még csak nem is gondoltam nem hogy kapcsoljam. Ehhez képest még Bubi sem eszik érdemben többet (+1,5 liter városban 100km-erenként) cserébe nincs semmi költséges cucc ami befoshat benne.
Kellemes a dízelezés én már majdnem megszerettem így 3 év TDI terelgetés után de továbbra is úgy vagyok vele mint a zsiráffal az állatkertben. Szép-szép de otthonra azért nem kéne.
Ne érts félre, nem meggyőzni akarlak azt veszel amit akarsz csak jó ha tudod, hogy vannak benne időzített bombák akkor is ha szerető gazdától veszed mert ezek a bombák egyszerűen benne vannak a rendszerben ha szeretve volt ha nem. Kettőstömegű elkopik, az egr lekokszolódik, a dpf eltömődik, a cr rendszer megmakkan előbb-utóbb...
Persze van tartalék benne meg ideális körülmények között alig eszik (pályán nekem 140-nél elvan 6,8-ból ami parádé kb). De ingyen ebéd soha sincs ezt ne feledd el.
#nincsbennetarcsi
A Te traktor használatod extrém - szerintem ezt nyugodtan megállapíthatjuk. Feltételezem nem egyedül használod, városban és meg sem fordul a fejedben, hogy tisztán kímélő módban használd, amikor pl az utas siet. Le merem fogadni h pl nálam nem lenne ilyen gondja
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
lenko
aktív tag
10liter alatt nem tudsz járni városban?
Fater kicsit botlábú, és úgy nem viszi 7 felé városban. (DSG 140ló)
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Semmi extrém nincs benne, egyszerűen használom. Fele rész város fele rész pálya. Soha nem kaptam még gyorshajtásért büntit. Ugyanúgy bánok vele mint Bubival. Sőt, mivel ez lassan melegszik be még jobban is odafigyelek rá (még a visszahűtésre is!), illetve Bubit néha nyelezem de ezt nem, mert nem érdemes. Olyan bután kanyarodik hogy nincs értelme kínozni. Nagyon orrnehéz, egyszerűen elkönnyül a fara és kész, az esp már bele is nyúl. Ha kikapcsolod akkor meg az árokban kötsz ki. A pedálrend példátlanul szar, nem tudod átcsúsztatni a lábad a gázról a fékre, át kell lépned. Nekem már többször beakad a cipőtalpam a fékbe mikor megpróbáltam úgy kezelni a pedálok ahogy a Bubiban, nem hogy nem egy síkban van a két pedál még csak nem is egy dimenzióban kb.
Tegyük fel hogy mondjuk Kornélka csak agyhalott zombimódban fog menni kizárólag autópályán 110 tempomattal. Az egr akkor is beszarik, a dpf akkor is eltömődik egy idő után, a kettőstömegű is elkopik egy idő után, a cr befecsi is elfárad egy idő után. Mert ami elromolhat az el is romlik.
Ez nem hit vita, vitathatatlan előnyei vannak a dízelnek csak vásárlás előtt nem árt tisztában lenni a hátrányaival sem. Mert akárhogy is nyomatod ezt de hidd el: nem elég ha csak szeretve van az autó.
De igazából a Mondeóval már egyszer becumizta, nem tudom miért akar újra ráülni egy rollerre.
mod:
lenko: Sajnos nem (170 ló dsg). De sok rövid utat megyek vele az nyilván nem tesz jót neki de ezt még nem nevezném extrém felhasználásnak, elvégre az a városi használatból adódik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
Olvastad a használatiban, hogy nem ajánlott 4km-nél rövidebb utakra használni?
Qru
MODERÁTOR
Attól azért többet megyek mindig, azzal nincs gond.
mod:
Kár, hogy nem jött össze a tail mikor itt jártál, bekapcsolhattad volna nekem vcds-el, hogy mutassa az olajhőfokot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
SzlobiG
félisten
Fikusz. A legegyszerubb benzinesben is meghal az injektor torik a katalizator tonkremegy a gumicso. Nem emlitem a kettostomegut amit ugye mostansag mar szeretnek a legegyszerubb benyalasba is pakolni - hogy lehet hogy nekem a Teddyben a dpf elhozatalkor meg vilagitott es most meg hozzanyulas nelkul nem pampog csak kezd a kipuff kitosztulni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
tisztán kímélő módban használd
Szerintem meg ez az extrém. Miért használnád tisztán kímélő üzemmódban? Az autó van érted, nem fordítva .. ez egyáltalán nem életszerű. Igen, hidegen nem bántod, szervizeled rendesen, meg ami tudod hogy rosszat tesz neki, azt próbálod azért kerülni - már ha szereted az autókat meg értesz hozzá kicsit.
Ezen felül viszont sokszor sietsz, mert sietned kell, sokszor azért nyomod mert ideges lettél, igen néha csak 2 km dolgod van a városban, meg néha szar úton is kell menned, sőt lehet hegyen laksz és hidegen indulás után is hegynek felfele kell menned stb. Ez mind teljesen életszerű, vigyáz az ember az autójára lehetőség szerint, de nem mindenki nagypapázik 50-el folyton és ez nem jelenti, nem vigyázol az autódra.
Elhiszem, hogy a 230 lovas dízelben is tartós(abb) a lendkerék, ha max. 50 lóerőt használsz ki belőle.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
A Polo-ban az a kormany... ez tuti nem a Highline csomag resze
Az 1.4PD-t probald ki hogy mennyire zavar a hangja, szamomra konkretan elviselhetetlen. (Varoson kivul meg elmegy)
A 307 ilyen szempontbol kulturaltabb, de korai peldanyt nem mernek belole venni.
+1
SzlobiG
félisten
Ja ezért gondolom, hogy csillió km lehet benne pláne, hogy tempomatos is, viszont jól néz ki nagyon meg a felszereltség is rendben.
Ibiza? Kereskedő, külföldi. Kikérte magának, hogy rákérdeztünk a km valódiságára.
footy
addikt
Az Ibiza nekem sokkal jobban tetszik. Az 1.2 viszont eleg harmatos benne. Az 5Literes fogyi meg max leejton pillanatnyi ertek a fedelzetin.
SzlobiG
félisten
Délután felugrunk megnézzük az Ibizát. Csajos autó lesz szóval oda elég az 1.2. Igen az 1.4 hdi fogyasztásban sokkalta jobb, ha nem lesz jó az ibiza megyünk megnézni azt.
Apropó nincsenek különösebb gondok ezzel az 1.2-es láncos motorral, nem? Tehát bírja a lánc nem kell cserélni mint a tsi esetén?
[ Szerkesztve ]
bmwsan
senior tag
200 fölött kezdodik az élet, 220 körül gyakran kifekszik a turbo meg a klímakopresszor is a kettostomegu mellett.
Anno nálam is nagy probléma volt a dízel vs. benzin (B6 Passat vs Accord 2.4 Type-S), de mivel a Passatban 50e km-rel ezelott ki lettek cserélve a fent említett dolgok, illetve megbízható múltja van a kocsinak és van szaki aki nagyon ért hozzá, így a fauwé lett.
Azóta is sajnálom egy picit a Hondát, de sajnos be kellett látni, hogy ebben az esetben ez volt a jobb választás (nekem).
Qru
MODERÁTOR
DPF regenerálás sem csodafegyver, előbb-utóbb úgyis megtelik mert nem tudja 100%-ra regenerálni. Persze a szívóbengás sem költségmentes - ilyet nem is állítottam - csak a várható/kalkulálható kiadások alacsonyabbak mint egy összetettebb dízel esetében és én inkább kifizetem részletekben apránként plusz nyál költségként.
Ez nem hitvita részemről (dízel vs benzin) csak aki dízelt vesz annak számolnia kell ezekkel a plusz költségekkel és kész. Van olyan felhasználási terület ahova egyértelműen a dízel a jobb választás és van amire a benzin jobb.
mod:
bmwsan: Anno elgondolkoztam a dízelen de nem fért bele az anyagi keretbe azok mellett a kritériumok mellett ami nekem szükséges volt (max 3 éves, összkerék és legalább 150 ló).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Csaj autónak valami egyszerű motorosat vennék, nem turbósat, pláne nem CR-t.
90%-ok szarik a bemelegítésre, hűtésre és a hidegen kímélésre.
bmwsan: Annál a Passatnal nem a turbó és a kettőstömegű lesz a főellenség.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"