Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős keres autópályázásra automataváltós dízelt. Legalább 140 ló (tehát 1,9-2,0D minimum) sedan vagy kombi amibe család is befér. Keret az olyan 2,5M környéke.
Ötletek?
-
Declare
őstag
válasz
andris1602 #128091 üzenetére
1.7 cdti H astrara adok egy tippet. Nekem is elsö auto GTC valtozatban, teljesen jo, viszonylag problemamentes....ha dizel vonalon gondolkozol
-
andris1602
aktív tag
Köszönöm
-
sasa134
addikt
válasz
andris1602 #128083 üzenetére
Ceed, i30, Corolla, Focus, Auris szerintem.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
andris1602 #128083 üzenetére
Hunyadi.
Ránéznék az ix20/30-ra is.
Nálunk ezek nagyon keresettek, 1-2 nap és viszik őket.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kornel #128077 üzenetére
Gyanus.... Mi az az N-es rendszam, ha magyarorszagi? A kormany, de meg a kezifekkar is gyanusan kopott. A szonyegek miert nincsenek bent a fenykepezes idejere? A vezeto oldalan meglatszana, mert valos km eseten nem lenne a saroknal kikopva. Nalam 214k km-nel mar megvan a helye, el van vekonyodva az anyag.
iDrive nem fog hianyozni?Amivel azonnal kezdeni kell, az lanccsere, tanyerral, ha meg nem volt. Nem tom mennyi lehet, sor6 dieseleknel 350k.
-
andris1602
aktív tag
Köszi a választ mindenkinek
Még valami - és nem akarok kirobbantani semmilyen hitvitát - de ezt a modellt érdemes/lehet/jobb diesel motorral venni? Csak mert sokkal több van belőle használtan..
-
rbalint88
addikt
ha már így beleszartam a ventilátorba ezzel a prémiummal be lehet szopódni dologgal:
- egyrészt, nem állítottam azt, hogy biztosan be fogsz szopódni. de fel kell rá készülni, anyagilag és mentálisan is. éves futás sajnos nem mérvadó ebből a szempontból.
- ha a kopó-fogyó dolgoknál nincs is jelentős eltérés az árakban, a ritkább tételeknél, kasztnielemeknél stbnél van prémiumfelár vastagon.
- nagyon korlátolt hozzáállás nem belátni azt, hogy egy prémiumautóban 3x annyi hibalehetőség van, mint egy kommerszben. az ok nagyon egyszerű: ugyanazt a feature-t is sokszor sokkal bonyolultabban oldják meg a finomabb, precízebb, jobb megoldás érdekében. pl: vanos vs vtec.
- ne mondtam, hogy ne vegyen senki öreg prémiumot. azt mondtam, hogy legyen felkészülve arra, hogy jó eséllyel kell majd költeni rá. kis szerencsével vásárlás utáni egy-két évben gatyába lehet rázni fél misiből és évekig hiba nélkül elmuzsikál, de bele lehet nyúlni abba is, hogy havonta kell menni a szerelőhöz és zsákban hordani hozzá a pénzt. ezt egy használt autónál nem tudod kiszűrni. le lehet informálni, utána lehet járni, de nem vagy jós. egy anyagfáradásos hibát nem lehet kizárni sose és az is viheti akár az egész motort magával.bmw e60 (jelen eseten e61, ami a kombi): szerethető autó, jó autó. de. a már említett példa egy 2004-es 525dA, bőr, nagynavi, aktívxenon, naptető, radar. 256e km, német öregé volt, valós szervizmúlt és törésmentes állapot a további jellemzők. injektorokból 4-et kellett cserélni/felújítani, leömlő el volt repedve, volt valami apró nyűg a váltóval is. ezekkel és pár aprósággal együtt sikerült belefutni 400-500 közé a szokásos szervizeken kívül.
én tuti fl utánit néznék belőle, sok dolgon javítottak, meg azért a régiben a beltérben pár dolgot (pl a tárhelyeket és az ergonómiát) feláldoztak a mára már megfakult dizájn oltárán. -
maajsz
senior tag
válasz
andris1602 #128083 üzenetére
én is az i30/ceed vonalat támogatnám
20as, 2es kicsi, pályázni sem olyan jó
corollák, 3asok ennyiért nyűgösebbek -
válasz
andris1602 #128083 üzenetére
Szia! 2 misibol amit en nezegetnek, az a mazda3, e12 toyota corolla, kia ceed, esetleg opel astra H.
De az i30 se rossz, ahogy bitpork is irta
-
válasz
andris1602 #128083 üzenetére
Hyundai i30 ha fussa.
-
válasz
hentes555 #128075 üzenetére
Integrale kb. leirta fentebb a tutit. G astra, 1-es foka, punto 2. Japo vonalrol ebben az arkategoriaban a 6gen civic teteje van vagy a 7gen civic alja. 6gen-bol nehez lesz jot talalni, nagyon sok a lerugott darab, viszont ha kifogsz egy jot, akkor nem sok bajod lesz vele. A 7gen civicet engedd el, sajat peldambol kiindulva nem eri meg a kinalat aljarol valasztani. Neked igazabol egy 1-es toyota yaris is eleg lenne, az ezres vagy az 1.3-as motorral, kijohet a keretedbol
-
andris1602
aktív tag
Sziasztok.
Szeretném megvenni életem első autóját, és ehhez kérnék egy kis segítséget. Max 2 millió Ft-om van rá, leginkább hosszabb utakra kellene (heti rendszerességgel kb 300km autópályán), de városban is használnám. Nincs nagyon kialakult márkapreferenciám, viszont francia autót nem vennék, eddig csak rossz tapasztalatom volt velük. Amit eddig a legtöbbet vezettem, az egy Daewoo Lanos 1.6 volt, kb ekkora teljesítményű motor számomra bőven elég lenne (kb 100LE ha jól emlékszem). Főleg benzineseket néztem. Méretét tekintve elég lenne egy kisebb autó is.
Amiket eddig néztem: Dacia Sandero, Mazda 2, Hyundai i20-i30, Toyota Auris (ez utóbbiból nem nagyon láttam ennyiért..
) illetve nagyon tetszenek a 2007-2013 közötti Corollák, de gondolom ennyiért álmodozzak máshol
Tudnátok ajánlani még hasonló méretű és a feltételeknek megfelelő autókat? Minél többet nézelődöm, annál inkább az az érzésem, hogy fogalmam sincs, melyiket válasszam.
Bármilyen hasznos tanács jöhet, az összefoglalót elolvastam.
Üdv nektek
-
MPeter87
őstag
válasz
Kornel #128077 üzenetére
Ez kicsit kamuszagú.. Magyarországon újonnan vásárolt és N-es rendszám, kormány atom fényes, indítógomb szétkopva és 123k km.. Kívülről jól néz ki, de 1-2 dolgot leszámítva elég fapad.
(#128079) footy
Én akkor lepődtem meg, mikor accordokat nézegettem (2.2 dízel) és a lendkerék ott kb 2,5x annyi, mint a mostani octaviamba (2.0 pd). Persze nem hetente kell cserélgetni, csak ha mégis befigyel..
-
footy
addikt
válasz
MPowerPH #128043 üzenetére
Na igy mar azert masabb, es igy nincs is hetes szorzo.
Bar a 3-as szorzo is igencsak pofatlan. Aranybol van ez a lendkerek vagy mi a pelo???
Most raneztem egyebkent 2 webshopra, de az aranyok hasonloak ott is. A lexushoz valoban draga minden.
Viszont akarhogy nezem a tobbi japant (Mazda, Toyota) nem jonnek ki dragabban, szoval a lexus a kivetel.-Szerk-
Esetleg még a Subarunál tudom elképzelni, hogy a Lexushoz hasonló árakat találni... -
Integrale
veterán
válasz
hentes555 #128075 üzenetére
Golf IV és leszármazottjai az összegbe nem férnek bele. G Astra, Focus, Punto stb ezek mind jó elképzelések. Punto 3 (Grande Punto) nem fér bele, ez biztos, Sporting pedig csak az 1-ből és a 2-ből volt.
Nincs baj a megbízhatóságával.
Német vonalon Polo és testvérei (Ibiza, Cordoba). Honda Civic 7 gen, talán belefér, de egy jó 6-os is megfelelő lehet. -
Kornel
veterán
20d?
[link]
Tul jonak nez ki.
Erre mennyit kell kapasbol locsolni kb., hogy jo legyen?
Bmw001? -
MPowerPH
félisten
A Mondeo a Lagunahoz, vagy akar a Passathoz kepest is kisse puritan. Extrak teren se nagy durranas, nem is olyan kenyelmes, hangos, foleg a motor felol rossz a szigeteles, de szelzaj is van boven. Viszont jo vezetni, a futomuve vilagbajnok, es az evek soran kiderult, hogy tartos. Laguna nem fog ennyi km-et menni. Csak a Mondeo dieseltol mentsen meg az Isten.
-
hentes555
senior tag
Sziasztok
Hamarosan szeretnék autót venni. Elsősorban munkába járásra lenne, ez egy naponta 2x10 km-es távot jelent, jó részt város, max. 2 km 4-es főút. Továbbá kéthetente elmennék vele Nyíregyházára és vissza barátnőhöz, az ugye Szolnoktól cirka 200 km. Nyáron kisebb-nagyobb kirándulások is felmerülhetnek, de csak országon belül.
Első autóm lenne, jogsim két éve van, azóta néha tatám ezres swiftjét vezetem (2002-es), mást nem igazán. Jó lenne, ha ezt a leendő első autómat nem kellene gyakran szervízbe hordani, nem lennének idegesítő hibái. Persze nem várom el egy tizenéves autótól, hogy abszolút hibamentes legyen, de nem szeretnék nagyon közeli kapcsolatba kerülni a szervízzel. Legyen biztonságos. A fogyasztása ne nagyon legyen több, mint ~8 liter körül városban, nem padlóval indulva minden lámpánál. Dízelt a rendszeres rövid távok miatt gondolom nem érdemes venni. És ne legyen túlságosan fapados (lásd tatám swiftje). Magára az autóra max. 700-750.000 Ft-om lenne.
Az a baj eddig bárkit kérdeztem, mindenki mást mondd. És így elég nehéz választani, hogy az egyik azt mondja x autó megbízható, keveset fogyaszt és jó, a másik ember meg a totál ellenkezőjét. Ezért gondoltam megkérdezem tőletek is, itt azért úgy látom vannak olyanok, akik már láttak egy-két autót és van tapasztalatuk.Eddig amiket nézegettem: G Astra, 1-es Focus, Punto 3 (ebből a Sporting nagyon sokáig tetszett, felszereltségre sem rossz, de a megbízhatóságáról nagyon megoszlanak a vélemények.). VW konszernnél is láttam pár jó dolgot, azokban főleg a formája tetszik, megbízhatóságuk és fogyasztásuk nem tudom milyen, de pl. a Polora írták hogy sokat eszik, Golf IV is, Toledo is. Fabiákat is néztem, azokról túl sokat nem tudok, de tetszenek.
Tudnátok írni ezekről, hogy, melyiket lenne érdemesebb megvenni és mi az, amiket inkább hagyjak? De egyéb ötleteket is szívesen fogadok, amennyiben a fent leírtaknak megfelel az autó
-
MPowerPH
félisten
válasz
#16514048 #128065 üzenetére
MK3 Mondeo egy nagyon jo auto. Mi kicsit 560.000 km utan adtunk tul rajta, egy szerelo vette meg 150k -ert. Neki jo lesz sajat hasznalatra, mert az alkatresz olcso hozza, O meg muszak utan tudja butykolgetni.
450k km -ig rendben volt, aztan jottek a bajok szepen sorjaban. Rugotores, feknyergek besultek, elkezdte csipegetni az olajat, kipufogo leomlo, katalizator megadta magat. Igy meg elment egy darabig, de most mar a valto meg a kuplung is rossz volt, es 2L olajat megevett 10k km-en. A legnagyobb gond a rohadas. Kuszobok, a teto ele az elso szelvedo utan kozvetlen.
De kiszolgalta magat, en imadtam.(jobban mint az e39-et) Amig rendben volt, addig nagyon jol huzott, 3.-ban nagyon eros, es nem is evett veszesen.(6-7L) -
MPowerPH
félisten
válasz
Kornel #128068 üzenetére
A szivo benzinek meg mind jok sor 6 -bol, 2007-ig.
Talan az egyik legjobb a 25i, ami szenten 3L-es blokk.(a facelift utan) Facelift utan a kozvetlen befecskendezes miatt ezeknek is romlott a megbizhatosaga, de azert annyira nem veszes, mint ahogy be van harangozva. De akkor is ott van a fokozott koromlerakódás, a drága piezo-elektrikus befecskendezők, amik szeretnek bedogleni.
20D egy vezerles, lanckerek/fotengely csere utan szinten nagyon jo. A 25-30-35D meg a kategoria talan legjobbjai.[rvilike]: Jah, igazad van. Mindig belekeveredek.
Igazabol mindketto tipus van ismeretsegi korben, nem nagyon volt veluk baj. Van egy 2009-es 330i is itt a szomszedban 250k km-el, ott sem jott meg elo semmi hiba. A regebbiek kozul pedig szinten semmi, igaz azok mind E60 -ban vannak, 300k km folott. Benzinesek kozul a 35i viszi a primet hibaszinten, turbo, HPFP hibak tomkelege.
De oszinten, nem vennek benzinest a jo dieselek mellett. -
Kornel
veterán
Egy ilyen 320i mit tud?
[link]
Annyiba kerul, mint egy jobb civic. -
#16514048
törölt tag
válasz
MPowerPH #128057 üzenetére
Köszönöm az infót BMW001 és w333.
Ha már szóba jött, mk3 Mondeoval (már ha erre a generációra gondoltál) konkrétan milyen problémák szoktak lenni, hogy "szétesik"?
Valamint azt tudja valaki, hogy mi a különbség a facelift és fl2 között? Utóbbiban javítottak még valamit a sima facelifteshez képest, vagy csak külsőleg változott?
-
Kornel
veterán
Ha mar bmw nap van.
2M-ig erdemes valami BMW-t nezni?
Max. 2,5M, de akkor legyen hibatlan.
Vagy ennyiert felejtos?
3-as eleg lenne meretben.
Vagy maradjak a seggemen, es jo lesz a bravo t jet? -
w333
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
#16514048 #128055 üzenetére
E46, ha valakit erdekel.
Bar pont a benzinesekrol nem irnak konkretumot, de az egyik legproblemasabb BMW eroforrasok az N42B18 es B20 szemelyeben. Vanos hiba, vezerles hajlamos atugrani(volt is visszahivas), mindenhonnan dol belole az olaj. Amikor markan belul is szidjak.Ez angol, de leirja a motor gyengeit.
w333: Hulladek... Bezzeg a Mondeo a 2.0 DuraTec mocival kimegy a vilagbol. Igaz az auto szetesik, de a motor az megy.
-
w333
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Ringbe száll a Xiaomi a mobilchip piacon
- Pontosabb, erősebb zajszűrést hoz a Sony kényelmesebb formában
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hobby elektronika
- One mobilszolgáltatások
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Samsung Galaxy Z Flip 3 256GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Acer Predator Helios 300 - 15,6"FHD IPS - i7-7700HQ - 8GB - 256GB SSD+1TB HDD - GTX 1060 6GB -MAGYAR
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest