Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Az, hogy a BMW fele 4 hengeresek a kategoriajukban is maximum a kozepmezonybe tartoztak akkoriban.
Don't Tread On Me
Flashback
addikt
Az én 1.4 Hondám után rakéta lenne!
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Kickass
őstag
Valvetronic problémás....
w333
félisten
Arról nem is beszélve hogy a sor 6 hengeresekkel sokkal kevesebb a gond (szinte semmi), szóval legalább egy 320i de inkább 325i -t vennék ilyen áron !
(#128052) Flashback
Nem biztos ...
A Honda könnyű és pörgős, a 318i nehéz és lomha, de legalább fogyaszt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
#16514048
törölt tag
És ezek igazak a 143 lovas változatra is? Szerintem annyira nem lehet vállalhatatlan. A korai 320-astól még jobban is gyorsul, és azért csak kevesebbet eszik, mint a hathengeresek.
w333
félisten
Az sem megy sokkal jobban, cserébe sokkal több a gond vele
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
MPowerPH
félisten
E46, ha valakit erdekel.
Bar pont a benzinesekrol nem irnak konkretumot, de az egyik legproblemasabb BMW eroforrasok az N42B18 es B20 szemelyeben. Vanos hiba, vezerles hajlamos atugrani(volt is visszahivas), mindenhonnan dol belole az olaj. Amikor markan belul is szidjak.
Ez angol, de leirja a motor gyengeit.
w333: Hulladek... Bezzeg a Mondeo a 2.0 DuraTec mocival kimegy a vilagbol. Igaz az auto szetesik, de a motor az megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
w333
félisten
Itt is jól látszik a Valvetronic hiba
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
#76385920
törölt tag
Láng, Bárdi
Ha van kapcsolat csak úgy repkednek a %-ok. (30-50%) És még marad nekik rajta...
Kornel
veterán
Ha mar bmw nap van.
2M-ig erdemes valami BMW-t nezni?
Max. 2,5M, de akkor legyen hibatlan.
Vagy ennyiert felejtos?
3-as eleg lenne meretben.
Vagy maradjak a seggemen, es jo lesz a bravo t jet?
w333
félisten
Ahogy már mondtam ... 320i vagy 25i (sor 6 henger a világból kimegy)
(#128057) BMW001
Jól tudom hogy azok a motorok Yamaha fejlesztésűek ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
MPowerPH
félisten
Igen, tisztaban vagyok, hogy pofatlan arressel szamolnak. En a nemetektol rendelek mindent, oda van kedvezmenyem. Es egy bizonyos ar folott ingyen kihozzak.
Don't Tread On Me
Kornel
veterán
Link?
#76385920
törölt tag
1.7 zetec asszem a Yamaha, Ford Puma-ba szerelték. (Ford-Yamaha közös...)
#16514048
törölt tag
Köszönöm az infót BMW001 és w333.
Ha már szóba jött, mk3 Mondeoval (már ha erre a generációra gondoltál) konkrétan milyen problémák szoktak lenni, hogy "szétesik"?
Valamint azt tudja valaki, hogy mi a különbség a facelift és fl2 között? Utóbbiban javítottak még valamit a sima facelifteshez képest, vagy csak külsőleg változott?
Kornel
veterán
Egy ilyen 320i mit tud?
[link]
Annyiba kerul, mint egy jobb civic.
Integrale
veterán
4 hengert
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Nem hatna meg.
Felolem lehet 320d is.
Kicsit menjen azert, ennyi.
Tenyleg, melyik motorokkal szerelt 3-as bomos a "problemamentes"?
-v-
addikt
Ebből a szériából az N52, de nekem attól is elment a kedvem. Amúgy sor6-os, és minél régebbi .. minél újabb, annál szarabb
Kornel
veterán
linket pls., nem értek hozzájuk
MPowerPH
félisten
A szivo benzinek meg mind jok sor 6 -bol, 2007-ig. Talan az egyik legjobb a 25i, ami szenten 3L-es blokk. (a facelift utan) Facelift utan a kozvetlen befecskendezes miatt ezeknek is romlott a megbizhatosaga, de azert annyira nem veszes, mint ahogy be van harangozva. De akkor is ott van a fokozott koromlerakódás, a drága piezo-elektrikus befecskendezők, amik szeretnek bedogleni.
20D egy vezerles, lanckerek/fotengely csere utan szinten nagyon jo. A 25-30-35D meg a kategoria talan legjobbjai.
[rvilike]: Jah, igazad van. Mindig belekeveredek. Igazabol mindketto tipus van ismeretsegi korben, nem nagyon volt veluk baj. Van egy 2009-es 330i is itt a szomszedban 250k km-el, ott sem jott meg elo semmi hiba. A regebbiek kozul pedig szinten semmi, igaz azok mind E60 -ban vannak, 300k km folott. Benzinesek kozul a 35i viszi a primet hibaszinten, turbo, HPFP hibak tomkelege.
De oszinten, nem vennek benzinest a jo dieselek mellett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-v-
addikt
Nem 3 literes az N52B25 még csak 2008 után, de az már a közvetlen befecskendezéses N53, azzal már sok az issue ...
De az N52-n is szar a valvetronic sajnos, én azt olvastam, nem kap rendesen kenést és szétmennek a hidrotőkék egy idő után.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
MK3 Mondeo egy nagyon jo auto. Mi kicsit 560.000 km utan adtunk tul rajta, egy szerelo vette meg 150k -ert. Neki jo lesz sajat hasznalatra, mert az alkatresz olcso hozza, O meg muszak utan tudja butykolgetni.
450k km -ig rendben volt, aztan jottek a bajok szepen sorjaban. Rugotores, feknyergek besultek, elkezdte csipegetni az olajat, kipufogo leomlo, katalizator megadta magat. Igy meg elment egy darabig, de most mar a valto meg a kuplung is rossz volt, es 2L olajat megevett 10k km-en. A legnagyobb gond a rohadas. Kuszobok, a teto ele az elso szelvedo utan kozvetlen.
De kiszolgalta magat, en imadtam.(jobban mint az e39-et) Amig rendben volt, addig nagyon jol huzott, 3.-ban nagyon eros, es nem is evett veszesen.(6-7L)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
TaaT
veterán
Olyan mondeo-ja volt egy szerelő ismerősnek is, a korabeli renault laguna (mk2) határozottan jobb volt szerinte, el is adták a mondeot pár tízezer kilométerrel az órájában.
Give them hell Ukraine!
hentes555
senior tag
Sziasztok
Hamarosan szeretnék autót venni. Elsősorban munkába járásra lenne, ez egy naponta 2x10 km-es távot jelent, jó részt város, max. 2 km 4-es főút. Továbbá kéthetente elmennék vele Nyíregyházára és vissza barátnőhöz, az ugye Szolnoktól cirka 200 km. Nyáron kisebb-nagyobb kirándulások is felmerülhetnek, de csak országon belül.
Első autóm lenne, jogsim két éve van, azóta néha tatám ezres swiftjét vezetem (2002-es), mást nem igazán. Jó lenne, ha ezt a leendő első autómat nem kellene gyakran szervízbe hordani, nem lennének idegesítő hibái. Persze nem várom el egy tizenéves autótól, hogy abszolút hibamentes legyen, de nem szeretnék nagyon közeli kapcsolatba kerülni a szervízzel. Legyen biztonságos. A fogyasztása ne nagyon legyen több, mint ~8 liter körül városban, nem padlóval indulva minden lámpánál. Dízelt a rendszeres rövid távok miatt gondolom nem érdemes venni. És ne legyen túlságosan fapados (lásd tatám swiftje). Magára az autóra max. 700-750.000 Ft-om lenne.
Az a baj eddig bárkit kérdeztem, mindenki mást mondd. És így elég nehéz választani, hogy az egyik azt mondja x autó megbízható, keveset fogyaszt és jó, a másik ember meg a totál ellenkezőjét. Ezért gondoltam megkérdezem tőletek is, itt azért úgy látom vannak olyanok, akik már láttak egy-két autót és van tapasztalatuk.
Eddig amiket nézegettem: G Astra, 1-es Focus, Punto 3 (ebből a Sporting nagyon sokáig tetszett, felszereltségre sem rossz, de a megbízhatóságáról nagyon megoszlanak a vélemények.). VW konszernnél is láttam pár jó dolgot, azokban főleg a formája tetszik, megbízhatóságuk és fogyasztásuk nem tudom milyen, de pl. a Polora írták hogy sokat eszik, Golf IV is, Toledo is. Fabiákat is néztem, azokról túl sokat nem tudok, de tetszenek.
Tudnátok írni ezekről, hogy, melyiket lenne érdemesebb megvenni és mi az, amiket inkább hagyjak? De egyéb ötleteket is szívesen fogadok, amennyiben a fent leírtaknak megfelel az autó
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
MPowerPH
félisten
A Mondeo a Lagunahoz, vagy akar a Passathoz kepest is kisse puritan. Extrak teren se nagy durranas, nem is olyan kenyelmes, hangos, foleg a motor felol rossz a szigeteles, de szelzaj is van boven. Viszont jo vezetni, a futomuve vilagbajnok, es az evek soran kiderult, hogy tartos. Laguna nem fog ennyi km-et menni. Csak a Mondeo dieseltol mentsen meg az Isten.
Don't Tread On Me
Kornel
veterán
20d?
[link]
Tul jonak nez ki.
Erre mennyit kell kapasbol locsolni kb., hogy jo legyen?
Bmw001?
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Golf IV és leszármazottjai az összegbe nem férnek bele. G Astra, Focus, Punto stb ezek mind jó elképzelések. Punto 3 (Grande Punto) nem fér bele, ez biztos, Sporting pedig csak az 1-ből és a 2-ből volt.
Nincs baj a megbízhatóságával.
Német vonalon Polo és testvérei (Ibiza, Cordoba). Honda Civic 7 gen, talán belefér, de egy jó 6-os is megfelelő lehet.
"Bad reklám is reklám too"
footy
addikt
Na igy mar azert masabb, es igy nincs is hetes szorzo. Bar a 3-as szorzo is igencsak pofatlan. Aranybol van ez a lendkerek vagy mi a pelo???
Most raneztem egyebkent 2 webshopra, de az aranyok hasonloak ott is. A lexushoz valoban draga minden.
Viszont akarhogy nezem a tobbi japant (Mazda, Toyota) nem jonnek ki dragabban, szoval a lexus a kivetel.
-Szerk-
Esetleg még a Subarunál tudom elképzelni, hogy a Lexushoz hasonló árakat találni...
[ Szerkesztve ]
MPeter87
őstag
Ez kicsit kamuszagú.. Magyarországon újonnan vásárolt és N-es rendszám, kormány atom fényes, indítógomb szétkopva és 123k km.. Kívülről jól néz ki, de 1-2 dolgot leszámítva elég fapad.
(#128079) footy
Én akkor lepődtem meg, mikor accordokat nézegettem (2.2 dízel) és a lendkerék ott kb 2,5x annyi, mint a mostani octaviamba (2.0 pd). Persze nem hetente kell cserélgetni, csak ha mégis befigyel..
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
A rendszámot újonnan vette.
MPeter87
őstag
Igen, esélyes, hogy azt vette itthon újonnan.
andris1602
aktív tag
Sziasztok.
Szeretném megvenni életem első autóját, és ehhez kérnék egy kis segítséget. Max 2 millió Ft-om van rá, leginkább hosszabb utakra kellene (heti rendszerességgel kb 300km autópályán), de városban is használnám. Nincs nagyon kialakult márkapreferenciám, viszont francia autót nem vennék, eddig csak rossz tapasztalatom volt velük. Amit eddig a legtöbbet vezettem, az egy Daewoo Lanos 1.6 volt, kb ekkora teljesítményű motor számomra bőven elég lenne (kb 100LE ha jól emlékszem). Főleg benzineseket néztem. Méretét tekintve elég lenne egy kisebb autó is.
Amiket eddig néztem: Dacia Sandero, Mazda 2, Hyundai i20-i30, Toyota Auris (ez utóbbiból nem nagyon láttam ennyiért.. ) illetve nagyon tetszenek a 2007-2013 közötti Corollák, de gondolom ennyiért álmodozzak máshol
Tudnátok ajánlani még hasonló méretű és a feltételeknek megfelelő autókat? Minél többet nézelődöm, annál inkább az az érzésem, hogy fogalmam sincs, melyiket válasszam.
Bármilyen hasznos tanács jöhet, az összefoglalót elolvastam.
Üdv nektek
Integrale kb. leirta fentebb a tutit. G astra, 1-es foka, punto 2. Japo vonalrol ebben az arkategoriaban a 6gen civic teteje van vagy a 7gen civic alja. 6gen-bol nehez lesz jot talalni, nagyon sok a lerugott darab, viszont ha kifogsz egy jot, akkor nem sok bajod lesz vele. A 7gen civicet engedd el, sajat peldambol kiindulva nem eri meg a kinalat aljarol valasztani. Neked igazabol egy 1-es toyota yaris is eleg lenne, az ezres vagy az 1.3-as motorral, kijohet a keretedbol
Hyundai i30 ha fussa.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szia! 2 misibol amit en nezegetnek, az a mazda3, e12 toyota corolla, kia ceed, esetleg opel astra H.
De az i30 se rossz, ahogy bitpork is irta
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
2M-ert e12 corolla...
Hat, eleg eros.
Kia vagy hyundai jo lesz oda .
Jobb is, ujabb is.
maajsz
senior tag
én is az i30/ceed vonalat támogatnám
20as, 2es kicsi, pályázni sem olyan jó
corollák, 3asok ennyiért nyűgösebbek
rbalint88
addikt
ha már így beleszartam a ventilátorba ezzel a prémiummal be lehet szopódni dologgal:
- egyrészt, nem állítottam azt, hogy biztosan be fogsz szopódni. de fel kell rá készülni, anyagilag és mentálisan is. éves futás sajnos nem mérvadó ebből a szempontból.
- ha a kopó-fogyó dolgoknál nincs is jelentős eltérés az árakban, a ritkább tételeknél, kasztnielemeknél stbnél van prémiumfelár vastagon.
- nagyon korlátolt hozzáállás nem belátni azt, hogy egy prémiumautóban 3x annyi hibalehetőség van, mint egy kommerszben. az ok nagyon egyszerű: ugyanazt a feature-t is sokszor sokkal bonyolultabban oldják meg a finomabb, precízebb, jobb megoldás érdekében. pl: vanos vs vtec.
- ne mondtam, hogy ne vegyen senki öreg prémiumot. azt mondtam, hogy legyen felkészülve arra, hogy jó eséllyel kell majd költeni rá. kis szerencsével vásárlás utáni egy-két évben gatyába lehet rázni fél misiből és évekig hiba nélkül elmuzsikál, de bele lehet nyúlni abba is, hogy havonta kell menni a szerelőhöz és zsákban hordani hozzá a pénzt. ezt egy használt autónál nem tudod kiszűrni. le lehet informálni, utána lehet járni, de nem vagy jós. egy anyagfáradásos hibát nem lehet kizárni sose és az is viheti akár az egész motort magával.
bmw e60 (jelen eseten e61, ami a kombi): szerethető autó, jó autó. de. a már említett példa egy 2004-es 525dA, bőr, nagynavi, aktívxenon, naptető, radar. 256e km, német öregé volt, valós szervizmúlt és törésmentes állapot a további jellemzők. injektorokból 4-et kellett cserélni/felújítani, leömlő el volt repedve, volt valami apró nyűg a váltóval is. ezekkel és pár aprósággal együtt sikerült belefutni 400-500 közé a szokásos szervizeken kívül.
én tuti fl utánit néznék belőle, sok dolgon javítottak, meg azért a régiben a beltérben pár dolgot (pl a tárhelyeket és az ergonómiát) feláldoztak a mára már megfakult dizájn oltárán.
azért áraznak így, mert ebből adnak 20-50% kedvezményt a szervizeknek
kinek hogy melyik termékkategóriából mennyit
cryptot minden termékemért elfogadom
andris1602
aktív tag
Köszi a választ mindenkinek
Még valami - és nem akarok kirobbantani semmilyen hitvitát - de ezt a modellt érdemes/lehet/jobb diesel motorral venni? Csak mert sokkal több van belőle használtan..
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Valós km ez a kedvencem legalább duplája lehet az a km. Ettől függetlenül így képek alapján korrekt a gép menny el nézd meg lehet beleulsz és ez fog kelleni ugyan is ez nem egs tjet...
MPowerPH
félisten
Gyanus.... Mi az az N-es rendszam, ha magyarorszagi? A kormany, de meg a kezifekkar is gyanusan kopott. A szonyegek miert nincsenek bent a fenykepezes idejere? A vezeto oldalan meglatszana, mert valos km eseten nem lenne a saroknal kikopva. Nalam 214k km-nel mar megvan a helye, el van vekonyodva az anyag.
iDrive nem fog hianyozni?
Amivel azonnal kezdeni kell, az lanccsere, tanyerral, ha meg nem volt. Nem tom mennyi lehet, sor6 dieseleknel 350k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Egy 2005-2006-os E12 1.5M korul megvan, patika allapotban. Ha tetszik neki miert koltene tobbet? Olcsobb alternativat mondani bun?!
MunezXBK
nagyúr
Hunyadi. Ránéznék az ix20/30-ra is.
Nálunk ezek nagyon keresettek, 1-2 nap és viszik őket.
sasa134
addikt
Ceed, i30, Corolla, Focus, Auris szerintem.
Avanti Roma
andris1602
aktív tag
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
1.7 cdti H astrara adok egy tippet. Nekem is elsö auto GTC valtozatban, teljesen jo, viszonylag problemamentes....ha dizel vonalon gondolkozol
Qru
MODERÁTOR
Ismerős keres autópályázásra automataváltós dízelt. Legalább 140 ló (tehát 1,9-2,0D minimum) sedan vagy kombi amibe család is befér. Keret az olyan 2,5M környéke.
Ötletek?
#nincsbennetarcsi
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/v50/volvo_v50_2.4_d_d5_summum_automata-9852765
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!