Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hobizoli
nagyúr
2.4-nek van egy jellegzetes vrrrrrroooom hangja gyorsitaskor, az 5 henger miatt
több drón kell ;P
Integrale
veterán
Nem jellemző igazán egyikre sem, de a pakliban benne van.
1.9-nél hdman leírta ma, hogy mire kell figyelni, illetve amit említettem reggel volt főnökömét, annak a leömlő egyik csavarjával volt gondja, ezt olvastam már itthon is. Hobizoli biztos tudja pontosítani, hogy miről van szó.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Land
veterán
Én leírom neked a 159 típushibáit privátban ha érdekel.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Kornel
veterán
Tényleg, ami eszembe jutott.
A szivosor örvénylapátjai romlanak el, ha jól tusom. Nem jellemző, hogy beszivja a motor, vagy törni nem törik? (Fordnal volt hasonló, csak ott benzinesnél)
Illetve ha a turbó megkotlik, mondjuk mechanikai szennyeződés miatt, és a lapátok is sérülnek, azt tuti a motor szívja be... Ezt hogy lehet lecsekkolni, hogy nincs-e így?
Ha jól hallottam a turbó eleg nehezen hozzáférhető helyen van.
Land: köszi, érdekel minden!
Hátha nem tetszenek el tőle
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Írd ide légy szíves, vagy nekem is privátban.
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
igen, ezen molyolok én is, hogy de akkor is csak egy dízel, viszont könnyebb az eleje, mint egy V6-nak. GT nem annyira tecc formára, mint a korai 156. enyém szerencsére pont az ideális átmenet, belső faceliftes.
ha már hétvégén lefotóztam, itt van pár kép róla.[link] ja hát ugye körbe van bácsizva, viszont csak a jobb első sárvédő volt javítva/cserélve, a többi az full gyári.
hobizoli: én voltam az elkövető, névre írva 760k-ért. azóta ráugrott 200k, ebben benne volt a xenon hibajavítása, összes izzó cseréje a fényszórókban (2x D2S, 2x H7 megalight ultra és 2x helyzetjelző), motorolaj, váltóolaj, fagyálló, összes szűrő, vezérlésszett, vízpumpa és izzítógyertyák cseréje, motor állapotfelmérése, sw diagnosztika, hibakódtörlés és munkadíj. minden alkatrész gyári cuccal lett csinálva és motul olajjal.
ja most a legnagyobb hibája, hogy valószínűleg -a sok használat miatt ugye- belefagyott a szélvédőmosó és most nem mossa a lámpát. szerintem lassan megyek is a kútra benzinért, gyufa az van itthon... szarolasz
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
azert az bebaszcsizna, ha a letort turbolapat a intercooler-n meg kanyargos csovezesen at eljutna a motorig
mondjuk az lenne a legkisebb problema ha megis
több drón kell ;P
ADAM1337
nagyúr
up
Ízlésen nem állok le vitázni. A 100k pár éve volt barátomnak a gyári adagolója nácihonból, pont mielőtt kiderült h gyön a gyerek uh adott a szrnak egy pofont h megcsináltatta. És utoljára: a gyári adagolójával át tud fordulni az órája. Tehát az 1.2 millió km-t itt is meg tudja futni. Tibi golfja is előbb rohadt szét mint h a motorjához hozzá kellett volna nyúlni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szerintem nemsok pénzből megcsippelik az Alfát is, ex-autóm (Opel Z19DTH) túl van már a 200 ezer kilométeren, 0 kilométeresen kapta ezt a fricc 200 lovas okosítást. Nálam volt az első ~ 110 ezer kilométeren, azóta egy jó barátomé, még mindig nagyon hasít.
Szerk: sík terepen, 225/45r18-on, GPS 228 kmh; közepes lejtőn, télin, óra szerint 250.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
és le is mértétek hogy mennyit tudott ezzel a csippel? nálam egyébként azt mondták, hogy 170 ló fölé nem kellene menni a gyári kuplunggal. a tiédben volt dpf? ha nem, mennyire füstölt?
Szerkesztettem az előzőt: GPS 228 km/h.
A nyáron kölcsönben volt nálam egy hónapig, Brainiac fórumtárs csippelt G4 GTI-jét autópályán lenyomja, városban pariban vannak. (Remélem a fórumtárs is így gondolja )
2006-os, manuális, tehát DPF nélküli. Füstölget, de még bőven nem a ciki kategória.
5000-ig vígan kiforog, 4500-ig erőből megy. A 228-at nagy 225/45r18 keréken tudja(tudta).
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Már mindenki azt a napot várja amikor megveszel vmit.
hobizoli
nagyúr
tudod, az a baj ezzel is, mint a 1.4TSI-kkel is
mindenki abbol indul ki, hogy ha a VAG TSI-vel szopi van, akkor biztos massal megtobb lehet, mert a VAG az istenfasza, es akkor mas gyartonal meg biztos tobb szopi is van ennel a kisturbos motorral
meg ha VAG CR pumpaja ledaralja magat 200k km korul, akkor masban tutibiztos meg a gariidot sem birja ki, mert a VAG az VAG, a tobbi meg tuti nem egy VAG szint, mert nem annyira draga, tehat csak szarabb lehet
kb mint a hongdasok is a crxforumon
azok is abban a tevhitben elnek, hogyha nekik a VTI-ben 200-210lora mar kb nincs is gyari alkatresz a motor belsejeben, es ra kell tapsolni ehhez ~1M-t, akkor masnal is biztos igy van ez, csak azokra min 2x annyit kell ehhez betapsolni, vagy megtobbet
hat qrvara nem....
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
a kuplungot nyomatekra meretezik, nem loerore
a loero egy szarmaztatott mertekegyseg, a nyomatekbol es a fordulatbol
több drón kell ;P
Mi volt a vacsi? Morci-gombi?
Sehol nem írtam h a JTD szar. Mi több meg is dicsértem.
Viszont a kérdező egy olyan kérdést tett fel amire én jó szívvel nem tudok fiatalabb cr-t ajánlani. Egy Golf IIInál minden van gombokért. Az adagoló a legdrágább. Ha viszont egy pár évvel fiatalabb alfával hasonlítom mennyi pl a hátsó lámpa? Milyen gyakori a bontott? Milyen gyakori és milyen árú a szaki hozzá?
Gondolom azt te is elfogadod , hogy az itthoni náci kedveltség jobban kedvez egy kisebb pénztárcájú ember szükségleteinek. És ne magadból meg a saját kontaktjaidból indulj ki kérlek, mert gondolom te sem ezzel születtél hanem idő és energia volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SZATA
senior tag
Köszi a linket, de a normál átírási költségekkel tisztában vagyok.
Nem tudom mennyire akar lehúzni, de elmondása szerint neki meg kell kérni a magyar okmányokat a saját (cége?) nevére, ami plusz idő és pénz. (70.000 Ft)
Eredet vizsgálatot mindig kell csinálni, külföldről behozottnál is? Ha előbb a maga nevén hozza be, azután átveszem akkor kétszer?
mdani01
aktív tag
Relax urak, vegyetek Hondát
iPhone 6S SpaceGray
tomcsi23
veterán
Brainiac fórumtárs csippelt G4 GTI-jét autópályán lenyomja, városban pariban vannak.
Az még nem jelent semmit.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
kalmanchris
tag
Én szeretem olvasni az ilyen eszmecseréket, sok infót tud meg az ember, tehát írják csak nyugodtan, nem kell idegeskedni ☺
Engem kornelka variálása sem idegesít abszolút. Így tudhatunk meg minél többet az itteni tapasztalatokkal adott autókról. Tuti civic-et fog venni! 😈
MunezXBK
nagyúr
Nem, kintire nem kell.
Le akar húzni, most szólok.
Erre ne hívd fel a figyelmét.
lenko
aktív tag
"A" verzió..
Ha van rá legalább 1hó műszaki(TÜV), összesen 8e ft NKH-nál(honosítás). Slussz passz.
Utána átírás+regadó.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Pecc
őstag
Indítsunk szavazást, arra, hogy kornelka fórumtársunk milyen autót fog venni
-v-
addikt
Én biztos vagyok benne, hogy becsicskul és honda lesz, vagy új dacia/suzuki etc.
rbalint88
addikt
+1 a becsicskulásra (már csak azért is, hogy hátha dacból, csakazért is valami szarolaszt vesz. vagy bimmert!)
MunezXBK
nagyúr
Nemrég szó volt a P rendszámról.
Tegnap elvették az egyiket, többek között olyanokba kötöttek bele, hogy Bp-Szfvár nem értelmezhető.
Szóval csak ennyire szrják le a P-t.
gaben1117
senior tag
Sziasztok!
Pesten a feher uton,üllöin es nagykörösin kivül mit tudnatok meg ajanlani,ahol sok kereskedes van egy helyen es erdemes elnezni oda kocsit venni?
Mazda 3 (2004-2005-2006) lenne a celpont amugy.
zoo8800
veterán
Valaki kezdje el összeírni az eddig felmerült 1754789 típust.
rip and tear, until it is done
MunezXBK
nagyúr
footy
addikt
Uh, kinyomtatom a kepeket es elvonulok 5 percre valahova
Qru nevezd mar az a forumot, bitte : Kornelka milyen autot vegyen?
(#128675) [rvilike]
Gyanus, hogy igazad lesz.
[ Szerkesztve ]
Flashback
addikt
Most néz vagy kb 10 típust és venni fog egy tizenegyediket
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
mdani01
aktív tag
Engem sem zavar ebbol tanulok mit szabad es mit nem vennem
Kornelkae engem sem zavar es tuti biztos kuvik lesz
iPhone 6S SpaceGray
Qru
MODERÁTOR
Annak tényleg nagyon jó hangja van. Ültem 5 hengeres S40-ben meg S60-ban is.
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
uhh....szivjuk valakinek a veret? Jövök mar jövök ....
szavazok a priusra, mint befuto
-v-
addikt
Na, kornélka ez kell neked, újautó tessék: [link] occsóért
Integrale
veterán
5 ajtosnak es a kombinak szebb az orra es a belseje. Kicsit lehetne olcsobb, vagy nagyobb az alapmotor, egyebkent egesz tisztesseges.
"Bad reklám is reklám too"
lenko
aktív tag
"Ahol az ember az ujjbegyén érzi a spórolást, az a klímapanel. A három rezsógombot olyan tekergetni, mint egy húszforintos gyerekjátékot, a légkondit a középső reccsenős megnyomásával lehet bekapcsolni, a belső keringetéshez hitványabb csuszkát kell tologatni, mint harmincéves Daihatsukban."
Az embereknek fáj az igazság!
-v-
addikt
Nem baj de új, kornélkának jó lesz
Integrale
veterán
Digitalis automata klimasat kell venni, es nincs baj. Egyebkent sem vennek autot manualis klimaval.
"Bad reklám is reklám too"
Alg
veterán
BMW-t kell neki venni"Bimmer kell"
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Qru
MODERÁTOR
Én nem szeretem a digit klímás autókat. Kormiban is utálom hogy állandóan járatja a klímát kb ha kell ha nem.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Háát, a Stilos és (főleg) Bravos saját tapasztalatok alapján én _soha_ nem vennék digitklímás Fiatot
rip and tear, until it is done
Integrale
veterán
Miert, mik a tapasztalataid?
Qru: A digitalis es az automata nem ugyan az. Szamomra esztetikusabb a digitalis megjelenese. Automata funkcio pedig van manualisban es digitalisban egyarant, Alfaban es a Lanciaban is van, Alfaban sosem hasznalom, a Lanciaban viszont atkozottul jo, nagyon eltalalja, hogy hova, milyen sebesseggel, es milyen hofokot nyomjon.
Nem muszaj hasznalni az automata modot, lehet allitani manualisan is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Ahha akkor az automatát nem szeretem ezek szerint.
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
A Stilos emlékeim kissé kezdenek megkopni, csak a hektikus működést tudom felróni.
A Bravo viszont 5. éve megvan, a második terelő- vagy keverőmotor megy benne tönkre. Az elsőnél még vicces volt a műszerfal ki-be, másodjára már nem az. Emellé ez sem működik valami jól, sokat kapcsolgatja a hideget és a meleget, a kapcsolgatás során pedig hallani, ahogy ide-oda billennek a flepnik. (ez a hang mondjuk nem olyan zavaró)
A legszarabb az egészben, hogy 2001 óta rakja bele a Fiat ezt a szar klímaautomatát a kocsijaiba, és az alkatrészcsere után ugyanúgy előfordulhat a hiba.
Az egyik céges kocsi egy Bora, abban Climatronic van. Hangja nincs, és sokkal finomabban dolgozik. Beállítod a hőfokot, és fel se tűnik, hogy dolgozik a rendszer. Annak viszont beragadnak a kezelőgombjai, csak a tekerők működnek.
rip and tear, until it is done
Integrale
veterán
Használd manuális módban. Ugyan a terelő lapok attól még elektronikusan működnek, de a hektikus működés kiesik. (Ezt gondolom a kiszámíthatatlan hőfok irány és sebesség hármasra érted.) Te állítod a hideget és a meleget.
Érdekes, hogy a 80-as években Prisma, Thema, majd 90 elején Dedra és 155-ben levő automaták a mai napig működnek, nem is hallani arról, hogy beszarik egy-egy terelő motorja. Bravóról tudni, hogy azé szeret szórakozni, bár tudtommal garanciális a csere. Gondolom spóroltak pár centet a vékonyabb lapáton/tengelyen stb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Declare
őstag
He? Digitalis klimat ugyan ugy tudod allitani, mint a manualist, csak annyi plussz kenyelmi funkciod van, hogy allithatsz be olyat, hogy annyi levegöt es oda fujjon, ahogy eppen azt erzekeli.
nincs olyan, amit a manulaissal be tudsz allitani, digitalissal nem
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Úgy használom, a venti sebesség és a lapátok állítása nem gond, de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján.
Egy 8 éves kocsin meg nem nagyon tudom érvényesíteni a garanciát.
rip and tear, until it is done
Integrale
veterán
"de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján."
Ez komoly?
Azt hittem úgy működik mint korábban, beállítottad a hőfokot és azt fújta éjjel nappal, viszont ha automatára állítod, akkor a hőfokot is ő szabályozza, méri lábnál meg fejnél, és állítgatja, hogy mikor hova, mennyit stb.
Ha bekapcsolt automatán te állítasz a hőfokon, akkor kikapcsolja az automatát, és onnantól átengedi az irányítást neked. Dedrán, 164-en biztos így működik.
De asszem Stilonál is úgy volt, hogy tekergethetted a hőfokot ahogy akartad, nem kapcsolta az automatát, azt saját kezűleg kellett a bal tekerőt megnyomva.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5