Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128651) hobizoli válasza Kornel (#128649) üzenetére


hobizoli
nagyúr

2.4-nek van egy jellegzetes vrrrrrroooom hangja gyorsitaskor, az 5 henger miatt

több drón kell ;P

(#128652) Integrale válasza Kornel (#128649) üzenetére


Integrale
veterán

Nem jellemző igazán egyikre sem, de a pakliban benne van.
1.9-nél hdman leírta ma, hogy mire kell figyelni, illetve amit említettem reggel volt főnökömét, annak a leömlő egyik csavarjával volt gondja, ezt olvastam már itthon is. Hobizoli biztos tudja pontosítani, hogy miről van szó.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#128653) Land válasza Kornel (#128649) üzenetére


Land
veterán

Én leírom neked a 159 típushibáit privátban ha érdekel.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#128654) Kornel válasza Integrale (#128652) üzenetére


Kornel
veterán

Tényleg, ami eszembe jutott.
A szivosor örvénylapátjai romlanak el, ha jól tusom. Nem jellemző, hogy beszivja a motor, vagy törni nem törik? (Fordnal volt hasonló, csak ott benzinesnél)
Illetve ha a turbó megkotlik, mondjuk mechanikai szennyeződés miatt, és a lapátok is sérülnek, azt tuti a motor szívja be... Ezt hogy lehet lecsekkolni, hogy nincs-e így?
Ha jól hallottam a turbó eleg nehezen hozzáférhető helyen van.

Land: köszi, érdekel minden!
Hátha nem tetszenek el tőle ;)
:R

[ Szerkesztve ]

(#128655) Integrale válasza Land (#128653) üzenetére


Integrale
veterán

Írd ide légy szíves, vagy nekem is privátban. :D

"Bad reklám is reklám too"

(#128656) rbalint88 válasza Integrale (#128648) üzenetére


rbalint88
addikt

igen, ezen molyolok én is, hogy de akkor is csak egy dízel, viszont könnyebb az eleje, mint egy V6-nak. GT nem annyira tecc formára, mint a korai 156. enyém szerencsére pont az ideális átmenet, belső faceliftes.
ha már hétvégén lefotóztam, itt van pár kép róla.[link] ja hát ugye körbe van bácsizva, viszont csak a jobb első sárvédő volt javítva/cserélve, a többi az full gyári.

hobizoli: én voltam az elkövető, névre írva 760k-ért. azóta ráugrott 200k, ebben benne volt a xenon hibajavítása, összes izzó cseréje a fényszórókban (2x D2S, 2x H7 megalight ultra és 2x helyzetjelző), motorolaj, váltóolaj, fagyálló, összes szűrő, vezérlésszett, vízpumpa és izzítógyertyák cseréje, motor állapotfelmérése, sw diagnosztika, hibakódtörlés és munkadíj. minden alkatrész gyári cuccal lett csinálva és motul olajjal.

ja most a legnagyobb hibája, hogy valószínűleg -a sok használat miatt ugye- belefagyott a szélvédőmosó és most nem mossa a lámpát. :O szerintem lassan megyek is a kútra benzinért, gyufa az van itthon... szarolasz :(

[ Szerkesztve ]

(#128657) hobizoli válasza Kornel (#128654) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azert az bebaszcsizna, ha a letort turbolapat a intercooler-n meg kanyargos csovezesen at eljutna a motorig

mondjuk az lenne a legkisebb problema ha megis

több drón kell ;P

(#128658) ADAM1337 válasza ADAM1337 (#128635) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

up :B

(#128659) bitpork válasza hobizoli (#128650) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ízlésen nem állok le vitázni. A 100k pár éve volt barátomnak a gyári adagolója nácihonból, pont mielőtt kiderült h gyön a gyerek uh adott a szrnak egy pofont h megcsináltatta. És utoljára: a gyári adagolójával át tud fordulni az órája. Tehát az 1.2 millió km-t itt is meg tudja futni. Tibi golfja is előbb rohadt szét mint h a motorjához hozzá kellett volna nyúlni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128660) focvis válasza Integrale (#128648) üzenetére


focvis
veterán

Szerintem nemsok pénzből megcsippelik az Alfát is, ex-autóm (Opel Z19DTH) túl van már a 200 ezer kilométeren, 0 kilométeresen kapta ezt a fricc 200 lovas okosítást. Nálam volt az első ~ 110 ezer kilométeren, azóta egy jó barátomé, még mindig nagyon hasít.

Szerk: sík terepen, 225/45r18-on, GPS 228 kmh; közepes lejtőn, télin, óra szerint 250. ;]

[ Szerkesztve ]

(#128661) rbalint88 válasza focvis (#128660) üzenetére


rbalint88
addikt

és le is mértétek hogy mennyit tudott ezzel a csippel? nálam egyébként azt mondták, hogy 170 ló fölé nem kellene menni a gyári kuplunggal. a tiédben volt dpf? ha nem, mennyire füstölt?

(#128662) focvis válasza rbalint88 (#128661) üzenetére


focvis
veterán

Szerkesztettem az előzőt: GPS 228 km/h.

A nyáron kölcsönben volt nálam egy hónapig, Brainiac fórumtárs csippelt G4 GTI-jét autópályán lenyomja, városban pariban vannak. (Remélem a fórumtárs is így gondolja :DDD )

2006-os, manuális, tehát DPF nélküli. Füstölget, de még bőven nem a ciki kategória. :N

5000-ig vígan kiforog, 4500-ig erőből megy. A 228-at nagy 225/45r18 keréken tudja(tudta).

[ Szerkesztve ]

(#128663) SzlobiG válasza Kornel (#128631) üzenetére


SzlobiG
félisten

Már mindenki azt a napot várja amikor megveszel vmit. :D

(#128664) hobizoli válasza bitpork (#128646) üzenetére


hobizoli
nagyúr

tudod, az a baj ezzel is, mint a 1.4TSI-kkel is

mindenki abbol indul ki, hogy ha a VAG TSI-vel szopi van, akkor biztos massal megtobb lehet, mert a VAG az istenfasza, es akkor mas gyartonal meg biztos tobb szopi is van ennel a kisturbos motorral
meg ha VAG CR pumpaja ledaralja magat 200k km korul, akkor masban tutibiztos meg a gariidot sem birja ki, mert a VAG az VAG, a tobbi meg tuti nem egy VAG szint, mert nem annyira draga, tehat csak szarabb lehet

kb mint a hongdasok is a crxforumon
azok is abban a tevhitben elnek, hogyha nekik a VTI-ben 200-210lora mar kb nincs is gyari alkatresz a motor belsejeben, es ra kell tapsolni ehhez ~1M-t, akkor masnal is biztos igy van ez, csak azokra min 2x annyit kell ehhez betapsolni, vagy megtobbet

hat qrvara nem.... :U

több drón kell ;P

(#128665) hobizoli válasza rbalint88 (#128661) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a kuplungot nyomatekra meretezik, nem loerore

a loero egy szarmaztatott mertekegyseg, a nyomatekbol es a fordulatbol

több drón kell ;P

(#128666) bitpork válasza hobizoli (#128664) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mi volt a vacsi? Morci-gombi?
Sehol nem írtam h a JTD szar. Mi több meg is dicsértem.
Viszont a kérdező egy olyan kérdést tett fel amire én jó szívvel nem tudok fiatalabb cr-t ajánlani. Egy Golf IIInál minden van gombokért. Az adagoló a legdrágább. Ha viszont egy pár évvel fiatalabb alfával hasonlítom mennyi pl a hátsó lámpa? Milyen gyakori a bontott? Milyen gyakori és milyen árú a szaki hozzá?
Gondolom azt te is elfogadod , hogy az itthoni náci kedveltség jobban kedvez egy kisebb pénztárcájú ember szükségleteinek. És ne magadból meg a saját kontaktjaidból indulj ki kérlek, mert gondolom te sem ezzel születtél hanem idő és energia volt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128667) SZATA válasza MunezXBK (#128617) üzenetére


SZATA
senior tag

Köszi a linket, de a normál átírási költségekkel tisztában vagyok.
Nem tudom mennyire akar lehúzni, de elmondása szerint neki meg kell kérni a magyar okmányokat a saját (cége?) nevére, ami plusz idő és pénz. (70.000 Ft)
Eredet vizsgálatot mindig kell csinálni, külföldről behozottnál is? Ha előbb a maga nevén hozza be, azután átveszem akkor kétszer?

(#128668) mdani01 válasza bitpork (#128666) üzenetére


mdani01
aktív tag

Relax urak, vegyetek Hondát ;]

iPhone 6S SpaceGray

(#128669) tomcsi23 válasza focvis (#128662) üzenetére


tomcsi23
veterán

Brainiac fórumtárs csippelt G4 GTI-jét autópályán lenyomja, városban pariban vannak.
Az még nem jelent semmit. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#128670) kalmanchris válasza mdani01 (#128668) üzenetére


kalmanchris
tag

Én szeretem olvasni az ilyen eszmecseréket, sok infót tud meg az ember, tehát írják csak nyugodtan, nem kell idegeskedni ☺
Engem kornelka variálása sem idegesít abszolút. Így tudhatunk meg minél többet az itteni tapasztalatokkal adott autókról. Tuti civic-et fog venni! 😈

(#128671) MunezXBK válasza SZATA (#128667) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem, kintire nem kell. ;)

Le akar húzni, most szólok. :D

(#128672) focvis válasza tomcsi23 (#128669) üzenetére


focvis
veterán

Erre ne hívd fel a figyelmét. :D

(#128673) lenko válasza SZATA (#128667) üzenetére


lenko
aktív tag

"A" verzió..
Ha van rá legalább 1hó műszaki(TÜV), összesen 8e ft NKH-nál(honosítás). Slussz passz.
Utána átírás+regadó.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#128674) Pecc válasza SzlobiG (#128663) üzenetére


Pecc
őstag

Indítsunk szavazást, arra, hogy kornelka fórumtársunk milyen autót fog venni :)

(#128675) -v- válasza Pecc (#128674) üzenetére


-v-
addikt

Én biztos vagyok benne, hogy becsicskul és honda lesz, vagy új dacia/suzuki etc. :D

(#128676) rbalint88 válasza -v- (#128675) üzenetére


rbalint88
addikt

+1 a becsicskulásra (már csak azért is, hogy hátha dacból, csakazért is valami szarolaszt vesz. vagy bimmert!) ;]

(#128677) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Nemrég szó volt a P rendszámról.

Tegnap elvették az egyiket, többek között olyanokba kötöttek bele, hogy Bp-Szfvár nem értelmezhető. :U

Szóval csak ennyire szrják le a P-t.

(#128678) gaben1117


gaben1117
senior tag

Sziasztok!

Pesten a feher uton,üllöin es nagykörösin kivül mit tudnatok meg ajanlani,ahol sok kereskedes van egy helyen es erdemes elnezni oda kocsit venni?

Mazda 3 (2004-2005-2006) lenne a celpont amugy. :)

(#128679) zoo8800 válasza Pecc (#128674) üzenetére


zoo8800
veterán

Valaki kezdje el összeírni az eddig felmerült 1754789 típust. :DD

rip and tear, until it is done

(#128680) MunezXBK válasza zoo8800 (#128679) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

;]

(#128681) footy válasza runner 125 (#128618) üzenetére


footy
addikt

Uh, kinyomtatom a kepeket es elvonulok 5 percre valahova :D

Qru nevezd mar az a forumot, bitte : Kornelka milyen autot vegyen? ;]

(#128675) [rvilike]
Gyanus, hogy igazad lesz. :U

[ Szerkesztve ]

(#128682) Flashback válasza Pecc (#128674) üzenetére


Flashback
addikt

Most néz vagy kb 10 típust és venni fog egy tizenegyediket :)

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#128683) mdani01 válasza kalmanchris (#128670) üzenetére


mdani01
aktív tag

Engem sem zavar ebbol tanulok mit szabad es mit nem vennem :D

Kornelkae engem sem zavar es tuti biztos kuvik lesz ;]

iPhone 6S SpaceGray

(#128684) Qru válasza hobizoli (#128651) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Annak tényleg nagyon jó hangja van. Ültem 5 hengeres S40-ben meg S60-ban is. :K

#nincsbennetarcsi

(#128685) Declare válasza footy (#128681) üzenetére


Declare
őstag

uhh....szivjuk valakinek a veret? Jövök mar jövök .... :D

szavazok a priusra, mint befuto ;] :D

(#128686) -v-


-v-
addikt

Na, kornélka ez kell neked, újautó tessék: [link] occsóért

(#128687) Integrale válasza -v- (#128686) üzenetére


Integrale
veterán

5 ajtosnak es a kombinak szebb az orra es a belseje. Kicsit lehetne olcsobb, vagy nagyobb az alapmotor, egyebkent egesz tisztesseges.

"Bad reklám is reklám too"

(#128688) lenko válasza -v- (#128686) üzenetére


lenko
aktív tag

"Ahol az ember az ujjbegyén érzi a spórolást, az a klímapanel. A három rezsógombot olyan tekergetni, mint egy húszforintos gyerekjátékot, a légkondit a középső reccsenős megnyomásával lehet bekapcsolni, a belső keringetéshez hitványabb csuszkát kell tologatni, mint harmincéves Daihatsukban." :O

Az embereknek fáj az igazság!

(#128689) -v- válasza lenko (#128688) üzenetére


-v-
addikt

Nem baj de új, kornélkának jó lesz :DDD

(#128690) Integrale válasza lenko (#128688) üzenetére


Integrale
veterán

Digitalis automata klimasat kell venni, es nincs baj. Egyebkent sem vennek autot manualis klimaval.

"Bad reklám is reklám too"

(#128691) Alg válasza -v- (#128689) üzenetére


Alg
veterán

BMW-t kell neki venni"Bimmer kell" ;] :P

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#128692) Qru válasza Integrale (#128690) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én nem szeretem a digit klímás autókat. Kormiban is utálom hogy állandóan járatja a klímát kb ha kell ha nem.

#nincsbennetarcsi

(#128693) zoo8800 válasza Integrale (#128690) üzenetére


zoo8800
veterán

Háát, a Stilos és (főleg) Bravos saját tapasztalatok alapján én _soha_ nem vennék digitklímás Fiatot :D

rip and tear, until it is done

(#128694) Integrale válasza zoo8800 (#128693) üzenetére


Integrale
veterán

Miert, mik a tapasztalataid?

Qru: A digitalis es az automata nem ugyan az. Szamomra esztetikusabb a digitalis megjelenese. Automata funkcio pedig van manualisban es digitalisban egyarant, Alfaban es a Lanciaban is van, Alfaban sosem hasznalom, a Lanciaban viszont atkozottul jo, nagyon eltalalja, hogy hova, milyen sebesseggel, es milyen hofokot nyomjon.
Nem muszaj hasznalni az automata modot, lehet allitani manualisan is.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#128695) Qru válasza Integrale (#128694) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ahha akkor az automatát nem szeretem ezek szerint. :K

#nincsbennetarcsi

(#128696) zoo8800 válasza Integrale (#128694) üzenetére


zoo8800
veterán

A Stilos emlékeim kissé kezdenek megkopni, csak a hektikus működést tudom felróni.
A Bravo viszont 5. éve megvan, a második terelő- vagy keverőmotor megy benne tönkre. Az elsőnél még vicces volt a műszerfal ki-be, másodjára már nem az. :DDD Emellé ez sem működik valami jól, sokat kapcsolgatja a hideget és a meleget, a kapcsolgatás során pedig hallani, ahogy ide-oda billennek a flepnik. (ez a hang mondjuk nem olyan zavaró)
A legszarabb az egészben, hogy 2001 óta rakja bele a Fiat ezt a szar klímaautomatát a kocsijaiba, és az alkatrészcsere után ugyanúgy előfordulhat a hiba.

Az egyik céges kocsi egy Bora, abban Climatronic van. Hangja nincs, és sokkal finomabban dolgozik. Beállítod a hőfokot, és fel se tűnik, hogy dolgozik a rendszer. Annak viszont beragadnak a kezelőgombjai, csak a tekerők működnek. :DDD

rip and tear, until it is done

(#128697) Integrale válasza zoo8800 (#128696) üzenetére


Integrale
veterán

Használd manuális módban. Ugyan a terelő lapok attól még elektronikusan működnek, de a hektikus működés kiesik. (Ezt gondolom a kiszámíthatatlan hőfok irány és sebesség hármasra érted.) Te állítod a hideget és a meleget.
Érdekes, hogy a 80-as években Prisma, Thema, majd 90 elején Dedra és 155-ben levő automaták a mai napig működnek, nem is hallani arról, hogy beszarik egy-egy terelő motorja. Bravóról tudni, hogy azé szeret szórakozni, bár tudtommal garanciális a csere. Gondolom spóroltak pár centet a vékonyabb lapáton/tengelyen stb.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#128698) Declare válasza Qru (#128692) üzenetére


Declare
őstag

He? :) Digitalis klimat ugyan ugy tudod allitani, mint a manualist, csak annyi plussz kenyelmi funkciod van, hogy allithatsz be olyat, hogy annyi levegöt es oda fujjon, ahogy eppen azt erzekeli.

nincs olyan, amit a manulaissal be tudsz allitani, digitalissal nem :N

[ Szerkesztve ]

(#128699) zoo8800 válasza Integrale (#128697) üzenetére


zoo8800
veterán

Úgy használom, a venti sebesség és a lapátok állítása nem gond, de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján.
Egy 8 éves kocsin meg nem nagyon tudom érvényesíteni a garanciát.

rip and tear, until it is done

(#128700) Integrale válasza zoo8800 (#128699) üzenetére


Integrale
veterán

"de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján."

Ez komoly? :Y
Azt hittem úgy működik mint korábban, beállítottad a hőfokot és azt fújta éjjel nappal, viszont ha automatára állítod, akkor a hőfokot is ő szabályozza, méri lábnál meg fejnél, és állítgatja, hogy mikor hova, mennyit stb.
Ha bekapcsolt automatán te állítasz a hőfokon, akkor kikapcsolja az automatát, és onnantól átengedi az irányítást neked. Dedrán, 164-en biztos így működik.
De asszem Stilonál is úgy volt, hogy tekergethetted a hőfokot ahogy akartad, nem kapcsolta az automatát, azt saját kezűleg kellett a bal tekerőt megnyomva.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.