Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mtade
aktív tag
Majd írok, ha elkészült.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
lenko
aktív tag
Nincs? 4,5-5m között van vagy 15-20db, mondjuk igazán jó egy sincsen fent a h.a.-n
Mind ugyanaz a felszereltség kb. alap szövet ülés stb.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Annyiért nem kell 3,5m lenne rá max, de csak nézelődök
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Annyiért, csak 1.6 Cr-t lehet kifogni, manuállal, van 1-2 90-100e km-el.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Valójában ez tetszik nagyon, lehet meg is fogom nézni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Munkatársamnak van ilyen 1éve, csak erősebb dízellel, eddig nincs vele probléma.(Én is vezettem 2x700km-t ilyet pár hete, ilyet küldtek bérautónak. Nekem a kormányzás túl elektromos, és mű volt, semmi visszajelzés nincs az útról, ezt leszámítva, szerintem rendben volt.)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Sajnos 2.0-es itthon ritka, vagy automata, kint meg 12k euró az ára. Ami nem sok érte de most nincs rá több keret. A kormánya tényleg könnyebb, mint egy Civic-nek, de én a Punto II-nél is szerettem a city szervót. Ez a kocsi inkább kényelmes, cserébe nem megy olyan rosszul és jól fogyaszt. Tuti elviszik előlem
Ja és chipeltetni lehet, és akkor 140 ló körül lesz ez is. Ami bőven elég.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Amit én vezettem az új focus volt, összekevertem, úgyh. a kormányzás erre nem biztos, hogy igaz.
Az embereknek fáj az igazság!
Nem sok a difi, de igazad van! Cégnél ilyen 1.6tdci van csak teherautóként (hátsó ülések nélkül), és kicsit szintetikus/könnyű a kormány.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-v-
addikt
Az jó, mert veri a nyálát a Ford, hogy az újnál javítottak a kormányzás közvetlenségén meg a visszajelzéseken ...
blt.62
őstag
Atomjól néz ki belül
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
blt.62
őstag
És erről a vélemény?
A bal első ajtónál és a hátulján rozsdásodás látható. A tulaj azt mondta hogy csak esztétikailag csúnya mert nem mély a rozsdásodás csak felületi.
Ti elcserélnétek egy 2002-es Citroen 2.0HDI bőrös,extrás picassot a két kocsi valamelyikére? A picassoban 185 ezer km van.
[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
blt.62
őstag
Ha ennyire szép akkor miért ennyire olcsó? A szép 124-es mercik 1 millió körül vannak.
MegtorloXp
lenko
aktív tag
Hát nemtudom, nekem olyan volt érzésre mintha egy autos játékkal tolnám kormánnyal, csak ffb nélkül.
Az embereknek fáj az igazság!
Passz. Meg kell nézni, emberrel beszélni. Lehet nem keresni akar rajta, csak túladni, mert viszi a pénzt a fenntartása, de járni nem tud vele valamiért. Inkább ez mint a másik linkelt zöld, jófogástól amúgy is fázok, főleg autóeladás tekintetében.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Már lassan 2 éve talán, hogy cserélni akarod a Picasso-t, én még emlékszem miért és megértem. Azóta nem sikerült egy kis pénzt félretenni? Picassot eladnád, utána 1.5 millióból vehetnél egy automata dízel SuperB-et. Jó a W124, de kell egy ember is hozzá, aki ismeri a technikát. Azzal számoltál, hogy 15 liter alatt nem jössz ki vele rövidtávon?
blt.62
őstag
A super B-k jók? Diesel-ben melyik? Vagy a benzinesek is jók?
MegtorloXp
w333
félisten
Nem Super ... B-k hanem SuperB (nagyon sokan ezt keverik)
Superb = "Nagyszerű" a jelentése !
Különben nagyon jók, kérdés hogy milyen évjáratúakat néztél ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
blt.62
őstag
SzlobiG
félisten
Ez nagyon korrekt, tuti nem lesz meg sokáig. Azt a motort 150 körülre simán fel lehet húzni jó fogyasztás mellett. Mondeokat nem nézel? Igaz azok kicsit drágábbak.
w333
félisten
Hát nem tudom a 2.5 V6 -ra elég sokan panaszkodnak, vagy az nem a V6 -s ? azt nem tudom esetleg az 1.9 PD -s (131 LE) vagy az 1.8T ami ajánlottabb
De ilyen áron már inkább egy Passat B5.5 néznék, akár 4Motion -t (kollégámnak is ilyen van) csak neki Variant, és nagyon elégedett vele
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Qru
MODERÁTOR
De, erre a TDI-re szokás panaszkodni (2.5 V6 TDI).
"A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben." - [link]
1,8T lezabálja a gatyáját, azt nem ajánlom és nem kevésbé problémásabb mint a PD.
Szóval inkább PD TDI sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
w333
félisten
Igen akkor jól emlékeztem ... kollégámnak azt tudom hogy 1.9PD -s 4Motion van ami chipelve 160LE és Manuális 6 sebességű váltó, jó nyomatékos és úgy megy mint a rakéta, pedig majdnem 1600 kg, neki most van benne 220 ezer km. kettőstömegű még nem volt cserélve, illetve van egy másik srác akinek ugyan ez van csak nem összkerék de neki már lassan 400 ezer km. van benne és nagyon bírja (ő is elégedett vele) ! én is inkább az 1.9 PD -re szavazok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
z123456789
addikt
Annyit még had kérdezzek, hogy ne kelljen lukra szabikat kivennem, hogy a jelenlegi kocsimat szeretném ideiglenesen kivonni a forgalomból. ez ugye fél évre lehetséges. Ez alatt megpróbálom eladni/darabokat árusítani belőle. A biztosításomat már most lemondhatom, vagy ahhoz kell a kivonásról egy papír? Illetve:
A.) ha elviszik egyben, van valami teendőm? Véglegesen kivonatni, vagy az már az új tulajdonos kötelessége?
B.) amennyiben letelik az ideiglenes kivonatás, és le akarom adni a bontóba, van valami teednőm azon kívül, hogy kapok egy bontási papírt, amivel bemegyek az okmányirodába, és véglegesen kivonatom?
Egy hete kaptam meg a teljesítmányadós levelemet. Azzal mit csináljak?
Esetleg az ideiglenes kivonatást, és az új kocsim papírozását intézhetem egy nap alatt? Mert akkor megspórolnék egy szabadságot mondjuk. Vagy a jelenlegi roncsot érdemes minél előbb kivonatni, hogy ne számolják rá a további terheket?
Ha valaki segítene ebben, megköszönném, akár privátban is.
Sajnos drágábbak, és mondeo-ból csak a Titanium-S/X verzió tetszik. Az viszont majdnem 4M. Ez meg pont jó lenne pár évre, majdnem full, jó motor, lehet húzni gond nélkül ahogy írtad.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Ez már másik V6 család.
Amúgy meg valami oka csak van a kopásnak, enyémről múlt héten került le a szelepfedél, nincs kopás.
hobizoli
nagyúr
olajtol is fugghet, meg olajfutaskm-tol is, tovabba az olaj mennyire jol hul vissza, mert a huggya higult, tulhevult olaj az nem ken vmi jol
meg a legtobbszor nyug a 150lojjosakkal szokott lenni
több drón kell ;P
Qru
MODERÁTOR
De te nem sóherkodod el a cserét.
#nincsbennetarcsi
kalmanchris
tag
Akkor viszont semmivel sem problémásabb ez a v6, mint a többi átlag dízel (mindegyikre igaz, hogy nem a gyári ajánlás szerint cserélünk olajat). Kivéve mondjuk a vezérlés cserét.
blt.62
őstag
Akkor ez a 2.5 V6 TD motor már megbízhatóbb és jobb??
A triptonik váltók jók?
MegtorloXp
MunezXBK
nagyúr
Meg a kartergázszűrőt sem. Sokan nem tudják/akarják cserélni, csak gyári létezik belőle, 30 mátyásért.
blt.62: tiptronik. Még mindig áll az előző hsz.-em. Ez nem 5-6 literrel fog eljárni!
TaaT
veterán
"tiptronik"
tiptronic
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
TaaT
veterán
"A triptonik váltók jók?"
Hagyományos hidrodinamikus automata váltó, annyi az extra hogy te is pakolgathatod a fokozatokat (semmi értelme).
Előnyök: komfort, finoman vált.
Hátrány: Lassú váltás (mint minden hagyományos váltónál), van olaj csere intervalluma (60.000km) amit az emberek szeretnek leszarni -> pár százezer forintos felújítás.
Hogy jó-e? Ha karban volt tartva akkor igen. Sűrűn szokott elromlani? A kézi váltóhoz képest igen, amúgy nem.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
blt.62
őstag
Gondolom 10 liter elég neki. Akkor inkább automata váltós C4 picassót nézzék? De arra is rosszat mondanak.
MegtorloXp
footy
addikt
A C4-ben bohócváltó van. Nem hagyományos (hidrodinamikus) hanem robotizált kézi. Nem egy jó szerkezet.
Azért jó h így életem derekán tudom meg tőled, hogy a bohócot váltják és nem polírozzák
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
blt.62
őstag
Na ez az. A francia kocsik nem tartják az árukat hiába van jó állapotban.
MegtorloXp
MunezXBK
nagyúr
Bólogatós.
footy
addikt
Látod, érdemes ide járni
(#129189) blt.62
Nem a francia kocsikkal van a baj, hanem az a szerkezet egy szar.
(#129190) MunezXBK
Bohóc az, vagy kejfeljancsi.
bmwsan
senior tag
B7 2.0 CRTDI sztem az egyik legjobb dízel motor sok baja nem szokott lenni, ismeretségi körben van 2 darab egyikben 305e km a másikban is vhol 280e km.
Egyikkel sem volt semmi gond (a kötelezőket leszámítva illetve kettős-tömegű az egyikben.
A DSG az egyik legjobb váltó, ha rendesen használják akkor azzal sem jellemző, hoyg több gond lenne mint egy másik automatával.
Ezekben szerintem a VW-es topik meg tud erősíteni, sok a szövetüléses Comfortline, mert nagyon jól fel lehet extrázni és sokan jobban szeretik mint a Highline üléseit (pl. németeknél elég gyakori).
hobizoli
nagyúr
ez az amiben megall az olajszivattyu neha, mert a hatszog keresztmetszetu tengely megforog a szivattyukerekben, ugye?
több drón kell ;P
az a 2.0 pd
DSG érdekes amúgy, mostanában nem sok jót olvasni róluk, 200 ezernél elkezdenek meghülyülni, lásd pl. Qru esete és ott bizonyítható a futás.
[ Szerkesztve ]
Meg a nem kímélet is Ne feledd céges a kocsi.
2All:
kezdek rájönni, hogy nem szabad autó eladásnál őszintének lenni. Egyszerűen hülyének nézik az embert ha nem titkol el semmit, és még a szemébe is mondják hogy hazudik. A mai nap rám fakadt az epe miután megtörtént ez velem. Eldöntöttem h innentől nincs előre fénykép az esztétikai hibákról, nincs előzetes információ az autó állapotáról. Eljön és megnézi. Ha tetszik, elviszi. Telefonban nincs alku.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Sokan azt hiszik hogy nem, pedig de. Ebben is az van, csak nem jellemző annyira a hiba, mert hosszabb lett a lekvár imbus tengely.
Aki nem akar ilyen hibákat, az golfot vagy octaviat vegyen, ott a CFH motorcsalád nem kapott kiegyenlítő tengelyeket, olajpumpa olajban futó szíjjal hajtva. Csere periódus nincs, bírja a fél millió km-t, nem úgy mint ez az egység: [link] Passat nincs kiegyenlítő tengely nélkül mert az prémium érzést nyújt....amikor megfárad és várod a trélert. A TFSI-be is bele basz verték a csúfot.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Viszont az R-line/sport üléseknél nincsen jobb. faternak az van, mind designra mind kényelmileg nagyon pöpec főleg sötétbarna bőrrel.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Nincs egy darab ilyen belsős sem az egész hahun...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!