Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128101) footy válasza Qru (#128099) üzenetére


footy
addikt

En bevallalnek egy MB S203-at a modellev vegerol...
Sot ha nem kellene most a hazra a penz le is cserelnem ra a G6-ot.

(#128100) bitpork
A Geartronic 5 gangosa nem tul johiru.

[ Szerkesztve ]

(#128102) Qru válasza bitpork (#128100) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Zsír! :C

footy: Merga meg semmi prémium nem játszik. Japppánt akar(t) kimondottan de azokból kevés az ótómata így nyitott a VAG-GM vonalra is.

#nincsbennetarcsi

(#128103) bmwsan válasza Qru (#128102) üzenetére


bmwsan
senior tag

Marad a B6 paszuly, bár az automata miatt, többnyire csak a PD motoros fér bele a a keretbe.

[ Szerkesztve ]

(#128104) footy válasza Qru (#128102) üzenetére


footy
addikt

Japan diesel automata csak ujabb tipusokbol lenne, de azok meg nem fernek be a keretbe.

Inkabb bevallalna egy DSG-t mint egy hagyomanyos automatat? En hasznaltan inkabb utobbit vennem, foleg a mercitol. Az 5 gangos getrag(?) a vilagbol kimegy.
A 2.0 PD-re inkabb nem is irok semmit :)

[ Szerkesztve ]

(#128105) tresh válasza bitpork (#128100) üzenetére


tresh
addikt

Ez szép :)) Egyre jobban tetszenek ezek a gepuk :R

(#128106) bitpork válasza footy (#128101) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ahogy a légrugó és tiptronic sem ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128107) footy válasza bitpork (#128106) üzenetére


footy
addikt

En a Tiptronic-ot nem hallottam rossz hirunek, ellentetben a multitronickal. (En inkabb tiptronicot mint DSG-t vennek hasznaltan...) A legrugot meg nem olyan draga javitani/cserelni (lufit?)...

[ Szerkesztve ]

(#128108) Qru válasza bmwsan (#128103) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

2.0 PD-t nem engedek neki venni, mert az maxi szívás. Szerencsére a 2.2 D4D-ről is sikerült már lebeszélnem.

#nincsbennetarcsi

(#128109) Flashback


Flashback
addikt

Szépek ezek a Volvo V50-ek! Milyen dízel motor van bennük? Megbízható?

Ez mondjuk elég pofás.

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#128110) footy válasza Flashback (#128109) üzenetére


footy
addikt

Az 1.6 meg a 2.0 az Peugeot fejlesztes. A 2.0-nal ha jol emlekszem nem Bosch injektorok vannak, igy a felujitasuk problemas lehet. Az 1.6 2009-ig alulmeretezett olajkaddal keszult es emiatt a turbo konnyen kokad.
Ha volvo akkor mar D5-tel kell venni. (2.4D)

(#128111) Flashback válasza footy (#128110) üzenetére


Flashback
addikt

Nézem hogy a városi fogyasztása 12,4L! :B

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#128112) bmwsan válasza Qru (#128108) üzenetére


bmwsan
senior tag

Sajnos nagyon ritka a rendes 2.0PD :( .
Accordnak a 2.2-ese nem lenne olyan rossz, nagy átlagban nincs vele gond, csak ott meg az automata lóg ki.

Esetleg E90/E91 de ebbol normálisat kifogni megint nem egyszerü, így marad a Volvo. Ott nincs semmi tapasztalatom, mivel sosem Volt , de még csak az ismerets´gikörben is egy embernek.

(#128113) Qru válasza Qru (#128099) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Na, a max keret 3M (+ átírás, szerviz, stb). Abba esetleg belefér egy CR TDI is...

Bár DSG-t nem vennék használtan... mondom úgy, hogy DSG-s B6-ot használok. :D Pont erről beszélgettem Tomcsival egy másik topikban.

mod:

Jaja, Accord lenne a legjobb de az automatán elvérzik. Van Volvo-s havert (S60 D5).
Az automata meg a turbó halódik az övében de amúgy patent gép.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#128114) bmwsan válasza Qru (#128113) üzenetére


bmwsan
senior tag

2010novemberében még L-es rendszám volt?

Bár ez a CR sem sokkal jobb sajnos. Pont valamelyik nap került témába. A PD elemeket ki tudod vele kerülni, de olajpumpa lehajtása szintén nem egy tartós dolog.
Bár sokan a 70e kilométerenként cserélik és semmi baj vele utána. Bár ezt Magus, tudja jobban, de sztem B6-okba még eze régebbi van.

A DSG az elég kritikus, érdemes lenne valaki olyannak menni vele egy pár kilométert aki DSG-t használ már egy ideje.

3,1-3,2 körül kezdodnek a multitronicos/DSG-s Audi A4 B8 és B7 Passatok az újabb CRTDI-kkel.

(#128115) runner 125 válasza Flashback (#128109) üzenetére


runner 125
nagyúr

Az 1.6-os és 2.0-es dieselt én kihagynám.. PSA, nem túl megbízhatóak.

D5!

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#128116) footy válasza Qru (#128113) üzenetére


footy
addikt

Szerintem ez meg ugynaaz az PD blokk csak CR rendszerrel a tetejen. :U

(#128111) Flashback
Varosba minek diesel?

[ Szerkesztve ]

(#128117) bitpork válasza bmwsan (#128114) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A 2009 szeptemberig gyártott CRek még a láncos olajpumpa hajtást kapták elméletben. Kiváltókészlet ami fogaskerekesre átállást biztosítja vmi 300€ magasságában van.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128118) Qru válasza bmwsan (#128114) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az még sztem beleférhet árban... :U

#nincsbennetarcsi

(#128119) bmwsan válasza Qru (#128118) üzenetére


bmwsan
senior tag

Ha a hirdetésben leírtakat tényleg tudják igazolni, plusz a névreírást bele sikerül alkudni, akkor a 3M (+költségek) kb. tartható és hosszú ideig van egy szép megbízható pályázós autó. A km az megint kérdéses, nem kevés, de ha karban volt tartva akkor egy dízeltol nem olyan vészes.

Tapasztalatom szerint viszont VAG-nál általában turbo, kettostomegü nagy átlagban 220 körül szokott lehullani, ezek kilométerben pedig már ott vannak. :(((

Most nézem a Passat itt van közelben, egy idosebb úré a kereskedés. Nagy átlagban normális kocsijai szoktak lenni.

[ Szerkesztve ]

(#128120) Tsebacsi válasza bmwsan (#128114) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Az én autóm 2011 márciusi és LVS vagyok, szóval volt :D

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#128121) adatfalo


adatfalo
senior tag

SEAT LEON 1.4 TSI -ről mit kell tudni, főleg motorikusan érdekelne, hogy mennyire megbízható (van belőle 1.2-es is). Egy Bravo 1.4 T-jet-el összevetve, melyik az élhetőbb?

Előre is köszi! :R

www.adatfalodesign.hu

(#128122) rbalint88 válasza Qru (#128113) üzenetére


rbalint88
addikt

3 misibe nagyon szep 159 sw is belefer, 1.9, 2.0 es 2.4 is volt automataval, mindegyikben atlagos szopofaktor van, kiemelkedo hibak nincsenek. Hatul nem egy tancterem, de ha v50, 3er, a4 is szoba jon, ahhoz kepest nagyobb/ugyanakkora.

(#128123) MPowerPH válasza Qru (#128113) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mi baja lehet egy 320D touring -al? :) Semmivel nem kerul tobbe a fenntartasa, mint egy VW, Honda, Toyota, vagy egy betegagy Alfa -nak, es barhogy is, talan az egyik legjobb 2.0 diesel motor hajtja.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#128124) Tsebacsi válasza MPowerPH (#128123) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ez tetszetős nagyon! :K

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#128125) Declare válasza MPowerPH (#128123) üzenetére


Declare
őstag

nagy navi, sprtüles egesz jo szin....tetszetös darab :K xenon mondjuk nekem azert hianyozna, meg optikailag is sokat dob a kocsin, de egyebkent valoban tuti :C

(#128126) SzlobiG válasza Tsebacsi (#128124) üzenetére


SzlobiG
félisten

Igencsak az, kár hogy sok a km.

(#128125) Declare Hihetetlen, hogy xenon nem kerül bele ilyen felszereltség mellett. :U

[ Szerkesztve ]

(#128127) bmwsan válasza bmwsan (#128119) üzenetére


bmwsan
senior tag

Nagy sietségben lemaradtak a linkek :U

Passat B7
Superb

(#128123) BMW001 Troll on - leszámítva a szívósori pillangószelepeket ;] , bár a váltó miatt meggondolandó lehet egy ilyen E90 is, igazi picit öregebb, meg azért kisebb is jóval, de cserébe sokkal jobb vezetni és jobban is megy.

[ Szerkesztve ]

(#128128) MPowerPH válasza bmwsan (#128127) üzenetére


MPowerPH
félisten

A pillangoszelepek ezekben mar erositett tengelyen lognak. De 10.000 Ft a dugo keszlet tomitesekkel, es akar otthon is kivitelezheto a modositas.
Xenont en sem ertem, bar a BMW tavolsagi Xenonja egyebkent sem egy marka. Tompitottban persze jo ha van.

Don't Tread On Me

(#128129) Atlantis válasza MPowerPH (#128123) üzenetére


Atlantis
veterán

Legjobb dízel? Nem ez az N47-es kódú motor az egyike a 20-nak, ami az ominózus TC-cikk szerint kerülendő?

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#128130) Declare válasza SzlobiG (#128126) üzenetére


Declare
őstag

:K

a km meg tök mind1....ha elkerülte az auto az elsö kb gondtalan 90k km-t utanna folyamatosan jo esellyel jönnek a dolgok....tökmind1 melyik szakaszban veszed meg....140-160k nal csererett dolgokat kell fizetned, vagy 300k nal az ott aktualisakat....ha jol karban volt tarva es valos a km ezekkel lehet es kell is kalkulalni es kesz.

(#128127) bmwsan: "Troll on - leszámítva a szívósori pillangószelepeket"
ezt egesz könnyen orvosolhatja az ember, raadasul talan itt ez mar meg is törtent

[ Szerkesztve ]

(#128131) D1Rect


D1Rect
félisten

Új autóból mennyit lehet most alkudni?
Közepesen felszerelt Dacia Dusterről lenne szó.

(#128132) drosan válasza Atlantis (#128129) üzenetére


drosan
tag

A legjobb jelző valóban lehet, hogy kicsit erős, de egy lánccsere után megbízható motor lehet belőle...csak rá kell szánni azt a 400ezret :D

(#128133) MPowerPH válasza Atlantis (#128129) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jol beszelsz, ez is az. Sot, ez mar az ujabb, ahol az also lanckerek a fotengelybol van kimunkalva. Ha a user nem veszi eszre idoben, hogy a megnyult lanc csorog, akkor elnyirja mindket lanckereket, ami nem olcso.
Ha ilyet veszel, akkor vetel elott az atvizsgalason meg kell nezetni a lancot. Ha nincs vele gond, meglehet venni, minden szerviz alkalmaval csekkoltatni kell. Aztan ha egyszer csereerett lesz, az sem a vilag vege.
Ha megnyult, akkor az egy jo alkupoziciot ad. Maga az uj lanc 250k beszerelessel, ami mar erositett, es nem nyulik meg. Ilyenkor fennallhat a lanckerekek kopasa, ami csereje koltsegesebb, es azt mar nem vennem meg. Az ellenorzese kb fel ora, csak a burkolatokat kell leszedni. Es egybol megmondjak a lanc es lanckerekek allapotat.

A legjobbat ugy ertettem, hogy fogyasztasban, teljesitmeny leadasban, karakterisztikaban veri a mezonyt. A porlasztok birjak a strapat, turbo is hosszu eletu, ha a user vigyaz ra. Az automataja megbizhato, igaz nem egy szuper gyors dsg, de valamit valamiert.

Tehat nincs veluk semmi gond, csak korultekintonek kell lenni a vasarlasnal.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#128134) tresh válasza D1Rect (#128131) üzenetére


tresh
addikt

Érdekes kérdés, én meg fordítanám a dolgot és azért az árét amit kérnek inkább több extrát tettének bele ..

Ez annyira kereskedő függő szerintem. Nézd meg mi lenne még hasznos dolog számodra és próbáld meg bele nyomni az árba pl tempómat , kihangosító, plusz lufi nem tudom mik vannak. Havernak anno megane 2-t vettünk és 500k-t + egy garnitúra nyári gumi alufelnin bele alkudtunk. (igaz elég jól felszerelt gép volt alapból)

[ Szerkesztve ]

(#128135) Tsebacsi válasza D1Rect (#128131) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Kereskedője válogatja plusz kitartásfüggő, a Fordnál ki lehet simán harcolni 1-1,5 milliós engedményt egy jól felszerelt focus árából.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#128136) D1Rect válasza tresh (#128134) üzenetére


D1Rect
félisten

Akkor mennyi extrát lehet még kérni bele? :)

A modra: :R

[ Szerkesztve ]

(#128137) MPowerPH válasza SzlobiG (#128126) üzenetére


MPowerPH
félisten

Vagy lehet nem is olyan sok, egyszeruen csak elfelejtettek visszatekerni. Tudom, hogy a magyar inkabb megveszi azt az autot, amiben ora szerint csak 100 meg 150k km van, egyebkent meg mar lehet tul van a 300k km-en, ami latszik is rajta. Ezek miatt mar ra sem neznek azokra az autokra, ahol nem trukkoztek, hanem kimerik irni a valos futast. Nem veletlenul tekerik otthon az orakat. Ez a vasarlok igenye... :)
Ha ebben is vissza lenne tekerve a km a felere, mar nem lenne meg. Mert allapotra a kepek alapjan nyugodtan megjatszhato.

Az evi 45k km futasteljesitmeny sok autopalyas haladast sejtet, ami a legjobb.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#128138) xcds válasza MPowerPH (#128137) üzenetére


xcds
őstag

Igazából egyiket se kell megvenni. 300 ezer után már egy megkímélt autóra is egyre többet kell költeni, nagyobb az esélye, hogy valami spontán megdöglik. Egy autót ekkor kellene lecserélni, nem megvenni...
Csak hát ugye BMW(meg Audi meg Merci stb) kell... :)

(#128139) bitpork válasza xcds (#128138) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Meg ennyi az itthoni pénztárca mérete. Mert remélem ezzel nem azt akartad írni h a magyar élvezi a szopóálarcot és a csóróságot h nem telik új autóra :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128140) MPowerPH válasza MPowerPH (#128137) üzenetére


MPowerPH
félisten

Csak abban az esetben, ha tojtak a szervizre. Az elso nagyobb kiadas 200k km-nel van.

Egyebkent ha realisan akarod nezni, a magyar piacon levo hasznalt kozepkatos dieselek 8 evesen egy ket kiveteltol eltekintve tulvannak a 300k km-en. De amikor a piacra kerulnek, akkor csak 150k lesz bennuk. Tehat nehezen megmondhato, hogy mi a hatar.

Szerintem a kor nagyobb gyilkos, mint az autopalyas km, ha mellette az auto megkapott minden szukseges karbantartast. Az alkatreszek oregednek. Nekem anno az e39 -ben garantaltan csak 240k km volt, es gondozva volt a 7 ev alatt, amig nalam volt. Csak 13 evesen mar az oregedes megmutatkozott pont az altalad is emlitett kisebb hibakban.

xcds: A harmad annyi futasra ne vegyel merget... Egy valami szol mellettuk, a kor. Ellenben itt egy 320D-rol van szo, 2009-es evjarattal, 270k km-el. Ezen a penzen egy 2010-es Passat VI lehet alternativa, 220k km-el. Nem egy egetvero kulonbseg az a plusz 1ev, meg 50k km.... :U

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#128141) xcds válasza bitpork (#128139) üzenetére


xcds
őstag

Ha van a zsebben 2,8M, plusz évi százezrek a karbantartásra, akkor az nem csóróság. Csak nem BMW-t kell nézegetni. Persze egy Ford vagy egy KIA stb., amiből lehet venni ennyiért harmad ennyit futottat, az nem olyan menő.

(#128142) Declare válasza MPowerPH (#128140) üzenetére


Declare
őstag

Nekem nem egy ismerösöm/baratom mondta, hogy jo nagy hülye vagyok, ha otthon akarom az automat eladni es nem tekerem vissza a km-t. Allapotra nekem is nagyon szep, meg van becsülve....nem egy olyan ismerösöm van aki folyamatosan sokat költött a kocsira, patent allapotban volt, de a valos km -el nem tudta eladni....meg sem csörrent a telo. Visszatekrte, pikk pakk eladta....azt mondta, a lelkiismerete tiszta, az auto patent allapotban van, szamlakkal, mindennel....de ha erre van igeny, akkor erre van igeny. Hajlok ra, hogy igaza van.

Ha megnezed itt a forumokat olvasva is az emberek nagy resze a km-t üldözi....ezzel nem lehet mit kezdeni. :U

(#128143) bitpork válasza xcds (#128141) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez nem menőség kérdése, bármennyire is próbálod ezzel magyarázni. :N Én pl nem vagyok hajlandó cak azért autót venni mert az "racionális" ha különben a belem fordul ki a látványától. Aki meg azzal jön hogy mert hogy másnak veszek autót, le van sajnálva részemről, mert magából kiindulva helytelenül általánosít.
Csináljon a Dacia olyan autót ami nekem teccik és majd azt veszek- sok sok ezer más emberrel együtt. Ilyen eccerű ez. Szerintem.

MOD:
jah és ha 2.8 nem csóróság, akkor ugyan nézd már meg h ez a 2.8 pl németéknél, milyen korrelációban áll az átlagfizetéssel. Itthon előfordul h egy élet kemény melója.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128144) footy válasza adatfalo (#128121) üzenetére


footy
addikt

Milyen evjarat?
2013 elott inkabb Bravo, utana inkabb Leon

(#128145) MPowerPH válasza Declare (#128142) üzenetére


MPowerPH
félisten

Errol beszelek.... Ez az emberek igenye. Ha becsuletes vagy, es az auto amit arulsz az patent, de van benne 300k km, nem fogjak megvenni. Inkabb megveszik a visszatekertet, ami egyebkent hullik szet, mert nem koltottek ra. Pedig belul tudjak, hogy valszeg nem 120k km van egy 6 eves, utazos diesel autoban.
Most is ugye egybol jott a megjegyzes, kar hogy sok a kilometer. Az ilyennek azt szoktam mondani, hogy vegye meg, vigye egy szakihoz, es tekertesse vissza maganak, hogy nyugodt legyen a lelke. Ugyan ott lenne, mintha levadaszna egy keves, garantalt( ;] ) kilometeres gepet. Sot....

Don't Tread On Me

(#128146) Declare válasza bitpork (#128143) üzenetére


Declare
őstag

Az van am, hogy ha valaki nem probalja, nem szokja/szereti meg, az nem is tudja mit jelent es miben ad többet egy komolyabb auto....ahogy a szerelö ismerösünk mondta, "megszerettetik magukat ezek a sz@rok" :DDD

(#128147) Alg válasza bitpork (#128143) üzenetére


Alg
veterán

Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
Az itthoni anyagi lehetőségek/autóválasztás viszonylatban teljesen mindegy hogy más, máshol mennyit keres. Attól hogy a német kollégám odakint új Mercivel járkál, nem adódik hogy nekem itthon ugyanez "jár".

A lényeg hogy mindenki gondolja meg jól medig ér a takaró és úgy próbáljon nyújtózkodni - és tetszik vagy nem, itt kell majd a kompromisszum az ésszerű és az álomautó között.

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#128148) Integrale válasza runner 125 (#128115) üzenetére


Integrale
veterán

Egyik PSA dizel sem szivas. Az 1.6 90le pl jo, a 110 loerossel akadhat problema, de annak is tudott a gyengeje. A 2.0 pedig gyakorlatilag csak a dizel "gondokkal" kuzd.
Vagy lemaradtam valamirol?

"Bad reklám is reklám too"

(#128149) SzlobiG válasza Integrale (#128148) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én is így tudom ráadásul a 2.0-nak pofon egyszerű és olcsó is a vezérlés cseréje.

(#128150) bitpork válasza Alg (#128147) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem beszélünk el egymás mellett :N Ugyanakkor csak azért mert csóró vki vágyai álmai és igényei még vannak. És csak azért mert vkinek nem számít, a szolgáltatás amit egy autó nyújtani tud, még nem ok mások elítélése. Persze aki azért veszi h másnak látsszon tőle, az megérdemli a szopást, de messze nem mindenki ilyen.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.