Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
footy
addikt
En bevallalnek egy MB S203-at a modellev vegerol...
Sot ha nem kellene most a hazra a penz le is cserelnem ra a G6-ot.
(#128100) bitpork
A Geartronic 5 gangosa nem tul johiru.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Zsír!
footy: Merga meg semmi prémium nem játszik. Japppánt akar(t) kimondottan de azokból kevés az ótómata így nyitott a VAG-GM vonalra is.
#nincsbennetarcsi
bmwsan
senior tag
Marad a B6 paszuly, bár az automata miatt, többnyire csak a PD motoros fér bele a a keretbe.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Japan diesel automata csak ujabb tipusokbol lenne, de azok meg nem fernek be a keretbe.
Inkabb bevallalna egy DSG-t mint egy hagyomanyos automatat? En hasznaltan inkabb utobbit vennem, foleg a mercitol. Az 5 gangos getrag(?) a vilagbol kimegy.
A 2.0 PD-re inkabb nem is irok semmit
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Ez szép Egyre jobban tetszenek ezek a gepuk
Ahogy a légrugó és tiptronic sem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
En a Tiptronic-ot nem hallottam rossz hirunek, ellentetben a multitronickal. (En inkabb tiptronicot mint DSG-t vennek hasznaltan...) A legrugot meg nem olyan draga javitani/cserelni (lufit?)...
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
2.0 PD-t nem engedek neki venni, mert az maxi szívás. Szerencsére a 2.2 D4D-ről is sikerült már lebeszélnem.
#nincsbennetarcsi
Flashback
addikt
Szépek ezek a Volvo V50-ek! Milyen dízel motor van bennük? Megbízható?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
footy
addikt
Az 1.6 meg a 2.0 az Peugeot fejlesztes. A 2.0-nal ha jol emlekszem nem Bosch injektorok vannak, igy a felujitasuk problemas lehet. Az 1.6 2009-ig alulmeretezett olajkaddal keszult es emiatt a turbo konnyen kokad.
Ha volvo akkor mar D5-tel kell venni. (2.4D)
Flashback
addikt
Nézem hogy a városi fogyasztása 12,4L!
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
bmwsan
senior tag
Sajnos nagyon ritka a rendes 2.0PD .
Accordnak a 2.2-ese nem lenne olyan rossz, nagy átlagban nincs vele gond, csak ott meg az automata lóg ki.
Esetleg E90/E91 de ebbol normálisat kifogni megint nem egyszerü, így marad a Volvo. Ott nincs semmi tapasztalatom, mivel sosem Volt , de még csak az ismerets´gikörben is egy embernek.
Qru
MODERÁTOR
Na, a max keret 3M (+ átírás, szerviz, stb). Abba esetleg belefér egy CR TDI is...
Bár DSG-t nem vennék használtan... mondom úgy, hogy DSG-s B6-ot használok. Pont erről beszélgettem Tomcsival egy másik topikban.
mod:
Jaja, Accord lenne a legjobb de az automatán elvérzik. Van Volvo-s havert (S60 D5).
Az automata meg a turbó halódik az övében de amúgy patent gép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
bmwsan
senior tag
2010novemberében még L-es rendszám volt?
Bár ez a CR sem sokkal jobb sajnos. Pont valamelyik nap került témába. A PD elemeket ki tudod vele kerülni, de olajpumpa lehajtása szintén nem egy tartós dolog.
Bár sokan a 70e kilométerenként cserélik és semmi baj vele utána. Bár ezt Magus, tudja jobban, de sztem B6-okba még eze régebbi van.
A DSG az elég kritikus, érdemes lenne valaki olyannak menni vele egy pár kilométert aki DSG-t használ már egy ideje.
3,1-3,2 körül kezdodnek a multitronicos/DSG-s Audi A4 B8 és B7 Passatok az újabb CRTDI-kkel.
runner 125
nagyúr
Az 1.6-os és 2.0-es dieselt én kihagynám.. PSA, nem túl megbízhatóak.
D5!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
footy
addikt
Szerintem ez meg ugynaaz az PD blokk csak CR rendszerrel a tetejen.
(#128111) Flashback
Varosba minek diesel?
[ Szerkesztve ]
A 2009 szeptemberig gyártott CRek még a láncos olajpumpa hajtást kapták elméletben. Kiváltókészlet ami fogaskerekesre átállást biztosítja vmi 300€ magasságában van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Az még sztem beleférhet árban...
#nincsbennetarcsi
bmwsan
senior tag
Ha a hirdetésben leírtakat tényleg tudják igazolni, plusz a névreírást bele sikerül alkudni, akkor a 3M (+költségek) kb. tartható és hosszú ideig van egy szép megbízható pályázós autó. A km az megint kérdéses, nem kevés, de ha karban volt tartva akkor egy dízeltol nem olyan vészes.
Tapasztalatom szerint viszont VAG-nál általában turbo, kettostomegü nagy átlagban 220 körül szokott lehullani, ezek kilométerben pedig már ott vannak.
Most nézem a Passat itt van közelben, egy idosebb úré a kereskedés. Nagy átlagban normális kocsijai szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
Az én autóm 2011 márciusi és LVS vagyok, szóval volt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
adatfalo
senior tag
SEAT LEON 1.4 TSI -ről mit kell tudni, főleg motorikusan érdekelne, hogy mennyire megbízható (van belőle 1.2-es is). Egy Bravo 1.4 T-jet-el összevetve, melyik az élhetőbb?
Előre is köszi!
www.adatfalodesign.hu
rbalint88
addikt
3 misibe nagyon szep 159 sw is belefer, 1.9, 2.0 es 2.4 is volt automataval, mindegyikben atlagos szopofaktor van, kiemelkedo hibak nincsenek. Hatul nem egy tancterem, de ha v50, 3er, a4 is szoba jon, ahhoz kepest nagyobb/ugyanakkora.
MPowerPH
félisten
Mi baja lehet egy 320D touring -al? Semmivel nem kerul tobbe a fenntartasa, mint egy VW, Honda, Toyota, vagy egy betegagy Alfa -nak, es barhogy is, talan az egyik legjobb 2.0 diesel motor hajtja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Ez tetszetős nagyon!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Declare
őstag
nagy navi, sprtüles egesz jo szin....tetszetös darab xenon mondjuk nekem azert hianyozna, meg optikailag is sokat dob a kocsin, de egyebkent valoban tuti
SzlobiG
félisten
Igencsak az, kár hogy sok a km.
(#128125) Declare Hihetetlen, hogy xenon nem kerül bele ilyen felszereltség mellett.
[ Szerkesztve ]
bmwsan
senior tag
MPowerPH
félisten
A pillangoszelepek ezekben mar erositett tengelyen lognak. De 10.000 Ft a dugo keszlet tomitesekkel, es akar otthon is kivitelezheto a modositas.
Xenont en sem ertem, bar a BMW tavolsagi Xenonja egyebkent sem egy marka. Tompitottban persze jo ha van.
Don't Tread On Me
Atlantis
veterán
Legjobb dízel? Nem ez az N47-es kódú motor az egyike a 20-nak, ami az ominózus TC-cikk szerint kerülendő?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Declare
őstag
a km meg tök mind1....ha elkerülte az auto az elsö kb gondtalan 90k km-t utanna folyamatosan jo esellyel jönnek a dolgok....tökmind1 melyik szakaszban veszed meg....140-160k nal csererett dolgokat kell fizetned, vagy 300k nal az ott aktualisakat....ha jol karban volt tarva es valos a km ezekkel lehet es kell is kalkulalni es kesz.
(#128127) bmwsan: "Troll on - leszámítva a szívósori pillangószelepeket"
ezt egesz könnyen orvosolhatja az ember, raadasul talan itt ez mar meg is törtent
[ Szerkesztve ]
Új autóból mennyit lehet most alkudni?
Közepesen felszerelt Dacia Dusterről lenne szó.
drosan
tag
A legjobb jelző valóban lehet, hogy kicsit erős, de egy lánccsere után megbízható motor lehet belőle...csak rá kell szánni azt a 400ezret
MPowerPH
félisten
Jol beszelsz, ez is az. Sot, ez mar az ujabb, ahol az also lanckerek a fotengelybol van kimunkalva. Ha a user nem veszi eszre idoben, hogy a megnyult lanc csorog, akkor elnyirja mindket lanckereket, ami nem olcso.
Ha ilyet veszel, akkor vetel elott az atvizsgalason meg kell nezetni a lancot. Ha nincs vele gond, meglehet venni, minden szerviz alkalmaval csekkoltatni kell. Aztan ha egyszer csereerett lesz, az sem a vilag vege.
Ha megnyult, akkor az egy jo alkupoziciot ad. Maga az uj lanc 250k beszerelessel, ami mar erositett, es nem nyulik meg. Ilyenkor fennallhat a lanckerekek kopasa, ami csereje koltsegesebb, es azt mar nem vennem meg. Az ellenorzese kb fel ora, csak a burkolatokat kell leszedni. Es egybol megmondjak a lanc es lanckerekek allapotat.
A legjobbat ugy ertettem, hogy fogyasztasban, teljesitmeny leadasban, karakterisztikaban veri a mezonyt. A porlasztok birjak a strapat, turbo is hosszu eletu, ha a user vigyaz ra. Az automataja megbizhato, igaz nem egy szuper gyors dsg, de valamit valamiert.
Tehat nincs veluk semmi gond, csak korultekintonek kell lenni a vasarlasnal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
tresh
addikt
Érdekes kérdés, én meg fordítanám a dolgot és azért az árét amit kérnek inkább több extrát tettének bele ..
Ez annyira kereskedő függő szerintem. Nézd meg mi lenne még hasznos dolog számodra és próbáld meg bele nyomni az árba pl tempómat , kihangosító, plusz lufi nem tudom mik vannak. Havernak anno megane 2-t vettünk és 500k-t + egy garnitúra nyári gumi alufelnin bele alkudtunk. (igaz elég jól felszerelt gép volt alapból)
[ Szerkesztve ]
Kereskedője válogatja plusz kitartásfüggő, a Fordnál ki lehet simán harcolni 1-1,5 milliós engedményt egy jól felszerelt focus árából.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Akkor mennyi extrát lehet még kérni bele?
A modra:
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Vagy lehet nem is olyan sok, egyszeruen csak elfelejtettek visszatekerni. Tudom, hogy a magyar inkabb megveszi azt az autot, amiben ora szerint csak 100 meg 150k km van, egyebkent meg mar lehet tul van a 300k km-en, ami latszik is rajta. Ezek miatt mar ra sem neznek azokra az autokra, ahol nem trukkoztek, hanem kimerik irni a valos futast. Nem veletlenul tekerik otthon az orakat. Ez a vasarlok igenye...
Ha ebben is vissza lenne tekerve a km a felere, mar nem lenne meg. Mert allapotra a kepek alapjan nyugodtan megjatszhato.
Az evi 45k km futasteljesitmeny sok autopalyas haladast sejtet, ami a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
xcds
őstag
Igazából egyiket se kell megvenni. 300 ezer után már egy megkímélt autóra is egyre többet kell költeni, nagyobb az esélye, hogy valami spontán megdöglik. Egy autót ekkor kellene lecserélni, nem megvenni...
Csak hát ugye BMW(meg Audi meg Merci stb) kell...
Meg ennyi az itthoni pénztárca mérete. Mert remélem ezzel nem azt akartad írni h a magyar élvezi a szopóálarcot és a csóróságot h nem telik új autóra
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPowerPH
félisten
Csak abban az esetben, ha tojtak a szervizre. Az elso nagyobb kiadas 200k km-nel van.
Egyebkent ha realisan akarod nezni, a magyar piacon levo hasznalt kozepkatos dieselek 8 evesen egy ket kiveteltol eltekintve tulvannak a 300k km-en. De amikor a piacra kerulnek, akkor csak 150k lesz bennuk. Tehat nehezen megmondhato, hogy mi a hatar.
Szerintem a kor nagyobb gyilkos, mint az autopalyas km, ha mellette az auto megkapott minden szukseges karbantartast. Az alkatreszek oregednek. Nekem anno az e39 -ben garantaltan csak 240k km volt, es gondozva volt a 7 ev alatt, amig nalam volt. Csak 13 evesen mar az oregedes megmutatkozott pont az altalad is emlitett kisebb hibakban.
xcds: A harmad annyi futasra ne vegyel merget... Egy valami szol mellettuk, a kor. Ellenben itt egy 320D-rol van szo, 2009-es evjarattal, 270k km-el. Ezen a penzen egy 2010-es Passat VI lehet alternativa, 220k km-el. Nem egy egetvero kulonbseg az a plusz 1ev, meg 50k km....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
xcds
őstag
Ha van a zsebben 2,8M, plusz évi százezrek a karbantartásra, akkor az nem csóróság. Csak nem BMW-t kell nézegetni. Persze egy Ford vagy egy KIA stb., amiből lehet venni ennyiért harmad ennyit futottat, az nem olyan menő.
Declare
őstag
Nekem nem egy ismerösöm/baratom mondta, hogy jo nagy hülye vagyok, ha otthon akarom az automat eladni es nem tekerem vissza a km-t. Allapotra nekem is nagyon szep, meg van becsülve....nem egy olyan ismerösöm van aki folyamatosan sokat költött a kocsira, patent allapotban volt, de a valos km -el nem tudta eladni....meg sem csörrent a telo. Visszatekrte, pikk pakk eladta....azt mondta, a lelkiismerete tiszta, az auto patent allapotban van, szamlakkal, mindennel....de ha erre van igeny, akkor erre van igeny. Hajlok ra, hogy igaza van.
Ha megnezed itt a forumokat olvasva is az emberek nagy resze a km-t üldözi....ezzel nem lehet mit kezdeni.
Ez nem menőség kérdése, bármennyire is próbálod ezzel magyarázni. Én pl nem vagyok hajlandó cak azért autót venni mert az "racionális" ha különben a belem fordul ki a látványától. Aki meg azzal jön hogy mert hogy másnak veszek autót, le van sajnálva részemről, mert magából kiindulva helytelenül általánosít.
Csináljon a Dacia olyan autót ami nekem teccik és majd azt veszek- sok sok ezer más emberrel együtt. Ilyen eccerű ez. Szerintem.
MOD:
jah és ha 2.8 nem csóróság, akkor ugyan nézd már meg h ez a 2.8 pl németéknél, milyen korrelációban áll az átlagfizetéssel. Itthon előfordul h egy élet kemény melója.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Milyen evjarat?
2013 elott inkabb Bravo, utana inkabb Leon
MPowerPH
félisten
Errol beszelek.... Ez az emberek igenye. Ha becsuletes vagy, es az auto amit arulsz az patent, de van benne 300k km, nem fogjak megvenni. Inkabb megveszik a visszatekertet, ami egyebkent hullik szet, mert nem koltottek ra. Pedig belul tudjak, hogy valszeg nem 120k km van egy 6 eves, utazos diesel autoban.
Most is ugye egybol jott a megjegyzes, kar hogy sok a kilometer. Az ilyennek azt szoktam mondani, hogy vegye meg, vigye egy szakihoz, es tekertesse vissza maganak, hogy nyugodt legyen a lelke. Ugyan ott lenne, mintha levadaszna egy keves, garantalt( ) kilometeres gepet. Sot....
Don't Tread On Me
Declare
őstag
Az van am, hogy ha valaki nem probalja, nem szokja/szereti meg, az nem is tudja mit jelent es miben ad többet egy komolyabb auto....ahogy a szerelö ismerösünk mondta, "megszerettetik magukat ezek a sz@rok"
Alg
veterán
Szerintem elbeszéltek egymás mellett.
Az itthoni anyagi lehetőségek/autóválasztás viszonylatban teljesen mindegy hogy más, máshol mennyit keres. Attól hogy a német kollégám odakint új Mercivel járkál, nem adódik hogy nekem itthon ugyanez "jár".
A lényeg hogy mindenki gondolja meg jól medig ér a takaró és úgy próbáljon nyújtózkodni - és tetszik vagy nem, itt kell majd a kompromisszum az ésszerű és az álomautó között.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Integrale
veterán
Egyik PSA dizel sem szivas. Az 1.6 90le pl jo, a 110 loerossel akadhat problema, de annak is tudott a gyengeje. A 2.0 pedig gyakorlatilag csak a dizel "gondokkal" kuzd.
Vagy lemaradtam valamirol?
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
Én is így tudom ráadásul a 2.0-nak pofon egyszerű és olcsó is a vezérlés cseréje.
Nem beszélünk el egymás mellett Ugyanakkor csak azért mert csóró vki vágyai álmai és igényei még vannak. És csak azért mert vkinek nem számít, a szolgáltatás amit egy autó nyújtani tud, még nem ok mások elítélése. Persze aki azért veszi h másnak látsszon tőle, az megérdemli a szopást, de messze nem mindenki ilyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5