Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128901) Kornel válasza Qru (#128884) üzenetére


Kornel
veterán

Elmondom, hogy nálam hogy jött ki a matek.
Évi 20k korul megyek, tehát uzemanyagon is sporolok kb. 100k-t.
Ha ezt mind beleboritom a dizel bajokra, akkor se bánom :)
2M-ert veszek egy viszonylag jó állapotú 159-et, raszanok gondolatban 500k-t, bármi váratlan hibára (turbó, kettőstömegű, stb.), és még mindig beljebb vagyok, mint ha vettem volna 2,7-ert egy kuvikot benzinnel.
Ez van, nalam nagyon nem jön ki a matek fordítva.

DPF és EGR hibára is van megoldás, de azt nem írom le ide, mert nagy vitát indítani el vele ;)

[ Szerkesztve ]

(#128902) tomcsi23 válasza Kornel (#128901) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ó, nincs ez még lejátszva, simán befigyelhet a dácsia is. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#128903) Kornel válasza tomcsi23 (#128902) üzenetére


Kornel
veterán

De, le van.
Ennyi futasnal nalam már simán kijön a dizel többlet szerviz igénye.
Ráadásul a JTD nem az a kehes fajta.

Daciat akkor se vennék, ha ingyen adnak, hogy teszteljem nyugodtan, vagy használjam örökké ;)

(#128904) bitpork válasza -v- (#128892) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ha megengeded segítek megérteni amit mondtam, azzal szemben amit Te érteni akartál.

A kímélő üzemmód nem azt jelenti hogy nem használod az autót, hanem hogy úgy használod ahogy kell. A kettőstömegűvel példázódol, pedig nem vagyok biztos benne hogy tudod hogyan kell használni h az kímélve legyen. Nem árt neki a gyorsítás és a nagy fordulaton használat, de az igen ha 1 bites módban vezetik. Óriási a különbség az értő kímélő mód és a balfszul agyon gyilkolt kímélő mód között. (maradva a DMFW-nél, nem jó neki ha "kímélően" 1500 alatt tartják)
Qru esetében feltételezem -nem tudom, csak remappolást láttam még tőle ;] - hogy amikor munkaügyben közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján.

Ugyanakkor megjegyezném még az alábbiakat:
1-233LE volt Domi, Teddy pedig 224LE.
2- egyikben sem volt/van DMFW.
3- az 50 km/h-z lehet nagypapásnak titulálni, a tényen nem változtat hogy ennyi a megengedett lakott területen belül.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128905) Qru válasza Kornel (#128901) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Üssük ki minek az?! :D

Ha tudatosan kalkulálsz ezekkel akkor nincs gond, nem fog meglepetésként érni és év 20k km-ernél már tényleg érdemben fogsz a benyó költségen. Én évi 8k max 10k-t megyek, így nálam jóval kevesebb az ár differencia.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#128906) tboy93 válasza tomcsi23 (#128902) üzenetére


tboy93
nagyúr

:C

(#128907) footy válasza SzlobiG (#128897) üzenetére


footy
addikt

Csajos autó lesz szóval oda elég az 1.2.
Az ilyet mondjuk sosem ertem, szerintem pont a csajok nem tudnak lenduletbol elozni, illetve nem merik elegge visszaszurni. Ha varosba fottogni kell az 1.2 akkor azt mondom oke, de klimaval halott lesz, konkretan lefullad, stb. A punto 1.2-vel sokkal elhetobb.
Az 1.2 az szijjas lesz abban az ibizaban.

(#128908) Qru válasza bitpork (#128904) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A dsg önmagában öngyilkos módon vezérelt ilyen szempontból, mert 50-nél beteszi magát 5. fokozatba (1100 rpm) 60-nál ugyanez csak 6. fokozatban. Marad(na) a kézi mód vagy hogy áthúzom S-be az előválasztókart. Értem én, hogy a fogyinak jót tesz de a kettős tömegűt meg kicsinálja. Szóval megint az van - amit nagyon utálok - hogy nekem kéne alkalmazkodnom a kocsihoz és nem fordítva ami valljuk be nem normális. Legalábbis szerintem nem.

#nincsbennetarcsi

(#128909) bmwsan válasza Integrale (#128900) üzenetére


bmwsan
senior tag

Nálam igen mivel 1.9PD, szerencsére a PD elemekkel nem sok gond szokott lenni.
Egyedüli nagyobb baja ha jól tudom a hajtókarcsapágy, de ott is inkább vmiért az Octaviakban feküdt ki, és a legtöbbnél olyan 130-180e km között.

A 2.0-val sincs amúgy sok gond, de az 1.9 után elégy nagy pofon lett a PD-elemek illetve, olajpumpa lehajtása stb. B6 Passatok még a CR-nél meg örökölték ezeket a gyerekbetegségeket (kivétel ugye a PD elem).

(#128908) Qru: hülye egy dolog ez tényleg, de meg van a logikája. Nem ebbe az országba tervezték ezeket azaautókat, ahol az emberek nagy része nem 3-5 évre vesz autót, hanem 8-10évre. Németországba megveszik a kocsit, mire kettostomegut cserélni kell addigra sokan már az új vásárlásán gondolkoznak, így ott nem tapasztalják meg az alacsony fordulatból eredo gyorsabb elhasználódást.

[ Szerkesztve ]

(#128910) Kornel válasza Qru (#128905) üzenetére


Kornel
veterán

Maradjunk annyiban, hogy megoldható ;)
Évi 100k üzemanyag megtakarítást nem fogom sajnálni arra, ha valami bszrik.
Komplett kuplung+kettőstömegű 150k
Turbó 100-120k
Üzemanyagrendszer max. 300.
De akkor ezekben megint benne van 200k km simán.
A többi még benzinnel még dizelnel is befigyelhet.

(#128911) bitpork válasza Qru (#128908) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én ha kell ennyit azért beáldozok az oltáron, meg hát a sport mód csak viccesebb mint a nem sport mód :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128912) -v- válasza bitpork (#128904) üzenetére


-v-
addikt

közlekedik pösti dugattyúban akkor nem szempont az autójóléte, csak az hogy menjen minden a maga útján

Mint az emberek 99%-ának, akár munkaügyben megy a pösti dugóban, akár nem ;)
Ha sávot akarok váltani, szeritned érdekel a kettőstömegű szereti-e a hirtelen gyorsítást? Nem, lepadlózom mert ott a luk és be akarok férni.
Mindegy ne vitatkozzunk ezek, sosem állják meg az érveléseid számomra a helyüket :R

(#128913) Qru válasza bmwsan (#128909) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jogos. Meg eleve ott kezdődik hogy itthon az átlagautós kb csak ünnepnapokon téved autópályára (már pedig ezek odavalók igazából).

kornelka: Nem is olyan vészes alkatrészárak. :K Lehet a következő autóm JTDm lesz. :DDD

bitpork: Amúgy van létjogosultsága a S-nek. Sokáig nem láttam benne rációt de kanyargós úton van. Eleve okosan van programozva gyorsabban vált (bár ha nem tudnám észre nem venném mert D-ben is gyorsan vált) és okosan kerüli pl a párosból párosba váltás.
Egyenesben ugye felesleges az S, mert a kick-down-ra úgyis leadja amit tud a technika és bár S-ben picit tovább kipörgeti érzés alapján nem látod értelmét mert ugye alul tol nagyot, felül kvázi csak hangja van de érzésre nem megy jobban (a valóságban persze igen).

#nincsbennetarcsi

(#128914) bitpork válasza -v- (#128912) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én Pöstön is a magam tempóját viszem. Előbb volt a többi autón fék mint rendszám ;)

És itt jön be az a szubjektív dolog, ami már nálam nem a kímélés. Persze lehet likból likba nyomni az ótót, de az messze van a normál közlekedéstől. Nem mellesleg a te -és sokan mások- elképzelésedbe nem is fér bele egy automata én meg csak arról beszélek. Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés, hanem értékelni fogod hogy reggelente nem lopják el a Bosokot, hogy bármikor beleülsz elvisz akár egy szuszra is 5000km-t és hogy nem kell az utólagos mütyürkézés miatt vadászni a hibát rajt, ha ne adja az ég mégis valami előfordul. :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128915) Kornel válasza Qru (#128913) üzenetére


Kornel
veterán

Hidd el, akartam én a hondat is...
De egy kettőstömegű+kuplung kedvezménnyel is 300+k, na az már fájna ;)

(#128916) -v- válasza bitpork (#128914) üzenetére


-v-
addikt

Majd el fog jönni az idő amikor már nem lesz fontos neked sem a sportos vezetés

Esetleg próbálj elvonatkoztatni a saját nézőpontodtól, hogy azért vezet(het) csak sportosan valaki, mert 17 éves suhanc, és hűde meg akarja mutatni, de majd lehiggad a hülyegyerek. ;)
De te biztosan tudod, nekem milyen idő fog eljönni :R Na, end of story ;)

[ Szerkesztve ]

(#128917) Qru válasza bitpork (#128914) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sajnos ha rendszeresen közlekedsz pesten és haladni is akarsz nem pedig a forgalmat feltartani akkor muszáj időnként beszúrni a gépet két ótó közé a másik sávba amivel vele jár, hogy oda kell pörkölni a technikának. Konkrétan agyf@szt kapok időnként vidéken... a városban 39-el indokolatlanul a belsőben tötyögő Dácsiásoktól pl. Nem vagyok az a levillogós típus de azért ez a mókus kiverte nálam a biztit tegnap és megkínáltam a távolság xenonnan (lézerágyú rulez :DDD). És akkor én vagyok persze a pösti huligán mert ő nem tartja be a jobbratartsot. :W Ok csettegjen az 1,5 dci dákójával 39-el ha azt érzi biztonságosnak, engem nem érdekel de ne tartson fel mert én merészelnék hajmeresztő 50-es tempóval autózni.

#nincsbennetarcsi

(#128918) Tsebacsi válasza Qru (#128917) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Huligán :DDD

Nem múlik el nap, hogy ne refiznék valakire rá, hogy húzzonabüdösbe, mert még annyival se megy, mint amit a tábla enged... Tegnap délután egy A6-osban tespedett egy kisebbségi hölgy, de szerintem még észre sem vette, hogy rávillogtam... :W

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#128919) Integrale válasza Tsebacsi (#128918) üzenetére


Integrale
veterán

Utálom ha levillognak autópályán, mert bocsánat, de nem fogok besorolni két kamion közé, de napokban villogásra folyamodtam.
Két RO kamion előzte egymást az M1-en kemény 6 percen keresztül. Az egyik 80-nal ment a másik 79,9-cel.

"Bad reklám is reklám too"

(#128920) bitpork válasza -v- (#128916) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Legyen így akkor.

Olyanról már hallottam, hogy vki a sebesség miatt korán halt, de olyanról nem aki idősen ugyan azzal lett volna elégedett mint fiatalon. Tudom h hülye vagyok de Iza kb 10 évvel ezelőtt az itt pötyögők 90%+-át legyalázta volna. Rakott fejre leon-t is, a fene nagy F1 meg technikai sport rajongásában. Most meg Ő vérnyog először ha valami van. De ez igaz gyk minden ismerősömre, és hát magamon is veszem észre, hogy már nem hoz lázba semmi olyan amitől régen megvesztem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128921) -v- válasza Integrale (#128919) üzenetére


-v-
addikt

bocsánat, de nem fogok besorolni két kamion közé

Nekem erről is csak az jut eszembe, ez mennyire szubjektív ;) mert ez lehet úgyis, ezt a kalapos pistabácsi mondja, aki 103-mal jött ki előzni, és a 2 kamion közt fél kilométer van, én csak 130-cal jövök mögötte, és úgy nem megy le, meg lehet az is én jövök ki előzni eleve 150-nel, a két kamion közé a kislábujjam se fér be, mégis beleáll a seggembe az ányóc 200-zal és villog. A kettő közt meg fokozatmentes a skála.
Szóval kontextus nélkül ezek nem mondanak semmit, és ugye mindenkinek mindenki tötymörgő, aki nála lassabban megy, és boyracer meg ámokfutó, aki gyorsabban.

(#128920) bitpork: semmi személyes, de egyáltalán nem érdekel téged vagy Izát mi hoz most lázba, de az se hogy régen mi :DDD képzeld, nekem van csomó olyan dolog, ami régen érdekelt, most meg még jobban :K ahogy öregszem, egyre jobban. És olyan is van, ami régen érdekelt, most meg nem. Most akkor ezzel mit is mondtunk? :D Hogy a dolgok változnak, vagy erre vagy arra? De az egyik biztos, nem? Jár a Nobel ;)

[ Szerkesztve ]

(#128922) SzlobiG válasza Integrale (#128900) üzenetére


SzlobiG
félisten

Betanítom én asszonyt, hogy figyeljen oda azzal nem lesz baj. :) Ezek az 1.4 HDI-k viszont jó motorok se kettős tömegű, se dpf nincs még benne és nagyon jó a fogyasztása. A cégnél ugyanezek a motorok sokkal jobban bírják mint az 1.6 crtdi-k azokkal annyi baj van, hogy hihetetlen.

(#128907) footy Ettől tartok én is, hogy kevés lesz neki főleg ha beülnek vagy négyen azt megy a shoppingolás...a hdi-n meg lehet hozni, ahogy néztem 90 pacira ami már bőven jó lenne.

Ma meg nézzük őket azt döntünk melyik legyen.

(#128923) kalmanchris válasza SzlobiG (#128922) üzenetére


kalmanchris
tag

Akkor miért nem a 2.0 90 lovast nézed?

(#128924) bitpork válasza -v- (#128921) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mi lenne ebben személyes? :U
Pont ezt mondom h mindenki változik. Te lehetsz kivétel, ugyanakkor az én eddigi tapasztalataim mást mutatnak. (És a tapasztalataim, a veled való PM váltást is tartalmazza) Semmi baj ezzel.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128925) SzlobiG válasza kalmanchris (#128923) üzenetére


SzlobiG
félisten

Mer rájöttem, hogy ismerem én azt a motort a suzukiba ugyanaz van csak a 16 szelepes, jó sok szopó volt már vele, szóval felejtő. Csak is 1.4 HDI a cégnél azok bizonyítottak már.

(#128926) roberto211 válasza Qru (#128917) üzenetére


roberto211
őstag

a belsőben tötyögő Dácsiásoktól

Meg a suzukis, meg a szívóbenya vw-sek, meg a céges skodások stb stb.. :)

Mikor suzukis voltam nem vettem észre mennyire tötymörögnek az ömberek pályán mert literesnek max 140-150 oszt tshókolom.. Külsőbe elvoltam 110-30al mindig..

De most h elhoztam lagunát, ugye ez se húú de sok de azért 121paci (1.8 16v), megyek belsőbe m0-án erre fel a csóka 90el simogatja belsőbe az 1.4 gastrát... Távolról jövök,kb 160 és addig egészen nem ment le amíg rá nem mentem 2 centire reflektorral... Elhiszem h kiakarta tolni az 1.4 ecotec maxteljesítményét de ne ilyenkor tesztelgesse.. :U Erre fel mikor melléértem miután átsorolt még elkezdte pörgetni mint állat. . :D De nem foglalkoztam vele eljöttem.. :)

Érdekes nekem nem esik nehezemre mikor látom h rohamosan közelít mögöttem egy q7 kb 200 körül.. Ha nem bírok valaki miatt bemenni a középsőbe akkor inkább visza egy , rágyorsít és bemegyek h minél előbb eltudjam engedni... De vannak ilyen sétagalambok ja... Mondjuk ennek nem tolom ki a szemét mert abszolút elég ha pld 3ezernél elváltok ennél, nem kell 5ezerig pörgetni meg fölös is... Majd lassan tolok fel képeket... Teljesen más dimenzió suzkához képest e még a muter 2006os stiftjéhez képest is... Nem is értem miért nem meganet vettem első autónak. :) Csak még szoknom kell ezzel a parkolást mert csapotthátú, nagy is aztán nem olyan egyszerű a parkolás mint stifttel. :)

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#128927) -v- válasza bitpork (#128924) üzenetére


-v-
addikt

Akkor meg nem értem miért írtad pl., hogy az automata nálam nem játszik ... pontosan tudod, hogy nézegetem őket, és el tudnám képzelni utcára :K Kéne mellé egy S2000 vagy tetszőleges egyéb játszós masina autózni.
Annak, hogy a hétköznapokban, amikor csak A-ból B-be jutok a csúcsforgalomba én is tudnám értékelni a kényelmet mi köze ahhoz, hogy ugyanúgy (ha nem egyre jobban) szeretek sportosan vezetni?

Egyébként a te tapasztalatod az megint az egy elemű minta, miért általánosítunk abból mindig :F
Van olyan aki 5 éves korában is zenélt, sőt 30 és 60 évesen is zenél :K vagy sportol valamit, és 50 évesen is sportol, és ugyanúgy érdekli. A szakmád is érdekelhet ugyanúgy, akár jobban is. Hány éves a Walter Röhrl?
Mit is dolgozik a Porschénál? A kényelmi elektronikákat fejleszti ...ja bocs, nem :)

(#128928) stickermajom válasza roberto211 (#128926) üzenetére


stickermajom
addikt

Tegnap engem is szívatott egy Vectra a nulláson.. Tötyög a belsőben, megérkezek, villantok kettőt, semmi, villantok kettőt, kihúzódik a külsőbe és elkezdi nyomni, hogy ne tudjam megelőzni, aztán beáll a seggembe 2 centire. Brafó, okos vagy. :F Biztos azt hitte versenyezni akar a bunkóbéjemvés, pedig csak haladnék a megengedettel. :N

[ Szerkesztve ]

(#128929) bitpork válasza -v- (#128927) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mondjuk magamat nem hasonlítanám WRhez akkor sem ha Hamiltonnak hívnak:)
Ugyanakkor te is változtál.
Az én tapasztalatom soha semminek nem alapja a saját véleményemet leszámítva. ( Különben is, egy neten szocio életet élő malacnak mikor lehetett adni a szavára? :U )

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128930) -v- válasza bitpork (#128929) üzenetére


-v-
addikt

Na, hagyjuk abba az offot ;)

[ Szerkesztve ]

(#128931) Qru válasza roberto211 (#128926) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haha a céges Skodások a legállatabbak ezekkel az új 1,6 TDI-k egész jól szedik a pacskert és 160-ig elég elég jól is mennek, őket lehúznám a (halál)listáról. Múltkor is rámvillantott a fehér Rapidos területi képviselő, az M3-ason. Azért nem mentem mert előttem előzött éppen a kalapos Suzukis. Mondom ez hülye, ugorjam át az előttem lévőt, vagy mégis mi?! :(

Én igyekszek senki nem feltartani, kihúzódok a külsőbe, már csak azért is mert a külső az új belső. Agyonvillogják egymást a belsőben én meg szépen tovalépek a belsőben gondtalanul (már ha van rá lehetőség).

#nincsbennetarcsi

(#128932) m3tr0


m3tr0
senior tag

Sziasztok,

srácok a Nissan (Micra 2010-es, Pure Drive) CVT váltójáról ki- mit tud? :D
Mennyire problémás? Mert van egy lehetőség és szeretnék felkészülni,hogy mit kell figylni, mi utalhat problémára stb.

Köszönöm. :R

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#128933) Integrale válasza SzlobiG (#128925) üzenetére


Integrale
veterán

Melyik Suzukiban volt 2.0 PSA dízel?

SX4-ben Fiat van (1.9 és 2.0), az 1.6-os PSA, Vitarában Renault dCi .

SzlobiG:
Köszi, nekem a régi Vitara nagyon nincs képben ilyen téren. :B

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#128934) SzlobiG válasza Integrale (#128933) üzenetére


SzlobiG
félisten

Vitara. Ugyanebbe van a 90 lovas verzió is. Injektorok úgy belerohadnak, hogy csak hidraulikus kiszedővel lehet kivenni ami rohadt drága móka.

(#128935) TaaT válasza Qru (#128917) üzenetére


TaaT
veterán

"a városban 39-el indokolatlanul a belsőben tötyögő Dácsiásoktól... És akkor én vagyok persze a pösti huligán mert ő nem tartja be a jobbratartsot."

Lakott területen belül nincs jobbra tarts, ezt ne feledd :)

Give them hell Ukraine!

(#128936) Integrale válasza -v- (#128921) üzenetére


Integrale
veterán

Na igen, ennyire nem gondoltam át, vagyis nem hittem, hogy feltételezed, hogy 100-zal kiugrok a belső sávba, akkor inkább autópályára se megyek. :DDD

130-140 között szoktam haladni, sokszor annyira egybefüggő a szélső sáv, hogy inkább balra tarts elvet követem, ha jön egy gyorsabb kihúzódok amint van rá lehetőségem, de pl múlthéten megérkezett a seggembe egy Superb elég nagy tempóval, majd villogott és gumit melegített mögöttem, úgy, hogy láthatta, hogy nem tudok kimenni a szélsőbe, maximum akkor ha 135-ről lefékezek 80-ra (kicsit sem veszélytelenül, mivel a seggemben állt, az orrát sem láttam a tükörben) és behúzódok két kamion közé.

"Bad reklám is reklám too"

(#128937) w333 válasza SzlobiG (#128925) üzenetére


w333
félisten

Én is cumiztam a 2.0HDi (90LE) ... ezért kell ugyan az az autó benzinesbe !

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#128938) SzlobiG válasza w333 (#128937) üzenetére


SzlobiG
félisten

Na ezért nem kell 2.0 tudom hogy szopó van vele és mik a betegségei.

(#128939) m3tr0 válasza m3tr0 (#128932) üzenetére


m3tr0
senior tag

Automatásoktól kérdezném,hogy mikor szoktáktok/kell N-be rakni a váltót?
A P az ugye parkoláskor egyértelmű,a D is.. :DDD
De N fokozatot mikor? Mondjuk ha hosszabban kell állni pirosnál vagy vasúti sorompónál?
Az L állás az pontosan mi?

Köszi :R

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#128940) TaaT válasza m3tr0 (#128939) üzenetére


TaaT
veterán

Ja, peros lámpánál kirakom N-be mert a tiptronic D-ben alapjáraton kúszik, tehát menne előre, taposni kell a féket. :)

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#128941) aero. válasza TaaT (#128940) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Minden automata kúszik, de az N is csak akkor játszik, ha sík a terep. L az, hogy alacsony fokozatokban tartja az autót, nem vált fel, pl csúszós úton elindulásnál jó.

[ Szerkesztve ]

(#128942) Qru válasza m3tr0 (#128939) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én kvázi soha nem használom (igaz az enyémben van autohold funkció), de elvileg a helyes ez lenne: állóra fékezed a kocsit, N-be rakod az előválasztó kart, rögzíted az autót a kézifékkel (ha nincs kemény tél) majd P-bet teszed. Így nem feszül meg a váltó.

L azaz Low, hegynek fel/le használatos, hogy ne váltson fel és legyen elég nyomatékod feljutni, illetve lefelé legyen motorféked.

#nincsbennetarcsi

(#128943) sasa134 válasza m3tr0 (#128939) üzenetére


sasa134
addikt

N - pl olyan mosóban, ahol láncon húzzák a kocsit
L - low gear, nem vált fel - - ahol nyomaték kell

[ Szerkesztve ]

Avanti Roma

(#128944) Kornel


Kornel
veterán

Kell nektek automata...
Hol bírnám ezt megjegyezni ;)

(#128945) m3tr0 válasza Qru (#128942) üzenetére


m3tr0
senior tag

Köszönöm mindenkinek a választ!
:R

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#128946) Kornel


Kornel
veterán

Alfa szerviz történetet nem adnak ki.
:W

(#128947) gooool válasza Kornel (#128946) üzenetére


gooool
őstag

Ha ez megnyugtat mi sem adunk ki 3. félnek információt. :)
Hiába tud alvázszámot és rendszámot...
Ha itt a tulaj, akkor természetesen állunk rendelkezésre.

Üdv, Balázs

(#128948) Kornel válasza gooool (#128947) üzenetére


Kornel
veterán

Ezek azt mondják akkor se...
Csak ami abban a szervizben volt elvégezve, csak arról tud nyilatkozni.

(#128949) gooool válasza Kornel (#128948) üzenetére


gooool
őstag

Akkó' köcsögök... :( ;]
Pedig nekem is a kalapban van a JTD következő autónak. :DDD

[ Szerkesztve ]

Üdv, Balázs

(#128950) Kornel válasza gooool (#128949) üzenetére


Kornel
veterán

Azt nem tudom, hogy honnan szerzek majd infót...
Fiát szervizben valakinek van ismerőse?!?!
Fizetek is érte.
Nem kell ingyen :D

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.