Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hopp, benéztem, sorry! Másikra válaszoltál, nem LógaGéza-nak.
footy
addikt
Nekem tiszta hogy mas a ketto, azert is irtam feljebb, hogy a hidropneumatikusak jobban bejonnek.
Ez a ZF meg a mazda skyactiv valtoja a bizonyitek ra hogy hagyomanyos automataval is hasonloan takarekosan lehet kozlekedni mint duplakuplungossal. Egyebkent ahogy olvastam ezek a valtok is gyakran kapcsolnak direktbe egy olajos kuplungon keresztul.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Fori drága de legalább nincs presztízse.
5-5km-t mész akkor a dízelt nem erőltetném. V70/S60 2.4i-t keress (5 henger ). Esetleg egy 1,8-as Ufó kuvik ha már bevált a Honda...
#nincsbennetarcsi
HoaryFox
őstag
Halihó!
Gondolkodom erősen, hogy be kéne újítani valamit az öregecske Astrám helyett. B Vectrákat nézegetek mostanában, olyan max. 500 ezerig átírással együtt. Mennyire ajánlott kategória? Esetleg ilyen ársávban vagy leges legtöbb 600-ért valami jó kis szedán van? Csak benzines érdekel, márkától független vagyok.
Előre is köszönöm!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
atenza
senior tag
1,8m körül golf 5 vagy 2006-os toyota corolla vagy audi a3?
Melyiket választanátok és miért?
A linkelt képeket csak illusztrációnak raktam be.
Corolla vagy Audi. Előbbi azért, mert szebb (gáz de tényleg) mint az 5-ös golf, olcsóbban fenntartható, és kevésbé elromlós. Audi azért mert minőségibb tőlük, ugyanaz mint a golf a kasztni alatt, mégis jobb, és nagyjából ugyanannyiba kerül fenntartani. Szóval Corolla, Audi, Golf.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Declare
őstag
Az hogy milyen motorral nezed, azert sokat lenditene elöre a tanácsadáson
atenza
senior tag
Tsebacsi
Nagyon szépen köszönöm!
Declare
mindenképpen benzines és nel egyen lomha, a toyota 1.6 110lóerő, az audi 1.6fsi 116lóerő, a golf pedig 1.4 tsi 122 lóerővel, nem tudom melyik motor a jó. A lényeg hogy azért valamennyire fürge legyen
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
1.6 FSI az nagyon hajlamos a kokszosodásra azt kapásból kiejteném.
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
de legalább zabál és nem is megy, szóval igazi jackpot
audiból 1.4t, 1.8t, 2.0t, 3.2v6, 2.5t, 1.9tdi amit néznék. golf belül nagyon fapad, kicsit túltolták a költségcsökkentést. corolla örök, mint a nyomorúság, de a célba juttatáson kívül nem ad semmit.
1,8M-ért már lehet nézni Alfa 147 és GT-ből 1.9jtdm Q2 verziót sperrdiffivel, 150 lóval. dízel létére meglepően problémamentes, nagy átlagban szerintem még egy korai tsi-nél szinte biztosan kevesebb probléma van velük. beltéri minőségre majdnem audi, futóműve meg veri az összeset.
Integrale
veterán
Az 1.4 TSI-nél pedig szakad a lánc, és kokszosodik az is.
Egyébként ez a kokszosodás miért probléma? A műszaki részét értem, de ez a közvetlen befecskendezéssel, ilyen szempontból a lendkerék cseréje is hibának tekinthető.
"Bad reklám is reklám too"
atenza
senior tag
Megfontolandó, viszont sokan mondják h olasz autót ne, nem tudom miért. Alfa Mito-ról mi a véleményetek?
Integrale
veterán
Jó kis autók, de nem tudsz benne fetrengeni. Műszakilag egy Grande Punto, kicsit igényesebb anyagokból és megoldásokkal, beltér mérete kb Golf 4 szinten mozog, a csomagtér ami pár zacskós kapacitású a maga 270 literével.
1.4 T-Jet 120 lovas variánsa is már szépen mozgatja, és stabil, megbízható motor, nem közvetlen befecskendezéses így kokszosodás sem lesz, 150 és 170 lóval már kifejezetten fickós.
"Bad reklám is reklám too"
z123456789
addikt
Remélem itt jó helyen lesz a kérdés.
Szeretném letisztázni hogy mi a menete egy használt autó megvételének. Elolvastam hogy mi kell, de nem akarom hogy valami bagatell miatt vissza kelljen mennem.
-megveszem a kocsit, írunk egy adásvételit
-kötök egy KGFB-t
-megcsinálom az eredet vizsgát (vagy az előző tulaj ezzel együtt adja el nekem)
-bebattyogok az ocsmányba, húzok egy sorszámot autó ügyintézés címszónál
-majd a többit meg már mondják igaz? Bemutatom az eredetvizsgát, meg a KGFB-t meg az adásvételit és kész?
-illeték/törzskönyv/új forgalmi befizetésére ott kapok csekket a pultnál
-postán/postaablakon befizetem
-visszaviszem a pulthoz a befizetett csekket, és kész
Elmegyek, veszek egy fagyit, bámulom a fasza felniket, és megveregetem a vállamat, hogy ügyes voltam pistike.
Elég régen vettem már kocsit, és akkor egyszerűbben volt leírva a menet, most egy kicsit megpumpálták hivatalos kifejezésekkel.
LógaGéza
addikt
-majd a többit meg már mondják igaz? Bemutatom az eredetvizsgát, meg a KGFB-t meg az adásvételit és kész?
KGFB-t nem kérik.
-postán/postaablakon befizetem
Tudsz helyszínen, kártyával fizetni
De amúgy ja, kb ennyi, ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Declare
őstag
toyotat nem ismerem....de ahogy kinez, nem is szeretnem (tudom ez szubjektiv)
Ez a golf V nem rossz, de tenyleg nagyon puritan.
Nekem az Audi tetszik ezek közül a legjobban es az 1.4 tsi motorral sokkal elvezetesebb, mint 1.6 ossal (loerö különbseg nem sok, de a nyomatek a turbo miatt sokkal jobb ergo dinamikus) A kezdeti verzioban az 1.4 tsi lanc alulmeretezett, kb 60-70k km enekent cserelni kell....ezt lehet hallani, mert kerreg inditaskor. Ezzel szamolni kell, de azert en nem erzem a vilag vegenek. Nekünk is van egy ilyen SB es en nagyon szeretem, ezen kivül a lancnyulasos dolgon kivül nincs vele semmi baj. Jo minösegü motorolajat es 10k km es olajcseret azert nem art neki adni
lenko
aktív tag
[volkswagen_golf_v_1.4_tsi_gt]
Az embereknek fáj az igazság!
MunezXBK
nagyúr
Anélkül nem írják át.
Qru
MODERÁTOR
Nem is tudom... Talán mert nem akarok százezrekért szívósort pucoltatni?! Ahogy nem akarok kettős tömegűt sem cseréltetni szintén százezrekért?!
Az újabb TSI-kben már szívócső befecskendezés is van így azokat nem érinti a probléma (+ szíjasok tehát nem szabad egy kalap alá venni az 1,4 TSI-ket).
mod:
rbalint88: 1.8T nem hibátlan azt nem annyira erőltetném de még inkább 1000x az, mint egy 1,6 FSI
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
LógaGéza
addikt
Elhiszem, de tőlem nem kérték semmilyen formában Lehet, hogy rendszám alapján látta a rendszerben, hogy érvényes-e?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
golfvariant
aktív tag
A golf 7 1.4 TSI (125Le) réginek vagy újnak számít?
Korábban azt mondtátok hogy kokszododás itt is jelentkezhet... Most mégsem?
Integrale
veterán
Az 1.4 TSI-rol tudom, hogy az ujabbak jok, de itt Golf V volt a tema, az se nem uj se nem jo.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Ezt arra hoztam példaként, hogy van azért fejlődés ott is.
Jobbak, maradjunk ennyiben. A jótól azért mesze vannak. Bezzeg egy jó 2.0 TS...
golfvariant: Azok már a javítottak.
#nincsbennetarcsi
golfvariant
aktív tag
Már kokszosodás sem jelentkezhet?
Declare
őstag
Mindennel jelentkezhet a kokszolodas, amit varosban hidegen pöfögve hasznalnak ....megnezheted az en dizelemet, abban nyoma nincs a koromnak...hiaba dizel, az autobahn megteszi a hatasat
Amugy mint mondtam, nekünk az elsö generacios 1.4 tsi van es az aztan tenyleg kis utakat fut javareszt es 70k km körül jar, de kormolodassal nem volt baj eddig (minösegi olaj/rendszeres olajcsere/ minösegi üzemanyag komboval van hasznalva....ez azert fontos )
kuntics
aktív tag
köszönöm a választ,ezen a lehetőségen is elkondolkodok.
Qru
MODERÁTOR
Részterhelésen szívócső becsendkendezéssel megy, az meg lemossa. Nem csodafegyver, használat függő ahogy írták előttem is de jóval kisebb mértékben hajlamos a kokszosodára. Azt úgyis észreveszed ha lekokszolódott, addig meg használd bátran.
#nincsbennetarcsi
stickrs
senior tag
hello, mennyire ajánlott egy alfa 147-es, 1.9jtd 150le, 2005-ös évjárat?
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
golfvariant
aktív tag
Köszönöm az infót
rbalint88
addikt
a típussal nincs különösebb baj. futóműve igényel foglalkozást a csodás magyar utakon, meg előfordulhat pár életet színesítő apró elektronikai hiba*, de alapvetően nyűgmentes konstrukció. ez a motor pedig a legjobb, amit vehetsz bele.
nyilván a konkrét példány dönti el, hogy érdemes-e belevágni, de alapvetően nem egy problémakupacot vennél vele.
*fals izzókiégés-figyelmeztetés, légzsákvisszajelző.
stickrs
senior tag
köszi a választ
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
Buci21
addikt
Ezek a lagunák mennyire nyűgös dögök? Nincs rossz formája, fogyasztásra és méretre minden igényemet kielégítené akár a hosszú útjaimra is, csak ugye a "franciafóbia"...
Integrale
veterán
Na az nem kell, köszi.
"Bad reklám is reklám too"
Bocs, hogy a Modit javítom ki , de szent meggyőződésem, hogy a dupla befecskendezést (szívócső + direkt) csak a 3. generációs 1.8 és 2.0 TSI tudja, az 1.4 nem.
Az 1.4 TSI legfőbb fontos újítása az MBQ óta (Golf 7 és testvérei), hogy dobták a láncot és újra szíjas a motor.
Más:
Volt/van itt többünknek láncos 1.4 TSI-je (brumi1024, joshua7, nekem 2 db), totál együtt lehet élni ezekkel a rémképekkel. Az index 1.4 TSI topikban sem olvastam arról, hogy valakinek elszakadt volna a lánc.
1.6 FSI: sógornőmnek van 11 éve, főleg Bp-en rövidtávon + autópályán használták újkorától. Olajcsere + kárpittisztítás (2 kisgyerek) + karosszériázás (sógornő). A fogyasztására sem panaszkodnak. Ennek ellenére nekem sokkal inkább az 1.4 TSI kéne.
TSI témában amitől én fáznék, az a kompresszor+turbós 1.4, egyik fórumtárs most vett ilyent, szorítok neki.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"Az index 1.4 TSI topikban sem olvastam arról, hogy valakinek elszakadt volna a lánc."
Wat? De hisz itt mindenkit azzal rémisztgetnek hogy a kerékpárlánc is tartósabb az 1.4 TSI láncnál.
Am mennyi volt az after lánc és feszítő szett 1.4TSI-hez amikor anno utána néztél?
Give them hell Ukraine!
3 éve követem azt a topikot, ott senkinek sem szakadt el. Legalábbis nem emlékszem ilyenre.
Csak szóbeszéd van, hogy xymeséltehogyaszomszédjaunokatestvérénekasógora...
Aftermarket lánc+feszítő szett ~40 ezer volt. Pár éve még nem volt utángyártott "okoskerék", csak gyári 100-150-ért.
Most az ebay-en 170 font (~ 70 ezer Ft) a komplett vezérlés okoskerekestől.
Szerk. Pontosítok: értelmes, írni-olvasni tudó (IQ70+) nem hányaveti embernek nem szakad el, mert ha nagyon megnyúlik a lánc, akkor egy bazinagy hibakódot rak ki a műszerfalra.
Ha kicsit kerreg indításkor, az még nem a Világ vége.
Gyári vezérlés szett, okoskerék nélkül, ~85 ezer Ft. Nem kell minden esetben cserélni az okoskereket (= vezérlésmódosító kerék).
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Ehhez képest azt a sírást amit itt levágnak néha.
Nekem a négyesgolfhoz 50e+ forint a szíj görgő pumpa, persze mind after semmi gyári cucc.
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
Mer a V6 TDI-ről nem?
TaaT
veterán
"Gyári vezérlés szett"
Made in Hungary Ami pont az okoskerék
MunezXBK: Ott a 150lovasokkal tényleg volt baj, VR6-Fan is írta anno ha jól emlékszem. Persze nekünk is volt ismerősünk aki gondtalanul használta az A6 C5-öt olyan motorral.
Give them hell Ukraine!
Tényleg benne van a fotó alapján. A Denso gyártja itthon.
Direktben a gyárból jönne?
TaaT
veterán
"Direktben a gyárból jönne?"
Max közben megjárja angliát is.
A bárdinál mondjuk csak a gyári okoskerék van 170e jmf-ért
Give them hell Ukraine!
Magyar gyerek árulja Párkányból (SK Sturovo).
TaaT
veterán
Ja nem figyeltem hogy a második már nem angol
Give them hell Ukraine!
Atlantis
veterán
Ma megnéztem pár Civic-et és hát valahogy nem jött be élőben, ráadásul hiába az 1,8 és a 140 paci, nem éreztem benne az erőt a mostani fókához képest. Már csak az Auris maradt...volna, ha meg nem látok egy C'eed-et. Mindig így van ez, elhatározom, hogy 2-3 típus, aztán jön egy sokadik verzió is. Egy baja volt, hogy dízel, így felmerül a kérdés: a Kia 1,6-os, 128 lovas traktorja jónak számít? 3 éves az autó és sajnos eddig betartották nála, hogy 30 ezrenként kapott olajat...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Kornel
veterán
érdekes.
nekem a civicen kívül mindennel bajom volt.
plüss ülés, extrák tömkelege...
egy kia-ban hiába keresek olyanokat, ami a civicben alap volt (a sportban)
140 paci meg nem alapjáraton lesz, le kell forgatni, ha menni is akarsz. (nyisson a VTEC)
ha meg nem, akkor meg alig eszik.
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Annyira féltek itt a kokszosodásra le kell dugózni az EGR-t azt csók.
Jó persze ez se szünteti meg, de kevesebb korom rakódik.
Atlantis: Kiaba még kettős tömegű sincs, nem? Ha pályán használták és hamar beletekérték a 30k-t akkor nem kell tartani tőle.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Akkor még se jó az 1.4 TSi (bár eddig se állítottam ennek ellenkezőjét) visszaszívtam.
mod:
SzlobiG: Ennyi.
Atlantis: Hány km van benne? Amúgy ha autópályán mentek vele akkor vállalható a 30k-s csereperiódus (bár akkor sem javallt azért).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Munkatársamnak ilyen van. Nagyon szereti, jól megy állítása szerint, és jól is fogyaszt. Nagy gondja nincs, de ha szeretnéd, holnap kifaggatom és leírom az elmondottakat!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!