Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128601) hdman válasza Integrale (#128600) üzenetére


hdman
őstag

Ugyanezt mondtam én is, de a mai világban nem lehet tudni :)

Halver: Igen, és amikor elérem a 200at, akkor mindig visszadobatom 180ra, hogy ne bassza a szemem :P :DDD

[ Módosította: Qru ]

Sopron city :)

(#128603) aero. válasza Integrale (#128600) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Elég az ha még bele kell férni egy garis szervizbe. :)

(#128604) Kornel válasza hdman (#128593) üzenetére


Kornel
veterán

Köszi az infókat :)
Mibe szerelték még ezt a motort?
Alfa tetszik, de még szétnéznék, hátha van jobb ;)

(#128605) aero. válasza Kornel (#128604) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Saab 9-5 / 9-3, Opel Signum, SX4, Fiat Bravo, 159

[ Szerkesztve ]

(#128606) hdman válasza Kornel (#128604) üzenetére


hdman
őstag

[link]

Sopron city :)

(#128607) hobizoli válasza bitpork (#128550) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja, UnoTie-re PuntoGT-re is mindig ezt mondom, ha kerdez, azt vedd meg, aminek KO a motorja es/vagy a turboja, de a kasznija jo

jo olcson meg lehet venni, plusz meg pofatlanul alkudni is belole, amitol meg olcsobb lesz, es annyibol siman rendbe rakod a motorjat es csereled a turbojat is
es akkor arrol biztosan tudod, hogy az jo, mert uj

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#128608) -v- válasza bitpork (#128550) üzenetére


-v-
addikt

De ez ritka, altalaban nem az van, hogy 1-2 jol meghatarozhato dolog cseres, a tobbi meg jo, hanem ha egyszer elkezdenek elhanyagolni egy autot, akkor szep lassan minden lefingik rajta .. abbol auto meg mar sose lesz.

(#128609) bitpork válasza hobizoli (#128607) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én nem csak puntoval csinálom , igaz azom nem volt :)
Szerintem mindent így kellene kezelni. Most h árulom Teddy-t aki felhív kap tőlem rakat fotót a kopásokról karcokról meg mindenről ami szerintem hiba. A kocsit olcsóbban adom mint a hibátlan 3.0 tdi-ket (nem is kevéssel 3-500k között van a diszkont attól függően h az eladó v a vevő nézi :D ). Mondjuk ehhez képest mindenki azzal jön, hogy akkor engedjek már már még egy másik 3-500 k-t. A legjobb ajánlat az volt h 2 millát ad érte ha jó máris jön :U Amikor elmondtam neki h beszerzési forrástól függően 200-250k ft befektetéssel gyk hibátlan műszaki és esztétikai állapotú lehet az autó, és emiatt adom ilyen áron, akkor jön h ok kifizeti a csökkentett árat de akkor csináltassam meg ezeket. LOL, mondom akkor megtartom :) És feszt meg vannak sértődve, pedig nem sok olyan eladót lehet találni mint én. Az allroad vevőjének megvettem a motortartó bakot is. Azóta a szerelőnél van, 6 hónapja nem ment el kicseréltetni, pedig 55k huf áll benne - igaz nem az ő pénze.

(#128608) [rvilike] : Há hányszor írjam még le, hogy ezek mérhetőek többségében. Ha megvan a gógyis hozzá, akkro a turbó befecskendező, kompresszió, DPF mind-mind diagnosztizálható.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128610) adatfalo válasza bitpork (#128609) üzenetére


adatfalo
senior tag

Ne lepődj meg, ha mindenki úgy megy autót vásárolni Magyarországon, hogy X összeg fel van tüntetve, akkor ebből még 2-300 k-t minimum lealkudok és akkor talán... Áruld drágábban, a paraszt lealkudja 3-400k-val, azt hiszi ő a jani, Te meg végül jól jártál.
Vagy van a B opció, hogy minden szaros kis karcot,hibát feltüntetsz képeken,leírásban, és akkor senki nem reklamálhat, hogy "ez nem volt feltüntetve a hirdetésben", de az A verzióban mindenki jobban jár.

[ Szerkesztve ]

www.adatfalodesign.hu

(#128611) bitpork válasza adatfalo (#128610) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hidd el tudom milyenek az itteni vevők :K
Meg van a lehetősége mindenkinek h elmondja amit szeretne. Az meg az én döntésem, hogy az ilyen ajánlatokat elfogadom-e vagy nem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128612) TaaT válasza Integrale (#128600) üzenetére


TaaT
veterán

A TC-n volt hogy valamelyik nepper 7.000km-t tekert, azt írták biztos a napi rutin része már náluk, muszáj tekerni. :D

Give them hell Ukraine!

(#128613) Alg válasza bitpork (#128609) üzenetére


Alg
veterán

Az a baj ha hibákat leírva teszed fel, már azt hiszi mindenki hogy féláron elviheti...

Engedd el az erkölcsöt, tedd fel fél millával drágábban mint hibátlan, garázsban tartott, első tulajdonostól mittudomén, aztán ha az egységsugarú észreveszi a hibákat és alkud belőle 300k-t már örülni fog milyen jól járt.

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#128614) Tanisz válasza runner 125 (#128591) üzenetére


Tanisz
senior tag

Értem,de nagyon zavaró és megtévesztő, hogy mindegyik dci, mind renault mind nissan vonalon.
Pont pár napja olvastam az új Megane tesztet, ahol a cikkíró is azt nehezményezi, hogy miért nem nevezték el másként a motort, mikor ez egy teljesen új konstrukció, semmi köze a régihez, amivel annyi baj volt..stb.

joamilestoné
Azért az kétkedésre ad indokot, hogy 2.2 mindegyik, dci mindegyik és most ember legyen a talpán aki ebből azt mondja, hogy nem ugyanaz a kettő :D Ok, gondolom a motor típusszámából rá lehetne jönni, de ugyebár azokat nem közlik nagy reklám betűkkel :)

Pedig igyekszem minél jobban informálódni ilyen téren, főleg ha autót vennék, akkor fokozottan, de erről egyszerűen nem sikerült infóhoz jutnom, hogy mi a kettő közötti különbség

http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

(#128615) SZATA


SZATA
senior tag

Sziasztok!
Négy év után újra itt, mert felmerült a téma. :)

Adott egy külföldi autó, aminek az ára legyen X. Ez már tartalmazza a regadót. Az autó a kereskedő nevén van, külföldi regisztrációval.

Milyen költségei vannak (akár az ő, akár az én részemről), ha:
- "A" verzió szerint külföldi rendszámmal veszem meg és én magyaríttatom,
- "B" verzió szerint ő magyaríttatja, és én már a magyar rendszámmal veszem meg?
(Ha kell még adat, megadom.)

Azért érdekel a dolog, hogy mennyivel kerül többe a számomra biztonságosabb "B" variáns, és ezáltal nekem milyen alkupozícióm van.

Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

(#128616) bitpork válasza Alg (#128613) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Inkább vagyok őszinte és alszok nyugodtan :B Domit is úgy elvitte az ember, hogy azóta is csak azt látom h feszt megy a városban le-föl de csak én hívtam még fel 6 hónap alatt hogy minden rendben van-e a kocsival.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128617) MunezXBK válasza SZATA (#128615) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kalkulátorlap.hu.

Ugyanannyi a költség, feltéve ha nem húz le.

(#128618) runner 125


runner 125
nagyúr

Hujjujj, nah ez megdobogtat.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#128619) Kornel válasza runner 125 (#128618) üzenetére


Kornel
veterán

Mennyiért eladó a volvo?

(#128620) SzlobiG válasza runner 125 (#128618) üzenetére


SzlobiG
félisten

Majd 5 milla. :( De tényleg patent. :)

(#128621) hentes555


hentes555
senior tag

Sziasztok

Múltkor írtam már ide, hogy keresek nagy részben városi használatra munkába járós+ havi 2x Szolnok-Nyíregy odavissza útra autót. Max 700-750-ért. Akkor nézegettem G Astrákat, 1-es Focust, Puntot (Sporting), meg Fabiát. Elmentem pár kereskedésbe, normális ajánlatot itt Szolnokon nem találtam, de a Fabia tetszett legjobban, így ezeket nézegettem hahu-n. Jól tudom, hogy inkább az 1.4-es MPI ajánlott a HTP helyett?
Hahun ezeket néztem: [link] [link] [link] [link]

Bitpork, írtad, hogy érdemes úgy autót venni hogy egy olyan hibás darabot, aminek tudott a baja és javítható és ezt megcsináltatni. Ilyet tudsz esetleg ilyen kisebb kategóriában, ami jó lenne munkába járósnak és nem több a fogyasztása 8 liternél és 750-ben megáll a végösszeg javítással?

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#128622) bitpork válasza hentes555 (#128621) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem az 1.4 MPI fábiám hengerfejes lett 1 év és 1 naposan. Pedig én nem hajtom a kocsijaimat.

A 8 litert majdnem minden megeszi városi használat mellett, sok rövid távval. Én megpróbálnék egy rohadásmentes de adagoló problémás Golf III td-t nézni. Venni kell rá egy drága adagolót (lesz v 100k) de ha minden más jó akkor azzal kemény átlag 6-6.5 literrel elleszel.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128623) MunezXBK válasza Kornel (#128619) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Körbeértünk? :D

(#128624) Kornel válasza MunezXBK (#128623) üzenetére


Kornel
veterán

Volvo nem kell, kiveve az övé...
Azt bármikor ;)

(#128625) hentes555 válasza bitpork (#128622) üzenetére


hentes555
senior tag

Köszönöm a tippet, körbenézek még ezek után a hahu-n meg a környéken :R

"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

(#128626) mycso válasza Tanisz (#128614) üzenetére


mycso
veterán
LOGOUT blog

A 2.0dci az nagyon jó motor és inkább nissan, mint renault (végül is közös). Ebből van nissanban és renaultban is.
A 2.2dci, talán az egyik legrosszabb renault diesel.

Nissan-nak saját 2.2-es volt: DDTI.
Tehát nem ugyan az a kettő.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#128627) MunezXBK válasza Kornel (#128624) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mert az egyedi talán? :U

Nem értelek, Bravo, Civic, 159...ezek nagyon messze vannak egy Volvotól.

(#128628) Kornel válasza MunezXBK (#128627) üzenetére


Kornel
veterán

SSS is messze volt, mégis volt benne valami, amit szerettem :)
Volvo teszik a legkevésbé ezek közül, de az övé olyan szép és jó állapotú, hogy simán vinném ;)
Egyébként most 159, civic, bravo a sorrend, de lehet az fog dönteni, hogy melyikből találok éppen jobbat.
Most a dizel felé billen a mérleg nyelve. Évi 20k km-nél 120k üzemanyag megtakarítás, abból bőven kijönnek az esetleges dízel betegségek.

(#128629) hobizoli válasza bitpork (#128622) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az a baj azokkal hogy tul van lihegve az aruk, meg mi mar, hogy egy rendesebb adagolo 100k ra

sokkal elobb vennek egy szeriavegi 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite felszereltseggel 450-500k korul vagy egy FL elotti 147-st, mindketto sokal kroszerubb, es eleve az eletkoruk miatt is sokkal kevesebbet futottak
147-ben raadasul kettos keresztlengokaros futomu van

adagolos dizel, hagyjal mar, egy ostechnika ma mar, olyan kb, mintha karburatos benzines autot ajangatnad, oda is egy rendesebb karbi mar sokkal tobbe kerul, mint a 4 injektor meg az AC

a CR pumpahoz a felujito cucc 14k -ha kene...-, erzed az ardiffit?

több drón kell ;P

(#128630) MunezXBK válasza Kornel (#128628) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Most...de ez holnapra újra változni fog.

Nem mostanában fogsz te autót venni. De ezt már írtam egyszer.

(#128631) Kornel válasza MunezXBK (#128630) üzenetére


Kornel
veterán

Dehogynem.
Számlámon a penz, utana max. 1 hét.
Még szabit is ki fogok venni :)

(#128632) bitpork válasza hobizoli (#128629) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Igen érzem. Ugyanakkor ezeknek a jó kis adagolósoknak az óráját tekerni sem kell, mert mentek vele annyit h átfordult már és mégis az úton vannak. Merek fogadni h még jó sokáig ott is lesznek. Egy jó adagoló nevetve kibír 200k-km-t

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128633) Tsebacsi válasza runner 125 (#128618) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Navigáción már spórolt, nem is értem... :( Amúgy gyönyörű, el tudnék rá csábulni.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#128634) Kickass válasza Kornel (#128631) üzenetére


Kickass
őstag

Aztán 1 hónap múlva majd keresed a következőt, csak hogy szórakoztasd itt a nagyérdeműt, kicsit unalmas már, autót nem a fórumnak veszünk....
Alfát meg hiába próbál itt a topik kicsit olasz (pacsi innen is) orientáltabb szárnya rábeszélni, ne vegyél. Egész egyszerűen nem összeegyeztethető a te autóról alkotott képeddel, nem neked való, nem, a 159 se....

(#128635) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

Chevrolet Cruze-ról mik a vélemények ?
2.0D motorral, illetve ezt a motort kigyártja nekik, milyen konstrukció ?
[link] v [link] ezek tetszetősek.

(#128636) etejedu válasza Kornel (#128561) üzenetére


etejedu
őstag

Köszönet neked,

és bitporknak illetve sok mindenkinek aki valamilyen formában hozzájárult hogy dönteni tudjak legalább hogy mi lesz az amit meg is fogok nézni személyesen a piacon. Igaz eléggé letértem az utról kicsit nagyobb autót képzeltem el kicsit tágasabbat pakolhatóbbat jobban felszereltebbet de be kell látnom nem rizikózhatok.
Eme csodás automobilra esett a választásom:

[ Szerkesztve ]

(#128637) bitpork válasza etejedu (#128636) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez kettő :Y Vagy a látóhatáron a fény lenne az? Akkor meg már három ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128638) Kornel válasza Kickass (#128634) üzenetére


Kornel
veterán

Nem éppen fogok másikat keresni.
És tudom, hogy az alfa nem az az auto lenne, amit megbízhatóságban elképzelnék magamnak, de ha csak az számít(ana), akkor csak honda maradna a kalapban.
Amugy nyugi, sok verzió már nincs, max. egy két típus specifikus kérdéssel fogok majd fordulni a nálam tapasztaltabb kollégákhoz.
:R

(#128639) Alg válasza Kornel (#128638) üzenetére


Alg
veterán

...az audikról ;] :P

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#128640) Integrale válasza Kickass (#128634) üzenetére


Integrale
veterán

"De! Ha fenntartasokkal kezeled az Alfat, mondvan szarolasz, akkor ne vedd meg, mert a kisordog ott lesz a valladon, es bizalmatlan leszel, meg akkor is, ha igazan nincs ra okod. Lasd Pista, aki kb mindent belemagyarazott, csak legyen valami ok az olvaso fele, hogy eladhassa."

"Bad reklám is reklám too"

(#128641) hobizoli válasza bitpork (#128632) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja csak amig a JTD-be 20-25k egy bontott CR pumpa, vagy 25-30k-ert fel is van ujitva a tied, addig egy adagolo 100k-ert eleg vicces, de inkabb az, hogy vki ki is fizeti erte

ez olyan kb mint a szivotuning
tolod bele a nagy lovekat es alig van haszna, mert mashol negyed aron elered ugyanazt
de ujabb madar mindig van, aki nem tud szamolni, meg foleg gondolkodni

negyed harmadannyiert egy 5x nyomason jaro ket gennel ujabb dizel cucc van, ami szinten nem szokott vmi gyakran lerogyni
akkor miert a regit preferaljuk ennyire, hm?

szerintem sok juzer azt sem tudja hol van a CR pumpa a JTD-ben
az adagolojat meg 10-bol 8 egybol meg tudja mutatni egy TD/TDI-ben
na ez a nem mind1 :C

több drón kell ;P

(#128642) bitpork válasza hobizoli (#128641) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

750k nem az az összeg amivel egy CRnek neki lehet menni. Mi van ha nem a pumpa lesz a gond, hanem végigszaladt vmi a renceren? És almát hasonlítasz körével ugye, megint, amikor egy új árat a bontottal veszel párba, illetve egy üzemanyag érzékeny rendszert hasonlítasz egy olyanhoz ami ha belehugyozol is elmegy a hígított traktornyállal.
Nem vitattam soha az alfák létjogosultságát. Bármikor vissza olvashatod. Ugyanakkor amíg neked az olasz autó van becsípődve, addig nekem a német.
Písz, end frí Tibet.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128643) Kornel válasza hobizoli (#128641) üzenetére


Kornel
veterán

Tényleg, kérdés JTD-hez.
Hogy lehet kiszűrni, hogy nincs-e fém a rendszerben, amit felszivott az üzemanyag rendszer? (Csúcsok, és magasnyomású is kuka lesz egy kis idővel)
Vagy ennél nem jellemző?
Más cr-nél bőven van rá példa.

(#128644) TaaT válasza Kornel (#128643) üzenetére


TaaT
veterán

"Más cr-nél bőven van rá példa."

Olasznál nincs. Pont. :P

Give them hell Ukraine!

(#128645) hobizoli válasza Kornel (#128643) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nem jellemzo

nagyon ritkan kell a CR pumpat felujitani vagy a csucsokat cserelni
nezem az Alfa csopit egy joideje a FB-n is, de nem emlekszem ra mikor keresett barki is ezeket

persze nem art, ha a szurok nem csak akkor vannak kicserelve, amikor mar nem akar indulni sem az auto, meg kannabol nem tankoljak ezeket

több drón kell ;P

(#128646) bitpork válasza Kornel (#128643) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A VAG CRnél akkor szokott jelentkezni amikor a pumpa tengelye megforgácsolódik. Ez cserélve sincs 100€ tudtommal és akkor már nem is jellemző. A JTDm ebből a szempontból jobb konstrukció.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#128647) rbalint88 válasza hobizoli (#128641) üzenetére


rbalint88
addikt

jah, a szarolasz szarcommonrailem 292ezerrel az órájában tökéletes állapotban van, még egy ennyi benne van (ha nem faragom szét :DDD ). csak az a baj, hogy tudom magamról, hogy bármi lehal, megyünk majd a móre póver felé ;] de ahogy nézem ez az évi 10k futás nem fogja nagyon megviselni, idén talán meglesz a 300k. aztán majd ha asszonynak meglesz a családi csapatszállító XC70, akkor elkezdek az Alfán egy teljes felújítást és egy stabil, füstmentes 220 ló környékére meg akarom építtetni. az mondjuk nem lesz egy gazdaságos kör, teljes szétszedés, mindent kilakatolni, telifény, új szélvédő (karcos és kavicsos már, csak az esőszenzor miatt 50k...), beltér újrakárpitozása, koni fsd gátlók, sportrugók, 17" sokküllős gyári felnik, nagyfék, meg ami még kiderül... vagy veszek egy V6-ot a hangjáért és azt újítom fel :DDD

(#128648) Integrale válasza Kornel (#128643) üzenetére


Integrale
veterán

Az AutoBild tartóstesztjén járó 2.4-es 159-nél, pontosan ez volt a probléma 20e km-nél. Végül gariban cserélték a motort.

rbalint88: Ennyi pénzből inkább vegyél egy GTA-t, vagy egy 2.5 V6-ot, én nem bajlódnék dízel ilyen szintű és minőségű tuningjával. Belemegy egy valag pénz, és akkor még mindig csak egy öreg dízel Alfád lesz. V6, ha nem is idén, de pár éven belül elindul a jungtimer korba, főleg az épkézláb példányok, amilyen feltételezem a tied is lenne. :)

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#128649) Kornel válasza Integrale (#128648) üzenetére


Kornel
veterán

2.4-et egyelőre hanyagolom.
1.9 16V van csak képben, arra is jellemző?
Feleslegesnek érezném a 2.4-et, amikor az 1.9 is 180 paci egy chippel ;)
De gyári állapotban is szepen viszi a kasztnit.
Más tipushibaja van?

(#128650) hobizoli válasza bitpork (#128642) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja, csak amig 100k egy adagolo es elmegy 300k km-t, a CR pumpa is siman elmegy 300k km-t es 100k-ert 3x cserelem ki vagy ujitom fel, es azzal az mar kozel 1.2M km futasa lenne addigra az autonak

amugy uj adagolo mikor 100k?
egy rendesen felujitott maximum, beallitva, garival, a Krezi adagoloi meg bontva is tobbe kerulnek, ujan meg mennyi is volt, 200k?

450-500k kerul vehetsz 2000-2001-s 182-s Bravo JTD-t csucsfelszereltseggel, futheto borbelso, klima, minden elektromos benne
450-500k-et egy kb 8 evvel oregebb 1.9TDI mk3 Golf-t alig adnak, max vmi tyukolat, nemhogy ilyen felszereltseggel, de jo ha elol nem kezi tekeros ablak van meg benne, meg klima meg kb miaz? kategoria, borbelso meg vmi UFO opcio, hacsak nem utolag raktak bele vmi VR6-s bontasabol, ketezerbol egyben van gyarilag

750k-ert teljesen jo 147 JTD-ket lehet venni, pl vki nem sokkal tobbert vett itt a csopiban 156 JTD-t, siman 8-10 evvel ujabb autok a mk3 Golf TDI-knel

több drón kell ;P

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.