Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
stickermajom
addikt
Nem úgy van már ezekben az újakban, hogy a beállított hőfokot próbálja elérni? Tehát nem azt fújja, hanem arra állítja a kabin hőmérsékletét.
zoo8800
veterán
Ha beállítasz 20 fokot, akkor ehhez nyáron hűteni, télen fűteni fog.
stickermajom
de, legalábbis a Bravo esetében így van
Szerk.
kicsit finomítanék azért a véleményemen, mert félautomatán használva nem olyan rossz, csak a manuálishoz képest nem igazán éri meg az egyébként nem jelentős felárat. Épp a lényege veszik el a full automata módban hektikus működéssel.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
alázógyík
őstag
Integrale
veterán
Automata módban igen, nálam is úgy van. Manuálisban pedig én állítom, persze akkor ha belövöm 18-ra (ez a legalacsonyabb), akkor klíma nélkül nyáron, nem lesz 18. Magyarul, manuális módban nem kapcsolja a klmíát akkor, sem ha a beállított hőfok ezt indokolná, automatában viszont azt csinál amit akar.
Új Cromában is így működik, viszont az lehet, hogy csak a Mono gombot megnyomva van így, kétzónás állásban nem.
"Bad reklám is reklám too"
Declare
őstag
szerintem soha nem allitasz klimaval olyat, hogy hany fokos levegöt fujjon be azt allitod, hogy hany fokot akarsz a kocsiban. Ha manualison beallitasz 20 fokot, nem 20 fokos levegö fog bejönni, hanem gondolom gyarilag be van löve, hogy mennyit fujjon ilyenkor. Az automata meg ezt folyamatosan szabalyozza.
SzlobiG
félisten
Pont linkelni akartam.
Kár hogy köze sincs a régi Tipohoz azok voltak a jók az 1.9 td motorral.
Integrale
veterán
Hol állítottam az ellenkezőjét?
"Bad reklám is reklám too"
runner 125
nagyúr
Áh, idén nem fér bele a csere, talán jövőre.
SzlobiG
Nah igen, nem olcsó, de újonnan egy ilyen IS250 F-Sport szerintem legalább 2,5x ennyi.
Tsebacsi
Nekem is feltűnt, kár érte, de minden megoldható utólag. Ezen nem stresszelnék, de tényleg ennyi ami a hiányzik belőle. Szerencsére nem fabetétes verzió és fekete belső.
footy
Ugye.
Ebben a gyöngyházfehérben, F-Sport kivitelben elképesztően gyönyörű. A V6 szívó, hátsókerék, F-1 váltó csak hab a tortán.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Declare
őstag
Igaz, felre ertelmeztem
(#128618) runner 125 na igen, ezt még én is "adom" mondjuk nekem fogyasztas miatt ilyen szoba sem jöhet...leenne a gatyamat is.....azert ha autobahnon az ember ellépi egy ilyennek a szajat, az nem eri be 7-8 literel mint a dizel 160 nal szerintem siman megeszik 12litert egy ilyen nem? meg varosban is..... orszaguton 90 el meg alig haladok
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Tipp normális felszereltséggel 4+M, és valami gagyi 1.4 szívó van benne.
Inkább kihagyom
w333
félisten
Úgyis egy hétköznapi unalmas egynyóc kuvik lesz, akkor nem mindegy ?
Szerk.
Egyre több Tesla Model S -t látok a városban ...
(#128712) Qru
Automata módban kapcsolgatja a klímát, de ugyan úgy lehet manuálisan is használni csak a hőfokot + ventilátor sebességét kell beállítani
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Qru
MODERÁTOR
Közben fel lettem világosítva hogy a digit klíma meg az automata nem ugyanaz az. Azt utálom ha nyomja a klímát akkor is ha én nem érzem szükségesnek. Kormiban is azzal kezdem mindig, hogy kilövöm a francba.
mod:
runner 125: Jó kis gép, kár hogy ezek is lekormlódnak. Diószórást nem vállalja a szaki mert nem ért hozzá (VAG-ot vállal csak), marad a márkaszervizes vegyszeres megoldás ami nem két fillér.
De amúgy kéne. 200-250k km után pucoltatni kell aztán megint elketyeg 200-250-et.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Declare
őstag
A klimakompresszort ugyan ugy tudod ki be kapcsolni automata, digitalis vagy manualisban is. Automatanal ECO modnak hivjak alltalaban....en is csak akkor nyomom be a klimakompresszort ha nagyon nagyon meleg van
Qru
MODERÁTOR
Igen, ezzel kezdem ezekben a modern autókban, hogy az automata leállítás után economy módba nyomom a klímát.
mod:
Ezért szeretem a jó öreg japó vasamat, akkor áll le ha én akarom és akkor hűt ha én akarom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
capulet75
addikt
Sziasztok.
Peugeot 106-ról van valakinek tapasztalata? Lenne egy patika 1,6 Xsi anyának, 137k km-el, de semmit sem tudok a típusról. Napi 50km ingázáshoz használná.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
molnarpeter
nagyúr
Rozsda+hátsó híd lehetnek probléma, motort nem ismerem. Légzsák+ABS szvsz kötelező bele, azok nélkül swift 1 módjára törik, mint a ropi.
capulet75
addikt
ABS van, rozsda egy pötty sem, de ha könnyen törik akkor kizárva. Köszönöm.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
molnarpeter
nagyúr
Ha van légzsák, akkor elfogadható, anélkül konzerv.
[ Szerkesztve ]
(#128719) szőröscica válasza molnarpeter (#128718) üzenetére
szőröscica
addikt
A légzsák mennyivel javítja egy autó strukturális merevségét?
Qru
MODERÁTOR
Ugyan már, nincs is jobb mint amikor a saját légzsákod öl meg.
#nincsbennetarcsi
capulet75
addikt
Érdektelen, mert van egy kétéves pici lányom, néha ülne ő is benne. Inkább veszünk valami nagyobbat.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
xcds
őstag
Amennyivel az abs.
[ Szerkesztve ]
SZATA
senior tag
Kiderültek a dolgok.
A vételárban benne van a(z első) okmányok díja és a regadó.
- Ha hollandul kerül a nevemre, akkor a fentiekhez csak a vagyonszerzési illeték jón pluszba.
- Ha előbb ők honosítják, akkor az nekik 20 ezer Ft költség és meg kell csináltatni az okmányokat, ami benne van az árban. Ezen felül amikor én átveszem, akkor kell egy eredetvizsga, mivel magyarként cserél gazdát (18.5e) plusz még egyszer kell okmányokat csináltatni a saját nevemre ami már fizetős (12e).
Tehát ez kb. 50.000 Ft felár. Ez így korrekt lehet, vagy át akarnak vágni?
Integrale
veterán
Renault Megane akkor a jo valasztas, esetkeg S40-es Volvo es testverei, Pug 406 (szigoruan FL utaniak) Punto 2.
"Bad reklám is reklám too"
runner 125
nagyúr
Hogy? Benzinest linkeltem, nem dieselt.
Ebből dieselt nem vennék, nem túl jó konstrukció a 177 lovas Toyota diesel.
Declare
Meglepően jól fogyaszt amúgy, 8,5 .- 9 literből kihozható, ha nem tiporja ki az ember a belét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
w333
félisten
Ezek az FL utániak nem ... Link ? (ugyan ilyenem volt fehérben)
Olcsó pénzért 500-600k -ért most már szinte biztos hogy én is 406 -t veszek, G Astra ennyiért nagyon ramaty állapotban vannak, csilliárd kilométerrel és nincsenek ilyen kényelmesek, illetve sokkal fapadosabbak is, fenntartási költsége sem hinném hogy sokkal nagyobb lenne egy 406 -nak !
2.0 HDi (90LE) volt, benzinesbe gondolkodom az 1.8 (116) és 2.0 (136) és 2.2 (160LE) melyik a megbízhatóbb ? mert nem annyira ismerem őket !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Qru
MODERÁTOR
A benzinesről beszéltem én is. A direktbefecskendezés miatt lekokszolódnak a szívószelepek mint a korai TSI-kben. Márkaszerviz csinál vegyszeres pucolást de az elég sokba kerül.
mod:
Novoth Tibor nem vállalja, mert nem ért a Lexus-hoz, ezt a kört már megfutottuk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
runner 125
nagyúr
Hm, erről nem tudtam, ez nem hangzik túl jól. Klasszikus odalépős kikormolás gondolom nem segít?!
Vagy adalékozni esetleg?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
capulet75
addikt
Köszönöm. A 406-ost néztük már, de mi az az FL?
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
SzlobiG
félisten
Faceliftes (frissített) modell.
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
capulet75
addikt
w333
félisten
Igen az !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
mdani01
aktív tag
capulet75
addikt
Esetleg ha lenne pár tippetek, laikusként mire figyeljek oda. Mit tudok megnézni, mik azok amire érdemes rákérdeznem egy 406-osnál.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
SzlobiG
félisten
Meg nem is eszi le a gatyádat.
kalmanchris
tag
5-600-ért én nem mernék facelift 406-ost venni, max ha úgy keresed amit bitpork ecsetelt pár hsz-al korábban.
capulet75: hdi-kben rengeteg km van már és ez látszik a belsején is. Amúgy us betegsége az ajtókárpit ragasztó elengedés. Figyelj az első ajtók beázási jelére az ülesek előtt, hogy minden elektronika működjön lehetőleg és a hátsó futómű ne kopogjon. Ennyit tudok róluk.
Nem is merem sajnos a 406-t, de megkérdezhetem h Dánia?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
mdani01
aktív tag
És pont ez itt a lényeg
iPhone 6S SpaceGray
Integrale
veterán
Fl elottit pedig ne vegyen, ugy torik mint a ropi, vagy mint az E36.
Masodik felvonas jobb, szebb, biztonsagosabb.
"Bad reklám is reklám too"
capulet75
addikt
Csak benzines, és csak 250k km alatt. A belseje, ha csak nem totál putri, nem nagyon érdekel, igáslónak kell. A gyerek meg a kutya úgy is összecseszi, és inkább azt.
(#128738) bitpork: igen, Dánia.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
Biztos megéri a saját autó? Miért nem bérelsz? Legutóbb Megan kombi volt havi talán 500€ és csak a tankolással kellet foglalkozni, se adó se semmi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
hobizoli
nagyúr
mennyi egy hatsolampa? szerintem ha az kell akkor lokharito is kell, meg csomagterajto is :Đ
milyen gyakran kell? ha megtornek, de azt kifizeti a KGFB
akkor mi a baj?
ja nyerszkedni akarunk es esetleg ezert fontos?
több drón kell ;P
Milyen nyerészkedés? Miről beszél maga?
Ok értem le kell vezetned az IRL frusztrációt, de akkor menjünk át a poltopikba ott lehet értelem nélkül dobálózni , és jól beszólni mindenkinek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mit jelent az, hogy "IRL frusztráció"? Tényleg nem tudom.
Pl ha a közértben a nyugdíjas a járókerettel megtapod, de nem bszhatod pofán, mert az nem szép és mosolyogva Te kérsz még elnézést amiért útban voltál. IRL - In Real Life
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integrale
veterán
In Real Life? Csak tipp.
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
Jó a tipp.
molnarpeter
nagyúr
Meghatalmazással nem tudják egyből a nevedre forgalomba helyezni?
runner 125
nagyúr
Élettartam automataváltóolajhoz egy Volvo-s szösszenet index-ről:
"A váltóban a gyári előírás szerint nem cseréltek olajat, mivel élettartamra szól, ami igaz is, csak így sokkal rövidebb az élettartam... 2013-an meg is kotlott, olyan 140k környékén. Fel lett újítva, kicsivel 300 felett állt meg, de olajat akkor sem cserélt benne a szaki, mivel szerinte nem kell (persze, biztosan szereti a törzsvendégeket). A barátom csak nem volt elégedett, csúszott kicsit, akkor állítólag cserélték, de valszeg csak 2-3 litert a 6.5-ből. Akkor valamivel jobb lett, így is maradt, így vettem meg. Kicsit több, mint egy év és 10000 után nálam is elkezdett kelletelenül váltogatni (ekkor volt 160k környékén a kocsiban), utánajártam mit lehet tenni. Nos, ami most következik, az szerintem minden automatásnak kötelező! A váltóban van 6.5 liter olaj, és nincs szűrő, ezáltal a cseréje macerás. A leeresztő csavar kitekerése után nekem kb 2.5 liter folyt ki. Ezt pótoltam, majd elkezdtem átöblíteni. Az olajhűtő csatakozását kell széthúzni, majd beindítani a motort, hogy kivizelje magából. Egy litert kipisáltattam vele, majd pótoltam a nívónál, majd megint pisáltatás-utántöltés-pisáltatás-utántöltés... Összesen 10 liternyi olajat öntöttem így bele, mire szép piros jött ki belőle, nem mocskos fekete. Mivel csúszott is, tettem bele csúszásgátló adalékot (GUNK TransMedic, 2000HUF). Az eredmény tényleg lenyűgöző. Olyan gyors, hogy el sem hiszem. Mint egy DSG. 3. fokozat felett semennyire sem érezni a váltást, csak a hangból hallom, de alacsonyabb fogozatnál is minimálisan. Remélem sokkal meghosszabbítottam az élettartamát! Az olaj után nagyon sokat rohangáltam, mire megtaláltam. A lényeg, hogy a Volvo által jóváhagyott JWS3309 minősítésű olaj mehet bele csak. Ebből kell ugye kb 14-16 liter. Ez, ahogy olvastam a szakszervizben 7000 körül van (megfizethetetlen). A Castrol és a Mobil is gyárt ilyet, ezek 3200 körül vannak. Viszont találtam a Kauffernél ilyen minősítésű MANNOL-t 1000-ért. Kellett tömítés (1 centi átmérőjű gumigyűrű 2 db, 1600/db), és egy műanyag bizbasz, ami a csövet fogja a hűtőnél, leeresztő csavar alátét (ua, mint a motorolajnál). Mindennel együtt 25-ből megállt a történet, és 1-2 óra alatt megcsináltam.
Javaslom mindenkinek, aki automatával jár, tényleg csodát tett."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!