Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#76846) Jahno válasza WiZARD (#76827) üzenetére


Jahno
őstag

Paypallal lassan 2 hónapja szopat, mert nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem és eladó is csak vonogatta a vállát. Volt vele némi jó tapasztalatom is, de összességében több a szívás.

Erre írtam, hogy kicsit egyoldalú, mert szabályaik vannak, tartsam be, a visszafelé része meg már elég rugalmas...

Én meg néha Ebaynél nem találok olyan menüt, amivel reklamálni lehet és mókás, hogy PayPalnál nem találom a közvetlen menüpontot sem, de most hibabejelentést is úgy tudtam feladni, hogy feladtam róla egy hibát, mert konstans nem működött a rendszer.

Eladóként majd lassan kipróbálom, mert van pár hülye cuccom, ami esetleg Ebayre jobb lenne, viszont eladóként akar pár haver aki elég csúnyán szívott vele, mert átvették a csomagot, megreklamálták, hogy nem érkezett meg és adig ment az adok-kapok, míg bukta a teljes fiókját.

Aliról voltak kisebb és nagyobb dolgok, de összességében jól ment minden. Az a furcsa, hogy ha eladó vonja vissza a feladást, akkor nem jár automatikusan vissza a lóvé hanem meg kell igényelni, utána viszont meglepően gyors.

Érkezési időt is én ki tudom terjeszteni, ne szívjunk a helyi posta miatt. Ebaynél ilyen sincs, vagy ha veszel valamit sok év garival, akkor az olyan, mintha nem is lenne.
Majd ha PP dűlőre jutott, akkor megírom. Eddig az arány inkább az Ali javára megy, bár PayPalnál is volt amikor bevasalt az eladón bármit.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.