Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Soderes:] Kreativitás kimaxolva
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
KZP
őstag
Hát, webshopban rendeltem ma délelőtt, 10 óra után kicsivel egy készüléket új előfizetéssel, régi előfizetés mellé. Az azonnali átvételi lehetőséget választottam egy munkahelyemhez közeli Telekom ügyfélszolgálaton (Mammut), gondolván, hogy majd munkaidőben még kiszaladok érte. De sok értelme ennek az átvételi lehetőségnek így nincs, mivel a rendelésem még mindig jóváhagyás alatt van... Telefonon érdeklődtem 13 óra után, de a házhozszállítási csoport azt mondta, hogy fel kell
dolgozni a rendelést, és majd kapok sms-t. Értem én, de mi tart ezen ennyi ideig? A Telekomnál mennyi idő jelenti az "azonnali, boltban átvehető" lehetőséget?
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja