Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93551) dptrsk válasza janosgal (#93543) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha azonnal átvételes volt, akkor azonnal mehetsz érte, azért azonnal, ne a webshopra hagyatkozz.

(#93552) janosgal válasza dptrsk (#93551) üzenetére


janosgal
tag

Szia!

Sajnos nem. Még jó hogy nem indultam el. Ugyanis amíg nem kapok sms-t, addig nincs félretéve a nevemre a telefon. Ezt az ügyfélszolgálatos mondta. Egyébként 5 napom lett volna elhozni, amint a rendelési státuszom jóváhagyott vagy jön az sms. De ez nem történt meg azóta sem.

Samsung 65QN91AATXXH, IPhone 13Pro, Apple Watch 8 45mm

(#93553) -Ben- válasza dptrsk (#93550) üzenetére


-Ben-
veterán

Ejj, sejtettem. Kár.. :) Akkor viszont megvárjuk, amíg lejár teljesen, akkor már talán lefele is válthatok...

(#93554) dptrsk válasza janosgal (#93552) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Volt már több rendelésem is azonnali átvétellel, legtöbb esetben kevesebb, mint 2 óra volt a rendelés leadás és átvétel között. Rendeltem, s indultam is érte.
Az online felület mostanság beragadt 2 alkalommal is Visszahívásra vár státuszba, de simán kiadták mikor odaértem.

Mint, ahogy a nem azonnali átvételnél is, h a GLS szerint átvették, ki tudják adni.
A jelenlévő vásárló elsőbbséget élvez, illetve az online rendelésből nincs akkora haszna a T-Pontnak, így (tapasztalatom szerint) szeretik húzni az online rendelésekkel való teendőket(bevételezés, stb).

(#93555) SUPREME7 válasza Maist (#93544) üzenetére


SUPREME7
őstag

Jahogy dominó kuponos, azt hittem sima tartozék kupon, dominóssal valóban nyűglődnek.

(#93556) cukimajom


cukimajom
tag

SziasztoK!
Rendelni akartam az oldalró egy Samsung Level U fejhallgatót, és egy SANDISK CRUZER ULTRA FLAIR 3.0 32GB pendrive-ot. Mindent kitöltöttem, majd a végleges rendelés leadásnál a következőt írja ki:
"Hiba történt a megrendelés során. Kérjük, hogy ismételd meg a műveletet később!"
Mi a további teendő?

Siemens A40 --> Sony Ericsson K610i --> Nokia 5230 --> Alcatel POP C7 --> Vodafone Smart Prime 6 --> Xiaomi Redmi Note 3 Pro --> Xiaomi Mi 6 --> Redmi 7 --> Xiaomi Mi 9

(#93557) -secret- válasza cukimajom (#93556) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Várj és próbáld később.

(#93558) Lackooo84 válasza cukimajom (#93556) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csak az, h a samu nincs raktáron.

The Truth is out there...

(#93559) zebede válasza Lackooo84 (#93558) üzenetére


zebede
őstag

Coop kártya kuponnal ingyen el lehetett hozni.
Kifosztottuk. :D

(#93560) gyuromoj


gyuromoj
veterán

Másnál se megy a díjcsomag váltás, a honlapon? :F

[ Szerkesztve ]

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#93561) kali válasza gyuromoj (#93560) üzenetére


kali
legenda

Délelőtt működött és remélem éjszaka is fog, mert a másik előfizetésen meg holnaptól tudok és akarok is váltani.

(#93562) gyuromoj válasza kali (#93561) üzenetére


gyuromoj
veterán

Én október elején költöztem haza München-ből és rögtön váltottam Mobil S+4GB net-re. (MoveXS-ről)
Aztán ugye jöttek az új csomagok és rájöttem hogy elég volna a Mobil S+2GB. Mert ott ugye az Insta, FB, Waze elvileg ingyenes és cirka 1,6k-val kevesebb a havidíj.
Ezt akartam most váltani, de valamiért nem engedte... majd később vagy holnap rápróbálok megint.

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#93563) kali válasza gyuromoj (#93562) üzenetére


kali
legenda

Fel sem kínálja, vagy fel, de nem történik semmi, esetleg valamilyen hibaüzeneter dob?
Az alkalmazásban nem próbáltad?

(#93564) gyuromoj válasza kali (#93563) üzenetére


gyuromoj
veterán

Most megpróbáltam újra:
Sikertelen díjcsomagváltás
Díjcsomagváltás technikai probléma miatt nem lehetséges.

Annyira nem fontos, de ránézek az alkalmazásra is.

[ Szerkesztve ]

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#93565) dptrsk válasza gyuromoj (#93562) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1414et hívd, ott áttesznek

[ Szerkesztve ]

(#93566) S@c@


S@c@
őstag

Hello!

A weben rendelt dominos keszulekre lehet biztositast kotni?

(#93567) kali válasza S@c@ (#93566) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Havidíjas előfizetői szerződéssel lehet csak biztosítást kötni.
Régebben volt Domino konstrukciós is, de egy ideje nincs már.

gyuromoj: Akkor marad a telefonos vagy személyes ügyintézés.
Remélem, nekem engedi majd éjfél után a netet felfelé módosítani, mert decemberben megint kell a korlátlan, mivel sok lesz az utazgatás.

Más: Délután rendeltem tartozékot kuponnal (amit a Mate 10 Pro vásárlásakor kaptam), olyan üzletet jelöltem meg az átvétel helyéül, ahol volt készleten és be is jelöltem az azonnali átvétel, a rendelés sikeresen zárult.
A szokásos e-mail és SMS elmaradt, a fiókban pedig a "Visszahívásra vár" állapot volt olvasható.
Ettől függetlenül bementem az üzletbe, ahol hozzáértő sráchoz kerültem (pont betanított egy új dolgozót, már ebből is sejtettem, amikor oda szólított a rendszer, hogy jó kezekben lesz a rendelésem), pillanatok alatt megoldotta a problémát, hozták a tartozékot, kifizettem a fennmaradó összeget, megköszöntem a segítséget irány haza.
A KÖKI T-Pont volt az üzlet, ezúton is köszönet a hozzáértő illetékesnek! :R

[ Szerkesztve ]

(#93568) Rula


Rula
tag

Aki Coopozott annak mennyi idő volt amíg kiküldték a kódot? 5 körül kértem, és még mindig nem érkezett email :O

(#93569) kali válasza kali (#93567) üzenetére


kali
legenda

Aha, én azt csak hittem, hogy éjfél után gyorsan netes díjcsomagot váltok online:

TK

[ Szerkesztve ]

(#93570) fornettisuti válasza kali (#93569) üzenetére


fornettisuti
veterán

Ki korán kel, karbantartást lel.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#93571) punky10 válasza kali (#93569) üzenetére


punky10
addikt

Legalább elmondhatják,hogy volt egy rövid időszak,amikor hiba nélküli volt a rendszerük... :D

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#93572) kali válasza fornettisuti (#93570) üzenetére


kali
legenda

Az imént keltem és már működik.

punky10: Nagyon jóra akarják csinálni, biztos azért a sok karbantartás. :)

(#93573) Eztis_Aztis válasza kali (#93569) üzenetére


Eztis_Aztis
tag

Tegnap délután láttam valami kiírást a honlapon, hogy karbantartás lesz este 11-től ma hajnalig. Pont belefutottál sajnos. Bónuszként változtattak valamit, mert weben törölnöm kellett a sütiket, addig be se tudtam lépni.

U.i.: vajon mit jelent a visszahívás alatt? Csomagomra vállaltam +hűséget, cserébe egy viszonylag olcsó, de használható telefonért (p9 lite). Tehát a visszahívás az előfizetésre vonatkozik, mert ugye új szerződésem lesz, avagy arra, hogy ôk hívnak engem telefonon?

[ Szerkesztve ]

(#93574) kali válasza Eztis_Aztis (#93573) üzenetére


kali
legenda

Mostanság nem nehéz belefutni, elég gyakori a karbantartás, sokszor előzetes kiírás nélkül is.
Nekem nem volt ilyen jellegű gond a belépéssel.

(#93575) Eztis_Aztis válasza kali (#93574) üzenetére


Eztis_Aztis
tag

Igazából szerintem is mostanság túlzás ez a nagy karbantartási mánia, de hát végtére is értünk (!?!?) csinálják.

Amíg nem töröltem a kukikat :DDD, addig visszadobott a belépési azonosító beíráshoz, miután beírtam a jelszót.

(#93576) Ateszpapa


Ateszpapa
addikt

Én ezt nem értem srácok.

November elején lemondtam appon keresztül a Mobil XXL-es netes előfizetésemet.

Most látom, még mindig azt írja, hogy 5 giga felhasználható.

Ki sem tudnám újra kapcsolni, mert sem az appban sem az online felületen nem szerepel a Mobil XXL.

Kivi vagyok kiszámlázzák-e, ha igen felhívom őket.

(#93577) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Eddig belépve az összegzésnél mind a 2 telefonszám ott volt ami a Magentában van. Most, hogy megvariálták a belépést belépve csak az egyik van. Mi a gond?

Az előfizetéseim fül alatt is csak az egyik szám van.

Kézzel kell hozzácsatolnom a másik számot?

[ Szerkesztve ]

(#93578) Eztis_Aztis válasza -secret- (#93577) üzenetére


Eztis_Aztis
tag

Webes felületen a sütik törlése segíthet, a telekom aplikációban pedig nem tudom.

(#93580) -secret-: sajnálom :(

[ Szerkesztve ]

(#93579) Kbali válasza -secret- (#93577) üzenetére


Kbali
nagyúr

Szerintem újra be kell vonnod a szerződést. Én számhordozásnál jártam úgy, hogy leszakadt a maradó előfizetés, újra hozzá kellett adni.

(#93580) -secret- válasza Eztis_Aztis (#93578) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Megcsináltam. Most sincs ott a másik szám.

Telefonos appban mutatja mind a 2 előfizetést.

[ Szerkesztve ]

(#93581) kali válasza Ateszpapa (#93576) üzenetére


kali
legenda

SMS kóddal nem próbáltad kikapcsolni, hogy arra mit ír?

-secret-: Hozzáadás után, a fiókból kilépés majd belépés sem segít?
Nekem minden előfizetésemet mutatja szerencsére, bár csak mobilosak vannak.

[ Szerkesztve ]

(#93582) -secret- válasza kali (#93581) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Itt is csak 2 mobilosat kellene mutatnia, de nem mutatja (csak az egyiket). Ki-beléptem. Semmi.

E-mail címmel léptél be?

---

Most beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondták, hogy telekom fiók kell hozzá akkor fogom látni, magyarul adjam hozzá kézzel a másikat.

[ Szerkesztve ]

(#93583) ZsoltG60


ZsoltG60
aktív tag

Üdv. Erről van valami részletes leírás,mit hol kell keresni? Néztem az alkalmazást de nem találtam semmit... :U

Most érdemes dominóssá válni

Lumia 950XL

(#93584) -secret- válasza -secret- (#93582) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Egyszerűen nem megy. Sehol sem látom azt a másik telefonszámom ami az én nevemen van. Hogy a francba lépjek abba be?!

(#93585) Nereyn


Nereyn
tag

Sziasztok !

Átirányítottak ide ezzel a kérdéssel:

Segítség kellene, van egy Navon BT70-es butatelefon és nem működik a hívásátirányítás.

Alaphelyzet:
- Telenoros volt, de mostmár független és Telekomos kártyával használnánk
- Feltöltőkártyás van rajta egyenleg és hívást tudunk indítani rajta
- Hívást tud fogadni
- Egyik hívásátirányítás se működik
- Hívásvárakoztatás működik
- Híváskorlátozás se kapcsolható be (ua. a hiba)
- (Nem tudom honnan vették, de biztos nem szolgáltató)

Az a helyzet hogy megtalálom a beállítást amelyik kell, beírom amit kér, telefonszám stb. Kiírja ez után hogy "Internetkapcsolat" forog a homokóra és utána "Beállítási hiba" se kód se semmi. Próbáltam angol menüvel úgyse mondott semmi többet.

Tudnátok útbaigazítást merre tovább ? Írták az ügyfélszolgálatot, de azt se tudom merre induljak meg.

(#93586) Ateszpapa válasza kali (#93581) üzenetére


Ateszpapa
addikt

"Tisztelt ügyfelünk!
A netpluszxxl szolgáltatást nem tudjuk önnek kikapcsolni.
Üdvözlettel: Telekom"

Tiszta Chuck Norris. :D

Ez amúgy érdekes, na majd megsasolom a számlám pár nap múlva.
De nem is érdekel, ha nem számlázák ki. :))

[ Szerkesztve ]

(#93587) Zeki válasza ZsoltG60 (#93583) üzenetére


Zeki
nagyúr

Na, végre valami!
Azt hittem nem is lesz semmi jó decembertől...

Az appban a testreszabás/mobilinternet/megújuló csomagokban van az ajándék 5 óra duma meg az ajándék 5GB net is

[ Szerkesztve ]

(#93588) Nordik válasza ZsoltG60 (#93583) üzenetére


Nordik
őstag

Nekem benne van az appba, de az oldalon nem találtam meg semmit. :) Valaki tud bővebbet?

(#93589) kali válasza -secret- (#93582) üzenetére


kali
legenda

Ja, én már nagyon régóta fiókos (e-mail címes) belépést használok, de mától meg muszáj is lenne a teljességhez, erről volt is közlemény, illetve feldobja most is, ha telefonszámmal próbálsz belépni.
Két módon lehetett eddig hozzáadni, vagy az egyik fiókban adtad meg a hozzáadandó előfizetést, vagy a másikkal belépve adtad meg, hogy mihez szeretnéd hozzárendelni.

Ateszpapa: Ez jó jel, akkor vélhetően nem aktív az opció.

[ Szerkesztve ]

(#93590) -secret- válasza kali (#93589) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Na oké sikerült. Jaja, kézzel kellett hozzáadni és küldött egyszer használatos jelszót.

(#93591) ZsoltG60 válasza Zeki (#93587) üzenetére


ZsoltG60
aktív tag

Megvan koszi. :R bár mikor írtam még nem volt ott mert kerestem ott is. Lehet később ért ide a frissítés. W10-re mint droidra :DDD

Lumia 950XL

(#93592) Sofian válasza ZsoltG60 (#93583) üzenetére


Sofian
őstag

Hónapról hónapra megerősítenek abban, hogy márciusban a hűség lejárta után 00:01-kor azonnal indítsam a számhordozást tőlük.

(#93593) #08205312 válasza Sofian (#93592) üzenetére


#08205312
törölt tag

Miért? A feltöltős dijazással/kínálattal mi a baj?

(#93594) kali válasza Nereyn (#93585) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Adott telefont nem ismerem a gyakorlatban típusilag, ezért a másik oldalról próbálom megközelíteni a problémát.
Nincs bevonva adott Domino előfizetés olyan opcióba, ami ellehetetleníti az átirányítást, például a családi mobil opcióba?

8: Mostanság mondhatni semmi, de el kell fogadni, ha valakinek semmi sem jó. (Rosszindulat nélkül írom, kéretik úgy is érteni! :) )
Amikor a havidíjas előfizetők kapnak extrát, akkor a Domino előfizetők háborognak, máskor meg fordítva, pedig nem feltétlenül billent el aránytalanul egyik irányban sem a mérleg nyelve.

[ Szerkesztve ]

(#93595) Sofian válasza #08205312 (#93593) üzenetére


Sofian
őstag

Csak érzem a megbecsülést mint 10+ éve előfizető. ;]

(#93596) fornettisuti válasza Ateszpapa (#93586) üzenetére


fornettisuti
veterán

Nekem is netplusz xxl van, hol próbáltad kikapcsolni, app, weboldal, sms kód?

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#93597) Ateszpapa válasza fornettisuti (#93596) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Már mindhárom módszerrel.
Először az appból, ott kiírta, hogy kész.

De azóta is jelzi az 5 gigát és SMS-sel sem lehet kikapcsolni.
Kivi vagyok a számlámra, de még nem tudom megnézni.

(#93598) Dyrtyho


Dyrtyho
senior tag

Múlthét hétvégén vettem egy Samsung Galaxy S7 telefont a Telekomnál a Black Friday akció keretén belül, szerdán vettem át a rendelésemet, és nem találom hozzá a garanciajegyet. Esetleg honnan tudnám letölteni vagy online elérni ?

best regards, egy fórumozó blogger

(#93599) Sofian válasza kali (#93594) üzenetére


Sofian
őstag

Havidíjas előfizetők két év hűségre önrésszel kapnak extrákat max.. :D Csak úgy puszira nagyon rég volt előfizus "ajándék".

(#93600) kali válasza Dyrtyho (#93598) üzenetére


kali
legenda

Online feltöltötték a fiókodba, megtalálod a dokumentumok szekcióban.

Sofian: Nálam gyorsan javították a mobil előleges problémát, már ha arra gondolsz.
Nyáron bezzeg a havi díjas előfizetők örültek, közöttük én is, amikor elég volt a Mobil L mellé a 400 MB-os net és úgy volt korlátlan mobilinternet 3 hónapig, ami úgy azért nem volt rossz. (6500 Ft-ért hálózaton belül korlátlan hívás és SMS, hálón kívül 150 egység leforgalmazható hívás/SMS + korlátlan net.)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.