Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93301) _Moriarty_ válasza -secret- (#93300) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Ez jó hír, remélem jó sokáig. Köszi a választ.

(#93302) zoli62 válasza Pietrosz (#93284) üzenetére


zoli62
addikt

Trükköt még nem láttam, személyesen lehet.

(#93303) kory24


kory24
őstag

Ha telekomtól veszek telefont, ami független. (nyitott lakat)

Akkor ez a függetlenség vonatkozik a bluemobile-ra is?
Tehát nincs az imei a tiltó listán?

(#93304) KZP


KZP
őstag

Hát, webshopban rendeltem ma délelőtt, 10 óra után kicsivel egy készüléket új előfizetéssel, régi előfizetés mellé. Az azonnali átvételi lehetőséget választottam egy munkahelyemhez közeli Telekom ügyfélszolgálaton (Mammut), gondolván, hogy majd munkaidőben még kiszaladok érte. De sok értelme ennek az átvételi lehetőségnek így nincs, mivel a rendelésem még mindig jóváhagyás alatt van... Telefonon érdeklődtem 13 óra után, de a házhozszállítási csoport azt mondta, hogy fel kell
dolgozni a rendelést, és majd kapok sms-t. Értem én, de mi tart ezen ennyi ideig? A Telekomnál mennyi idő jelenti az "azonnali, boltban átvehető" lehetőséget? :(((

(#93305) kali válasza KZP (#93304) üzenetére


kali
legenda

Olyan készüléket választottál, ami a webshop szerint ténylegesen volt készleten konkrétan abban az üzletben?
Amennyiben igen, úgy jellemzően azonnal átvehető, én többször is rendeltem már így és sosem volt probléma, mindig átvehettem azonnal, ahogy odaértem, általában a rendelés leadásától számítva, 1 - 2 órán belül.
Olyan is volt, hogy a rendszeren még nem futott át teljesen a rendelés, de már odaértem az üzletbe, ahol véglegesítették 1 perc alatt és kiadták a készüléket.

[ Szerkesztve ]

(#93306) KZP válasza kali (#93305) üzenetére


KZP
őstag

Persze, olyat. (P10) Pár napja még csak hat vidéki üzletben volt azonnal átvehető, de ma már több budapestiben is. Igen, ezelőtt nálam is mindig így ment a dolog, most is minden stimmelt, még a "szállítás időpontja" is a mai nap volt, 9-17 óráig. De így, hogy nincs jóvahagyva, nem akartam potyára elmenni érte...

[ Szerkesztve ]

(#93307) kali válasza KZP (#93306) üzenetére


kali
legenda

Lehet, hogy érdemes lett volna pedig bemenni érte, hátha gyorsan megoldották volna, mint nekem korábban.
Kipipáltad amúgy azt az eldugott kis jelölőt, hogy azonnal át szeretnéd venni a készüléket? Ez régebben nem volt, de egy ideje kell.

(#93308) KZP válasza kali (#93307) üzenetére


KZP
őstag

Szerintem, igen, mert utána lehetett választani olyan helyet, ahol azonnal átvehető. Na mindegy, nem sürgős, csak bosszantó.

(#93309) sultansmith válasza KZP (#93306) üzenetére


sultansmith
senior tag

Ez a weboldal szerinti készlet elég becsapós.

Én már óránként járok vissza s8-at nézni: volt, hogy egyáltalán nem volt készlet sehol, volt hogy levendula színben lehetett kérni, de csak személyes átvétellel Békéscsabán, és volt, hogy minden szín volt, de nem lehetett véglegesíteni a rendelést.

Ma már ott tartok, hogy ha rálépek a belépés gombra, kapok 8 sms-t, hogy beléptem az ügyfélszolgálatra (nem vicc), viszont valójában nem lépek be, próbáljam meg újra.

Sok mindent tud a telekom oldala, csak jól működni nem, a rajta lévő információkat érdemes MÁV menetrend színvonalon kezelni...

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#93310) szokel16


szokel16
csendes tag

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg valakinek nincs-e rálátása, hogy még idén fognak-e változni a telefon árak a Telekomnál? Telefonok közül is a Note 8 ami érdekelne.
Az oldalon kint vannak már a karácsonyi akciók, de lehetséges olyan mint az elő Black Friday ?

Köszi a választ.
Üdv.

(#93311) kali válasza szokel16 (#93310) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Akinek van megfelelő rálátása, az nem nagyon szokott kockáztatni a még nem publikus infók kiszivárogtatásával.
Személyes véleményem csak, de a Note 8 ára több okból sem nagyon fog változni mostanság, egyrészt még 2 hete sincs, hogy átárazták, amikor Dual SIM verziósra váltottak, másrészt ha akcióznak is bármikor, az nem a gyártók aktuális legújabb/legutolsó típusát érinti, hanem egy vagy több korábbit.
Nincs ez persze kőbe vésve, de nem csak az idei, hanem az elmúlt évek gyakorlata is ez volt.

(#93312) szokel16 válasza kali (#93311) üzenetére


szokel16
csendes tag

Köszi a választ.
Bíztam abban, hogy mikor 4 éve vettem a Note 3-at akkor november végen, december elején volt mondjuk 200ezer, majd karácsonyhoz közelítve levittek hirtelen akcióba 150ezer környékére.
Bár azóta nem figyeltem a telefon árainak a mozgását ebben az időszakban.

(#93313) kali válasza szokel16 (#93312) üzenetére


kali
legenda

Jóval olcsóbb lett most a Note 8 is, bár főként a dokkoló kiesése miatt, az viszont jó, hogy a single helyett dual SIM verziós lett.

Bezzeg a Mate 10 Pro-ból nem akartak DS verziót adni, ha meg az is csak később lesz DS (mint történt ez a Note 8-nál is), az már nekem mindegy...

[ Szerkesztve ]

(#93314) -Ben-


-Ben-
veterán

Ha elállok 14 napon belül a vásárlástól, akkor minden esetben törlik az aláírt 2 éves hűségnyilatkozatot is, ugye? Szerződést hosszabbítottam, így gondolom ha elállok és visszaküldöm a telefont, abban az esetben visszaáll az aláírás előtti díjcsomagra az előfizetésem és törlik a 2 éves rabláncot is.

[ Szerkesztve ]

(#93315) Keem1 válasza -Ben- (#93314) üzenetére


Keem1
addikt

Így van, de úgy tudom, az valamennyi időbe telik (talán kb. 2 hét?).

(#93316) kali válasza -Ben- (#93314) üzenetére


kali
legenda

Akkor lehet csak gond, ha olyan régi díjcsomagról váltottál az újak valamelyikére, amit már lezártak, mert annak a visszaállítása nem jellemző.
Ettől persze az elállás megvalósul, csak a régi díjcsomagba nem nagyon lehet visszamenni.

[ Szerkesztve ]

(#93317) -Ben- válasza kali (#93316) üzenetére


-Ben-
veterán

Értem. Valami nagyon régi MIX díjcsomag volt, úgyhogy azt biztosan nem állítanák vissza....

(#93318) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Korlátlan opciónál ha messengerben küldök valakinek képet vagy ő küld nekem, akkor az is beletartozik a korlatlanságba igaz? Tehát szöveg és kép, a hanghívás természetesen nem.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#93319) cukimajom


cukimajom
tag

Hello!
Nem tudom ez -e a megfelelő topik, de, ha már itt vagyok leírom a problémám.
Tegnap akartam rendelni egy Samsung Level U fülhallgatót online, de már nem volt. Üzletben van, de ott nem lehet beváltani a Coop kupont. Van esély rá, hogy valahogyan, bárhogyan, Coop kuponnal megvegyem ezt a fülest?

Siemens A40 --> Sony Ericsson K610i --> Nokia 5230 --> Alcatel POP C7 --> Vodafone Smart Prime 6 --> Xiaomi Redmi Note 3 Pro --> Xiaomi Mi 6 --> Redmi 7 --> Xiaomi Mi 9

(#93320) kali válasza norberto_th (#93318) üzenetére


kali
legenda

Melyik korlátlan opcióra gondolsz? (Mert van több is.)
Az új netes csomagokban foglalt korlátlan alkalmazásosra?
Azoknál nem látok korlátozást a képekre vonatkozóan, ha direktben külditek egymásnak és a fel- és letöltés menetének nem része harmadik fél által biztosított mód/hely.
Ezt olvastad: Link?

(#93321) kali válasza cukimajom (#93319) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Online lehet csak beváltani a COOP kuponokat, így abban kell reménykedni, hogy 2018. január 31-ig lesz még készleten (a kifutó kiírás ellenére) a webshopban.

(#93322) cukimajom válasza kali (#93321) üzenetére


cukimajom
tag

Hát reménykedek, köszi!

Siemens A40 --> Sony Ericsson K610i --> Nokia 5230 --> Alcatel POP C7 --> Vodafone Smart Prime 6 --> Xiaomi Redmi Note 3 Pro --> Xiaomi Mi 6 --> Redmi 7 --> Xiaomi Mi 9

(#93323) norberto_th válasza kali (#93320) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Ahaa köszi, bocsi nem is láttam hogy válaszoltál. Egyébként igen a korlátlan appokra gondolok, szerintem sem számolja bele ha képet küldök vagy fogadok saját eszközrő. Jelenleg vizsgálat folyik, mert levonta az adatforgalmat az insta böngészés után, ami nem videó hanem kép volt. Már az ügyem is előre vették, kivi leszek mi lesz a végeredménye, elég részletesen leírtam nekik mindent és kép/videós bizonyítékot az igazam bizonyításáért.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#93324) -Ben-


-Ben-
veterán

Kb. 2 órája aktiváltattam az új SIM kártyát, minden rendben zajlott, de a kártya azóta se működik. Mondjuk a régi se, így legalább egyáltalán nem is tudok telefonálni.... :DD

(#93325) kali válasza -Ben- (#93324) üzenetére


kali
legenda

Jól lett bediktálva az azonosító, vissza is olvasta az ügyintéző, hogy ő is jól értette és írta le?
Mert ha a régid inaktiválódott, akkor netán rosszra/mellé ment az új aktiváció?
Nekem gyorsan megoldották ezt a napokban, ahogy letettem a telefont, röviddel utána lelépett a hálózatról a régi, betettem a telefonba az újat és már működött is.

(#93326) Pietrosz válasza zoli62 (#93302) üzenetére


Pietrosz
addikt

Voltam bent azóta, listaáron van minden, de legalább kamatmentes részletre el lehet hozni. Micsoda akció 😁

(#93327) -Ben- válasza kali (#93325) üzenetére


-Ben-
veterán

Igen, visszaolvasta és minden rendben volt. Nem értem...

(#93328) kali válasza -Ben- (#93327) üzenetére


kali
legenda

Jelezd nekik a problémát, nézzenek utána.
Akad néhány ügyintéző, aki nincsenek a helyzet magaslatán...
Az én első átaktiválásos sztorim is megérne egy külön misét, a hölgyike nem volt rá képes, pedig elmondtam neki a szerinte látott hiba okát - ami valójában nem is hiba -, de már megtanultam, hogy túlzottan nem vitatkozom, hanem telefonáltam később, máshoz kerültem (szerencsére), aki egy perc alatt megcsinálta.

[ Szerkesztve ]

(#93329) Nikaré válasza Nikaré (#93164) üzenetére


Nikaré
őstag

Előzményhez következmény.
Röviden, akiknél alaplap csere volt és új IMEI lett az nem kapta meg a jó függetlenítő kódot.
Ügyfélszolgálathoz személyesen befáradva :) ott rögzítve az új majd várunk egy max kettő hetet és ismét a 1414 felé elküldeni az aktuális IMEI -t.
Én ezt tettem, kb másfél hét után elküldtem, erre 4 nap múlva érkezett az sms.
Ami történt, kicseréltem a SIM kártyát egy másik szolgáltatóéra, a megfelelő PIN kód beírása után feldobta az ablakot ahová a az SMS -ben kapott kódot beírtam, engedélyeztem. Elfogadta :K Újra indult és voálá kész is a függetlenítés. Tehát működik ez a módszer!

(#93330) repvez


repvez
addikt

Valakinek volt gondja az uj fiok létrehozásakor a tmobil oldalán?M eddig telefonszám és az 5 szám jelszóval léptem be az oldalra, ha most meg akarom csinálni, hogy regisztrálok az oldalra email cimmel akor kiirja , hogy azzal az emaillel már volt fizetve vagy szolgáltatás igénybe véve és, hogy akarom e ezzel összekapcsolni alul megadom 2x a jelszót , de kiirja, hogy csak uj email cimmel lehet regisztálni. viszont az sms meg ,jön, hogy beléptem a fiokomba, de a weblapon meg nem vagyok belépve.
Most akkor hogy csináljam meg az uj fiokomat ha nem engedi azzal az emailel amivel alapból használom ?

(#93332) sultansmith


sultansmith
senior tag

"Hiba történt a megrendelés során. Kérjük, hogy ismételd meg a műveletet később!"

Egész nap...

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#93333) sellerBP


sellerBP
tag

Sziasztok!
Pénteken reggel fél 9 körül rendeltem telekom webshopból egy Galaxy S7-es telefont Dominoval.
Rendelés azóta is "jóváhagyás alatt" közbe telefon elfogyott címkével van megáldva... :(
Email visszaigazolást nem kaptam rendelésről csak weboldalon,ha jól emlékszem volt sikeres rendelés felirat. Rendeléseknél megjelenik a teló a rendelési számmal.
Elvileg Pick-pakk pontra kapom majd telót, elvileg kedden érkezne oda,de most már kételkedek abban is,hogy egyáltalán megkapom.

Valaki járt már így?

Az a ciki,hogy pénteken eladtam telómat, nem gondoltam,hogy ilyen hamar elviszik. Ciki lesz ha nem lesz meg ez a rendelés,mert akkor teló nélkül maradok. Most egy 3310-em van...

[ Szerkesztve ]

(#93334) tylerddd


tylerddd
veterán

Lehet tudni, hogy a Telekom mi alapján ad egyik készülékhez bődületes online kedvezményt, másikhoz pedig semmi ilyet a kedvezményes készülékáron felül?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#93335) Soulfly842 válasza sellerBP (#93333) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az, hogy a weboldalon már nincs az csak egy dolog, de a megrendelés véglegesítésével egy darabot foglalt neked a rendszer.. Tehát, ha jóváhagyják, akkor számlázni is fogják.

(#93334) tylerddd

Az esetek többségében gyártói kampányok is állnak a háttérben. Tehát a Telekom és a gyártó több esetben közösen egyeznek meg egy nagyobb pl. karácsonyi akcióban adható kedvezményről.

(#93336) St3ven


St3ven
addikt

Van egy olyan korlátozási lehetőség a telefonomban, hogy tiltsam például a nemzetközi hívásokat, vagy a bejövő hívásokat stb. Beállításkor azonban egy négyjegyű kódot kér. Nem emlékszem, hogy nekem lenne ilyenem. Dominósként elérhető ez a szolgáltatás?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#93337) Balázs1621


Balázs1621
senior tag

Sziasztok!

Valóban ingyen cseréli a Telekom a micro sim kártyát nano-ra, ha az új készüléket NEM tőlük vásároltam?

(#93338) kali válasza St3ven (#93336) üzenetére


kali
legenda

Bár nagyon régen próbálgattam, de ha jól emlékszem, akkor a PIN2 kód kell hozzá.

sellerBP: Szia, Ha van rendelési azonosító, akkor én már nem szoktam aggódni a webshop által kijelzett állapot miatt, néha csúszásban van a valós állapothoz képest is, pláne hétvégén, most meg a BF miatt pláne feltorlódhattak a dolgok.

Balázs1621: Szia, Valóban: Link

A micro-, illetve nano SIM-kártya cseréje - hívószámod megtartásával - akkor is díjmentes, ha nem nálunk vásároltad a készüléket. Ez esetben a kártyacserét Telekom üzleteinkben intézheted, személyes okmányaid bemutatása után akár havi díjas előfizetőként, akár Domino előfizetőként.

[ Szerkesztve ]

(#93339) sellerBP


sellerBP
tag

Köszönöm mindenkinek. Remélem csak megkapom azt az S7-et.

(#93340) SPF


SPF
senior tag

Van egy nem használt Domino kártyám, szeretnék róla 6os lottót feladni.
Egyszerre csak egy mezőt lehet feladni?

Telekom oldalán ezt találtam:
SMS példa egy szelvényhez, saját számokkal (szóköz és sortörés nélkül):L6,1,2,3,4,5,6

4 mezőt egyben nem lehet feladni?

(#93341) atosan válasza SPF (#93340) üzenetére


atosan
addikt

Felmész a szerencsejáték oldalra, onnan letölthető az okoslottó alkalmazás, most még nyerni is lehet pluszban.

Maine coon

(#93342) SPF válasza atosan (#93341) üzenetére


SPF
senior tag

Köszi, de nyomógombos telefonban van a kártya.

(#93343) dptrsk válasza SPF (#93342) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez skandi, de 6osnál is így van:

Több szelvény (max. 5), saját számokkal:
LS,1,2,3,4,5,6,7,,11,12,13,14,15,16,17

a példában szereplő "1,2,3,4,5,6,7" helyére saját számaid írd, vesszővel elválasztva, majd a többi mező számait dupla vessző beírása után add meg

[link]

(#93344) BronzIsten


BronzIsten
csendes tag

Más sem tud bejelentkezni az online felületen?

(#93345) Sanki


Sanki
addikt

Péntekre volt egy termék rendelve személyes átvételre az üzletbe, péntek reggel jött az email a gls-től, hogy ma szállítják. Azóta viszont nem változott a státusz, ugyanúgy szállítás alatt van a Telekom honlapja szerint. Gls nyomkövetés alapján megtörtént a kiszállítás.
Ilyenkor már érte lehet vajon menni?

(#93346) St3ven válasza kali (#93338) üzenetére


St3ven
addikt

"Hálózati vagy SIM-kártya hiba" :(

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#93347) kali válasza BronzIsten (#93344) üzenetére


kali
legenda

Bejelentkeztem, most nem látok problémát.

Sanki: A futárszolgálat szerint ha megtörtént a kiszállítás, akkor igen, a honlap sokszor késésben van, pláne hétvégén.
Nekem is úgy volt, hogy átvettem a telefont, de még másnap is szállításra várt a honlap szerint, aztán később utolérte magát.

[ Szerkesztve ]

(#93348) dptrsk válasza Sanki (#93345) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha gls szerint megérkezett, mehetsz érte.
A honlap akkor frissül be, ha az átvevő hely lekönyveli.

Ha lekönyvelés előtt mész, akkor lekönyvelik, átadás előtt.

(#93349) Gedeon31 válasza Sanki (#93345) üzenetére


Gedeon31
addikt

A Gls nyomkövetés alapján látod,hogy átvették a boltban ,akkor mehetsz érte. Nekem többször volt ,hogy amikor átvettem a boltban ,a Telekomnál még csak szállítás alattira változott. Akkor jött az e-mail.. Tiszta vicc a rendszerük.

(#93350) kali válasza St3ven (#93346) üzenetére


kali
legenda

Lehet, hogy Domino esetén nem működik akkor.
Megnézem majd előfizetésesen, mert azon is nagyon régen próbáltam utoljára.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.