Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gizmo94

    veterán

    válasz djculture #30024 üzenetére

    & kali: Köszönöm a választ mindkettőtöknek. Ma leutaztam és elmentünk azért a szartért, ez volt a maximum segítség, amit tudtam nyújtani a rokonnak. A T- Békéscsabán egy vicc volt, inkább nem is részletezném. Ami a lényeg: a telefonon konkrétan 63 nap alatt elvégzett javítások: szoftverfrissítés..
    Köszönjük.. A válasz: a 15 nap javítási határidő múlva lehetett volna jönni érte, ha küldtünk értesítést, ha nem.
    Mondtam, ez egy vicc, a bp-i ügyfélszolgálat egyértelműen mondta, hogy ne menjen érte, míg nem kap sms-t.
    Válasz: ők küldtek.. Mondtam igen? Csak az a baj, hogy nem kapta meg. Válasz: arról ők nem tehetnek.
    A hab a tortán: a telefon hibája (nem működik a mobil tv, és fagy) ugyanúgy fennáll, mint két hónappal ezelőtt a javításra leadáskor.

    :D

    Erről ennyit. Nem tudtak vele csinálni semmit, mondtam, jó, most itt küldözgetnek egyik asztaltól a másikig két órája, adják ide azt a szar telefont, elegem van, kibaszom az első kukába, veszünk egy másikat, DE NEM ITT! A rokonomat meg 27-én letelő hűségét követően platina ide vagy oda, áthozom a vodás flottába ahol vagyok és ennyi volt a t-mobil. A telenor már leszerepelt nálam, de most a t is.. Azért köszi a segítséget mégegyszer mindkettőtöknek. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés