Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Classius

    aktív tag

    Na utánna sikerült érdeklődnöm a 1430as számon. Az van, hogy az egész rendszer most le van lassulva, aki a napokban végez díjcsomagváltást, sim kártya váltást, stb-t, annak nem lesz egyből átváltva, vagy legalábbis a többségnek. Azt mondta a csávó akivel beszéltem, hogy 24órán belül biztosan megtörténik az átváltás. Nekem jelen esetben sim kártya csere volt, a hölgy letiltotta a régit és aktiválta az újat az üzletben, ezért nem értettem miért nem találok az újjal szolgáltatót. Most pedig megnéztem a régi simemet és az még nincs letiltva, szóval papíron már levan, gyakorlatban nincs. :D Érdekes. Mindenesetre várok mert nem tudok neki mit csinálni.

    “Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés