Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110111) Eliot Anders


Eliot Anders
aktív tag

Sziasztok!

Van egy otthoni internet és tv előfizetésem amihez szeretnék vásárolni egy korlátlan beszélgetés és korlátlan net csomagú mobil előfizetést. A webben fel is dob 110 ezer forint készülék kedvezményt és még olcsóbb lenne az otthoni vezetékes is. Gondoltam kihasználom és rendelek egy Play Stationt, mert új mobilra nincs szükség a családban de ha már van a kedvezmény akkor nem hagyom ki. Nos,meg is rendeltem de valami fizetési problémára hivatkozva nem engedték a rendelést. Ezt másnap jelezték emailben, hogy elutasítva a rendelés. Utána néztem és ahogy gondoltam is, nincs semmi tartozásom feléjük. Viszont van egy céges telefonszámom, amit nekik is megadtam, mint kapcsolattartószámot és kiderült, hogy azon van tartozás. De ez nincs a nevemen én csak használom. Voltam már Telekom pontban és 1414-et is hívtam már de nem tud senki érdemben segíteni, hogy mitévő legyek. A munkatársnőjük azt mondta a Telekomban személyesen, hogy vegyek egy telefont és adjam el, majd abból veszek PS-t, mert az csak online rendelhető amire nem vagyok fel jogosult a tartozás miatt. De könyörgöm, az én nevemen semmi tartozás nincs.

Valaki javasolna valami ötletet, hogy hova forduljak további segítségért?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.