Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62201) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#62196) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Tudnál véleményt mondani erről a tárcsáról? Márkatársaknak van és senkinek nem volt vele gondja.

HSM : Ilyen nekem is volt ,csak nem taknyoltam el. :) Amúgy meg nem lehet mindent egyszerre. Én nem azt mondtam,hogy ne cserélje ki, hanem ,hogy nem kell pánikba esni, hogy 10 éves és most a következő utamon ki fog durranni. Fejben kell legyen, hogy a következő alkalommal ha nincs fontosabb, akkor csere. Én így vagyok vele. Én is akarom cserélni, de előtte még hátsó tárcsát is cserélni, akkor már azzal együtt fogom. Ugyanígy az elsőket majd az első tárcsákkal, valószínűleg jövőre. Mindent egyszerre nem lehet. Egyébként is pont azé,mert nekem van gyerekem. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#62202) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#62201) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Sajnos nem probaltam meg, igy nem tudok rola semmit

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62203) HSM válasza Topiccsendőr (#62200) üzenetére


HSM
félisten

Ez igaz. :R Úgy értettem, amit írtam, hogy a robeszomon abszolút fényvédett helyen pukkant el a benzincső a taposó alatt. Ott azért nem sok UV érhette.

(#62201) V.Stryker: Én is így látom. :R Ha már fejben van, és rajta vagy a dolgon, akkor jó. ;)

[ Szerkesztve ]

(#62204) Topiccsendőr válasza HSM (#62203) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

De a benzin tudja enni a csovet. Lsd etanol.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62205) Archer válasza V.Stryker (#62195) üzenetére


Archer
őstag

"Féktárcsa egy pár az ebay-ről 50k" - de nem a kovácsolt úszó tárcsa, szerintem ezeket hamar meghajtogatja egy négy dugattyús nyereg.

Asszony/gyerek téma: mondtam barátnőmnek, hogy kellene valami ezres, én Honda SC59-et szeretnék de ő mindenképpen ragaszkodik az 1098-as Ducatihoz, mert, hogy száraz kuplung, meg L2 meg kutyafüle, lehetőleg a S-es verzióhoz mert ott már Öhlins a futómű, és emiatt már mindennapos veszekedések vannak, félek, hogy válságba kerül emiatt a kapcsolatunk. Szerintetek mit csináljak? Végül is a Ducati is tetszene de nincs kedvem állandóan törölgetni alóla az olajat a garázsban ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#62206) HSM válasza Topiccsendőr (#62204) üzenetére


HSM
félisten

Igen, ilyen szempontból a fékcső kevésbé van veszélyben. :)

(#62207) FIREBLADE78 válasza Topiccsendőr (#62196) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Tudtam,hogy ez lesz a válasz. Szarok a manualra,tapasztalatokra vagyok kíváncsi. De látom az nincs ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62208) Something_ válasza V.Stryker (#62195) üzenetére


Something_
őstag

50k egy par tarcsa? Az komoly. Akkor te meguszod olcson.

(#62209) Topiccsendőr válasza FIREBLADE78 (#62207) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igy van. Nincs. :)
Akkor tanacsolom, h a hatso telodat ujitasd fel. Ezt mar a multkori ilyen kerdesednel is emlitettem, de skippelted, mert draga. A csapkodo kormannyal is kene kezdeni valamit. Az nem termeszetes. Amikor legutobb ezt mondtam, elkuldtel anyamba, mert a szerelo megnezte, es azt momdta ugy jo. Mivel fogalmumk sincs a blokk allapotarol, nem tudod, legutobb a szerelo mit cserelt ki, vezlanc? Feszito? Passz. Megkerdeztem akkor is, h a szelephezag mi volt. A valaszod az volt h valami hengeres biszbaszert fizettel egy fel falut. Namost baratom, hogy lehetne rajtad segiteni?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62210) BoB válasza Something_ (#62208) üzenetére


BoB
veterán

Csak kínai utángyártott tárcsa. Kit tudja milyen a minősége... Én nem raknék fel ilyet (sem).

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#62211) #79335424 válasza Archer (#62205) üzenetére


#79335424
törölt tag

Magyarázd el neki, hogy nem szabad olyan motort venni, amit olyan országban gyártottak, ahol szieszta van! Ettől még lehet imádni, csak pénzt nem szabad adni érte.

(#62212) Something_ válasza BoB (#62210) üzenetére


Something_
őstag

Hát jah, fékkel nem jó játszani :U

(#62213) Topiccsendőr válasza #79335424 (#62211) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Pedig sokszor jobb motorok, mint ahol nincs szieszta :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62214) FIREBLADE78 válasza Topiccsendőr (#62209) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Vezérlőt,és írtam akkor is. Fél falut nem fizettem,abban a faluban volt festés is. De ha annyira okos vagy akkor elviszem hozzád és méregesd műszerekkel :) Kormánnyal annyira nincs gondom. Viszonyítási alapom nincs,ez az első nagy motorom. Nem tudom,hogyan viselkedik egy másik gép ha nagy tempónál sávot váltasz a nyomvályús szar úton. Lehet van baj vele,lehet nincs,passz. A hátsón mit nézessek át,mit szokás cserélni? A gyerek most kapta szét az övét teljesen

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62215) Bogyó bá' válasza Archer (#62205) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ne meditálj, vegyél Harley-t, ha már elég öregnek érzed magad hozzá. :))

(#62213) persuader: maradjunk annyiban, hogy szebbek. Talán. :D

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62216) #79335424 válasza Topiccsendőr (#62213) üzenetére


#79335424
törölt tag

Csak sajnos, AS szabvány szerint készülnek.

(#62217) Something_ válasza FIREBLADE78 (#62214) üzenetére


Something_
őstag

Remélem egyszer találkozol Persuval és szájba vág és remélem én is láthatom :D

(#62218) Topiccsendőr válasza Archer (#62205) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A multkor pont azon gondolkodtam el, h a marketingesek mindig a gp technikara hivatkozva probalbak eladni motorokat. Lassuk mondjuk az rcv-t, mi van a gp motorban, mi van az utcaiban. Szarazkuplung. X. Ugyanolyan vezerles? X.
Nezzunk egy desmosedici gp t es egy regi ducatit. Szarazkuplung? Pipa. Ugyanolyan vezerles? Pipa.
Mik a hibai? Koltseges, mert gyorsan fogy a kuplung. Es a szelephezagot is csak szerviz allit. Most akkor kell ez az embereknek, vagy nem? :D persze kicsit sarkitok, de ez akkoris vicces.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62219) FIREBLADE78 válasza Something_ (#62217) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Honnan tudod,hogy szájba vág? Lehet fél kézzel megölném vagy ő engem :D am gyúrok és crossfittezek ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62220) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#62215) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Meg szerencse, h en velemenyem mellett birtoklok is ilyet :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62221) emre válasza BoB (#62210) üzenetére


emre
veterán

Pár ismerősöm évek óta kici ocó kínai tárcsákat használ, és egyik sem panaszkodik.

Egyébként ma már ott tartunk hogy ami nem Kínában készül az hamis.
Nem lennék meglepve, hogy azok amik kétszer ennyibe kerülnek csak a gyártó matricájában térnek el.

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#62222) fattyu válasza emre (#62221) üzenetére


fattyu
veterán

igen simán lehet. az egy gyártósoron készülés is simán benne van.

tudod mi jár a drágához? QC.
és ami azon megbukik az jut az olcsóbbik kosárba.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#62223) Teasüti válasza emre (#62221) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Azért bele lehetne menni az anyag- és gyártásminőségbe.
Kínait vettem én is hátra, mert rövid életű lesz a moci és kellett a műszaki vizsgára egy új tárcsa (-1 mm a határ alatt ;] ).
Na lényeg a lényeg a frissen kicsomagolt tárcsán a furatok elvágták az ujjam és még némi köszörűport is találtam benne. Mondom magamban ilyen minőségben én is gyárthatnék tárcsát és nem kerülne 32k-ba se...

[ Szerkesztve ]

(#62224) Archer válasza Bogyó bá' (#62215) üzenetére


Archer
őstag

Na olyanom sohasem lesz :) Valamelyik modern Honda CB vagy egy szép állapotú Goldwing az első generációkból :)

Komolyra fordítva, anno kíváncsiságból tényleg elmentem megnézni egy 1098-at (azt már elvitték, de volt egy S-es), videókon meg képeken amennyire bejött, élőben annyira nem. Szó se róla, volt már azon is minden technikai finomság (2008-as gyártásról beszélünk), Öhlins elöl-hátul (az alap változaton Showa, viszont titán-oxidos ott is ez első futómű), egykarú lengővilla (mondjuk az is tradicionális), monokróm digitális műszerfal (nem olyan Kawasaki féle förmedvény, ez nagyon hasonlít a Marelli Data Displayeihez) az mondjuk nagyon tetszett, 330-as tárcsák, Bremók, tehát egy nagyon komoly összeállítás csak ezeket tekintve, lóerőben elmarad az akkori ezresekhez képest, de nyomatékban visszahozza. De valahogy mégis, laikusként, kipróbálás nélkül nem tetszett. Mégis olyan karaktere van, hogy aki bement a boltba, az ott lévő legalább 50 motor közül szerintem egyből ahhoz ment oda.
Csak ehhez a blokkhoz Józsi a szomszéd műhelyből nem ért, meg nagyon sok más szerelő sem, az átlag magyar motor tulajdonos még a "tucatmotorok" karbantartásánál is csak azt meg akkor végzi el, amikor már nagyon muszáj (tény, hogy nagyon könnyen repkednek a tízezrek ilyenkor sajnos), hát még egy ilyennél, gondolom azért a rossz hírnév.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#62225) Topiccsendőr válasza FIREBLADE78 (#62214) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Akkor kozerdekuen leirom, h egy olcso motor vagy vetelenel, vagy vetel utan miket szoktam nezni, es mi miatt borulnak a szazezrek egy motorra.

Mivel hasznalt motornal nem lehet tudni, mennyi van benne, elso-hatso telo olajcsere. Ha mar szet van szedve megnezem gorbe-e a villa. Altalaban akkor mar szimeringet is cserelek. Persze mindent atvizsgalni, ilyenkor amit tuti kell: uszonyeregnel bezsirozni a csapokat. Nyakcsapagy utanahuzas, vagy csere. Ha elol nem uszo, hatul az. Ezek kivetel nelkul elhanyagolt dolgok, es mindig siralmas allapotban vannak, ezert csapkod a kormany majd minden motoron.
4T nel ha mindenki erzekeny blokkrol beszel, kezdenem egy kompressziomeressel, vezlancfeszitot megneznem hol tart, ez alapjan vezlanc csere, esetleg meg a feszito is. Szelephezag. Aztan lehet ebbe mellyebben is belebonyolodni, ha az ember talal valamit. Ott repdesnek az otveneztek.
Ha ezen tul van az ember, mar van egy kepe a blokk allapotarol. Karbi. Tuszelep, uszoszint csekkolas. Szinte mindig szar szokott lenni az uszoszint. Ezeknel en megneznem a szabadonfutot, es az ilyen kenyes dolgokat is. Mindent uj tomitessel osszerakni. 2T nel egyszerubb, ott lehet merni furatot, dugattyuatmerot, gyuruhezagot. Mindent osszerakni uj tomitessel. Aztan hatso rugostag felujitas, minden zsirzogombot megfujni zsirral. Ahol elhasznalodas van, csere. Barmelyik csap a kozponti rugostag himbarenszereben, barmelyik tugorgo kopott, csere. Hatso lanc lanckerek vizsgalata. Ha gumimenesztos azt is vizsgalni. Enduro nem szokott az lenni. Hatsofek, elsofekkar csap kenese, stb. A legaprobb dolgokat is.
Ilyet le se irok h minden folyadek csere.
Ezek utan van az embernek egy jo motorja, amivel valoban jo menni is.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62226) Something_ válasza fattyu (#62222) üzenetére


Something_
őstag

Mi az a qc? Minoseg garantalt vagy ellenorzott vagy mi? Szoval ne vegyek kinai tarcsat? Enyemhez is van 30k/2 db dima vagy 40k/2 db tuning raccsing ;]

[ Szerkesztve ]

(#62227) emre válasza Teasüti (#62223) üzenetére


emre
veterán

te biztos abból is az olcsóbbat vetted :P

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#62228) FIREBLADE78 válasza Topiccsendőr (#62225) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Köszi. Nem tudom,hogyan nézne ki,hogy felsorolom az emberünknek,te ezt és ezt vizsgáld át. :U Az a baj,hogy ha az ember nem ért hozzá,akkor ott basszák át ahol akarják illetve ott sem ülhetsz mellette végig,mert úgysem érne rá akkor pont a tiéddel foglalkozni.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62229) Archer válasza Something_ (#62226) üzenetére


Archer
őstag

Gondolom Quality control.
Úgy vettem észre, a címkézés megy ezerrel, de a valamilyen minőségű alkatrészt nem fogják féláron adni XuangXing matricával az ismert márkájú matricához képest, inkább olyan szokott lenni, hogy valamivel olcsóbb az ismerthez képest, 10-15-20%-kal mondjuk. Ami ilyen félárakon megy, az nagy valószínűséggel gyengébb minőség, vagy valami kifutó készlet maradéka.
Pont a napokban volt, megjött a Ruville vezérlés készlet, a dobozon Made in Germany, de a dobozban a vízpumpán már Italy, utángyártott Ford lengőkar szilent kódszámra pontosan ugyanaz, mint a gyári, csak azon van Ford matrica és hasonlók, gyártanak már mindenhol mindent, aztán ami éppen kerül a dobozba.

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#62230) dugynok válasza Archer (#62229) üzenetére


dugynok
senior tag

Persze, mert a doboz németbe készült :D

(#62231) Topiccsendőr válasza Archer (#62224) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Illetve tegyuk hozza, mi szamit sziesztas motornak. Pl a rotax-borbardier hajtomu az mi? Osztrak? Olasz? Nemet? Az van apriliaban, bmw ben, buellben, bimotaban, de meg egy MuZ modellben is, es meg fel sem soroltam mindet.
2008 as duc hoz hozzatennem. Eloszor ok jottek ki dtc vel. A kutyat nem erdekelte :) usb n keresztul letolthetted a telemetriat. Mindez utcai motorban. Nekem a 999 Pierre Terblanche kulsore jobban bejon, de ez izles dolga.
Csak eleg lenne megnezni egy laikusnak, hogy mennyire atgondolt motorok ezek. Maga a lampatest, abban a biztositektabla, mar az egy muveszi darab, az akkumulator lent van, h minel lejjebb keruljon a sulykozeppont. Aki erre azt tudja mondani, h szar, az egyszeruen nem ert hozza. Mar a 749-999 ben can bus rendszert hasznaltak. Fekek tokeletesek, ezt nem lehet elmondani azert minden motorrol. Szoval a ridegtartast valoban nem birja. Es biztosan vannak hibai. De ilyet azert butasag mondani, h nem szabad megvenni :D
Tudnek sorolni barmilyen motormarkabol eseteket a hetfoi osszerakasra. Amit nem tudok, h ezek anszamok hogyan aranylanak egymashoz. De japanoknal is nagy szoras van.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62232) V.Stryker válasza emre (#62227) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Nekem pár ismerős szintén ilyeneket használ - érdekesség, hogy az egyik Angliában élt sokáig és ott ebayezte, a másik Bécsben él, ő is szintén ebayen vette - és mindketten teljesen elégedettek velük. Azt hiszem lassan két éve van fent az egyiknek, Bécsből jár is haza a motorral. Nincs rá panasza.

Itthon meg 66k lenne kedvezménnyel 1 darab, kettő kell belőle... lehet matekolni, hogy már akkora különbség,hogy érdemes bekockáztatni. MOndjuk azt nem értem, hogy hova ekkora különbség, mert a Mondeom-hoz egy első Brembo féktárcsa kedvezménnyel 8700 forint... mondom nyócezerhéccá.... :W

FIREBLADE78: A megbízhatatlan szerelővel én is szívtam, aztán az lett a jó megoldás, hogy olyanhoz vittem, akit ajánlottak. Igaz, nem a szomszédba, mert 40km-ert odébb vittem, de a motor jó lett, nem lettem átbaszva, amit előtte megbeszéltünk az volt...a szerelésről csinált videót, feltette facebookra,hogy hol tartunk, mit talált, stb. Aztán kisebb dolgokra is találtam közelebb külön gumist, külön apróságokhoz más. Az első szerelővel én is rákeféltem.

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#62233) Topiccsendőr válasza FIREBLADE78 (#62228) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nagyon nehez talalni egy normalis szakembert sajnos.
Es valoban atkurjak az ember fejet a legtobbszor.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62234) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#62232) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Arra azert kivancsi lennek, h mennyire kotsz csomot arra a fektarcsara, ha 150 nel huzol egy jokora feket. Mert sokan csak ugy belesimogatnak, aztan fel sem melegszik soha. Sot. Van aki csak hatsoval fekez.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62235) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#62234) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát igen, nem tudom én sem. Annyit tudok, hogy nem lesz pénzem 130k-ért féktárcsát venni. De ha lenne, akkor se vennék, mert egyszerűen nem megy le a torkomon egy 600-700k -s motornál. Még az is lehet, hogy az lesz a megoldás, hogy bontottat nézek vagy tököm tudja.

Hátulra be fogom vállalni amit linkeltem vagy hasonlót, mert a hátsót én csak stabilizálásra használom, ahogy tanítják, de alapvetően nem azzal állok meg és nem nyomkodom folyamatosan.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#62236) FIREBLADE78 válasza V.Stryker (#62232) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nem mondom,hogy átkúr. Ismerősöm ajánlotta. Csak ugye régebbről nem ismerem stb stb.
Tartok tőle,hogy egy márkaszervizben sem jobb a helyzet,sőt. Annyi előnyöm van,hogy neki is ilyen gépe van és ismeri. Reméljük a legjobbakat. Talán Maurer,hivatalos husky viszonteladó lenne még opció,de nem tudnék haza jönni Domaszékről és jóval drágább is lenne

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62237) Archer válasza V.Stryker (#62232) üzenetére


Archer
őstag

Ezeket az utcai sima Brembo tárcsákat azért nem kell egy lapon említeni a verseny, esetleg motoros cuccokkal, ugyanolyan gagyik mint a többi, vagyis nem rosszak, csak teszik a dolgukat aztán ennyi. A legtöbb hétköznapi autón sima egydugattyús úszónyereg van, nem kell oda űrtechnika. Ha utcai autóra fúrt tárcsákat szeretnél, az is mindjárt nem ennyi lenne.
Motorra ugye nem rakhatnak Scania féktárcsákat, cél a minél kisebb rugózatlan tömeg, tehát vékonynak kell lennie, az átmérőt növelhetik cserébe, azt sem a végtelenségig, úgy tudom 330mm-nél nagyobb tárcsákat nem igen tettek motorra, de ilyen 5mm körüli vastagságnál már nagyon nem mindegy, hogy miből, meg hogyan készül, a fúrás sem csak annyi, hogy az oszlopos Einhell fúróval fúrnak pár lyukat aztán jó lesz az. Meg ugye itt sokkal kisebb szériás gyártás megy, mint az autóknál, ezekből tevődik össze egy minőségibb motor tárcsa komoly felára. Amúgy igen, k.rva drága, gyári tárcsát szerintem saját zsebből nem nagyon vesz senki, max. biztosítós történeteknél. Galfer, TRW(Lucas), EBC, Braking, ezeket szoktam olvasni, ami nem dzsunka kategória de olcsóbb a gyárinál, Brembo arany árban megy.

persuader: vannak a motorok, meg van a Ducati :) Persze vannak nekik is eléggé khm. modelljeik, de a sport részleg az nagyon ott van. Hétköznapi embernek persze jobb az ezres Gixxer, anyagilag elviselhetőbb a fenntartása, átlag magyar fizetéshez már az is nagyon-nagyon a plafon (még mindig a fenntartásról beszélek, a megvétel egy másik történet) de attól, hogy nincs rá pénzem, még nem sz@r. Valóban, aki leszarozza, az egyszerűen teljesen inkompetens a témában.

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#62238) emre válasza V.Stryker (#62232) üzenetére


emre
veterán

Csak tájékoztatásként, asszem ilyen tárcsákat vettek.

Ezt meg az átvétel után írta, valszeg az árfolyam miatt lehet az eltérés.

"A listán lévő árhoz még hozzájön a szállítás és a magyarországi vám és áfa is.
Ez itt úgy nézett ki hogy 247$ a cucc szállítással (ez ~59.273Ft) és ehhez a vám 1959Ft+13.790Ft az áfa.
Ez összesen: 75.022Ft"

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#62239) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#62234) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Na, én sosem fogok rendesen megtanulni fékezni:
- a kis Csótányon brutálisan sz*r volt az első fék (nagyon nagy erőre is csak minimális fékhatás), a hátsó kerékre sok súly esett, így nagyokat lehetett vele fékezni a megcsúszás veszélye nélkül. Csak vészhelyzetben nyúltam az elsőhöz.
- a GS-en kitűnő és jól adagolható az első fék, a hátulja viszont pici érintésre is blokkol, így kizárólag elsővel fékezek.
Tudom hogy ez így nem OK, de mit csináljak? :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62240) baboss válasza Bogyó bá' (#62239) üzenetére


baboss
őstag

Nem tudom hogy én jól csinálom e, de most a téli "szezonban" szinte csak a hátsóféket használom az elsőt minimálisan a kerék megcsúszási veszélye miatt, ha nem száraz az út, meg a gumi is elégé a végét járja elöl.

[ Szerkesztve ]

(#62241) Teasüti válasza emre (#62227) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ami azt illeti nem. Volt kínai lézervágott 5 mm-es csipkézett tárcsa 50£-ért, meg volt EBC 6 mm-es (gyári vastagság) 80£-ért. Először a olcsóbbra repültem rá, tetszett a mintája meg minden. Aztán olvastam fórumon, hogy ezek a tárcsák hajlamosak görbülni, repedni, akár törni is. Szóval better safe than sorry alapon inkább a vastagabb EBC lett belőle. Még ha szar anyag is azért 1mm vastagság sokat számít. Meg ez a gyári méret.
Amit írtam az az EBC-re értendő. Amúgy e két tárcsán kívül nincs választék. Gyári fő alkatrész nincs már a 87-es vasamhoz, max bontott.

(#62242) Bogyó bá' válasza Teasüti (#62241) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A táblalemezből lézervágott tárcsa törni-repedni biztosan nem fog, viszont hullámosodhat.

Sajnos a GS-emhez vett 6 mm vastag, egyáltalán nem olcsó EBC is lézervágott, nem pedig öntött vagy kovácsolt, mint illene... :(((

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62243) Teasüti válasza Bogyó bá' (#62242) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Nem én találtam ki. Ilyen tapasztalatokat olvastam.
Így gyorsan letettem a túl olcsó vékony tárcsáról. ;]

Nameg azért valószínűleg 6mm kevésbé hullámosodik, mint 5mm.

Hátsó fékhez szerintem untig elég, úgyse kap óriási mechanikai terhelést. Inkább hőterhelést hosszú gyenge fékezésekkel.
Előre meg... Hmm inkább eladom a motort mielőtt cserés lesz. ;]

[ Szerkesztve ]

(#62244) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Remélem mindenki motorozik ebben a csodás időben. :) Én elmentem egy 100km-es karikára, rohadt jól eset.
Reggel még jó volt a cordura téli béléssel, meg a téli kesztyű, de mindkettőbe belerohadtam délre.

Ha már el kellett mennem a protektorért, felpróbáltam pár nyári, sportosabb kesztyűt. Valamiért ez a BOS volt a legkényelmesebb. Azért még egy kengurubőrös kesztyűt vásárlás előtt felpróbálok. :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#62245) Kolondrum válasza V.Stryker (#62244) üzenetére


Kolondrum
félisten

Pukkadj meg! Én dolgozok!

(#62246) HSM válasza V.Stryker (#62244) üzenetére


HSM
félisten

Én pénteken gurultam egy sort. 2 hónap állás után szerencsére pöccre indult, mert többet tuifix nem bírt volna forgatni rajta már az akksi. Így is "rebootolt" a kijelzőm, mikor épp beröffent. :C

(#62247) Xaels válasza V.Stryker (#62244) üzenetére


Xaels
félisten

Én mennék, de tegnap este munkából végzés óta olyan szarul vagyok, hogy alig állok a lábamon. 4órát szenvedtem a végállomáson és éjfélkor jöttem haza motorral, vert a hideg veríték.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#62248) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Na Urak, én már haza is értem: 195 km lett a mai etap. Kicsit cihopata voltam, mert 405 km-re 17,4 litert kellett tankolnom az előbb (az utolsó 80km-t tartalékon jöttem, november végén tankoltam utoljára. (4,3 l/ 100km) Kétszer is láttam a fordulatmérőn a 8500-at 6.-ban, de psszt! Remélem fényképész nem látott. ;]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62249) baboss válasza V.Stryker (#62244) üzenetére


baboss
őstag

Említetted a matricát, :K na én simán elindultam a Budakeszi felhajtón rámentem a pályára, majd bementem az Auchanba vásárolni. Hazafele Az M7-es elágazásnál jutott eszembe, hogy nincs matricám. A Budakeszi kihajtónál visszamentem a Budaörsi Autópálya felügyeletre és vettem 1-et.
Hazafele néztem a kamerákat, és mákom volt azon a szakaszon amin mentem nem volt, meg nyugodtam, hogy nem lesz bünti. Otthon visszanéztem a videókat és kiderült, hogy kedden is voltam bent BP.
Zsámbék Budapest útvonalat oda vissza simán lenyomtam matrica nélkül, mégis csak fog jönni egy csekk. :W

[ Szerkesztve ]

(#62250) V.Stryker válasza Xaels (#62247) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Akkor ez influenza lesz a leírás alapján. Óvatosan a gyerekekkel. :)

SymbianOS: Még egy két hónap és te is jössz. :) Mehetünk a gyakorló útvonalon fel-le. ;]

baboss: Óóóó bameg. Akkor reménykedj, hogy üzemen kívül voltak. :)

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.