Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62851) harcikoca


harcikoca
senior tag

Üdv, tud valaki linkelni egy olasz használtmotoros oldalt? vagy valakinek tipp, hogy husaberg fs650 melyik országban fordul elő gyakrabban?

AMD+Ati powee'R

(#62852) fattyu válasza harcikoca (#62851) üzenetére


fattyu
veterán

biztosan üzemórás supermotot szeretnél? én is néztem én is nagyon gerjedtem rá és annó iszonyuan remegtem de végül gyáva voltam és gixer lett.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#62853) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#62841) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Az elsőből a fehér-feketét likeolom

(#62854) harcikoca válasza fattyu (#62852) üzenetére


harcikoca
senior tag

Megfogott a külseje, és az ereje :) nincs mese, husi kell :D

AMD+Ati powee'R

(#62855) Archer válasza Something_ (#62840) üzenetére


Archer
őstag

GAS amúgy is rohadt drága, 40 ezer egy nadrág és társai (mondjuk nem tudom mire verik magukat, azért nem egy akkora minőség ), ha meg még tesznek rá két matricát 500 Ft-ért, pláne, hogy aranyárú lesz :K

harcikoca: ha erő kell, ajánlom a CR500-at :D

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#62856) harcikoca válasza Archer (#62855) üzenetére


harcikoca
senior tag

Ez igaz, de nem sok cr500at láttam rohangálni rendszámmal :D

AMD+Ati powee'R

(#62857) BoB válasza harcikoca (#62851) üzenetére


BoB
veterán

[link]

[link]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#62858) baboss válasza polimorf (#62849) üzenetére


baboss
őstag

Köszönöm. :R
V.Stryker kolléga szekrénysorát már betegen csináltam meg, amiben sokat segített. :K
Valami vírusos nyavalya, egy teli tank árát vitte el a gyógyszer. :W
Már 2 éve nem voltam beteg, egyúttal említést tettem rá, hogy a bal vállam is fáj már legalább egy hónapja, kiderült, hogy ízületi gyulladás miatt. Kaptam rá bogyót, remélem helyrejön.Mivel már 2 napja az ágyat nyomom és megkívántam egy kis nasit ezért felugrottam motorral a boltba. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#62859) Topiccsendőr válasza Archer (#62855) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

kx 500 is volt.igazabol a 2t era ekkora kobcentivel rendelkezo barmelyik eroforrasa brutalis volt. nem jo, hanem agyatlan.
bar ha (lo)erorol beszelunk, en inkabb a tobbhengeres olaszt hoznam fel, (de csak mert ez erheto el) az rxv-sxv 550 70 lovat tud a cr es kx 65 jevel szemben, de 20 kiloval nehezebb is.
a cr mar youngtimer, alig van belole az europai piacon, 25 eves krosszmotorert nem volna kedvem egy mollio felett fizetni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62860) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

folytatasos teleregeny (leginkabb bohozat) kovetkezo resze, melynek cime, hogyan veszitsunk el ketszazezret egy nap alatt. es nem ruletten.

az elozo reszek tartalmabol:
egy r125 utan Jozsef vett egy r6r-t 1.8 M ért, mert tetszett a formaja. majd miutan hazament vele rajott, hogy megsem tetszik, mert sokkal nehezebb, mint a 125 os negyutemu motor, es nem is ugy viselkedik.
hosunk sorsat figyelemmel kiserhetjuk a mostani reszben.

hideg sor es popcorn erosen ajanlott olvasas kozben!

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62861) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#62860) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Megy még vele 3 kört és lesz az 500 ezer is.....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62862) TBone


TBone
tag

hát ma ez az idő... ez volt az első telem, amit túl kellett élnem motorozás nélkül (tavaly kezdtem), ilyen boldog nem tudom mikor voltam utoljára, mint ma ebben a 18 fokban :DDD bele is tekertem egy 100ast :C

[ Szerkesztve ]

(#62863) Archer válasza Topiccsendőr (#62859) üzenetére


Archer
őstag

500-as CR-t talán 2001-ig gyártották, néha-néha felbukkan egy-egy itthon is de valóban elég kemény áron, elmondások alapján egy értelmetlen motor a 250-hez képest. Mondjuk azok is elég ritkák már.

Ránéztem kíváncsiságból, RXV 450-550-ért is elkérnek 6-7-800e-et használtan, szerintem eléggé rétegtermék (amúgy egy érdekes és újszerű koncepció, váz pl.)

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#62864) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#62860) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Szerencsétlen.. :O Össze vissza töri mire eladja. Az ilyen embert motor/ok közelébe sem engedném.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62865) runner 125 válasza Topiccsendőr (#62860) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jajj pasztmek, erre emlékszem. :D

Óriási, akkor is tudtuk h egy igazi fasz, már ami a hirdetés szövegéből lejött. De erre most az "update" ráerősített.. óriási tirpák.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#62866) -Mosquito- válasza runner 125 (#62865) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Itt a tesója.. :D [link]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62867) runner 125 válasza -Mosquito- (#62866) üzenetére


runner 125
nagyúr

:O

A "fotókat" 100% h vezetékes telefonnal csinálta...

De ha érdekel, elugrok, megnézzem neked? ;]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#62868) -Mosquito- válasza runner 125 (#62867) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Hmmm gondolkodom még egy picit rajta. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62869) #79335424 válasza Archer (#62863) üzenetére


#79335424
törölt tag

Egyszer nyomultam CR250 -nel. Talán 20 perc lehetett. Élveztem, mert brutális volt, de kezem, lábam remegett a fáradtságtól, amikor leszálltam róla. El sem tudom képzelni, hogy milyen lehet egy 500 -assal csapatni.

(#62870) Lomha 8V válasza #79335424 (#62869) üzenetére


Lomha 8V
addikt

2003 környékén mentem egy Maico márkájú terepmotorral. Már akkor kezdett gyanús lenni, mikor ketten kellettek, hogy beindítsák. Valami hatalmas, 2T motor volt benne. Olyan kompressziója volt, hogy ha nem volt nyitva a dekompresszor, akkor 1 méter magasból ráugorva sem mozdult meg a berúgókar, de még nyitva is alig. Egy kört mentem vele aszfalton, maximum 1 km. - t. Emlékeim szerint a halálfélelem határán szálltam le róla. Persze, akkor a 250-es MZ-ről ültem át, szóval ma már talán nem ijesztene így meg, de a gazdája tapasztalt terepmotoros volt és Ő is félt tőle. Nagyon intenzív élmény volt.

(#62871) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Sziasztok!
Karbi tisztítás volna a projekt. Kinek van ebben tapasztalata? Olvasgattam kicsit néhány cikk erejéig, de elég szűkös a tartalom, főleg a profi.
Szóval hétvégére fel kéne készülnöm rá, mit szerezzek be hozzá? Fürdős megoldás lesz szerintem, az tűnik a legkönnyebbnek és csak vegyszer meg vmi edény kell.
Mi legyen a vegyszer?
Csak a karbi házat mossuk, mindent ki kell venni belőle? Az aprólékot mivel tisztítjuk? A tömítés túléli a fürdést a karbi alsó felén? Azt csak akkor vennék (felújító készletben...), ha muszáj. Szárításnak sűrített levegős spray-re gondoltam jobb híján. Egyéb jó ötlet?
Köszönöm!

(#62872) emre válasza Teasüti (#62871) üzenetére


emre
veterán

Ultrahangos mosója nincs valakinek amit tudnál használni?

Szelep és karburátor tisztító spray 400 ml

De szerintem csináltasd meg szakemberrel, mert a művelet legegyszerűbb része, hogy szétszeded és elmosod.
Be fogod tudni rendesen állítani utána, és ránézésre megmondod mit kell benne kicserélni?

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#62873) [lAyCsI] válasza #79335424 (#62836) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

A név stimmel... :P
a 145-ből meg kihasznál vagy 45-öt :))
Én azért ki szoktam néha kormolni... hát lámpától-lámpáig tényleg jó móka,
csak kanyarodni meg megállni ne kelljen vele :D

[ Szerkesztve ]

-= No way back from Here =-

(#62874) kcsa válasza [lAyCsI] (#62873) üzenetére


kcsa
veterán

éés még ismeri is :D

(#62875) Topiccsendőr válasza Teasüti (#62871) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

mar beszeltuk, hogy a karbi tisztitas csak akkor jo, ha sokaig allt a motor, es belekovult a benzin. (esetleg rozsdas tanknal) ekkor valamelyik rendszer nem fog mukodni. alapjarati, esetleg teljesitmenyrendszer. egyertelmu jelei vannak, pl nincs alapjarat, stb. nalad azt is beszeltuk, hogy valszeg a hengered nem megy, mert ossze vissza megy az alapjaratod. (hol bejon az egyik henger, hol nem) mielott barmilyen karbiba belebonyolodnal, merj kompressziot. es illene szelephezagot is nezni.
ha mindezek jok, lehet siman ki van kopva valami. egy tisztitas semmit nem fog ezekkel a jelensegekkel csinalni. a nagygazra fulladas valamilyen tolozarproblemara utal, de lehet hromhengerezes is. az utolso lenne a karbitisztitas, amit csinalnek.
eloszor a problemat kellene megkeresni, nem ossze-vissza csinalni barmit, amihez kedve van az embernek. megvan a menete a hibaszuresnek. tehat eloszor allapitsd meg a hibat, es az okat.

ez igy sztm idopocsekolas.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62876) Topiccsendőr válasza Lomha 8V (#62870) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

2T ben dekompresszor?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62877) Topiccsendőr válasza Archer (#62863) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

retegmotor, mivel versenyenduro, de meg mindig sokkal tobb van belole, mint cr bol :D
es egy ilyen idos cr mar elegge ossze van fosva.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62878) mm89 válasza Topiccsendőr (#62876) üzenetére


mm89
őstag

Mi ebben a furcsa? Babettán is van. Láncfűrészeken is.

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#62879) Lomha 8V válasza Topiccsendőr (#62876) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Bizony. Nem biztos, hogy jól emlékszem, de azt hiszem a szívócső fölött volt a hengeren.

(#62880) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#62876) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

- elkéstem - :(((

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62881) Topiccsendőr válasza mm89 (#62878) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

az, hogy a japan 2T motorok kb 6.5:1 hez kompresszioviszonnyal rendelkeznek. a honda rs 125-250 is nagyon alacsony, viszonyitaskepp egy rotax 2T 12:1 szokott lenni.
milyen japan 2T motorban lattal meg dekompresszort, hogy neked ilyen megszokott?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62882) baboss válasza Topiccsendőr (#62875) üzenetére


baboss
őstag

Nálam is hasonlóak a tünetek, elvittem egy előzetes felmérésre ahol azt mondta Tasi szaki, hogy szelepállítás és karburátor szinkron kell, valamint vezérműlánc csere is valószínűleg.
Teasüti
Javaslom vidd el Tasi kollégához ha megoldható.

[ Szerkesztve ]

(#62883) #79335424 válasza kcsa (#62874) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ismerem, mivel a személye elég régóta kapcsolatba hozható egy motorosklubbal.

(#62884) Topiccsendőr válasza baboss (#62882) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

altalaban ezt a bizonyos csuklast a tolozar membranjanak repedese szokta okozni, ahol falsot sziv a Motor, illetve fojtoszeleptengely az alapjaratingadozast, ahol ugyanugy tobbletlevegot sziv, vagy uszoszint hiba. de nyitott kipufogo is. egy karbiszinkron semmit nem javit a helyzeten, az csak az also 1/4 gazallason csinal barmit is, tehat teljesitmenybe nem szol bele.
szeleptomitetlenseg miatti keverekbaj talan okozhatja, de epp ezert kell kompressziot merni, hogy Eleve ki legyen szurve a nagy hiba.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62885) F1DO válasza baboss (#62882) üzenetére


F1DO
senior tag

Ez a 'Tasi' szerelő egy 'érdekes' ember...

Van olyan SZAKember aki nem igazán osztja egyes nézeteit..

Van valós tapasztalat az illetővel?

(#62886) baboss válasza Topiccsendőr (#62884) üzenetére


baboss
őstag

Tünetek.
1 Szívatón nem tartja a fordulatot
2 Egyenetlen alapjárat
3 Egy henger nem megy csak egy bizonyos fordulatszám felett
4 Egy bizonyos sebességnél megtorpan ha még gázt adok.
5 Ha üresben hirtelen gázt adok 7-8 ezernél megáll és nem megy feljebb a fordulat, viszont ha lassan húzom akkor kipörög 12 ezerig.
Ezekre mondta a kolléga,az említett javításokat, amiket csak fülre és szemre állapított meg.

(#62887) baboss válasza F1DO (#62885) üzenetére


baboss
őstag

Kérdezd V.Stryker kollégát, ő már volt nála.

(#62888) V.Stryker válasza F1DO (#62885) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

A facebookon nézd meg a videóit és el tudod dönteni, hogy milyen. :)

Nekem jó áron, jól megcsinálta az biztos és habár van egy stílusa, de korrekt, normális ürge. Igazából még nem is hallottam rá senkitől panaszt.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#62889) -Mosquito- válasza F1DO (#62885) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Van olyan SZAKember aki nem igazán osztja egyes nézeteit..

Pl, ki?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62890) F1DO válasza -Mosquito- (#62889) üzenetére


F1DO
senior tag

PL Frecska.
Pl mikor az egyik videojában visszaszilózza a hengerfejtömítést - előtte meg egy másik vidójában szapul egy embert aki ugyanezt csinálta - ésTasi-hoz került az általa szerelt motor..

Én nem ismerem, nálam biztos jobban ért a szakmához de hogy érdekes annyi szent...

(#62891) V.Stryker válasza F1DO (#62890) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Láttam azt a videót.... kicsit másról van szó benne. :) Azt hiszem a sportmotor fórumán rúgták össze a port.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#62892) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#62889) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hat en is furan nezek amikor egy kezzel hajtott dugattyuval szemlelteti, h miert tesz rosszat az alacsony fordulat egy motornak. Azert az felelmetes, amikor erre alapoz valaki egy elmeletet. Illetve akkor mar arra is kivancsi lennek, h a dugattyu also es felso holtponton a leglassabb, es a loketkozepen a leggyorsabb. Ha atultetjuk az o elmeletet a valosagba, a hengerkopas a ket holtponton kovetkezne be. (bar mertem mar olyat is) ehelyett a hordos kopassal most mit kezdjunk? Mert az egy letezo dolog. Amugy nem ismerem, de alap, h nem sztereotipizalunk semmit ebben a szakmaban, mert ahany konstrukcio, annyi fele valosag.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62893) #79335424 válasza Topiccsendőr (#62892) üzenetére


#79335424
törölt tag

Anno, a suliban az a mondás járta, hogy:
Aki tudja, az csinálja.
Aki nem tudja csinálni, az tanítja.
Aki tanítani sem tud, na, abból lesz a műhelytanár.

(#62894) Topiccsendőr válasza #79335424 (#62893) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez alapjan frecska eleg rossz poziciobol indul, ugyanis o muhelytanar is :D
De aktivan szerel motort is. Bar engem nem tanitott, csak helyettesitette aszalost, de ra semmikepp nem mondanam, h nem ert hozza, es nagyon szimpatikus szamomra a hozzaallasa a szereleshez.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62895) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#62892) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Neked hiszek. Hm, ebben az országban van egyáltalán jó szerelő?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62896) kcsa válasza -Mosquito- (#62895) üzenetére


kcsa
veterán

Ha elvégzed a mamit, magaddal elégedett leszel. De ha még az sem... :D

(#62897) -Mosquito- válasza kcsa (#62896) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Akkor jó páran hiányozhattak a mamis suliból.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62898) Teasüti válasza Topiccsendőr (#62875) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Kompresszió 7.2-7-6-8 bar. Úgy emlékszem a problémaforrások 90%-a karbi ilyen olyan részeire vezethető vissza. Ha nem így van, akkor nem értettem a korábbi válaszod sem.
Milyen tolózárról van szó többek között?

(#62899) Teasüti válasza emre (#62872) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ultrahangos nincs a városban, amúgy szerviz 46£+adó órabérrel dolgozik, ennyiből meg megveszek mindent ami kell hozzá.

A beállítás menni fog szerviz könyvből, megvan hozzá mindenem elvileg. A cserélendő alkatrészeket is talán kiszűröm technológusként.
Ami gondot okoz, hogy nincs tapasztalatom ebben.

(#62900) Teasüti válasza Topiccsendőr (#62884) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Őőő izé. Nyitott kipufogóm van. Viszont a jelenség új. A shorty kipuf már hónapok óta üzemelt a hiba előtt is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.