Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Grillo
senior tag
Amit HGábor is írt, SOS, utána meg a tréning. Én b125 után csináltam meg a tréninget, és nagy A-ra menve sokkal könnyebben tudtam kezelni a 600-asokat, pedig életemben nem ültem előtte ekkora vason, a tréninget is saját robogóval csináltam meg. De az elmélet, meg az otthon folytatott gyakorlás miatt nagy előnyt jelentett, főleg a lassú haladásnál, rutin pályán a kanyarokban, nyolcasozva.
HSM
félisten
Nem akarok beleugatni, de szerintem a gs500 nem vezetehető A2-vel. Az A2 max 48 lóerőre megy, a gs500 pedig 50 valamennyi, ha emlékeim nem csalnak.
Bogyó bá'
nagyúr
A GS500 35kW-os (48LE) fojtatlan állapotában. Nálunk is az az A2 tanulómotor.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Khaosz55
addikt
okés,
feltétlen írd meg itt vagy privátba, hogy milyen. Azt hittem a keret azért kell, hogy nehogy lehagyd. A giviben egy ilyen azért lényegesen drágább. 30 a keret + 20-30 a oldaltáska.
Fóliából meg szerintem ilyen antisztatikus víztiszta kell. Azt nem kell ragasztani és könnyen is lejön.
Topiccsendőr
addikt
mire kell a viztiszta folia?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
AndrewTdi
addikt
Gondolom azért, hogy még véletlenül se sérüljön a fényezés. 8tervezek ilyet én is oda, ahol a combon és térdem éri a tankot)
Polemius
aktív tag
Ha már fólia, hasonló kérdés:
Honnan érdemes a tank oldalára bütykös/bordázott pad-et venni (fekete v. átlátszót)? (+ normál tankpadet)
Jó lenne, ha mosás/vaxolás után az első fékezéskor nem csúsznék fel a tankra.
Na meg ha külön térdvédőt veszek, ne sérüljön a fényezés.
[ Szerkesztve ]
Something_
őstag
AndrewTdi
addikt
nem lett sok a nulla?
(#62960) Horvi: keress rá inkább úgy, hogy tank pad knee protector. így elfogadhatóbb árak vannak. bár minél többet nézegetem, annál kevésbé tetszik ez a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Horvi
őstag
Talán egy kicsit Most kerestem rá és ebayen a Stompgrip 14-16k körül fut.
Viszont Z750-re még nem találtam
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
HSM
félisten
Hát az érdekes... Wikipedia is 38kw-nak mondja (~52LE) [link], én is úgy emlékeztem...
Mindenesetre jobb ezzel óvatosnak lenni, nehogy rossz meglepi legyen belőle...
Horvi
őstag
Köszi igen így kicsit több a találat. Bár most itt is találtam igaz kicsit drágább de nem kell rá várni 2 hetet
Mondjuk valóban nem a legszebb megoldás de ezzel tuti nem csúszol előre
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
Something_
őstag
Deee, 3.000-4.000 Ft a sima kínai, a stomgrip pedig 16.000-20.000 Ft.
mindkilla
tag
Ezzel a veztech tréninggel én is szemeztem, szóval ha akad valami discount akkor velem is kalkulálhattok.
48 le, és sok iskola oktatomotorja,valamint ideális kezdőmotornak. Szerintem sos-be megyek tanulni mert van gyorsitott oktatás,és hétköznap késő du. Tudnék menni a Blahára,suli után. Pont ideális.
Something_
őstag
Egy embernek tudok elméletileg kedvezményt, aki akkor megy, amikor én.
Szezon közben úgy fullon vannak, hogy jó előre be kell jelentkezni.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Iratkozz be most, hogy mire március közepén (időjárásfüggő) elkezdik a rutin oktatást, addigra meg legyen a KRESZ-vizsgád! Ezzel tudsz legtöbbet gyorsítani a dolgon szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Something_
őstag
Én már március 1től aktiválni akartam magamat melóba járáshoz, ami annyit jelent, hogy kb 8 és este 8 között lennék motoron fél órát, de jelenleg olyan hidegnek érzem az időjárást, ahogy sétálok a fizetett parkolótól a munkahelyre (kb 8 perc séta), hogy a hátam közepére nem kívánom még ezt az időt motoron
Az autó hőmérője kiírja, hogy 7-9 fok van kint, de érzetre baszom hidegnek hat.
Nem voltam papírkutya, én mindent szezont ha esik, ha fúj motoron töltöttem míg beértem a melóhelyre, tavaly is március elején kezdtem és november utolsó napjaiban raktam le, de akkor sem azért, mert fáztam volna, hanem mert szerintem nem tapadt már számomra megfelelően.
Most mi van velem? Öregszem? Nem emlékszem véletlenül, hogy novemberbe milyen időjárás volt? Szerintem akkor sem volt 10 foknál melegebb.
Horvi
őstag
Azért novemberben ettől sokkal jobb idő volt. Azért emlékszem mert november közepén vittem haza lábon a gépet. Sőt utána még párszor el tudtam menni pár karikára mert jó idő volt.
Hello darkness, my old friend...
pityaa23
senior tag
öregebb vagy mint yoda.
(#62971) dellfanboy válasza Something_ (#62968) üzenetére
dellfanboy
senior tag
sztem tokre mas az amikor melegbol lesz hideg pl nyarbol osz es hidegbol meleg telbol tavasz, lehet a szervezeted is maskepp erzekelheti az effele valtozast, vagy csak siman oregszel vagy a kezdeti lelkesedes miatt dacoltal az idojarassal
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Ferdzsoo
addikt
Szvsz. 11-12 fok alatt még rövidtávon is hideg van motoron...
32 felett meg hosszútávon is meleg van.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
dellfanboy
senior tag
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
(#62974) Something_ válasza dellfanboy (#62973) üzenetére
Something_
őstag
Megtelt az 500 feletti kategória, csak várólista van. 20 fő volt a max.
baboss
őstag
A logikát nem értem, de nem baj. Felkeresel egy kereskedőt és felteszel neki 2 egyszerű kérdést a motorról. Mailben, mivel egy sokadik lehetőség csak, meg 200+ km-es a téma. Első körben 3 napra rá válaszol, nem köszön, lekezelő, a többit személyesen ha akarok valamit. Hát barátom, én ugyan nem utazok 200+km-t, hogy válaszolj. Néha milyen kicsiken múlnak dolgok.
Mintha titok lenne róla az info mailban, talán nyoma marad vagy mi? Meg kérdezem, hogy meg van e még. Mintha nekem tudnom kéne, hogy ha náluk fent vagy egy motor akkor az meg is van. Hát hány van amit már régen eladtak és fent maradt? A logikát nem vágom, nem vonzza, elüldözi a leendő vevőt. Igazából, hogy nem köszönt már kiesett.
Topiccsendőr
addikt
Nagyszeru. Irogatsz a forumra, de hogy minek, nah, azt a logikat en nem ertem.
Tobbszor megosztottad az ilyen jellegu tapasztalataidat, amire ugy tudok reagalni, h sajat magaddal baszol ki. Egyszer az a bajod, h nyajasak, egyszer az, h nem koszon. En teged a forum megnyilvanulasaid alapjan a nem vasarlo kategoriaba sorolnalak ugyancsak. Es eniselkuldenelek a pcsaba, h ne rabold az idomet.
Mindig a hiszti. Mar tanacskent megjegyeztem, h ne azt nezd, h mennyi oehet valakinek a haszna, ne azt nezd, h milyen arca van, vagy hogy eppen milyen hangosan kohog, vagy a kezet a szaja ele rakja-e, meg leeszi-e a teritot, es balkezben hasznalja-e a villat.
Neked az a lenyeges, h milyen a motor ar ertek aranya, es hol helyezkedik el a piacon.
Te nem ezeket vizsgalod, csak puffogsz mint egy nyugdijas, es gyujto hangulatu hsz eket gyartasz, h segitsunk haragudni. De minek? Minek? Haragudni egyedul is tudsz. Mast se tudsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Újabban te vagy itt a bölcs igazmondó úgy látom. Mert így van valahol.
Csak rosszabb lettem amúgy minden téren. A két véglet között kellene velem bánni, mint az aki elvitte a GS-t. Bár olyantól tudnék motort venni, mármint ahogy a fazon lezavarta a dolgot.
Ennek is meg van az előnye ám, végül talán marad 1. Nem kell sokat gondolkozni rajta.
Nem nem küldenél el, mert a végletekig normális lennék veled, ahogy szoktam mindenkivel élőben. Az meg h mit gondolok mind1!
[ Szerkesztve ]
Lomha 8V
addikt
Én is 48 lovat tudok.
Grillo
senior tag
Nem mintha bejutnék, de mi van, ha nagy A-m van, de 125ös robogót tudok csak magamnak biztosítani?
Bár most nézem, a 125-500 kategóriában még sok hely van. Be is jelentkezem áprilisra.
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Bérelj egyet. Robogóval nem látom értelmét teljesítni egy ilyen okítást. Sem tömegben, sem motorkezelésben nem jelent akadályt egy kis robogó olyan embernek, aki tud kerékpározni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Grillo
senior tag
Ez a kis robogó 158 kg. A korábbi tréninget is ezzel csináltam.
Trub
tag
Sziasztok!
Lecseréltem az MZ-met egy 1994-es Honda CB400 SF-re. Az első kérdésen akadtam fel. Milyen olajat töltsek bele?
Egy 22 éves motorba mehet a szintetikus vagy inkább ásványi? A könyve csak annyit ír, hogy 10W40.
Bogyó bá'
nagyúr
Tegyél rész-szintetikusat.
Vicc nélkül: pl. MOL Dynamic Moto Street 10W-40.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
V.Stryker
nagyúr
Hogy a nyeregtáska ne csesztesse az ülés alatti idom fényezését.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
ath
senior tag
Eleg optimista vagy atkepzesre kell mennem, hogy A2-rol A legyen, ez 3 ora elmelet es 120 km. Feb 8-an voltam a 3 ora kreszen, le is adtam a jelentkezest rogton utana a legkozelebbi barmelyik idonpontra. Marc 18(!)-ra kaptam..
baboss
őstag
Regisztráltam.125-500 cm3
A jogsim A korlátlan, még 1985-ben szereztem, akkor még nem voltak különböző kategóriák.
2016. március 30. (szerda)(Hungaroring)
Majd még szereznem kell egy gerinc protektort, mert az nekem nincs.
[ Szerkesztve ]
-Mosquito-
őstag
runner 125
nagyúr
Ez világos, de váltós gépet szeretnél, nem?
Robogóval csak egyensúly kell, gáz meg fék (kb. mind1 h épp bal vagy jobb..), míg motornál ilyen szűk kanyaroknál baromi sokat kell játszani a kuplunggal, hátsófékkel.. magyarán minden végtagodat össze kell hangolni a motorral.. Emellett pl. egy alacsony, csutkakormányos motorral még komolyabb koncentráció kell ilyen fordulókhoz...
Ezért írtam h nem látom értelmét robogóval végigtolni, mert váltós vassal teljesen más.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Khaosz55
addikt
Szerintetek nyáron a nagy melegben jó ötlet protektoringet használni a városi közlekedésre ? A motoros kabátban megsülök bármilyen jól szellőzik is. Arra gondoltam, hogy a protektor isng jól szellőzik és védelem is van rajta. Persze csak a városban tolnám vele.
Grillo
senior tag
Igen, abban igazad van, hogy váltóssal lenne az igazi, de mivel a közeljövőben biztosan nem fogok tudni váltani nagyobbra/másikra, így nekem most az is előny, hogy a meglévőn gyakorlom be azokat a dolgokat, ami segít a napi túlélésben.
De egyértelmű, ha veszek valaha váltós motort, akkor ezeket a tréningeket érdemes lesz újrajárni, már csak a hátsófék miatt is (és akkor nem beszéltünk a testtartás, kuplung/váltó, súly, magasság és egyebekről).
Ha már ingyen van, meg közel is, mindenképp előny, ha elmegyek.
(#62992) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#62988) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
az olcsot nem ajanlom, mert annyira nem is olcso, mert az a/5 os meret kerul annyiba, mint mas majd egy negyzetmetere, illetve benne van a pakliban, hogy belteri hasznalatra van, es a ragasztoja Sem birja sokaig. uv megeszi. mindenkepp jarmudekoraciohoz hasznalt foliakat keressetek, oracal, avery.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#62993) Topiccsendőr válasza runner 125 (#62989) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
hat ott csak az elindulasnal kell kuplung, onnantol kezdve ugyanaz, mint robogonal, gazzal egyutt nyomod a hatso feket. nem jatszol a kuplunggal. nem mindegy robogonal Sem, melyiket huzod. teljesen mas geometriaja lesz egy elsofeknel, mint hatsonal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
ath
senior tag
egy 2007-es gsf-650-be milyen olajat lenne jó tenni? full synt? technosynt?
(#62995) runner 125 válasza Topiccsendőr (#62993) üzenetére
runner 125
nagyúr
Hogy? Csináltam ilyen tecnikai pályákat persu robogóval és a VFR-rel is tavaly. Egy 80-120kg-s robogóval akármit mondasz, sokkal könnyebb. Máshogy ülsz rajta, magasabb a kormánya, kisebb a kereke, kisebb a tenhelytávolsága, fordulékonyabb, könnyebben egyesnúlyozható, nem kell csúsztatni kuplungot, stb.
A VFR pl. alig fordul, mondhatni semmit. Nem egyszer borultam majdnem fel vele a kijelölt pályákon. Ahogy a linkelt fotón is látszik, derékból én is igyekeztem letolni ilyen szűk fordulóknál, noh ebben a helyzetben kitekert kormánynál ha a kuplunggal nem jól adagolsz és befullad, pillanatok alatt átbillen a holtponton. Ember legyena talpán aki ebben a pozícióban hirtelen letalppal és megfog 270kg-t teletankolva.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#62996) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#62992) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Az van nekem is a tank oldalán. Még a havertól kutyiztam x métert,minden évben cserélem. Idén valami jobbat veszek/teszek fel.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#62997) runner 125 válasza -Mosquito- (#62996) üzenetére
runner 125
nagyúr
Szereztem áttetsző 3M fóliát még tavaly én is, már a formát is kivágtam, csak ilyen hidegeben nem akartam szarakodnia garázsban, viszont a hétvégén lehet felrakom. Majd csinálok képet h mennyire sikerül légmentesen felkasírozni.
Amúgy a lábtartónál lévő határolókra még tavaly raktam fel. Baromi jól teszik a dolgukat. Nem koptatom meg és nem is látszik h van mindkettőn, még kinagyítva sem: 01, 02
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#62998) Topiccsendőr válasza runner 125 (#62995) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Persze, konyebb, nem is arra reagaltam, hanem a kuplungra, meg a fekre.
Neked olyan lassan kellett menni, hogy majdnem lefulladt a vfr, es bele kellett nyulni a kuplungba?
Azt tanitjak, h gaz+hatsofekkel ledontod, es fek felengedessel felegyenesited.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ferdzsoo
addikt
Motoros ing nagyon jó kényelmes és szellőző viselet nyáron. Ahol a protektorok vannak benne ott viszonylag védene is, ha eleséskor nem csúszkálna el az összes protektor. A probléma kb az ha esel akkor a dokik a kis müanyag beleolvadt darabkákat fogják kiszedegetni a bőrödből csipesszel. Ezt többen is mondták nekem belegondolva teljesen igazuk van.
Én 2 szezont hordtam nyáron protektoringet majd a fentiak miatt eladtam és bőrre váltottam.
Sokkal melegebb kevésbé kényelmes, de ez minden körülmények között maximális védelmet nyújt.
A balesetek 90% városban történik így ez pont nemigen szempont hol hordod.
Döntsd el mi a fontos, a kényelem és a komfort vagy a védelem.
Ez most nem rosszmájúan írom komolyan így gondolom. Többen döntenek a komfort mellett és meg tudom őket érteni. Viszont ha esetlegesen történik valami akkor el kell fogadni a következményeit.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
StoneBridge
senior tag
Vasárnap egész jó idő lesz az előrejelzések szerint. Terveim szerint felrázom téli álmából a gépet.
Ki-merre megy, ha jó idő lesz?
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok