Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vlevi
nagyúr
"Gyanítom, hogy nem indult volna be."
Beindul az 10V feszültségen is, ha az öndító egyet tud fordítani a főtengelyen, és van benzin meg szikra, akkor már röfög is. Tudom, tapasztaltam már ilyet
Horvi
őstag
Szerintem persuader kolléga elkúrás alatt arra gondolt ha pl fordítva kötöm rá az aksira a kábeleket akkor nem indul be
Hello darkness, my old friend...
Még az is számít milyen sorrendben veszed le és rakod vissza a sarukat. Eddig minden motor leírásában összefutottam vele.
Az akku témához.
. Disconnect the ground wire
(–) first and then the positive (+). When completed with the
service, first connect the positive (+) wire to the positive (+)
terminal of the battery then the negative (–) wire to the negative
terminal.
Sőt egyes típusoknál leírják, mennyit eszik a motor akkor ha épp nincs beindítva és egy 100-as akku ami X hőfokon van mennyi állás után merül le. bogyonak mondom a GS 10mA-t eszik ha áll.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Egy injektoros 10 V nyugalmifesszel biztos nem fog elindulni. Egy karbist talan betolsz meg ennyivel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Horvi
őstag
Igen-igen ezt az infót megtaláltam a service manualban. Ez alapján jártam el amúgy.
Hello darkness, my old friend...
Topiccsendőr
addikt
De ha forditva veszed le, akkor sem semmisul meg a vilagegyetem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
És tudod a miértjét? Mármint az önindítóban lesz a gond vagy alapból az elektromos rendszer lesz halott?
Felmerült bennem, hogy a karbisat betolod ha úgy van hátha beindul, de az injectorosokat nem szsbad. Ha az nem indul akkor annyi jöhet a tréler?
A GS-nél mindig tartottam tőle, hogy megáll és egy vagyon lesz hazavinni, de végül nem állt meg.
Horvi
őstag
Nha igen nem hiszem, hogy elporladok a motorral együtt
Hello darkness, my old friend...
asvald
senior tag
Az lemaradt , hogy az egyik kontraanya nem volt az egyik szívón lehúzva ,és ez miatt mászhatott el(mi nem nyúltunk hozzá csak rámértünk ,és akkor jó volt a hézag
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
Topiccsendőr
addikt
Es egy lelazult anya vajon meghuzodik, es a szelephimba vegen a csavar is meghuzodik , ha laza, es kitamasztja a szelepet, vagy inkabb lazulni fog, hatalmas szelephezagot okozva? Szerintem az utobbi
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Mizsala
csendes tag
A miértje nagyon egyszerű: a "mai motorok" negatív testelésűek, azaz a vázszerekzeted egyenlő a negatív pontjával az akksinak. Azért a negítvat kell először leszedni, hogy ha a szerszámmal hozzáérsz bármi fémhez, akkor ne csinálj rövidzárlatot. Miután a negatív kábel lekerült az akksiról, és elkezded a pozitívat leszedni, ha hozzá is érsz valamihez, nem fog földhöz vágni
Innentől kezdve ez a "negatívat először leszedni" általános elmélet meg is dőlt, hiszen léteznek pozitív testelésű gépek is.
Szóval csak igen nagy százalékban érvényes ez a mendemonda, de nem 100%-ban
(természetsen semmi nem történik ha fordítva szeded le, amíg Te nem csinálsz bajt)
NEm erre voltam kíváncsi, miért nem indul be, de köszi!
[ Szerkesztve ]
pityaa23
senior tag
Szerintetek cseréljem a dot szám alapján 2010-es gyártású, de még jó mintázatú első gumimat? Mennyi ideig használhatóak ezek? Pénz megvan rá.
Mizsala
csendes tag
ööö, azt hiszem még vagy 5 hozzászólással korábbra néztem vissza hogy mire válaszoltál, bocs
De mindegy is, hátha van valakinek hasznos infó benne, és így könnyebben megjegyezhető, hogy mikor melyik sarut kell először lekötni.
FIREBLADE78
addikt
Pályára és közútra milyen gumit vegyek? Vmi kombinált kellene.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Topiccsendőr
addikt
Mert az injektorosnak van egy benzinpumpaja, ami 3 bar nyomast okoz a befecsrendszerben, ami arammal megy.
Itt nem az oninditoval lesz baj, hanem ha lemegy a fedelzeti fesz egy bizonyos szint ala, semmi nem fog mukodni. Karbisnal meg nem ennyire bonyolult.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Sztem ez a téma már a sima user kategórián túli téma. Valaki ki sem veszi a motorból az akkut.
persuader! Én 2-ről tudtam, de oké. Akkor azt hallom amikor elfordítom a kulcsot, létrehozza a nyomást?Ez a tankban foglal helyet jól tudom? igen ott, meg van.
[ Szerkesztve ]
dellfanboy
senior tag
tapad? hol/hogy volt tarolva? tudsz vele biztonsagosan menni? 1 szezont kibirmeg? palyacsucsot akarsz donteni a ringen? vagy turazol a szep magyar utakon?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
pityaa23
senior tag
Nem tudom a múltját, tavaly vettem a motort. Az előző gazdája nem sokat hajtotta, az azelőtti tehette rá. Semmi bajom nem volt vele, motort dönteni csak óvatosan merek, kezdő vagyok, pályacsúcs nem téma, túrázgatok.
Horvi
őstag
Nekem valahonnan az az infó rémlik, hogy 4-5 év. De majd a hozzáértőbbek kijavítanak ha nem így van.
Hello darkness, my old friend...
Én biztos nem bántanám ha a minta jó és nem olyan kemény mint a kő. Azért azt lehet tudni ha megnézed, de biztosan nem tudja azt amit 6 éve. Nem fiatal.
Kolléga évek óta őriz egy garnitúra gumát mert annyira keveset megy, hogy a régi sem kopott le, én mondtam neki el fog öregedni.
vlevi
nagyúr
Igazad van, túloztam, nem métem meg a feszültséget, de szerencsétlen indítómotor alig bírt egyet fordítani a főtengelyen
Lehet, a fesz megvolt, de áramerősség már sehol.
Nálam ráadásul tetézi a dolgot a duplalámpa, ami folyamatosan világít, csak indítózás idejére veszi lejjebb a világítást.
kcsa
veterán
Gondolom ott se veszi lejjebb a világítást, csak bezuhan a feszültség
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek az elmúlt pár nap történetét bukósisak vásárlásával kapcsolatban.
Hosszas gondolkodás után 2 bukó mellett tettem le a voksom. Egy HJC SY-MAX III és egy NOLAN N104 Evo, bár ez utóbbi kicsit borsosabb árban van, de végül utánanéztem, hogy kintről ebayről (angol eladótól, szóval semmilyen más költségvonzat nem lenne) 75K-ból meglenne postával együtt. Így vettem a fáradtságot és elmentem az Euromotorba felpróbálni, hogy mégis mennyire kényelmes és melyik méret kellhet. Felpróbáltam az L-est (mivel az előző Airoh bukóm is L-es volt), és kényelmes volt, bár ahogy oldalra ráztam a fejem, kicsit külön életet élt a sisak. Így kíváncsiság miatt felpróbáltam a M-es méretet. Annak ellenére, hogy passzentosabb a fejemen, semmivel sem kényelmetlenebb, nem is mondanám, hogy szorított, és nem is mozgott külön a fejemtől. Így maradt az M-es méret. Közben azért még megkérdeztem mennyi is most náluk. Aszonták most tudnak adni 20% kedvezményt, mivel kifutó modellek, mert felváltja az Absolute sorozat. tehát olyan 95 körül tudtam volna elhozni. El is gondolkodtam picit, hogy mégsem 115, de nem is 75, viszont az a huszas talán megérheti az 5 év garit (bár visszajelzések alapján a pinlockon kívül még senki nem cserélt semmit ilyen sisakokban, arra pedig nem is érvényes a gari).
Szóval hazamentem, zsörtölődtem rajta 1-2 napot, aztán meggyőztem magam, hogy mégis jobb az az 5 év gari. Mire elhatároztam magam, kiderült, hogy elfogyott a méret azokból a színekből, amik mennek a mocihoz és amik tetszenének is mellé.
Hazamentem, mondom akkor marad az ebay. Közben megérkezett Murphy. nyilván ott is elfogyott azokból a típusokból az M-es méret. Csak a 110K-s árakból volt, annyit viszont nem szántam rá.
Addig addig kerestem, míg végül találtam egy angol oldalt, ahol volt még nekik 2 db M-es 78ért (postával együtt. meg is rendeltem és örültem is. De másnap este jött a mail, hogy elnézést kérnek és habár a rendszer azt mutatta, hogy van 2 db, de egyet sem találtak. Sőt, semmilyen fehér alapon fekete mintás N104 evojuk nincs már M-es méretben.
Néhány email váltás utána végül írtam nekik egy csöpögősen szomorú és kedvvesztett e-mailt, majd apoén kedvéért felvetettem, hogyha esetleg lenne az Absolute szériából már nekik, abboól nem tudnának e adni egy kitvételes árengedményt (20-25%) ha már szívok ezzel a vásárlással és- valljuk be- ők hibáztak.
Aztán kis idő mulva jött a mail, hogy rendben. +26 fontért odaadják az Absolute szériából bármelyik színből az M-es méretet. Így lett, hogy 216 fontért lesz egy új Nolan N104 Absolute bukesz.
A garanciát pedig adott esetben megoldják (a kipostázás és visszapostázás árát állják). Igaz, időigényesebb, bár úgy tudom, hogy ha ide viszem az eurotmotorhoz a náuk vásáolt Nolan bukót gariba, akkor ők is kiküldik.
Így most örülök.
asvald
senior tag
Nem tudom mi volt az oka ,de nem is lényeg már !Be lett állítva ,és minden jó
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
FIREBLADE78
addikt
Mi a neve az angol oldalnak?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
AndrewTdi
addikt
FIREBLADE78
addikt
Szarért hugyért van minden. Zsír
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
FIREBLADE78
addikt
Szállítás mennyi? Nem írja. Előre kell fizetni kártyával?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
AndrewTdi
addikt
Igen. Vagy paypal.
Asszem 140 font fölött ingyenes a szállítás az euba. Az alatt nem tudom.
canniball
nagyúr
Na tessék, most derül ki hogy mégiscsak M-es fejed van?! Ha előbb rájössz felajánlhattam volna egy próbát...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
AndrewTdi
addikt
Nolanék szerint M-es. Airohék szerint L-es.
canniball
nagyúr
Airoh még nem volt a fejemen, Nolanből, Cabergből és HJC-ből egyaránt M a jó.
Mikorra várható, hogy megjön?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
pityaa23
senior tag
Megnéztem még egyszer az első gumim, biztosan cserés. A hátsóval összehasonlítva sokkal keményebb az anyaga, nem tapad úgy a kezem rajta, illetve simogattam és érezhető, hogy kockás kicsit. Pilot road 2 volt rajta, tehetem a pilot road 4-et ugye? (túrázgatás a cél)
Horvi
őstag
Simán rámehet a 4 is vagy a 3 (kicsit olcsóbb). Érdemes lehet teszteket nézni róla bár a végén úgy is te fogod eldönteni/érezni, hogy tetszett-e az adott abroncs.
Hello darkness, my old friend...
Azt olvastam a 4-es kimagaslóan sok Km-t elmegy. Mondjuk egy 70-80 lovas gép esetén valakinek 20.000km-t is.
pityaa23
senior tag
Na oks, akkor 4-es lesz ebből. Hátsó az Pilot Road 3, Abban lehet kb 8-10000, de én nem látok rajta semmi komoly kopást, ezt a szezont még biztosan kibírja.
-Mosquito-
őstag
Már ~570ekm van benne. Lecserélte egy új AT-re amibe tervek szerint idén 50ekm-t fog belecsavarni.
Pitya23:
PR3-at vegyél az már bizonyított. Míg a PR4-et 11ekm után kukáztam!
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Bogyó bá'
nagyúr
Nem semmi lehet a figura, ha így tud vigyázni a gépére ilyen brutális futásteljesítmény mellett is. Gyanítom hogy nem csak a motor, hanem a motoros érdeme is.
Degec ON: azért kíváncsi leszek, hogy a beszámított motorját mennyi km-rel teszi majd ki a kereskedő!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Topiccsendőr
addikt
Evi otvenezernel kb mindegy milyen motorral teszed meg, hideginditas szinte nulla, ha meg gyokkettovel mesz, ezt barmi kibirja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Horvi
őstag
Valakinek van tapasztalata a Michelin Pilot Power 2CT abronccsal? Ha igen tudna mondani róla pár szót? Köszi!
Hello darkness, my old friend...
FIREBLADE78
addikt
Ez a shark ledes bukó jó féle? Tesztet nem találtam róla magyarul.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Xaels
félisten
Skwal-t szeretnék már egy ideje, de drága ahhoz képest, hogy csak termoplasztik...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
FIREBLADE78
addikt
Ez az. Ezen az angol oldalon kb 60k. Annyit megérhet vagy nem?
Ja nem, 70k az vagy több. Annyit nem.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#62496) Something_ válasza FIREBLADE78 (#62493) üzenetére
Something_
őstag
Jó kis ledes, neked jó lenne, ha sötétben elesel a töltésben, akkor nem megy át a fejeden egy krosszos.
Xaels
félisten
Fel kell próbálni. Nekem a Sharkok bejönnek kényelemre, a gyárilag adott pinlock is nagyon jó. A Skwal egyébként kellemes összhatású sisak csak a led fény nem éri meg számomra a felárát.
A másik sisak amivel jóideje szemezek meg nálunk nem kapható és 300GBP
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
AndrewTdi
addikt
Elvileg jövőhéten. febr. 16-20 ig.
(#62499) FIREBLADE78 válasza Something_ (#62496) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Hahha. Nem járok töltésre. Össze keversz a haveroddal
A pofára esés vasúti úton volt,mert nem akartam,hogy a sünök elkapjanak jogsi nélkül és eltiltsanak plusz bírság. Így megérte a kisebb fekálás. Jogsi meg ezer éve megvan
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok