Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62451) vlevi válasza Horvi (#62450) üzenetére


vlevi
nagyúr

"Gyanítom, hogy nem indult volna be."
Beindul az 10V feszültségen is, ha az öndító egyet tud fordítani a főtengelyen, és van benzin meg szikra, akkor már röfög is. Tudom, tapasztaltam már ilyet :)

(#62452) Horvi válasza vlevi (#62451) üzenetére


Horvi
őstag

Szerintem persuader kolléga elkúrás alatt arra gondolt ha pl fordítva kötöm rá az aksira a kábeleket akkor nem indul be :DD

Hello darkness, my old friend...

(#62453) Kolondrum válasza Horvi (#62452) üzenetére


Kolondrum
félisten

Még az is számít milyen sorrendben veszed le és rakod vissza a sarukat. Eddig minden motor leírásában összefutottam vele.
Az akku témához. ;)

. Disconnect the ground wire
(–) first
and then the positive (+). When completed with the
service, first connect the positive (+)
wire to the positive (+)
terminal of the battery then the negative (–) wire to the negative
terminal.

Sőt egyes típusoknál leírják, mennyit eszik a motor akkor ha épp nincs beindítva és egy 100-as akku ami X hőfokon van mennyi állás után merül le. bogyonak mondom a GS 10mA-t eszik ha áll.

[ Szerkesztve ]

(#62454) Topiccsendőr válasza vlevi (#62451) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Egy injektoros 10 V nyugalmifesszel biztos nem fog elindulni. Egy karbist talan betolsz meg ennyivel.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62455) Horvi válasza Kolondrum (#62453) üzenetére


Horvi
őstag

Igen-igen ezt az infót megtaláltam a service manualban. Ez alapján jártam el amúgy.

Hello darkness, my old friend...

(#62456) Topiccsendőr válasza Horvi (#62455) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

De ha forditva veszed le, akkor sem semmisul meg a vilagegyetem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62457) Kolondrum válasza Topiccsendőr (#62454) üzenetére


Kolondrum
félisten

És tudod a miértjét? Mármint az önindítóban lesz a gond vagy alapból az elektromos rendszer lesz halott?
Felmerült bennem, hogy a karbisat betolod ha úgy van hátha beindul, de az injectorosokat nem szsbad. Ha az nem indul akkor annyi jöhet a tréler?
A GS-nél mindig tartottam tőle, hogy megáll és egy vagyon lesz hazavinni, de végül nem állt meg.

(#62458) Horvi válasza Topiccsendőr (#62456) üzenetére


Horvi
őstag

Nha igen nem hiszem, hogy elporladok a motorral együtt :DD

Hello darkness, my old friend...

(#62459) asvald válasza Topiccsendőr (#62441) üzenetére


asvald
senior tag

Az lemaradt , hogy az egyik kontraanya nem volt az egyik szívón lehúzva ,és ez miatt mászhatott el(mi nem nyúltunk hozzá csak rámértünk ,és akkor jó volt a hézag

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#62460) Topiccsendőr válasza asvald (#62459) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Es egy lelazult anya vajon meghuzodik, es a szelephimba vegen a csavar is meghuzodik , ha laza, es kitamasztja a szelepet, vagy inkabb lazulni fog, hatalmas szelephezagot okozva? Szerintem az utobbi :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62461) Mizsala válasza Kolondrum (#62457) üzenetére


Mizsala
csendes tag

A miértje nagyon egyszerű: a "mai motorok" negatív testelésűek, azaz a vázszerekzeted egyenlő a negatív pontjával az akksinak. Azért a negítvat kell először leszedni, hogy ha a szerszámmal hozzáérsz bármi fémhez, akkor ne csinálj rövidzárlatot. Miután a negatív kábel lekerült az akksiról, és elkezded a pozitívat leszedni, ha hozzá is érsz valamihez, nem fog földhöz vágni :)
Innentől kezdve ez a "negatívat először leszedni" általános elmélet meg is dőlt, hiszen léteznek pozitív testelésű gépek is.
Szóval csak igen nagy százalékban érvényes ez a mendemonda, de nem 100%-ban :)
(természetsen semmi nem történik ha fordítva szeded le, amíg Te nem csinálsz bajt)

(#62462) Kolondrum válasza Mizsala (#62461) üzenetére


Kolondrum
félisten

NEm erre voltam kíváncsi, miért nem indul be, de köszi!

[ Szerkesztve ]

(#62463) pityaa23


pityaa23
senior tag

Szerintetek cseréljem a dot szám alapján 2010-es gyártású, de még jó mintázatú első gumimat? Mennyi ideig használhatóak ezek? Pénz megvan rá.

(#62464) Mizsala válasza Kolondrum (#62462) üzenetére


Mizsala
csendes tag

ööö, azt hiszem még vagy 5 hozzászólással korábbra néztem vissza hogy mire válaszoltál, bocs :B
De mindegy is, hátha van valakinek hasznos infó benne, és így könnyebben megjegyezhető, hogy mikor melyik sarut kell először lekötni.

(#62465) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Pályára és közútra milyen gumit vegyek? Vmi kombinált kellene.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62466) Topiccsendőr válasza Kolondrum (#62462) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mert az injektorosnak van egy benzinpumpaja, ami 3 bar nyomast okoz a befecsrendszerben, ami arammal megy.
Itt nem az oninditoval lesz baj, hanem ha lemegy a fedelzeti fesz egy bizonyos szint ala, semmi nem fog mukodni. Karbisnal meg nem ennyire bonyolult.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62467) Kolondrum válasza Mizsala (#62464) üzenetére


Kolondrum
félisten

Sztem ez a téma már a sima user kategórián túli téma. Valaki ki sem veszi a motorból az akkut.

persuader! Én 2-ről tudtam, de oké. Akkor azt hallom amikor elfordítom a kulcsot, létrehozza a nyomást?
Ez a tankban foglal helyet jól tudom? igen ott, meg van.

[ Szerkesztve ]

(#62468) dellfanboy válasza pityaa23 (#62463) üzenetére


dellfanboy
senior tag

tapad? hol/hogy volt tarolva? tudsz vele biztonsagosan menni? 1 szezont kibirmeg? palyacsucsot akarsz donteni a ringen? vagy turazol a szep magyar utakon?

[ Szerkesztve ]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#62469) pityaa23 válasza dellfanboy (#62468) üzenetére


pityaa23
senior tag

Nem tudom a múltját, tavaly vettem a motort. Az előző gazdája nem sokat hajtotta, az azelőtti tehette rá. Semmi bajom nem volt vele, motort dönteni csak óvatosan merek, kezdő vagyok, pályacsúcs nem téma, túrázgatok.

(#62470) Horvi válasza pityaa23 (#62469) üzenetére


Horvi
őstag

Nekem valahonnan az az infó rémlik, hogy 4-5 év. De majd a hozzáértőbbek kijavítanak ha nem így van.

Hello darkness, my old friend...

(#62471) Kolondrum válasza pityaa23 (#62463) üzenetére


Kolondrum
félisten

Én biztos nem bántanám ha a minta jó és nem olyan kemény mint a kő. Azért azt lehet tudni ha megnézed, de biztosan nem tudja azt amit 6 éve. Nem fiatal.
Kolléga évek óta őriz egy garnitúra gumát mert annyira keveset megy, hogy a régi sem kopott le, én mondtam neki el fog öregedni.

(#62472) vlevi válasza Topiccsendőr (#62460) üzenetére


vlevi
nagyúr

Igazad van, túloztam, nem métem meg a feszültséget, de szerencsétlen indítómotor alig bírt egyet fordítani a főtengelyen :))
Lehet, a fesz megvolt, de áramerősség már sehol.
Nálam ráadásul tetézi a dolgot a duplalámpa, ami folyamatosan világít, csak indítózás idejére veszi lejjebb a világítást.

(#62473) kcsa válasza vlevi (#62472) üzenetére


kcsa
veterán

Gondolom ott se veszi lejjebb a világítást, csak bezuhan a feszültség :)

(#62474) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek az elmúlt pár nap történetét bukósisak vásárlásával kapcsolatban.
Hosszas gondolkodás után 2 bukó mellett tettem le a voksom. Egy HJC SY-MAX III és egy NOLAN N104 Evo, bár ez utóbbi kicsit borsosabb árban van, de végül utánanéztem, hogy kintről ebayről (angol eladótól, szóval semmilyen más költségvonzat nem lenne) 75K-ból meglenne postával együtt. Így vettem a fáradtságot és elmentem az Euromotorba felpróbálni, hogy mégis mennyire kényelmes és melyik méret kellhet. Felpróbáltam az L-est (mivel az előző Airoh bukóm is L-es volt), és kényelmes volt, bár ahogy oldalra ráztam a fejem, kicsit külön életet élt a sisak. Így kíváncsiság miatt felpróbáltam a M-es méretet. Annak ellenére, hogy passzentosabb a fejemen, semmivel sem kényelmetlenebb, nem is mondanám, hogy szorított, és nem is mozgott külön a fejemtől. Így maradt az M-es méret. Közben azért még megkérdeztem mennyi is most náluk. Aszonták most tudnak adni 20% kedvezményt, mivel kifutó modellek, mert felváltja az Absolute sorozat. tehát olyan 95 körül tudtam volna elhozni. El is gondolkodtam picit, hogy mégsem 115, de nem is 75, viszont az a huszas talán megérheti az 5 év garit (bár visszajelzések alapján a pinlockon kívül még senki nem cserélt semmit ilyen sisakokban, arra pedig nem is érvényes a gari).
Szóval hazamentem, zsörtölődtem rajta 1-2 napot, aztán meggyőztem magam, hogy mégis jobb az az 5 év gari. Mire elhatároztam magam, kiderült, hogy elfogyott a méret azokból a színekből, amik mennek a mocihoz és amik tetszenének is mellé.
Hazamentem, mondom akkor marad az ebay. Közben megérkezett Murphy. nyilván ott is elfogyott azokból a típusokból az M-es méret. Csak a 110K-s árakból volt, annyit viszont nem szántam rá.
Addig addig kerestem, míg végül találtam egy angol oldalt, ahol volt még nekik 2 db M-es 78ért (postával együtt. meg is rendeltem és örültem is. De másnap este jött a mail, hogy elnézést kérnek és habár a rendszer azt mutatta, hogy van 2 db, de egyet sem találtak. Sőt, semmilyen fehér alapon fekete mintás N104 evojuk nincs már M-es méretben.
Néhány email váltás utána végül írtam nekik egy csöpögősen szomorú és kedvvesztett e-mailt, majd apoén kedvéért felvetettem, hogyha esetleg lenne az Absolute szériából már nekik, abboól nem tudnának e adni egy kitvételes árengedményt (20-25%) ha már szívok ezzel a vásárlással és- valljuk be- ők hibáztak.
Aztán kis idő mulva jött a mail, hogy rendben. +26 fontért odaadják az Absolute szériából bármelyik színből az M-es méretet. Így lett, hogy 216 fontért lesz egy új Nolan N104 Absolute bukesz.
A garanciát pedig adott esetben megoldják (a kipostázás és visszapostázás árát állják). Igaz, időigényesebb, bár úgy tudom, hogy ha ide viszem az eurotmotorhoz a náuk vásáolt Nolan bukót gariba, akkor ők is kiküldik.

Így most örülök.

(#62475) asvald válasza Topiccsendőr (#62460) üzenetére


asvald
senior tag

Nem tudom mi volt az oka ,de nem is lényeg már !Be lett állítva ,és minden jó :)

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#62476) FIREBLADE78 válasza AndrewTdi (#62474) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Mi a neve az angol oldalnak?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62477) AndrewTdi válasza FIREBLADE78 (#62476) üzenetére


AndrewTdi
addikt

(#62478) FIREBLADE78 válasza AndrewTdi (#62477) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Szarért hugyért van minden. Zsír

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62479) FIREBLADE78 válasza AndrewTdi (#62477) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Szállítás mennyi? Nem írja. Előre kell fizetni kártyával?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62480) AndrewTdi válasza FIREBLADE78 (#62479) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Igen. Vagy paypal.
Asszem 140 font fölött ingyenes a szállítás az euba. Az alatt nem tudom.

(#62481) canniball válasza AndrewTdi (#62474) üzenetére


canniball
nagyúr

Na tessék, most derül ki hogy mégiscsak M-es fejed van?! Ha előbb rájössz felajánlhattam volna egy próbát...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#62482) AndrewTdi válasza canniball (#62481) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Nolanék szerint M-es. Airohék szerint L-es.

(#62483) canniball válasza AndrewTdi (#62482) üzenetére


canniball
nagyúr

Airoh még nem volt a fejemen, Nolanből, Cabergből és HJC-ből egyaránt M a jó.
Mikorra várható, hogy megjön?

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#62484) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Mer' ez Honda! :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62485) pityaa23


pityaa23
senior tag

Megnéztem még egyszer az első gumim, biztosan cserés. A hátsóval összehasonlítva sokkal keményebb az anyaga, nem tapad úgy a kezem rajta, illetve simogattam és érezhető, hogy kockás kicsit. Pilot road 2 volt rajta, tehetem a pilot road 4-et ugye? (túrázgatás a cél)

(#62486) Horvi válasza pityaa23 (#62485) üzenetére


Horvi
őstag

Simán rámehet a 4 is vagy a 3 (kicsit olcsóbb). Érdemes lehet teszteket nézni róla bár a végén úgy is te fogod eldönteni/érezni, hogy tetszett-e az adott abroncs.

Hello darkness, my old friend...

(#62487) Kolondrum válasza pityaa23 (#62485) üzenetére


Kolondrum
félisten

Azt olvastam a 4-es kimagaslóan sok Km-t elmegy. Mondjuk egy 70-80 lovas gép esetén valakinek 20.000km-t is.

(#62488) pityaa23


pityaa23
senior tag

Na oks, akkor 4-es lesz ebből. :) Hátsó az Pilot Road 3, Abban lehet kb 8-10000, de én nem látok rajta semmi komoly kopást, ezt a szezont még biztosan kibírja.

(#62489) -Mosquito- válasza Bogyó bá' (#62484) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Már ~570ekm van benne. Lecserélte egy új AT-re amibe tervek szerint idén 50ekm-t fog belecsavarni.

Pitya23:

PR3-at vegyél az már bizonyított. Míg a PR4-et 11ekm után kukáztam! :(((

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#62490) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#62489) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nem semmi lehet a figura, ha így tud vigyázni a gépére ilyen brutális futásteljesítmény mellett is. Gyanítom hogy nem csak a motor, hanem a motoros érdeme is.

Degec ON: azért kíváncsi leszek, hogy a beszámított motorját mennyi km-rel teszi majd ki a kereskedő! :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#62491) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#62490) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Evi otvenezernel kb mindegy milyen motorral teszed meg, hideginditas szinte nulla, ha meg gyokkettovel mesz, ezt barmi kibirja.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#62492) Horvi


Horvi
őstag

Valakinek van tapasztalata a Michelin Pilot Power 2CT abronccsal? Ha igen tudna mondani róla pár szót? Köszi!

Hello darkness, my old friend...

(#62493) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Ez a shark ledes bukó jó féle? Tesztet nem találtam róla magyarul.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62494) Xaels válasza FIREBLADE78 (#62493) üzenetére


Xaels
félisten

Skwal-t szeretnék már egy ideje, de drága ahhoz képest, hogy csak termoplasztik...

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#62495) FIREBLADE78 válasza Xaels (#62494) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Ez az. Ezen az angol oldalon kb 60k. Annyit megérhet vagy nem?
Ja nem, 70k az vagy több. Annyit nem.

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62496) Something_ válasza FIREBLADE78 (#62493) üzenetére


Something_
őstag

Jó kis ledes, neked jó lenne, ha sötétben elesel a töltésben, akkor nem megy át a fejeden egy krosszos.

(#62497) Xaels válasza FIREBLADE78 (#62495) üzenetére


Xaels
félisten

Fel kell próbálni. Nekem a Sharkok bejönnek kényelemre, a gyárilag adott pinlock is nagyon jó. A Skwal egyébként kellemes összhatású sisak csak a led fény nem éri meg számomra a felárát.

A másik sisak amivel jóideje szemezek meg nálunk nem kapható és 300GBP :O

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#62498) AndrewTdi válasza canniball (#62483) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Elvileg jövőhéten. febr. 16-20 ig.

(#62499) FIREBLADE78 válasza Something_ (#62496) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Hahha. Nem járok töltésre. Össze keversz a haveroddal ;)
A pofára esés vasúti úton volt,mert nem akartam,hogy a sünök elkapjanak jogsi nélkül és eltiltsanak plusz bírság. Így megérte a kisebb fekálás. Jogsi meg ezer éve megvan

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#62500) FIREBLADE78 válasza Xaels (#62497) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Race-r pro eléggé bejön. 5 csillagos a törés teszten és 255 euro akcióban,itthon 150k

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.