Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
TaaT
veterán
Csak azt akartam mondani hogy a korabeli VW-knél még mende monda szerűen sem jött elő (a későbbi TFSI-nél mondjuk pont előjött), ehhez képest az ecotec neve kb összeforrt az olajfogyasztással. Persze rohadt sok féle ecotec van és ezekből csak párral volt gond (nem is értem miért nem váltanak már nevet opelék)
De úgy néz ki ugyanez van a TSI-vel, mindenki retteg és fél tőle, ehhez képest nem állnak a szerelőknél egymás hegyén hátán a hibás TSI-s autók. A használtpiacon meg durva kereslet van rájuk, 2 itteni fórumtag is hetek alatt adott tovább G6 TSI-s autón minimális értékvesztéssel.
Give them hell Ukraine!