"Tumor is kicsit lázad vagy kreténkedik, de állítása szerint eddig még mindig ez a legjobb munkahely ahol melózott."
Szegény pára. Jobbat érdemelne.
"Tumor is kicsit lázad vagy kreténkedik, de állítása szerint eddig még mindig ez a legjobb munkahely ahol melózott."
Szegény pára. Jobbat érdemelne.
Nekem múltkor feljött valami svéd munkáspárti reklám. Azonnal bejelentettem, hogy fake news és, hogy sértő tartalom
Itt a helyi adok-veszek fórumok vannak tele ilyen spambot izékkel. Valami kép vagy videó és alatta scammer link, amire lehet bátran kattintani.
Egy ideig szexhírdetésre vivő link jelent meg olyan animált kép alatt, ami durván sértett minden szokásos határt, de a nagyon lassú folyású animáció miatt az automata filtereken simán átcsúszott. Azóta gondolom megtanulta az algoritmus azt is, de addig ment simán.
És szét sem esik, mint a Himalayan a promó videón?
ebből a reklámból vettem a padlót a nappailba meg a hálóba
nem is tudtam, hogy az angoloknál ez ilyen nemzeti intézmény és ünnepi szezon kezdete egyben.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Az okés, csak mikor párhuzamos világban meg a fizetős vállalati oldalak reklámkampányok mennek a levesbe, akkor az is csúnyán pénzt hoz, stabilan és kattintanak is, mégis törlik.
Igen, értem a referenciát
Ebben a rivjúban elmesélik, hogy mit műveltek a márkával. Mondjuk úgy, hogy volt fejlődés rendesen. 2:12-től mesél a fejlesztésekről.
- Egy fiatal srác lesz a CEO 2014-ben.
- Harris Performance céget felvásárolták 2015-ben. Ők tudnak vázat csinálni.
- Átvettek a Suzukitól befecskendezéshez értő mérnököket.
- 2017-ben építettek egy R&D központot Leiceshire megyében, közel a Triumph főhadiszállásához, aztán átcsábítottak mérnököket és tesztpilótákat.
Az első modell, amin a fentiek elkezdtek látszódni a Continental GT és a testvérmodellje az Interceptor.
Bloodhound 550 mph-ra tolta a tesztelés közben. Remélem lesz ebből még Mach 1 feletti sebesség is.
Nekünk 3x25A van bekötve. Ugyanennyi a geo és a vezérelt is. Tehát ha feltennék egy relét a geo és a vezérelt kábelére, hogy amelyiken van áram, azt használja, akkor kb. napi 18 órát lenne áramom. 17 kW-tal. Azzal azért tele lehet nyomni egy szaladgálós kocsi akksiját egy fél éjszaka alatt is...
Jam. Ez eddig rendben. De amivel nekem ilyen téren a bajom (már írtam, de akkor még egyszer):
A világ rászoktatta az embereket, hogy a járműveikkel nem nagyon vannak többet a tankoló állomáson (ben-zin-kúúút), mint 10-20 perc. Ennyi idő alatt megtankolsz (üres-tele tank ~5-6 perc méretes tanknál), fizetsz, talán belefér egy KV és/vagy egy klotyólátogatás (ha szükséges). És egy rendes ICE autóba tudsz nyomni annyi naftát, hogy ezzel elmegy ~600-1000 kilométert. Ez teljesen kényelmes, mert havi 1-2 (teli) tankolás, és kész a hónap. Ez a kényelem nincs meg a villanyos autóknál - még. Nekem ennyi a "bajom" ezen a téren. Lehet szépíteni, hogy éjjel rádugom, meg akármi, az nem havi 1-2 alkalom, azaz ~30 naponta fél-háromnegyed óra. Nem erőfeszítés este kinyitni a töltőnyílást, és csatlakoztatni a kábelt, de nincs benne a napi rutinban, és nincs mindenütt 3*25A - 60A kapacitás...
További érdekesség, hogy nekem úgy jár a pofám, hogy se jogsim, se verdám, de egy villanyos részegen hazahozóra nagyon gyúrok... Munka végett járok benzinkutakon is, mert kolegák néha hoznak-visznek, ha kell.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nova, good news!
Bekapcsoltam a rádiót és 7,4V-on van a feszültség az IKEA Ladda barna cellákban még mindig. Ez tényleg nem sül ki magától olyan gyorsan. Most már van 2 db TJUGO töltőm is, így egy menetben fel tudom tölteni a 6 akksit igény esetén.
Igen, forditva ulsz a lovon. Linkeltem mar a tesla tesztet ahol kiter erre: nincs tobbet tankolas, beer a munkahelyre radugja es mindig fel van toltve a kocsija. Nem foglalkozik mennyi van a tankban. Mert mindig tele van. Hazaersz, bedugod. Reggel tele lesz.
Par honapja lattam a Jakupcseket egy musorban, az elektromos autokrol beszeltek, o ertetlenkedett ugy ahogy te: mi lesz a tankolassal? Neki az egyszerubb ha hetente elmegy a benzinkutra. Mikozben a telefonjat kepes naponta tolteni, belefer a rutinjaba. Az autojat meg hurcibalna egy dedikalt helyre hogy feltoltse. Csak tudod o egy 50+ os no. Annak elnezik az ilyesmit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Itt Osloban egész sok töltőt látni, garazsnal meg ilyet :D
Szállodában tok fasza, hogy van tvre csatlakoztatva chromecast, amit a user tud használni.
Tegnap működött is jól, ma nem akart csatlakozni. Nyomtam rá egy hardresetet, de ez eltüntette róla a szálloda alkalmazását (bazeport) így meg már annyira se megy, mert a bejelentkezési oldalas wifire nem tud csatlakozni...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Nem vagyok egy idegeskedős típus, de ebben az esetben ha ez jogilag tényleg bevándorlási csalás, akkor én feljelenteném a gerinctelen picsát! Toloncolják ki ahova akarják, de ne az én hátamon legyen valaki aranyásó!
"Meg attol, hogy ha osszebalhezunk akkor kidobathatom az orszagbol es a cegbe bejutasat is nehezithetem. "
Akkor itt az idő ezt meglépni! Amennyire átvert, ez a legkevesebb, amit megérdemel…
És ettől mi változik? Vissza nem jön, de nem is jöhetne. Szerintem kár energiát fektetni a múlt rugdosásába... Ha esetleg úgy van, hogy mégiscsak, akkor esetleg, de inkább előre kéne nézni.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Egy füstös autónál nincs meg az a kényelem, h hazamégy, ráakasztod a töltőre, és nem kell 10 perceket elb@szni a kúton.
Nagyon szépen szétfúrt felni XC60-ra. Vegyétek bátran
Egy helyi makákó árulja. Bámulatos.
Ja, ezt már láttam.
Manapság nekem szokatlan, de a telefonom a saját használati szokásaimmal elmegy 3-4 napot, bekapcsolt wifivel, bluetoothal, mobilnettel. Ilyen szempontokat veszek figyelembe.
Ne kelljen új szokásokat felvenni, van biztos sok furcsa a régiek közt is
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ott az a kényelmetlenség van, hogy 1-2 (4-5) naponta dugdosni kell az autót, vagy nem megy...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Technikailag megoldható, hogy egy kis teljesítményű szivattyű rohadt lassan csepegteti bele a benzint éjszaka. Reggelre készen lesz.
Este rádugod, aztán reggelre belemegy maximum 20 liter mondjuk. Sosem kell benzinkútra gondolnod többet, mindig teli tankkal indulsz otthonról.
Ha nagyon akarod, akkor megoldható, hogy 80%-os tanknál megálljon a szivattyú....
Ezeknél valami olyasmit olvastam, hogy a töltőállomás teteje napelemes, és képes ellátni a töltés jelentős részét. Ez persze kérdéses, de marketingnek nem utolsó. Persze lehet, hogy fel van állítva egy "powerbank" akkukból, a hátsó kertben.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
"Hazaersz, bedugod. Reggel tele lesz." Odahaza azért ehhez elég nagy karc kell. Vagy melyik Tesla, de jahh. Az munkahely sem mindenhol gyakori.
Nem értem, mi abban a kényelmetlen, h fogod a töltőt, és bedugod a kocsiba. De őszintén kívánom neked, h ez legyen a legnagyobb kényelmetlenség az életedben.
Kezdjük akkor nulláról? Otthoni töltés arra kell, h a napi ingázást beletöltsd. Az meg átlag embernél 30-40km (az átlag az emberek 90-95%-ra illik).
Sok pénzért mindent is lehet :-D Valahol meg kicsit megcsúszol és zárás után érsz oda a Lidl töltőhöz.
Kéne vezeték nélküli töltés a garázsba. Csak fölé állsz, és nem kell dugdosni.
Max, ha valamit főzni akarsz, akkor a két felület közé berakod, aztán megvan a friss, meleg reggeli is.
Mobilhoz is kár hasonlítani, amit itt akár mellettem a gépre dugok és valamennyire megszívja magát. Haverunk közben Hannover felett jár, ideje volt meglepődni "Egy üres akksis Leaf2.0 foglalja a kiszemelt töltőt, és mivel nincs 1,5 órám várni, másik töltő után kell nézzek..."
Olyanról viszont hallottam, h a gázhállózatról töltenek autót okosba otthon. Az jó nagyot pukkanhat.
szerintem az osszes nem tud fullon menni egyszerre
de ha nem 400VAC jon be ehhez, hanemvmi zoralabb, akkor nem para
hozzank is a 10kV ugrik be, csak van kulon trafonk is hozza, tobb is
meg lehet ott az aramszolgaltato nem huz le csilliokra, ha ilyen igenyed van
több drón kell ;P
Sőt, olyan is van, h otthagyja a paraszt a töltőn a kocsit, akkor is, ha már régen végzett.
Dehogynem. Üffél mondott ronda számokat, amiket ki kellett csengetni a bővítésért. Utcafelásás, stb.
Dugdosnám én, ha egyszerű lenne és lenne. De ez a gittet is megrágtuk nyócvanhétszer :-D
Előző gondolatmenet folytatása "Időközben előkerült a Leaf gazdája, jól elbeszélgettünk. kértem hogy legalább 10 percre hogy tegyem fel a kocsit hogy egy másik töltőhöz át gurulhassak,"
Jo csak tudod a lakotelepen ez nem ilyen egyszeru. Csak azt nem tudjak meg, hogy a lakotelepen is csak annak lesz kocsija a jovoben, akinek lesz hozza garazsa is. Mert ami most van nem fog igy maradni orokre.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
ehheze nem kell tul sok jedi
3x16A siman meggyozi, hogy a napi fogyidat visszatolti reggelre
azt meg frutti bekottetni
legalabbis akinek van 16-17megaforintja erre a temara, annak ez kerekitesi hiba, az auto aranak 1%-a (sincs)
ennyi diffi abbol EURHUF/USDHUF valtasbol is osszejon, hogy Kosa pofaja megjelenik a TV kepernyojen
több drón kell ;P
Nem kényelmetlen, hanem nincs benne a napi rutinban... még.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Kilovolt és a megawatt csöppet más arányszám. És mennyit is tud termelni az üzem 1 nap alatt? Ezt nehéz párhuzamba fogni az autóba eladott energiával.
Most ezt babráltam ismerősnél, néztem is, hogy elég sok a holt idő, céges villany, itt lehetne olcsón töltögetni bármit és csinálni csúnya dolgokat. Ez az egyik földszinti elosztó, ami felett van emelet + 7 darab "kis" szekrény. A kicsik is olyanok, hogy világot fel lehetne rá lógatni,. Szóval szimpatikus megoldás, ebben az esetben ennyire már nem sírnék:
Mármint 3x16 Amper a házra? Ahhoz 3F töltőt nem is nagyon láttam, marad a 10 Amper környéki egy fázis, ha az az egy éppen bírja. Akkor meg 10-20 óra, attól függ melyik verda és mennyire konyult le. 3x32es falit biztos le lehet korlátozni. Odahaza egy új építésű háznál játszik a dolog, utólagosnál már érdekes, hogy 300ezer az elektromos szolgáltató felé, 200+ezer a fali doboz csak azért, mert vettem egy valamilyen autót és csak az otthoni töltési lehetőség rögtön 10%-a. Most, hogy idehaza is beindulnak a Tesla tákolások, majd megnézzük merre alakítja a piacot. Mert megint ott csúsztunk el, hogy a 15+ milliós autóknál van, de annak nem is ilyen az igénye és az autó sem a mi szintünk.
a mobiltelefon sem volt eleinte, aztan max ket het alatt napi rutin lett
több drón kell ;P
Végül is jahh, ha a cucc bírja akkor sima 1F töltéssel 8 óra alatt 100 kilométer is belemegy, ezzel már közelítünk. Csak napi 30 kilométerre 5 milliós használt autó sem mindig biztos, hogy alkalmas megoldás, ha csak az árfekvéseket nézem, mert ott tartunk, hogy vettél egy használt autót 5 millióért ami kb. napi ingázásra és még 1-2 kisebb kerülőre való.
És mennyivel egyszerűbb, meg aztán jöttek a külső akkuk. Félbehagyni is lehet, de mennyire durván terjednek a mobilos töltők a városban is.
A napi rutin könnyen változik. Pl tök jó, amikor kiesik a reggeli jégkaparás, és kabát se kell, mert meleg autó vár
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
32A alapbol jar mar egy ideje, csak az az feletti bovitesert kell fizetni
3x16A-nel a 2x16A=32A az free, csak a 32A feletti 16A-ert kell fizetni kb 5000Ft Amper-kent, azaz kb 80k
persze nyilvan ahol kb 1980-ban volt a kabelezes elkovetve, ott arra is szukseg lehet mar, es ugy tobbe kerul akkor ott
több drón kell ;P
azert az vegulis az o erdeke is, ha szolgaltatni akar
több drón kell ;P
Autó függő, hogy milyen fedélzeti töltő van rajta.
Nagyon soknál csak 1 fázis 32A a töltő, annál hiába van 2x16A neked szabadon, csak a felét fogja használni. Bár átlag usernek ez is bőven elég, egy éjszaka alatt 30-40kWh belemegy, az meg napi 200-300km-re elég.
Kevés autónál (van aminél extra felszereltségként) van 3 fázis, ami 3x16 vagy 3x32 A-rel tud tölteni. (Zoe egyik verziója meg 3x63A)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Ebben nincs is padló