Na-na. Az auto is kulonleges, hiszen ragasztott kiharapott almat a hatso szelvedore. Az mar nem tucat. Az mar egyedi.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Na-na. Az auto is kulonleges, hiszen ragasztott kiharapott almat a hatso szelvedore. Az mar nem tucat. Az mar egyedi.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ja, ez ördögi kör. Kiköltöznek az emberek, hogy aztán eltöltsenek mondjuk 2 órát egy nap a közlekedéssel (Svédországban simán reális). Mire hazaérnek akkor lehet a sok szabadidőben megoldani a ház körüli teendőket, foglalkozni a gyerekekkel és utána élvezni a napnyugtát a tornácon. Hacsak nincsen éppen +/-5 fok, korom sötét és vízszintes eső.
Mondjuk nyáron Svédország nagyon szép tud lenni. Ha éppen nem +12 fok van, erős szél és vízszintes eső...
Vagy törzsi tetoválást mímelő matricát. És Homasita krómozott beömlőt az A-oszlop tövébe.
Már lassan nálam is ez van. Mikor a céghez jöttem, akkor 35 perc volt az út mindkét irányba. Most már inkább az 55 percet veri/nap. Pár éve még működött az, hogy csütörtök-péntek be tudtam menni az m3 bevezetőn, és olyan sem volt soha, hogy az m0 felé vezető 31-es kerülnöm kelljen. Ma már az m3 kivezető is használhatatlan, azt is kerülnöm kell, a 31-esre rá sem tudok hajtani, mert 20-30 másodpercig megyek a sor mellett, ami a leálló sávban vár a felhajtásra, baleset veszélyesen. Csak az időmet b@szom el. Közben meg igazából otthonról is tudnék melózni 70%-ban.
Nalunk gyakorlatilag kesz az uj ut (M4), de a valasztasokra nem sikerult befejezni es valami penzugyi kavaras miatt inkabb csak a jovoev elso feleben adjak at. Addig meg allnak a nepek a dugoban.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem is az atmeno. Jartam valahol a piros es kek iskolanal, iszonyat forgalom van.
Mindezt penteken, munkaszuneti napon.
Ott a sok kertes haz, de gyereket nem lehet elengedni egyedul suliba.
Rendor sunyiban fotozott is a zebranal levo 40-es tabla utan
Penteken, munkaszuneti napon. Hatha elutok par iskolast.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Parkolot pedig mar nehezen talasz Zugloban.
FőDudu
Mavic ventillátorra meg úgy általában DJI cuccokra csak úgy véleményem:
Egyfelől sterilebb városi közegben tesztelik/fejlesztik/képzelik el a használatát. A jómódúbb Kínai az nem megy le a porba, ahol koszos lesz a cipője, tehát a drónjával is betonról száll fel, betonra száll le. Ez ilyen hülye nyugati szokás, hogy poros közegben is mozgunk, és a félmilliós játékszerünkkel ott repkedünk.
Éppen ezért alapból nem egy heavy duty cuccot adnak el, utólag szokták mindenféle hidrofób bevonófelületekkel fujkálni, meg tuningolgatni a végfelhasználók, ha éppen csak ennyi hiányzik a számukra szükséges jóból.
Viszont mivel consumer cucc, és tényleg grammokon és légáramlási tényezőkön múlik minden másodperc repülési idő, amit a dobozra írhatnak nagy betűkkel, tényleg extrémen kireszelt dologról beszélünk. Valószínűleg végigjárták a borda/ventillátor változatokat elég tág keretek között, de mivel alapvetően zárt burkolatban kell sok hőt kijuttatni úgy, hogy ne keltsen légörvényeket, és mindez működőképes kell maradjon az egyenlítőnél tűző napon is, a venti nyert adott eszköznél. Ha a forró bordát kivezetik a felhasználó által megfogható felületre, akkor abból jönnek az #égésisérülésgate balhék, ha nem vezetik ki, akkor meg túlhevül. És van is minek, mert a procitól az ESC-eken át a rádióadóig van benne pár dolog, ami tényleg sok hőt termel.
Most ez a 250 gramm alá sorolás USA-ban, és még sok országban regisztrációmentes szabad használatot enged meg, azaz munkaeszközből és bürokratikus macerából átesik a valóban bárki által használható légifotózós buzerálós játékszerré, és az áreséssel együtt ez azt jelenti, hogy ebből fogják a legtöbbet összetörni mindenfelé. Viszont műanyag váz, becsuklós propellerekkel, nem lesznek súlyos károk, max légtérzavarásos ügyből lesznek nagyobb sajtóvisszhangok. A fél órás repülési idő ebben a méretben és tömegben, ezzel a rádiós/videós rendszerrel együtt viszont vitathatatlanul nagy eredmény. Sokfél épített konfig van, ami bizonyos paraméterekben jobb, de teljes csomagban ez most így bárkinek eladható jóság, nem céleszköz.
Részemről 2 hasonló méretű gépem van, az egyik sokkal könnyebb (110 gramm repült tömeg), 5.5" propelleres, csöndesebb, motorteljesítményben is jelentősen alatta van, de 22 perces repülési idővel előbb unom meg, minthogy lemerüljön. A másik 270 gramm akku nélkül, akkuval 400 alatt kicsivel, 5" propeller, 150km/h fölötti tempóra képes, és 15 perc körüli időt repül békésen, 5-7 percet extrémen terhelve. De az versenygép. A nagyobbik 3" játékszerem egy nagyobb, de gyengébb vázban, 5" propellerekkel 2 cellás akkuval GPS vevővel beleférne bőven a 250 grammba HD kamerával együtt, jó hatásfokkal 20 perc fölötti repülési idővel hozná kb a DJI paramétereket fillérekből építve, de mégsem ugyanaz. Gimbal nélkül, fix kamerával, ami a gépen SD-re rögzít, míg az analóg adás megy a másikról, sokkal nagyobb távirányító + monitor, meg nem összecsukható lábú gép, merev propellerek, csupa olyan apróság, ami miatt nem dobom csak úgy be a táskámba, hogy hátha jó lesz az idő.
Szóval verdict: Bármelyik DJI cucc remek csomag, bármennyire is idejétmúlt, vagy suboptimális néhány technikai megoldásuk magában nézve (pl OneShot125 ESC-ek). Működik, és drága, de minden olcsóbb kompromisszumosabb is egyben.
Ugyanakkor ahhoz elég drága, hogy évi pár órát hobbijátékszerként repülj vele, kontentet kell velük kreálni. Akár youtube csatorna, akár fotózás, lehet az publikus, vagy családi, ha sokat kerül elő, akkor megéri. Nekem nem.
Ezért is vettem városban házat, amikor az árából simán lehetett volna akkor is valami vidékebbi újépítésű duplagarázzsal, benne 2 mókásabb teljesítményű Audi. Anno megvolt az iskolába, meg első munkahelyekre ingázással a napi több óra utazás, úgyhogy tudom jól, mit nem akarok.
Nálam a lakás adott, melóhely meg jön ahol van, abból még annyi sincs általában, hogy válogasson az ember.
Tesó nézegeti a környéket, lassan venne a gyereknek valamit. Elsőre belőtte, hogy Erzsébet híd/Astoria/Fővám darabban szeretne valamit. Na mondom az csöppet erős lesz, de azért oda nem túl rossz a közlekedés sem, menj messzebb. Ingatlanokhoz is pont nem értek, de tömegközöltem már ide-oda és jártam érdekes helyeken, majd szóljon időben és kitörpöljük.
Kíváncsi leszek három haversrácra is, akik a héten költöznek össze albérletbe. Gvadányi utcában találtak helyet, egyiknek két melóhelyen van, kint Római fürdő felé és Westendben, hogy megcsinálja a napi 3+ óráját Ő is.
B@szhatom, mutertól pont ugyanez lenne a helyzet. De ha keresztúron járna legalább az örstől egy villamos/hév, akkor kicsit más lenne a szitu.
Jaja, nekem BP-en belül is összejött néha a napi 3-4 óra ingázás, faja volt.
monster energy!
istálló? gazemberség? hupákolás?
Ja, szintén kiegészítő info a drónhoz, az a regionális limit. EU-ban vagyunk, ahol az adóteljesítményt 10mW-ra limitálják. És ez elég csúnya leszabályzás, mert közben pl a videoadóm képes 50, és 200mW-os teljesítményre is, de van a fiókban 600mW-ra képes is. Amit EU-ban illik 10-re állítani. És ez oda vezet, hogy EU-ban városban házak között 20-30 méternél nem érdemes messzebb menni semmiféle drónnal, ha biztos jelet akarsz. Utána szerencsejáték és GPS jel minőségfüggő, hazajön-e.
Valami marketinges BT technológiát éltette, hogy azzal jól lehet reklámozni és 80-100 méteres körzetben mekkora királyság. Írtam pár negatívumot, meg azt, hogy a 80-100 méter is inkább csak 10 körül lesz.
ettől függetlenül a dji valamit mégis meg tudott oldani a lightbridge-dzsel meg főleg az occusynckel, mert azok ce módban is sokkal messzebb érnek. ha az air nem wifis lenne, olyanom lenne...
istálló? gazemberség? hupákolás?
Értem amit írsz, hogy reszelik, meg súlyhatár, meg akármi. De a szétszedős videón van, hogy a teteje meg az alsó díszlemeznek érdemi funkciója tulajdonképpen nincs. A tetőt és ezt a díszlécet lehetett volna megreszelni hűtőbordának. Akkora jajjdemeleg nem lehet, az a körömnyi ventilátor nem képes túl sok hút elfújni. De mindegy, már megcsinálták, szép lett, jó lett. Ha a por belemegy, ki kell pucolni, de ha nem pörög / száll fel, és piros lesz a feneke, legalább tudjuk, mi a baja.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ezesetben ugye a város + épületek + wifi háttérzaj némi összefüggésben áll, ha minden lakásban menne egy phantom indoor csak úgy, akkor azzal sem jutnál messzire. Városból kimászkálva a wifis Parrot + XiaoMi akkus mobil hotspot párossal BT controllerrel is elmentek 1800 métert, ami nagyon nem gyenge.
valószínűleg a nagy varázslat a frekvenciák közti ugrálás lehet, eu módban nem is lehet kézzel csatornát választani (nincs is rá szükség), meg a helyzettől függő sávszélesség. először a képminőséget kezdi el gyengíteni, és csak utána szakad meg a kép.
istálló? gazemberség? hupákolás?
plusz szempont: akkor se főhet meg, ha be van kapcsolva, de nem pörögnek a propok.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Ezt egy rendes hűtésnek kéne tudni. Pláne, ha nincs terhelve (nem megy 1 propeller sem). Ez nem annyira újkeletű dolog, a mobil termékekbe szánt vezérlők szerintem mindegyike tud különféle energiatakarékos / pazarló üzemmódot.
De láttad azt a videót? Egy ~5 Ftos méretű ventillátor okozza a bajt. Aminek a helyére, ha mondjuk abból a fémből, amit hűt, is bordát csináltak volna, nem kéne ez a ventilátor. Se súly, se energetikai többlet nem kellett volna.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nem a propellerek pörgetése termeli a legtöbb hőt, hanem az adó és a proci. És ezek nem idléznek azalatt, amíg áll a gép, videotömörítés, adás, GPS, és a kommunikáció az ugyanannyi a földön állva is, és a levegőben is. A repülésvezérlés szinte jelentéktelen energiaigényű dolog, az ESC-ek hőtermelése is apró ezekhez képest.
És nem is mindig használják repülésre, amikor a gimbalos minőségi kamera is feature :
nem tudom, sose számoltam végig, de abban majdnem biztos vagyok, ha meg tudtak volna spórolni egy pici ventit, megtették volna.
istálló? gazemberség? hupákolás?
De, az átmenő, hihetsz nekem, látom a Fóti forgalmat itt mellettünk a repülőtéri úton is
itt araszol a sok fóti
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Első "reakciós" osszi dashcam compilation. Kábé 2-perc előtt picivel kezdődik egy kifordítós manőver. A legjobb, amikor kikockázzák ahogy a szakállas fószer tátott szájjal ordít a kisautóban, miközben bek*ródik a korlátba. Teljes vitálkapacitással ordítva.
Zsalúzia szerelés 1.0: múlt kedden: FAIL (balesetük volt, ki sem értek)
Zsalúzia szerelés 2.0: ma: FAIL: totálisan kezdőket küldtek. Egy tapasztalt segített az elsőt felrakni és lelépett. A következővel persze már probléma volt, kisebb néhány centivel, mint kellene lennie. Egy ablakra jól sikerült felrakni, egy másikra elfogadhatóan, egy nem fogadható el és még kettőhöz nem kezdtek hozzá.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Most akcióztunk a gyerekekkel. Fúrtunk picit. Asszony fogmosó poharát fúrtam ki alul, hogy a víz ne álljon meg benne. Nem iszik belőle, mielőtt valami tréfát sejtenétek. Hanem a fogkeféket tartja benne.
A gyerekek kaptak biztonsági képzést, aztán én fogtam a fúrógépet és ők húzták a "gázt" rajta. Úgy látom tetszett nekik nagyon. A lányom imád csavarozni, szóval most már fúrni is szeret
A tavaszi gumit fordítva felrakós gumisok után most egy harmadik gumisnál voltam.
TPMS szenzort én vittem, gumit, felnit náluk vettem. Előtte mailben kérdeztem hogy szenzort tudják-e konfigolni. Azt mondta persze, ha kompatibilis az ő cuccukkal. Na végül meg se próbálta, rávágta hogy ő ezzel nem tud mit kezdeni.
Mondtam mind1, szerelje fel, aztán majd keresek szakembert aki ért is hozzá.
Csavarozgatja, nézegeti. Közli hogy ez nem jó a lemezfelnihez. Végül megmutattam neki, hogy hogyan kell felszerelni és mégiscsak jó lett...
Hazafele nem is mutatott semmi guminyomást a kocsi, de később még el kellett mennem itthonról, akkor meg már mutatott. Nem tudom, hogy a csomagtartóban lévő nyári kerekeket érzékeli-e, vagy csak extra konfig nélkül megy-e a télivel. Holnap kipakolom ezeket és akkor kiderül.
(azt elfelejtettem csekkolni, hogy milyen irányba rakta el a gumikat, majd reggel ránézek)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Csak poénból mondom, némi security problémája a TPMSS szenzoroknak, hogy nem encryptált rádiójeleket adnak, ami hamisítható. Egyelőre csak fake low pressure szignál küldésével szórakoztak, de ha reagál a szervó a durrdefekt jelre, akkor vezethető vele a kocsi. IT Security témában tanulgatok mostanában
Raadasul az idiotak 433MHz-es tartomanyt (is) hasznalnak, ott meg aztan tenyleg minden szar eloferdul... kapunyitotol a led taviranyitoig...
FőDudu
Nem az a gond, mert azért azonosítja magát, van neki MAC address jellegű "egyedi" azonosítója, protokollja, azaz max zavarják egymást, nem nyit garázst az autó ha lapos kerékkel gurul el a ház előtt. Meg nem küld a pótkerék jelet, ha nem mozog legalább 20km/h körüli sebességgel forgatva, de viszint lehallgatható és fakelhető. Annyira egyszerű és kis áramigényű a cucc, hogy a rendes encryption nem fér bele indukált árammal.
Persze. Kapunyito es amator radio erosebb ;)
Amugy eleg jo titkositasokat lehetne erre is rakni, de gondolom a parosithatatlansag lenne az eredmeny.
Az nem cel, hogy a kerekcsere utan csak a gyari celmuszerrel lehessen beletanitani az epp felszerelt szenzorokat.
Pedig akar egy qr kodos kis cimkevel is lehetne az autora kapcsolodo appon keresztul bevinni az ujak adatait. Bilibe logo kez esete....
FőDudu
QR az kiváló ötlet, elférne egy jó kis exploit benne
Nincs benne helyi teleptáplálás?
Egy CR20 akármi simán elférne, a néhány szög, csavar és miazmás mellett... csak még lenne haszna is. Ha ennyire kicsi az áramigény, akkor esetleg még szólhatna is, hogy merül... És talán egy akármi kódolás beleférhetne.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Kis huncut. Ddos-olnad az autot?
Ennyi erovel a tablafelismeron at is tomegesen meghulyithetok....
Par QR az utcakra es a sok auto mind magatol beall a te garazsodba....
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Elektronyos lofaszoknal a toltes alatt pont nyomhat annyit belejuk egy megfeleloen elhelyezett indukcios toltovel ami eleg a kovetkezo toltesig....
Akkor tokmindegy, hogy 110kva vagy 109,9999kva jut az akkura.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Sütöttem kenyeret ma, jó lett. Nem géppel.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Tesla tesztautó nyomott egy 7:13as Nürburgring kört
A Top Gear-es kamukázás után már érdekes lenne egy valódi Taycan-Model S gyorsulási verseny, főleg az új frissítéssel, amivel kap még 50 lovat a Model S.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Ez igaz, de ha lenne benne - a szelepnél - valami telep, akkor a jeladó működhetne arról, és mivel az "képesebb", hűt lehetne nagyobb áramfelvétel, és akkor kódolás a titkosításhoz. Na persze nem nagy, csak annyi, hogy amatőröket távol tartson. Emellé még lehetne indukciós töltés is, szóval egy pici akku is elférhetne akár.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Az komoly tud lenni.
Pláne a kovászos. Régebben én is csináltam, de időigényes a receptem... De egy kalács.... és az nem is annyira macerás.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
De minek bele? Idehaza az ilyen kis igénnyel pont ezért szopok. Kell most már lassan 8 féle elem. Ha megveszem tálcával, akkor áll a polcon és évek alatt megdöglik. Aztán még nincs kéznél. És anyázok, ha újabb méret kell. Miközben a néha kicsit mozgó cuccokra karórában is ott a megoldás 20-30-X+ éve.
Ismerősök ezt egyre durvábban nyomják.
És én ilyenek miatt mennyire besirtam ott a nagy és komoly német cégnél.
Legalabb nincs rajta az a ronda nagy szarny, ez igy siman lehet extra felszereltseg. Az kulon vicces, hogy megint hetuleseskent hivatkoznak ra.
Az a Top Gear tortenet nagyon csunya, hogy lehet ezt ennyire elbaltazni: Ha hazudsz, az internet elkap (Karotta)
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Megtanulta az új kerekeket.
Igazából nem kell. Csak a titkosítás hiánya és az ebből adódó hack az, ami baj. Viszont ha a kódolt átvitelhez nem elég a teljesítmény, akkor lehetne egy akármi telep, ami tud annyi energiát adni.
Igaz, a kerék jeladó és a hozzá tartozó vevő közti kommunikáció megtörése se életszerű, mert elég közel vannak egymáshoz, és menet közben kéne baszakodni. De ami kihasználható, azt előbb-utóbb ki is fogják használni. Értelme előttem most még nincs sok, de.
Karórában 200+ éve feltalálták, hogy legyen automata. Egy lengősúly mindig húz az óra rugóján.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
A nézése meg a járása
Ilyen méretű és mélységű diffúzor a különösen pályaorientált Lotus és Ferrari modelleken szokott lenni. Még egy olyan szárnyat hiányolok hátulról, mint ami a 911 GT3RS modelleken szokott lenni.
És valami NASCAR-jellegű szolíd utcai splitter előre.
Ez Nürburgringes köridős őrület teljesen elszállt magától, az utcai modellekkel kábé zéró kapcsolata van. De marketingre jó.
Fiam kapott egy kis Scania dömpert. Nagyon szép kisautó szép részletekkel. Tudott szirénázni is, na attól megőrültem. Szerencsére lemerült. A gyerek nagyon nyekergett egy ideig, hogy vegyek bele elemet. Megnéztem. 3 db extra pici gombelem van benne. Kábé fél centi átmérőjű cucc. Sosem láttam még ilyet.
Annyiban maradtunk, hogy nem veszek bele. Kábé 2 hét alatt leharcolta és a hangjától hülyét kapok. Tud vele játszani sziréna nélkül is.