Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33551) Phülöp válasza BobaHWSW (#33547) üzenetére


Phülöp
addikt

Ráadásul nemzetközi meetinget tartottunk a bringás mezek alatt: 1 finn, 1 thai, 2 szlovák meg én.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#33552) -NoVa- válasza Bujdy81 (#33550) üzenetére


-NoVa-
őstag

Eleve a munkáltatók 10 éve folyamatosan menekülnek többek között a Váci útra, mert nekik sem hiányzik a szivatás.

(#33553) Jahno válasza Samott (#33541) üzenetére


Jahno
őstag

Csak nálunk a belső rész is kb. nagyobb, mint egész Oslo, akkor miért ilyen tanyához viszonyítjuk?

(#33554) Jahno válasza Bujdy81 (#33550) üzenetére


Jahno
őstag

15ös busz meg úgyis az áruszállítók miatt szopolik.

(#33555) Jahno válasza Frawly (#33540) üzenetére


Jahno
őstag

Vagy van még az Unsplash.

(#33556) -NoVa- válasza BobaHWSW (#33548) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ennyit pixelbuzulni, miközben a Svédek egy headsetes telefonáló rendőr mimikájával és színészi játékával tudnak tényleg jó filmet is csinálni :)

Szép, látványos, de még mindig nem sikerült túljutni az első Avengers film első 10 percén sem, annyira az öncélú látványharcra ment rá.

(#33557) eattila válasza BobaHWSW (#33548) üzenetére


eattila
csendes tag

Kiraly :) Grat. Kellenek meg elo szerplok egyaltalan? :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33558) -NoVa-


-NoVa-
őstag

Ez egy nagyon kéne dolog. Hivatalos VW e-Bogár, villanyplatformra teljesen. Padlóban az akku, nem egy áttákolt klasszikus. 200km hatótáv, és 80 lóerő, tehát könnyűre van tervezve, nem erősre.

A végsebessége 75km/h, azaz max 150-el tud menni, és 1 óra töltéssel 150km hatótávot vesz fel, lehet átlagolni. Szóval kéne.

(#33559) BobaHWSW válasza eattila (#33557) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Persze. Cg-tol nem lesz nedvez a bugyi es nem all a farok.

(#33560) eattila válasza BobaHWSW (#33559) üzenetére


eattila
csendes tag

Ilyen tuneteket nem produkaltam egy avengers film alatt sem :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33561) Samott válasza Bujdy81 (#33550) üzenetére


Samott
addikt

Nyilvan fokozatosan kellene, a legbelso resz csak gyalogos/tomegkozlekedos (kiskorutig), korulotte fizetos behajtas (nagykorutig), megkiljebb meg draga parkolas (hungariaig). Es ennek a szelen lenne sok P+R. De persze ehhez fejleszteni kelle sokat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#33562) -NoVa- válasza eattila (#33560) üzenetére


-NoVa-
őstag

Mert DC rajongó vagy, ez kőkemény eldöntendő kérdés Margot Robbie és Scarlett Johansson között.
Kicsit ez is olyan, mint amikor a lányom megkérdezte, hogy a Star Wars az mi. És akkor felelős szülőként leültettem, és elmeséltem neki, hogy egy mese a jó megingásáról, a hatalom és a nagyság kísértésének a veszélyéről. Mármint hogy a közönség egy szép mesét akart, amiben a jó kitart, és felülkerekedik, miközben a jogtulajdonos pedig még egy részt akar eladni, meg bögrét, tolltartót, plüsst, fröccsöntött szarokat, és ezért feláldozza még a jó győzelmét is, nehogy felülkerekedjen. Bezzeg a Star Trek :D

(#33563) -NoVa-


-NoVa-
őstag

Drónos hullámvasutas jó:
[link]

(#33564) hobizoli válasza Samott (#33561) üzenetére


hobizoli
nagyúr

eleve azt kene megoldani hogy a metrovonalak elerjek Bp hatarat vegre
azert vhol vicces, hogy most is ott van a veguk, ahol 1950-ben, amikor terveztek meg Bp hatara volt
nezd meg a 60-s evekben Ors vezer teret, kb egy pusztasag volt meg a 9-19ker a Hatar ut-nak is vajon miert az a neve ami...?
na azota onnan kb 8km-re van a Bp hatara

aki mar annyit bejott autoval Bp-n belulre, ahol atszallhatna az egyik metrora, az nem feltetlenul fog a hatralevo 3-4km-s utra mar kiszallni a kocsijabol

na meg P+R az merre van par demozni valo helyen kivul?

M4: eszak-keleten Ujpalotan at az M3 bevezeto a Polus centernel, delen a M7 bevezeto a Tesco-nal

M3-nak reg ki kene jarni a dunakeszi Auchanig a Kapmegyeri ltp-t is erintve eszakon a felszinen haladva, delen meg Ferihegy 2-re vecsesi Airport centert erintve, itt is ott is eleve lehetne egy baszomnagy P+R, ott reggel lepesben halad a forgalom

M2-nek nyugaton Budaors, keletlen meg a Stadion-tol elagazva Kobanya-Rakosborzaszto kozpont, majd onna ki Pecelig... ott is reggel csillioan jonnek be autoval

M1 igazabol kimehetne a Dunaig a Vorosmarty tetol, mert az alagut kozel addig keszen is van, a masik vegen meg a Vasutmuzemnal akar a felszinen is

ezekenek tobb ertleme lenne, mint a faszom stadionokat csinalni a semmire szazcsilliardokert

ja es a M1-t kb 4.5km-s vonalat a Vorosmarty tertol a Varosligetig 1.5ev alatt csinaltak meg tokkal-vonoval ezelott 120 evvel
1894-ben hataroztak el a megepiteset es 1896 marcius-aprilisban mar kesz volt, mert majus elejen mar atadta a FerencJoska
szoval vmi modernebb technikaval mint a kubikos talicskaja, kicsit gyorsabban is lehetne haladni a felszin ala epitett vonallal ahogy pl Nagyvarad ter es a Hatar ut kozott is megepult anno az M3 vonala

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#33565) Samott


Samott
addikt

Porsche vs. Tesla: szájak és számok háborúja - Karotta megy majd Taycant tesztelni.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#33566) FőDudu válasza -NoVa- (#33558) üzenetére


FőDudu
addikt

Ez peldaul munkaba jarni boven eleg lenne nekem.
Klima legyen es ferjek el benne. Mas nemkell ;)

Az ev 365 napjabol 330-on eleg lenne.

Igaz a dugdosos toltogetes meg mindig remalomnak tunik a mostani beulok es megyekhez kepest...
Lustasag, fel egeszseg....

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#33567) hobizoli válasza Samott (#33565) üzenetére


hobizoli
nagyúr

allitollag a jovohetre mar ki is berelte a Tesla a nurburgringi palyat :DDD

több drón kell ;P

(#33568) eattila válasza -NoVa- (#33562) üzenetére


eattila
csendes tag

Nem vagyok :D Mind a ket holgy szimpatikus :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33569) eattila válasza hobizoli (#33567) üzenetére


eattila
csendes tag

Csak a ring nem tud rola :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33570) Samott


Samott
addikt

Kesz a Mira :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#33571) WiZARD válasza FőDudu (#33566) üzenetére


WiZARD
addikt

Kepzelheted micsoda remalom lenne ha tankolni kell jarnom, a mostani reggelre mindig tele kocsi várhoz képest... :DDD

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#33572) hobizoli válasza eattila (#33569) üzenetére


hobizoli
nagyúr

max mennek tuoristenfahrt-ban :DD

amugy egyszerre mennyi auto lehet a palyan egy idoben?

több drón kell ;P

(#33573) FőDudu válasza WiZARD (#33571) üzenetére


FőDudu
addikt

Lehet, hogy hamarabb megtankolom az autot havi 1x, mint naponta 2x kabelre rakjam.
Sot, biztosan.

Foleg miota a kutfejen is lehet fizetni kartyaval vagy NFC-vel ;)

FőDudu

(#33574) FőDudu válasza hobizoli (#33572) üzenetére


FőDudu
addikt

A gond az, hogy egy gyakorlott vezeto a Teslaval utoler majd par mazsolat.
A 2015-os videon is ott szarakodott a sok jatszos BMW user elotte az osszes kanyarban...

FőDudu

(#33575) hobizoli válasza FőDudu (#33573) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jaaaa... na olyan csucstechnika nalunk meg nincs :DDD

több drón kell ;P

(#33576) hobizoli válasza FőDudu (#33574) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de most erted, megjelenik ott 50 Tesla :DDD, hagynak par percet az indulasnal, hogy az elol futonak legyen "helye" menni az ures palyan
50 auto az ott 400m-kent egy kocsi

es biztos nem engednek fel egyszerre 100+ autot a palyara

több drón kell ;P

(#33577) -NoVa- válasza FőDudu (#33573) üzenetére


-NoVa-
őstag

Gyerekekkel legalább 1x megállunk egy órát Olaszország felé, meg vissza, kajálás és mozgás. Mellé 1-2 fél óra körüli technikai szünet, WC + kis átmozgatás megesik. Tankolni nem szoktam, max visszafelé az első kúton rátöltök. Szóval egy valós 400km-es hatótávú autóval kb semmi sem változna a megállásokban. A Model 3 ígért 600km-es hatótávja 130-al kb 400km, pont kiadja.
Mondjuk autópályán más elektromosokkal nem is nagyon futok össze, Teslákkal sokat.

(#33578) blueboi69 válasza -NoVa- (#33577) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Én i8-ast és i3ast szoktam látni az M7-en.
A két szöszi szinésznő közül nem lehet választani :))

(#33579) FőDudu válasza -NoVa- (#33577) üzenetére


FőDudu
addikt

Masok vagyunk.
Megallas max 10 perc. Tankolassal, pisilessel egyutt. ;)

Nem rohanunk, de nem erunk ra annyira, hogy a 6 oras utbol 8 oras remalom legyen.

FőDudu

(#33580) eattila válasza hobizoli (#33572) üzenetére


eattila
csendes tag

Karotta agyomlesben volt errol szo. Ugy nem tudna jo idot futni elvileg.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33581) -NoVa- válasza FőDudu (#33579) üzenetére


-NoVa-
őstag

Pont ezért a szünet, így nincs 6+ órás út. Ok, volt már 5.5 órás megállás nélküli, de 2 darab 3-4 órás út és egy kis alpesi szaladgálás jobb. Igaz, ha utazunk, azt inkább este vagy még délelőtt, az út felét meg letoljuk amíg alszanak a gyerek.

(#33582) Jahno válasza FőDudu (#33566) üzenetére


Jahno
őstag

Hagyjad már, dugdosol mobilt, tabletet, jó ég tudja mit. Számít? És akkor nem vagy fotósvideós, hogy melózni 10*4 pakk ceruza akkuval és 8 másik félével mész.

(#33583) Jahno válasza FőDudu (#33579) üzenetére


Jahno
őstag

Néha pisi sincs, aztán meg hümmögünk és kajálunk. Vagy cigiszünet, némi munka, egyéb okfejtések.

(#33584) FőDudu válasza Jahno (#33582) üzenetére


FőDudu
addikt

Mobilt es laptopot. A mobil is kibir 2 napot, a lapos is, de ezeket feltooltve rakom el.
iPad meg hasonlok az inkabb heti 1 toltes.

Nincs olyan sok cucccom.

FőDudu

(#33585) FőDudu válasza Jahno (#33583) üzenetére


FőDudu
addikt

Hataron meg szoktunk allni, mert hulye kulfoldi nem tud SMS-ben matricat venni ;)

FőDudu

(#33586) Jahno válasza WiZARD (#33571) üzenetére


Jahno
őstag

Ezt mondtam Neki tegnap. Bár nálam a villanyos lenne úgy, hogy el kell vele menni tankolni valamerre, mint KGSTben a szomszéd városba a kútra. Azóta a benya fejlődött, bár mostanában sok kút zár be. Aztán fejlődik a villanyos is, csak kellene még pár blokk Paksra, mondjuk úgy saccperkábé 16, de azt már rohamléptekben.

(#33587) hobizoli válasza FőDudu (#33584) üzenetére


hobizoli
nagyúr

amennyit jarsz meloba meg haza, oda 2 hetente 1x eleg lenne bedugni a toltobe

több drón kell ;P

(#33588) Jahno válasza FőDudu (#33584) üzenetére


Jahno
őstag

És évente tán négyszer elhagyod a falutáblát, közben az a heti egy töltés, nahát. Medence szűrővel többet szórakozik az ember.

(#33589) FőDudu válasza Jahno (#33588) üzenetére


FőDudu
addikt

Medence szuro 1 evet siman kibir.
Mar a rendes homokszuro. Nekem az van...

FőDudu

(#33590) Jahno válasza FőDudu (#33589) üzenetére


Jahno
őstag

Össze sem kellett rakni, csak megjelent és van.

(#33591) FőDudu válasza Jahno (#33590) üzenetére


FőDudu
addikt

Valahogy ugy. Homokszurot ingyen kaptam.

FőDudu

(#33592) FőDudu


FőDudu
addikt

PSD2 is kezdodik.

Most kuldott ertesitot a Szerencsejatek Zrt, hogy Szeptember 14-tol jon a multifaktoros hitelesites a bankkartas fizetesnel.

FőDudu

(#33593) eattila válasza FőDudu (#33592) üzenetére


eattila
csendes tag

Jon am. Ettol hangos nyar eleje ota kb minden. Vagy beallitod addig, vagy kapufa.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33594) npera


npera
újonc

Ez a nap jó volt :C

Egész napos mini expedícióra mentünk. Volt pár érdekes autó:

- Audi A6 V6 dízel 48V-os mikro hibrid hajtással
- Audi E-Tron SUV
- Tesla Model S P100D
- Tesla Model 3 Performance
- Jaguar i-Pace
- Polestar 1
- VW Golf Electric
- XC60 benzines és dízel a 48V-os mikro hibrid hajtással

Sikerült szinte mindet vezetni, egyedül az E-Tron nem jutott nekem, de nem is bánom, mert nagyon béna volt a pedálkalibrációja és zabálta az áramot is. A kamerás "visszapillantó" pedig kifejezetten félelmetes volt forgalomban a többiek szerint.

A Model S-ben valami sportülés volt, aminek a fejtámláját legmagasabb állásba rakva is nyomta a csigolyámat. És a sportülés háttámlájába nem fért be a hátam és nyomott állatira. Maga a hajtáslánc állat, a kocsi körülötte érzetre egy félig vak és kicsit belassult majomcsapat által összedobált alkatrészhalmaz. A minőség a kasznin és a kabinban elképesztően rossz az árszinthez viszonyítva. Egy Dacián teljesen oké. Ettől eltekintve nagyon kellemes vezetni, csak a fogyasztása horribilis és "annyira" nem megy jól.

Az annyira itt a Model 3 Performance. Ha "chill" módban fut, akkor teljesen oké és már úgy is elég durván gyorsul egy hagyományos családi autóhoz képest. Ha átrakod a sportos üzemmódba, akkor viszont a hosszú pedál lerúgva durván megfejeled a fejtámlát. Ha előre ráfeszítesz nyakra, akkor nem annyira durván fejeled meg a fejtámlát, de tényleg rá kell készülni.

Még országúti tempóról is olyan hátbarúgással válaszol, ami eléggé szórakoztató. A hajtáslánc a 3-as esetén már takarékos. A finomabb regen és a komfort csillapítás és chill üzemmód mellett egy kellemesen erős utazólimuzin. A sportos állásban csak olyan belsőégésű kocsi tudna neki gyertyát tartani ami közúton kábé vezethetetlen a sok kompromisszum miatt.

Pár hibát találtam, ami szerintem idegesítő, de lehet azért vele élni:

- a kormányt akartam volna még kifelé és felfelé húzni
- a pianólakk belső a középkonzolon nagyon vonzza a koszt, de le lehet fóliázni valami matt fóliával és akkor nem gond.
- ha váltakozó intenzitású eső vagy ködszitálás van (itt gyakori), akkor nem tudod értelmesen állítani karral az ablaktörlőt. Menüből kell. Van autó állás, de nem túl jól reagál.
- ha beterít szemből egy másik jármű és nem reagál az automata törlő, akkor nincs hirtelen elérhető kar, amivel azonnal és gyorsan tudsz törölni. A legtöbb kocsiban megfelelő irányba húzva a kart töröl egyet és gyorsan. Ebben egy örökkévalóságig tartó 1-2 másodpercig nem töröl, aztán utána esetleg. Addig sok métert teszel meg "vakon". A kar végén a mosó gombot benyomva mos és egyből töröl, de azt nehezebb eltalálni ilyenkor, mint lehúzni a kart.

Egyébként zseniális. A 3-as összerakási minősége egy más világ. A navigációja is fényévekkel jobb. És itt a mérete még nem drabálisan nagy. Instant get, ha tudnám tölteni.

Az i-Pace továbbra sem tetszik. Jól megy, de nem kiemelkedő. Szűk a kabin, a sok pianólakkos érintős műszer nehezen kezelhető.

Az Audi modern infotainment rendszere iszonyatosan gyenge a Teslához képest. Érintős panel, de be is kell nyomni. Nem reszponzív, csak körülményes. A klíma érintős panele iszonyatosan gáz. Kábé olyan, mint a legmodernebb IOS mellett egy már nem támogatott Nokia 520. Elképesztően öregnek tűnik a rendszerük, pedig vadonat új.

Az Audi V6-os turbója viszont zseniális. Igazi régimódi dízel óriási turbólyukkal. Lassan ébred, de utána jön az erős mechanikus süvítés és a horizont hirtelen odaér hozzád. Mentem vele kanyargós országúton és nagyon feküdt kanyarban és húzott, mint a disznó. Súlyosan erkölcstelen sebességnél is. Ide ez túl sok.

Legutoljára a Polestar 1-et vittem. Na, akkor most ki van pipálva végre. Pici országút, aztán majdnem teljesen üres erdei kanyargós út. Megküldtem rendesen és a torque-vectoring hozta a formát. Úgy betapad kanyarban, mint Démon Hill (Palik) és kanyarból kifelé befordítja magát nyomatékból. A motornak, a kipufogónak és az elektromos hajtásláncnak rendesen mechanikus hangjai vannak. Hörög és zúg az egész ha Power módba rakod. Addiktív a hangja. A gázreakció egy felfújt turbóshoz képest kellemes. Egy hegyes szívóhoz képest persze fasorban sincsen. Pedig olyat is csinált a Polestar régen...

Ha átrakod hybrid módba, akkor viszont csendesen suhan a cucc. A kocsikból forognak utána, benzinkútnál fotózzák, videózzák és odajönnek kérdezgetni. Kellemes. Az ára is.

Egy kolléganő letolatott egy villanyoszlopot az i-Pace segítségével. Ott volt egy kis pánik, a csaj teljesen kiborult. Úgy érezte, hogy nem tolat elég jól az autó hátrafelé az emelkedőn és 3 gyenge próbálkozás után benyomta a gázt rendesen. Asszem 640 Nm nyomatékot ad le a 2 motor a tengelyen, a keréken pedig több. És egy méter távolságból kifordította a kandellábert a földből és feltépte az aszfaltot körülötte. Szerencsére nem állt mögötte senki, személyi sérülés nem történt. A csaj most picit kiborult. Indul a belső vizsgálat, aztán majd lesz valami HR-es beszélgetés és az önrészt majd számlázzák. Nem irigylem.

(#33595) FőDudu válasza eattila (#33593) üzenetére


FőDudu
addikt

Mondjuk eddig is multifaktoros volt a netes vasarlas.

A fizetesnel felmutat egy qr kodot amit a mobilommal elolvasva a bank appja kiirja az adatokat (osszeg es valuta) es ott leokezva a fizetes sikeres.

Azaz adott a bankkartya, a tulajdonos es valami ami a tulajdonosnal van.

Something you know, something you have.

Ez mar siman multifaktor...

Mar csak a 'Something you are' hianyzik (biometrikus azonositas).

De az majd kesobb...

FőDudu

(#33596) Samott


Samott
addikt

#erdemes elolvasni

Böszörményi Gyula: Évtizedek óta halottnak kéne lennem, de nem veszek róla tudomást

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#33597) FőDudu válasza Samott (#33596) üzenetére


FőDudu
addikt

Most egy hetig volt lehetosegem egy serult gyerekkel talalkozni. 25 eves, kb 5 eves szinvonalon.

Persze memoriaja durvan jobb az atlagnal, mindenre emlekszik, de csak bizonyos eteleket eszik meg, cipojet nem tudja bekotni.

Joindulatu, kedves ember. Szuleit nem irigylem. 25 eve van egy ovodas gyerekuk.

FőDudu

(#33598) npera válasza -NoVa- (#33563) üzenetére


npera
újonc

Te, ez itt van a városban, a Liseberg parkban.

(#33599) npera válasza hobizoli (#33572) üzenetére


npera
újonc

Egy autó 5 méter mondjuk, a pálya hossza pedig 27 km vagy mennyi? Le kell osztani és annyi. Ha egy sorban mennek csak.

:C

(#33600) Sipi- válasza FőDudu (#33592) üzenetére


Sipi-
tag

Cibnél már pár hónapja így megy alapból a netes fizetés. Egyszer "eltűnt" 1-2 hétre, de azóta stabilan működik.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.