Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33451) hobizoli válasza WiZARD (#33417) üzenetére


hobizoli
nagyúr

2x annyiba azert nem kerul, de ja :K :DDD

több drón kell ;P

(#33452) npera válasza Gabibácsi (#33447) üzenetére


npera
újonc

Ez ilyen shooting break? LS3-swap, aztán lehet búgatni :C

(#33453) Gabibácsi válasza npera (#33452) üzenetére


Gabibácsi
tag

Minek, 75 ló, széttépi az utat :)

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#33454) hobizoli válasza zetor2000 (#33429) üzenetére


hobizoli
nagyúr

vagy az is lehet, hogy az 500V-s FET-k olcsobbak az 1000V-snal
meg 1000V-nal mekkroa kondi kene vhova meg 500V-nal mekkora

aztan ezeket is figyelembe veve mar lehet olcsobb a 400V a vastagabb rezkabellel

amugy ha mar itt tartzunk egyelore a Porsche kamillazott be nagyobbakat, mert volt vetites 350kWh-s toltesrol is meg a Tesla-nal 2x gyorsabb toltesrol is meg a Tesla-t felulmulo hatotavrol is

es ezek kozul konktretan SEMMI nem teljesult a vegleges modellnel

több drón kell ;P

(#33455) eattila válasza Gabibácsi (#33448) üzenetére


eattila
csendes tag

Nm.

Elég menő ez a kombi polski

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33456) hobizoli válasza Gabibácsi (#33453) üzenetére


hobizoli
nagyúr

volt ebbol 1.6-s 100loeros is 5-s valtoval

"In 1968 the 125S ("Special") was added to the range, with 100 bhp (from a modified cylinder head, camshafts, inlet/outlet manifold and Weber/Solex carburettor) and, unusually at this time, a five-speed gearbox.[4] It also had one of the world's first intermittent wipers, halogen lights, servo-assisted twin circuit brakes and optional superlight magnesium wheels. A variety of other improvements were made including improved cabin ventilation, trim and styling."

[link]

több drón kell ;P

(#33457) FőDudu válasza hobizoli (#33454) üzenetére


FőDudu
addikt

Felejtsd el a kondit.
1500w szunetmentesben egy darab nincs. Minek szopatnak magukat ilyenel, ha nem muszaly?

FőDudu

(#33458) FőDudu válasza Jahno (#33441) üzenetére


FőDudu
addikt

Teszkogazdasagos furogep vs mukagep.
Mindkettovel ki lehet 500 lukat furni - csak az egyikkel egy het alatt, a masikkal meg egy nap alatt.

Nyilvan egy kis hatotavolsagu autot arra terveztek, hogy egyiranyba elmegy feltankig a munkahelyre, aztan szep lassan feltolti, majd munka vegeztevel hazamegy. Ettol elvarni, hogy csontig meritve es gyorstoltve autopalyazast is birja tobbszor egymas utan (azaz nagy tavra elmenni nyaralni) egy kicsit meresz. Voltak mindenfele marhak, akik Franciaorszagbol importaltak labon ilyen autokat, mar ott leirtak, hogy miert nem jo otlet a palyazas.

Nyilvan voltak ilyen iranyu tesztek is, tehat a vevo valoszinuleg tudott rola.
Utolag max kellemetlen lehet, hiszen igy is megvette az autot.
Szar ugy, de az o dontese volt. Meg mindig lecserelheti.

En is eladtam a Zafirat masfel evesen, szar volt, beneztem, tobbet biztos nem veszek dizel (es uj) autot.

Ennyi, lehet ujabb erdekessegrol beszelni....

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#33459) Sipi- válasza Jahno (#33437) üzenetére


Sipi-
tag

Én a fototrend.hu-n fórumozok, sokkal kezelhetőbb. És működik android-os chrome-ban.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#33460) BobaHWSW válasza Sipi- (#33459) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Szinten. Telorol siman jo a webes verzio.

(#33461) BobaHWSW válasza FőDudu (#33458) üzenetére


BobaHWSW
újonc

Jobb bukni mint hurcolni evekig a problemat.

(#33462) FőDudu válasza BobaHWSW (#33461) üzenetére


FőDudu
addikt

Engem zavar, ha felfedezek egy hibat. Aztan beleeszi magat a tudatomba, hogy nem jo.
Aztan inkabb jobb megjavitani, mert egyutt elni vele nem szivesen szeretnek...

Munkaban is ilyen vagyok, ha elkezdek valamit, addig nem nyugszom amig meg nem oldom...

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#33463) FőDudu válasza FőDudu (#33462) üzenetére


FőDudu
addikt

Persze van amit le kell szarni, mert nem eri meg ragodni rajta.

Mindenkinek mas az ingerkuszobe...

FőDudu

(#33464) FőDudu


FőDudu
addikt

Nova:
https://crinacle.com/2019/02/02/sonys-greatest-accident-the-mh755/

8 euro a fules. Akkor most kidobod a 150 euros planart? :)

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#33465) Phülöp válasza FőDudu (#33464) üzenetére


Phülöp
addikt

Ez engem is érdekelne
De hiába tapicskolok

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#33466) Samott


Samott
addikt

#comic pictures

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#33467) -NoVa- válasza FőDudu (#33464) üzenetére


-NoVa-
őstag

A tonality jó, de ezt a Samsung-AKG is tudja. A nem élethű, torzabb magasakat is, szóval kb ugyanazt tudom róla elmondani, csak az AKG 0$-os árához viszonyítva drága:)

(#33468) Gabibácsi


Gabibácsi
tag

Na, Abbázia lefoglalva, ha hideg lesz meg összebújunk.
Ennyi

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#33469) qnadam válasza Samott (#33466) üzenetére


qnadam
veterán

ez melyik csájnafón?

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#33470) -NoVa- válasza FőDudu (#33464) üzenetére


-NoVa-
őstag

És a teljes poén kedvéért most takarítjuk a hátsó szobát magylány ittfelejtett dolgaitól, és volt benne egy nagyon közel azonos hangú MH750.
link

Jó a hangja, de kb olyan, mint a 3D világból egy sík, jól nyomtatott bélyeg méretű 2D fotó, miközben 100$ fölött már jobb minőségű gigantikus hologramot kapsz.

(#33471) eattila


eattila
csendes tag

Dlágaszág meg fotós. Megjárattam a 35-öst. Asszem csak f/8-on. Azt kell mondjam, bejön. A látőszög, minden.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33472) Samott válasza qnadam (#33469) üzenetére


Samott
addikt

Nem tudom, csak igy talaltam.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#33473) Jahno válasza FőDudu (#33458) üzenetére


Jahno
őstag

Az Opel kimaradt. Bár az új autót nem értem, vagy ha ebből a dízel szar volt akkor minden szar. Mondeósok meg teljesen jól el vannak.

(#33474) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Vettem teflonos csillivilli láncolajat a bringához, meg fékbetétet a tárcsafékhez. Na ezt sem gondoltam volna ám nemrégiben, hogy ilyenekre fogok költeni...

Lassan csak kéne egy bringaszerelő állvány is. Viszont megkérdeztem dekatlanban és állítható a nyereg dőlésszöge, szóval nem kell új nyeregcsövet vennem. Juhéé.

(#33475) Gabibácsi válasza Jahno (#33473) üzenetére


Gabibácsi
tag

Rövidtávra vette pedig nem arra való, oszt ennyi. Amúgy dízelt ... broáf

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#33476) FőDudu válasza blueboi69 (#33474) üzenetére


FőDudu
addikt

Aldi/Lidl szokott arulni bicikli szerelo allvanyt normalis aron.
Szerintem hamarosan lesz megint...

FőDudu

(#33477) FőDudu válasza -NoVa- (#33470) üzenetére


FőDudu
addikt

Meglatjuk.

Sony fejhallgatobol az XM3 az nem tunik rossznak, de persze fulhallgatoban mar nem tud LDAC-ot, csak SBX-t es AAC-t. Hiaba magasztalja kb mindenki a hangjat, ha a kapcsolat keptelen atvinni a megfelelo reszletgazdagsagot.

Marpedig ha a Klipsch-en meghallom a kulonbseget a kodekek kozott, akkor mason is megjelenik majd a kulonbseg....

https://crinacle.com/2019/07/14/best-sounding-true-wireless-earphones-2019/
https://www.soundguys.com/sony-wf-1000xm3-review-25342/

Legalabb Bt 5.0, igy nem marhaskodik a fejen ativelo kapcsolattal, mindket fele a telefonhoz kapcsolodik.

Hangja mindenki szerint jo/kivalo, bar nem ertem hogyan szolhat jol nekik, ha a kodek nem kepes atvinni a nagyobb felbontasu zenet....

Persze amig nem jon egy LDAC-os vagy APT-X (hd) ebben a mufajban, addig mindegyiknek a hangja kb maximum azonos lehet ;)

[ Szerkesztve ]

FőDudu

(#33478) npera válasza eattila (#33471) üzenetére


npera
újonc

Ez 1,5x35mm, ugye? Mert akkor majdnem 50 mm-es lencse. Jó fotózást kívánok!

(#33479) npera válasza blueboi69 (#33474) üzenetére


npera
újonc

LIDL-ben szokott lenni állvány, állítólag teljesen jó. Nekem valami RoseBikes cucc van, eddig nem borítottam fel.

(#33480) npera


npera
újonc

Nagyon izgalmas!

Kijött a FrSky Taranis X9D Plus és X9D Plus SE rádió, amiben már az új ACCESS-protokol van.

Ebből még nincsen halálfejes színkombináció, de van nagyon szép kék és karbon. Az SE-ről teszek fel képeket, azon Hall-szenzoros gimbal van CNC-s karokkal.

és

Egy gond van csak: még nincs hozzá stabil szoftver és nekem csak nem ACCESS vevőim vannak. Szóval nem veszek. Még..... :Y :C

(#33481) Jahno válasza qnadam (#33469) üzenetére


Jahno
őstag

Csak poén oldalakon láttam, szóval lehet nem létezik. Persze szörnyülködni lehet alatta :-D

(#33482) Jahno válasza Gabibácsi (#33475) üzenetére


Jahno
őstag

Majd ha szakember teszteli a Teslát is Monaco-Savona távon, akkor meglátjuk.

(#33483) Jahno válasza Phülöp (#33465) üzenetére


Jahno
őstag

Lííííínk!

[linket Igunak]

(#33484) Jahno válasza FőDudu (#33457) üzenetére


Jahno
őstag

Mert másra való.

(#33485) npera válasza FőDudu (#33457) üzenetére


npera
újonc

De ha mondjuk 240 kW-ot akarsz leadni, akkor mennyire releváns az 1,5 kW-os szünetmentes?

(#33486) Jahno válasza npera (#33485) üzenetére


Jahno
őstag

Akkus az is, mit nem értesz?

(#33487) npera válasza Jahno (#33486) üzenetére


npera
újonc

Ha van benne, akkor van benne. Túlkomplikáltam a gondolkodást, rosszul extrapolálok :Y :C

(#33488) Jahno válasza WiZARD (#33432) üzenetére


Jahno
őstag

Azért ha a benyással is így kellene autózni, akkor háááááát...

"Hajnalban egy négyórás AC töltés mellett sikerült az akkumulátor hőmérsékletét elfogadható értékre vissza csökkenteni (meg pár órát aludni), így vágtam neki a pireneusok lábánál kacskaringózó utaknak. Szerencsére a 18-20 Celsius levegő hőmérséklet és segít abban, hogy 34-35 C között sikerüljön tartani az akkumulátor hőmérsékletet menet közben. Sajnos még így is csak 31-32 kW-al tölt DC-n. Ahol van látnivaló, beiktat ok egy 10-15 perces sétát, árnyékban vagy füves területen parkolva 1 C-t hűl vissza az akkumulátor."

(#33489) Phülöp válasza Jahno (#33483) üzenetére


Phülöp
addikt

Danke

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#33490) FőDudu válasza Jahno (#33488) üzenetére


FőDudu
addikt

Majd visz magaval ventillatort es kenyszerhuti az invertert.

Itt a piaci res. Aftermarket gyorstoltest lehetove tevo keszlet.

Pont mint regen a Zalman hutokeszlet a VGA chipekre....

FőDudu

(#33491) FőDudu válasza Jahno (#33488) üzenetére


FőDudu
addikt

Amugy fobe is lonem magam, ha igy kellene egy targyhoz igazitani az eletemet. Amig a tankolas nem lesz annyira egyszeru es rovid, mint a folyekony uzemanyag betoltese addig nehez lesz raszannom magam az elekteonyosra (vagy epp masra).

Nagy ur a kenyelem.
Tudom, bunkossal verem a bebifokakat es kulonben se egyek hust, mert mindmeghalunk, blablabla....

FőDudu

(#33492) FőDudu válasza Jahno (#33486) üzenetére


FőDudu
addikt

Ugyanaz, csak nagyobb ;)

FőDudu

(#33493) npera válasza Jahno (#33488) üzenetére


npera
újonc

Erre hívatkoztam múltkor, hogy egyedül élve és utazva ez lehet, hogy egyfajta furcsa hobbiként belefér. De két gyerekkel hátul és asszonnyal elöl utasként ez kábé mission impossible.

Ha olyan BEV van, amikor megvan a töltés autópályáról lehajtva kábé 30-35 perc alatt és meg tud tenni legalább 300 km-t mondjuk 110-el haladva, akkor azzal lehet messzebb menni. De akkor legyen töltő és ne kelljen 1-2 autót megvárni a sorban, hogy aztán én is tölthessek. Mert akkor azonnal mission impossible.

Ha valami nagyon durva BEV és megy egy menetben 500 km 110 km/h-s utazóval, akkor az bónusz. Svédország-Magyarország viszonylatban a 2,5-éves lányommal úgy mentem, hogy amit teli tankkal bírt a kocsi. És amikor én megéheztem, akkor vélhetően a kiscsaj is éhes volt és akkor ettünk. Ha aludt, akkor fel sem keltettem, csak tankoltam és mentünk tovább. A Totoya realisztikusan kábé 500 km-t tud menni egy tankkal autópályás tempóval, mert kicentizni nem merem német autópályán.

Jó, a Leaf egy extrém példa, de a közelil jövőben érkező "olcsó" BEV-ek szinte mind folyadékos hűtésűek lesznek, így a töltés nem lesz ennyire rapszódikus.

(#33494) eattila válasza npera (#33478) üzenetére


eattila
csendes tag

Koszi!
Igen. Nikon apsc szorzo az 1.5.
De tetszik, csak mivel beteg vagyok, korlatozottan tudtam meg megjaratni.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#33495) npera válasza FőDudu (#33490) üzenetére


npera
újonc

A sokezer cellát kell hűteni ilyenkor, annak van borzasztó hőkapacitása. Az inverterben az IGBt elég hamar regaál a hűtésre. Sajnos visszafelé is igaz, ha nem kap hűtést, akkor hamar kijön belőle a mágikus fehér füst....

Leereszted az akksit a kocsi alá, kihúzod oldalra és hűtöd őket szépen legyezgetve. Aztán ha már nem kézmeleg, akkor vissza és gyí.

(#33496) FőDudu válasza npera (#33495) üzenetére


FőDudu
addikt

Majd rak hutobordat az akku ala... es fuvatja ventivel... ;)

Viccet felreteve, valoszinuleg nem gyakori gyorstoltesre terveztek.

Egyaltalan gyorstoltesre kepes kabelt adnak ilyenhez, vagy valami utolag vasarolt extraval tortenik a gyorstoltes?

FőDudu

(#33497) Jahno válasza FőDudu (#33491) üzenetére


Jahno
őstag

És ennyit a kiszámolt fél órás gyorstöltésekről, ami kb. csak elmélet.

(#33498) FőDudu válasza Jahno (#33497) üzenetére


FőDudu
addikt

Majd ha 5 perc se lesz egy toktes, ahogy a benzinkuton....

Minden mas felesleges idohuzas. Ma az ido a legdragabb. Legalabbis nekem az az elsodleges egy tankolasnal.

FőDudu

(#33499) Jahno válasza FőDudu (#33498) üzenetére


Jahno
őstag

Ennél bonyolultabb, mert ha odahaza meg tudod oldani, akkor számítana ha 20-100-X perc? Még annyit sem foglalkoznál vele, mint a kúton. Ár/hatótáv/idő hányados és sok más lenne az opció. Meg persze az egyén kérdése, mert egy átlag ott pont jó lenne, ha mész napi 15 kilométert és olcsó a villany.

(#33500) npera


npera
újonc

Ma volt nálunk a kiscsaj barátnője (itt aludt péntek óta) és vittük természettudományos múzeumba. Utána ettek McDonald's étteremben, ahol én is becsatlakoztam.

Picit csalódtam a szendóban, a képen jobban nézett ki, mint a valóságban. Eszembe is jutott egy film ezzel kapcsolatban....

(most nézem, hogy elgépeltem egy szót :Y )

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.