Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82517) #96302336 válasza Cilindrik (#82505) üzenetére


#96302336
törölt tag

Ha van biztosítás, akkor a biztosítóval kell a kapcsolatot felvenni. Ha nem tudod, hogy pontosan kik, akkor bemész a boltba, ott megmondják, hogy hol, mit keress. Ki kell tölteni egy kárbejelentést, hogy mi történt. Kapsz egy visszaigazolást, és egy időpontot, hogy mikor megy a készülékért a futár. Elviszi, majd két-három hét után kapod a javítottat, vagy új készüléket, sérüléstől függően. Nekem miszlikre ment anno a Z3C, új Z3C-t kaptam. Önrészt mindenképp ki kell fizetni, ez a biztosítástól és a készülék árától függ.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.