Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82101) berbatov2 válasza Soulfly842 (#82098) üzenetére


berbatov2
senior tag

Es a meccsek jottek?

(#82102) lugosi válasza Soulfly842 (#82093) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Jó, de Nyíregyháza ebből a szempontból nem ér, ott van 300 megabites LTE-A háló. :P

(#82103) Fernet


Fernet
senior tag

Üdv!

Tegnap a Telekom mobil alkalmazásban váltottam "Netplusz S" csomagra, de nem kaptam meg a 4x-es adatmennyiséget. November 23 óta nincs "S"-es csomagom, tehát a 92 nap letelt. Eddig ilyen probléma nem volt, váltásnál mindig jött SMS, hogy promóciós adatkeretét aktiváltuk. Most nem jött semmi. Telekom weboldalon és a mobilos alkalmazásban is a 200MB-ot jelzi. Van valami ötlet mit hagytam figyelmen kívül, vagy hívjam a 1430-at?

(#82104) dptrsk válasza Fernet (#82103) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Domino esetén hiába kapcsoltad ki ha nov 23 vonta le a díjat dec. 22ig aktiv volt a csomag.

Továbbá valami olyan is rémlik, hogy akciós időszakonként egy csomagra 1x kaphatod meg, azaz 2016.09.01-2017.03.31 között az S csomagra csak 1 alkalommal jár promo keret.

(#82105) Fernet válasza dptrsk (#82104) üzenetére


Fernet
senior tag

Move XS csomagom van, nem domino, ezt kihagytam az előbb. Az oldalon csak ennyit írnak "...amennyiben az elmúlt 92 napban nem rendelkeztél ugyanezzel az adatdíjcsomaggal."

Számlán így szerepel:
NetPlusz S 11.01.-11.23. 23/30 hó
NetPlusz L 11.23.-11.30. 8/30 hó
Azóta az L-es csomagom van/volt.

Lehet valahol egy apróbetűs részen ott van, hogy egy akciós időszakban csak 1x lehet ugyanaz a csomag, de eddig nem találtam erről infót.

Köszönöm a válaszod!

(#82106) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok

Kapcsolat pontgyűjtéssel kapcsolatban kérdeznék.
Ugyebár 500 Ft-onként kapok 8 pontot, ez világos.

Nekem van jelenleg 1 főkártyám ami arany szintű és van mellette 2 ATK ebből az egyik 1 hónapja még szintén aranyszintű főkártya volt, de leváltottam ATK-ra. Valamint van otthoni előfizetésem is december óta, A mobil előfizetés kb 10 éves.
Az online felület szerint Magyar Telekom szintű az aranykártya. Ilyenkor a pontgyűjtés az összes számla alapján megy (főkártya+ 2 ATK+ otthoni) vagy csak a főkártya számláját nézi?

köszi

(#82107) prozodus


prozodus
őstag

A Fix+Mostnál a vonalas hívása hálózaton belülinek számít, ugye?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#82108) _q válasza Hauptmann (#82024) üzenetére


_q
addikt

Ha útközben elfogyna a net, amire amúgy bármikor rá lehet nézni, felkészülni rá, hogy fogyóban van, akkor USSD-ből fel tudod tölteni.
Te tudod neked mi éri meg jobban, de ha most kalkulálunk a legolcsóbb csomaggal, ami 200MB netplusz és kb ugyan annyiba kerül 500MB maratonból, akkor elég jól látszik az árbeli különbség. Persze 1 GB-os netplusz esetén már Maraton nem annyival olcsóbb ~500Ft, itt esetleg megérheti átgondolni megéri-e neked.

[ Szerkesztve ]

(#82109) SPF


SPF
senior tag

Telekomnál szervizre leadott telefont valahol lehet követni a neten, hogy mi a helyzet vele?

(#82110) MK VII válasza SPF (#82109) üzenetére


MK VII
veterán

Vagy a mobilodnak megfelelő szervízt hívod, illetve érdeklődsz email-ban vagy a telekomot. De jobb, ha a szervizt hívod közvetlen. IMEI számot fognak kérni.

(#82111) Vangelis válasza SPF (#82109) üzenetére


Vangelis
nagyúr

0612659479

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#82112) SPF válasza MK VII (#82110) üzenetére


SPF
senior tag

iPhone-t hova küldik? Tmx?

Vangelis, köszi!

(#82113) MK VII válasza SPF (#82112) üzenetére


MK VII
veterán

Igen oda.

(#82114) Fernet válasza dptrsk (#82104) üzenetére


Fernet
senior tag

Igazad van, azért nem adják meg, mert volt már ugyanilyen csomagom korábban. Ebben az esetben nem számít a leírt 92 nap. Elismerte, hogy erről a honlapon semmilyen információ nincs, de néhány napon belül fel fogják ezt is tüntetni, mert nem én voltam/vagyok az egyedüli aki emiatt szólt.

(#82115) norbiv8 válasza norbiv8 (#81945) üzenetére


norbiv8
tag

Na végre sikerült a Blue -> T hordozás. Az a helyzet, hogy olyan boltban voltam, ahol előtte nem csináltak ilyet. Ma már felkészülten vártak. 10 perc alatt megvolt a procedúra, Fix extra csomag 1990Ft-ot kellett otthagynom. Azt mondták, hogy kb 2 óra alatt átfuthat a rendszeren a váltás, na mire kiléptem a boltból már nem volt szolgáltatás a Blue kártyámon :) Csak hogy ne legyen teljes az örömöm, a számommal nem tudok az online felületre beregisztrálni, azt mondja hibás azonosító...

///°°\\\

(#82116) _q válasza norbiv8 (#82115) üzenetére


_q
addikt

Telekom holnapon a regisztráció se megy, vagy azon belül a telefonszám hozzáadása a profilhoz?

(#82117) balint82 válasza Cilindrik (#82106) üzenetére


balint82
senior tag

Mi ketten vagyunk "flottában" :) - NEXT S és NEXT S ATK van; DE csak a NEXT S-re kapok kapcsolatpontot, az ATK-ra nem írnak jóvá semmit és az ATK forgalom után sem írnak jóvá semmit sehol...Remélem segített valamit.

Google Pixel 4a

(#82118) norbiv8 válasza _q (#82116) üzenetére


norbiv8
tag

Regisztrálva vagyok e-maillel, ha oda belépek, akkor van olyan hogy előfizetés hozzáadása. Ott is és ha csak úgy a telefonszámmal akarok belépni, akkor ott is ugyan az a hibaüzenet. Remélem a hordozás miatt van és pár napon belül megoldódik magától a dolog.

///°°\\\

(#82119) #25741824


#25741824
törölt tag

Sziasztok!
Meg tudnátok írni azt a telefonszámot ami közvetlenül a műszaki supportnál cseng ki és nem az aktuális gizikével kell küzdeni, hogy elhiggye hogy nem egyedi hibám van és kapcsoljon egy műszakist?

(#82120) Soulfly842 válasza berbatov2 (#82101) üzenetére


Soulfly842
addikt

[kép]

csak egy ilyen szolidabbacska :) Jöhetett volna még vagy két meccs róla, s akkor sok-sokszorsa lett volna :D

(#82121) madrac válasza prozodus (#82107) üzenetére


madrac
őstag

A honlapon úgy van fogalmazva, hogy mobilhálózaton belül él a 9 Ft...

(#82122) berbatov2 válasza Soulfly842 (#82120) üzenetére


berbatov2
senior tag

Szep kis szelveny btw.

(#82123) _q válasza norbiv8 (#82118) üzenetére


_q
addikt

Az az azonosító az más mint amit a honlapra való belépésnél megadsz. Ha számhordozásnál az üzletben nem adtál meg azonosítót, akkor USSD-vel *111# meg tudod magad adni. Először meg lehet így is, későbbiekben ha elfelejted, vagy módosítani akarod, azt csak személyesen az üzletekben tudod megtenni.

(#82124) totron


totron
addikt

Van akár a T-nél, akár a másik kettőnél olyan kártyás netcsomag, ami forgalmi kereten kívülre helyezi a közösségi oldalak látogatását?

(#82125) dptrsk válasza totron (#82124) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

van

(#82126) Zeki válasza totron (#82124) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nincs.
Ha van neted, abba beletartozik a közösségi oldal is. Ellenben vehetsz direkt közösségi oldal opciót, és akkor elvileg nem a neted fogy, hanem korlátlanul megy a közösségi oldal.

(#82127) goop válasza Zeki (#82126) üzenetére


goop
őstag

De csak itt a telekomnál, telenornál eszi a keretedet, és ha elfogyott akkor az nem lassul be csak a többi.

(#82128) Zeki válasza goop (#82127) üzenetére


Zeki
nagyúr

Genyaság! :(

(#82129) Soulfly842 válasza berbatov2 (#82122) üzenetére


Soulfly842
addikt

A másik is ue. 20 Ft-os alappal :)

(#82130) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Tudnátok segíteni abban az esetben mi a teendő ,ha a Samsungtól kaptam egy e-mailt ,hogy kapok egy csereutalványt ,de már a harmadik évben van a telefon garanciája . Vettem a harmadik évre is garanciát.
Most eléggé drágák a telefonok a Telekomnál és ,ha nem találok magamnak megfelelőt ,így a harmadik évben hogyan működik ez?

(#82131) SPF válasza MK VII (#82113) üzenetére


SPF
senior tag

Köszi!

(#82132) MK VII válasza Gedeon31 (#82130) üzenetére


MK VII
veterán

Ha csereutalványt kapsz akkor a telefonod vásárláskori vételárában kell kapnod csereutalványt. Tehát, ha akkor 160 ezer volt a telefonod akkor most annyiért vehetsz újat, illetve kipótolhatod, ha drágábbat szeretnél.

(#82133) Gedeon31 válasza MK VII (#82132) üzenetére


Gedeon31
addikt

2014-es black friday akcióban vett S4 árán vajon most milyen telefont kaphatnék és mennyivel pótolhatom ki az árát?

Időközben megszűnt az előfizetés ilyenkor hogyan van újra alá kellene írni két évet?

[ Szerkesztve ]

(#82134) MK VII válasza Gedeon31 (#82133) üzenetére


MK VII
veterán

Nem tudom mi volt az összeg amiért vetted. Egyébként, ha 130-140 körüli akkor egy Huawei P9-cel elég jól jársz. Csak ajánlani tudom. :)

(#82135) Gedeon31 válasza MK VII (#82134) üzenetére


Gedeon31
addikt

50000 körül volt ,akkor fél áron volt.

(#82136) MK VII válasza Gedeon31 (#82135) üzenetére


MK VII
veterán

Jaaa... Akkor passz... Nem tudom lehet-e már kapni és mennyibe kerül, de egy P8 Lite 2017 esetleg. Ráfizetned biztos kell majd.
Az a legjobb, ha bemész személyesen és jobban fel tudnak vilagosítani.

(#82137) Gedeon31 válasza MK VII (#82136) üzenetére


Gedeon31
addikt

Olvastam már itt többször személyesen már több embert átvertek nem azt az árat nézték amit kellett volna.

(#82138) hacki87 válasza Gedeon31 (#82137) üzenetére


hacki87
senior tag

Keresd Vangelist o a profi ebben a temaban ;)

(#82139) Gedeon31 válasza hacki87 (#82138) üzenetére


Gedeon31
addikt

1430 fogalmuk nincs. Semmit nem tud rá mondani az elégé szégyen. :(

Igen már gondoltam meg keresem.

[ Szerkesztve ]

(#82140) prozodus válasza madrac (#82121) üzenetére


prozodus
őstag

Ahha... Akkor mégsem :(
De majd megnézem a gyakorlatban, hátha mégis :D

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#82141) MK VII válasza Gedeon31 (#82137) üzenetére


MK VII
veterán

Igen tudom.
Én a telefonokkal kapcsolatban gondoltam, hogy tudj dönteni milyet is szeretnél.
Valóban sokakat át akartak ejteni a visszatérítéssel.

(#82142) Gedeon31 válasza MK VII (#82141) üzenetére


Gedeon31
addikt

Sikerült egy olyan hölggyel is beszélni aki tudta miről van szó,de ők nem tudnak árat mondani pedig utána nézett. Javasolta kérjem az üzletvezetőt is segítségnek .

(#82143) 313313 válasza Gedeon31 (#82142) üzenetére


313313
addikt

Téma összefoglaló megvolt?
"Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben."

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#82144) madrac válasza norbiv8 (#82115) üzenetére


madrac
őstag

Konkrétan melyik üzletben csinálták meg? Akkor úgy néz ki, hogy mégsem lehet sima fix-re hordozni 990-ért (vagy lehet hogy csak más szolgáltatótól), ahogy állították nekem többször is, de a semminél ez is több. Valamivel mindig meg kell szívatni a számhordozókat...

Más:
Ezeket a korlátlan tematikus adat opciókat nem vezették még ki a telekomnál? Csak mert tavaly év végén a hatóság a nemsemlegesség EU-s előírására hivatkozva elkaszálta ezeket...

[ Szerkesztve ]

(#82145) norbiv8 válasza madrac (#82144) üzenetére


norbiv8
tag

Hatvanban csinálták meg, aki ezután megy már jól jár, mert kitapostam az utat :) Lehetett volna sima Fix-et is választani 990-ért.

///°°\\\

(#82146) madrac válasza norbiv8 (#82145) üzenetére


madrac
őstag

óóó... az egy kicsit messze van a fővárostól sajnos :O Akkor össze-vissza beszélnek továbbra is. Ami tény, hogy aki itt váltott annak mind 1990 Ft volt. Ma ismét beszéltem telefon ügyfélszolgálattal, ahol többszöri telefon mellérakás után azt mondta, hogy csak az 1990 Ft-os fix extra variáció van, 990-ért sima fix nem.... És csak ezzel az információval tudott szolgálni, arra nem tudott sokat mondani, hogy az itteni üzletekben mind 4050-ért akarják csinálni... Az a telefonos ügyfélszolgálatos akivel meg a múlt héten beszéltem, azóta is visszahív... :(( Panaszt pedig nem volt hajlandó rögzíteni...

(#82147) Gedeon31 válasza 313313 (#82143) üzenetére


Gedeon31
addikt

1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;

Olvass vissza mit írtam itt a harmadik évről van szó és senki nem tudja ilyenkor mi a helyzet,mert az előfizetés megszűnt.

(#82148) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok! Biztosítással kapcsolatban lenne pár kérdésem.

Most javították az iPhone-om hivatalos szervizben. Ezt be kell jelentenem a Telekomnak?
Ha nem az előfizető használja a készüléket, akkor esetleg kell valahol felhasználót regisztrálni?
Találtam egy olyan részt a biztosítási szerződésben, hogy a Telekom által regisztrált SIM kártyájának kell benne lennie a telefonban. Ez azt jelenti, hogy csak akkor érvényes a biztosítás, ha az a SIM kártya van a telefonban, amihez vásároltuk a készüléket?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#82149) 313313 válasza Gedeon31 (#82147) üzenetére


313313
addikt

Gondolom ugyan az a menete a dolognak. Menj be egy hivatalos T Pontba, ne viszonteladóhoz és máris tudnak segíteni.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#82150) glaci válasza Gedeon31 (#82147) üzenetére


glaci
őstag

Neked a telefonnal van gondod, nem az előfizetéssel. Bármit mondanak, ne írj alá semmit!
A szerviz adott Neked egy csereutalványt, ezzel elismerte, hogy a készülék garanciális volt és hogy nem tudta gariban javítani.
Ezzel Neked menned kell a kereskedőhöz, akitől vetted, hogy ez történetesen a Telekom, az lényegtelen. A csere mögötti pénzügyi tranzakciót pedig majd a Samsung intézi a kereskedővel, amikor visszakerül hozzájuk az utalványod és a választott készülék számlája.
Szóval a lényeg az, hogy az nem számit, hogy azóta már nem vagy előfizető!

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.